Πουλελες
Εκκολαπτόμενο μέλος
[...]Διοίκηση επιχειρήσεων υπάρχει σαν τομέας σε αρκετά Οικονομικά τμήματα για δείτε αυτό το Αριστοτελείου. Κατα τα άλλα μου γράφετε τον πρόλογο του προγράμματος σπουδών σας και χαρήκατε για να χαρούμε ομαδικά. Ποσοτικά μαθήματα στο Ο.Δ.Ε. πόσο μάλιστα στην Λογιστική δεν υπάρχουν. Άν θεωρείς ποσοτικό μάθημα το Μαθηματικά Ι και ΙΙ και το excel, τότε οκ πάω πάσο.
Προσωπικά κιόλας δεν μου καίγεται καρφί κιόλας ούτε για την Οικονομική ούτε για την ΟΔΕ αλλά και ούτε για την Λογιστική, απλά μιλάτε στην σφαίρα της φοιτητικής φαντασίωσης ακόμα και δεν έχετε ιδέα ότι οι 25χρονοι συνάδελφοί σας(2 έχουμε στην εταιρία) καταχωρούν τιμολόγια από της 8 μέχρι τις 2 το μεσημέρι. Ο ένας ΟΔεδιτης και ο άλλος Οικονομικό. Ο λογιστής μας βέβαια μην φανταστεις πώς κάνει και ανάλυση Ισολογισμών όπως το μελοπαρουσιάζετε μερικοί, απλά ελέγχει την δουλειά των άλλων 2. Από την άλλη έχω παράδειγμα Οικονομολόγου τον πατέρα μου με πολλά χρόνια στις ελεγκτικές γεμάτες άγχος και κούραση, αλλά με μια εργασία που σαφώς την λές κάτι το παραπάνω από τον μέσο κλασσικό απόφοιτο Οικονομικού. Για τους τύπους έχει αλλάξει σχεδόν όλες τις ελεγκτικές της επικράτειας, γιατί έτσι κινείται το πράμα και έχω μια καλή εικόνα του χώρου σας.
Χωρίς να έχω διάθεση για αντιπαράθεση τον μόνο που μπορώ να διαβάσω εδώ μέσα και να μου αλλάξει το λάθος σκεπτικό μου, ίσως είναι ο Γιωργάκης που πολλές φορές με έχει κάνει να αναθεωρήσω. Ίσως και γιατί είναι πιο κοντά στην ηλικία μου, αυτά τα λίγα παίδες μου.
Κλείνω με το μοναδικό σωστό που διάβασα εδώ μέσα από τον Chris:
Συμφωνώ 100% αυτή ήταν η ουσία όλων όσων έγραψα σήμερα, απλά κανείς δεν το κατάλαβε έτσι.
Το τμημα του ΛΟΧΡΗ (που ειναι αναμεσα στα τμηματα με την υψηλοτερη ζητηση https://panelladikes.gr/panelladikes/15-περιζήτητες-σχολές-στα-αει) μην το πιανεις καν στο στομα σου. Για μενα ειναι πολυ καλυτερο αυτη την στιγμη απο το να γινω πολιτικος μηχανικος ( ανεργος δλδ πλεον στην Ελλαδα) και ξερω ατομα απο το ΛΟΧΡΗ που δουλευουν σε τμηματα τιμολογισης στην Ελλαδα με μισθο κοντα στα 2.000 ευρω. Προσωπικα στα παλια μου τα παπουτσια εγραψα το πολυτεχνειο σου και την επιστημη σου οταν εκανα το μηχανογραφικο μου οπως και πολλα ατομα στην ΑΣΟΕΕ εκαναν το ιδιο. Οι περισσοτεροι εκει (οχι ολοι) ειστε καβαλημενα καλαμια και προσπαθειτε να την πειτε στους αλλους (οχι μονο σε οικονομολογους) για να δειξετε την ανωτεροτητα σας.Μαλλον μιζερια θα ελεγα.
