miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orestes
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Βγήκε και στο προσκήνιο η νομιμοποίηση θρησκευτικών γάμων και δε το πήρα χαμπάρι; :what: (το παίζω και ενημερωμένος )αλλά όλα τα σχετικά που επηρεάζουν και άλλους (παιδιά) η προσβάλλουν θεσμούς της εκκλησίας (γάμος) και τείνουν να νομιμοποιηθούν...
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orestes
Δραστήριο μέλος
Βγήκε και στο προσκήνιο η νομιμοποίηση θρησκευτικών γάμων και δε το πήρα χαμπάρι; :what: (το παίζω και ενημερωμένος )
-petros
Αν επιτραπεί ο πολιτικός.. Διόλου απίθανο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Καλά για τους θρησκευτικούς είμαι κι εγώ κατά (για τελείως υποκειμενικούς λόγους που δε θα τους αναφέρω γιατί είναι αντι-θρησκευτικοί και δε μπορούν καν να αποτελέσουν σοβαρά επιχειρήματα όντας τέτοιοι ).Αν επιτραπεί ο πολιτικός.. Διόλου απίθανο...
Ωστόσο το δικαίωμα του πολιτικού (νομικού) γάμου, ούτε συζήτηση δεν θα έπρεπε να επιδεχόταν.
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orestes
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
ε σκοπός των gay γάμων δεν είναι η αναγνώριση από πλευράς της εκκλησίαςΚαλά ο πολιτικός γάμος δεν αναγνωρίζεται απο την εκκλησία... Ουσιαστικά ένα συμβόλαιο συμβόλαιο συμβίωσης είναι όλο και όλο ...
[αλίμονο αν γινόταν τόσος ντόρος επειδή κάποιοι θέλουν να αναγνωρίζονται από αυτή (υποκειμενική άποψη ) ]
Η νομική κάλυψη είναι κάτι άμεσα αναγκαίο. Η θρησκεία μπορεί να λέει ό,τι θέλει.
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Λένα~
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antonaros18
Νεοφερμένος
Και ποιός θα είναι η μητέρα ???
Ο Τάκης ή ο Μήτσος ?? Πως θα μεγαλώσει αυτό το παιδί δηλαδή ??? Με τόσο δούλεμα που θα φάει απο τους συμμαθητές του (οι οποίοι μικρά παιδιά είναι δεν φταίνε σε τπτ ) που οι γονείς του είναι ομοφυλόφιλοι, θα προτιμούσε να το είχαν αφήσει σε ορφανοτροφείο...
ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ,ειναι κρίμα να εχουν νέοι ανθρωποι τέτοιες αποψεις...(Ο Τάκης ή ο Μήτσος... ΕΛΕΟΣ ).
Και οσο για το δουλεμα που λες , ρώτα ενα παιδι που ειναι ομφυλοφιλος τι δουλεμα τρώει,αυτό φυσικά σαφήνει παγερά αδιαφορο γιατι αυτο το παιδι ειναι πο@@@ης, μόνο για το δύσμοιρο παιδι του Τάκη και του Μήτσου σ επιασε ο πονος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~Λένα~
Πολύ δραστήριο μέλος
δεν συμφωνω να τρωει δουλεμα αλλα οταν καποιος ομοφυλοφιλος θελει να πατρευτει και να υιοθετησει παιδι τοτε παει γυρνευοντας...πως να στο πω δινει απο μονος του λαβες για σχολια{αρνητικα}ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ,ειναι κρίμα να εχουν νέοι ανθρωποι τέτοιες αποψεις...(Ο Τάκης ή ο Μήτσος... ΕΛΕΟΣ ).
Και οσο για το δουλεμα που λες , ρώτα ενα παιδι που ειναι ομφυλοφιλος τι δουλεμα τρώει,αυτό φυσικά σαφήνει παγερά αδιαφορο γιατι αυτο το παιδι ειναι πο@@@ης, μόνο για το δύσμοιρο παιδι του Τάκη και του Μήτσου σ επιασε ο πονος...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panp27
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σέβομαι την αποψη σου και σε καμια περιπτωση δεν εχω τις γνωσεις σου πάνω στο θέμα, όμως εξίσου ψυχασθενής με εναν ομοφυλοφιλο ειναι και ενας str8 που εχει σαν φετιχ συγκεκριμενα εσώρουχα,τακούνια, χειροπέδες κτλ.
