Οι πανελλήνιες πλησιάζουν και εγώ μονάχα απελπίζομαι

thesecretfemme

Νεοφερμένος

Η thesecretfemme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Γεια σας. Μαθήτρια της θεωρητικής κατεύθυνσης εδώ… Σε 5 -περίπου- μήνες δίνω πανελλήνιες και δεν ξέρω πως μπορώ ή, μάλλον, πως πρέπει να νιώσω για αυτό.

Ενώ πιστεύω στον εαυτό μου, υπάρχει κάτι που με κρατάει πίσω. Ίσως είναι το γεγονός ότι το διάβασμα που κάνω δεν με ικανοποιεί. Ενώ είναι πολύωρο, δεν είναι παραγωγικό, με αποτέλεσμα να κουράζομαι χωρίς να παιρνω το αποτέλεσμα που να ικανοποιεί εμένα και όχι τους άλλους. Αυτο που εννοώ είναι ότι, στο φροντιστήριο οι βαθμοί μου είναι σε όλα τα μαθήματα πάντα πάνω απο 75, στο σχολείο όμως και ειδικότερα στο μάθημα της Έκθεσης, η διαφορά είναι τεράστια. Δεν ξέρω που ακριβώς βαδίζω, καθώς, ενώ στο φροντιστήριο είναι όλα καλά, στο σχολείο παίρνω αρκετά χαμηλότερους βαθμούς. Όλο αυτό με οδηγεί στο να μην έχω μια καθαρή εικόνα και να είμαι γεμάτη αμφιβολίες για τον εαυτό μου. Επισης, με κάνει να νιώθω ότι μένω στάσιμη χωρίς καμία προοδευτική εξέλιξη.

Παράλληλα, από τις αρχές Δεκεμβρίου, έχω παρατηρήσει ότι αντιμετωπίζω πρόβλημα με το να αποστηθίζω πληροφορίες. Αυτό δεν γινόταν πριν… τώρα απλά οι πληροφορίες που μαθαίνω δεν μου μένουν, και ούτε οι επαναλήψεις βοηθούν σε αυτό. Αφήστε που, για να αποστηθίσω κάτι χρειάζεται ΩΡΕΣ, πράγμα που με αφήνει πίσω στην ύλη των άλλων μαθημάτων. (το λάθος διάβασμα που ανέφερα παραπάνω…). Και φυσικά έτσι, δεν μπορώ να τηρήσω το πρόγραμμα μου.

Στόχος μου εδώ και πολλά χρόνια είναι η Αγγλική Φιλολογία στη Θεσσαλονίκη… Όμως, αν συνεχίσει να κυλάει έτσι η κατάσταση, νιώθω ότι ούτε απ’ έξω δεν θα περναω. Όπως καταλαβαίνετε, η απελπισία προσωποποιημένη.

Αυτό που χρειάζομαι υποθέτω είναι συμβουλές. Εάν κάποιος έχει κάτι, οτιδήποτε, θα με βοηθούσε πολύ. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας 🥲
 

Guest 302501

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Γεια σας. Μαθήτρια της θεωρητικής κατεύθυνσης εδώ… Σε 5 -περίπου- μήνες δίνω πανελλήνιες και δεν ξέρω πως μπορώ ή, μάλλον, πως πρέπει να νιώσω για αυτό.

Ενώ πιστεύω στον εαυτό μου, υπάρχει κάτι που με κρατάει πίσω. Ίσως είναι το γεγονός ότι το διάβασμα που κάνω δεν με ικανοποιεί. Ενώ είναι πολύωρο, δεν είναι παραγωγικό, με αποτέλεσμα να κουράζομαι χωρίς να παιρνω το αποτέλεσμα που να ικανοποιεί εμένα και όχι τους άλλους. Αυτο που εννοώ είναι ότι, στο φροντιστήριο οι βαθμοί μου είναι σε όλα τα μαθήματα πάντα πάνω απο 75, στο σχολείο όμως και ειδικότερα στο μάθημα της Έκθεσης, η διαφορά είναι τεράστια. Δεν ξέρω που ακριβώς βαδίζω, καθώς, ενώ στο φροντιστήριο είναι όλα καλά, στο σχολείο παίρνω αρκετά χαμηλότερους βαθμούς. Όλο αυτό με οδηγεί στο να μην έχω μια καθαρή εικόνα και να είμαι γεμάτη αμφιβολίες για τον εαυτό μου. Επισης, με κάνει να νιώθω ότι μένω στάσιμη χωρίς καμία προοδευτική εξέλιξη.

Παράλληλα, από τις αρχές Δεκεμβρίου, έχω παρατηρήσει ότι αντιμετωπίζω πρόβλημα με το να αποστηθίζω πληροφορίες. Αυτό δεν γινόταν πριν… τώρα απλά οι πληροφορίες που μαθαίνω δεν μου μένουν, και ούτε οι επαναλήψεις βοηθούν σε αυτό. Αφήστε που, για να αποστηθίσω κάτι χρειάζεται ΩΡΕΣ, πράγμα που με αφήνει πίσω στην ύλη των άλλων μαθημάτων. (το λάθος διάβασμα που ανέφερα παραπάνω…). Και φυσικά έτσι, δεν μπορώ να τηρήσω το πρόγραμμα μου.

