Το Φροντιστήριο μοιράζει τους μαθητές σε ολιγομελή τμήματα, ανάλογα με το μαθησιακό επίπεδό τους και την προσπάθεια που καταβάλλουν για τους στόχους τους στην 3βάθμια, πράγμα που δεν κάνει το σχολείο! Έτσι, οι συνειδητοποιημένοι μαθητές που έχουν θέσει στόχους ανταγωνίζονται με ομοίους τους και γίνονται ακόμα καλύτεροι. Όσο για αυτούς που τα έχουν γραμμένα όλα και κάνουν συνεχώς χαβαλέ, "απομονώνονται" σε ξεχωριστά τμήματα και δεν επιβαρύνουν τους υπόλοιπους!
Οπότε, λοιπόν, θεωρώ ότι το Λύκειο, με τη σημερινή του μορφή, είναι παντελώς άχρηστο και απλά τρώει πολύτιμο χρόνο από τους μαθητές.
Όπως ανέφερε και ένας φοβερός καθηγητής μου στο Φροντιστήριο, τουλάχιστον το Λύκειο πρέπει να καλύπτει όλα τα κενά των μαθητών όσον αφορά στη θεωρία (καθώς έτσι κι αλλιώς χρόνος για ασκήσεις δεν υπάρχει), ώστε οι μαθητές στο Φροντιστήριο να πηγαίνουν με πλήρη κατανόηση της θεωρίας, για να ασχοληθούν αποκλειστικά και μόνο με τις ασκήσεις! Έτσι, θα αλληλοσυμπληρώνονται και θα είναι και τα δύο χρήσιμα. Φυσικά, κάτι τέτοιο δε συμβαίνει, οπότε το Φροντιστήριο αναγκάζεται να καλύπτει και τα κενά στη θεωρία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.