giosx
Δραστήριο μέλος
Ετσι κι ο απο πάνω "επαναστάτης", αλλά μάλλον έφαγε κλώτσημα γερό απο τον απο κάτω στη 2ροφη κουκέτα.. (για να μην πώ ότι τα 2 αδέρφια, "οι συναγωνιστές του", του την κάτσανε για κάποιο λόγο).Ανάσκελα κοιμάμαι πάντα.
Ετσι κι αλλιώς, να προσέχεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ilias1994
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iraklisavg
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nikolaos p.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli Graf
Περιβόητο μέλος
Εννοείται πως δεν πρέπει να καταργηθούν στο γυμνάσιο αλλά στην Β' Λυκείου, ειδικά για εμάς της Θετικής/Τεχνολογικής είναι ΑΧΡΗΣΤΑ! Γιατί εγώ, που θελω να σπουδάσω οικονομικά να κάνω σύνταξη στα αρχαία?? Αφού ήδη όσα έχω μάθει ως τώρα τα έχω ξεχάσει!! ( μαθητης του 18 )
δεν είμαι ενάντια στην θετική και την τεχνολογική κατεύθυνση απλά τα αρχαία είναι γλώσσα μας και σχεδόν όλες οι λέξεις της νέας ελληνικής βασίζονται πάνω σε αυτά οπότε σε βοηθά και στην καθημερινότητα.Τώρα η σύνταξη σε βοηθά και στην έκθεση και πως θα μάθεις να γράφεις σωστά δεν μπορώ να πω ότι είναι μεγάλη βοήθεια απλά μερικές φορές ίσως σου χρειαστεί....Ποτέ δεν ξέρεις
Και η δική μου γνώμη είναι φυσικά να μην καταργηθούν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
IasonasM
Εκκολαπτόμενο μέλος
Θεωρείς ότι αυτά είναι αρκετά ώστε να διδάσκεται στο γυμνάσιο 5 ώρες την εβδομάδα, περισσότερες από οποιοδήποτε άλλο μάθημα, ακόμα και από τα Ν. Ελληνικά που υποτίθεται ότι κύριος στόχος είναι να ενισχύσει ;δεν είμαι ενάντια στην θετική και την τεχνολογική κατεύθυνση απλά τα αρχαία είναι γλώσσα μας και σχεδόν όλες οι λέξεις της νέας ελληνικής βασίζονται πάνω σε αυτά οπότε σε βοηθά και στην καθημερινότητα.Τώρα η σύνταξη σε βοηθά και στην έκθεση και πως θα μάθεις να γράφεις σωστά δεν μπορώ να πω ότι είναι μεγάλη βοήθεια απλά μερικές φορές ίσως σου χρειαστεί....Ποτέ δεν ξέρεις
Και η δική μου γνώμη είναι φυσικά να μην καταργηθούν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Από γνωστές μου της θεωρητικής λένε το εξής (με το οποίο συμφωνώ)Εννοείται πως δεν πρέπει να καταργηθούν στο γυμνάσιο αλλά στην Β' Λυκείου, ειδικά για εμάς της Θετικής/Τεχνολογικής είναι ΑΧΡΗΣΤΑ! Γιατί εγώ, που θελω να σπουδάσω οικονομικά να κάνω σύνταξη στα αρχαία?? Αφού ήδη όσα έχω μάθει ως τώρα τα έχω ξεχάσει!! ( μαθητης του 18 )
Το ίδιο άχρηστα όσο είναι για'σένα τα Αρχαία είναι και τα Μαθηματικά για κάποιον που είναι θεωρητική και στοχεύει για παράδειγμα σε Αγγλική Φιλολογία.Όμως τι να κάνουμε τα επιμένουν με υπομονή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jessie St.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iraklisavg
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nefeli Graf
Περιβόητο μέλος
Θεωρείς ότι αυτά είναι αρκετά ώστε να διδάσκεται στο γυμνάσιο 5 ώρες την εβδομάδα, περισσότερες από οποιοδήποτε άλλο μάθημα, ακόμα και από τα Ν. Ελληνικά που υποτίθεται ότι κύριος στόχος είναι να ενισχύσει ;
εντάξει έπρεπε να μειώσουν κατά 2 ώρες ή μια τα αρχαία αλλά υποτίθεται ότι στο γυμνάσιο πρέπει να σου δώσουν τις βάσεις για το μάθημα...την γλώσσα και την έκθεση την έχουμε διδαχθεί και στο δημοτικό δηλαδή εννοώ τις βάσεις για να μπορούμε να γράψουμε..ενώ τα αρχαία είναι μάθημα που δεν διδασκόμαστε στο δημοτικό...κυρίως γι'αυτό τον λόγο πιστεύω ότι είναι αυξημένες οι ώρες...ξέρεις ότι ακόμα και μαθητές του λυκείου που πάνε θετική κ' τεχνολογική κάνουν αρχαία και σύνταξη στα κείμενα.