Στόχος μου εδώ και πολλά χρόνια είναι η Αγγλική Φιλολογία στη Θεσσαλονίκη… Όμως, αν συνεχίσει να κυλάει έτσι η κατάσταση, νιώθω ότι ούτε απ’ έξω δεν θα περναω. Όπως καταλαβαίνετε, η απελπισία προσωποποιημένη.

Αυτό που χρειάζομαι υποθέτω είναι συμβουλές. Εάν κάποιος έχει κάτι, οτιδήποτε, θα με βοηθούσε πολύ. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας 🥲

Μοιράζομαι εδώ τα λίγα που έχω μάθει όσον καιρό διαβάζω :
1) Προσπάθησε να τρως καλά. Ο οργανισμός χρειάζεται πρωτεΐνης, κρέας, αυγά, ψάρι, για να λειτουργήσει στο έπακρο.
2) Πάρε βιταμίνες.
3) Από προσωπική εμπειρία έχω ανακαλύψει πως είναι καλύτερα να κοιμάσαι πιο νωρίς το βράδυ και να ξυπνάς πιο νωρίς το πρωί. Το μυαλό είναι πιο καθαρό όταν ξυπνάς και ό,τι πρέπει για καλό διάβασμα. Τα Σαββατοκύριακα δηλαδή, επειδή τις καθημερινές υπάρχει το βασαν... Συγγνώμη το σχολείο.
4) Βγες λίγο, έστω και για πέντε λεπτά, στο μπαλκόνι και κοίτα έξω. Ο εγκέφαλος δεν μπορεί να βλέπει μόνο βιβλία.
Δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα κάτι άλλο, αν θυμηθώ αργότερα θα προσθέσω.
Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο από μένα 🤗🤗🤗.
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Α, επίσης μην στενοχωριέσαι για τους βαθμούς του σχολείου, οι καθηγητές βαθμολογούν επίτηδες πολύ πιο αυστηρά ώστε να προετοιμάσουν τους μαθητές για τις πανελλήνιες. Και τελικά το μόνο που καταφέρνουν είναι να μας ζαλίζουν.
 

atlantida

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η atlantida αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 236 μηνύματα.
Ενώ πιστεύω στον εαυτό μου, υπάρχει κάτι που με κρατάει πίσω. Ίσως είναι το γεγονός ότι το διάβασμα που κάνω δεν με ικανοποιεί. Ενώ είναι πολύωρο, δεν είναι παραγωγικό, με αποτέλεσμα να κουράζομαι χωρίς να παιρνω το αποτέλεσμα που να ικανοποιεί εμένα και όχι τους άλλους.
κάτσε κάτω και σκέψου για ποιους λόγους το διάβασμά σου δεν είναι παραγωγικό; τι πάει λάθος; είσαι κουρασμένη ενώ διαβάζεις; μήπως δεν κοιμάσαι αρκετά; μήπως δεν ξεκουράζεσαι αρκετά; μήπως δεν τρέφεται σωστά; όλα αυτά και ίσως πολλά άλλα παίζουν ρόλο. Βαλ'τα κάτω και δες τι σε κρατάει πίσω από το να είσαι παραγωγική. Εγώ συνήθως δεν είμαι παραγωγική, όσες ώρες κι αν κάτσω πάνω από τα βιβλία, όταν είμαι κουρασμένη ή/και νυστάζω, αλλά αυτό διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο, οπότε είναι πιθανό για σένα αυτό να ευθύνεται σε κάτι άλλο ή σε συνδυασμό παραγόντων.
Αυτο που εννοώ είναι ότι, στο φροντιστήριο οι βαθμοί μου είναι σε όλα τα μαθήματα πάντα πάνω απο 75, στο σχολείο όμως και ειδικότερα στο μάθημα της Έκθεσης, η διαφορά είναι τεράστια. Δεν ξέρω που ακριβώς βαδίζω, καθώς, ενώ στο φροντιστήριο είναι όλα καλά, στο σχολείο παίρνω αρκετά χαμηλότερους βαθμούς.
δεν έχω εμπειρία από την θεωρητική, αλλά απ'όσα έχω δει από συγγενείς, φίλους, γνωστούς κλπ, έχω να κάνω την εξής ερώτηση: διαβάζεις για διαγωνίσματα/τεστ του σχολείου, πηγαίνεις προετοιμασμένη για να γράψεις; Τα περισσότερα παιδιά θεωρητικής που ήξερα πέρσι που έδινα, δεν προλάβαιναν να διαβάσουν για τα διαγωνίσματα του σχολείου και προφανώς δεν μπορούσαν να θυμούνται όλες τις πληροφορίες, τη στιγμή που το αντίστοιχο μάθημα που έγραφαν στο σχολείο το είχαν διδαχθεί μήνες πριν στο φροντιστήριο.

