tzwrtzia
Δραστήριο μέλος
Τ' αρχαία είναι μία νεκρή γλώσσα.
Τ' αρχαία πράγματι εν τύποις είναι μία νεκρή γλώσσα. Ωστόσο, το συντριπτικό ποσοστό των λέξεων που χρησιμοποιούμε σήμερα προέρχονται ετυμολογικά από την αρχαία ελληνική γλώσσα.
Ακόμα και σήμερα οι ιδιωματισμοί και τα ιδιώματα που υπάρχουν στους διάφορους ελληνικούς τόπους και που αστειευόμαστε ακούγοντας από τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας αυτές τις περίεργες λέξεις, είναι αρχαία ελληνικά.
Την αρχαΐζουσα γλώσσα τη συναντάμε και στον πνευματικό και επιστημονικό κόσμο, ώστε ο λόγος να γίνει δόκιμος.
Τα αρχαία "θέλουν" παπαγαλία.
Λάθος. Τα αρχαία απαιτούν σκέψη και μάλιστα συγκροτημένη, γιατί διαφορετικά οι πιθανότητες να λύσει κάποιος σωστά μία άσκηση γραμματικού/συντακτικού περιεχομένου είναι ελάχιστες έως μηδαμινές. Δεν είναι, άλλωστε, τυχαίο αυτό που λένε ότι όσοι είναι καλοί στα μαθηματικά είναι εξίσου καλοί και στ' αρχαία.
Οι μαθητές συγχέουν τα αρχαία με τα νέα ελληνικά.
Τα αρχαία εισάγονται στην εκπαιδευτική διαδικασία στην Α' γυμνασίου, όπου οι μαθητές είναι 12-13 ετών. Φυσικά σε μία τέτοια ηλικία δεν τίθεται κανένα θέμα σύγχυσης. Ήδη από την ηλικία των 7-8 μπαίνουμε στη διαδικασία να μάθουμε ξένες γλώσσες και ανταπεξερχόμαστε σ' αυτές. Μάλιστα, είδαμε ότι σε χώρες του εξωτερικού τα αρχαία θα διδάσκονται από το δημοτικό.
Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι τα αρχαία λόγω του ότι διδάσκονται από το μηδέν μας βοηθούν να συμπληρώσουμε τα διάφορα κενά γραμματικού/λεξιλογικού/συντακτικού περιεχομένου που έχουμε στα νέα ελληνικά.
Τα αρχαία δεν έχουν να προσφέρουν τίποτα.
Πρώτ' απ' όλα μπορεί να λεχθεί ως αντίλογος αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω, ότι δηλαδή τα αρχαία ελληνικά συμπληρώνουν τα κενά των νέων ελληνικών.
Διαβάζοντας κανείς Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτέλη μπορεί να διαπιστώσει ότι τα τότε γεγονότα δε διαφέρουν και πολύ από τα τώρα. Οι αρχαίοι φιλόσοφοι με όσα δίδασκαν, χάλκευαν τον άνθρωπο της εποχής τους, αλλά και τον αναγνώστη της εποχής μας με ηθικές αξίες και φραγμούς,πρόσφεραν και προσφέρουν αφορμές για προβληματισμό, έννοιες που στη σημερινή εποχή εκλείπουν. Τα αποτελέσματα της έλλειψης αυτής; Ανηθικότητα, ατομικισμός, εγκληματικότητα, βία, φανατισμός, παθητικότητα, μονομέρεια, προπαγάνδα και άλλα πολλά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Or3st1s SOAD
Εκκολαπτόμενο μέλος
2.Περα απο το συντακτικο τα αρχαια ειναι το κατεξοχην μαθημα παπαγαλιας.Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και ευκολα.
3.Τα κενα που υπαρχουν στη νεα ελληνικη πρεπει να καλυπτονται με εμβαθυνση στη νεα ελληνικη.Οι μαθητες μπερδευονται καθως πολλες αρχαιες λεξεις εχουν παραμεινει ιδιες με αλλαγμενη σημασια.
