prinCess.
Επιφανές μέλος
Η Νομική έχει βάσεις 18893(Αθήνα), 18753(Θεσ/νίκη), 18100(Θράκη). Από άλλη εκτός θεωρητικής κατεύθυνση αν γράψεις σε όλα 20 και έχει 20αρια όλα τα προφορικά βγάζεις 18600. Άρα ΑΔΥΝΑΤΟΝ. Γενικά αυτό το άνοιγμα άλλου πεδίου από άσχετη κατεύθυνση είναι παραμύθι.
Ναι, το σκεφτηκα οτι θα ηταν λιγο απιθανο να συγκεντρωσεις τοσα μορια, απλα υπεθεσα οτι πριν 4χρονια( ; ) ηταν πιο κατω οι βασεις.
Τελος παντων. Ας πηγαινε Θεωρητικη και ας το παλευε. Τοσα παιδια ξερω που εχουν παει Θετικη Κατ, ενω δεν τους αρεσει, μονο και μονο για να ακολοθησουν το ονειρο τους, δεν περιμενουν να αλλαξει το εκπαιδευτικο σύστημα για να το κανουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αυτό εννοώ. Το να ξεσκιστείς από τη θεωρητική για να μπεις στο ΤΕΙ όδηγών ασθενοφόρων το θεωρώ ανόητο κόπο. Με τα μόρια που θα βγάλεις στο 1ο πεδίο υπάρχουν εκεί πιο καλές σχολές. (Και δεν νομίζω από όσο έχω δει στατιστικές ότι το ποσοστό που λες είναι μεγάλο).Παραμύθι δεν είναι,απλά αποκλείονται οι πολύ υψηλόβαθμες σχολές.πχ Μην ξεχνάς πως ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών θεωρητικής κατεύθυνσης περνά σε τει 3ου πεδίου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pandemonium
Νεοφερμένος
τραυματιοφορεων εννοεις?Αυτό εννοώ. Το να ξεσκιστείς από τη θεωρητική για να μπεις στο ΤΕΙ όδηγών ασθενοφόρων το θεωρώ ανόητο κόπο. Με τα μόρια που θα βγάλεις στο 1ο πεδίο υπάρχουν εκεί πιο καλές σχολές. (Και δεν νομίζω από όσο έχω δει στατιστικές ότι το ποσοστό που λες είναι μεγάλο).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
prinCess.
Επιφανές μέλος
Αυτό εννοώ. Το να ξεσκιστείς από τη θεωρητική για να μπεις στο ΤΕΙ όδηγών ασθενοφόρων το θεωρώ ανόητο κόπο. Με τα μόρια που θα βγάλεις στο 1ο πεδίο υπάρχουν εκεί πιο καλές σχολές. (Και δεν νομίζω από όσο έχω δει στατιστικές ότι το ποσοστό που λες είναι μεγάλο).
Και το 3ο πεδιο εχει καλες σχολες, και οντως πολλα παιδια Θεωρητικης περνανε σε ΤΕΙ Νοσηλευτικης, Φυσικοθεραπειας, Λογοθεραπειας κ.α.
Θελω να πω οτι υπαρχουν και εναλλακτικες σε περιπτωση αποτυχιας σε σχολες 1ου πεδιου λογω πολλων μοριων.
Τεσπα. Ειναι οφφ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
astathmitos
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
woochoogirl
Τιμώμενο Μέλος
Ίσως πρέπει να αναλογιστούμε ποια είναι η γενικότερη αντιμετώπιση μας σε επιστήμες και πεδία που δεν μας ενδιαφέρουν ή δεν κατανοούμε και όχι να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε άλλη μια κατεύθυνση. Γινόμαστε 17 χρονών και ξαφνικά κλείνουμε τα μάτια και βαπτίζουμε άχρηστο ό,τι μας είπαν πως δεν είναι απαραίτητο στο τμήμα που μας ενδιαφέρει.