Με αυτη τη λογική καθε ενας που παρεκλίνει απο την "φυσιολογική" ερωτική πράξη με σκοπό την αναπαραγωγή , χρήζει ψυχιατρικής βοήθειας?
εφόσον η ομοφυλοφιλία θεωρείται ασθένεια σήμερα, γιατί δεν γίνονται προσπαθειες(απ οσο εγω τουλάχιστον γνωριζω) για να βρεθεί ενα "φάρμακο" για αυτήν
Νομίζω ότι το λες και μόνο σου. Αυτά πρόκειται για ψυχικες διαταραχες.
- Και για κάποιους που αμφισβητουν το αν είναι καταγραμένη ή όχι ως πάθηση λέω πως πριν δυο χρόνια (2006) τα βιβλία της ψυχιατρικής που διδασκόμαστε στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης την αναφέρουν ως πάθηση.
- Επίσης για αυτό που αναφέρθηκε σχετικά με την θεραπεια... Γενικά στις ψυχιατρικές παθήσεις είναι γνωστό ότι μόνο με την συγκατάθεση του αθενούς μπορεί να υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα στην όποια θεραπεία. Όταν μια μερίδα ομοφυλόφιλων το θεωρεί ως φυσιολογικό και δεν καταφεύγει στον γιατρό για θεραπεία εννοείτε πως ο γιατρός και πόσο μαλλον ο ψυχίατρος δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Η άλλη μερίδα που έχει την συναίσθηση της κατάστασης της καταφεύγει στον γιατρό και το αντιμετωπίζει. Αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει οποσδήποτε για να πειστούν κάποοι να βγουν και να λεν "ήμουν ομοφυλόφιλος και έγινα καλά". Και όπως και σε κάθε πάθηση αν δεν πας στο γιατρό είσαι καταδικασμένος να με μείνεις με την ασθένεια, αν πας όμως έχεις πολλές ελπίδες να γίνεις καλά! Αυτό δεν σημαίνει ότι πάντοτε γίνεσαι υγιής! Και όπως ξέρεις αν ο τρελός δεν συναισθανθεί ότι χρήζει θεραπείας θα μείνει για πάντα τρελός. Αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή δεν θέλει να θεραπευτεί η τρέλα είναι κάτι φυσιολογικό.
- Τέλος για του λόγου το αληθές το συντομότερο δυνατό θα αναφέρω το απόσπασμα απο το βιβλίο της ψυχιατρικής που υποτίθεται μιλά ποιο "συκρατιμένα" για το θέμα για αποφυγή "παρεξήγησης"...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Διαβαστε αποσπασμα απο ενα αρθρο που βρηκα στο ιντερνετ στα αγγλικα:
Numerous psychiatrists over the past decades have described what forces were really at work both inside and outside of the American Psychiatric Association-and what led to the removal of homosexuality as a mental disorder.
Dr. Ronald Bayer, a pro-homosexual psychiatrist has described what actually occurred in his book, Homosexuality and American Psychiatry: The Politics of Diagnosis. (1981)
In Chapter 4, "Diagnostic Politics: Homosexuality and the American Psychiatric Association," Dr. Bayer says that the first attack by homosexual activists against the APA began in 1970 when this organization held its convention in San Francisco. Homosexual activists decided to disrupt the conference by interrupting speakers and shouting down and ridiculing psychiatrists who viewed homosexuality as a mental disorder. In 1971, homosexual activist Frank Kameny worked with the Gay Liberation Front collective to demonstrate against the APA's convention. At the 1971 conference, Kameny grabbed the microphone and yelled, "Psychiatry is the enemy incarnate. Psychiatry has waged a relentless war of extermination against us. You may take this as a declaration of war against you."
