Panagiwths12
Νεοφερμένο μέλος
Ο Panagiwths12 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.

Χαίρεται είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου και αποφάσισα να ακολουθήσω το 4ο πεδίο λόγω προβλημάτων που είχα με την φυσική και την χημεία.Ομως εξακολουθώ να θέλω να ακολουθήσω την σχολή ΜΠΔ στις αναφερόμενες περιοχές .
Αυτό που με προβληματίζει κυρίως είναι αν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στα μαθήματα εφόσον κάνω το απαιτούμενο διάβασμα που αρμόζει για τις σχολές,θέλοντας όμως να διαλέξω μια περιοχή στην οποία μπορώ να κάνω και μια ‘καλή’ φοιτητική ζωή.
Αυτό που με προβληματίζει κυρίως είναι αν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω στα μαθήματα εφόσον κάνω το απαιτούμενο διάβασμα που αρμόζει για τις σχολές,θέλοντας όμως να διαλέξω μια περιοχή στην οποία μπορώ να κάνω και μια ‘καλή’ φοιτητική ζωή.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος
Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12.936 μηνύματα.

τι ειναι ΜΠΔ?Χαίρεται είμαι μαθητής της τρίτης λυκείου και αποφάσισα να ακολουθήσω το 4ο πεδίο λόγω προβλημάτων που είχα με την φυσική και την χημεία.Ομως εξακολουθώ να θέλω να ακολουθήσω την σχολή ΜΠΔ στις αναφερόμενες περιοχές .
giannhs2001
Επιφανές μέλος
Ο Ιωάννης αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 23 ετών, Φοιτητής του τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας ΑΠΘ και μας γράφει από Κατερίνη (Πιερία). Έχει γράψει 21.956 μηνύματα.

Για Χανιά δεν ξέρω, Ξάνθη με τα χίλια. Κάνω τη θητεία μου στην περιοχή, παράδεισος για νεολαία η πόλη. Μακάρι να έμενα εκεί. Τίγκα σε φοιτητές και φαντάρους.
Panagiwths12
Νεοφερμένο μέλος

Μηχανικός Παραγωγής και διοίκησηςτι ειναι ΜΠΔ?
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:
Γενικά τι παίζει με τσαντίρια που ακούω φουλ και ισχύει ότι έχει μόνο αγόρια φοιτητές;Τίγκα σε φοιτητές και φαντάρους.
γιαννης_00
Επιφανές μέλος