Ασε σ'εμας τα excelakia και τα μαθηματικα του γυμνασιου λοιπον, και ασχολησου με τιποτα πιο σοβαρο. Επισης το τμημα σου δεν απεχει απο το ΛΟΧΡΗ 2000 μορια (μ.ο των τελευταιων ετων)..μαλλον δεν εισαι και τοσο καλος στα μαθηματικα τελικα.Η βαση του ΛΟΧΡΗ ειναι υψηλοτερη απο πολλα πολυτεχνειακα τμηματα φιλε μου, που δεν δειχνει κατι απλα το λεω ετσι γιατι εσεις οι μηχανικοι συνηθως εχετε την ταση να συγκρινετε ποιος την εχει μεγαλυτερη...Για μενα οι βασεις δεν λενε τιποτα.Πλεον οι πανελλαδηκες και ολο το συστημα αυτο ειναι σαν το χρηματιστηριο (με τα μορια κτλ).
[...]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Artech
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
Στη σχολή μου για παράδειγμα τα βιβλία ούτε καν αναφέρουν τη λέξη φαρμακείο.Σου μαθαίνουν για τη σύνθεση και τις ιδιότητες των φαρμάκων κυρίως.
Από εκεί και πέρα τη δουλειά θα τη μάθεις μόνος σου όταν τελειώσεις.
Κάτι αντίστοιχο πιστεύω θα ισχύει με τα οικονομικά ΑΕΙ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
Μα είπε κανείς ότι το λογιστήριο είναι δύσκολο να την κάνει ο καθένας!?
Όποιον και να βάλεις μέσα με συνεχή ενασχόληση και κάποιο διάβασμα, μπορεί να ανταπεξέλθει.
Η λογιστική είναι εργαλείο.
Στο Πανεπιστήμιο καλώς η κακώς μέχρι και το 2ο έτος δεν μαθαίνουμε κάτι άλλο πέρα από αυτές τις απλές ημερολογιακές εγγραφές.
Είναι σαν ένας 2οετης φοιτητής φαρμακευτικής να πάει να μπεί στο εργαστήριο φαρμακευτικής εταιρείας για να δουλέψει.
Μα ειπα και πιο πανω πως τα ΑΕΙ δε σου μαθαινουν πρακτικα πραγματα.Τη δουλεια τη μαθαινεις μονος σου.Βεβαια οι γνωσεις ειναι απαραιτητες γιατι αλλιως θα εισαι επικίνδυνος.
Δηλαδη οι οικονομικες σχολες θα σε προοριζουν μονο για λογιστη;Οι φαρμακευτικες μονο για φαρμακοποιο σε φαρμακειο;Οι φυσικομαθηματικες μονο για καθηγητη δευτεροβαθμιας;
Τα ΑΕΙ σου προσφερουν γενικες γνωσεις για την επιστημη τους.Απο εκει και περα διαλεξε εσυ επαγγελμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Δηλαδη οι οικονομικες σχολες θα σε προοριζουν μονο για λογιστη;Οι φαρμακευτικες μονο για φαρμακοποιο σε φαρμακειο;Οι φυσικομαθηματικες μονο για καθηγητη δευτεροβαθμιας;
Και σκέψου ότι δεν έχουμε μαθήματα προσαρμοσμένα στο αντικείμενο του σχολείου. Υπάρχουν κάποια τελείως θεωρητικά τα οποία θεωρούνται "παιδαγωγικά", είναι μαθήματα ελεύθερης επιλογής, είναι πανεύκολα σε σχέση με τα μαθήματα της βασικής επιστήμης και ουδεμία σχέση έχουν με το τρέχον αναλυτικό πρόγραμμα του γυμνασίου και λυκείου. Απλά θεωρούνται χρήσιμα μόνο για κάποιον που θέλει να συνεχίσει μεταπτυχιακές/ διδακτορικές σπουδές στην Διδακτική της (Θετικής) Επιστήμης του. Το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών είναι καθαρά επιστημονικό με καθαρά ακαδημαϊκό προφίλ μαθημάτων. Γι' αυτό και δεν είμαστε παιδαγωγικές επιστήμες. Ο όρος "καθηγητικός" είναι απαράδεκτος και επιστημονικά μη αποδεκτός. Θεωρείται πρόχειρη Ελληνική επινόηση "ταμπελοποίησης" δίχως ουσία. Το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στοχεύει κατεξοχήν στην δυνατή επιστημονική κατάρτιση, ασχέτως αν οι περισσότεροι φοιτητές δεν ανταποκρίνονται σ' αυτό. Οι επαγγελματικές επιλογές είναι καθαρά θέμα του πτυχιούχου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
