merenwen9728
Νεοφερμένος
-τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνει ένας καθηγητης
->> >> >> ΔΕΝ πρέπει να κάνει
-ποια στοιχεία θέλετε να διαθέτει
- >> >> ΔΕΝ θέλετε να τον χαρακτηρίζουν
-οτιδήποτε άλλο σκεφτείτε για τον ιδανικό καθηγητή
Μπορείτε να κάνετε από 0 έως 100...σχόλια,απλώς να ξέρετε ότι η βοήθειά σας είναι σημαντική και ότι θα δώσω μεγάλη σημασία σε ό,τι είδους συμβουλές και να μου δώσετε:thanks::thanks::thanks:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NemeSis1990
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
merenwen9728
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τομέας
Νεοφερμένος
Εσένα ο κύριος ρόλος σου είναι να τους δίνεις κίνητρο να διαβάζουν και να ψάχνουν ΟΧΙ να αποστηθίζουν κατεβατά που θα τα ξεχάσουν αργότερα 100%.Τη συνήθεια να ψάχνουν να τους φυτέψεις στο μυαλό και να κρατάνε αρχείο=πηγές,είναι εφόδιο ζωής.Αυτό είναι εξυπνάδα,αυτό κάνει τη διαφορά μεταξύ ενός πετυχημένου ενήλικα από έναν αποτυχημένο,αυτό πρέπει να διδάσκονται οι μαθητές,δε ξεχνιέται ποτέ.Όποιος ψάχνει βρίσκει-είναι έξυπνος, αλλιώς πλήρωνει για να εξυπηρετηθεί....!
Όταν μπεις σε μια τάξη ως ομιλητής θα το νιώσεις καλύτερα πως είναι να καταχτυπιέσε να διδάξεις 5 πράματα και τα παλιόπαιδα απο κατώ αραχτά στην καρέκλα να μη σκαμπάζουν μία...!Άμα γίνεις φορτική-που θα γίνεις-θυμίσου όλες τις φορές που οι καθηγητές σου τα πήραν στο κρανίο...θα καταλάβεις το γιατί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
merenwen9728
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
beautiful loser
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiakmkosd
Νεοφερμένος
Για να είμαι ειλικρινείς δεν έχω σκεφτεί σοβαρά τι στοιχεία ακριβώς πρέπει να έχει η να μην έχει ένας καθηγητής.Αυτά που σου έχουν πει έως τώρα τα βρίσκω πολύ σωστά.
Να μην πεις ΠΟΤΕ ότι είσαι"Ο ιδανικός Καθηγητής" άλλα να προσπαθείς πάντα να γίνεις...και εύχομαι να μην χάσεις το δρόμο σου.
Πάντως, το ότι άνοιξες αυτό το θέμα για να ακούσεις τις απόψεις άλλων...
αυτό από μονό του λέει πολλά... (για μένα τουλάχιστον)
Καλή τύχη στους στόχους σου!!! :no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
merenwen9728
Νεοφερμένος
Αχ,φίλε beautiful loser(αλήθεια,γιατί loser; )προσπαθώ να δημιουργήσω κάτι που δεν υπάρχει ή που μάλλον σπάνια συναντά κανείς...Δεν είναι ότι είμαι τόσο ξεχωριστή ή κάτι τέτοιο,απλώς ο ενθουσιασμός μου είναι πολύς και μου δίνει κίνητρο.Ένα κίνητρο που νομίζω ότι θα με κρατήσει τόσο τα πρώτα χρόνια,όσο και στη συνέχεια!Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σουΜη προσπαθησεις να γινεις κατι που δεν υπαρχει , και ασφαλως στην επερχομενη/υποτιθεμενη καριερα σου θα κανεις λαθη και θα στεναχωρήσεις μαθητες.Απλα προσπαθησε καθε μερα χωρις εξανεμιστει στα πρωτα χρονια ο ενθουσιασμος σου να κανεις καλυτερη δουλεια βλέποντας και πράττοντας
-----------------------------------------
Και μένα το γεγονός ότι λαμβάνω αυτές τις απαντήσεις μου λέει ακόμα περισσότερα...!!!Σ'ευχαριστώ για τις ευχές,ελπίζω-και θα προσπαθήσω κιόλας-να μη μείνω μόνο στα λόγια και ακόμα κι αν δε γίνω "ιδανική",τουλάχιστον να έχω αυτό το στόχο πάντα,για να βελτιώνομαι!Δεν είναι απαραίτητο να έχεις σκεφτεί πολλά πάνω στο θέμα,για μένα είναι αρκετά τα όσα μπήκες στον κόπο να γράψειςΦοιτητής εαπ
Για να είμαι ειλικρινείς δεν έχω σκεφτεί σοβαρά τι στοιχεία ακριβώς πρέπει να έχει η να μην έχει ένας καθηγητής.Αυτά που σου έχουν πει έως τώρα τα βρίσκω πολύ σωστά.
