γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,008 μηνύματα.
Ενταξει δικιο εχετε ....να δινατε και κανενα φραγκο?... καβουρια
Αληθεια αυτοι εξω που τους παιρνουν τι τους κανουν.. ?γιατι τους κανουν.
Αληθεια αυτοι εξω που τους παιρνουν τι τους κανουν.. ?γιατι τους κανουν.
Έρευνα του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητήριου: Οι εργοδότες θεωρούν ότι η Εκπαίδευση δεν προετοιμάζει σωστά τα στελέχη για την αγορά εργασίας
ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ | Έρευνα Αναγκών των Εργοδοτών σε Δεξιότητες - Έρευνα του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητήριου για την αναντιστοιχία δεξιοτήτων με την αγορά εργασίας: Η πλειοψηφία των εργοδοτών θεωρεί ότι η εκπαίδευση δεν προετοιμάζει σωστά τα στελέχη για την αγορά εργασίας...
www.foititikanea.gr
cha0s
Περιβόητο μέλος
Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,562 μηνύματα.
Ενταξει δικιο εχετε ....να δινατε και κανενα φραγκο?... καβουρια
Αληθεια αυτοι εξω που τους παιρνουν τι τους κανουν.. ?γιατι τους κανουν.
Δεν τους κάνουν, ειδικά για entry level θέσεις.
Τα προγράμματα σπουδών, πληροφορικής για παράδειγμα, είναι όντως απαρχαιωμένα και δεν έχουν σχετίζονται με αυτά που θέλει η αγορά εργασίας. Αυτά ξέρει ο καθηγητής, αυτά έμαθε πριν 25 χρόνια, αυτά διδάσκει. Δεν κάθεται να μάθει νέες τεχνολογίες για να διδάξει, σιγά που θα ξεβολευτούν.
Samael
Τιμώμενο Μέλος
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,207 μηνύματα.
Ας τους εκπαιδεύσουν εκείνοι τότε.Ενταξει δικιο εχετε ....να δινατε και κανενα φραγκο?... καβουρια
Αληθεια αυτοι εξω που τους παιρνουν τι τους κανουν.. ?γιατι τους κανουν.
Έρευνα του Ελληνο-Αμερικανικού Επιμελητήριου: Οι εργοδότες θεωρούν ότι η Εκπαίδευση δεν προετοιμάζει σωστά τα στελέχη για την αγορά εργασίας
ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ | Έρευνα Αναγκών των Εργοδοτών σε Δεξιότητες - Έρευνα του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητήριου για την αναντιστοιχία δεξιοτήτων με την αγορά εργασίας: Η πλειοψηφία των εργοδοτών θεωρεί ότι η εκπαίδευση δεν προετοιμάζει σωστά τα στελέχη για την αγορά εργασίας...www.foititikanea.gr
Το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να μορφώνει συνολικά τους ανθρώπους, όχι να τους χώνει μέσα στον εγκέφαλο εκατοντάδες συγκεκριμένες πληροφορίες για να είναι έτοιμοι να παράξουν χρήμα σε εκείνους με μηδενικό κόπο εκ μέρους τους.
Τελειώνουν το λύκειο και δεν ξέρουν βασικά μαθηματικά.
Δεν ξέρουν βασική φυσική. Δεν ξέρουν βασική χημεία. Δεν ξέρουν βασική ιστορία και γλώσσα και η λίστα είναι πολύ μακρά με το χειρότερο απο όλα οτι δεν ξέρουν καν βασικούς τρόπους πολλά απο αυτά τα παιδιά.
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,842 μηνύματα.
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Τα πανεπιστήμια δε προετοιμάζουν για την αγορά εργασίας, αυτό το ξέρουν και τα χαλίκια.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,128 μηνύματα.
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Τα πανεπιστήμια δε προετοιμάζουν για την αγορά εργασίας, αυτό το ξέρουν και τα χαλίκια.
Τότε οι κύριοι της αγοράς γιατί επιμένουν με τα Πανεπιστήμια;
Δεν τους κάνουν, ειδικά για entry level θέσεις.
Τα προγράμματα σπουδών, πληροφορικής για παράδειγμα, είναι όντως απαρχαιωμένα και δεν έχουν σχετίζονται με αυτά που θέλει η αγορά εργασίας. Αυτά ξέρει ο καθηγητής, αυτά έμαθε πριν 25 χρόνια, αυτά διδάσκει. Δεν κάθεται να μάθει νέες τεχνολογίες για να διδάξει, σιγά που θα ξεβολευτούν.
Το αστείο είναι αν αυτοί οι πετυχημένοι των εταιρειών γνωρίζουν για ποιο πράγμα μιλούν ακριβώς όταν μιλούν για νέες τεχνολογίες ενώ ούτε και οι ίδιοι τα διδάχθηκαν. Δεν είναι λίγο ψεύτικο όλο αυτό το τροπάριο με τις δεξιότητες;
Panzerkampfwagen
Διάσημο μέλος
Ο Panzerkampfwagen αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής του τμήματος Νομικής ΑΠΘ. Έχει γράψει 2,842 μηνύματα.
