Ναυπηγών μηχανικών (ΕΜΠ - ΠΑΔΑ) και συνθήκες εργασίας

Jesse_

Νεοφερμένος

Ο Jesse_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Είναι αλήθεια τόσο αντίξοες οι συνθήκες εργασίας όσο λένε; Διότι μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον σαν αντικείμενο σπουδών και φοβάμαι μήπως αφότου περάσω και όταν με το καλό βγω στην αγορά εργασίας μετανιώσω για την επιλογή μου. Δεν είναι μόνο τα λεφτά το κίνητρο μου να επιλέξω το συγκεκριμένο επάγγελμα, αλλά ο χώρος εργασίας (δεν εννοώ το πλοίο), οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζεσαι παίζουν για μένα σημαντικό ρόλο. Απλώς επειδή διάβασα και έχω ακούσει ότι πολλοί εργαζόμενοι του συγκεκριμένου τομέα, είναι ιδιότροποι σαν άνθρωποι και ότι οι εργοδότες ακριβώς επειδή ο μισθός είναι υψηλός εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους.
 

akis_95

Νεοφερμένος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Είναι αλήθεια τόσο αντίξοες οι συνθήκες εργασίας όσο λένε; Διότι μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον σαν αντικείμενο σπουδών και φοβάμαι μήπως αφότου περάσω και όταν με το καλό βγω στην αγορά εργασίας μετανιώσω για την επιλογή μου. Δεν είναι μόνο τα λεφτά το κίνητρο μου να επιλέξω το συγκεκριμένο επάγγελμα, αλλά ο χώρος εργασίας (δεν εννοώ το πλοίο), οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζεσαι παίζουν για μένα σημαντικό ρόλο. Απλώς επειδή διάβασα και έχω ακούσει ότι πολλοί εργαζόμενοι του συγκεκριμένου τομέα, είναι ιδιότροποι σαν άνθρωποι και ότι οι εργοδότες ακριβώς επειδή ο μισθός είναι υψηλός εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους.
Ναι ειναι αθλιες οι συνθηκες
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,807 μηνύματα.
Είναι αλήθεια τόσο αντίξοες οι συνθήκες εργασίας όσο λένε; Διότι μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον σαν αντικείμενο σπουδών και φοβάμαι μήπως αφότου περάσω και όταν με το καλό βγω στην αγορά εργασίας μετανιώσω για την επιλογή μου. Δεν είναι μόνο τα λεφτά το κίνητρο μου να επιλέξω το συγκεκριμένο επάγγελμα, αλλά ο χώρος εργασίας (δεν εννοώ το πλοίο), οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζεσαι παίζουν για μένα σημαντικό ρόλο. Απλώς επειδή διάβασα και έχω ακούσει ότι πολλοί εργαζόμενοι του συγκεκριμένου τομέα, είναι ιδιότροποι σαν άνθρωποι και ότι οι εργοδότες ακριβώς επειδή ο μισθός είναι υψηλός εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους.
Δεν ξερω οι ναυτιλιακές να εχουν ασχημο περιβαλλον εργασιας ...
Ναι εχουν τραβηγμενα ωραρια .. εχουν και εργασια σε αργιες χωρις παραπανω λευτα ...εχουν ομως και εργασια απο το σπιτι.
Το μονο ειναι οτι ισως να πρεπει να μαθεις να βριζεις ναυτικα.
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 392 μηνύματα.
Δεν ξερω οι ναυτιλιακές να εχουν ασχημο περιβαλλον εργασιας ...
Ναι εχουν τραβηγμενα ωραρια .. εχουν και εργασια σε αργιες χωρις παραπανω λευτα ...εχουν ομως και εργασια απο το σπιτι.
Το μονο ειναι οτι ισως να πρεπει να μαθεις να βριζεις ναυτικα.
Εκεί στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά - Ελευσίνας δεν λες οτι είναι και το καλύτερο περιβάλλον εργασίας....
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,807 μηνύματα.
Εκεί στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά - Ελευσίνας δεν λες οτι είναι και το καλύτερο περιβάλλον εργασίας....
Ε δεν ειναι περιβαλλον εκκλησιας και ουτε ανθοπωλείου... κρανος και αρβυλακια.
Οι ανθρωποι ( μαστορες) που ασχολουνται με αυτη την δυσκολη τεχνη δεν ειναι ψευτομαγκες ... δεν τους το επιτρεπει η τεχνη τους που τους σμιλεύει.
Ναι εχουν κωδικα επικοινωνιας και σεβασμου που πρεπει να τον μαθεις.
Βεβαια οι ναυπηγοι λιγο εργαζονται εκει ...κυριως υποστηριζουν απο το γραφειο πλοια που ταξιδευουν , ελεγχουν πλοια σε ελεγχους ( νηογνώμονες ) και ελεγχουν εργασιες κατασκευης πλοιων στην κινα -κορεα οπου εχουν την θεση του πελατη και εκει τους προσεχουν.
 