Αν ο δικηγόρος βγαίνει από το σχολείο ξέροντας μαθηματικά και όχι μόνο αρχαία και λατινικά φυσικά και δε θα αντιμετωπίσει προβλήματα όταν πάει να χρησιμοποιήσει 1 από τους 10 τύπους που θα μάθει στη σχολή (καλά ίσως είναι περισσότεροι). Ό,τι λέω ισχύει και για τις άλλες κατευθύνσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Στο εξωτερικό, όσοι επιλέγουν να σπουδάσουν Νομική (Δίκαιο) απλά έχουν επιλέξει κάποια επιπλέον μαθήματα κλασικών σπουδών με πυρήνα, την ιστορία, τα λατινικά και την έκθεση!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Tempora
Νεοφερμένος
Πιστεύεις πως οι δικηγόροι, δικαστές θα ήταν τιμιότεροι αν προέρχονταν από τα άλλα πεδία; Έχω κάνει πολλές φορές την ίδια σκέψη και πιστεύω πως όχι. Οι διαφορές ανάμεσα στους μαθητές των διαφόρων σε επίπεδο χαρακτήρα δεν είναι ουσιώδεις.
Τώρα τα Λατινικά εκτός από την πρακτική σημασία τους (Η Νομική εκφράζει τα διάφορα αξιώματα κατα κύριο λόγο με λατινικές εκφράσεις) φέρνουν σε επάφη το μαθητή με κάποιος κλασικές ιδέες που μπορουν να αποβούν χρήσιμες για την μετέπειτα εξέλιξη του. Τα αρχαιά (μόνο της γ'λυκείου) εκφράζουν τις βασικές ιδέες της ηθικής φιλοσοφίας πάνω στις οποίες στηρίζονται οι σημερινές απόψεις για το Δίκαιο και το Καλό. Επιπλέον, η έκφραση παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στη Δικηγορία (και στις εξετάσεις της σχολής). Πολλές φορές βαθμολογείται θετικά (πολύ) η τεκμηριωμένη θετική σκέψη ακόμα και αν το αποτέλεσμα είναι λάθος!! Πολύ περισσότερο στη Δικηγορία,όπου σκοπός είναι η πειθώ. Αυτό δεν νομίζω να συμβαίνει στις θετικές επιστήμες όπου σκοπό είναι η 'θετική' <με πράξεις> αναζήτηση κάποιου αποτελέσματος.
Έργο του Νομικού είναι να συνδέει τα οντολογικά περιστατικά δηλαδή τις διάφορες καταστάσεις με τα δεοντολογικά δηλαδή τους νόμους. Αυτό απαιτεί σκέψη κοινωνική-ανθρωπιστική τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε θετικό.
Η Νομική αυτή καθ'εαυτή επίσης δεν έχει καμία σχέση με μαθηματικά καθώς νομίζω ότι υπάρχει αυτή η αντίληψη.
