Να αλλάξω κατεύθυνση?

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Όχι δεν προτείνω να πάει από το δεύτερο , αυτό που προτείνω είναι η απόφαση της να μην εδραιωθεί στην ευκολία/δυσκολία του εκάστοτε μαθήματος.
Ακόμα και αυτό είναι υποκειμενικό , και δεν έχεις άδικο . Εαν ένιωθε οτι μπορεί να γράψει πιο εύκολα μαθηματικά απο οτι βιολογία , τότε προφανώς το 2ο θα ήταν το πιο εύκολο πεδίο . Αλλά όπως ξέρουμε η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού έχει αλλεργική αντίδραση στα μαθηματικά , οπότε...
Εγώ θεωρώ ότι για να διαλέξουμε πεδίο πρέπει : Να μας αρέσουν τα μαθήματα του πεδίου , και να έχουμε σίγουρα 4-5 σχολές που μας ενδιαφέρουν σε όλες τις βαθμολογικές κλίμακες.
Σωστό , συμφωνούμε απόλυτα εδώ .
Το 3ο πεδίο είναι αρκετά καλό για κάποιον που του αρέσει η χημεία. Έχει φαρμακευτική, βιολογικά , χημικά, βιοχημεία , γεωπονία
Δεν διαφωνώ αλλά όπως και να το κάνεις η χημεία είναι η αμέσως δεύτερη θεμελιώδης επιστήμη , και η βάση της είναι τα μαθηματικά , όχι η βιολογία . Δεν είναι σωστό να βάζεις τους υποψήφιους φοιτητές στην σχολή με τα λάθος εφόδια .

Θέλω να πω είναι οριακά τραγικό για εμένα . Η χημεία είναι η επιστήμη της μελέτης των μετατροπών και των μεταβολλών της ύλης και τα παιδιά εισάγονται χωρίς να ξέρουν τα βασικά στοιχεία της γλώσσας που μελετάει τις μετατροπές και τις μεταβολές ποσοτήτων.

Δεν θέλω να είμαι ισοπεδωτικός , μην με παρεξήγησεις :P . Απλώς θεωρώ λάθος το να πάμε απο το οτι δεχόμαστε μια τέτοια αστοχία στο "έλα δεν πειράζει τώρα , εαν ασχοληθείς με βιοχημεία δεν θα τα χρειαστείς και ποτέ" . Υπάρχει λόγος που κάποια πράγματα είναι στο πρόγραμμα σπουδών . Και η θέση τους στα εξάμηνα είναι συμβολική για την σημασία τους στην εκάστοτε επιστήμη .
 

asia

Νεοφερμένος

Η asia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Μόλις τώρα το παρατήρησα αυτό.
Στο φροντιστήριο (και οι ιδιοι καθηγητές του σχολείου) μας λένε οτι τα μαθηματικά κατεύθυνσης ειναι άχρηστα, και παρόλο που καλο είναι να τα προσέχουμε δεν εχουν τοσο σημαντική αξία στην Γ λυκείου όσο η άλγεβρα γενικής παιδείας. Ε νταξ, τα διανύσματα μεχρι στιγμής είναι ζόρικα ισχύει.
Όντως είναι άχρηστα μαζί και ο καθηγητής στο σχολείο που τα διδάσκει. Ο τυπάς θυμώνει επειδή κανένας δεν καταλαβαίνει Χριστό από το μάθημα του και νομίζει ότι ξέρεις να κάνεις διανύσματα απτην κοιλιά της μάνας σου. Άσε που σε στραβόκοιταει όταν ρωτάς κάτι σχετικό με το μαθημα λες και τα ήξερες από χθες
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Μόλις τώρα το παρατήρησα αυτό.
Στο φροντιστήριο (και οι ιδιοι καθηγητές του σχολείου) μας λένε οτι τα μαθηματικά κατεύθυνσης ειναι άχρηστα, και παρόλο που καλο είναι να τα προσέχουμε δεν εχουν τοσο σημαντική αξία στην Γ λυκείου όσο η άλγεβρα γενικής παιδείας. Ε νταξ, τα διανύσματα μεχρι στιγμής είναι ζόρικα ισχύει.
Λυπάμαι που θα το πω φίλε μου αλλά δυστυχώς είστε θύματα ανθρώπων , συστήματος και κοινωνίας χαμηλού επιπέδου . Και λεω λυπάμαι γιατί μπορεί να σας βάλουν στις σχολές που θέλετε , αλλά δυστυχώς δεν θα σας εμφυσήσουν αυτό το κάτι παραπάνω που όλοι οι καθηγητές οφείλουν να δίνουν στους μαθητές τους για να μην έχουν επιτυχία μόνο στις πανελλήνιες αλλά σε όλη την υπόλοιπη ζωή τους .
 