Και σκέψου ότι δεν έχουμε μαθήματα προσαρμοσμένα στο αντικείμενο του σχολείου. Υπάρχουν κάποια τελείως θεωρητικά τα οποία θεωρούνται "παιδαγωγικά", είναι μαθήματα ελεύθερης επιλογής, είναι πανεύκολα σε σχέση με τα μαθήματα της βασικής επιστήμης και ουδεμία σχέση έχουν με το τρέχον αναλυτικό πρόγραμμα του γυμνασίου και λυκείου. Απλά θεωρούνται χρήσιμα μόνο για κάποιον που θέλει να συνεχίσει μεταπτυχιακές/ διδακτορικές σπουδές στην Διδακτική της (Θετικής) Επιστήμης του. Το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών είναι καθαρά επιστημονικό με καθαρά ακαδημαϊκό προφίλ μαθημάτων. Γι' αυτό και δεν είμαστε παιδαγωγικές επιστήμες. Ο όρος "καθηγητικός" είναι απαράδεκτος και επιστημονικά μη αποδεκτός. Θεωρείται πρόχειρη Ελληνική επινόηση "ταμπελοποίησης" δίχως ουσία. Το προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στοχεύει κατεξοχήν στην δυνατή επιστημονική κατάρτιση, ασχέτως αν οι περισσότεροι φοιτητές δεν ανταποκρίνονται σ' αυτό. Οι επαγγελματικές επιλογές είναι καθαρά θέμα του πτυχιούχου.
Εμας παλι τα μαθηματα μας δεν αναφερουν τη λεξη φαρμακειο.Και τοση χημεια που κανουμε ειναι ανουσια για το φαρμακειο.Ολα τα μαθηματα ειναι ακδημαικου περιεχομενου και ειναι για να σου μαθαινουν βασικες γνωσεις απο τους τομεις φαρμακευτικης χημειας,φαρμακευτικης τεχνολογιας και φαρμκολογιας-φαρμακγνωσιας.Απο εκει και περα αφου μαθεις τα γενικα της επιστημης επελεξε μονος σου που θες να κανεις μεταπτυχιακο ή τι επαγγελμα θα ακολουθησεις.
Αν και για να πω την αληθεια στο 5ο ετος κανεις υποχρεωτικα πρακτικη 3 μηνες σε νοσοκομειο και 9 μηνες σε φαρμακειο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Εμας παλι τα μαθηματα μας δεν αναφερουν τη λεξη φαρμακειο.Και τοση χημεια που κανουμε ειναι ανουσια για το φαρμακειο.Ολα τα μαθηματα ειναι ακδημαικου περιεχομενου και ειναι για να σου μαθαινουν γενικες γνωσεις απο τους τομεις φαρμακευτικης χημειας,φαρμακευτικης τεχνολογιας και φαρμκολογιας-φαρμακγνωσιας.Απο εκει και περα αφου μαθεις τα γενικα της επιστημης επελεξε μονος σου που θες να κανεις μεταπτυχιακο ή τι επαγγελμα θα ακολουθησεις.
Ναι, έτσι πάει. Το Πανεπιστήμιο προσφέρει παντού θεωρητικές γνώσεις. Ακόμη και στις λεγόμενες "τεχνικές" επιστήμες (αυτές που έχουν εργαστήριο). Η αγορά εργασίας είναι άλλο πράγμα που δεν διδάσκεται. Ο ρόλος του Πανεπιστημίου δεν είναι να βρει δουλειά στους πτυχιούχους του αλλά να τους υποδείξει "μονοπάτια" (όπως συμβαίνει παγκοσμίως με την επιχειρηματική διασύνδεση). Στη χώρα μας λόγω παθογενειών, και ανύπαρκτων βιώσιμων επιχειρήσεων το Πανεπιστήμιο απλά είναι εσωστρεφές. Αυτοανακυκλώνεται εντός της γεωγραφικής έκτασής σου αδιαφορώντας για τον κόσμο παραέξω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis12345
Δραστήριο μέλος
Ναι, έτσι πάει. Το Πανεπιστήμιο προσφέρει παντού θεωρητικές γνώσεις. Ακόμη και στις λεγόμενες "τεχνικές" επιστήμες (αυτές που έχουν εργαστήριο). Η αγορά εργασίας είναι άλλο πράγμα που δεν διδάσκεται. Ο ρόλος του Πανεπιστημίου δεν είναι να βρει δουλειά στους πτυχιούχους του αλλά να τους υποδείξει "μονοπάτια" (όπως συμβαίνει παγκοσμίως με την επιχειρηματική διασύνδεση). Στη χώρα μας λόγω παθογενειών, και ανύπαρκτων βιώσιμων επιχειρήσεων το Πανεπιστήμιο απλά είναι εσωστρεφές. Αυτοανακυκλώνεται εντός της γεωγραφικής έκτασής σου αδιαφορώντας για τον κόσμο παραέξω.
