nPb
Επιφανές μέλος
... και κάποιος άλλος και τα δύο!
Συμφωνώ με όσα λες για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, είναι πραγματικά αναζωογονητικό!
Αλλά σκέψου, ότι ενώ εσύ θα προσπαθείς να εργαστείς, να προσφέρεις στους μαθητές σου, ταυτόχρονα θα υπάρχουν και κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι που δεν θα κάνουν απολύτως τίποτε, θα είναι εξαιρετικά ανίκανοι σαν καθηγητές και στερημένοι πνευματικά άνθρωποι που δεν ενδιαφέρονται για τους μαθητές, ή τη γνώση που μεταδίδουν αλλά για το γεγονός ότι στο τέλος του μήνα θα πάρουν τα λεφτά τους.
Θα άντεχες να συνεργάζεσαι με τέτοιους ανθρώπους?
Ποτέ δεν μπαίνω σε λογικές σύγκρισης, γιατί ό,τι κάνω ή μου δίνεται η ευκαιρία να κάνω στην ζωή μου το κάνω για μένα, σύμφωνα με τα δικά μου στάνταρς και τις δικές μου επιθυμίες. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να ακουστεί εγωπαθές, αφού πάντα μου αρέσει να μοιράζομαι με ανθρώπους που αγαπώ (και δεν μιλάω για ερωτική αγάπη μόνο) όμως ποτέ δεν γίνομαι ο μαλάκας της παρέας. Μια παρόμοια ερώτηση που θα μπορούσε να προβληματίσει όλους μας είναι η εξής: Θα άντεχες να συνεργαστείς με ανθρώπους που στην φοιτητική ζωή τους διάβασαν πολύ λιγότερο ή καθόλου σε σχέση με σένα, που ξεσκίστηκες στο διάβασμα και στερήθηκες κάποιες εξόδους αλλά αυτοί μπόρεσαν κάποια στιγμή με τα χίλια ζόρια και πήραν ένα πτυχίο βαθμού 5 χωρίς να γνωρίζουν ούτε το 2% της επιστήμης τους; Αυτή η ερώτηση κρύβει μια πραγματικότητα που συμβαίνει στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, γιατί στο εξωτερικό δεν υπάρχει η ευκαιρία του κωλοβαρέματος από τον φοιτητή. Στα Ελληνικά Πανεπιστήμια υπάρχει ένα ποσοστό 70% που δεν γνωρίζει γιατί σπουδάζει, ασχέτως αν έβγαλε 9.000 ή 19.000 μόρια και ενώ μπορεί στο λύκειο να έβγαζε και βαθμούς των 19-20, στο Πανεπιστήμιο είπε να κάνει κοιλιά γιατί προέκυψαν καλύτερες προτεραιότητες από το ηλίθιο διάβασμα των μαθημάτων για να περαστούν στην εξεταστική. Βέβαια μέσα στο ποσοστό 70%, υπάρχει περίπου ένα 50% που απλά διαβάζει μαθήματα για να τα περάσει, χωρίς να τα μαθαίνει. Οι φοιτητές του 70%, κάποια στιγμή θα γίνουν πτυχιούχοι, σε 7, 8,...χρόνια και μετά θα διεκδικούν ίσα εργασιακά δικαιώματα και ίδια επιστημονική αναγνώριση με εκείνους που ήταν άνθρωποι συνειδητοποιημένοι με στόχους. Θα σου άρεσε αυτό; Συνεπώς στην ζωή τίποτε δεν είναι τέλειο, από την στιγμή που δεν υπάρχει η τελειότητα στην φύση. Απλά υπάρχουν παράλληλοι κόσμοι. Ο κόσμος της προσωπικής ζωής μας, ο κόσμος του είναι, ο κόσμος του φαίνεσθαι και ο μικρόκοσμος της καθημερινότητας. Δυστυχώς, υπάρχει και η αδικία σε μεγάλο βαθμό. Βέβαια ο κάθε άνθρωπος κάνει τις επιλογές του στην ζωή του. Άλλος θέλει να εργάζεται με κύριο σκοπό να προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο (εκτός από τον δικό του βιοπορισμό), άλλος θέλει να εργάζεται με κύριο σκοπό να βγάζει χρήματα, άλλος θέλει να εργάζεται με κύριο σκοπό να καλύπτει την ματαιοδοξία του, άλλος θέλει να εργάζεται με κύριο σκοπό να αποβάλλει την ταμπέλα του τεμπέλαρου (που έχουν άλλοι γι' αυτόν), άλλος θέλει να εργάζεται με κύριο σκοπό να...