4.Συγγνωμη αλλα τουλαχιστον αστειο το τελευταιο επιχειρημα σου τζωρτζια.Ανηθικοτητα,ατομικισμος,βια,προπαγανδα...ποιος ειπε οτι αυτα τα φαινομενα δεν ηταν εμφανη την εποχη του σωκρατη,πλατωνα,αριστοτελη.Επισης ποιος εγγυαται οτι διαβαζουμε αυτουσια χωρις καμια αλλαγη τα κειμενα των αρχαιων.Αν ηταν διαβαζοντας αρχαια να σωζοταν ο κοσμος τοτε δεν θα ειχαμε φτασει σε αυτο το σημειο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
άλλος απο κειιιαφοθ τα αρχαια δεν θα βοηθησουν ποθθενα
Συμφωνω απολυτως!Αν και το βασικοτερο ειναι να κανουνε δουλεια καθηγητες και μαθητες ειτε ειναι 6 ειτε 10 ωρες!θελω να επισημανω πως οι ωρες διδασκαλιας των αρχαιων και στο λυκειο και στο γυμνασιο ειναι περιορισμενες.μαλλον θα επρεπε να σκεφτομαστε την αυξηση των ωρων διδασκαλιας και οχι φυσικα την καταργηση τους!Εχουμε πραγματικα κατακερματισει την αρχαια ελληνικη γραμματεια
Ναι αλλα γινεται δουλεια πραγματικη; ή ειναι 4 ωρες μαθημα και 2 χαβαλε;Έξι ώρες είχα εγώ στην Α, χαλάρωσε.
έλεος όντως.Αποστυθίζεις 2-3 ρήματα και μια μεταφραση και μετα εισαι εμπειροςαυτο που πρεπει να γινει με τα αρχαια ειναι η δημιουργικη χρηση τους, στο γυμνασιο και στην πρωτη λυκειου δεν θα επρεπε να εδιναν εμφαση σε γραμματικα φαινομενα αλλα στο λεξιλογιο και πως αυτο συνδεεται με την συγχρονη ελληνικη γλωσσα, καθως και τα κειμενα ως αριστες ιστορικες πηγες
και οχι να βαζουν τα παιδια να μαθαινουν "νερο" τον παρακειμενο του λυω...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
Λάθος. Υποθέτω ότι αυτό το λες στηριζόμενος στη διδασκαλία των αρχαίων στο γυμνάσιο ή επειδή απλά δεν είσαι θεωρητική κατεύθυνση. Αν ήσουν όμως, θα καταλάβαινες ότι με απλή παπαγαλία στα αρχαία μπορείς να γράψεις μόνο μέχρι τη βάση. Τεκμηρίωσε αν μπορείς την παπαγαλία και πως εφαρμόζεται(όπου παπαγαλία : αποστήθιση ενός κειμένου χωρίς να έχεις καταλάβει τι πραγματεύεται, όχι να το έχεις κατανοήσει και να το αποδίδεις με τα λόγια του βιβλίου, αυτό είναι άλλο).2.Περα απο το συντακτικο τα αρχαια ειναι το κατεξοχην μαθημα παπαγαλιας.Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και ευκολα.
4.Συγγνωμη αλλα τουλαχιστον αστειο το τελευταιο επιχειρημα σου τζωρτζια.Ανηθικοτητα,ατομικισμος,βια,προπαγανδα...ποιος ειπε οτι αυτα τα φαινομενα δεν ηταν εμφανη την εποχη του σωκρατη,πλατωνα,αριστοτελη.Επισης ποιος εγγυαται οτι διαβαζουμε αυτουσια χωρις καμια αλλαγη τα κειμενα των αρχαιων.Αν ηταν διαβαζοντας αρχαια να σωζοταν ο κοσμος τοτε δεν θα ειχαμε φτασει σε αυτο το σημειο.