τώρα, ειδικά για την έκθεση, οι βαθμοί μερικές φορές δεν είναι ενδεικτικοί. Ακούγεται λίγο περίεργο, ίσως και λίγο αυθαίρετο, αυτό που λέω και με αυτό εννοώ ότι ξέρω δεκάδες παραδείγματα παιδιών που στο σχολείο βάραγαν 90αρια στα διαγωνίσματα της έκθεσης ενώ στο φροντ δεν έπιαναν ούτε 70. Κι αυτό γιατί στο σχολείο οι καθηγητές ήταν πιο ελαστικοί. Προφανώς θα μπορούσε να συμβαίνει και το αντίθετο, δηλαδή στο φροντ να είναι πιο ελαστικοί.
Παράλληλα, από τις αρχές Δεκεμβρίου, έχω παρατηρήσει ότι αντιμετωπίζω πρόβλημα με το να αποστηθίζω πληροφορίες. Αυτό δεν γινόταν πριν… τώρα απλά οι πληροφορίες που μαθαίνω δεν μου μένουν, και ούτε οι επαναλήψεις βοηθούν σε αυτό. Αφήστε που, για να αποστηθίσω κάτι χρειάζεται ΩΡΕΣ, πράγμα που με αφήνει πίσω στην ύλη των άλλων μαθημάτων. (το λάθος διάβασμα που ανέφερα παραπάνω…). Και φυσικά έτσι, δεν μπορώ να τηρήσω το πρόγραμμα μου.
έχω την εντύπωση πως αυτό είναι το αιώνιο πρόβλημα της θεωρητικής, οπότε δεν είσαι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία που το αντιμετωπίζει. Είναι απολύτως λογικό να μην θυμάσαι τόσο εύκολα πληροφορίες είτε από παλιότερα μαθήματα είτε από πρόσφατα που προσπαθείς να μάθεις. Εκτός του ότι αρχίζει σιγά σιγά να βγαίνει η κούραση, είναι απλά αδύνατο να τα θυμάσαι όλα αυτά. Μέχρι τις πανελλήνιες θα κάνετε πολλές επαναλήψεις και θα σου έχουν μείνει.

Μην απελπίζεσαι, πάρε μια βαθιά ανάσα, συγκεντρώσου στον στόχο σου και όλα θα πάνε καλά. Μην ξεχνάς να ξεκουράζεσαι και να μην πιέζεις ακραία τον εαυτό σου.
 

thesecretfemme

Νεοφερμένος

Η thesecretfemme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Κλασική σκέψη μαθητή της τρίτης λυκείου… νιώθω ότι δεν θα τα καταφέρω. Νιώθω ότι αυτά που διαβάζω δεν είναι αρκετά ακόμη κι ας κάνω τα πάντα και εξαντλώ κάθε όριο που μπορεί να εξαντληθεί. Αυτά που διαβάζω δεν μου μένουν και βλέπω πως κάνω συχνά λάθη σε πράγματα που έχω περάσει ώρες βλέποντας και ξαναβλέποντας. Είμαι κουρασμένη και απελπισμένη και κοντά στο να τα παρατήσω. Ξέρω πως πολλοί έχουν ξαναβρεθεί σε αυτή τη θέση… όμως άξιζε; Ειδικότερα όταν οι πανελλήνιες είναι τόσο κοντά.
 

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,552 μηνύματα.
Κλασική σκέψη ναι, αλλά πες μας τι κατεύθυνση είσαι ώστε να μπορέσουμε να δώσουμε κανένα tip :)
 

thesecretfemme

Νεοφερμένος

Η thesecretfemme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 38 μηνύματα.

cha0s

Περιβόητο μέλος

Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,552 μηνύματα.
Α οκ και εγώ θεωρητική ήμουν. Βέβαια πριν 11 χρόνια έδωσα πανελλαδικές αλλά θυμάμαι κάποια πράγματα να σου πω.
Έκθεση σίγουρα πέρα από το θεωρητικό κομμάτι που έχεις να μάθεις για τις ασκήσεις, για την ανάπτυξη λόγου ποτέ δε διάβασα σχεδιαγράμματα με ιδέες, αίτια, τρόπους αποτελέσματος κλπ. Πάντα έβρισκα στο ίντερνετ δοκίμια ή από κάποια βιβλία που έχω, πχ του Καργάκου το Εκθέσεις ιδεών (είναι 2 τόμοι και αναλύει πάρα πολλές θεματικές ενότητες με φοβερό λεξιλόγιο και άψογη-δομημένη επιχειρηματολογία). Οπότε για κάθε ενότητα, διάβαζα πολλές φορές αυτά που έγραφα, σημείωνα ιδέες και τον τρόπο που τις διατυπώνει σε ένα τετράδιο, φράσεις/λέξεις που μου άρεσαν και ήθελα να τις χρησιμοποιήσω. Το να διαβάζεις σχεδιαγράμματα με bullets ναι μεν είναι χρήσιμο για κάποιους, αλλά τα γράφεις με το λεξιλόγιο που ήδη ξέρει ένας μαθητής Γ λυκείου, οπότε δε θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις. Στην ανάγκη, παπαγάλισε τα και μη τα χρησιμοποιήσεις ποτέ ξανά στη ζωή σου. Εμένα με βοήθησε αυτό και έγραψα 18.2 στην έκθεση, τον μεγαλύτερο στο σχολείο μου.