Τώρα, αν η Νόμική έμπαινε σε όλα τα πεδία σκέψου τι θα γινόταν με τη ζήτηση. Οι μαθητές της θετικής συγκεντώνουν συνήθως μεγάλο αριθμό μορίων και συχνά πιστέυω οτι δηλώνουν σχολές που θεωρούνται ότι προσδίδουν κύρος. Θεωρώ ότι πολλοί μαθητές της θετικής θα δήλωναν Νομική αν μπορούσαν. Τώρα αν έμπαινε και στο 5ο πεδίο, ε τότε αφήνω τη φαντασία σας να δουλέψει. Η συγκέντρωση υψηλού βαθμού μορίων στο πρώτο πεδίο είναι πιο δύσκολη λόγω της φύσης των μαθημάτων από τα άλλα τέσσερα. Οπότε φαντάζεστε τι έχει να γίνει. Η νομική θα προσαρμοστεί σε φοιτητές με διαφορετικό υπόβαθρο ή αυτοί θα προσαρμοστούν σε αυτή;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alloc
Νεοφερμένος
Τώρα χωρίς παραθέσεις να αναφέρω 2 λόγια μόνο:
Ξεκαθαρίζω ότι δεν θέλω να σπουδάσω Νομική. Ποτέ δεν ήθελα. Παλαιότερα ήθελα κάτι τεχνολογικό, το σπούδασα, το δούλεψα 3 καλοκαίρια και μπορώ να το δουλέψω όποτε θέλω, άλλα δεν βλέπω προοπτικές εξέλιξης του εαυτού μου σε αυτό πέρα από καθαρά χειροπιαστή δουλειά (εκτός αν άνοιγα δική μ επιχείρηση). Τώρα θέλω Οικονομική Επιστήμη και δίνω για να την σπουδάσω. Η Νομική είναι παράδειγμα που παραθέτω σε μια γενικότερη γνώμη που έχω για τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες κυρίως και τα μαθήματα με τα οποία κάποιος εξετάζεται προκειμένου να εισαχθεί σε κάποιες απο αυτές. Είναι γνώμη μου ότι κάποιες απο αυτές τις σχολές θα έπρεπε να είναι προσβάσιμες και υπό άλλες προυποθέσεις, ακόμη και αν αυτό έδινε ένα προβάδισμα και πάλι στη Θεωρητική Κατεύθυνση, πχ 70% των θέσεων για Θεωρητική , 30% για άλλα πεδία (όλοι όμως Έκθεση πρώτης βαρύτητας) (ναι, αυτό θα σήμαινε 2 ξεχωριστές βάσεις για την ίδια σχολή - ε, και, τι έγινε, θα μπερδευτούμε?). Ακόμη και εάν ήταν μόνο Θεωρητικής Κατεύθυνσης η άποψη μου είναι ότι οι Ανθρωπιστικές σπουδές θα μπορούσαν να έχουν 2 υποπεδία και για τις σχολές του ενός μάθημα πρώτης βαρύτητας να ήταν η Έκθεση, γιατί είναι το μόνο μάθημα που έχει άμεση σχέση με πολλές σχολές.
Επίσης κάτι που διάβασα απο Dias, δεν μπορώ να παραθέτω τώρα (σρυ) έλεγες πχ για το φυσικό ότι είναι άκυρο που έχει 1ο μάθημα μαθηματικά, 2ο φυσική.
Φίλε μου δεν συμφωνώ να πώ την αλήθεια. Για την χημεία δεν έχω ιδέα που είπες, αλλά η φυσική είναι εφαρμογή των μαθηματικών! χωρις μαθηματικά δεν πάς πουθενά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Που τις βρισκεις αυτες τις στατιστικες και τις επικαλεισαι σε καθε μηνυμα;Mην παραπληροφορεις.Είναι δυνατόν κάποιος θεωρητικος να περασει βιολογια,χημεια,πλροφορικη.Καποιος θετικοτεχνολογικος μπορει να περασει ψυχολογια η αρχαιολογια.Το τι θα κανει στη σχολη ειναι αλλο θεμα.Αλλα μπορει.Οι μονες σχολες που αποκλειονται ειναι η νομικη,οι επιστημες υγειας και τα πολυ υψηλοβαθμα πολυτεχνεια.Σκεψου πως καποιος μπορει να θελει να ανοιξει ενα πεδιο με μαθημα επιλογης κι εσυ με τις αερολογιες να τον βαζεις σε δευτερη σκεψη ωστε να καταληξει σε μια σχολη που του αρεσει λιγοτερο.Αυτό εννοώ. Το να ξεσκιστείς από τη θεωρητική για να μπεις στο ΤΕΙ όδηγών ασθενοφόρων το θεωρώ ανόητο κόπο. Με τα μόρια που θα βγάλεις στο 1ο πεδίο υπάρχουν εκεί πιο καλές σχολές. (Και δεν νομίζω από όσο έχω δει στατιστικές ότι το ποσοστό που λες είναι μεγάλο).