asia

Νεοφερμένος

Η asia αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Β' λυκείου. Έχει γράψει 9 μηνύματα.
Η εισαγωγή στο χημικό απο το πεδίο υγείας είναι πιο εύκολη λόγω της βιολογίας. Νομίζω οτι η αποψη που σου λενε για σκληροπυρηνικα μαθηματικα είναι εν μέρει υπερβολική. Σε προπτυχιακό επίπεδο και στα μαθήματα κορμού δεν εμβαθύνουμε σε δυσνόητες έννοιες. Μπορεις να τα καταφέρεις με διαβασμα. Στο απθ που ειμαι, μονο τα μαθηματικα 1 ηταν υποχρεωτικά, ενώ τα μαθηματικά 2 σκέψου είναι επιλογής. Οι φυσικοχημείες είναι λιγο ζόρι, γιατι παιζουν ολοκληρωματα, παραγωγισεις, μαθηματικες αποδείξεις.
Οι περισσότεροι συμφοιτητές μου είναι απο υγείας και οι καθηγητές αυτό το γνωρίζουν. Υπάρχει υλικό που ανεβαζουν και μπορεί να σε βοηθήσει να τα κατανοήσεις, όπως και το βιβλιο και το ιντερνετ.
Εξαρταται πάντα ποιος κλαδος της χημειας σου αρεσει. Εχουμε κατεύθυνση βιοχημειας πχ που εκει τα μαθηματικα περισσεύουν. Υπάρχει όμως για παράδειγμα και ο τομέας της κβαντικής και υπολογιστικής χημείας, όπου εκεί για να κατανοήσεις σε βάθος, σου είναι απαραίτητα τα ανώτερα μαθηματικά.
Χαίρομαι που το ακούω αυτό από κάποιον που γνωρίζει άμεσα τι παίζει με την σχολή. Επίσης χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που έχω το σκεπτικό να περάσω από το υγειας.Προσωπικα δεν είναι ότι βλέπω μαθηματικά και λυποθυμαω. Απλά δεν θέλω να εμβαθύνω και τόσο σε αυτα. Σίγουρα θα διαλέξω κάτι που δεν εμβαθυνει τόσο μαθηματικά. Λογικά φαρμακευτική χημεία η χημεία οπού ασχολείται με εργαστήρια νοσοκομειων
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,350 μηνύματα.
Ακόμα και αυτό είναι υποκειμενικό , και δεν έχεις άδικο . Εαν ένιωθε οτι μπορεί να γράψει πιο εύκολα μαθηματικά απο οτι βιολογία , τότε προφανώς το 2ο θα ήταν το πιο εύκολο πεδίο . Αλλά όπως ξέρουμε η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού έχει αλλεργική αντίδραση στα μαθηματικά , οπότε...

Σωστό , συμφωνούμε απόλυτα εδώ .

Δεν διαφωνώ αλλά όπως και να το κάνεις η χημεία είναι η αμέσως δεύτερη θεμελιώδης επιστήμη , και η βάση της είναι τα μαθηματικά , όχι η βιολογία . Δεν είναι σωστό να βάζεις τους υποψήφιους φοιτητές στην σχολή με τα λάθος εφόδια .

Θέλω να πω είναι οριακά τραγικό για εμένα . Η χημεία είναι η επιστήμη της μελέτης των μετατροπών και των μεταβολλών της ύλης και τα παιδιά εισάγονται χωρίς να ξέρουν τα βασικά στοιχεία της γλώσσας που μελετάει τις μετατροπές και τις μεταβολές ποσοτήτων.

