socially excluded
Δραστήριο μέλος
Έχεις μήπως link......?
Πήγαινε στο θέμα: Σχέδια για το νέο λύκειο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Αυτά όλα είναι βίαια και φασιστικά! Αν δεν μπορείτε να αγωνιστείτε ούτε λίγο για ένα καλύτερο σύστημα, αν φοβάστε τόσο πολύ να κοντραριστείτε με την εξουσία, καθίστε και βολευτείτε σε μια μίζερη ζωούλα!
Δεν μπορείτε να στερείτε το δικαίωμα αυτό σε εμάς όμως!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iGiannis
Πολύ δραστήριο μέλος
Α βέβαια! Είμαστε 15 χρονών daphnelg, ας το βουλώσουμε, ας δεχτούμε το σύστημα όπως είναι, ας μην κάνουμε καμία προσπάθεια να το βελτιώσουμε, γιατί το ίδιο το σύστημα θέλει να μας δώσει την εντύπωση ότι είναι τέλειο, ότι δεν χρειάζεται καμία αλλαγή, ότι είναι στο μέγιστο δυνατό σημείο, οπότε ας τα καταπιούμε όλα αμάσητα! αρχαία; αρχαία! τι λόγος μας πέφτει εμάς; Δεν μπορούμε να έχουμε άποψη!
Αυτά όλα είναι βίαια και φασιστικά! Αν δεν μπορείτε να αγωνιστείτε ούτε λίγο για ένα καλύτερο σύστημα, αν φοβάστε τόσο πολύ να κοντραριστείτε με την εξουσία, καθίστε και βολευτείτε σε μια μίζερη ζωούλα!
Δεν μπορείτε να στερείτε το δικαίωμα αυτό σε εμάς όμως!
Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας κάνει να πιστεύεται πως με το να καταργηθούν τα αρχαία, θα βελτιωθεί το σύστημα..
Είναι απλό.. Κάτσε και κάντε αρχαία στις τρεις τάξεις του γυμνάσιου (αν δεν σας αρέσουν, μην διαβάσετε όλη την χρονιά και διαβάστε λίγο στο τέλος), κάντε και στην πρώτη τάξη του λυκείου και μετά αφήστε τα στους θεωρητικούς και πηγαίνετε να ασχοληθείτε με φυσική, χημεία και άλγεβρα..
https://exagorefsis.blogspot.com/2010/02/blog-post_1019.html
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Δεν σκοπεύω να πάω θεωρητική και μ' αρέσει που μου το λες, λες και είναι το κατόρθωμα, το κάτι δύσκολο! Εσείς αρχίζετε την μάχη θετικής-θεωρητικής, και μετά θα αρχίσουν πάλι τα παράπονα, ότι υπερβάλλουμε για την αξία των θετικών επιστημών κτλ!Καλά, πήγαινε θεωρητική και μετά τα λέμε..
Στο τέλος της Β' λυκείου και στις Πανελλήνιες βάζουν όποιο άγνωστο κείμενο θέλουν απ'αυτά που υπάρχουν.. Μπορεί να σου πέσει το πιο παλούκι, μπορεί να σου πέσει και ένα ευκολάκι.. Φυσικά και είναι τυχαία τα κείμενα. Μπορεί να μην βάζουν αυτά που βάζουν στο πανεπιστήμιο, αλλά και για το δικό μας επίπεδο μόνο λίγα δεν είναι αυτά που υπάρχουν.. Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να πέσει.. Ούτε στο γνωστό, ούτε στο άγνωστο.. Στο γνωστό ίσως με καμιά πρόβλεψη να πετύχεις κάποιο κομμάτι του Πρωταγόρα, αλλά στο άγνωστο δεν ξέρεις τι μπορεί να βάλουν . -
.
Τα άγνωστα δεν είναι τυχαία δυσκολίας, τώρα αν θέλετε να νομίζετε ότι μπορείτε να ανταποκριθείτε παντού με γεια σας με χαρά σας! Και αν είναι έτσι πάρε ένα βιβλίο στα αρχαία! Θα καταφέρεις να το διαβάσεις με άνεση; Όλα στάνταρ είναι, δεν λέω ότι πολλές φορές και οι ασκήσεις της θετικής δεν είναι φυσικά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Ενώ άνετα μπορείς να λέγεσαι απόφοιτος γυμνασίου αν δεν ξέρεις αρχαία..