Να μην πεις ΠΟΤΕ ότι είσαι"Ο ιδανικός Καθηγητής" άλλα να προσπαθείς πάντα να γίνεις...και εύχομαι να μην χάσεις το δρόμο σου.
Πάντως, το ότι άνοιξες αυτό το θέμα για να ακούσεις τις απόψεις άλλων...
αυτό από μονό του λέει πολλά... (για μένα τουλάχιστον)
Καλή τύχη στους στόχους σου!!! :no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Metalrockheart
Νεοφερμένος
Το μυστικό νομίζω πως είναι να είναι κανείς απελευθερωμένος από τα βιβλία,δηλαδή να μην στέκεται μόνο σε αυτά που λέει το βιβλίο αλλά να διανθίζει την παράδοση με συζητήσεις...Να είναι ανοιχτός να ακούσει τις απόψεις των μαθητών, να συζητάει μαζί τους, να ακούει τους προβληματισμούς και τις απορίες τους...Να αφήνει που και πού χαλαρή την ώρα και να αποφασίζει και μια φορά να μην κάνει μάθημα και να συζητήσει με τους μαθητές περί ανέμων και υδάτων...Μια ακόμα θαυμαστή ικανότητα είναι να μπορεί να προσαρμόσει ένα κείμενο π.χ. που γράφτηκε σε μια άλλη επόχη, στα σημερινά δεδομένα και να βρει έτσι αφορμή για έναν εποικοδομητικό διάλογο...
Νομίζω πως αυτό που όλοι αναζητούμε σε έναν καθηγητή είναι να μας καταλαβαίνει,να μας σέβεται, να μπορεί να μπει στη θέση μας και να μας προτρέπει να εκφράσουμε ελεύθερα τον εαυτό μας...Πιστεύω πως από έναν τέτοιο καθηγητή, ακόμα και μια αρνητική κριτική είναι ευπρόσδεκτη γιατί ξέρουμε πως στόχος του θα είναι να μας κάνει πρώτα καλύτερους ανθρώπους και μετά καλύτερους μαθητές...
Ελπίζω να βοήθησα και συγνώμη για το μέγεθος του μονολόγου!!!Εύχομαι να πετύχεις τους στόχους σου και να γίνεις ένας αξιόλογος εκπαιδευτικός...Γιατί σίγουρα αυτήν την εποχή τα σχολεία τους έχουν πραγματικά ανάγκη...!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
merenwen9728
Νεοφερμένος
Υ.Γ.Καλά κάνεις και γράφεις πολλά,αφού εκφράζεσαι και δεν φλυαρείς:bravo:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
beautiful loser
Πολύ δραστήριο μέλος
(Το ονομα μου προερχεται απ ενα βιβλιο του 60 με το ονομα beautiful losers )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
merenwen9728
Νεοφερμένος
Υ.Γ.Πάντως είναι πολύ ωραίο το όνομά σου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SakisMar
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
merenwen9728
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Hristos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Να επικοινωνεί με τα παιδιά και στο ελευέθερο χρόνο του και στα διαλλείματα βασικό στοιχείο για μένα. Να είναι ανοιχτός και όχι να μιλάει μόνο για το μαθημα να χει δηλαδή μεράκι να ασχολείται με το λειτούργημα που επιτελεί.