κ.ο.κ. Συνεπώς δεν με ενδιαφέρει να επέμβω στην σκοπιά αντίληψης των "θέλω" άλλων ανθρώπων. Ο καθένας ότι σπέρνει, θερίζει στην ζωή του. Την ζωή, ο κάθε άνθρωπος την αντιμετωπίζει τελείως διαφορετικά, εφόσον υπάρχει το υποκειμενικά σωστό και το υποκειμενικά λάθος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Αυτή η ερώτηση κρύβει μια πραγματικότητα που συμβαίνει στα Ελληνικά Πανεπιστήμια, γιατί στο εξωτερικό δεν υπάρχει η ευκαιρία του κωλοβαρέματος από τον φοιτητή. Στα Ελληνικά Πανεπιστήμια υπάρχει ένα ποσοστό 70% που δεν γνωρίζει γιατί σπουδάζει, ασχέτως αν έβγαλε 9.000 ή 19.000 μόρια και ενώ μπορεί στο λύκειο να έβγαζε και βαθμούς των 19-20, στο Πανεπιστήμιο είπε να κάνει κοιλιά γιατί προέκυψαν καλύτερες προτεραιότητες από το ηλίθιο διάβασμα των μαθημάτων για να περαστούν στην εξεταστική. Βέβαια μέσα στο ποσοστό 70%, υπάρχει περίπου ένα 50% που απλά διαβάζει μαθήματα για να τα περάσει, χωρίς να τα μαθαίνει. Οι φοιτητές του 70%, κάποια στιγμή θα γίνουν πτυχιούχοι, σε 7, 8,...χρόνια και μετά θα διεκδικούν ίσα εργασιακά δικαιώματα και ίδια επιστημονική αναγνώριση με εκείνους που ήταν άνθρωποι συνειδητοποιημένοι με στόχους.
Ο βαθμός που πήρες στο πανεπιστήμιο δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το επάγγελμα που συνδέεται με το πτυχίο. Ο βαθμός συνδέεται περισσότερο με την ακαδημαϊκή πορεία παρά με την δουλειά. Εξάλλου άλλο να πάρεις 5 σε μια σολή και άλλο σε μία άλλη σχολή ίδιου ενδιαφέροντως.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Πολλά παιδιά επιλέγουν να κάνουν μεταπτυχιακό χωρίς να θέλουν να ασχοληθούν με τα ακαδημαϊκά επειδή
α) Θέλουνε να ζήσουν παραπάνω φοιτητική ζωή
β) Δε βρίσκουν δουλειά
γ) Θέλουν να πιάσουν περισσότερα μόρια στον ΑΣΕΠ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzwrtzia
Δραστήριο μέλος
Επειδή διακρίνω μια ηλιθιώδη (όπως λέμε παιδαριώδη) αντιπαράθεση σχετικά με τις επαγγελματικές προοπτικές επιστημών που σχετίζονται με την μέση εκπαίδευση, έχω μια ερώτηση να κάνω: «Τι πρόβλημα υπάρχει με το επάγγελμα του εκπαιδευτικού;»[...].
Από πότε οι απόφοιτοι φιλολογίας έχουν ως επαγγελματική προοπτική την...δημοσιογραφία...;Πριν από 15 χρόνια μπορεί. Πλέον, δεν γίνεται.
Η μόνη επαφή (μόνιμη, επαγγελματική) μπορεί να είναι να είναι διορθωτές σε εφημερίδες, που εκεί ΟΝΤΩΣ χρειάζεται.
Σαν χόμπι που λέει η Μαρία πιο πάνω, μπορεί να γίνει από τον οποιονδήποτε. Αλλά δουλειά να ζήσει από αυτή, δεν το νομίζω. Θα προτιμηθούν απόφοιτοι ΑΕΙ ΜΜΕ, μετά ΙΕΚ ΜΜΕ, και μετά κάποιος άσχετος. Όλοι αυτοί που περιγράφω είναι υπερ-αρκετοί.