Homosexuals forged APA credentials and gained access to exhibit areas in the conference. They threatened anyone who claimed that homosexuals needed to be cured.
Kameny had found an ally inside of the APA named Kent Robinson who helped the homosexual activist present his demand that homosexuality be removed from the DSM. At the 1972 convention, homosexual activists were permitted to set up a display booth, entitled "Gay, Proud and Healthy."
Kameny was then permitted to be part of a panel of psychiatrists who were to discuss homosexuality. The effort to remove homosexuality as a mental disorder from the DSM was the result of power politics, threats, and intimidation, not scientific discoveries.
Prior to the APA's 1973 convention, several psychiatrists attempted to organize opposition to the efforts of homosexuals to remove homosexual behavior from the DSM. Organizing this effort were Drs. Irving Bieber and Charles Socarides who formed the Ad Hoc Committee Against the Deletion of Homosexuality from DSM-II.
The DSM-II listed homosexuality as an abnormal behavior under section "302. Sexual Deviations." It was the first deviation listed.
After much political pressure, a committee of the APA met behind closed doors in 1973 and voted to remove homosexuality as a mental disorder from the DSM-II. Opponents of this effort were given 15 minutes to protest this change, according to Dr. Jeffrey Satinover, in Homosexuality and the Politics of Truth. Satinover writes that after this vote was taken, the decision was to be voted on by the entire APA membership. The National Gay Task Force purchased the APA's mailing list and sent out a letter to the APA members urging them to vote to remove homosexuality as a disorder. No APA member was informed that the mailing had been funded by this homosexual activist group.
Πηγούλα; Μηπως είναι αυτό?
Δεν θα τη χαρακτηριζα ιδιαιτερα αξιοπιστη, ειδικα αφου διαβασα αυτο
αποσπασμα:
In 1973, the weight of empirical data, coupled with changing social norms and the development of a politically active gay community in the United States, led the Board of Directors of the American Psychiatric Association to remove homosexuality from the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM).
για το empirical data που λεει δειτε παραπανω τη μελετη της Hooker, οριστε και αποσπασμα
Hooker administered three projective tests (the Rorschach, Thematic Apperception Test [TAT], and Make-A-Picture-Story [MAPS] Test) to 30 homosexual males and 30 heterosexual males recruited through community organizations. The two groups were matched for age, IQ, and education. None of the men were in therapy at the time of the study.
Unaware of each subject's sexual orientation, two independent Rorschach experts evaluated the men's overall adjustment using a 5-point scale. They classified two-thirds of the heterosexuals and two-thirds of the homosexuals in the three highest categories of adjustment. When asked to identify which Rorschach protocols were obtained from homosexuals, the experts could not distinguish respondents' sexual orientation at a level better than chance.
Hooker concluded from her data that homosexuality is not a clinical entity and that homosexuality is not inherently associated with psychopathology.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Φυσικά και θα έχουν βγει βιβλία που αναφέρουν την ομοφυλοφιλία ως διαταραχή, καθώς ο κάθε επιστήμονας μπορεί να κυκλοφορεί βιβλία με τις απόψεις του (πόσο μάλλον όταν μιλάμε για πανεπιστημιακά συγγράμματα καθηγητών και τα οποία σε πολλές περιπτώσεις είναι άθλια).Νομίζω ότι το λες και μόνο σου. Αυτά πρόκειται για ψυχικες διαταραχες.
- Και για κάποιους που αμφισβητουν το αν είναι καταγραμένη ή όχι ως πάθηση λέω πως πριν δυο χρόνια (2006) τα βιβλία της ψυχιατρικής που διδασκόμαστε στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης την αναφέρουν ως πάθηση.