Επίσης μέσα στην τάξη να επικρατεί πειθαρχία και όχι να είναι όλο γελια και χαρές(δεν λέω προς θεού να μην γίνεται και η πλάκα που είναι απαραίτητη αλλά στην ώρα της) γιατί αν χάσει την πειθαρχία της τάξης του έχασε το παιχνίδι. Και τέλος να το χει ψάξει το θέμα στο οποίο ασχολείται και όχι να ναι τι λέει το βιβλίο δεν πάμε παραπέρα και δεν με νοιάζει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
SakisMar
Νεοφερμένος
SakisMar,σε ευχαριστώ για τη συμβουλή.Να ξέρεις ότι τα καταλληλότερα άτομα να εκφέρουν γνώμη για το ζήτημα αυτό είναι οι μαθητές!Δεν ξέρω πως συμπεριφέρονταν οι καθηγητές σου ως τώρα,πάντως θεωρώ ακραίο να χαρακτηρίζεις τις τιμωρίες εχθροπραξίες.Το αν πρέπει να δίνονται είναι άλλο θέμα,αλλά ο χαρακτήρας τους είναι επανορθωτικός και δε θέλω να πιστεύω ότι εφαρμόζονται με στόχο να ξεκινήσουν ''βεντέτες''...Αν θες,εξήγησέ μου σε παρακαλώ το εξής:τι ακριβώς εννοείς όταν λες το ''ανάλογο αντάλλαγμα'' ;:thanks:
Ανάλογο αντάλαγμα εννοώ οτι οι μαθητές εναντιώνται και έτσι απλά η τάξη γίνεται σαν το ιράκ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Δεν είναι όλα τα παιδιά ίδια, ούτε καν όλα τα τμήματα ως σύνολα. Γι' αυτό, θα πρέπει αν εφευρίσκεις διάφορους τρόπους, με τους οποίους θα τραβάς την προσοχή των περισσότερων μέσα στην τάξη (γιατί πολύ φοβάμαι ότι αδιάφοροι -κοινώς, μαθητές γαϊδούρια-, πάντα υπήρχαν, υπάρχουν, και θα εξακολουθήσουν να υπάρχουν εις τον αιώνα τον άπαντα), διαφορετικούς κάθε φορά. Στο ένα τμήμα μπορεί π.χ. να χρειάζεται περισσότερη αυστηρότητα, και ίσως και τα παιδιά να μην είναι τόσο ώριμα για να κάνουν μάθημα μέσα σε διαθεματικά πλαίσια και να διεξαχθεί συζήτηση (όχι μονόλογος, όπως πολύ σωστά τόνισαν οι προλαλήσαντες). Σε κάποιο άλλο, ίσως η αυστηρότητα να επιφέρει τα ακριβώς αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα, ή τα παιδιά να επιθυμούν να μελετήσουν κάποιο θέμα από σκοπιές όχι και τόσο συνηθισμένες για το συγκεκριμένο μάθημα. Αν και τα φιλολογικά πάντα συνδέονται με τη συζήτηση, το διάλογο και τις φιλοσοφικές αναζητήσεις. Τα παραπάνω μπορεί να εξαρτώνται από τον τόπο, την ηλικία των παιδιών και τη διαφορά ηλικίας με τον καθηγητή/καθηγήτρια. Το θέμα είναι να βρίσκεις κάθε φορά τη χρυσή τομή.
Ακόμη, θα πρέπει να τονίσω τη σημασία της εικόνας και της πρώτης εντύπωσης. Δυστυχώς, τα παιδιά επηρεάζονται πάρα πολύ από την πρώτη εντύπωση που τους κάνει ο καθηγητής. Δε λέω πως δεν αλλάζουν, αλλά πως είναι πάρα πολύ δύσκολο. Ίσως επειδή περιμένουν από αυτόν να είναι τέλειος και να δείχνει μια σταθερότητα. Εν πάση περιπτώσει, πρέπει (πολλά "πρέπει" πέσανε!) να δείχνεις πως είσαι διατεθειμμένη να συνεργαστείς μαζί τους και να κάνεις το μάθημα ενδιαφέρον, κρατώντας όμως κάποια απόσταση και αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα πρέπει και αυτοί ως αντάλλαγμα να τηρούν μια κόσμια συμπεριφορά και να νοιάζονται για το τί συμβαίνει μέσα στην αίθουσα.