Γιατί δε ξέρουν. Όπως δε ξέρουν και οι φοιτητές που κράζουν τα πανεπιστήμιά τους (!), όπως δε ξέρουν και όσοι κατακρίνουν τα πανεπιστήμια εν γένει επειδή και καλά "μένουν πίσω".Τότε οι κύριοι της αγοράς γιατί επιμένουν με τα Πανεπιστήμια;
Αυτό είναι ένα άλλο ψέμα της μεταπολίτευσης που ευτυχώς το τελευταίο καιρό υποχωρεί. Το πανεπιστήμιο δεν είναι εισιτήριο για εξέλιξη, ούτε υπόσχεται πως μπαίνεις και έχεις την απόλυτη γνώση.
Η έρευνα είναι μια συνεχής διαδικασία που κρατάει ακόμη και δεκαετίες. Αλλά όχι, θα τα ακυρώσουμε όλα αυτά για να λέει ο κάθε ΣΕΑΒ πως "εεε οι απόφοιτοι ξέρουν καλύτερα το μάικροσοφτ εκσελ!111!!111!".
Άρθρα άνευ ουσίας, συνέδρια άνευ ουσίας, λόγια άνευ ουσίας. Και άντε ψάξε πως να γίνεις "στρατηγικά σκεπτόμενος" για να καταλήξεις "σε middle positions".
Ξερνάω.
theodle
Νεοφερμένος
Ο theodle αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών. Έχει γράψει 101 μηνύματα.
To πτυχίο και γενικά το πανεπιστήμιο είναι το κλειδί για να ανοίξεις τη πόρτα στην αγορά εργασίας. Από εκεί και πέρα θέλει τύχη, ταλέντο, αφοσίωση, ικανότητες για να ανταπεξέλθεις σε αυτή.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,128 μηνύματα.
Ας τους εκπαιδεύσουν εκείνοι τότε.
Το εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει να μορφώνει συνολικά τους ανθρώπους, όχι να τους χώνει μέσα στον εγκέφαλο εκατοντάδες συγκεκριμένες πληροφορίες για να είναι έτοιμοι να παράξουν χρήμα σε εκείνους με μηδενικό κόπο εκ μέρους τους.
Τελειώνουν το λύκειο και δεν ξέρουν βασικά μαθηματικά.
Δεν ξέρουν βασική φυσική. Δεν ξέρουν βασική χημεία. Δεν ξέρουν βασική ιστορία και γλώσσα και η λίστα είναι πολύ μακρά με το χειρότερο απο όλα οτι δεν ξέρουν καν βασικούς τρόπους πολλά απο αυτά τα παιδιά.
Επειδή έχω τύχει σε ομιλία στελεχών αγοράς και χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων από την κοινότητα Alumni Μαθηματικού στο εξωτερικό διαπίστωσα ότι και εκεί λένε τα ίδια λόγια να αγαπιόμαστε μέχρι να γίνει το διάλεμμα για τον μπουφέ με τους χυμούς, τα μπισκότα και τα σοκολατάκια. Χλιαρές ομιλίες επιτυχημένων στελεχών που για να τσιμπήσει το ακροατήριο εμφανίζονται ότι ξεκίνησαν με διδακτορικό στην θεωρητική άλγεβρα και ... κατέληξαν τομεάρχες στον έλεγχο πιστωτικού κινδύνου! Μάλιστα είναι τόση ασχετοσύνη τους που δεν ξέρουν γιατί ακριβώς μιλάνε αλλά σημασία έχει ότι καυλώνουν να μιλάνε για νέες τεχνολογίες και ΑΙ. Πάντα ψάχνουν για ταλέντα για να τους ... βγάλουν λαγό από την τρύπα.
Εν τω μεταξύ έδιναν μεγάλη σημασία να τονίσουν ότι στην ομάδα εργασίας τους έχουν πολυμορφικό προσωπικό, με πτυχίο ακόμη και Ιστορία της Τέχνης που να ασχολείται με επιτόκια, ή υποστηρίζουν και την diversity κουλτούρα ως προς την σεξουαλική και τη φυλετική ποικιλία.
Θυμάμαι κάποιοι φοιτητές όπως και ο εκπρόσωπός μας στην φοιτητική ένωση έκανε κάτι ερωτήσεις σχετικά με την "γέφυρα" από την ορκωμοσία στην πρώτη θέση εργασίας και απάντηση δεν πήρε. Μάλιστα το στέλεχος κάπως ένιωσε αμήχανα με την ερώτηση και ειρωνεύτηκε την απάντηση. Δεν κατάλαβε ακριβώς το νόημα της ερώτησης. Αντιθέτως συνέχισε την απάντησή του σε αυτό που λένε σε τέτοιες ομιλίες για τις αόριστες προοπτικές των Μαθηματικών σε θέματα χρηματοπιστωτικού κινδύνου. Μάλιστα ο δεύτερος ομιλητής ήθελε να μας πείσει ότι με ένα μάθημα Οικονομικής Ανάλυσης που πήρε ως μάθημα από άλλο Τμήμα (γίνεται αυτό στο εξωτερικό με την ελευθερία να καλύψεις έως 6-10 πιστωτικές μονάδες*) θεωρήθηκε επαρκής για τον κόσμο του Business and Financial Analytics. Εννοείται ότι τα γραφήματα που μας έδειξαν από στοχαστική κίνηση Brown και άλλα θέματα από modified models σε Εxcel ήταν έτοιμα από την wikipedia. Oύτε καν ασχολήθηκαν να μας δείξουν ένα παράδειγμα από την εταιρία τους έστω και με λίγα στοιχεία (αν ήθελαν να καλύψουν τα προσωπικά δεδομένα). Οι εταιρίες τους χρησιμοποιούσαν το απλό Google office (σε σχεδιασμό διαφάνειας) αλλά ζητούσαν προσωπικό που να ξέρει AML.