συμφωνω αλλιως δεν θα ηταν πανεπιστημιο αλλα επαγγελματικο σωματειο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πουλελες
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αρχικα
Οριστε οι ''μετριοι'' φοιτητες της ασοεε και οι βασεις εισαγωγης για οποιον ενδιαφερεται https://dmst.aueb.gr/news/anTemplate.asp?page=vaseis_opa_2011.htm
Δευτερον, οταν λεω πιο πρακτικο εννοω οτι μαθαινεις την φιλοσοφια και τον τροπο σκεψης που γινοντε οι λογιστικες καταχωρησεις και η αναλυση ενος ισολογισμου (δεικτες κτλ). Κανεις δεν θα σου μαθει πιο τεχνικα πραγματα.Αυτα μαθαινονται μεσα απο την δουλεια και απο επαγγελματικα σεμιναρια που τα προσφερουν και ολες οι ελεγκτικες εταιριες στους εργαζομενους τους. Τοσο η Deloitte οσο και η PWC κ.α παρεχουν συνεχως επαγγελματικα σεμιναρια στο προσωπικο τους. Οσο αφορα τα τεστακια που ειπε ο Artech παραπανω, απο την προσωπικη μου εμπειρια τα τεστακια δεν αφορουσαν τεχνικες γνωσεις.Πιο πολυ ακαδημαικες θα ελεγα και γενικως τον τροπο σκεψης. Ξεραν στις εταιριες τι κανουν στα πανεπιστημια και τα τεστακια ηταν προσαρμοσμενα σ'αυτα. Θυμαμαι πχ στο τεστ της Deloitte οι περισσοτερες ερωτησεις ηταν τυπου πολλαπλης επιλογης (πολλες αφορουσαν μεταβατικους λογαριασμους) και ειχαν πολλες παγιδες και επρεπε να ησουν αρκετα προσεκτικος. Επισης ειχαν πολλες ερωτησεις που αφορουσαν αποσβεσεις.
Σε μια αλλη εταιρια που ειχα κανει παλι ενα αντιστοιχο τεστ ,στην Zepos και Yanopoylos το τεστακι ηταν επισης της ιδιας φιλοσοφιας αλλα οχι με πολλαπλης. Ειχε εγγραφες μισθοδοσιας,προβλεψεις, λογιστικες εγγραφες κτλ. Επειδη ειχα ρωτησει για την λογιστικη εγγραφη του ΦΠΑ ατομο μεσα απο την εταιρια οταν εγραφα,μου ειχε πει οτι αυτο το θεωρουσε πιο πολυ λεπτομερια παρ' ολα αυτα το εγραψα. Επισης μου ειπε οτι οι περισσοτεροι αποφοιτοι τις ασοεε κινουνταν στο ιδιο επιπεδο γνωσεων οσο αφορα την λογιστικη.Απλα σας μεταφερω αυτα που μου ειπαν.
Κανεις δεν περιμενει οταν τελειωσεις το πανεπιστημιο να ξερεις πιο τεχνικα πραγματα. Ακομα και μηχανικος να εισαι δεν βγαινεις ετοιμος επαγγελματιας.
Αυτο που λεω σχετικα με το οτι το οικονομικης επιστημης ειναι πιο θεωρητικο, αφορα στο οτι τα μαθηματα που κανουν περιεχουν κοινωνιολογια, αναλυση κοστους οφελειας για ενα εργο (μετρηση της κοινωνικης ευημεριας), και γενικα αμα παρατηρησει καποιος τα μαθηματα τους ειναι πιο θεωρητικα και δεν εχουν καθημερινη πρακτικη εφαρμογη.Παρ ολα αυτα ειναι πολυ ενδιαφεροντα.
