GeorgeThess
Νεοφερμένος
Ο GeorgeThess αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
14-01-12
20:05
Η παπαγαλια δυστυχως εφαρμοζεται μονο στην δικη μας χωρα και καμια αλλη. Αφου η ελληνικη εκπαιδευση δεν στοχευει στο να αναπτυξουν οι μαθητες κριτικη και αφαιρετικη σκεψη, αλλα στο να γινουν "παπαγαλακια" στο σχολειο αλλα και στην κοινωνια αργοτερα.
Γνωριζω πολυ καλα πως μαθαινοντας την ιστορια (κατ.) παπαγαλια ειναι ενα σιγουρο εικοσαρι. Αλλα τι θα γινει σε περιπτωση που απο το αυξημενο αγχος κατα την διαρκεια των Παν. Εξετασεων καποιος μαθητης ξεχασει εναν ορο? Ο ορος θα γινει προταση, η προταση παραγραφος και η παραγραφος μια ερωτηση.
Επιπροσθετως η συγκεκριμενη μεθοδος ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ. Πολλες ωρες πανω απο το βιβλιο, με στοχο να πεις απ'έξω ενα κεφαλαιο λες και μαθαινεις καποιον θεατρικο ρολο η καποιο ποίημα. ΧΩΡΙΣ να στοχευεις στο βαθυτερο νοημα, στην πραγματικη κατανοηση των γεγονοτων του παρελθοντος.
Η επιδιωξη της ιστοριας δεν ειναι αυτη. Ειναι ομως του "απτεστου" ελληνικου εκπαιδευτικου συστηματος μας.
Εγω λογο του οτι στην κυριολοξια "θαβω" τα υπολοιπα σημαντικα μαθηματα της κατευθυνσεως αφου μενω με τις ωρες κολλημενος πανω απο την ιστορια προσπαθωντας να τα μαθω ολα παπαγαλια, σκεφτηκα να την μαθαινω απο εδω και περα νοηματικα. Γιατι ετσι πρεπει. Γιατι δεν εχω χρονο για τα υπολοιπα, προσπαθοντας να την απαγγειλω λες και ειναι κανα ποιημα του Σεκσπιρ.
Στις εξετασεις θα προσπαθησω να αναφερω με δικα μου λογια ολες τις πληροφοριες που θα ζηταει η ερωτηση, αλλα με κατανοητο και ωραιο λεξιλογιο. Αν οι διορθωτες το δεχτουν καλος, αν οχι, καλυτερα να γραψω ενα δωδεκαρακι στην ιστορια και στα υπολοιπα απο δεκαπεντε και πανω, παρα να γραψω ιστορια δεκαοχτω και στα υπολοιπα πεντε μαθηματα, δωδεκα...
Αυτα απο εμενα παιδες, ας συζητησουμε για το συγκεκριμενο "φλεγον" θεμα.
Γνωριζω πολυ καλα πως μαθαινοντας την ιστορια (κατ.) παπαγαλια ειναι ενα σιγουρο εικοσαρι. Αλλα τι θα γινει σε περιπτωση που απο το αυξημενο αγχος κατα την διαρκεια των Παν. Εξετασεων καποιος μαθητης ξεχασει εναν ορο? Ο ορος θα γινει προταση, η προταση παραγραφος και η παραγραφος μια ερωτηση.
Επιπροσθετως η συγκεκριμενη μεθοδος ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ. Πολλες ωρες πανω απο το βιβλιο, με στοχο να πεις απ'έξω ενα κεφαλαιο λες και μαθαινεις καποιον θεατρικο ρολο η καποιο ποίημα. ΧΩΡΙΣ να στοχευεις στο βαθυτερο νοημα, στην πραγματικη κατανοηση των γεγονοτων του παρελθοντος.
Η επιδιωξη της ιστοριας δεν ειναι αυτη. Ειναι ομως του "απτεστου" ελληνικου εκπαιδευτικου συστηματος μας.
Εγω λογο του οτι στην κυριολοξια "θαβω" τα υπολοιπα σημαντικα μαθηματα της κατευθυνσεως αφου μενω με τις ωρες κολλημενος πανω απο την ιστορια προσπαθωντας να τα μαθω ολα παπαγαλια, σκεφτηκα να την μαθαινω απο εδω και περα νοηματικα. Γιατι ετσι πρεπει. Γιατι δεν εχω χρονο για τα υπολοιπα, προσπαθοντας να την απαγγειλω λες και ειναι κανα ποιημα του Σεκσπιρ.
Στις εξετασεις θα προσπαθησω να αναφερω με δικα μου λογια ολες τις πληροφοριες που θα ζηταει η ερωτηση, αλλα με κατανοητο και ωραιο λεξιλογιο. Αν οι διορθωτες το δεχτουν καλος, αν οχι, καλυτερα να γραψω ενα δωδεκαρακι στην ιστορια και στα υπολοιπα απο δεκαπεντε και πανω, παρα να γραψω ιστορια δεκαοχτω και στα υπολοιπα πεντε μαθηματα, δωδεκα...
Αυτα απο εμενα παιδες, ας συζητησουμε για το συγκεκριμενο "φλεγον" θεμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Η Substrata αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 4,822 μηνύματα.
14-01-12
20:13
Πού θα πάει, κάποια στιγμή δεν θα εκσυγχρονιστεί αυτή η ρημαδιασμένη η Ελλάδα education-wise?? Κάποτε η κυβέρνηση θα καταλάβει πως η παπαγαλία κάθε άλλο παρά σε "μορφώνει".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
rainbow.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η rainbow. αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 130 μηνύματα.
