Isildur
Νεοφερμένος
------------
Φίλες και φίλοι,
βρίσκομαι σε ένα πολύ κρίσιμο σταυροδρόμι της ζωής μου, καθώς είμαι φοιτητής του φυσικού τμήματος στην Πάτρα, αλλά εσχάτως σκέφτομαι πια σοβαρά το ενδεχόμενο να ξαναδώσω πανελλήνιες.
Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτη μου την απόφαση είναι πολλοί, ανάμεσα τους κι ότι έχει χαθεί πια η όρεξη για μάθηση στο συγκεκριμένο τμήμα, καθώς στις μέρες μας το να είσαι ενεργό μελος του φοιτητικού συνδικαλισμού, μάλλον είναι πιο αποδεκτό και και "ευγενές" απ το να προσπαθείς να σπουδάσεις και αγαπήσεις την επιστήμη(πραγματικά σε αυτή τη σχολή το κακό έχει παραγίνει).
Στην ουσία τώρα, 1η μου επιλογή οπως φαίνεται κι απ τον τίτλο είναι οι ναυπηγοί του ΕΜΠ.
Έχω αφιερώσει πολλές ώρες στο να ψάχνω πληροφορίες μέσω του διαδικτύου, ωστόσο θα ήθελα να ακούσω και τις δικές γνώμες και τυχόν πληροφορίες που μπορεί να έχετε για τη σχολή από "πρώτο χέρι".
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
soultil
Νεοφερμένος