Στο τέλος μίλησαν άνθρωποι από το Τμήμα πρόσληψης εταιριών που συνεργάζονται με αυτές τις εταιρίες των ομιλητών για την επιλογή νέου δυναμικού και τόνιζαν ότι τα Πανεπιστήμια ακόμη και στην Ευρώπη σε βασικές επιστήμες ενώ αναγνωρίζουν ότι έχουν μεγάλη βαρύτητα για την οικονομία (φτάσαμε να περιμένουμε από την κάθε ψωνισμένη manager Jane να δίνει εύσημα ...στον Gauss), εντούτοις αναλώνονται τα προγράμματα σπουδών σε πράγματα όχι ακριβώς σε αυτό που θέλει η αγορά αλλά ούτε και αυτοί έδωσαν ακριβώς λεπτομέρειες τι είναι αυτό που θέλει η αγορά επιμένοντας απλά να λένε για soft skills, ότι θα πρέπει το βιογραφικό να δείχνει εταιρική εμπειρία ακόμη και στους αποφοίτους. Στο τέλος κάτι παιδιά από το μεταπτυχιακό μου (ντόπιοι) πήραν το λόγο και είπαν ευγενικά ότι ένιωθαν πως άκουγαν αντιφατικές απαντήσεις και επειδή πήγε αυτό να χαλάσει την ατμόσφαιρα, κάτι ερευνητικοί συνεργάτες που συντόνιζαν την ομιλία απλά έριξαν τις ευχαριστίες για να κλείσει όμορφα.
Συμπερασματικά, ζούμε σε μια παράξενη εποχή. Δυστυχώς δεν υπάρχει καμία συνταγή επιτυχίας ή ότι αν σπουδάσει κάποιος κάτι θα βρει δουλειά εκτός και αν μιλάμε για ειδικά επαγγέλματα που έχουν ειδικό προφίλ (π.χ. σώματα ασφαλείας, τεχνικές υπηρεσίες του δήμου - συλλογή σκουπιδιών). Οτιδήποτε άλλο θέλει τύχη, κατάλληλες συγκυρίες, να υπάρχει και η ανάλογη ταύτιση προσωπικότητας με το αντικείμενο σπουδών. Για παράδειγμα βλέπεις κάποιους ότι δεν το έχουν με την δικηγορία σαν επάγγελμα, ας σπούδασαν νομική. Εννοείται ότι κανείς δεν ασχολείται με τα ουσιώδη ζητήματα όπως την στοιχειώδη εκπαίδευση γιατί απλά βολεύει όλους να υπάρχει αυτός ο χυλός και το χάος. Οι νεότερες γενιές θα ζούν σε μια δική τους πραγματικότητα, έντονης ανεργίας, αστοχίας κατεύθυνσης, σπουδές χωρίς στόχο ή σκοπό, και κάποιοι την ίδια στιγμή θα ζουν με την ανεπάρκεια των πρώτων (το σημείο αντίφασης). Η κοινωνία θα προχωράει έτσι. Μην ψάχνεις για ουτοπικές κοινωνικές λύσεις. Γιατί απλά δεν υπάρχει κοινωνικό όραμα. Εσύ μπορεί να θες την πρόοδο αλλά ο γείτονάς σου να είναι αποτυχημένο ρεμάλι με την δική του κοσμοθεωρία ζωής.
Δεν τους κάνουν, ειδικά για entry level θέσεις.
Τα προγράμματα σπουδών, πληροφορικής για παράδειγμα, είναι όντως απαρχαιωμένα και δεν έχουν σχετίζονται με αυτά που θέλει η αγορά εργασίας. Αυτά ξέρει ο καθηγητής, αυτά έμαθε πριν 25 χρόνια, αυτά διδάσκει. Δεν κάθεται να μάθει νέες τεχνολογίες για να διδάξει, σιγά που θα ξεβολευτούν.
Μακάρι να ήξεραν τι τους κάνει. Βασικά και εσύ σαν φιλόλογος δεν έχεις ακριβώς άποψη για την πληροφορική αλλά τελοσπάντων. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι βασικές επιστήμες και θεωρίες δεν έχουν πιστοποιητικό αναβάθμισης όπως αυτά τα κωλόχαρτα που χορηγούν διάφορες εταιρίες για να μάθεις skills επειδή κάποιοι ζουν από τη διδασκαλία αυτών των δεξιοτήτων.