Ενώ αν τα καταργήσουμε, τι ωραία ανθρωπιστική παιδεία που θα έχουμε λάβει,δε συμφωνείς? Με πλήρη αποξένωση από κάποιες αξίες που μαθαίνουμε μέσα από αυτά. Προσοχή, δε λέω ότι τα αρχαία κείμενα είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο επιτυγχάνεται αυτό, είναι όμως ένα καλό μέσο προβληματισμού πάνω σε κάποια ζητήματα, με την προυπόθεση πάντα ότι διδάσκονται με τον σωστό τρόπο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Εδώ ακόμα και στην ιστορία που είναι το κατεξοχήν μάθημα "διαβάζω και γράφω" οι μισές μονάδες είναι θέμα τύχης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Libertus
Συντονιστής
Το πρόβλημα δεν το έχουν τα αρχαία, το έχουν οι φιλόλογοι. Αυτοί είναι ικάνοι ακόμα και τη Γυμνασική να την κάνουν αντιπαθέστατο μάθημα. Μα είναι δυνατόν... μα είναι δυνατόν ξαναλέω τα λεξιλογικά και τα γραμματικά να πιάνουν 5 μονάδες και όλες οι υπόλοιπες σαχλαμάρες να πιάνουν όλο το υπόλοιπο. Αυτό δεν είναι εξέταση αυτό είναι ρώσικη ρουλέτα.
Σε αυτό δε φταίνε οι φιλόλογοι.Οι μονάδες κατανέμονται με εντολές του υπουργείου.Πάντως , κι εγώ συμφωνώ στο ότι θα έπρεπε να πιάνουν περισσότερες μονάδες.Το πρόβλημα είναι ότι αποστηθίζει και η κουτσή Μαρία εισαγωγές , ερμηνευτικά και μεταφράσεις για να πάρει έναν αξιοπρεπή βαθμό και ισχυρίζεται ότι ξέρει αρχαία.Ύστερα , δεν ακολουθεί την αντίστοιχη κατεύθυνση , όπου οι μονάδες κατανέμονται διαφορετικά και έτσι έρχεται ο κάθε αδαής με την ανακοίνωση "Τα αρχαία είναι παπαγαλία".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tzwrtzia
Δραστήριο μέλος
1.Τα αρχαια ειναι νεκρη γλωσσα,ωστοσο παρουσιαζουν καποιο ενδιαφερον κυριως σε αυτους που ενδιαφερονται για την ετυμολογια των λεξεων.
2.Περα απο το συντακτικο τα αρχαια ειναι το κατεξοχην μαθημα παπαγαλιας.Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και ευκολα.
3.Τα κενα που υπαρχουν στη νεα ελληνικη πρεπει να καλυπτονται με εμβαθυνση στη νεα ελληνικη.Οι μαθητες μπερδευονται καθως πολλες αρχαιες λεξεις εχουν παραμεινει ιδιες με αλλαγμενη σημασια.
4.Συγγνωμη αλλα τουλαχιστον αστειο το τελευταιο επιχειρημα σου τζωρτζια.Ανηθικοτητα,ατομικισμος,βια,προπαγανδα...ποιος ειπε οτι αυτα τα φαινομενα δεν ηταν εμφανη την εποχη του σωκρατη,πλατωνα,αριστοτελη.Επισης ποιος εγγυαται οτι διαβαζουμε αυτουσια χωρις καμια αλλαγη τα κειμενα των αρχαιων.Αν ηταν διαβαζοντας αρχαια να σωζοταν ο κοσμος τοτε δεν θα ειχαμε φτασει σε αυτο το σημειο.
Θα σταθώ μόνο στην 4 παρατήρηση. Αν διαβάσεις καλά την ανάρτησή μου θα δεις ότι είπα πως δε διαφέρουμε και πολύ από τότε! Είναι εμφανές ότι δεν έχεις διαβάσει κάποιο έργο τους και γι' αυτό λες όσα λες. Φυσικά και πρέσβευαν τις αξίες που σου 'λεγα κι επειδή τα όσα έλεγαν έθιγαν τα διάφορα συμφέροντα γι' αυτό και δεν είχαν μία εύκολη ζωή. Το πιο τρανταχτό παράδειγμα, η καταδίκη του Σωκράτη σε θάνατο. Δεν είπα ότι διαβάζοντας αρχαία σώζεται ο κόσμος, αλλά μελετώντας αρχαίους φιλοσόφους, πίστεψέ με, αναθεωρείς πράγματα προς το καλύτερο. Τα έργα τους δεν ήταν προφορικά, αλλά γραπτά, και όπου έχει γίνει κάποια προσθήκη από νεότερους μελετητές για την πληρότητα των νοημάτων, αναφέρεται. Είναι αυτό που λέγαν οι Λατίνοι scripta manent, verba volant!