Σε αυτό το σημείο, όταν μπαίνεις σε ένα τμήμα που δεν έχεις ξαναδιδάξει, οπωσδήποτε δεν πρέπει:
-να κάνεις μάθημα την πρώτη φορά
-έπειτα από τα "είμαι η τάδε, θα κάνουμε τα τάδε μαθήματα μαζί", να μην πεις "θέλω να κάνω το μάθημα ενδιαφέρον για όλους μας, ώστε να μη χρειάζεται να λέτε "Τί έχουμε τώρα;" - "Κείμενα" - "Πο! Όχι πάλι μ' αυτή!", και γι' αυτό θα πρέπει να μην τρώτε μέσα στην τάξη, να μη μιλάτε, να μην καβγαδίζετε, κι όποιος μιλάει θα βγαίνει έξω" (ωχ, πολλά έχω πει τώρα, ας συντομεύσω λίγο)", αλλά να δείχνεις τί περιμένεις τόσο με πράξεις όσο και με λόγια ανθρώπου προς ανθρώπου (άρα ίσου προς ίσου) όσο και καθηγητή προς μαθητή (να δείξεις, χωρίς απειλές και χωρίς να δημιουργείς αρνητικό κλίμα, ότι έχεις το πάνω χέρι, αλλά ότι λαμβάνεις υπόψη και τις γνώμες των μαθητών, και να είσαι ανοιχτόμυαλη στις προτάσεις τους). Αυτό φυσικά είναι πολύ δύσκολο, γιατί τα παιδιά είναι πολύ αυστηροί κριτές και είναι άθλος να βρεις το "κλειδί" τους από την πρώτη φορά. Η πείρα όμως που θα αποκτήσεις θα σε βοηθήσει
-να μη βγάζεις έξω. Μόνο αν συμβεί κάτι σοβαρό, να πηγαίνεις στο διευθυντή. Το παιδί που βγαίνει έξω, αισθάνεται ότι ο καθηγητής το απομονώνει και το περιθωριοποιεί από τα υπόλοιπα, νιώθει ότι ο καθηγητής πλέον δε νοιάζεται γι' αυτό, και έτσι χάνεται το έστω και λίγο ενδιαφέρον που θα μπορούσε να έχει για το μάθημα
-να είσαι ειλικρινής (τόσο με τα παιδιά, όσο και με τον εαυτό σου)
Ίσως θα βρεις πως πρέπει να το παίξεις πιο αυστηρή από ότι θα ήθελες, επειδή τα περισσότερα παιδιά (και κυρίως τα αγόρια) αντιμετωπίζουν πιο ελαφριά μια γυναίκα καθηγητή από ό,τι έναν άντρα. Δεν ξέρω αν φταίνε οι προκαταλήψεις ή το γεγονός ότι οι γυναίκες είναι γενικά πιο συναισθηματικές και θα διστάσουν περισσότερο να επιλπλήξουν σοβαρά ένα μαθητή, αλλά έτσι έχω διαπιστώσει. Θα ήθελα να αναφέρω το παράδειγμα δύο καθηγητριών -φιλολόγων-, που μας κάνανε πέρυσι μάθημα. Η μία μας έκανε Κείμενα, η άλλη Ιστορία. Η πρώτη ήταν καλή, ευγενική, ελαστική και κοντά στα παιδιά από την αρχή (η πρώτη εντύπωση που λέγαμε), και γενικά εγώ προσωπικά απολαμβάνω το μάθημά της, αλλά όμως στην ώρα της γινόταν πολύ συχνά διακοπές λόγω φασαρίας -τους έδωσε ένα δάχτυλο και της πήραν ολόκληρο χέρι-. Η άλλη, στην αρχή έδειχνε πολύ αυστηρή, απαιτητική και μεθοδική, και μάλιστα μας έβαλε να σύρουμε τα θρανία μακριά από τους τοίχους, για να κυκλοφορεί ανάμεσα και να βλέπει τί κάνουμε την ώρα που παρέδιδε μάθημα. Σε αυτήν, λοιπόν, δεν ακουγότανε κιχ. Όχι πως φαινόταν και στρίγκλα, απλά κάπως αρκετά αυστηρή. Μετά, λοιπόν, έγινε πιο ελαστική, συζητούσε και για θέματα εκτός μαθήματος και ήταν γενικώς πιο φιλική και κοντά στα παιδιά. Αλλά η τάξη την ώρα του μαθήματος διατηρήθηκε. Οφείλω βέβαια να πω ότι τα Κείμενα μου άρεσαν περισσότερο, μάλλον εξαιτίας της φύσης του μαθήματος και όχι του καθηγητή.