Τι θέλω να πω; Και δεν έχει να κάνει με την δημοσιογραφία αυτό φυσικά. Αν θέλετε φιλολογία, πάτε φιλολογία. Αν θέλετε δημοσιογραφία, πάτε δημοσιογραφία (μάλιστα, ειδικά στο ΑΠΘ η σχολή είναι εστιασμένη εκεί). Αν θέλετε κοινωνιολογία, πάτε κοινωνιολογία. ΜΗΝ ελπίζετε, αυτές τις εποχές να έχετε τελειώσει κάτι άσχετο και να πιάσετε αλλού δουλειά. Θα απογοητευτείτε πάρα πολύ. Γιατί πολύ απλά, μαζί με εσάς που το όνειρό σας είναι να κάνετε 10 πράγματα ταυτόχρονα και έχετε σπουδάσει το 1, υπάρχουν άλλοι 10000 που έχουν τελειώσει τα υπόλοιπα 9 πράγματα και θα προτιμηθούν.
Και κάτι άλλο, που θα το δείτε στην πορεία. Οι σχολές κατά καιρούς, βάζουν στους οδηγούς σπουδών επαγγελματικές προοπτικές που είναι λίγο φουσκωμένες...Είμαι σίγουρη ότι η φιλολογία, ίσως και να είχε τα ΜΜΕ στις προοπτικές. Δεν σημαίνει ότι είναι σωστό ή ακόμα ακόμα ότι συμβαίνει. Θα μπορούσα να σας πω ότι από τη δική μου σχολή, βγαίνουμε και κριτικοί τέχνης. Κάνουμε 3-4 μαθήματα σχετικά. Δεν θα είναι γελοίο να σας το πω όμως, όταν υπάρχει η καλών τεχνών, και άλλες σχολές ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ, που παρέχουν τις ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ γνώσεις για να γίνει σωστά αυτό; Επίσης, κάνουμε και δύο γλωσσολογίες. Με κάνει αυτό γλωσσολόγο; Όχι βέβαια.
Προσέχτε που απλώνετε τα πόδια σας παιδιά. Όχι για κανέναν άλλον λόγο, για την δική σας υγεία.
Aπό φιλόλογος μπορεις να γίνεις και διοικητής επιχειρήσεων αλλά δε σημαίνει κάτι αυτό. Αξία σε μια σχολή δε δίνει τι μπορείς να κάνεις αλλά τα αποκλειστικά επαγγελματικά δικαιώματα που σου προσφέρει (δηλαδή αυτά που τα κάνουν ΜΟΝΟ οι φιλόλογοι). Το ότι ασχολούνται με πράγματα άσχετα με το αντικείμενο τους όχι καλό δεν είναι αλλά αρνητικό.
αρχικά να πω πως δε νομίζω ότι απαξίωσε κανείς το ρόλο του εκπαιδευτικού, τουλάχιστον στα τελευταία ποστς που διάβασα και συμμετείχα. τόσο εγώ όσο η μαρία και ο άλεξ απ' ό,τι κατάλαβα, θεωρούμε το επάγγελμα του εκπαιδευτικού από τα ιερότερα λειτουργήματα κι εγώ προσωπικά εύχομαι και πιστεύω πως αν, μόλις τελειώσω τη σχολή μου, μπορέσω να γίνω τόσο άξια εκπαιδευτικός όσο η φιλόλογος του λυκείου μου, θα είμαι πανευτυχής.
θα συμφωνήσω ότι κύριος επαγγελματικός προορισμός είναι η εκπαίδευση, όμως όσοι σπουδάζουν σε φιλολογικά, μαθηματικά, φυσικά κλπ τμήματα -τις λεγόμενες καθηγητικές σχολές- δε σημαίνει αυτόματα πως επειδή τους αρέσει η συγκεκριμένη επιστήμη, τους αρέσει ή είναι ικανοί να ασκήσουν και το επάγγελμα του καθηγητή. διέξοδοι υπάρχουν, αν κάποιος αγαπά την επιστήμη του, όπως η συγγραφή, η έρευνα, η επιμέλεια κειμένων, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κι εκεί τα πράγματα είναι ρόδινα.