Εσύ μπορείς να ζήσεις χωρίς να ξέρεις πως κλείνεται το λύω και εγώ μπορώ να ζήσω χωρίς φυσική..
Ό,τι αρέσει στον καθένα..
Δεν είναι θέμα αρέσκειας το έχω ξανά πει...
τέλος πάντων δεν θα κάτσω να αποδείξω γιατί δεν είμαι ελέφαντας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Δεν μπορώ να καταλάβω τι σας κάνει να πιστεύεται πως με το να καταργηθούν τα αρχαία, θα βελτιωθεί το σύστημα..
Είναι απλό.. Κάτσε και κάντε αρχαία στις τρεις τάξεις του γυμνάσιου (αν δεν σας αρέσουν, μην διαβάσετε όλη την χρονιά και διαβάστε λίγο στο τέλος), κάντε και στην πρώτη τάξη του λυκείου και μετά αφήστε τα στους θεωρητικούς και πηγαίνετε να ασχοληθείτε με φυσική, χημεία και άλγεβρα..
https://exagorefsis.blogspot.com/2010/02/blog-post_1019.html
Τώρα που φύγαν απ το λύκειο μια χαρά βελτιωμένο το βλέπω το σύστημα. Δεν είπα να φύγουν απ το γυμνάσιο (ακόμα), ας φύγουν και απ την πρώτη λυκείου, ας βάλλουν κατευθύνσεις και βλέπουμε. Και ναι με αυτά θα ασχοληθούμε και έχουν που αξίζουν κιόλας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iGiannis
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν λέω ότι είναι κατόρθωμα να πας θεωρητική, αλλά αφού δεν σου αρέσουν τα αρχαία μπορείς να πας σε κάποια από τις άλλες δύο κατευθύνσεις.. Και τα δικά σας είναι δύσκολα και τα δικά μας είναι δύσκολα..Δεν σκοπεύω να πάω θεωρητική και μ' αρέσει που μου το λες, λες και είναι το κατόρθωμα, το κάτι δύσκολο! Εσείς αρχίζετε την μάχη θετικής-θεωρητικής, και μετά θα αρχίσουν πάλι τα παράπονα, ότι υπερβάλλουμε για την αξία των θετικών επιστημών κτλ!
Τα άγνωστα δεν είναι τυχαία δυσκολίας, τώρα αν θέλετε να νομίζετε ότι μπορείτε να ανταποκριθείτε παντού με γεια σας με χαρά σας! Και αν είναι έτσι πάρε ένα βιβλίο στα αρχαία! Θα καταφέρεις να το διαβάσεις με άνεση; Όλα στάνταρ είναι, δεν λέω ότι πολλές φορές και οι ασκήσεις της θετικής δεν είναι φυσικά!
Δεν λέω ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε σε όλα τα κείμενα των αρχαίων, αλλά και αυτά που είναι για το δικό μας επίπεδο δεν είναι όλα εύκολα.. Μπορεί δηλαδή στο τέλος να σου βάλουν ένα κείμενο που μέσα να εμπεριέχεται όλη η ύλη του συντακτικού που έχεις κάνει από την α' γυμνασίου μέχρι την γ'λυκείου.. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που το κείμενο είναι πιο εύκολο..
Δεν μπορείς όμως να συγκρίνεις ένα Πρωταγόρα μ'ένα κείμενο από βιβλίο πανεπιστημίου.. Αν διαβάσεις λίγο Πρωταγόρα, πέρα από δύο τρεις λέξεις που δεν θα ξέρεις τι σημαίνουν ή θα τις ξέρεις αλλά θα έχουν διαφορετική σημασία στο αρχαίο κείμενο, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα..