Ιστορία πάντα με βοηθούσε να παρατηρώ τη σελίδα και να τη "φωτογραφίζω" στο μυαλό μου. Ήξερα δηλαδή ότι εκεί που γράφει κάτι, απο δίπλα υπάρχει μια φωτογραφία, απο κάτω μια πηγή ώστε να ξέρω αυτό που θέλω να γράψω, υπάρχει σε εκείνη τη σελίδα που είναι έτσι δομημένη. Δε μάθαινα ποτέ την ιστορία λες και έχω μπροστά μου ένα κατεβατό word 90 σελίδων γιατί θα χανόμουν. Επίσης θυμόμουν πάντα πως τελειώνει μια πρόταση και πως αρχίζει η επόμενη. Αν βρεις την αρχή, μετά όλη η πρόταση θα σου έρθει αυτόματα. Βάζε επίσης και πλαγιότιτλους, είναι αρκετά χρήσιμο. Καλό θα ήταν οι πλαγιότιτλοι να είναι 1-2 λέξεις του κειμένου ώστε να τα συνδέεις άμεσα και να μη σε μπερδεύουν.

Λατινικά να μάθεις αρκετά καλά τη γραμματική και το συντακτικό χρειάζεται για να λύνεις τις ασκήσεις. Λύνε συνεχώς ασκήσεις και βλέπε τα λάθη. Επίσης το συντακτικό μη το μαθαίνεις παπαγαλία, ότι αυτή η λέξη είναι υποκείμενο, γιατί θα χαθείς. Βλέπεις από το βοήθημα ότι αυτό είναι υποκείμενο. Μπες στη διαδικασία να σκεφτείς οτι απαντάει στο ερώτημα "ποιος" του ρήματος ώστε να σου μείνει καλύτερα. Δηλαδή μάθαινε τη σύνταξη συνδυαστικά με τη μετάφραση.

Αρχαία νομίζω πλέον η εισαγωγή δεν είναι όπως σε εμάς (2012) παπαγαλία αλλά κατανόηση. Αρκετά βολικό θα έλεγα, απλά μάθε καλά το νόημα, δε χρειάζεται λογικά παπαγαλία εδώ. Μεταφράσεις τις μαθαίνεις προφανώς παπαγαλία, αλλά παράλληλα να βλέπεις το κείμενο. Θα σε βοηθήσει να μάθεις τι σημαίνει και πώς μεταφράζεται η κάθε λέξη, και για το γνωστό και για το άγνωστο. Γραμματική εκείνο το άσπρο βιβλιαράκι που μας έδιναν, δε με βόλεψε ποτέ! Αγόρασα ενα βοήθημα (πλέον υπάρχουν και αρκετά στο ίντερνετ δωρεάν υποθέτω) και διάβαζα από αυτό. Αν μπεις στη διαδικασία και απαντάς "γιατί" σε κάθε τι που βλέπεις μπροστά σου, θα τα μαθαίνεις ευκολότερα. Γιατί αυτό είναι γενική κτητική; Γιατί αυτό είναι κατηγορούμενο; Επίσης, στο άγνωστο, διάβασε το πρώτα 3-4 φορές αργά αργά από μέσα σου, ίσως να πιάσεις το γενικότερο νόημα. Αν πιάσεις το νόημα, τελείωσε. Μετά η μετάφραση θα σου βγαίνει ευκολότερα.

Βιολογία δίνετε ή καταργήθηκε; Εμείς είχαμε πάντως. Αν ναι, πες μου να σου γράψω μη τα γράψω άδικα :D
 

thesecretfemme

Νεοφερμένος

Η thesecretfemme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Α οκ και εγώ θεωρητική ήμουν. Βέβαια πριν 11 χρόνια έδωσα πανελλαδικές αλλά θυμάμαι κάποια πράγματα να σου πω.
Έκθεση σίγουρα πέρα από το θεωρητικό κομμάτι που έχεις να μάθεις για τις ασκήσεις, για την ανάπτυξη λόγου ποτέ δε διάβασα σχεδιαγράμματα με ιδέες, αίτια, τρόπους αποτελέσματος κλπ. Πάντα έβρισκα στο ίντερνετ δοκίμια ή από κάποια βιβλία που έχω, πχ του Καργάκου το Εκθέσεις ιδεών (είναι 2 τόμοι και αναλύει πάρα πολλές θεματικές ενότητες με φοβερό λεξιλόγιο και άψογη-δομημένη επιχειρηματολογία). Οπότε για κάθε ενότητα, διάβαζα πολλές φορές αυτά που έγραφα, σημείωνα ιδέες και τον τρόπο που τις διατυπώνει σε ένα τετράδιο, φράσεις/λέξεις που μου άρεσαν και ήθελα να τις χρησιμοποιήσω. Το να διαβάζεις σχεδιαγράμματα με bullets ναι μεν είναι χρήσιμο για κάποιους, αλλά τα γράφεις με το λεξιλόγιο που ήδη ξέρει ένας μαθητής Γ λυκείου, οπότε δε θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις. Στην ανάγκη, παπαγάλισε τα και μη τα χρησιμοποιήσεις ποτέ ξανά στη ζωή σου. Εμένα με βοήθησε αυτό και έγραψα 18.2 στην έκθεση, τον μεγαλύτερο στο σχολείο μου.