Δεν θέλω να είμαι ισοπεδωτικός , μην με παρεξήγησεις :P . Απλώς θεωρώ λάθος το να πάμε απο το οτι δεχόμαστε μια τέτοια αστοχία στο "έλα δεν πειράζει τώρα , εαν ασχοληθείς με βιοχημεία δεν θα τα χρειαστείς και ποτέ" . Υπάρχει λόγος που κάποια πράγματα είναι στο πρόγραμμα σπουδών . Και η θέση τους στα εξάμηνα είναι συμβολική για την σημασία τους στην εκάστοτε επιστήμη .
Ναι προφανώς χρειάζονται τα μαθηματικά , δεν ανέφερα αυτές τις σχολές για να υπονομεύσω τα μαθηματικά αλλά ως διάφορες προεκτάσεις τις χημείας που προσφέρει το 3ο πεδίο. Δεν ξέρω το πρόγραμμα σπουδών τους , φαντάζομαι θα έχουν κάποια βασικά μαθηματικά.
Η χημεία όπως είπες είναι θεμελιώδης επιστήμη , και για αυτό μπορεί να εφαρμοστεί ποικιλοτρόπως, ανάλογα τον τομέα.
Αν μιλάς γενικότερα για το σύστημα των πανελλαδικών ναι συμφωνώ μαζί σου ότι θα έπρεπε να διδασκόμαστε στο 3ο πεδίο μαθηματικά αλλά αυτό είναι μια αλλη συζήτηση ...
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Ναι προφανώς χρειάζονται τα μαθηματικά , δεν ανέφερα αυτές τις σχολές για να υπονομεύσω τα μαθηματικά αλλά ως διάφορες προεκτάσεις τις χημείας που προσφέρει το 3ο πεδίο. Δεν ξέρω το πρόγραμμα σπουδών τους , φαντάζομαι θα έχουν κάποια βασικά μαθηματικά.
Η χημεία όπως είπες είναι θεμελιώδης επιστήμη , και για αυτό μπορεί να εφαρμοστεί ποικιλοτρόπως, ανάλογα τον τομέα.
Αν μιλάς γενικότερα για το σύστημα των πανελλαδικών ναι συμφωνώ μαζί σου ότι θα έπρεπε να διδασκόμαστε στο 3ο πεδίο μαθηματικά αλλά αυτό είναι μια αλλη συζήτηση ...
Όχι δεν χρειάζονται τα μαθηματικά στο 3ο πεδίο , δεν λεω αυτό . Άλλωστε πολλοί επαγγελματίες υγείας κάνουν μια χαρά την δουλειά τους χωρίς να τα διδάσκονται ποτέ στην ζωή τους , πέρα απο τα πολύ βασικά της Α και Β λυκείου . Η βιολογία για τα περισσότερα απο αυτά τα επαγγέλματα είναι σίγουρα πιο σημαντική . Τώρα το εαν θα ανέβαζε το επίπεδο αντίληψης τους είναι άλλη συζήτηση . Αλλά γενικά δεν χρειάζονται και άλλωστε πόσα μαθήματα να εξετάσει πια κανείς ;

Η αστοχία εξαρχής βρίσκεται στο γεγονός οτι η χημεία είναι στο πεδίο επιστημών υγείας . Ωστόσο δεν είναι επιστήμη υγείας , είναι θεμελιώδης φυσική επιστήμη με εφαρμογές απλώς στον τομέα της υγείας . Τα θεωρητικά θεμέλια της χημείας δεν χρειάζονται αυτά καθεαυτά την γνώση βιολογίας καθόλου .
 

nearos

Διάσημο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Δημοτικού. Έχει γράψει 3,868 μηνύματα.
Λυπάμαι που θα το πω φίλε μου αλλά δυστυχώς είστε θύματα ανθρώπων , συστήματος και κοινωνίας χαμηλού επιπέδου . Και λεω λυπάμαι γιατί μπορεί να σας βάλουν στις σχολές που θέλετε , αλλά δυστυχώς δεν θα σας εμφυσήσουν αυτό το κάτι παραπάνω που όλοι οι καθηγητές οφείλουν να δίνουν στους μαθητές τους για να μην έχουν επιτυχία μόνο στις πανελλήνιες αλλά σε όλη την υπόλοιπη ζωή τους .
Ρε, το έχω καταλάβει αυτό. Δε κάθονται καν να απαντήσουν ερωτήσεις, και ειδικά στο σχολείο, πας να τους ρωτήσεις για κάτι εξωσχολικό; Τρώς πόρτα. "Εντός σχολείου θα ρωτάς μονο για σχολικά θέματα" μου λεει η μαθηματικού μου, εχουμε χαθεί ήδη
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Ο τυπάς θυμώνει επειδή κανένας δεν καταλαβαίνει Χριστό από το μάθημα του
Σε εμάς νευρίαζε γιατι δεν καταλαβαίναμε και μετά συνειδητοποιούσε οτι εχει γραψει λάθος τα διανύσματα, πας να την ρωτήσεις κατι στο διάλλειμα και σου λεεί "οι απορίες στο μάθημα" κλπ
Αυτόματη ένωση συνεχόμενων μηνυμάτων:

Επίσης χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που έχω το σκεπτικό να περάσω από το υγειας
Οι περισσότεροι φοιτητές του χημικού απο υγείας είναι
 

Micro

Συντονιστής

Ο Micro αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,350 μηνύματα.
Η αστοχία εξαρχής βρίσκεται στο γεγονός οτι η χημεία είναι στο πεδίο επιστημών υγείας . Ωστόσο δεν είναι επιστήμη υγείας , είναι θεμελιώδης φυσική επιστήμη με εφαρμογές απλώς στον τομέα της υγείας . Τα θεωρητικά θεμέλια της χημείας δεν χρειάζονται αυτά καθεαυτά την γνώση βιολογίας καθόλου .
Σε αυτό δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί δεν έχω γνώση ούτε μαθηματικών 3ης λυκείου ούτε πανεπιστημιακής χημείας
 

Chem2000

Διάσημο μέλος

Η Chem2000 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 23 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Ιωαννίνων και μας γράφει απο Νίκαια (Αττική). Έχει γράψει 2,907 μηνύματα.
Φέτος ξεκίνησα την β λυκείου και στοχεύω να περάσω χημικό αλλά από υγείας. Ήδη έχω ξεκινήσει στο φροντιστήριο προετοιμασία και την ύλη της γ στην βιολογια. Αρχίζω να έχω κάποιες αμφιβολίες καθώς και το ίντερνετ αλλά και γνωστοί μου, μου προκαλούν αμφιβολίες για το αν πρέπει να περάσω από υγείας η από θετικη. Πάντα είχα ένα θέμα με τα μαθηματικά αλλά μπορώ να κάνω γρήγορους υπολογισμούς και κατανοώ απλές έννοιες και τυπους. Μάλιστα στην άλγεβρα με λίγο διάβασμα και εξάσκηση τα καταφερνω. Τα μαθηματικά κατεύθυνσης είναι αυτά που μου κάνουν την ζωή δύσκολη. Θα πρέπει να συνεχισω την προετοιμασία για το υγείας η να αλλάξω και να πάω θετική τώρα που είναι νωρίς?
Ούσα τελειόφοιτη από το χημικό Ιωαννίνων , έχοντας μπει με βιολογία, το 2018, που το χημικό είχε σκαλώσει τα 17.500 μόρια στο ΕΚΠΑ, θα σου πρότεινα να δώσεις βιολογία με την προϋπόθεση ότι αν μπεις με το καλό και σου το εύχομαι, θα κάτσεις να διαβάσεις στοιχειωδώς τα απαραίτητα μαθηματικά που θα χρειαστούν.

Υπάρχουν τομείς της χημείας που δε θα σε παιδέψουν τόσο με τα μαθηματικά, βλέπε οργανική, βιοχημεία κτλ (αν και εκεί θα έχεις ρυθμούς μεταβολής, δε τη γλυτώνεις και τελείως). Ωστόσο, η αναλυτική, η ανόργανη, η φυσικοχημεία,η βιομηχανική χημεία κτλ έχουν άλλη άποψη. Προσωπικά δυσκολεύτηκα πάρα πολύ ,ιδίως στο κομμάτι της βιομηχανικής χημείας , επειδή δεν είχα τις απαραίτητες βάσεις να κατανοήσω τα βασικά. Αν είσαι άνθρωπος που προσπαθεί όμως στο τέλος θα τα καταφέρεις.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Σε αυτό δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί δεν έχω γνώση ούτε μαθηματικών 3ης λυκείου ούτε πανεπιστημιακής χημείας
Δεν χρειάζεσαι ιδιαίτερες γνώσεις για να το καταλάβεις αυτό .
Η βιολογία πατάει πάνω στην χημεία , η οποία πατάει πάνω στην φυσική , η οποία πατάει πάνω στα μαθηματικά.Βέβαια εδώ το "μπέρδεμα" γίνεται διότι υπάρχουν κάποιοι τομείς που μελετώνται αμοιβαία και απο την φυσική και την χημεία , καθώς η χημεία δεν είναι εντελώς εφαρμοσμένη επιστήμη . Έχει θεωρητικές βάσεις δηλαδή . Άλλες επιστήμες δεν έχουν "ευαγγέλια" με αυτή την έννοια και για αυτό δεν υπάρχει λόγος να εμβαθύνεις στις επιστήμες πάνω στις οποίες πατάνε .