Το θέμα είναι να κάτσεις να ασχοληθείς.. Έτσι και το κάνεις, δεν υπάρχει κάπου δυσκολία.. Και εγώ θεωρούσα και κάτι άλλοι συμμαθητές μου θεωρούσαμε παλούκι τη Βιολογία και είχαμε σχηματίσει την ίδια γνώμη που έχετε και εσείς για τα αρχαία.. Δηλαδή, γιατί να κάνουμε Βιολογία; Γιατί δεν την καταργούνε; Και αυτό το λέγαμε γιατί το βιβλίο το είχαμε μόνο για ζωγραφιές.. Αλλά όταν από τη μέση της χρόνιας και μέχρι το τέλος είπαμε να κάτσουμε να διαβάσουμε, βρήκαμε μια ομορφιά που δεν περιμέναμε να βρούμε γιατί δεν είχαμε ασχοληθεί καθόλου με αυτή..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
massa
Εκκολαπτόμενο μέλος
οποιος δεν θελει αρχαια ας μην διαβαζει καθολου.
ποιο ειναι το προβλημα?
οσοι θελουν ας καθησουν να κανουν το λυω λυομαι.
θεωρω τα αρχαια αχρηστα οποτε ποτε δεν τα διαβασα.
οκ πηρα και χαμηλους βαθμους αλλα στα π@#$%^α μου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
Βασικά :honey, δεν ξέρω κατά πόσο έγινε αντιληπτό, αλλά τα αρχαία γενικής δεν υπάρχουν στο νέο σύστημα σε δευτέρα και τρίτη λυκείου, πάει αυτό! έκλεισε... τώρα διαπραγματευόμαστε την πρώτη!
Στην θεωριτική ας κάνουν ότι θέλουν...
1. Εγώ φέτος τελείωσα το σχολείο, επομένως μπορώ να εκφέρω άποψη για τη διδασκαλία που βίωσα εγώ. Το νέο σύστημα ούτε εσύ δεν το έχεις ζήσει, άρα είναι άτοπο να μιλάμε γι αυτό.
2. Νομίζω γενικά μιλάμε για τα αρχαία, ούτε για αρχαία κατεύθυνσης, ούτε γενικής.
Το υποτιθέμενο άγνωστό μας μπορεί να προέρχεται από το σύνολο της αρχαίας ελληνικής γραμματείας, αρκεί να μην έχει ποιητικό χαρακτήρα, κοινώς μπορούμε να εξεταστούμε πάνω σε άπειρα κείμενα. Σαφώς και δε μπορούμε να ανταποκριθούμε πλήρως στις απαιτήσεις όλων των κειμένων, εδώ ούτε φιλόλογοι καλά-καλά δε μπορούν, δε βλέπω όμως ποιο το νόημα αυτού που λες με τη χρησιμότητα των αρχαίων.Έχουμε και λέμε!:
1) Το υποτιθέμενο άγνωστο σας, δεν είναι ένα τυχαίο απόσπασμα, δεν θα μπορούσατε να ανταποκριθείτε σε οποιοδήποτε κείμενο! είναι συγκεκριμένα.
Έχεις διαβάσει Πλάτωνα ποτέ σου? Τα πράγματα που έχει γράψει πριν από τόσες χιλιάδες χρόνια ήταν προοδευτικά για την εποχή του, πολύ προοδευτικά μάλιστα, αλλά εξακολουθούν να έχουν επίκαιρο χαρακτήρα και στις μέρες μας. Τα κείμενά του έχουν επηρεάσει το Γαλλικό Διαφωτισμό και τις σύγχρονες ανθρωπιστικές επιστήμες (αποτελούν τη βάση τους μάλιστα), όπως και άλλων φιλοσόφων. Αν θες σου δίνω και παραδείγματα.2) Ο Πλάτωνας έγραψε ιδιαίτερα προοδευτικά πράγματα για την εποχή του, δεν αντιλέγω σε αυτό, αλλά όπως είπα για την εποχή του. Αργότερα εξελίχθηκαν σε κάτι καλύτερο. Δεν λέω να μην διδάσκονται αλλά έχουν θεοποιηθεί!
Επίσης ούτε 10 θεωρήματα μαθηματικών σε κάνουν να κατανοήσεις τη μαθηματική επιστήμη. Γι'αυτό όποιος ενδιαφέρεται συνεχίζει σε κάποια φιλολογία ή μαθηματικό ή και μόνος του. Και από το να έχουμε πλήρη άγνοια για τα έργα αυτά, καλύτερα να διδασκόμαστε 2,3,4 κείμενά τους. Εξάλλου δε γίνεται να τα διδαχτούμε όλα.3) Δεν σε κάνουν δυο αρχαία να κατανοείς την αρχαία ελληνική γραμματεία!, ούτε έλληνα σε κάνουν ούτε τίποτα.