κι επειδή σταθήκατε στην αρθρογραφία είναι λογικό πως ένας φιλόλογος δεν έχει τα ίδια προνόμια με έναν τελειόφοιτο των μμε κι ούτε πρόκειται ποτέ να αρθρογραφήσει στην "New York Times", αλλά αν έχει κάποια ενδιαφέροντα για τη δημοσιογραφία δε βρίσκω πού είναι το κακό να ασχοληθεί ερασιτεχνικά, παράλληλα με την κύρια ενασχόλησή του, και με την αρθρογραφία στην τοπική π.χ εφημερίδα της περιοχής του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Πιστεύω ότι πολύ σημαντικότερο είναι η προϋπηρεσία παρά ένα μεταπτυχιακό. Το δεύτερο συνδέεται κυρίως με την ακαδημαϊκή καριέρα παρά με την εργασία και στις αγγελίες αυτό που ζητάνε είναι κυρίως προϋπηρεσία.
Πολλά παιδιά επιλέγουν να κάνουν μεταπτυχιακό χωρίς να θέλουν να ασχοληθούν με τα ακαδημαϊκά επειδή
α) Θέλουνε να ζήσουν παραπάνω φοιτητική ζωή
β) Δε βρίσκουν δουλειά
γ) Θέλουν να πιάσουν περισσότερα μόρια στον ΑΣΕΠ
Δεν διαφωνώ στη βάση αυτού που λες, αλλά το μεταπτυχιακό είναι ένας πολύ αποδοτικός τρόπος να ανοίξεις και άλλες πόρτες από αυτές που σου ανοίγει το πτυχίο σου. Μπορείς να αλλάξεις επαγγελματική κατεύθυνση, μπορεί όχι ριζικά, αλλά σε μεγάλο βαθμό και αυτό το συνδέει με την αγορά εργασίας. Άσε που σε ένα σοβαρό μεταπτυχιακό δεν έχει φοιτητική ζωή και αραλίκι!Σφίγγουν οι κώλοι!!
κι επειδή σταθήκατε στην αρθρογραφία είναι λογικό πως ένας φιλόλογος δεν έχει τα ίδια προνόμια με έναν τελειόφοιτο των μμε κι ούτε πρόκειται ποτέ να αρθρογραφήσει στην "New York Times", αλλά αν έχει κάποια ενδιαφέροντα για τη δημοσιογραφία δε βρίσκω πού είναι το κακό να ασχοληθεί ερασιτεχνικά, παράλληλα με την κύρια ενασχόλησή του, και με την αρθρογραφία στην τοπική π.χ εφημερίδα της περιοχής του.
Το κακό είναι ότι δεν θα το κάνει σωστά. Πρέπει να έχει εκπαιδευτεί για να ξέρει να το κάνει σωστά, γιατί η δημοσιογραφία εμπεριέχει πληροφόρηση του κοινού, που οδηγεί σε καθοδήγηση γνώμης, ακόμα και αν δεν το θέλει ο συγγραφέας. Οι γνώμες, όταν γράφονται απλά, δεν συνιστούν δημοσιογραφία. Αυτό που λες εσύ, είναι απλά μια πιο εκλαϊκευμένη μορφή συγγραφής, όχι δημοσιογραφία...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Συμφωνώ!! Για αυτό μάλιστα είπα παραπάνω ότι το θεωρώ αρκετά δύσκολο για πολλούς και διαφορετικούς λόγους!!Το κακό είναι ότι δεν θα το κάνει σωστά. Πρέπει να έχει εκπαιδευτεί για να ξέρει να το κάνει σωστά, γιατί η δημοσιογραφία εμπεριέχει πληροφόρηση του κοινού, που οδηγεί σε καθοδήγηση γνώμης, ακόμα και αν δεν το θέλει ο συγγραφέας. Οι γνώμες, όταν γράφονται απλά, δεν συνιστούν δημοσιογραφία. Αυτό που λες εσύ, είναι απλά μια πιο εκλαϊκευμένη μορφή συγγραφής, όχι δημοσιογραφία...