Ιστορία πάντα με βοηθούσε να παρατηρώ τη σελίδα και να τη "φωτογραφίζω" στο μυαλό μου. Ήξερα δηλαδή ότι εκεί που γράφει κάτι, απο δίπλα υπάρχει μια φωτογραφία, απο κάτω μια πηγή ώστε να ξέρω αυτό που θέλω να γράψω, υπάρχει σε εκείνη τη σελίδα που είναι έτσι δομημένη. Δε μάθαινα ποτέ την ιστορία λες και έχω μπροστά μου ένα κατεβατό word 90 σελίδων γιατί θα χανόμουν. Επίσης θυμόμουν πάντα πως τελειώνει μια πρόταση και πως αρχίζει η επόμενη. Αν βρεις την αρχή, μετά όλη η πρόταση θα σου έρθει αυτόματα. Βάζε επίσης και πλαγιότιτλους, είναι αρκετά χρήσιμο. Καλό θα ήταν οι πλαγιότιτλοι να είναι 1-2 λέξεις του κειμένου ώστε να τα συνδέεις άμεσα και να μη σε μπερδεύουν.

Λατινικά να μάθεις αρκετά καλά τη γραμματική και το συντακτικό χρειάζεται για να λύνεις τις ασκήσεις. Λύνε συνεχώς ασκήσεις και βλέπε τα λάθη. Επίσης το συντακτικό μη το μαθαίνεις παπαγαλία, ότι αυτή η λέξη είναι υποκείμενο, γιατί θα χαθείς. Βλέπεις από το βοήθημα ότι αυτό είναι υποκείμενο. Μπες στη διαδικασία να σκεφτείς οτι απαντάει στο ερώτημα "ποιος" του ρήματος ώστε να σου μείνει καλύτερα. Δηλαδή μάθαινε τη σύνταξη συνδυαστικά με τη μετάφραση.

Αρχαία νομίζω πλέον η εισαγωγή δεν είναι όπως σε εμάς (2012) παπαγαλία αλλά κατανόηση. Αρκετά βολικό θα έλεγα, απλά μάθε καλά το νόημα, δε χρειάζεται λογικά παπαγαλία εδώ. Μεταφράσεις τις μαθαίνεις προφανώς παπαγαλία, αλλά παράλληλα να βλέπεις το κείμενο. Θα σε βοηθήσει να μάθεις τι σημαίνει και πώς μεταφράζεται η κάθε λέξη, και για το γνωστό και για το άγνωστο. Γραμματική εκείνο το άσπρο βιβλιαράκι που μας έδιναν, δε με βόλεψε ποτέ! Αγόρασα ενα βοήθημα (πλέον υπάρχουν και αρκετά στο ίντερνετ δωρεάν υποθέτω) και διάβαζα από αυτό. Αν μπεις στη διαδικασία και απαντάς "γιατί" σε κάθε τι που βλέπεις μπροστά σου, θα τα μαθαίνεις ευκολότερα. Γιατί αυτό είναι γενική κτητική; Γιατί αυτό είναι κατηγορούμενο; Επίσης, στο άγνωστο, διάβασε το πρώτα 3-4 φορές αργά αργά από μέσα σου, ίσως να πιάσεις το γενικότερο νόημα. Αν πιάσεις το νόημα, τελείωσε. Μετά η μετάφραση θα σου βγαίνει ευκολότερα.

Βιολογία δίνετε ή καταργήθηκε; Εμείς είχαμε πάντως. Αν ναι, πες μου να σου γράψω μη τα γράψω άδικα :D
Αρχικά να σε ευχαριστήσω για το χρόνο σου 😊 Πολλά από τα πράγματα που είπες τα έβαλα στην λίστα των πραγμάτων που θέλω να εφαρμόσω και ελπίιιιζω να αλλάξει κάτι.

Βιολογία δεν δίνουμε εμείς πλέον 😕 (καλύτερα δηλαδή!)
 

Poirot

Περιβόητο μέλος

Ο Poirot αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 4,218 μηνύματα.
@thesecretfemme οι προλαλήσαντες σου έδωσαν ήδη εξαιρετικές συμβουλές, δεν έχω να προσθέσω κάτι.

Απλά, αν σε παρηγορεί κάπως, η περίοδος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου είναι για τους περισσότερους μαθητές της Γ' Λυκείου μία δύσκολη περίοδος που συσσωρεύεται η κούραση και παρατηρείται κάποια "κοιλιά". Εφάρμοσε τις συμβουλές που σου είπαν οι υπόλοιποι και θα δεις ότι είναι παροδικό! Θα πας μια χαρά!
 

thesecretfemme

Νεοφερμένος

Η thesecretfemme αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Καλησπέρα κόσμε του ischool. Άλλο ένα rant ποστ απο κλασική μαθήτρια τρίτης λυκείου που δεν ξέρει πως να διαχειριστεί τα συναισθήματα που της προκαλεί αυτό το αίσχος που ονομάζεται πανελλήνιες.

Όπως βλέπετε από τον τίτλο, νιώθω τύψεις όσον αφορά το διάβασμα μου, καθώς βλέπω πως πολλά άτομα γύρω μου ξενυχτούν πολύ συχνά για να ολοκληρώνουν πράγματα που δεν έχουν προβάλει, ή για να καλύψουν κενά… εγω, απο την άλλη πλευρά, δεν έχω ξενυχτήσει μέχρι στιγμής, ούτε προλαβαίνω ποτέ γενικά όλα όσα χρειάζονται, ούτε, ούτε, ούτε… συνήθως προσπαθώ να τα κάνω όλα το Σαββατοκύριακο, αλλά και πάλι δεν βγαίνουν όοοοολα… και απλα αναρωτιέμαι αν αυτό είναι φυσιολογικό, ή, αν θα μπορούσαμε να πούμε, «πρέπον»… Ιδιαίτερα για μια μαθήτρια που στοχεύει για μια σχολή όπως η Αγγλική Φιλολογία.