Σε καμία περίπτωση δε λέω ότι αυτά που έχω γράψει ισχύουν 100%. Πάνω απ' όλα, όποια συμπεριφορά και να προσπαθεί να έχει μέσα στην τάξη ο δάσκαλος, για να κάνει καλό μάθημα και να έχει επαφή με τα παιδιά, θα πρέπει να το αισθάνεται και να επιθυμεί προσωπικά να είναι καλός δάσκαλος/καθηγητής, γιατί αγαπάει τα παιδιά και διότι επιθυμεί να μετλαμπαδεύσει τις γνώσεις των περασμένων γενεών σε αυτά. Μάλλον, όχι τόσο τις γνώσεις, όσο κριτική ικανότητα (τουλάχιστον όσον αφορά τα φιλολογικά μαθήματα), διότι οι πληροφορίες γύρω μας και οι απόψεις που εκφράζονται είναι μυριάδες. Θα πρέπει να θες να διδάξεις, επειδή το νιώθεις στο αίμα σου, επειδή είναι στο χαρακτήρα σου.
Αλλά αρκούν όλα αυτά. Θα κάνεις, εξάλλου, μαθήματα για την παιδοψυχολογία μετά τις σπουδές σου, αν θες να μπεις σε σχολείο. Απ' ό,τι ξέρω, είναι τουλάχιστον ένα εξάμηνο. Το ότι ψάχνεσαι πάντως και ότι νοιάζεσαι, δείχνει πάντως ότι είσαι σε καλό δρόμο!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
riemann80
Εκκολαπτόμενο μέλος
ειναι βασικο αυτο για μενα.να κανω λαθη μεσα στην ταξη (οχι επιτηδες) και ολοι μαζι να το διορθωνουμε.ενας μαθητης σημερα καταλαβαινει τα παντα.απλως επιλεγει με ποια θα ασχοληθει και με ποια δε θα ασχοληθει γιατι απλως τα βαριεται.ο καθηγητης ειναι αυτος που πρεπει να τον βοηθησει σε κατι που του αρεσει και να τον παει παραπερα.
επισης οσες φορες πηγα να το παιξω κατι που δεν ειμαι, οι μαθητες το καταλαβαιναν και με επανεφεραν αμεσως στον εαυτο μου.και τωρα πια καταλαβα οτι τετοια κολπα δε περναν και φχαριστιεμαι το μαθημα πολυ περισσοτερο.εχω βγει καλυτερος απο μια ταξη πολλες φορες.
τελικα λεω οτι ο ιδανικος καθηγητης ειναι αυτος που εχει τα εξης τρια:1)γνωση σε βαθος του αντικειμενου που διδασκει 2)την ικανοτητα να ενισχυει το ταλεντο και 3)τη μαγκια να ειναι ο εαυτος του μεσα στην ταξη.