Σκέφτομαι ας πούμε αφού πάρω το πτυχίο μου με το καλό να γραφτώ και σε κάποιο ιεκ για δημοσιογραφία. Ακόμη όμως δεν είμαι σίγουρη για το αν τελικά το κάνω!! Ας μπω πρώτα στο πανεπιστήμιο και ας πάρω το πτυχίο μου και μετά βλέπουμε.
Σίγουρα θα μου άρεσε, αλλά δεν ξέρω είναι δύσκολο... Όπως και να 'χει πάντως το ξέρω ότι δεν γίνεται απλά και μόνο με το πτυχίο φιλολογίας να γίνω δημοσιογράφος, να αρθρογραφώ κτλ
Και ακόμη και αν το κάνω δεν θα ασχολούμαι αποκλειστικά με αυτό!! Δεν θα ζω από αυτό... Εγώ καθηγήτρια-φιλόλογος θέλω να γίνω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γι αυτό πρέπει να ψάξεις να δεις τι σε ενδιαφέρει πρώτα.
Μην διαλέγετε κατευθύνσεις μόνο επειδή δε σας κάνουν τα άλλα μαθήματα...
μπορεί να έχεις βρει τι σε ενδιαφέρει αλλά να μη μπορείς να το ακολουθήσεις λόγω μαθημάτων οπότε αναγκαστηκά συμβιβάζεσαι σε κάτι που θα τα πας καλύτερα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
MetalChest
Δραστήριο μέλος
Σε προηγούμενο σου ποστ δεν είπες οτι όλα γίνονται με το διάβασμα; Παιδιά, αράξτε λιγάκι! Δεν σημαίνει οτι επειδή πάμε θεωρητική, είμαστε σκράπες στα μαθηματικά και στα υπόλοιπα "θετικά". Πώς θα βγάλουμε άγνωστο κείμενο χωρίς μαθηματική σκέψη; Δεν γίνεται. Αυτή την άρνηση προς τα "θετικά" την είχα και εγώ στην Γ' γυμνασίου. Μόλις, όμως, πήγα Λύκειο και έκανα -σωστά- Άλγεβρα, Χημεία, Φυσική κτλ τα λάτρεψα! Οι καθηγητές μου στα θετικά δεν πίστευαν που διάλεξα θεωρητική. Εδώ είναι η μαγκιά' να επιλέγεις αυτό που θες.μπορεί να έχεις βρει τι σε ενδιαφέρει αλλά να μη μπορείς να το ακολουθήσεις λόγω μαθημάτων οπότε αναγκαστηκά συμβιβάζεσαι σε κάτι που θα τα πας καλύτερα!
Αυτή η άρνηση του στυλ "Δεν τα καταφέρνω" σε μπλοκάρει σίγουρα. Αν ασχοληθείς, είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρεις! Είναι απλά να μπεις στο "πνεύμα", δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι τι το παραπάνω έχουν και τα πιάνουν; Και στην τελική, είναι απλά μια ύλη, που θα στην δείξουν και θα την κατανοήσεις. Ούτε αναλύσεις στην ΝΑSA θα μας βάλουν να στείλουμε, ούτε τίποτα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σε προηγούμενο σου ποστ δεν είπες οτι όλα γίνονται με το διάβασμα; Παιδιά, αράξτε λιγάκι! Δεν σημαίνει οτι επειδή πάμε θεωρητική, είμαστε σκράπες στα μαθηματικά και στα υπόλοιπα "θετικά". Πώς θα βγάλουμε άγνωστο κείμενο χωρίς μαθηματική σκέψη; Δεν γίνεται. Αυτή την άρνηση προς τα "θετικά" την είχα και εγώ στην Γ' γυμνασίου. Μόλις, όμως, πήγα Λύκειο και έκανα -σωστά- Άλγεβρα, Χημεία, Φυσική κτλ τα λάτρεψα! Οι καθηγητές μου στα θετικά δεν πίστευαν που διάλεξα θεωρητική. Εδώ είναι η μαγκιά' να επιλέγεις αυτό που θες.