Αλλά εντάξει και εμένα με ενοχλούσε ότι είχα την ίδια καθηγήτρια μερικές φορές 2 φορές την ημέρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
IasonasM
Εκκολαπτόμενο μέλος
Έτσι δεν θα κάνουμε τέτοια τραγικά "λάθει". (εκτός αν ήταν intended )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νηρηίς
Διάσημο μέλος
Δεν είναι τα πάντα οι πανελλήνιες, ώστε να καταργούμε και να εισάγουμε μαθήματα ανάλογα με την χρησιμότητά τους στην επίτευξη του τελικού σκοπού μας.Από γνωστές μου της θεωρητικής λένε το εξής (με το οποίο συμφωνώ)
Το ίδιο άχρηστα όσο είναι για'σένα τα Αρχαία είναι και τα Μαθηματικά για κάποιον που είναι θεωρητική και στοχεύει για παράδειγμα σε Αγγλική Φιλολογία.Όμως τι να κάνουμε τα επιμένουν με υπομονή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DrHouse
Διάσημο μέλος
Όχι.Για κανένα λόγο.Ξέρω πως οι περισσότεροι τώρα τα μισείτε αλλά πραγματικά μεγαλώνοντας θα καταλάβετε την αξία τους. Μαθαίνετε αρχαία γιατί είναι η βάση της γλώσσας σας.Μαθαίνετε αρχαία για να μην κάνετε αυτά τα τραγικά λάθει στις κλίσεις σαν αυτά που βλέπετε στην τηλεόραση και που τώρα μπορείτε να κοροϊδέψετε. Μαθαίνετε αρχαία για να μαθαίνετε και την ορθογραφία των νέων.Μαθαίνετε αρχαία για να μάθετε ελληνικά!
αχα...
Παλι καλα που ξερεις αρχαια,και δεν κανεις τραγικα λαθη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gd89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Πάνε 6 χρόνια που τελειώσα αλλά δεν νομίζω να άλλαξε κάτι προς το καλύτερο όταν η σφαγή στην Σμύρνη γίνεται μάζωξη....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πατρεύς
Περιβόητο μέλος
Έτσι όπως διδάσκονται (μηχανικά) τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο λύκειο 1000 φορές να καταργηθούν.
Πάνε 6 χρόνια που τελειώσα αλλά δεν νομίζω να άλλαξε κάτι προς το καλύτερο όταν η σφαγή στην Σμύρνη γίνεται μάζωξη....
Εγὼ πάντως, ἂν καὶ δὲν εἶχα φοβεροὺς καθηγητές, δὲν ἀντελήφθην τόσο πολὺ ὅτι τὰ διδάχθηκα μηχανικά. Ἐγὼ βέβαια εἶχα καὶ ἔρωτα μὲ τὸ συγκεκριμένο μάθημα, ἀλλὰ καὶ πάλι μόνο στὴ Β΄ Λυκείου ἔνιωσα στὸ πετσί μου τί σημαίνει μηχανικὴ διδασκαλία τῶν ἀρχαίων καὶ αὐτὸ γιατὶ εἴχαμε μία πραγματικὰ ἀνεκδιήγητη καθηγήτρια, ὄνειδος γιὰ τὸν κλάδο τῶν φιλολόγων. Τουλάχιστον πήγαινα στὴν ἐνισχυτικὴ διδασκαλία καὶ ἀναλύαμε περισσότερο καὶ τὴν Ἀντιγόνη καὶ τοὺς ῥήτορες (ἔχω ἔρωτα μὲ τὸν Δημοσθένη, τὸ ὁμολογῶ)