επαναλαμβανω οτι αυτα ειναι προσωπικες εμεπιριες και δεν ξερω αν μπορουν να λειτουργησουν ως συμβουλες σε αλλους καθηγητες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
merenwen9728
Νεοφερμένος
:iagree::iagree::iagree:Μόλις περιέγραψες κάποια από τα στοιχεία που πιστεύω κι εγω ότι είναι βασικό να χαρακτηρίζουν ένα καθηγητή.Σ'ευχαριστώ για τις ''σκέψεις της στιγμής'' τις βρίσκω πολύ εύστοχες και χρήσιμεςΚάποιες σκέψεις που μου ρχονται, της στιγμής ντε
Να επικοινωνεί με τα παιδιά και στο ελευέθερο χρόνο του και στα διαλλείματα βασικό στοιχείο για μένα. Να είναι ανοιχτός και όχι να μιλάει μόνο για το μαθημα να χει δηλαδή μεράκι να ασχολείται με το λειτούργημα που επιτελεί.
Επίσης μέσα στην τάξη να επικρατεί πειθαρχία και όχι να είναι όλο γελια και χαρές(δεν λέω προς θεού να μην γίνεται και η πλάκα που είναι απαραίτητη αλλά στην ώρα της) γιατί αν χάσει την πειθαρχία της τάξης του έχασε το παιχνίδι. Και τέλος να το χει ψάξει το θέμα στο οποίο ασχολείται και όχι να ναι τι λέει το βιβλίο δεν πάμε παραπέρα και δεν με νοιάζει.
-----------------------------------------
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ CROOKSHANKS:
Αλέξανδρε(επίτρεψέ μου να χρησιμοποιήσω το όνομά σου,εφόσον το δίνεις),ειλικρινά και πέρα από κάθε τυπικότητα σε ευχαριστώ για το ζήλο που επέδειξες στην απάντησή σου και για το χρόνο που αφιέρωσες για να μοιραστείς τις απόψεις σου!Αναφορικά με τα όσα λες στις 2 πρώτες παραγράφους του μηνύματός σου έχω να πω ότι συμφωνώ και σε επαινώ για τις παρατηρήσεις σου,οι οποίες δείχνουν ένα άτομο που παρατηρεί και κρίνει σε βάθος τον κόσμο γύρω του!Επίσης,βρήκα πολύ ενδιαφέρουσες τις απόψεις που δίνεις σε μορφή λίστας.Αυτά ακριβώς είναι σημαντικές λεπτομέρειες που παρατηρούν οι μαθητές και που εύχομαι να κατορθώσω να μην ξεχάσω ότι κάποτε έκανα κι εγώ τις ίδιες...Όλα τα υπόλοιπα μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να τα διαπιστώσει και μόνος του με τον καιρό,αλλά τέτοιες σκέψεις κάνει μόνο όποιος θυμάται έντονα τα μαθητικά του χρόνια...Ιδιαίτερα ο τρόπος που συστήνεται ένας καθηγητής και το αν και πότε πρέπει να αποβάλει κάποιο μαθητή με έχουν προβληματίσει έντονα.Όσο για την ειλικρίνεια-καταρχάς απέναντι στον εαυτό μου και εν γένει απέναντι στους υπόλοιπους-είναι κάτι που πάντοτε επιδιώκω και γι'αυτό αφενός έχω ήδη σκεφτεί τα όσα μου λες και αφετέρου θέλω να επισημάνω τη δυσκολία της επίτευξης των όσων αναφέρεις...Ο δάσκαλος(προτιμώ αυτό τον όρο από τον καθηγητή)πρέπει πάνω απ'όλα να 'ναι άνθρωπος και γι'αυτό ακριβώς ενδέχεται να βρεθεί σε στιγμές αδυναμίας...ωστόσο αυτό δεν πρέπει να τον εμποδίζει να στοχεύει πάντα στο καλύτερο!Προσωπικά έχω κάνει μια συνειδητή επιλογή,γιατί νιώθω όπως λες,ότι ''το 'χω στο αίμα μου'' και γνωρίζω επίσης ότι βλέπω τόσο σοβαρά αυτό το λειτούργημα που αν δεν ήμουν κατάλληλη για αυτό ή τουλάχιστον δεν μπορούσα να γίνω,τότε δε θα το επέλεγα.Θα χαρώ πολύ να ακούσω ξανά τις απόψεις σου...Καλή τύχη στους στόχους σου!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chronis_25
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.