Απλά υπάρχει μια σκόπιμη ασάφεια και ίδιο μοτίβο απαντήσεων περί απαρχαιωμένων σπουδών κτλ γιατί βολεύει το σύστημα να συντηρείται με αναλώσιμα στελέχη. Η πρόσληψη και η απόλυση είναι κάτι που αποφέρει έσοδα σε μια σειρά από δουλειές γύρω από την εταιρία που ζουν με την ζωή του κάθε στελέχους (σπίτια, εστιατόρια, ξενοδοχεία, εταιρίες αυτοκινήτων κτλ) που μετακινείται από πόλη σε πόλη ή χώρα σε χώρα. Η μόχλευση του δυναμικού απλά φέρνει νέο κόσμο και άρα νέα έσοδα. Επομένως για να μπορούν να διευκολύνουν αυτή τη μόχλευση και να κρατάνε κόσμο έξω από την αγορά περιστασιακά, επειδή όλες οι κυβερνήσεις επενδύουν στα κοινωνικά προγράμματα ανεργίας (σαν μέρος πολιτικής ψήφων) συνδημιουργούν μια τεχνητή κρίση ενώ στην πράξη τίποτα από αυτά δεν είναι απαραίτητα για να σταθεί μια εταιρία. Αλλά θα μου πεις, όταν πλέον η εταιρία διοικείται με κερδοσκοπική πολιτική από μετόχους και όχι σαν αξία προϊόντος και αξία στην εργασία που παρέχει ο κάθε εργαζόμενος γι' αυτό φτάσαμε σε αυτό το σημείο. Πλέον ψάχνουμε να βρούμε τη δεξιότητα και όχι αν ο άλλος μπορεί να συνεισφέρει στη δουλειά. Κάπου έχει χαθεί η λογική της εργασίας ως αυταξία του ανθρώπου.
Προσωπικά χαίρομαι που γίνονται τέτοιες μπαρουφολογικές συζητήσεις σε forum, social media, blogs από τις εταιρίες ότι και καλά δεν βρίσκουν προσωπικό. Ας μην βρουν ποτέ. Την αιτία την ξέρουν οι ίδιες. Τα Πανεπιστήμια πάντως δεν φταίνε και δεν θα μπουν στο βρώμικο παιχνίδι του κάθε αμφιλεγόμενου CEO που απλά θέλει να πει κάτι για κάνει αίσθηση. Για 20 χρόνια ακούω την ίδια ιστορία με αυτές τις εταιρίες που δεν βρίσκουν αυτό που θέλουν από τους αποφοίτους Πανεπιστημίων αλλά την ίδια στιγμή πάνω από το 60% των αγγελιών σε μεγάλες φόρμες προώθησης εργασίας π.χ. Linkedin, Glassdoor,... από τους ίδιους τους HR managers θεωρούνται ψέυτικες αγγελίες. Δηλαδή, εμπαίζεται ο κόσμος που ψάχνει για δουλειά αλλά σημασία έχει ότι η αγορά είναι πονόψυχη και ψάχνει για νέο κόσμο για δουλειά!
cha0s
Περιβόητο μέλος
Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,562 μηνύματα.
Μακάρι να ήξεραν τι τους κάνει. Βασικά και εσύ σαν φιλόλογος δεν έχεις ακριβώς άποψη για την πληροφορική αλλά τελοσπάντων. Δεν είναι ακριβώς έτσι. Οι βασικές επιστήμες και θεωρίες δεν έχουν πιστοποιητικό αναβάθμισης όπως αυτά τα κωλόχαρτα που χορηγούν διάφορες εταιρίες για να μάθεις skills επειδή κάποιοι ζουν από τη διδασκαλία αυτών των δεξιοτήτων.
Απλά υπάρχει μια σκόπιμη ασάφεια και ίδιο μοτίβο απαντήσεων περί απαρχαιωμένων σπουδών κτλ γιατί βολεύει το σύστημα να συντηρείται με αναλώσιμα στελέχη. Η πρόσληψη και η απόλυση είναι κάτι που αποφέρει έσοδα σε μια σειρά από δουλειές γύρω από την εταιρία που ζουν με την ζωή του κάθε στελέχους (σπίτια, εστιατόρια, ξενοδοχεία, εταιρίες αυτοκινήτων κτλ) που μετακινείται από πόλη σε πόλη ή χώρα σε χώρα. Η μόχλευση του δυναμικού απλά φέρνει νέο κόσμο και άρα νέα έσοδα. Επομένως για να μπορούν να διευκολύνουν αυτή τη μόχλευση και να κρατάνε κόσμο έξω από την αγορά περιστασιακά, επειδή όλες οι κυβερνήσεις επενδύουν στα κοινωνικά προγράμματα ανεργίας (σαν μέρος πολιτικής ψήφων) συνδημιουργούν μια τεχνητή κρίση ενώ στην πράξη τίποτα από αυτά δεν είναι απαραίτητα για να σταθεί μια εταιρία. Αλλά θα μου πεις, όταν πλέον η εταιρία διοικείται με κερδοσκοπική πολιτική από μετόχους και όχι σαν αξία προϊόντος και αξία στην εργασία που παρέχει ο κάθε εργαζόμενος γι' αυτό φτάσαμε σε αυτό το σημείο. Πλέον ψάχνουμε να βρούμε τη δεξιότητα και όχι αν ο άλλος μπορεί να συνεισφέρει στη δουλειά. Κάπου έχει χαθεί η λογική της εργασίας ως αυταξία του ανθρώπου.