- Επίσης για αυτό που αναφέρθηκε σχετικά με την θεραπεια... Γενικά στις ψυχιατρικές παθήσεις είναι γνωστό ότι μόνο με την συγκατάθεση του αθενούς μπορεί να υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα στην όποια θεραπεία. Όταν μια μερίδα ομοφυλόφιλων το θεωρεί ως φυσιολογικό και δεν καταφεύγει στον γιατρό για θεραπεία εννοείτε πως ο γιατρός και πόσο μαλλον ο ψυχίατρος δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Η άλλη μερίδα που έχει την συναίσθηση της κατάστασης της καταφεύγει στον γιατρό και το αντιμετωπίζει. Αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει οποσδήποτε για να πειστούν κάποοι να βγουν και να λεν "ήμουν ομοφυλόφιλος και έγινα καλά". Και όπως και σε κάθε πάθηση αν δεν πας στο γιατρό είσαι καταδικασμένος να με μείνεις με την ασθένεια, αν πας όμως έχεις πολλές ελπίδες να γίνεις καλά! Αυτό δεν σημαίνει ότι πάντοτε γίνεσαι υγιής! Και όπως ξέρεις αν ο τρελός δεν συναισθανθεί ότι χρήζει θεραπείας θα μείνει για πάντα τρελός. Αυτό δεν σημαίνει ότι επειδή δεν θέλει να θεραπευτεί η τρέλα είναι κάτι φυσιολογικό.
- Τέλος για του λόγου το αληθές το συντομότερο δυνατό θα αναφέρω το απόσπασμα απο το βιβλίο της ψυχιατρικής που υποτίθεται μιλά ποιο "συκρατιμένα" για το θέμα για αποφυγή "παρεξήγησης"...
Όπως επίσης και φυσικά θα υπάρχουν οργανώσεις ψυχιάτρων/ψυχολόγων που θα έχουν μία άλλη άποψη επί του θέματος. Αυτό ισχύει ανέκαθεν και για άλλα θέματα και συνεπώς, δεν αναιρεί τίποτα από όσα είπα ότι επισήμως δε θεωρείται διαταραχή. :iagree:
Δηλαδή αν πάει κάποιος gay σε ψυχολόγο/ψυχίατρο/ψυχαναλυτή (τα αναφέρω όλα καλού κακού), ο επιστήμονας θα τον θεραπεύσει; Πρώτη φορά το ακούω, ομολογουμένως :what:
Επίσης, δεδομένου του θέματος, καλό θα είναι να έχουμε υπόψη μας ότι είναι εξαιρετικά πολύπλευρο για να θέτουμε με τέτοιο απόλυτο τρόπο απόψεις σαν τις παραπάνω.
Όπως έχει αναφερθεί, προς την ομοφυλοφιλία ίσως μπορεί να στραφεί κάποιος είτε μετά από ερωτική απογοήτευση με το άλλο φύλο, είτε εξαναγκαστικά σε περίπτωση βιασμού κατά την παιδική (δε μπορώ να το επιβεβαιώσω, όμως λαμβάνοντας υπόψη το "άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου", πιστεύω πως μπορεί να ισχύει).
Σε αυτές τις περιπτώσεις η στροφή προς την ομοφυλοφιλία μπορεί να θεωρηθεί διαταραχή για προφανείς λόγους.
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panp27
Εκκολαπτόμενο μέλος
Φυσικά και θα έχουν βγει βιβλία που αναφέρουν την ομοφυλοφιλία ως διαταραχή, καθώς ο κάθε επιστήμονας μπορεί να κυκλοφορεί βιβλία με τις απόψεις του (πόσο μάλλον όταν μιλάμε για πανεπιστημιακά συγγράμματα καθηγητών και τα οποία σε πολλές περιπτώσεις είναι άθλια).
Όπως επίσης και φυσικά θα υπάρχουν οργανώσεις ψυχιάτρων/ψυχολόγων που θα έχουν μία άλλη άποψη επί του θέματος.
-petros
Με όλο τον σεβασμό αλλά δεν νοείται σε επιστημονες και πόσο μαλλον γιατρούς να παίζουν τέτοια "παιχνίδια". Οι αντιγνωμίες στην ιατρική εχουν να κάνουν με επιμέρους θέματα μια πάθησης πχ αίτια, παθοφυσιολογία, θεραπεία και ΟΥΔΕΠΟΤΕ με τον αν μια οντότητα είναι ή όχι πάθηση!!! Τοτε δεν θα μιλούσαμε για γιατρούς αλλα για κομπογιαννήτες. Εκτός και αν εχεις διαβασει τόσα ιατρικά βιβλία και έχεις βγάλει αυτό το συμπέρασμα.