* Νομίζω πως αυτό που χρειάζομαι είναι παρηγοριά *

Παρόλα αυτά, αν έχετε βρεθεί σε παρόμοια θέση, παθαίνοντας συνεχώς κρίσεις πανικού επειδή τίποτα δεν βγαίνει και νιώθετε ότι μένετε πίσω, παρακαλώ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΤΕ ΜΕ. reach out που λένε και οι Άγγλοι φίλοι, μπας και καταφέρω να επιβιώσω πριν έρθει εκείνη η ημέρα του Ιουνίου.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,817 μηνύματα.
Καλησπέρα κόσμε του ischool. Άλλο ένα rant ποστ απο κλασική μαθήτρια τρίτης λυκείου που δεν ξέρει πως να διαχειριστεί τα συναισθήματα που της προκαλεί αυτό το αίσχος που ονομάζεται πανελλήνιες.

Όπως βλέπετε από τον τίτλο, νιώθω τύψεις όσον αφορά το διάβασμα μου, καθώς βλέπω πως πολλά άτομα γύρω μου ξενυχτούν πολύ συχνά για να ολοκληρώνουν πράγματα που δεν έχουν προβάλει, ή για να καλύψουν κενά… εγω, απο την άλλη πλευρά, δεν έχω ξενυχτήσει μέχρι στιγμής, ούτε προλαβαίνω ποτέ γενικά όλα όσα χρειάζονται, ούτε, ούτε, ούτε… συνήθως προσπαθώ να τα κάνω όλα το Σαββατοκύριακο, αλλά και πάλι δεν βγαίνουν όοοοολα… και απλα αναρωτιέμαι αν αυτό είναι φυσιολογικό, ή, αν θα μπορούσαμε να πούμε, «πρέπον»… Ιδιαίτερα για μια μαθήτρια που στοχεύει για μια σχολή όπως η Αγγλική Φιλολογία.

* Νομίζω πως αυτό που χρειάζομαι είναι παρηγοριά *

Παρόλα αυτά, αν έχετε βρεθεί σε παρόμοια θέση, παθαίνοντας συνεχώς κρίσεις πανικού επειδή τίποτα δεν βγαίνει και νιώθετε ότι μένετε πίσω, παρακαλώ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΤΕ ΜΕ. reach out που λένε και οι Άγγλοι φίλοι, μπας και καταφέρω να επιβιώσω πριν έρθει εκείνη η ημέρα του Ιουνίου.
Κοίταξε, μια σχολή όπως είναι η αγγλική φιλολογία δεν θα πρέπει να σε αγχώνει και ιδιαίτερα. Μιλάμε για 13.000 "καθαρά" μόρια, δεδομένου ότι τα αγγλικά πανελληνίων είναι στα όρια του γελοίου (κάτοχος προφισιενσυ χίερ). Αυτή η απόδοση, τηρουμένων των αναλογιών, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη να επιτευχθεί με λίγη στοχοπροσήλωση. Μού φαίνεσαι για ενσυνείδητη μαθήτρια, οπότε θεωρώ ότι σε αυτό είσαι τουλάχιστον κομπλέ.

Το άγχος σου είναι απόλυτα δικαιολογημένο, γιατί οι πανελλήνιες είναι οι πρώτες "σοβαρές" εξετάσεις που θα κληθείς να δώσεις. Που να μπεις στο πανεπιστήμιο, που θα δίνεις μαθήματα αβέρτα... αλλά με άλλη βαρύτητα.

Πιστεύω ότι υπερβάλλεις για την δυσκολία των πανελληνίων και σίγουρα το γεγονός ότι συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους πλησίους σου δεν εκτονώνει αυτή την πίεση. Η συμβουλή μου προς εσένα είναι να μην ξεχνάς ότι η μεγάλη αβεβαιότητα πηγάζει από το γεγονός ότι κάθε δράση, μέχρι ενός σημείου, θολώνεται γύρω από ένα πέπλο μυστηρίου και μοιάζει πολύ πιο σύνθετη από όσο είναι.

Κοίταξε να βγάζεις το καθημερινό σου διάβασμα, χωρίς υπερβολές γιατί αν κουραστείς θα χάσεις πολλή παραπάνω πρόοδο από ό,τι θα κέρδιζες.
 

Mammy Nun

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών. Έχει γράψει 820 μηνύματα.
Κοίταξε, μια σχολή όπως είναι η αγγλική φιλολογία δεν θα πρέπει να σε αγχώνει και ιδιαίτερα. Μιλάμε για 13.000 "καθαρά" μόρια, δεδομένου ότι τα αγγλικά πανελληνίων είναι στα όρια του γελοίου (κάτοχος προφισιενσυ χίερ). Αυτή η απόδοση, τηρουμένων των αναλογιών, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη να επιτευχθεί με λίγη στοχοπροσήλωση. Μού φαίνεσαι για ενσυνείδητη μαθήτρια, οπότε θεωρώ ότι σε αυτό είσαι τουλάχιστον κομπλέ.