Επίσης σημειώνω οτι ειδικά για τα φάρμακα , μιας που σκοτώνονται όλοι στον τομέα της υγείας για αυτό το θέμα , αυτό που πρέπει να ξέρει κανείς είναι οτι οι φαρμακοβιομηχανείες που έχουν χημικούς που σχεδιάζουν φάρμακα , χρησιμοποιούν μαθηματικές μεθόδους τρομερά πολύ . Υπάρχει ολόκληρος κλάδος της χημείας βασικά που ονομάζεται Cheminformatics .

Θέλω να πω εαν κάποιος έχει στο μυαλό του οτι είναι καλός στην οργανική χημεία και την βιοχημεία και αυτομάτως θα σχεδιάζει φάρμακα , είναι τρομερά γελασμένος . Πλέον ο σύγχρονος χημικός χρειάζεται και γνώσεις μαθηματικών , και προγραμματισμού και απο όλα , ακόμα και σε αυτόν τον τομέα . Ειδικά τώρα που η τεχνητή νοημοσύνη έχει αρχίσει να εξελίσσεται με εκθετικούς ρυθμούς . Θέλω να πιστεύω δηλαδή οτι δεν υπάρχει κάποιος που νομίζει οτι κάθεσαι σε ένα εργαστήριο και ανακατεύεις μπουκαλάκια όλη μέρα μέχρι να πετύχεις τις επιθυμητές ιδιότητες . Θα ήταν εντελώς αδύνατο και απο πλευράς χρόνου αλλά και κόστους να κάτσεις να εξερευνάς όλο τον χημικό χώρο ( περίπου 10^60 ουσίες !!! ) στα τυφλά .
 

Giorgkalo

Νεοφερμένος

Ο Giorgkalo αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 18 ετών και Απόφοιτος λυκείου. Έχει γράψει 48 μηνύματα.
Με λίγα λόγια έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε μαθηματικά και βιολογία...Αν έχεις κάνει προετοιμασία σε βιολογία και την καταλαβαίνεις και τα πας καλά νομίζω δεν αξίζει να αλλάξεις για τα μαθηματικά που θέλουν πολύ χρόνο για εξάσκηση και απο την αρχή προετοιμασία...σε ότι πιστέυεις οτι τα πας καλύτερα..😁
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 10,902 μηνύματα.
Ρε, το έχω καταλάβει αυτό. Δε κάθονται καν να απαντήσουν ερωτήσεις, και ειδικά στο σχολείο, πας να τους ρωτήσεις για κάτι εξωσχολικό; Τρώς πόρτα. "Εντός σχολείου θα ρωτάς μονο για σχολικά θέματα" μου λεει η μαθηματικού μου, εχουμε χαθεί ήδη
Δυστυχώς έτσι ήταν ανέκαθεν . Κολλάνε τόσο πολύ στο οτι πρέπει να βγάλουν την ύλη , που ξεχνάνε οτι ο σκοπός είναι να σας ανάψουν το πάθος για την εκάστοτε επιστήμη . Ούτως η άλλως ένα 50% δεν θα το καταλάβετε , παρά μόνο αργότερα όταν οι ίδιοι καταπιαστείτε πιο σοβαρά , και ένα άλλο 30-40% θα το ξεχάσετε . Άρα τι θα μείνει ; Το 10% και ότι άλλο σας πουν που σας κάνει εντύπωση . Τα οποία δεν λένε και δεν ασχολούνται .

Προσοχή , μην τους εμπιστεύεστε εξολοκλήρου . Ειδικά όταν αποφασίσετε για σχολές . Μερικοί έχουν βοηθήσει τρομερά αλλά άλλοι εκπαιδευτικοί έχουν κάψει κόσμο λόγω της άγνοιας τους . Πάντα να προσπαθείτε να διαβάζετε όσες περισσότερες πηγές μπορείτε και να ακούτε όλες τις πλευρές . Εαν δεν μπορείτε να διασταυρώσετε πράγματα να είστε καχύποπτοι .
 
Top