Προσωπικά χαίρομαι που γίνονται τέτοιες μπαρουφολογικές συζητήσεις σε forum, social media, blogs από τις εταιρίες ότι και καλά δεν βρίσκουν προσωπικό. Ας μην βρουν ποτέ. Την αιτία την ξέρουν οι ίδιες. Τα Πανεπιστήμια πάντως δεν φταίνε και δεν θα μπουν στο βρώμικο παιχνίδι του κάθε αμφιλεγόμενου CEO που απλά θέλει να πει κάτι για κάνει αίσθηση. Για 20 χρόνια ακούω την ίδια ιστορία με αυτές τις εταιρίες που δεν βρίσκουν αυτό που θέλουν από τους αποφοίτους Πανεπιστημίων αλλά την ίδια στιγμή πάνω από το 60% των αγγελιών σε μεγάλες φόρμες προώθησης εργασίας π.χ. Linkedin, Glassdoor,... από τους ίδιους τους HR managers θεωρούνται ψέυτικες αγγελίες. Δηλαδή, εμπαίζεται ο κόσμος που ψάχνει για δουλειά αλλά σημασία έχει ότι η αγορά είναι πονόψυχη και ψάχνει για νέο κόσμο για δουλειά!
Έχω άποψη γιατί έχω μεταπτυχιακό στην πληροφορική και εργάζομαι 3 χρόνια σε μεγάλη εταιρία πληροφορικής ως προγραμματιστής. Και μιλάω με συναδέλφους που τελειωσαν το προπτυχιακό πληροφορικης και μου το επιβεβαιωνουν. Πολλά πράγματα που χρειάζονται στις δουλειές τα έμαθαν από Ινδούς σε Courses στο udemy και όχι στο πανεπιστήμιο. Και αναφέρομαι σε βασικά πράγματα, όχι σε κάτι εξειδικευμένο.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,128 μηνύματα.
Εδώ βγαίνουν απόφοιτοι Τμημάτων Πληροφορικής και λένε ότι η αγορά εργασίας έχει γίνει λίγο super market. Κάτι που οδηγεί μοιραία στην απαξίωση των σπουδών αλλά και του κινήτρου μάθησης. Αυτό που εννοούν οι εταιρίες ότι δεν υπάρχει κίνητρο από τους υποψηφίους είναι πολύ απλά γιατί όλοι ξέρουν μέσα τους ότι είναι ανακυκλώσιμοι και ότι ενώ μπορεί να έχουν εις βάθος γνώσεις και σφαιρικότητα τρόπου σκέψης που είναι κλειδί για αποφάσεις σε υψηλό ρίσκο, αναλώνονται σε γνώσεις που απλά είναι μόνο για να μπει το βιογραφικό τους 2 θέσεις παρακάτω στη λίστα. Λες και η αξία κάποιου μετριέται σε ΙΤ δεξιότητες από τη στιγμή που οι μισοί από τα μεγαλοστελέχη γράφουν ένα κείμενο σε word με τα μισά γράμματα πατημένα σε bold.
redpointer
Νεοφερμένος
Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Για να γινεις προγραμματιστης δεν χρειαζεσαι οτι σου μαθαινει το πανεπιστημιο οπως μαθηματικα κλπ. Πρεπει να ξερεις μονο κωδικα ουτε καν αλγοριθμους η δομες δεδομενων. Το πανεπιστημιο σε ετοιμαζει στο να βγεις επιστημονας και να κανεις θεωρια, ομως στην ελλαδα δεν γινεται πουθενα ερευνα και οποια ερευνα γινεται πχ στα πανεπιστημια ειναι τοσο χαμηλα αμοιβομενη που δεν αξιζει καν τον κοπο. Λογικο λοιπον να εμαθαν στο udemy καθως ειναι πιο high level καποια skills οπως ενα framework παρα low level οπως πχ η assembly.Έχω άποψη γιατί έχω μεταπτυχιακό στην πληροφορική και εργάζομαι 3 χρόνια σε μεγάλη εταιρία πληροφορικής ως προγραμματιστής. Και μιλάω με συναδέλφους που τελειωσαν το προπτυχιακό πληροφορικης και μου το επιβεβαιωνουν. Πολλά πράγματα που χρειάζονται στις δουλειές τα έμαθαν από Ινδούς σε Courses στο udemy και όχι στο πανεπιστήμιο. Και αναφέρομαι σε βασικά πράγματα, όχι σε κάτι εξειδικευμένο.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,128 μηνύματα.
Για να γινεις προγραμματιστης δεν χρειαζεσαι οτι σου μαθαινει το πανεπιστημιο οπως μαθηματικα κλπ. Πρεπει να ξερεις μονο κωδικα ουτε καν αλγοριθμους η δομες δεδομενων. Το πανεπιστημιο σε ετοιμαζει στο να βγεις επιστημονας και να κανεις θεωρια, ομως στην ελλαδα δεν γινεται πουθενα ερευνα και οποια ερευνα γινεται πχ στα πανεπιστημια ειναι τοσο χαμηλα αμοιβομενη που δεν αξιζει καν τον κοπο. Λογικο λοιπον να εμαθαν στο udemy καθως ειναι πιο high level καποια skills οπως ενα framework παρα low level οπως πχ η assembly.