Δεν είπα αυτό. Μέσα από την παρεχόμενη παιδεία αυτή τη στιγμή που μιλάμε όμως, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να την αποκτήσεις. Για άλλα κείμενα με ίδια νοήματα, σε μετάφραση μάλιστα, υπάρχει η Λογοτεχνία, η οποία περιέχει και ξένους συγγραφείς, αλλά εκεί εξαρτάται από τον καθηγητή τι θα επιλέξει να σας κάνει.4) Άμα δεν διδαχτούμε αρχαία ελλ. γρ. δηλαδή δεν έχουμε την απαραίτητη ανθρωπιστική παιδεία; Δεν σε κάνουν τα αρχαία σωστό πολίτη! και σίγουρα υπάρχουν και τόσα άλλα κείμενα με τα ίδια νοήματα, τα οποία θα μπορούσαμε να τα διδασκόμαστε μεταφρασμένα (αν ήταν ξένος ο συγγραφέας) είτε στο πρωτότυπο!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
το θεμα ειναι απλο.
οποιος δεν θελει αρχαια ας μην διαβαζει καθολου.
ποιο ειναι το προβλημα?
οσοι θελουν ας καθησουν να κανουν το λυω λυομαι.
θεωρω τα αρχαια αχρηστα οποτε ποτε δεν τα διαβασα.
οκ πηρα και χαμηλους βαθμους αλλα στα π@#$%^α μου.
σοβαρευτείτε δεν είναι λύσεις αυτές. (βέβαια και σε μένα κάπως έτσι πήγε)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Natassa.SP
Εκκολαπτόμενο μέλος
Επίσης πως ειναι δυνατόν να μαθαίνουμε νέα Ελληνικά χωρίς να ξέρουμε τη βάση μας; είναι σαν να πας να λύσεις μια άσκηση στα μαθηματικά και να μην ξέρεις πολλαπλασιασμό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
LiViNGtheLiFE
Διάσημο μέλος
Αυτό ακριβώς. Στον Πρωταγόρα μπορείς να ανταποκριθείς μετά από όοοολα αυτά (και σε άλλα παρόμοιου επιπέδου) , όχι οπουδήποτε. Και από θεωρητική μάλιστα. Οπότε τα αρχαία γενικής δεν έχουν νόημα στο λύκειο.Δεν λέω ότι είναι κατόρθωμα να πας θεωρητική, αλλά αφού δεν σου αρέσουν τα αρχαία μπορείς να πας σε κάποια από τις άλλες δύο κατευθύνσεις.. Και τα δικά σας είναι δύσκολα και τα δικά μας είναι δύσκολα..
Δεν λέω ότι μπορούμε να ανταποκριθούμε σε όλα τα κείμενα των αρχαίων, αλλά και αυτά που είναι για το δικό μας επίπεδο δεν είναι όλα εύκολα.. Μπορεί δηλαδή στο τέλος να σου βάλουν ένα κείμενο που μέσα να εμπεριέχεται όλη η ύλη του συντακτικού που έχεις κάνει από την α' γυμνασίου μέχρι την γ'λυκείου.. Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις που το κείμενο είναι πιο εύκολο..
Δεν μπορείς όμως να συγκρίνεις ένα Πρωταγόρα μ'ένα κείμενο από βιβλίο πανεπιστημίου.. Αν διαβάσεις λίγο Πρωταγόρα, πέρα από δύο τρεις λέξεις που δεν θα ξέρεις τι σημαίνουν ή θα τις ξέρεις αλλά θα έχουν διαφορετική σημασία στο αρχαίο κείμενο, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα..