Οταν μιλω για τει 3ου πεδιου εννοω λογοθεραπεια,εργοθεραπεια,ιατρικα εργαστηρια,αισθητικη,οπτικη-οπτομετρια...Πιστευω πως οι σπουδαστες αυτων προερχονται σε μεγαλο ποσοστο απο τη θεωρητικη.Το εχω δει σε στατιστικες.Α,και οταν πεθαινεις,μην καλεσεις ασθενοφορο,ο οδηγος του εχει τελειωσει ενα ανυποληπτο τει.Και μαθε πως το ποσο καλη ειναι μια σχολη δεν καθοριζεται απο τα μορια.Υπαρχει σχολη οικιακης οικονομιας στο χαροκοπειο με 17.000 μορια,ενω τμηματα φυσικης εχουν 15.000 μορια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Φίλε μου λυπάμαι αλλά δεν είμαι εγώ που παραπληροφορώ. Και μας έχουν ενημερώσει σχετικά και το ψάχνω το θέμα.Που τις βρισκεις αυτες τις στατιστικες και τις επικαλεισαι σε καθε μηνυμα; Mην παραπληροφορεις.......................................Οταν μιλω για τει 3ου πεδιου εννοω λογοθεραπεια,εργοθεραπεια,ιατρικα εργαστηρια,αισθητικη,οπτικη-οπτομετρια...Πιστευω πως οι σπουδαστες αυτων προερχονται σε μεγαλο ποσοστο απο τη θεωρητικη.Το εχω δει σε στατιστικες.
Ένα βασικό ερώτημα στις ενημερώσεις ήταν ακριβώς για το κατά πόσο μπορεί κάποιος να μπει σε σχολή από άσχετη κατεύθυνση. Επικαλούμαι τις στατιστικές που μας έδειξαν που έλεγαν ότι κάθε χρόνο αυτό το κάνουν το πολύ 2-3% των υποψηφίων. Και μάλιστα ειδικά για σχολές του 3ου πεδίου από θεωρητικούς με τη βιολογία το ποσοστό είναι σχεδόν μηδενικό. Οι πιο πολοί από το 2-3% είναι της θεωρητικής με τα μαθηματικά που μπάινουν σε χαμηλά ΤΕΙ του 2ου και 4ου πεδίου.
Την ενημέρωση μας την έκανε ο διευθυντής και κάποιος από το υπουργείο. (Εσύ πού βρήκες τα δικά σου στατιστικά?). Ειδικά από το λύκειο μας (που δεν είναι και μικρό και κάθε χρόνο έχει 100-120 άτομα πανελλήνιες) τα τελευταία 10 χρόνια μόνον ένας μπήκε 3ο πεδίο από θεωρητική.
Λυπάμαι που απογοητεύω κάποιους αλλά νομίζω καλύτερα να μαθαίνουν την αλήθεια και να μην έχουν ψεύτικες ελπίδες και ας στεναχωρώ κάποιους (στέργει γὰρ οὐδεὶς ἄγγελον κακῶν ἐπῶν). Συγνώμη παιδιά αλλά μου αρέσει να λέω την αλήθεια: ουσιαστικά είναι παραμύθι το άνοιγμα πεδίου από άσχετη κατεύθυνση με μάθημα γενικής.
Και ένα δικό μου πείραμα: Τα ΤΕΙ του 3ου πεδίου που λες έχουν βάσεις περίπου από 13.500 ως 15.000 μόρια. Έβαλα σε πρόγραμμα υπολογισμού μορίων μερικούς φανταστικούς μαθητές της θεωρητικής (με υψηλούς βαθμόυς βιολογία) πόσο πρέπει να γράψουν για να το πετύχουν. Δες και τα μόρια τους στο 1ο πεδίο και στο 3ο πεδίο. Δες τις βάσεις στο πρώτο πεδίο και θα δεις ότι με τα μόρια στην κατευθυνση θα έμπαιναν σε ΑΕΙ πολύ πιο αξιόλογα από τα ΤΕΙ του 3ου πεδίου. Δλδ αν πετύχουν τόσα μόρια γιατί να διαλέξουν ΤΕΙ του 3ου πεδίου? Δες τον πίνακα και τις βάσεις https://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-...s/442-vaseis-panelladikes-exetaseis-2009.html και οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους.