Μιλαμε για την λογιστικη μονο, και δεν εχουμε αναφερει ενα τεραστιο κομματι των οικονομικων, και αφορα τα χρηματοοικονομικα. Αναλυση παραγωγων, αναλυση αποδοσης ενος ομολογου, μοντελα οπως αυτο του Markowitz, black and scholes, tucker κτλ. Yπηρχαν μαθηματα που ασχολουνταν με αυτα τα πραγματα.Αλλα ξεχασα εδω μιλαμε μονο για πιο ''πρακτικα'' πραγματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lexritis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lucas D.Hagg
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ποιος ο λογος να υπαρχουν πανεπιστημιακα τμηματα στην διοικηση επιχειρησεων,στην λογιστικη και στο μαρκετινγκ.
Οταν εφτιαχνα μηχανογραφικο,μιλησα με αρκετους ανθρωπους και ολοι μου απαντησαν το ιδιο,οτι επιλεγοντας μια απο αυτες τις σχολες παρα εξιδικευεσαι(ισως λιγοτερο στην ΟΔΕ)
και αναρωτιομουν πολυ καιρο γιατι δεν μπορει να υπαρξει μια συγχωνευση αυτων των σχολων και να υπαρχουν σαν κατευθυνσεις στο τμημα οικονομικης επιστημης,ακομα και αν η φοιτηση του επρεπε να επεκταθει σε 5 χρονια ας πουμε.
Δεν τα λεω ολα αυτα για να προκαλεσω κοντρες απλα παντα με απασχολουσε το ερωτημα αυτο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πουλελες
Εκκολαπτόμενο μέλος
Να σας ειμαι ειλικρηνης δεν διαβασα πολλα προηγουμενα posts.Απλα θελω αν μπορειτε να μου λυσετε μια απορια που παντα ειχα.
Ποιος ο λογος να υπαρχουν πανεπιστημιακα τμηματα στην διοικηση επιχειρησεων,στην λογιστικη και στο μαρκετινγκ.
Οταν εφτιαχνα μηχανογραφικο,μιλησα με αρκετους ανθρωπους και ολοι μου απαντησαν το ιδιο,οτι επιλεγοντας μια απο αυτες τις σχολες παρα εξιδικευεσαι(ισως λιγοτερο στην ΟΔΕ)
και αναρωτιομουν πολυ καιρο γιατι δεν μπορει να υπαρξει μια συγχωνευση αυτων των σχολων και να υπαρχουν σαν κατευθυνσεις στο τμημα οικονομικης επιστημης,ακομα και αν η φοιτηση του επρεπε να επεκταθει σε 5 χρονια ας πουμε.
Δεν τα λεω ολα αυτα για να προκαλεσω κοντρες απλα παντα με απασχολουσε το ερωτημα αυτο.
Eνα τμημα διοικησης και ενα τμημα οικονομικης επιστημης υπαρχει παντου στο εξωτερικο σαν προπτυχιακα.Οχι μεσα σε 5 χρονια δεν ειναι ευκολο να σου μαθουν ολο τον τομεα της οικονομικης επιστημης (μικρο,μακρο,νομισματικη θεωρια, πολιτικη οικονομια κτλ και ολο τον τομεα της διοικησης: μαρκετινγκ,λογιστικες,χρημ/κα, θεωρια οργανωσης, διοικηση παραγωγης κτλ. Καπου ολα αυτα γινονται σαλατα στο κεφαλι σου)Πιο δυσκολα θα βρεις προγραμματα προπτυχιακων σε μαρκετινγκ και λογιστικη γιατι αποτελουν εξειδικευση της διοικησης. Νομιζω οτι το κανουν λογο θεσεων καθηγητων ,που κακα τα ψεματα ειναι πλεον συχνη πρακτικη στα ελληνικα πανεπιστημια (ΕΜΠ, ΠΑΠΕΙ κτλ.) οπως και για λογους αναγκης εξειδικευσης σε καποια επιστημονικα πεδια (αν και για εμενα δεν ειναι τοσο σοβαρος λογος αυτος , βεβαια καποιοι μπορει να μην εχουν και λεφτα να κανουν ενα μεταπτυχιακο).
Tα καθαρα οικονομικα δεν εχουν καμια σχεση με τα χρηματοοικονομικα ποσο μαλλον με την λογιστικη.Επισης τα καθαρα οικονομικα δεν εχουν σχεση με την διοικηση παραγωγης -logistics.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis12345
Δραστήριο μέλος
Να σας ειμαι ειλικρηνης δεν διαβασα πολλα προηγουμενα posts.Απλα θελω αν μπορειτε να μου λυσετε μια απορια που παντα ειχα.