Αυτή η άρνηση του στυλ "Δεν τα καταφέρνω" σε μπλοκάρει σίγουρα. Αν ασχοληθείς, είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρεις! Είναι απλά να μπεις στο "πνεύμα", δηλαδή όλοι οι υπόλοιποι τι το παραπάνω έχουν και τα πιάνουν; Και στην τελική, είναι απλά μια ύλη, που θα στην δείξουν και θα την κατανοήσεις. Ούτε αναλύσεις στην ΝΑSA θα μας βάλουν να στείλουμε, ούτε τίποτα
αναφερόμουν στο να καταφέρει κάποιος να περάσει σε σχολή με πολλά μόρια!
και δεν έχω την δυνατότητα να κάνω φροντηστήρια σε όλα τα μαθήματα οπότε η θεωρητική είναι η μόνη "διέξοδος"...
και εγώ τα λάτρευα τα μαθηματικά ΑΛΛΑ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Είδα την ιταλική γαλλικη, γερμανικη αγγλικη.......ισπανική πουθενα. Μόνο Αθηνα έχει και το μεταφραστων ισπανικής στην Κέρκυρα??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
κερκος
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Παιδιά μπορείτε να με βοηθησετε λιγο, πρωτεινοντας μου καμια σχολη της προκοπης;; γιατι με αυτα που ακουω και διαβαζω εχω απογοητευτει....απο θεωρητικη πας μονο ψυχολογος και δικηγορος δηλαδη;;;
Εξαρτάται τι θέλεις να κάνεις...
Υπάρχει η νομική, υπάρχουν οι ψυχολογίες, υπάρχουν τα παιδαγωγικά, υπάρχουν φιλολογίες (ελληνική και ξένες), υπάρχουν τα ΜΜΕ (δημοσιογραφία, επικοινωνία ), αν πάρεις ΑΟΘ ως επιλογής, ανοίγεις και 5ο πεδίο (οικονομικά), νομίζω αν πάρεις βιολογία ανοίγεις και 3ο πεδίο (ας βοηθήσουν και άλλοι στο θέμα των μαθημάτων/πεδίων). Υπάρχουν πολλές επιλογές, εσύ τι έχεις στο μυαλό σου και σου αρέσει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Θεωρητικος
Νεοφερμένος
Εξαρτάται τι θέλεις να κάνεις...
Υπάρχει η νομική, υπάρχουν οι ψυχολογίες, υπάρχουν τα παιδαγωγικά, υπάρχουν φιλολογίες (ελληνική και ξένες), υπάρχουν τα ΜΜΕ (δημοσιογραφία, επικοινωνία ), αν πάρεις ΑΟΘ ως επιλογής, ανοίγεις και 5ο πεδίο (οικονομικά), νομίζω αν πάρεις βιολογία ανοίγεις και 3ο πεδίο (ας βοηθήσουν και άλλοι στο θέμα των μαθημάτων/πεδίων). Υπάρχουν πολλές επιλογές, εσύ τι έχεις στο μυαλό σου και σου αρέσει;
Με βιολογία ανοίγεις το τρίτο πεδίο,με μαθηματικά γενικής ανοίγεις δεύτερο και τέταρτο,με μαθηματικά γενικής και ΑΟΘ το πέμπτο.
Σε δεύτερο,τρίτο και τέταρτο πεδίο έχεις απώλεια μορίων φυσικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanosmylo
Δραστήριο μέλος
Ξέρω ότι είναι δύσκολο να αποφασίσετε αλλά σκεφτείτε τί θέλετε να κάνετε. Κι εγώ ήμουν καλύτερος στα θεωρητικά και όχι στα μαθηματικά ωστόσο εγώ προτιμούσα σχολές του 5ου πεδίου και του 4ου. Οπότε πήγα Τεχνολογική παρόλο που ήξερα ότι ήμουν καλύτερος στα θεωρητικά. Γιατί πολύ απλά μου άρεσαν άλλες σχολές.
Όλα αυτά με μια προϋπόθεση. Ότι έκατσα και διάβασα μαθηματικά σοβαρά. Πολλές φορές λέμε "Δεν τα καταφέρνω σε αυτό το μάθημα". Αυτό ισχύει όταν δεν έχουμε κάτσει σοβαρά να διαβάσουμε, να ρωτήσουμε καθηγητές-συμμαθητές και να κάνουμε εξάσκηση. Αν π.χ. δε βγάζετε πολλές ασκήσεις πολύ απλά ρωτήστε πώς λύνονται και μην ντρέπεστε...