Φιλικά (και με συγχωρείς)
Για περίμενε λίγο. Από τη μια λες να μην έχει η νομική μάθημα βαρύτητας τα αρχαία και από την άλλη θεωρείς λογικό να έχει το φυσικό πρώτο μάθημα βαρύτητας τα μαθηματικά? Με συγχωρείς αλλά νομίζω ότι πέφτεις σε αντιφάσεις. Επίσης αυτό το "η φυσική είναι εφαρμογή των μαθηματικών" πώς και από πού προκύπτει? Είναι σαν να λες ότι κάποιοι ξαφνικά και χωρίς αιτία ανακάλυψαν τα μαθηματικά και από αυτά βγήκαν οι νόμοι της φύσης (!!!!!!). Κανένας δεν αμφησβητεί τη σπουδαιότητα των μαθηματικών για την περιγραφή των φυσικών νόμων, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Για τη σχέση μαθηματικών και φυσικής υπάρχει συζήτηση στο φόρουμ και δεν συνεχίζω εδώ.Επίσης κάτι που διάβασα απο Dias, δεν μπορώ να παραθέτω τώρα (σρυ) έλεγες πχ για το φυσικό ότι είναι άκυρο που έχει 1ο μάθημα μαθηματικά, 2ο φυσική.
Φίλε μου δεν συμφωνώ να πώ την αλήθεια. Για την χημεία δεν έχω ιδέα που είπες, αλλά η φυσική είναι εφαρμογή των μαθηματικών! χωρις μαθηματικά δεν πάς πουθενά!
Για τα μαθήματα βαρύτητας: Τι πιο λογικό για το φυσικό να είχαν 1ο τη φυσική και 2ο τα μαθηματικά? (Μου έχουν πει ότι με τις δέσμες έτσι ήταν). Ίσως έχεις δίκιο για τη νομική θα έπρεπε 1ο μάθημα βαρύτητας να είναι η έκθεση. Επίσης δεν θα έπρεπε το χημικό να έχει 1ο μάθημα βαρύτητας τη χημεία και το βιολογικό τη βιολογία? Πάντως με το σύστημα που έχουμε μπαίνουν χημικό και βιολογικό από την τεχνολογική 2 χωρίς να έχουν δώσει εξετάσεις χημείας ή βιολογίας (!!!!!). Αυτά δεν είναι από τα τρελλά του συστήματος? Να πω και το άλλο: Στενός συγγενής μου είναι καθηγητής σε οικονομική σχολή και λέει ότι όσοι μπαίνουν στη σχολή του από τη θεωρητική κατεύθυνση αντιμετωπίζουν πολύ σοβαρά προβλήματα με τα μαθηματικά γιατί θεωρούνται γνωστά τα μαθηματικά της θετικοτεχνολογικής. Έτσι γύρω από τη σχολή έχουν ανοίξει φροντιστήρια μαθηματικών για τους θεωρητικούς (!!!!!). Κανονικά δεν θα έπρεπε η οικονομική να ήταν χωριστή κατεύθυνση με μαθηματικά και δικά της μαθήματα αντί για τη φυσική ή τα αρχαία? Ναι, υπάρχουν περίεργα στο σύστημα. Εκείνο όμως που δεν άκουσα ποτέ είναι να διμαρτύρονται οι καθηγητές της ΟΛΜΕ για αυτά. Το μόνο που άκουσα είναι να λένε μπράβο στην κατάργηση της βάσης του 10 και να διαμαρτύρονται επειδή θα αξιολογούνται (!!!!!).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 15 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.