Ποιος ο λογος να υπαρχουν πανεπιστημιακα τμηματα στην διοικηση επιχειρησεων,στην λογιστικη και στο μαρκετινγκ.
Οταν εφτιαχνα μηχανογραφικο,μιλησα με αρκετους ανθρωπους και ολοι μου απαντησαν το ιδιο,οτι επιλεγοντας μια απο αυτες τις σχολες παρα εξιδικευεσαι(ισως λιγοτερο στην ΟΔΕ)
και αναρωτιομουν πολυ καιρο γιατι δεν μπορει να υπαρξει μια συγχωνευση αυτων των σχολων και να υπαρχουν σαν κατευθυνσεις στο τμημα οικονομικης επιστημης,ακομα και αν η φοιτηση του επρεπε να επεκταθει σε 5 χρονια ας πουμε.
Δεν τα λεω ολα αυτα για να προκαλεσω κοντρες απλα παντα με απασχολουσε το ερωτημα αυτο.
γιατι ειναι τοσο διαφοροποιημενο το καθε τι που δεν θα ηξερες τι να πρωτοκανεις, επρεπε να εχεις 10 μαθηματα το εξαμηνο και παλι δεν θα εφτανε
και πρακτικα να το δεις
αν ειχαμε απλα 3-4 οικονομικα σε ολη την ελλαδα
τα 30 χιλιαδες ατομα (αντε πες 20 χιλιαδες) που δινουν αοθ θα διαγωνιζονταν για καμια 1000ρια θεσεις
ουτε διαγωνισμος του ασεπ να το καναμε
και κυριως επειδη αν διαβασες τι εγραφα ο καθενας εχει αλλο αντικειμενο, διαβασε και αν καταλαβεις ρωτα με σε pm
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Raiseonce
Δραστήριο μέλος
γιατι ειναι τοσο διαφοροποιημενο το καθε τι που δεν θα ηξερες τι να πρωτοκανεις, επρεπε να εχεις 10 μαθηματα το εξαμηνο και παλι δεν θα εφτανε
και πρακτικα να το δεις
αν ειχαμε απλα 3-4 οικονομικα σε ολη την ελλαδα
τα 30 χιλιαδες ατομα (αντε πες 20 χιλιαδες) που δινουν αοθ θα διαγωνιζονταν για καμια 1000ρια θεσεις
ουτε διαγωνισμος του ασεπ να το καναμε
και κυριως επειδη αν διαβασες τι εγραφα ο καθενας εχει αλλο αντικειμενο, διαβασε και αν καταλαβεις ρωτα με σε pm
Το 80 η Ελλάδα είχε οικονομικά πανεπιστήμια μόνο Αθήνα,Πειραιά,Θεσσαλονίκη.Και όχι μάρκετινγκ και λογιστικές.
Γι αυτο τότε βρισκαν και δουλεια οι πτυχιούχοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis12345
Δραστήριο μέλος
το 80 σε οτιδηποτε και να ειχες πτυχιο ηταν σαν να εχεις σημερα ενα MBA
παντα οι επιστημες σπανε γιατι οσο τις εξερευνα ο ανθρωπος βγαζει παρακλαδια, οπως εσπαναν τα μαθηματικα οπως εσπασαν ολα
αλλα και παλι επιμενω σε αυτο που ειπαμε τις προαλλες, τα οικονομικα ειναι ενας κλαδος, τα μαρκετινγκ, λογιστικες, μανατζμεντ ειναι ενας αλλος κλαδος
αυτο δεν αλλαζει, γιατι τα βασικα και η προσεγγιση ειναι τελειως διαφορετικες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πουλελες
Εκκολαπτόμενο μέλος
δεν μπορουμε να κρινουμε με σημερινα δεδομενα αλλες εποχες, οι καιροι αλλαζουν και οφειλουμε να προσαρμοστουμε
το 80 σε οτιδηποτε και να ειχες πτυχιο ηταν σαν να εχεις σημερα ενα MBA
παντα οι επιστημες σπανε γιατι οσο τις εξερευνα ο ανθρωπος βγαζει παρακλαδια, οπως εσπαναν τα μαθηματικα οπως εσπασαν ολα
αλλα και παλι επιμενω σε αυτο που ειπαμε τις προαλλες, τα οικονομικα ειναι ενας κλαδος, τα μαρκετινγκ, λογιστικες, μανατζμεντ ειναι ενας αλλος κλαδος
αυτο δεν αλλαζει, γιατι τα βασικα και η προσεγγιση ειναι τελειως διαφορετικες