Ναι αλλά ποια η επιστημονική ποιότητα της udemy, coursera; Συγκρίνεται με αυτή ενός Πανεπιστημίου; Μπορεί να είναι όντως καλύτερη αλλά το Πανεπιστήμιο έχει το βασικό ρόλο να μάθει πράγματα με μια σωστή σειρά και όχι απλά να τσιμπάμε τα τυράκια και τα ψίχουλα από την πιατέλα.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,562 μηνύματα.
Για να γινεις προγραμματιστης δεν χρειαζεσαι οτι σου μαθαινει το πανεπιστημιο οπως μαθηματικα κλπ. Πρεπει να ξερεις μονο κωδικα ουτε καν αλγοριθμους η δομες δεδομενων. Το πανεπιστημιο σε ετοιμαζει στο να βγεις επιστημονας και να κανεις θεωρια, ομως στην ελλαδα δεν γινεται πουθενα ερευνα και οποια ερευνα γινεται πχ στα πανεπιστημια ειναι τοσο χαμηλα αμοιβομενη που δεν αξιζει καν τον κοπο. Λογικο λοιπον να εμαθαν στο udemy καθως ειναι πιο high level καποια skills οπως ενα framework παρα low level οπως πχ η assembly.
Συμφωνώ. Κατ εμέ άλλο ο Computer Scientist και άλλο ο Software Engineer/Developer/Programmer ή όπως αλλιώς θες πες το.
Εκτός αυτού έχω δει άπειρους συναδέλφους που δεν τελείωσαν πληροφορική αλλά κάποια άσχετη σχολή πχ Γεωπονία να είναι σε Senior Positions ως Software Engineers. Η αγορά εργασίας δεν ενδιαφέρεται για τα ποσά πτυχία έχεις και πόσα μεταπτυχιακά αλλά αν έχεις συγκεκριμένα skills που μπορείς να εφαρμόσεις. Ακόμα και κορυφαίες εταιρίες πληροφορικής, πλέον το πτυχίο το έχουν σαν nice to have.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,008 μηνύματα.
Για την ταμπακερα κουβεντα...πρακτικη λεει στο δημοσιο ..οκ ..οποιος καταφερει να διωξει τον πολιτη παιρνει μπονους.
Πρακτική άσκηση φοιτητών: Ο Κ. Πιερρακάκης εγκρίνει πάνω από 20 εκ ευρώ, ανά έτος, μέχρι το 2029
Πάνω από 100 εκατομμύρια θα διατεθούν, με απόφαση του υπουργού Παιδείας Κυριάκου Πιερρακάκη, μέχρι το έτος 2029 γα την πρακτική άσκηση των φοιτητών. Ήδη εντός των ημερών, σύμφωνα με πληροφορίες του esos, ο υπουργός Παιδείας θα υπογράψει την πρώτη απόφαση διάθεσης πάνω από 20 εκαταομμύρια ευρώ...
www.esos.gr
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,128 μηνύματα.
Κανείς δεν μιλάει για δουλειά. Όλοι μιλούν για πρακτική. Κάποτε οι άνθρωποι με απολυτήριο λυκείου μπορούσαν να σταθούν στη κοινωνία και να φτιάξουν τη ζωή τους.
Σήμερα ακόμη και με μεταπτυχιακό τίτλο κάποιος νιώθει ως απόφοιτος δημοτικού. Όμως το σύστημα τον δουλεύει κανονικά ότι με τμηματική πρακτική θα βρει δουλειά, όμως όχι αυτή πάνω στην οποία σπούδασε.
Σήμερα ακόμη και με μεταπτυχιακό τίτλο κάποιος νιώθει ως απόφοιτος δημοτικού. Όμως το σύστημα τον δουλεύει κανονικά ότι με τμηματική πρακτική θα βρει δουλειά, όμως όχι αυτή πάνω στην οποία σπούδασε.
cha0s
Περιβόητο μέλος
Ο cha0s αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,562 μηνύματα.
Κανείς δεν μιλάει για δουλειά. Όλοι μιλούν για πρακτική. Κάποτε οι άνθρωποι με απολυτήριο λυκείου μπορούσαν να σταθούν στη κοινωνία και να φτιάξουν τη ζωή τους.
Σήμερα ακόμη και με μεταπτυχιακό τίτλο κάποιος νιώθει ως απόφοιτος δημοτικού. Όμως το σύστημα τον δουλεύει κανονικά ότι με τμηματική πρακτική θα βρει δουλειά, όμως όχι αυτή πάνω στην οποία σπούδασε.
Αυτό μου θυμίζει όταν το 2007 είχα πάρει το lower τότε στο γυμνάσιο και είχε αξία. Τότε λέγαμε ότι το Proficiency είναι ζόρικο και ελάχιστοι συνεχίζουν και μας έκανε εντύπωση όσοι το είχαν. Πλέον το Proficiency είναι κάτι δεδομένο, που όλοι το έχουν και τo lower δεν έχει καμία αξία.
Έτσι ακριβώς θα γίνει (ή μπορεί να έχει γίνει ήδη) με το μεταπτυχιακό.
GeorgePap2003
Διάσημο μέλος
Ο GeorgePap2003 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής του τμήματος Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης Παντείου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 2,591 μηνύματα.