Γιατί είναι άδικο να πάτε π.χ. θεωρητική και να μη σας αρέσει καμία σχολή. Αποκλείστε κατεύθυνση ή μαθήματα με την προϋπόθεση ότι αποδεδειγμένα δε μπορείτε κάποια μαθήματα. Δηλαδή αν έχετε κάτσει να ασχοληθείτε με τα μαθηματικά και δε μπορείτε τότε ΟΚ! όχι όμως να μην τα διαβάζετε και μετά λέτε δε μπορώ.
Επίσης. Δε γίνεται να σας αρέσουν τα θεωρητικά και να θέλετε σχολές οι οποίες είναι γεμάτες μαθηματικά. Π.χ. πολλοί από θεωρητική ανοίγουν 3ο πεδίο με τη Βιολογία αλλά ακόμα και τα παραϊατρικά έχουν πολλά μαθηματικά και χημείες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
qwertyuiop
Διάσημο μέλος
Κοιτάξτε καλύτερα να προσανατολιστείτε με το τί θέλετε να ασχοληθείτε!Γιατί αν πείτε ότι εγώ θα τα καταφέρω καλύτερα στην τάδε κατεύθυνση τότε δεν έχετε ξεκάθαρο στόχο και στο μηχανογραφικό θα παίξετε ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ αντί για δηλώσεις σχολών!
Ξέρω ότι είναι δύσκολο να αποφασίσετε αλλά σκεφτείτε τί θέλετε να κάνετε. Κι εγώ ήμουν καλύτερος στα θεωρητικά και όχι στα μαθηματικά ωστόσο εγώ προτιμούσα σχολές του 5ου πεδίου και του 4ου. Οπότε πήγα Τεχνολογική παρόλο που ήξερα ότι ήμουν καλύτερος στα θεωρητικά. Γιατί πολύ απλά μου άρεσαν άλλες σχολές.
Όλα αυτά με μια προϋπόθεση. Ότι έκατσα και διάβασα μαθηματικά σοβαρά. Πολλές φορές λέμε "Δεν τα καταφέρνω σε αυτό το μάθημα". Αυτό ισχύει όταν δεν έχουμε κάτσει σοβαρά να διαβάσουμε, να ρωτήσουμε καθηγητές-συμμαθητές και να κάνουμε εξάσκηση. Αν π.χ. δε βγάζετε πολλές ασκήσεις πολύ απλά ρωτήστε πώς λύνονται και μην ντρέπεστε...
Γιατί είναι άδικο να πάτε π.χ. θεωρητική και να μη σας αρέσει καμία σχολή. Αποκλείστε κατεύθυνση ή μαθήματα με την προϋπόθεση ότι αποδεδειγμένα δε μπορείτε κάποια μαθήματα. Δηλαδή αν έχετε κάτσει να ασχοληθείτε με τα μαθηματικά και δε μπορείτε τότε ΟΚ! όχι όμως να μην τα διαβάζετε και μετά λέτε δε μπορώ.
Επίσης. Δε γίνεται να σας αρέσουν τα θεωρητικά και να θέλετε σχολές οι οποίες είναι γεμάτες μαθηματικά. Π.χ. πολλοί από θεωρητική ανοίγουν 3ο πεδίο με τη Βιολογία αλλά ακόμα και τα παραϊατρικά έχουν πολλά μαθηματικά και χημείες...
Με το συμπάθιο... αλλά κατέληξες σε ένα ΤΕΙ της πλάκας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
*Serena*
Τιμώμενο Μέλος
Και αν αυτός με το που τελειώσει τη σχολή της πλάκας βρει αμέσως δουλειά με καλές απολαβές ενώ εσύ που έχεις υψηλόβαθμους στόχους κάθεσαι άνεργος για χρόνια ή καταλλήξεις να κάνεις κάτι άλλο απο αυτό που σπόυδασες??Με το συμπάθιο... αλλά κατέληξες σε ένα ΤΕΙ της πλάκας.
Ποπο κάτι κόμπλεξ που έχουν μερικοί...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 12 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.