Το θέμα είναι να κάτσεις να ασχοληθείς.. Έτσι και το κάνεις, δεν υπάρχει κάπου δυσκολία.. Και εγώ θεωρούσα και κάτι άλλοι συμμαθητές μου θεωρούσαμε παλούκι τη Βιολογία και είχαμε σχηματίσει την ίδια γνώμη που έχετε και εσείς για τα αρχαία.. Δηλαδή, γιατί να κάνουμε Βιολογία; Γιατί δεν την καταργούνε; Και αυτό το λέγαμε γιατί το βιβλίο το είχαμε μόνο για ζωγραφιές.. Αλλά όταν από τη μέση της χρόνιας και μέχρι το τέλος είπαμε να κάτσουμε να διαβάσουμε, βρήκαμε μια ομορφιά που δεν περιμέναμε να βρούμε γιατί δεν είχαμε ασχοληθεί καθόλου με αυτή..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dalian
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
αφού κάνουμε Αρχ. Ελληνικά γιατί να μην κάνουμε και λατινικα που είναι και πιο ενδιαφέρον μάθημα; Λέω εγώ τώρα...
Κάνουμε στην κατεύθυνση. Αλλά ειλικρινά, εδώ λένε να καταργηθούν τα αρχαία, που είναι η βάση της γλώσσας που μιλάμε ουσιαστικά, θα βάλουμε και τα λατινικά γενικής παιδείας? Όσο να 'ναι είναι μια αντίφαση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Yannis92
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnnaousa
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Τάσος97
Τιμώμενο Μέλος
μα σιγα.. εγω προσωπικα γνωριζω ιταλικα και μεγαλος μερος αυτων τα κατανοωΕίσαι σίγουρος ότι θα άντεχες και Λατινικά?
Κάνουμε στην κατεύθυνση. Αλλά ειλικρινά, εδώ λένε να καταργηθούν τα αρχαία, που είναι η βάση της γλώσσας που μιλάμε ουσιαστικά, θα βάλουμε και τα λατινικά γενικής παιδείας? Όσο να 'ναι είναι μια αντίφαση.
δυστυχως ή ευτυχως δε σκοπευω να ακολουθησω θεωρητικη λογω Αρχαίων.. Τα Λατινικά πιο χρησιμα ειναι (βλ. Ισπανικά, Γαλλικά, Πορτογαλέζικά)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Miss Brightside
Πολύ δραστήριο μέλος
δυστυχως ή ευτυχως δε σκοπευω να ακολουθησω θεωρητικη λογω Αρχαίων.. Τα Λατινικά πιο χρησιμα ειναι (βλ. Ισπανικά, Γαλλικά, Πορτογαλέζικά)
Όντως, τα λατινικά παρουσιάζουν μεγάλες ομοιότητες με αυτές τις γλώσσες, όπως και με τα Αγγλικά, αν τα διδαχτείς όμως θα καταλάβεις ότι βάση τους είναι τα αρχαία. Αλλά βγαίνουμε off νομίζω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
iGiannis
Πολύ δραστήριο μέλος
Μα το γυμνάσιο και ύστερα το λύκειο σε εφοδιάζει με πράγματα με τα οποία μπορείς να βγάλεις άγνωστα μόνο κάποιου επιπέδου.. Αν σου μαθαίνανε στο σχολείο να βγάζεις όλα τα είδη αγνώστων, στο πανεπιστήμιο τι θα έκανες; Εξάλλου, δεν θέλουν να πάνε όλοι για φιλόλογοι μέσω της θεωρητικής για να ξέρουν να βγάζουν άγνωστα όλων των επιπέδων..Αυτό ακριβώς. Στον Πρωταγόρα μπορείς να ανταποκριθείς μετά από όοοολα αυτά (και σε άλλα παρόμοιου επιπέδου) , όχι οπουδήποτε. Και από θεωρητική μάλιστα. Οπότε τα αρχαία γενικής δεν έχουν νόημα στο λύκειο.
Επίσης, έτσι όπως το θέτεις, το ίδιο συμβαίνει και με τα μαθηματικά, τη φυσική και όλα τα υπόλοιπα.. Σου μαθαίνει το σχολείο κάποιους τύπους οι οποίοι σε μαθαίνουν να λύνεις ασκήσεις μέχρι κάποιο επίπεδο.. Δεν μπορείς με αυτά που σου μαθαίνει το γυμνάσιο και το λύκειο να πας να λύσεις ασκήσεις πανεπιστημιακού επιπέδου.. Θα σε βοηθήσουν μεν, αλλά στο πανεπιστήμιο θα μάθεις και άλλα που θα σε ανεβάσουν και σε επόμενα επίπεδα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.