Αυτό που έχω δει από τη μικρή εμπειρία μου με τη αγορά και σε συζητήσεις μου με απόφοιτους σχολών πληροφορικής είναι ότι πλεον η αγορά έχει αλλάξει προς το χειρότερο αφού το επάγγελμα δεν είναι κατωχυρωμένο επαγγελματικά και πλεον το φαινόμενο ένας απόφοιτος οποιαδήποτε σχολής μπορεί με courses σε udemy και coursera να ξεκινήσει να το παίζει dev-ειδικά στις θέσεις για junior γινεται χαμός...ποια η επιστημονική ποιότητα της udemy, coursera;
Πραγματικά,ζούμε στην εποχή που κυριολεκτικά και η κουτσή Μαρία κάνει στροφή καριέρας προς τον προγραμματισμό. Με αποτέλεσμα να είναι υπερ κορεσμένη η αγορά για junior μαζί με τους μισθούς τους που έχουν πέσει σε σχέση με χρόνια πριν...
Υ.Γ Μην απαξιώνετε τα παραδοσιακά επαγγέλματα-απλά προσπαθήστε να τα εναρμονίσετε στην ψηφιακή εποχή στην οποία ζούμε
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,128 μηνύματα.
Αυτό που έχω δει από τη μικρή εμπειρία μου με τη αγορά και σε συζητήσεις μου με απόφοιτους σχολών πληροφορικής είναι ότι πλεον η αγορά έχει αλλάξει προς το χειρότερο αφού το επάγγελμα δεν είναι κατωχυρωμένο επαγγελματικά και πλεον το φαινόμενο ένας απόφοιτος οποιαδήποτε σχολής μπορεί με courses σε udemy και coursera να ξεκινήσει να το παίζει dev-ειδικά στις θέσεις για junior γινεται χαμός...
Πραγματικά,ζούμε στην εποχή που κυριολεκτικά και η κουτσή Μαρία κάνει στροφή καριέρας προς τον προγραμματισμό. Με αποτέλεσμα να είναι υπερ κορεσμένη η αγορά για junior μαζί με τους μισθούς τους που έχουν πέσει σε σχέση με χρόνια πριν...
Υ.Γ Μην απαξιώνετε τα παραδοσιακά επαγγέλματα-απλά προσπαθήστε να τα εναρμονίσετε στην ψηφιακή εποχή στην οποία ζούμε
Αυτό φίλε μου το άκουγα από κάτι παιδιά της ΚΝΕ που είχαν κάνει erasmus ... στην Αγγλία το 2006-07 και έλεγαν οτι σχεδιαζόταν από τότε μια αγορά εργασίας παγκοσμιοποίησης όπου το πτυχίο δεν θα έχει καμία αξία ως επιστημονική τεκμηρίωση.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι πλέον το πτυχίο των Οικονομικών δεν σε πιστοποιεί ως Οικονομολόγο αλλά αν μόνο κατέχεις 2-3 πιστοποιήσεις από Bootcamps που οργανώνουν συγκεκριμένα εταιρικά λόμπυ και προσλαμβάνουν άτομα του στενού οικογενειακού περιβάλλοντος και μέσα από συγκεκριμένο δίκτυο γνωριμιών (κάτι σαν επαγγελματικό συνοικέσιο). Οι υπόλοιποι απλά στέλνουν βιογραφικά, ταξιδεύουν σε συνέδρια και ομιλίες καριέρας μήπως και μπορέσουν να χωθούν. Αυτό δεν είναι όμως παραγωγική εργασία αλλά σπατάλη εργατικού δυναμικού στην απραξία. Βλέπεις παιδιά από φτωχές χώρες να πουλάνε μέχρι και οικόπεδο για να βγάλουν λεφτά σε εισητήρια και διαμονή σε μια Ευρωπαϊκή χώρα μόνο και μόνο για να πάνε μήπως και βρεθούν σε κάποια τέτοια ημερίδα εργασίας και κάποιος manager μιλήσει μαζί τους.
Σαφώς και δίνεται η ψευδαίσθηση ότι κάτι κάνεις, μόνιμα μορφώνεσαι (εξελίσσεσαι) αφού επιμορφώνεσαι και παραμορφώνεσαι, αλλά επί της ουσίας είσαι jobless. Δεν έχεις χρηματικό κέρδος από αυτό. Μετά έρχονται οι μαϊντανοί των θεμάτων συμβουλευτικής εργασίας να σου πουν ωμά ότι ξέρεις αυτό που έχεις σπουδάσει, δεν κολλάει ακριβώς στους στόχους της εταιρίας ενώ οι ίδιοι με την εταιρία έχουν τόση σχέση όση σχέση έχει η χημεία με την θεολογία. Βέβαια αν μιλήσεις απευθείας με έναν προϊστάμενο Οικονομικής Ανάλυσης της ίδιας εταιρίας (που υποτίθεται αυτοί προωθούν υποψηφίους) μπορεί να σου πει κάτι άλλο, αντίθετο από αυτό που σου είπε ο ειδικός πρόσληψης ανθρώπινου δυναμικού και έτσι στο τέλος επικρατεί ένα χάος και μια πικρία στον κάθε υποψήφιο. Αυτά είναι πραγματικά γεγονότα που συμβαίνουν κα θα συμβαίνουν και στο τέλος απλά γράφονται γελοιοδέστατα άρθρα περί αδυναμίας των εταιριών να βρουν ικανά στελέχη, κτλ. Μπούρδες!