Τώρα, για το 1 απέδειξα πως δεν υπάρχει μόνο ετυμολογική σχέση αρχαίων και νέων, όπως και για τα υπόλοιπα υποστήριξα τις θέσεις μου με επιχειρήματα. Θα σε παρακαλούσα λοιπόν να κάνεις κι εσύ το ίδιο για τις θέσεις σου 1,2,3.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ελεναα
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
shark.0wNz
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akrione
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
τεσπα τα αρχαια φυσικα και δν πρεπει να καταργηθουν γιατι πολυ απλα ειναι χρησιμα....αυτοι που ισχυριζονται το αντιθετο βαριουνται να τα διαβασουν...με τα αρχαια δν μαθαινεις μονο πολλες λεξεις αλλα μαθαινεις και τον πολιτισμο της αρχαιας ελλαδας ο οποιος εχει διαχρονικες αξιες που πρεπει να μεταλαμπαδευτουν σε εμας...φυσικα η αληθεια ειναι πως δν ειναι και το πιο ενδιαφερον μαθημα ουτε ειναι ευκολο το να χεις 5+ φορες αρχαια την εβδομαδα αλλα τι να κανουμε...ο δρομος για την ιθακη(γνωση) ειναι μακρυς
Let's put our mind to work:
Α ναι, κάτι σκέφτηκα μόλις που κανένας άλλος δεν είχε σκεφτεί.
Ίσως κάποιος να μην δίνει ένα fuck για όλα αυτά.
Προσωπικά τα γράφω στα αχαμνά μου.
Αρχαία είναι μόνο χρήσιμα ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ. Όταν διαβάζεις αρχαία κείμενα μπορείς αντλήσεις γνώση, άλλα μέχρι εκεί, γι' αυτό υπάρχουν τα "Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση" που μας πετάνε 2 παραμυθάκια να ασχολούμαστε, αντί να διαβάσουμε ουσιαστικά πράγματα.
Εγώ που δεν θα ασχοληθώ με το θέμα, τι με νοιάζει ο εγκυβωτισμός;
Τι με νοιάζει ο διάλογος, ο μονόλογος, η περιγραφή και όλες οι άλλες ηλίθιες τακτικές του Ομήρου που πριν από 2500 χρόνια ήταν ριζοσπαστικές.
Take a guess.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ.
Όσο για τα αρχαία τα ίδια.
Δεν-θέλω-να-εμβαθύνω-στη-νέα-Ελληνική.
Μου φτάνουν όσα ξέρω σ' αυτό το μάθημα, και όσα μπορώ να μάθω διαβάζοντας εξωσχολικά (δατ μινς λογοτεχνεία aka ξέρω να γράφω αξιοπρεπώς + μεγάλα κείμενα χωρίς ορθογραφικά aka... δεν θέλει εξήγηση).
Πάει αυτό.
Δεν με νοιάζει αν εσείς θέλετε, εμένα δεν με ενδιαφέρει, πώς το λένε, βαριέμαι, και όποιος θέλει επειδή ο ίδιος είναι μαζόχας να εμβαθύνει σπαταλώντας 6 ώρες τη βδομάδα σε κάτι εντελώς άχρηστο (για εμένα άχρηστο), δεν πρέπει να έχει την άποψη ότι πρέπει να το κάνω κι εγώ μαζί του.
Δηλαδή πώς να το πω, αν εσύ θέλεις πάρ' το επιλογή, να πάρω εγώ 3 ώρες μαθηματικά, μια φυσική, μια χημεία, μια γεωγραφία, που είναι σημαντικά μαθήματα.
Τώρα το με ποιά λογική, πρέπει ΟΛΟΙ, ΟΛΟΙ οι μαθητές, Τεχνολογικής, Θετικής και Θεωρητικής κατεύθυνσης (μην αρχίσετε τις καραμέλες "σε μικρές ηλικίες δεν ξέρεις πού θες να πας και μπλαμπλαμπλα", εγώ προσωπικά ήξερα ότι θέλω τεχνολογική από 8 χρονών, όταν έμαθα ότι στο λύκειο κάποιοι χωρίζονται ανάμεσα σε γλώσσα και μαθηματικά) πρέπει να υποστούν ΣΕ ΟΛΕΣ, ΟΛΕΣ τις τάξεις τα Αρχαία να έχουν ΜΙΑ παραπάνω ώρα από ΟΛΑ τα άλλα μαθήματα, εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά.