Πάντως θυμᾶμαι στὸ Λύκειο κυρίως, ποὺ κάναμε συνεχὲς κείμενο, ὡραῖες ἀναλύσεις καὶ κυρίως ἐνδιαφέροντα κείμενα. Δὲν εἶναι ἐνδιαφέρον τὸ σημεῖο στὸν Ξενοφῶντα ὅπου ἐξιστορεῖται ἡ ναυμαχία στοὺς Αἰγὼς ποταμοὺς καὶ μὲ τόση γλαφυρότητα ὁ Ξενοφῶντας περιγράφει τοὺς ἀπίστευτους ἐλιγμοὺς τοὺ Σπαρτιάτη Λύσανδρου ἀλλὰ καὶ τὰ τραγικὰ λάθη τῶν Ἀθηναίων οἱ ὁποῖοι δὲν ἐμπιστεύθηκαν τὸν Ἀλκιβιάδη ἂν καὶ στὴ συγκεκριμένη περίπτωση εἶχε δίκιο σὲ αὐτὰ ποὺ τοὺς ἔλεγε; Δὲν εἶναι ἀξιοσημείωτη ἡ μαχητικότητα καὶ ἡ φλόγα ποὺ ἔχει στην ἐπιχειρηματολογία του ὁ Δημοσθένης καλῶντας τοὺς Ἀθηναίους νὰ ἐπέμβουν στὴ Ῥόδο ἔστω κι ἂν σὲ πολλὰ σημεῖα εἶχε ἄδικο καὶ δὲ γινόταν αὐτὸ ποὺ ζητοῦσε; Δὲν κόβει τὴν ἀνάσα στὸν ἀναγνώστη ἡ ἀπίστευτη στιχομυθία μεταξὺ Ἀντιγόνης καὶ Κρέοντα μὲ ἀποκορύφωμα τὸ θρυλικό· «οὔτοι συνέχθειν, ἀλλὰ συμφιλεῖν ἔφυν» τῆς Ἀντιγόνης; Δὲ μαγεύει τὸν ἀναγνώστη ἡ ἀπίστευτη περιγραφὴ τοῦ Ἀθηναϊκοῦ μεγαλείου ποὺ κάνει ὁ Θουκυδίδης στὸν Ἐπιτάφιο τοῦ Περικλῆ; Εἶναι δυνατὸν νὰ διδαχθοῦν αὐτὰ τὰ κείμενα ἀπὸ μετάφραση καὶ νὰ μὴ χάσουν τὸ μεγαλύτερο μέρος ἀπὸ τοὺς «χυμούς» τους;
Τέτοια πράγματα πρέπει κανονικὰ νὰ μείνουν καὶ σὲ αὐτὸν ὁ ὁποῖος δὲν θὰ ἀσχοληθῇ ἴσως ποτὲ πάλι μὲ αὐτὸ τὸ ἀντικείμενο... Εἶναι ἡ γραμματικὴ καὶ τὸ συντακτικὸ, ἀλλὰ εἶναι μέσα καὶ ὄχι σκοποί. Μέσα γιὰ νὰ φθάσουμε στὸ κείμενο. Ἀλλὰ χρειάζονται κι αὐτὰ καὶ νὰ μὴν τὰ περιφρονοῦμε.
Ἔχω ὅμως μία ἀπορία: Κανένας καθηγητὴς οὔτε στὸ Γυμνάσιο ἢ στὸ Λύκειο δὲν ἔκανε ἕνα καλὸ μάθημα στὰ ἀρχαῖα; Ἔπεσες σὲ ὅλους τοὺς στραβούς; Εἶναι ἐνδιαφέρον νὰ τὸ ἀναλύσῃς περισσότερο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gd89
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
metspanos
Πολύ δραστήριο μέλος
να αυξηθουν οι ωρες τους και να μπουν και στα δημοτικαΤο μόνο που θυμάμαι από αρχαία είναι 100 ρήματα τα οποία πρέπει να μάθω να κλείνω σωστά σε όλους τους χρόνους και να μάθω να μεταφράζω κείμενα από τα αρχαία στα νέα για τις πανελλήνιες,τίποτα άλλο....όλα αυτά που περιγράφεις ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gd89
Εκκολαπτόμενο μέλος
(πέρα από την πλάκα αν γίνει σωστά συμφωνώ σε αυτό που λες,αλλά χλωμό)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_fairygirl_
Διακεκριμένο μέλος
Εγώ πάλι πιστεύω ότι το αν μία καθηγήτρια είναι καλή ή όχι είναι και κάπως υποκειμενικό κριτήριο του καθένα μας.Εννοώ ότι και΄γω έτυχα σε καθηγήτρια πολύ καλή για'μένα και είναι εκείνη που με έκανε να λατρέψω τα Αρχαία όμως αν άκουγες το πώς την έκριναν άλλοι μαθητές πίστεψέ με θα αμφέβαλες για το αν αυτό που έχω εγώ σαν άποψη για εκείνη είναι είναι σωστό.
Ἔχω ὅμως μία ἀπορία: Κανένας καθηγητὴς οὔτε στὸ Γυμνάσιο ἢ στὸ Λύκειο δὲν ἔκανε ἕνα καλὸ μάθημα στὰ ἀρχαῖα; Ἔπεσες σὲ ὅλους τοὺς στραβούς; Εἶναι ἐνδιαφέρον νὰ τὸ ἀναλύσῃς περισσότερο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.