Απο κει και πέρα όλα είναι θέμα οικονομικού, κοινωνικού, θρησκευτικου και όποιου άλλου ενδιαφέροντος, για το πως θα εκφραστει ο κάθε συγραφέας, όχι όμως ιατρικου.
Πρόσφατα βρήκα και αυτή τη πραγματκά ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα https://www.narth.com
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Orestes
Δραστήριο μέλος
ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ,ειναι κρίμα να εχουν νέοι ανθρωποι τέτοιες αποψεις...(Ο Τάκης ή ο Μήτσος... ΕΛΕΟΣ ).
Και οσο για το δουλεμα που λες , ρώτα ενα παιδι που ειναι ομφυλοφιλος τι δουλεμα τρώει,αυτό φυσικά σαφήνει παγερά αδιαφορο γιατι αυτο το παιδι ειναι πο@@@ης, μόνο για το δύσμοιρο παιδι του Τάκη και του Μήτσου σ επιασε ο πονος...
Γιατί λοιπόν να μην σεβαστούμε και τους δύο ??
Ας μην υιοθετήσουν παιδιά και είναι όλα οκ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Αυτά λοιπόν να τα πεις στους επιστήμονες που γράφουν τα βιβλία του Αριστοτέλειου.Με όλο τον σεβασμό αλλά δεν νοείται σε επιστημονες και πόσο μαλλον γιατρούς να παίζουν τέτοια "παιχνίδια". Οι αντιγνωμίες στην ιατρική εχουν να κάνουν με επιμέρους θέματα μια πάθησης πχ αίτια, παθοφυσιολογία, θεραπεία και ΟΥΔΕΠΟΤΕ με τον αν μια οντότητα είναι ή όχι πάθηση!!! Τοτε δεν θα μιλούσαμε για γιατρούς αλλα για κομπογιαννήτες. Εκτός και αν εχεις διαβασει τόσα ιατρικά βιβλία και έχεις βγάλει αυτό το συμπέρασμα.
Απο κει και πέρα όλα είναι θέμα οικονομικού, κοινωνικού, θρησκευτικου και όποιου άλλου ενδιαφέροντος, για το πως θα εκφραστει ο κάθε συγραφέας, όχι όμως ιατρικου.
Πρόσφατα βρήκα και αυτή τη πραγματκά ενδιαφέρουσα ιστοσελίδα https://www.narth.com
Το θέμα το έχω συζητήσει τόσο με ψυχολόγο (και ο οποίος με ενημέρωσε για τη σύνταξη αυτού του post μετά το διάβασμα του πρώτου post σου που αφορούσε "την επίσημη θέση της επιστήμης από έναν τελειόφοιτο ιατρικής"), όσο και με βιολόγο (μέσω forum μεν, αλλά τους γνωρίζω και προσωπικά irl).
Πάθηση δεν θεωρείται επισήμως και ούτε αντιμετωπίζεται ως τέτοια από - ίσως - το μεγαλύτερο τμήμα των επιστημόνων ψυχιατρικής και ψυχολογίας.
Αυτά που λες περί "Οι αντιγνωμίες στην ιατρική εχουν να κάνουν με επιμέρους θέματα μια πάθησης πχ αίτια, παθοφυσιολογία, θεραπεία και ΟΥΔΕΠΟΤΕ με τον αν μια οντότητα είναι ή όχι πάθηση", ισχύουν προφανώς για τομείς της ιατρικής που μελετούν παθήσεις σωματικής φύσεως και όχι ψυχικής.
Και αν ισχύουν και για ψυχικής, δεδομένου ότι τα αίτια της ομοφυλοφιλίας δεν έχουν διαπιστωθεί ακόμα (όπως δεν έχει διαπιστωθεί και το γιατί κάποιου του αρέσει το μπλε χρώμα και όχι το κόκκινο), δεν εντάσσεται στις παθήσεις και συνεπώς δε μπορούμε να μιλάμε για θεραπείες και δεν ξέρω 'γω τι άλλο. Η επιστήμη ασφαλώς και θα ερευνά τα αίτια.