Με λίγα λόγια:
Δεν μου αρέσουν τα αρχαία.
Δεν έχω διαβάσει ποτέ αρχαία.
Δεν με ΝΟΙΑΖΟΥΝ τα αρχαία.
Και πρέπει να γίνουν μάθημα επιλογής ή να καταργηθούν --------> όπως και τα θρησκευτικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
the_truth
Εκκολαπτόμενο μέλος
Για να δουμεLet's put our mind to work:
Και εμενα δεν μου αρεσει ουτε και με νοιαζει η φυσικη και την θελω και μαθημα επιλογης που καταληγουμε δηλαδη?Με λίγα λόγια:
Δεν μου αρέσουν τα αρχαία.
Δεν έχω διαβάσει ποτέ αρχαία.
Δεν με ΝΟΙΑΖΟΥΝ τα αρχαία.
Και πρέπει να γίνουν μάθημα επιλογής ή να καταργηθούν --------> όπως και τα θρησκευτικά
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σπυρακος (^^)
Περιβόητο μέλος
1.Δεν ειναι μονο χρησιμη η ΜεταφρασηLet's put our mind to work:
Α ναι, κάτι σκέφτηκα μόλις που κανένας άλλος δεν είχε σκεφτεί.
Ίσως κάποιος να μην δίνει ένα fuck για όλα αυτά.
Προσωπικά τα γράφω στα αχαμνά μου.
Αρχαία είναι μόνο χρήσιμα ΣΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ. Όταν διαβάζεις αρχαία κείμενα μπορείς αντλήσεις γνώση, άλλα μέχρι εκεί, γι' αυτό υπάρχουν τα "Αρχαία Ελληνικά από μετάφραση" που μας πετάνε 2 παραμυθάκια να ασχολούμαστε, αντί να διαβάσουμε ουσιαστικά πράγματα.
Εγώ που δεν θα ασχοληθώ με το θέμα, τι με νοιάζει ο εγκυβωτισμός;
Τι με νοιάζει ο διάλογος, ο μονόλογος, η περιγραφή και όλες οι άλλες ηλίθιες τακτικές του Ομήρου που πριν από 2500 χρόνια ήταν ριζοσπαστικές.
Take a guess.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ.
Όσο για τα αρχαία τα ίδια.
Δεν-θέλω-να-εμβαθύνω-στη-νέα-Ελληνική.
Μου φτάνουν όσα ξέρω σ' αυτό το μάθημα, και όσα μπορώ να μάθω διαβάζοντας εξωσχολικά (δατ μινς λογοτεχνεία aka ξέρω να γράφω αξιοπρεπώς + μεγάλα κείμενα χωρίς ορθογραφικά aka... δεν θέλει εξήγηση).
Πάει αυτό.
Δεν με νοιάζει αν εσείς θέλετε, εμένα δεν με ενδιαφέρει, πώς το λένε, βαριέμαι, και όποιος θέλει επειδή ο ίδιος είναι μαζόχας να εμβαθύνει σπαταλώντας 6 ώρες τη βδομάδα σε κάτι εντελώς άχρηστο (για εμένα άχρηστο), δεν πρέπει να έχει την άποψη ότι πρέπει να το κάνω κι εγώ μαζί του.
Δηλαδή πώς να το πω, αν εσύ θέλεις πάρ' το επιλογή, να πάρω εγώ 3 ώρες μαθηματικά, μια φυσική, μια χημεία, μια γεωγραφία, που είναι σημαντικά μαθήματα.
Τώρα το με ποιά λογική, πρέπει ΟΛΟΙ, ΟΛΟΙ οι μαθητές, Τεχνολογικής, Θετικής και Θεωρητικής κατεύθυνσης (μην αρχίσετε τις καραμέλες "σε μικρές ηλικίες δεν ξέρεις πού θες να πας και μπλαμπλαμπλα", εγώ προσωπικά ήξερα ότι θέλω τεχνολογική από 8 χρονών, όταν έμαθα ότι στο λύκειο κάποιοι χωρίζονται ανάμεσα σε γλώσσα και μαθηματικά) πρέπει να υποστούν ΣΕ ΟΛΕΣ, ΟΛΕΣ τις τάξεις τα Αρχαία να έχουν ΜΙΑ παραπάνω ώρα από ΟΛΑ τα άλλα μαθήματα, εδώ σηκώνω τα χέρια ψηλά.