Το άγχος σου είναι απόλυτα δικαιολογημένο, γιατί οι πανελλήνιες είναι οι πρώτες "σοβαρές" εξετάσεις που θα κληθείς να δώσεις. Που να μπεις στο πανεπιστήμιο, που θα δίνεις μαθήματα αβέρτα... αλλά με άλλη βαρύτητα.

Πιστεύω ότι υπερβάλλεις για την δυσκολία των πανελληνίων και σίγουρα το γεγονός ότι συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους πλησίους σου δεν εκτονώνει αυτή την πίεση. Η συμβουλή μου προς εσένα είναι να μην ξεχνάς ότι η μεγάλη αβεβαιότητα πηγάζει από το γεγονός ότι κάθε δράση, μέχρι ενός σημείου, θολώνεται γύρω από ένα πέπλο μυστηρίου και μοιάζει πολύ πιο σύνθετη από όσο είναι.

Κοίταξε να βγάζεις το καθημερινό σου διάβασμα, χωρίς υπερβολές γιατί αν κουραστείς θα χάσεις πολλή παραπάνω πρόοδο από ό,τι θα κέρδιζες.
Καλησπέρα κόσμε του ischool. Άλλο ένα rant ποστ απο κλασική μαθήτρια τρίτης λυκείου που δεν ξέρει πως να διαχειριστεί τα συναισθήματα που της προκαλεί αυτό το αίσχος που ονομάζεται πανελλήνιες.

Όπως βλέπετε από τον τίτλο, νιώθω τύψεις όσον αφορά το διάβασμα μου, καθώς βλέπω πως πολλά άτομα γύρω μου ξενυχτούν πολύ συχνά για να ολοκληρώνουν πράγματα που δεν έχουν προβάλει, ή για να καλύψουν κενά… εγω, απο την άλλη πλευρά, δεν έχω ξενυχτήσει μέχρι στιγμής, ούτε προλαβαίνω ποτέ γενικά όλα όσα χρειάζονται, ούτε, ούτε, ούτε… συνήθως προσπαθώ να τα κάνω όλα το Σαββατοκύριακο, αλλά και πάλι δεν βγαίνουν όοοοολα… και απλα αναρωτιέμαι αν αυτό είναι φυσιολογικό, ή, αν θα μπορούσαμε να πούμε, «πρέπον»… Ιδιαίτερα για μια μαθήτρια που στοχεύει για μια σχολή όπως η Αγγλική Φιλολογία.

* Νομίζω πως αυτό που χρειάζομαι είναι παρηγοριά *

Παρόλα αυτά, αν έχετε βρεθεί σε παρόμοια θέση, παθαίνοντας συνεχώς κρίσεις πανικού επειδή τίποτα δεν βγαίνει και νιώθετε ότι μένετε πίσω, παρακαλώ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΣΤΕ ΜΕ. reach out που λένε και οι Άγγλοι φίλοι, μπας και καταφέρω να επιβιώσω πριν έρθει εκείνη η ημέρα του Ιουνίου.
Η κόρη μου πέρασε πέρυσι Αγγλικής Φιλολογίας με πολύ καλή σειρά (περνούσε και Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Δεν ήταν (κι ακόμα δεν είναι δηλαδή🤣) πολύ του διαβάσματος και δεν διάβασε πολύ για τις πανελλήνιες. Ίσα ίσα που από το φροντιστήριο όλο μου τηλεφωνούσανε ότι πήγε αδιάβαστη. Δε λέω ότι δεν διάβασε καθόλου αλλά πάντως δεν έκανε το διάβασμα που έπρεπε.
Έγραψε 15000 μόρια και 96 (δηλαδή 19,2) στα Αγγλικά, τα οποία είναι επιπέδου Advanced. Βέβαια είχε το Proficiency Cambridge με άριστα αλλά πιστεύω πως κι ένας μαθητής που έχει το First Certificate γράφει άνετα ένα καλό βαθμό.
Δε νομίζω ότι χρειάζεται άγχος. Διάβασε όσο καλύτερα και πιο ποιοτικά μπορείς.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία
 

smarw

Δραστήριο μέλος

Η smarw αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 412 μηνύματα.
Η κόρη μου πέρασε πέρυσι Αγγλικής Φιλολογίας με πολύ καλή σειρά (περνούσε και Αθήνα και Θεσσαλονίκη). Δεν ήταν (κι ακόμα δεν είναι δηλαδή🤣) πολύ του διαβάσματος και δεν διάβασε πολύ για τις πανελλήνιες. Ίσα ίσα που από το φροντιστήριο όλο μου τηλεφωνούσανε ότι πήγε αδιάβαστη. Δε λέω ότι δεν διάβασε καθόλου αλλά πάντως δεν έκανε το διάβασμα που έπρεπε.
Έγραψε 15000 μόρια και 96 (δηλαδή 19,2) στα Αγγλικά, τα οποία είναι επιπέδου Advanced. Βέβαια είχε το Proficiency Cambridge με άριστα αλλά πιστεύω πως κι ένας μαθητής που έχει το First Certificate γράφει άνετα ένα καλό βαθμό.
Δε νομίζω ότι χρειάζεται άγχος. Διάβασε όσο καλύτερα και πιο ποιοτικά μπορείς.
Σου εύχομαι καλή επιτυχία
Καλά αυτό ήταν θέμα τύχης ή ίσως η κόρη σας να μπορούσε να απομνημονεύει πληροφορίες πολύ γρήγορα. Ρεαλιστικά τα 15k μόρια δεν πιάνονται με μέτριο διάβασμα και επιφανειακά πασαλείμματα.
 