Τέλος, αν μπορείς, περιέγραψέ μου λίγο τις αρνητικές επιπτώσεις που έχει η ομοφυλοφιλίας ως πάθηση (και όπως κάθε πάθηση έχει) στο άτομο. :iagree:
(σε βιολογικό / ψυχικό τομέα που προκαλούνται από την καθαυτού ομοφυλοφιλία, όχι τις επιπτώσεις στον ψυχισμό που προκαλούνται από τις κοινωνικές συνθήκες )
Τι επιπτώσεις έχει στο άτομο η εν λόγω αρρώστια; Ποια χαρακτηριστικά της την καθιστούν πάθηση;
-petros
-----------------------------------------
Η κοινωνία δεν είναι έτοιμη να δεχτεί τις υιοθεσίες από άτομα του ίδιου φύλου και για το λόγο αυτό δε θα πρέπει να τίθεται - επί του παρόντος - καν θέμα.Γιατί λοιπόν να μην σεβαστούμε και τους δύο ??
Ας μην υιοθετήσουν παιδιά και είναι όλα οκ.
Όπως κάποτε δεν ήταν έτοιμη να δεχτεί τα παιδιά χωρισμένων γονιών (βέβαια το θέμα της ομοφυλοφιλίας είναι ακόμα περισσότερο ταμπού).
Σεβασμός προς το παιδί δεν θα υπάρχει από πλευράς της κοινωνίας και όχι των θετών γονιών.
Επίσημα δεν τίθεται - απ όσο ξέρω- καν θέμα συζήτησης το να υιοθετούν παιδιά. Το θέμα αυτό έρχεται στην επιφάνεια ως και καλά επακόλουθο του να τους επιτρέπεται η νόμιμη σύζευξη.
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panp27
Εκκολαπτόμενο μέλος
αν μπορείς, περιέγραψέ μου λίγο τις αρνητικές επιπτώσεις που έχει η ομοφυλοφιλίας ως πάθηση (και όπως κάθε πάθηση έχει) στο άτομο.
Λοιπόν επειδή βλέπω πως πας να βγάλεις ολόκληρο πανεπιστήμιο άχρηστο με βάση τις πληροφορίες από τις έγκυρες πηγές σου. Ρώτα της ίδιες της πηγές για την παιδοφιλία (όχι βιασμός, αλλά με την συγκατάθεση ενός ομοφυλόφιλου ανηλίκου... εκεί έχουμε φτάσει....), την νεκροφιλια και την κοπρολαγνεία που αναφέρονται ρητα σε ψυχιατρικά βιβλία. Είναι "αθώες" καταστάσεις που δεν κάνουν κακό σε κανένα και μάλιστα ο ασθενείς τις ευχαριστιέται...!!!
Συμπέρασμα: Δεν πρόκειται για ψυχικές διαταραχές! Είναι μια ιδιαιτερότητα. Ελευθερία στην διαφορετικότητα!
Κάτι δεν πάει καλά με αυτή τη λογική...
Τέλος αν κάποιος δεν θέλει να καταλάβει κάτι δεν πρόκειται να το καταλαβει ή μαλλον να το παραδεχτεί, που να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα.
Ευχαριστώ!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Οι πηγές μου είναι μια χαρά έγκυρες και τις εξέθεσα άμεσα αντί μόνο με λόγια του αέρα.Λοιπόν επειδή βλέπω πως πας να βγάλεις ολόκληρο πανεπιστήμιο άχρηστο με βάση τις πληροφορίες από τις έγκυρες πηγές σου. Ρώτα της ίδιες της πηγές για την παιδοφιλία (όχι βιασμός, αλλά με την συγκατάθεση ενός ομοφυλόφιλου ανηλίκου... εκεί έχουμε φτάσει....), την νεκροφιλια και την κοπρολαγνεία που αναφέρονται ρητα σε ψυχιατρικά βιβλία. Είναι "αθώες" καταστάσεις που δεν κάνουν κακό σε κανένα και μάλιστα ο ασθενείς τις ευχαριστιέται...!!!