Samael

Τιμώμενο Μέλος

Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,405 μηνύματα.
Είναι αλήθεια τόσο αντίξοες οι συνθήκες εργασίας όσο λένε; Διότι μου φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον σαν αντικείμενο σπουδών και φοβάμαι μήπως αφότου περάσω και όταν με το καλό βγω στην αγορά εργασίας μετανιώσω για την επιλογή μου. Δεν είναι μόνο τα λεφτά το κίνητρο μου να επιλέξω το συγκεκριμένο επάγγελμα, αλλά ο χώρος εργασίας (δεν εννοώ το πλοίο), οι άνθρωποι με τους οποίους συνεργάζεσαι παίζουν για μένα σημαντικό ρόλο. Απλώς επειδή διάβασα και έχω ακούσει ότι πολλοί εργαζόμενοι του συγκεκριμένου τομέα, είναι ιδιότροποι σαν άνθρωποι και ότι οι εργοδότες ακριβώς επειδή ο μισθός είναι υψηλός εκμεταλλεύονται τους εργαζόμενους.
Δεν είναι απαραίτητο να δουλέψεις σε ναυπηγείο εαν δεν θες.
Εκτός αυτού σχετικά με τους ανθρώπους που λες...δεν νομίζω να είναι περισσότερο ιδιότροποι απο οτι είναι γενικά οι μηχανικοί σε όλους τους τομείς.

Οι των επιχειρήσεων συνήθως είναι πολύ χειρότεροι παρά την ενδεχομένως φαινομενικά πιο φιλική τους υπόσταση.
 

akis_95

Νεοφερμένος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Το προβλημα με τις σχολες ναυπηγων ειναι το υποβαθρο(κοινωνικο και επαγγελματικο) των γονεων των φοιτητων.Αρκετοι πλοιοκτητες (ειτε μικροι ειτε μεγαλοι).Που ειναι αδυνατο να τους ανταγωνιστεις.
Μια γενικοτερη συμβουλη για τις σχολες των μηχανικων αυτη την στιγμη, εχετε υποψην σας οτι αν δεν εχετε καποιο γνωστο θα απασχοληθειτε σαν ελευθεροι επαγγελματιες στο τομεα του εργοταξιου(μικρο κομματι του μηχανικου και μεγαλυτερο της νταντας).
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 392 μηνύματα.
Το προβλημα με τις σχολες ναυπηγων ειναι το υποβαθρο(κοινωνικο και επαγγελματικο) των γονεων των φοιτητων.Αρκετοι πλοιοκτητες (ειτε μικροι ειτε μεγαλοι).Που ειναι αδυνατο να τους ανταγωνιστεις.
Μια γενικοτερη συμβουλη για τις σχολες των μηχανικων αυτη την στιγμη, εχετε υποψην σας οτι αν δεν εχετε καποιο γνωστο θα απασχοληθειτε σαν ελευθεροι επαγγελματιες στο τομεα του εργοταξιου(μικρο κομματι του μηχανικου και μεγαλυτερο της νταντας).
Το θέμα είναι ότι άμα είσαι σοβαρός κάνεις από το 0 γνωριμίες και δικτυώνεσαι. Γενικά οι σοβαροί σχεδόν πουθενά δεν βρίσκουν εμπόδια για να ανέβουν ψηλά.
 