Σε ενα πραγμα εχω ενσταση...και θα συμφωνησεις.Δεν μπορω να πιστεψω οτι καποιος (οι περισσοτεροι τελος παντων) απο το ΛΟΧΡΗ που μπηκε απο θεωρητικη κατευθυνση ξερει καλυτερα χρηματοοικονομικα απο καποιον απο τεχνολογικη-θετικη που εχουν περασει στο ΟΔΕ και στο Ο.Ε. Μου φαινεται ατοπο. Ισως κανω λαθος, αλλα αυτη την εντυπωση εχω..Τα χρηματοοικονομικα ειναι καθαρα τεχνικα και αρκετα ποσοτικα. Αναφερομαι αποκλειστικα στα χρημ/κα. Δεν μιλαω για τις εξαιρεσεις..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Artech
Εκκολαπτόμενο μέλος
Να σας ειμαι ειλικρηνης δεν διαβασα πολλα προηγουμενα posts.Απλα θελω αν μπορειτε να μου λυσετε μια απορια που παντα ειχα.
Ποιος ο λογος να υπαρχουν πανεπιστημιακα τμηματα στην διοικηση επιχειρησεων,στην λογιστικη και στο μαρκετινγκ.
Οταν εφτιαχνα μηχανογραφικο,μιλησα με αρκετους ανθρωπους και ολοι μου απαντησαν το ιδιο,οτι επιλεγοντας μια απο αυτες τις σχολες παρα εξιδικευεσαι(ισως λιγοτερο στην ΟΔΕ)
και αναρωτιομουν πολυ καιρο γιατι δεν μπορει να υπαρξει μια συγχωνευση αυτων των σχολων και να υπαρχουν σαν κατευθυνσεις στο τμημα οικονομικης επιστημης,ακομα και αν η φοιτηση του επρεπε να επεκταθει σε 5 χρονια ας πουμε.
Δεν τα λεω ολα αυτα για να προκαλεσω κοντρες απλα παντα με απασχολουσε το ερωτημα αυτο.
Πολύ σωστή διατύπωση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vasilis12345
Δραστήριο μέλος
Σε ενα πραγμα εχω ενσταση...και θα συμφωνησεις.Δεν μπορω να πιστεψω οτι καποιος (οι περισσοτεροι τελος παντων) απο το ΛΟΧΡΗ που μπηκε απο θεωρητικη κατευθυνση ξερει καλυτερα χρηματοοικονομικα απο καποιον απο τεχνολογικη-θετικη που εχουν περασει στο ΟΔΕ και στο Ο.Ε. Μου φαινεται ατοπο. Ισως κανω λαθος, αλλα αυτη την εντυπωση εχω..Τα χρηματοοικονομικα ειναι καθαρα τεχνικα και αρκετα ποσοτικα. Αναφερομαι αποκλειστικα στα χρημ/κα. Δεν μιλαω για τις εξαιρεσεις..
πιστευω δεν αποτελει καν ενσταση, συμφωνουμε απολυτα
ο τυπικος θεωρητικος (δεν θα μιλησουμε εδω για εξαιρεσεις) δεν θα τα καταφερει στα χρηματοοικονομικα
ειχαμε θεωρητικους, απλα παπαγαλισαν τα μαθηματικα και εγραψα χωρις να εχουν ιδεα τι κανουν
η καθε σχολη εχει ενα σκοπο, προς τα εκει σε σπρωχνει, δεν εχει καμια απολυτη μαγεια, εξαρταται και απο τον φοιτητη
και απο το μαθηματικο μπορεις να γινεις ηθοποιος...κανεις δεν θα πει οτι το μαθηματικο φτιαχνει ηθοποιους
στις οικονομικες σχολες πολλες φορες μπορεις να παρει ο αποφοιτος της μιας δουλειες απο τον αποφοιτο της αλλης, αλλα η καθε σχολη ειναι εργαλειο για αλλη εργασια (το πως το χρησιμοποιει ο καθενας)
μπορεις να σκαψεις με το φτιαρι, μπορεις και με το κουταλι
αν εισαι ταλαντουχος ή διαβαστερος, δεν εχει και τοση σημασια σε ποια σχολη πηγες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Να σας ειμαι ειλικρηνης δεν διαβασα πολλα προηγουμενα posts.Απλα θελω αν μπορειτε να μου λυσετε μια απορια που παντα ειχα.