Με λίγα λόγια:
Δεν μου αρέσουν τα αρχαία.
Δεν έχω διαβάσει ποτέ αρχαία.
Δεν με ΝΟΙΑΖΟΥΝ τα αρχαία.
Και πρέπει να γίνουν μάθημα επιλογής ή να καταργηθούν --------> όπως και τα θρησκευτικά.
2.Βαζεις τα Αρχαια σε ιδια κατηγορια με τα Θρησκευτικα
3.Μην νομιζεις ουτε εγω γουσταρω να ασχολουμαι με χιλιες 2 πραξεις και εξισωσεις και πιθανοτηττες και τι αλλο θα εσχω στην δευτερα και στην τριτη αλλα δν λεω οτι τα μαθηματικα πρεπει να γινουν οπως τα θρησκευτικα.Τι συλογισμοι ειναι αυτοι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Tα θετικά μαθήματα είναι τα μαθηματικά και η φυσική. Τα θεωρητικά είναι τα αρχαία, η γλώσσα, τα κείμενα, ο όμηρος/Ελένη κ.λπ., τα κείμενα. Τα θεωρητικά καιρός να συγχωνευτούν..Και εμενα δεν μου αρεσει ουτε και με νοιαζει η φυσικη και την θελω και μαθημα επιλογης που καταληγουμε δηλαδη?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Απλά plz μην ακούω πιπεριές του στυλ "όσοι είναι της άποψης πως πρέπει να καταργηθούν είναι επειδή βαριούνται να τα διαβάσουν" γιατί δυσκολεύομαι να πάρω το θέμα στα σοβαρά.
(όσες αρνητικές ευπρόσδεκτες, δεν παρεξηγούμαι όπως μπορεί ο καθένας)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Ενώ αν είχες μάθει καλά όλα όσα ξέχασες αμέσως μετά τις εξετάσεις θα μπορούσες να πεις πέντε πράγματα. Μάλιστα κύριε, θα μπορούσες να πεις ότι ως Έλληνας αδιαφορείς για τα σκατά που βλέπεις γύρω και ότι ενώ η χώρα σου κι εσύ ο ίδιος συμβάλλετε (συμβάλλετε; ) ελάχιστα στο χτίσιμο ενός παγκόσμιου επιστημονικού μέλλοντος που, να, κοίτα να δεις τώρα, τυχαίνει να επηρεάζει και άμεσα τις ζωές μας, εσύ παραμένεις υπερήφανος για έργα και κατορθώματα ανθρώπων που απλά έτυχε να ζήσουν στον ίδιο χώρο γεωγραφικά με σένα 2000 χρόνια πριν.
Γιατί αν δεν κοιτάξεις το παρελθόν φίλε μου αστοιχείωτε πώς θα ξέρεις πού πατάς, πώς θα ξέρεις ποιος είσαι; Ε ρε;
Τώρα νταξ, στην πορεία αφοσιώθηκες τόσο που ξέχασες το μέλλον κι έτσι αναγκάζεις τους επόμενους να κοιτάξουν πάλι 2000 χρόνια πίσω, κι όχι εσένα, για σπουδαιότητα αλλά δε βαριέσαι, θα σου μείνει η Γερμανίδα τουλάχιστον, σωστά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Είναι λογικό βρε παιδιά να μην αρέσουν σε όλους όλα. Και συμφωνώ να το σκέφτεστε αυτό στο Λύκειο, που όσο να'ναι, θέλετε να εστιάσετε σε αυτό που θέλετε να ακολουθήσετε. Αλλά μιλάμε για το Γυμνάσιο. Πρέπει να παρέχεται σφαιρική μόρφωση (συμφωνώ στον λάθος τρόπο διδασκαλίας) και τα αρχαία είναι αναπόσπαστο κομμάτι αυτής. Δεν γίνεται να ξέρουμε μόνο μαθηματικά και φυσική και χημεία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.