akis_95

Νεοφερμένος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Το θέμα είναι ότι άμα είσαι σοβαρός κάνεις από το 0 γνωριμίες και δικτυώνεσαι. Γενικά οι σοβαροί σχεδόν πουθενά δεν βρίσκουν εμπόδια για να ανέβουν ψηλά.
Απο την μεχρι τωρα επαγγελματικη μου πορεια εχω δει ακριβως το αντιθετο
 

gegeorgiou90

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο gegeorgiou90 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 34 ετών. Έχει γράψει 392 μηνύματα.
Απο την μεχρι τωρα επαγγελματικη μου πορεια εχω δει ακριβως το αντιθετο

Συγγνώμη αναφερόμουν σε Πληροφορικάριους, Data Scientist, AI engineers, AI researchers και ΗΜΜΥτες, όχι σε κάτι άλλο. Απλά πιστεύω ότι και οι Μηχανολόγοι Μηχανικοί και οι Ναυπηγοί Μηχανολόγοι Μηχανικοί τείνουν να έχουν πολύ περισσότερες ομοιότητες με αυτό το σύνολο παρά διαφορές.

Ή πιστεύεις ότι και ο Data Scientist, ο Senior Backend Engineer και ο AI researcher θέλουν και αυτοί γνωριμίες και δικτύωση από τους γονείς τους;
 

akis_95

Νεοφερμένος

Ο akis_95 αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 30 ετών. Έχει γράψει 16 μηνύματα.
Συγγνώμη αναφερόμουν σε Πληροφορικάριους, Data Scientist, AI engineers, AI researchers και ΗΜΜΥτες, όχι σε κάτι άλλο. Απλά πιστεύω ότι και οι Μηχανολόγοι Μηχανικοί και οι Ναυπηγοί Μηχανολόγοι Μηχανικοί τείνουν να έχουν πολύ περισσότερες ομοιότητες με αυτό το σύνολο παρά διαφορές.

Ή πιστεύεις ότι και ο Data Scientist, ο Senior Backend Engineer και ο AI researcher θέλουν και αυτοί γνωριμίες και δικτύωση από τους γονείς τους;
Οχι αυτα τα επαγγελματα δεν θελουν δικτυωση το αντιθετο θα ελεγα.Ο κλαδος ειναι καθαρος.Απλα επειδη αναφερθηκαμε σε ναυπηγους.Ως ναυπηγος θα απασχοληθει κατα 90 τοις εκατο σε εργοταξιο και μαλιστα οχι ελλαδα.Επιπλεον επειδη εχω συνεργαστει με μηχανολογους κλπ.Θα ελεγα οτι οι μηχανολογοι αυτη την στιγμη απασχολουνται κυριως ως MEP εργοταξιακοι engineers (θα ελεγα οτι τωρα εχουν ακραιες επαγγελματικες ομοιοτητες με εμας τους πολιτικους μηχανικους).
ΥΓ
Μια μικρη ιστορια για ναυπηγους.Μεχρι πριν 5 χρονια οι ναυτιλιακες δεν εμπιστευοταν τους ναυπηγους αλλαξε με τις αλλαγες των διοικησεων.Ενδεικτικα σας πω οτι στο γραφειο που ξεκινησα το επαγγελμα μου ειχαμε παρει στατικα καταστρωματος εμπορικου πλοιου παρακαλω.Σε ερωτηση που εκανα στον εργοδοτη μου γιατι δεν τα δινουν στους ναυπηγους ειναι οτι δεν τους εμπιστευοταν στο συγκεκριμενο κομματι και οτι εχει παρει μαλιστα και αλλα τετοια στατικα.
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top