Mammy Nun

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Mammy Nun αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 51 ετών. Έχει γράψει 820 μηνύματα.
Καλά αυτό ήταν θέμα τύχης ή ίσως η κόρη σας να μπορούσε να απομνημονεύει πληροφορίες πολύ γρήγορα. Ρεαλιστικά τα 15k μόρια δεν πιάνονται με μέτριο διάβασμα και επιφανειακά πασαλείμματα.
Δεν ξέρω τι να πω......πάντως όλοι οι καθηγητές και στο σχολείο και στο φροντιστήριο είχαν παράπονα.
Δεν λέω πως δεν διάβασε καθόλου, αλλά όχι όπως θα έπρεπε. Έδινε και ο γιος μου πανελλήνιες και ξέρω τι θα πει σοβαρό διάβασμα.
 

Schlimazel

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Schlimazel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 234 μηνύματα.
Δεν ξέρω τι να πω......πάντως όλοι οι καθηγητές και στο σχολείο και στο φροντιστήριο είχαν παράπονα.
Δεν λέω πως δεν διάβασε καθόλου, αλλά όχι όπως θα έπρεπε. Έδινε και ο γιος μου πανελλήνιες και ξέρω τι θα πει σοβαρό διάβασμα.
Συγγνώμη για αυτό, αλλά μικρή σημασία έχει η άποψη των καθηγητών της. Εκείνη έδινε, εκείνη ειχε ολοκληρωμένη εικόνα και μπράβο της. Δεν χρωστάει κάτι κάπου. Επίσης το τι θεωρεί ο καθένας σοβαρό διάβασμα έχει να κανει με τα δεδομένα του. Άλλα δεδομένα εχετε εσείς, άλλα ο γιος σας και άλλα είχε η κόρη σας. Συγχαρητήρια και στους 2! <3
 

monaxiko brizolaki

Πολύ δραστήριο μέλος

Η alex from sheffield αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,864 μηνύματα.
Συγγνώμη για αυτό, αλλά μικρή σημασία έχει η άποψη των καθηγητών της. Εκείνη έδινε, εκείνη ειχε ολοκληρωμένη εικόνα και μπράβο της. Δεν χρωστάει κάτι κάπου. Επίσης το τι θεωρεί ο καθένας σοβαρό διάβασμα έχει να κανει με τα δεδομένα του. Άλλα δεδομένα εχετε εσείς, άλλα ο γιος σας και άλλα είχε η κόρη σας. Συγχαρητήρια και στους 2! <3
Νταξει δεν ειπε κάτι η γυναίκα για να πέσουμε να την φάμε. Ο γιος ιατρική πέρασε , η μάνα κάτι παραπάνω θα είχε δει ως προς το διάβασμα.
 

Panzerkampfwagen

Διάσημο μέλος

Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,817 μηνύματα.
Συγγνώμη για αυτό, αλλά μικρή σημασία έχει η άποψη των καθηγητών της. Εκείνη έδινε, εκείνη ειχε ολοκληρωμένη εικόνα και μπράβο της. Δεν χρωστάει κάτι κάπου. Επίσης το τι θεωρεί ο καθένας σοβαρό διάβασμα έχει να κανει με τα δεδομένα του. Άλλα δεδομένα εχετε εσείς, άλλα ο γιος σας και άλλα είχε η κόρη σας. Συγχαρητήρια και στους 2! <3
Νομίζω όλος ο κόσμος μπορεί να διαχωρίσει το σοβαρό από το επιφανειακό διάβασμα.
 

Schlimazel

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Schlimazel αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 25 ετών. Έχει γράψει 234 μηνύματα.
Νταξει δεν ειπε κάτι η γυναίκα για να πέσουμε να την φάμε. Ο γιος ιατρική πέρασε , η μάνα κάτι παραπάνω θα είχε δει ως προς το διάβασμα.
Δεν πέφτουμε
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Νομίζω όλος ο κόσμος μπορεί να διαχωρίσει το σοβαρό από το επιφανειακό διάβασμα.
Το διάβασμα είναι προσωπική υπόθεση. Όλος ο κόσμος έχει άλλα κριτήρια. Ολοκληρωμένη εικόνα έχει το ίδιο το άτομο όμως
 

itsmet

Νεοφερμένος

Η itsmet αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών. Έχει γράψει 21 μηνύματα.
Συμφωνώ με ό,τι ειπώθηκε. Κυρίως νομίζω δεν πρέπει να συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλους συμμαθητές ή με παιδιά συγγενών ή φίλων που έχουν δώσει ήδη (γιατί κ αυτό συμβαίνει δυστυχώς!).Και το να αφήνεις κ λίγο χρόνο για να "καθαρίσει" το μυαλό σου είναι πολύ σημαντικό, όπως κ οι συχνές επαναλήψεις.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top