Ποιος ο λογος να υπαρχουν πανεπιστημιακα τμηματα στην διοικηση επιχειρησεων,στην λογιστικη και στο μαρκετινγκ.
Οταν εφτιαχνα μηχανογραφικο,μιλησα με αρκετους ανθρωπους και ολοι μου απαντησαν το ιδιο,οτι επιλεγοντας μια απο αυτες τις σχολες παρα εξιδικευεσαι(ισως λιγοτερο στην ΟΔΕ)
και αναρωτιομουν πολυ καιρο γιατι δεν μπορει να υπαρξει μια συγχωνευση αυτων των σχολων και να υπαρχουν σαν κατευθυνσεις στο τμημα οικονομικης επιστημης,ακομα και αν η φοιτηση του επρεπε να επεκταθει σε 5 χρονια ας πουμε.
Δεν τα λεω ολα αυτα για να προκαλεσω κοντρες απλα παντα με απασχολουσε το ερωτημα αυτο.
Από την ίδρυση της ΑΣΟΕΕ υπάρχαν δυο τμήματα τμ. ΟΔΕ και τμ. Οικ. Επιστήμης!
Δεν μπορούν να συγχωνευθούν τα τμ. Business Administration και Economic Science , διότι έχουν εντελώς διαφορετικό προσανατολισμό.
Το μόνο που θα έστεκε είναι πχ. στην ΑΣΟΕΕ να υπάρχουν 3 τμήματα
1. Διοίκησης Επιχειρήσεων (συγχωνεύοντας ΟΔΕ,ΛΟΧΡΗ,ΔΕΤ,ΜΚΤ)
2. Οικονομικών Επιστημών (συγχωνεύοντας Οικ. Επιστ. + ΔΕΟΣ)
3. Στατιστικής & Πληροφορικής (συγχωνεύοντας Πληρ. + ΣΤΑΤ)
διαλέγοντας αντίστοιχες κατευθύνσεις!
το οποίο πάει να γίνει σιγά σιγά!
Γυρίζοντας back to 1984!
Απο εκεί και πέρα, μιλάμε για συγχώνευση 5-6 τμημάτων αφού πλέον μόνο τα 4 από τα 8 τμήματα της ΑΣΟΕΕ είναι μοναδικά στην Ελλάδα και το 1 έχει μοναδική αντιστοιχία στο ΠΑ.ΜΑΚ.
Πάντως γενικά θεωρώ ότι πρέπει να υπάρξει περικοπή των θέσεων σε ΑΕΙ μιας και στα ΤΕΙ έγινε αρκετή (θέλει παραπάνω όμως). Δεν γίνεται να μπαίνουν 1.000+ δικηγόροι , 1.000+ ιατροί , 1.000+ οικονομολόγοι , 1.000+ καθηγητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, 1.000+ μαθηματικοί , 600+ πολιτικοί μηχανικοί , 900+ημμυ κτλπ κτλπ σε όλη την Ελλάδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
lenbias
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σε ενα πραγμα εχω ενσταση...και θα συμφωνησεις.Δεν μπορω να πιστεψω οτι καποιος (οι περισσοτεροι τελος παντων) απο το ΛΟΧΡΗ που μπηκε απο θεωρητικη κατευθυνση ξερει καλυτερα χρηματοοικονομικα απο καποιον απο τεχνολογικη-θετικη που εχουν περασει στο ΟΔΕ και στο Ο.Ε. Μου φαινεται ατοπο. Ισως κανω λαθος, αλλα αυτη την εντυπωση εχω..Τα χρηματοοικονομικα ειναι καθαρα τεχνικα και αρκετα ποσοτικα. Αναφερομαι αποκλειστικα στα χρημ/κα. Δεν μιλαω για τις εξαιρεσεις..
Μπορεί να είναι τυχαίο,αλλά ο ένας από τους 2-3 καλύτερους στην κατανόηση και την βαθμολογία στα χρηματοοικονομικά μαθήματα του έτους μου,προέρχεται από την θεωρητική κατεύθυνση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 18 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.