Συμπέρασμα: Δεν πρόκειται για ψυχικές διαταραχές! Είναι μια ιδιαιτερότητα. Ελευθερία στην διαφορετικότητα!
Κάτι δεν πάει καλά με αυτή τη λογική...
Τέλος αν κάποιος δεν θέλει να καταλάβει κάτι δεν πρόκειται να το καταλαβει ή μαλλον να το παραδεχτεί, που να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα.
Ευχαριστώ!
Η σύγκριση ομοφυλοφιλίας με παιδοφιλία, νεκροφιλία, κοπρολαγνεία και δεν ξέρω εγώ τι άλλο είναι το λιγότερο φθηνή.
Επειδή τυχαίνει να συμφωνούμε τουλάχιστον στη τελευταία σου πρόταση, δεν θα συνεχίσω την εν λόγω συζήτηση. :iagree:
Thanks πάντως για τη συνομιλία!
-petros
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panp27
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η σύγκριση ομοφυλοφιλίας με παιδοφιλία, νεκροφιλία, κοπρολαγνεία και δεν ξέρω εγώ τι άλλο είναι το λιγότερο φθηνή.
Κλείνοντας λοιπόν αυτή την κουβέντα θέλω να κάνω μια ρητορική ερώτηση που σε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο θα προκαλέσει τουλάχιστον προβληματισμό!
Γιατί διαφέρει η ομοφυλο-φιλία με παιδο-κόπρο-νέκρο-φιλία. Αυτά που κάποτε άνηκαν στην ίδια κατηγορία τώρα τα διαχωρίζουμε! Γιατί? Επειδή μαζεύτηκαν πολλοί ομοφυλόφιλοι και απαίτησαν μαζικά τα διακαιώματα τους...! Οι υπόλοιποι δεν έχουν μαζευτεί ακόμα σε αρκετό ποσοστό για να το κάνουν ακόμα και να απαιτήσουν να βγούν απο τις παθολογικές καταστάσεις. Και όμως στην Ολλανδία πχ μαζεύτηκαν αρκετοί ομοφυλόφιλοι και ύδρισαν επίσημα αναγνωρισμένο κόμμα. Το παν είναι η μαζική διεκδίκηση!(Το ίδιο έκαναν και οι παιδόφιλοι στην πιο φιλελεύθερη και δημοκρατική χώρα της ευρώπης και τους αναγνώρισαν...)
Εμπρός στο δρόμο που άνοιξαν οι ανωτέρω.
Καλώ όλους τους άλλους που ανήκουν στις άλλες δυο κατηγορίες να μαζευτούν και να διεκδικήσουν και αυτοί τα δικαιώματα τους και να μην τους εντάσουν πλεόν στις "ψυχικες διαταραχές". ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!
Ρε που πάμε???????!!!!!!!!!!!!! Μην σκέφτεστε τους ευτούς σας σκεφτείτε τα παιδιά σας! (Για όσους πρόκειται να αποκτήσουν...)
Ευχαριστώ τον διαχειρηστή για της ελευθερία της έκφρασης που παρέχει τον forum αυτό. Να είστε όλοι καλα! Και καλά μυαλά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 60 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- bboys
- 54321
- Alessandra Eliza
- qwertyuiop
- Joji
- Fanimaid123
- Philologist
- Citylights
- Appolon
- elpidarina
- edweimaste
- Athens2002
- mechanicarts
- Libertus
- Cupid
- Muffin18
- Pharmacist01
- lnesb
- MIkeTr123
- Meow
- Πύρος
- eukleidhs1821
- Jimmy20
- iminspain
- Daydreamer
- harry akritas
- Memetchi
- pink_panther
- anna333
- Mhtrogoal
- Αλκης Κ.
- No name
- don_vito
- Εχέμυθη
- Scandal
- charmander
- tsiobieman
- SlimShady
- Viedo
- cel123
- ΑΓΝΗΓΙΩΡΓΟΣ
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.