Όταν βλέπεις παιδιά από Πανεπιστήμια των ΗΠΑ με καλές σπουδές στην Στατιστική και σε Ανάλυση Δεδομένων (που είναι ότι πιο σημαντικό στην κατανόηση των Financial Reports) να τρώνε απόρριψη βιογραφικού για 5 χρόνια! και στην απελπισία τους να κάνουν επιπλέον σπουδές και να υπερεξειδικεύονται με τη σύμφωνη πρόταση - γνώμη από ειδικούς πρόσληψης ανθρώπινου δυναμικού, κάτι δεν πάει καλά με αυτούς του ειδικούς που έχουν το χυδαίο θράσσος να ορίζουν ως θεματοφύλακες Πανεπιστημιακής γνώσης τι θα πρέπει ο καθένας ξέρει ή να μην ξέρει. Έλεος κάπου.
Για να μην παρερμηνευτώ, δεν λέω ότι ο κάθε άνθρωπος να μην επιμορφώνεται μετά τις σπουδές του. Όμως όχι να φτάσουμε στο άλλο άκρο όπου ακυρώνουμε τελείως το Πανεπιστημιακό πτυχίο και να στηρίζουμε την επιστημονική αυταξία κάποιου από κάτι κωλόχαρτα (πιστοποιήσεις) με αμφιλεγόμενη επιστημονική αξία. Δεν είναι εύκολο κύριοι, να τελειώσει κάποιος Πανεπιστήμιο επειδή κάποιοι μαϊντανοί με γυαλί σοφιστικέ το παίζουν managers και ειδικοί αναλυτές.
redpointer
Νεοφερμένος
Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Πολυ δυσκολο να αντικατασταθει το πτυχιο με γνωσεις. Ας πουμε σε ενα πρωην τει πληροφορικης απο το 1ο μεχρι το 3ο αντε 4ο ετος κανεις αρκετο κωδικα c, java, sql σε πρηζουν αρκετα. Αμα ξεκινας απο το μηδεν δεν γινεται να βρεις τοσο πληροφορια να τα μαθεις ολα αυτα. Οποτε οτι γινεσαι χωρις πτυχιο δεν ισχυει. Τωρα ναι πολλα πτυχια ειναι αχρηστα οπως πχ σχεδον ολες οι σχολες του παντειου κλπ αλλα συζητηση αυτο ομως. Τελος να πω οτι εδω ατομα που εχουν πτυχια πληροφορικης δεν εχουν ιδεα, σκεψου ατομα που δεν εχουν.
nPb
Επιφανές μέλος
Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 21,128 μηνύματα.
Και όμως οι Σχολές της Παντείου δεν έχουν άχρηστα πτυχία. Αφορούν ένα μεγάλο κομμάτι του Δικαίου και Οικονομίας με φοβερές εξειδικεύσεις και κλάδους που σχετίζονται ακόμη και με τον ευρύ κλάδο της διακυβέρνησης, της συμβουλευτικής, και του εσωτερικού ελέγχου που είναι απαραίτητα σε κάθε σύγχρονη εταιρία πέρα από τους τεχνικούς κλάδους της Πληροφορικής. Καμία εταιρία δεν διοικείται με Πληροφορική. Μάλιστα οι επιστήμες που σχετίζονται με τις Σχολές της Παντείου ασχολούνται και με το σύγχρονο μοντέλο διοίκησης του κράτους.
Οι ιδιωτικές εταιρίες προσλαμβάνουν άτομα που έχουν γνώσεις στην Πληροφορική με σκοπό να εκπληρώσουν συγκεκριμένα καθήκοντα σχετικά με τη διαχείρηση της πληροφορίας καθώς και την προώθηση και πώληση τεχνολογιών της πληροφορίας. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσόερο. Μια εταιρία έχει τομείς από οικονομική διαχείριση μέχρι και νομικά θέματα (π.χ. οικονομικής απάτης / ζημίας).
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα με αυτή τη μανιέρα για την Πληροφορική.
Οι ιδιωτικές εταιρίες προσλαμβάνουν άτομα που έχουν γνώσεις στην Πληροφορική με σκοπό να εκπληρώσουν συγκεκριμένα καθήκοντα σχετικά με τη διαχείρηση της πληροφορίας καθώς και την προώθηση και πώληση τεχνολογιών της πληροφορίας. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσόερο. Μια εταιρία έχει τομείς από οικονομική διαχείριση μέχρι και νομικά θέματα (π.χ. οικονομικής απάτης / ζημίας).
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα με αυτή τη μανιέρα για την Πληροφορική.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 1 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 60 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
- nucomer
- Natsuko
- iminspain
- giorgos5002
- jYanniss
- Scandal
- Ryuzaki
- Hased Babis
- Than003
- Corfu kitty
- charmander
- redpointer
- tsiobieman
- Totreno
- nearos
- Entropy24
- Paragontas7000
- iew
- AggelikiGr
- Drglitterstar
- GeorgePap2003
- theodle
- Joji
- Praxis
- Maynard
- sophiaa
- exotic xo
- Giorgosvr
- Obi-Wan Kenobi
- constansn
- art1gr
- agg41
- zoeta_
- EFAKIT
- BiteTheDust
- bibliofagos
- giannhs2001
- userguest
- A350
- Reader
- panosT436
- Pierre Bezukhov
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.