14-01-12
20:14
σωστα τα λες.και εμενα με κουραζει πολυ αυτο το συστημα.ομως το προβλημα ειναι πως ο τροπος τον οποιο επελεξες να ακολουθησεις δεν ειναι αρκετα αποδεκτος.υπαρχουν βαθμολογητες που λαμβανουν ως σωστη την απαντηση ακομη και αν δεν ειναι με τα λογια του βιβλιου αλλα δυστυχως για ολους μας αυτοι ειναι ελαχιστοι.εγω προσπαθω να τα μαθαινω οπως τα λεει το βιβλιο γιατι μην ξεχναμε πως ειναι ενα εκ των δυο μαθηματων βαρυτητας.Η παπαγαλια δυστυχως εφαρμοζεται μονο στην δικη μας χωρα και καμια αλλη. Αφου η ελληνικη εκπαιδευση δεν στοχευει στο να αναπτυξουν οι μαθητες κριτικη και αφαιρετικη σκεψη, αλλα στο να γινουν "παπαγαλακια" στο σχολειο αλλα και στην κοινωνια αργοτερα.
Γνωριζω πολυ καλα πως μαθαινοντας την ιστορια (κατ.) παπαγαλια ειναι ενα σιγουρο εικοσαρι. Αλλα τι θα γινει σε περιπτωση που απο το αυξημενο αγχος κατα την διαρκεια των Παν. Εξετασεων καποιος μαθητης ξεχασει εναν ορο? Ο ορος θα γινει προταση, η προταση παραγραφος και η παραγραφος μια ερωτηση.
Επιπροσθετως η συγκεκριμενη μεθοδος ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ. Πολλες ωρες πανω απο το βιβλιο, με στοχο να πεις απ'έξω ενα κεφαλαιο λες και μαθαινεις καποιον θεατρικο ρολο η καποιο ποίημα. ΧΩΡΙΣ να στοχευεις στο βαθυτερο νοημα, στην πραγματικη κατανοηση των γεγονοτων του παρελθοντος.
Η επιδιωξη της ιστοριας δεν ειναι αυτη. Ειναι ομως του "απτεστου" ελληνικου εκπαιδευτικου συστηματος μας.
Εγω λογο του οτι στην κυριολοξια "θαβω" τα υπολοιπα σημαντικα μαθηματα της κατευθυνσεως αφου μενω με τις ωρες κολλημενος πανω απο την ιστορια προσπαθωντας να τα μαθω ολα παπαγαλια, σκεφτηκα να την μαθαινω απο εδω και περα νοηματικα. Γιατι ετσι πρεπει. Γιατι δεν εχω χρονο για τα υπολοιπα, προσπαθοντας να την απαγγειλω λες και ειναι κανα ποιημα του Σεκσπιρ.
Στις εξετασεις θα προσπαθησω να αναφερω με δικα μου λογια ολες τις πληροφοριες που θα ζηταει η ερωτηση, αλλα με κατανοητο και ωραιο λεξιλογιο. Αν οι διορθωτες το δεχτουν καλος, αν οχι, καλυτερα να γραψω ενα δωδεκαρακι στην ιστορια και στα υπολοιπα απο δεκαπεντε και πανω, παρα να γραψω ιστορια δεκαοχτω και στα υπολοιπα πεντε μαθηματα, δωδεκα...
Αυτα απο εμενα παιδες, ας συζητησουμε για το συγκεκριμενο "φλεγον" θεμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αρίσταρχος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ο Αρίσταρχος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 271 μηνύματα.
14-01-12
20:28
Βασικά αγαπητοί συνεξεταζόμενοι όλη η κατεύθυνσις είναι μία ξερή παπαγαλία...
Τα μόνα μαθήματα που ίσως δεν έχουν και τόσο είναι η έκθεσις και τα λατινικά.
Τα αρχαία έχουν τις ατελείωτες και ανουσιες εισαγωγές με τα χιλιάδες περιττά μπλα-μπλα τα οποία σαφέστατα και θα μπορούσαν να λείπουν.
Η λογοτεχνία με τον κουβά τις σημειώσεις.
Η βιολογία (καθότι ως επί το πλείστον η θεωρητική επιλέγει το μάθημα αυτό) εξετάζεται σαν την ιστορία.
Παίδες υπομονή...
Κάθε γέννα γίνεται με πόνο...
Τα μόνα μαθήματα που ίσως δεν έχουν και τόσο είναι η έκθεσις και τα λατινικά.
Τα αρχαία έχουν τις ατελείωτες και ανουσιες εισαγωγές με τα χιλιάδες περιττά μπλα-μπλα τα οποία σαφέστατα και θα μπορούσαν να λείπουν.
Η λογοτεχνία με τον κουβά τις σημειώσεις.
Η βιολογία (καθότι ως επί το πλείστον η θεωρητική επιλέγει το μάθημα αυτό) εξετάζεται σαν την ιστορία.
Παίδες υπομονή...
Κάθε γέννα γίνεται με πόνο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JEDMARY
Νεοφερμένος
Η Μαρία αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 23 μηνύματα.
25-01-12
21:58
Ειλικρινά η Ιστορία είναι τεράστιο πρόβλημα για μένα...Καταντάω κι εγώ να αφήνω τα άλλα μαθήματα σε 2η μοίρα μόνο και μόνο επειδή θέλω να διαβάσω παραπάνω ιστορία ώστε να την μάθω όσο καλύτερα γίνεται.Έχω πρόβλημα με την παπαγαλία και με την όλη διαδικασία της ιστορίας...Πιστεύω πως αν δεν υπήρχε αυτό το μάθημα τότε θα πηγαίναμε πολύ καλύτερα στις εξετάσεις καθώς είναι χρονοβόρο και χωρίς αυτό θα διάβαζε κάποιος τέλεια τα άλλα μαθήματα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...