Νέο σύστημα εισαγωγής σε ΑΕΙ/ΤΕΙ

Kleisthenis

Νεοφερμένος

Ο Kleisthenis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 75 μηνύματα.
Καλησπέρα

Τους τελευταίους μηνες και ιδιαίτερα τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί μία έντονη φημολογία για την τροποποίηση του συστήματος εισαγωγής σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Συγκεκριμένα έχει ειπωθεί πως οι πανελλαδικές εξετάσεις πρόκειται να καταργηθούν και να υιοθετηθεί ένα σύστημα το οποίο θα συνυπολογίζει τον βαθμό του απολυτηρίου και τις επιδόσεις του υποψηφίου σε εξετάσεις που θα πραγματοποιούνται μέσα στο ίδρυμα. Σκοπός είναι το κλείσιμο των φροντιστηρίων.

Πιστεύετε πως είναι δυνατόν να υιοθετηθεί ένα τέτοιο σύστημα ή πρόκειται για επικοινωνίακα παιχνίδια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

presvis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο presvis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 132 μηνύματα.
Όπως η κυβέρνηση κατάργησε το μνημόνιο, έτσι θα καταργήσει και τις πανελλήνιες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

George_HPFR

Νεοφερμένος

Ο George_HPFR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
Φυσικά και πρόκειται,αγαπητέ φίλε,για επικοινωνιακά παιχνίδια.Τουλάχιστον,αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Πέρσι,τα ίδια έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ (προεκλογικά πάντα) για κατάργηση των Πανελληνίων και όχι μόνο δεν τις κατάργησε,αλλά θέσπισε και νέο σύστημα εισαγωγής.Επιπλέον,ακόμα και με αυτή τη φήμη,βγήκε ο Καμμένος και είπε ότι στις Πανελλαδικές εξετάσεις του '17 τρεις σχολές θα συμπτυχθούν σε 1 (ΣΥΔ,ΣΤΥΑ και ΣΙ σε μια ενιαία ΣΥΑ)! Ακόμη,το να κλείσουν τόσο γρήγορα τα φροντιστήρια (εφόσον αυτό είναι το πρόσχημά τους),θα χάσουν τεράστιο μέρος από τους φόρους που εισπράττουν. Τα φροντιστήρια είναι απ'τις λίγες επιχειρήσεις στην Ελλάδα που ξέρεις ότι θα έχουν δουλειά,είτε υπάρχει κρίση,είτε όχι.Να φανταστείς,τα φροντιστήρια υπάρχουν απ'την εποχή των πατεράδων μας,δηλαδή τρεις δεκαετίες τουλάχιστον! Τα συμπεράσματα δικά σας...

Όπως η κυβέρνηση κατάργησε το μνημόνιο, έτσι θα καταργήσει και τις πανελλήνιες.

Χαχαχαχαχα θα φτιάξει κι άλλο σύστημα δηλαδή! Α ρε γλέντια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PeterTheGreat

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Staphylococcus aureus αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 923 μηνύματα.
Τι θα πει το κλείσιμο των φροντιστηρίων? Όσο η εισαγωγή είναι ανταγωνιστική (και σωστά είναι έτσι), θα υπάρχουν φροντιστήρια, απλά ίσως αλλάξει η μορφή τους. Αν μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου, τα φροντιστήρια θα χρυσοπληρωθούν για να κάνουν μάθημα και στα γενικής. Αν υπάρχουν εξετάσεις στο ίδρυμα, θα εξειδικευτούν, πχ. σε προετοιμασίας για πολυτεχνεία, ιατρική, νομικές, κλπ. ή ακόμα και για το κάθε πανεπιστήμιο (πχ. φροντιστήριο εξειδικευμένο στην προετοιμασία για ΗΜΜΥ ΑΠΘ).

Η μόνη λύση είναι η σταδιακή ανεξαρτητοποίηση των πανεπιστημίων και η θέσπιση ανεξάρτητων απαιτήσεων εισαγωγής από τα ίδια τα τμήματα, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να επιτραπεί η λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων για να υπάρχει ανταγωνισμός. Η χρηματοδότηση των δημόσιων (+ μισθοί καθηγητών κλπ.) μπορεί να γίνεται με βάση ανεξάρτητα rankings.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΔΕΣΜΗ3

Νεοφερμένος

Ο ΔΕΣΜΗ3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Φυσικά και πρόκειται,αγαπητέ φίλε,για επικοινωνιακά παιχνίδια.Τουλάχιστον,αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Πέρσι,τα ίδια έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ (προεκλογικά πάντα) για κατάργηση των Πανελληνίων και όχι μόνο δεν τις κατάργησε,αλλά θέσπισε και νέο σύστημα εισαγωγής.Επιπλέον,ακόμα και με αυτή τη φήμη,βγήκε ο Καμμένος και είπε ότι στις Πανελλαδικές εξετάσεις του '17 τρεις σχολές θα συμπτυχθούν σε 1 (ΣΥΔ,ΣΤΥΑ και ΣΙ σε μια ενιαία ΣΥΑ)! Ακόμη,το να κλείσουν τόσο γρήγορα τα φροντιστήρια (εφόσον αυτό είναι το πρόσχημά τους),θα χάσουν τεράστιο μέρος από τους φόρους που εισπράττουν. Τα φροντιστήρια είναι απ'τις λίγες επιχειρήσεις στην Ελλάδα που ξέρεις ότι θα έχουν δουλειά,είτε υπάρχει κρίση,είτε όχι.Να φανταστείς,τα φροντιστήρια υπάρχουν απ'την εποχή των πατεράδων μας,δηλαδή τρεις δεκαετίες τουλάχιστον! Τα συμπεράσματα δικά σας...



Χαχαχαχαχα θα φτιάξει κι άλλο σύστημα δηλαδή! Α ρε γλέντια...

Φίλτατε , η κατάργηση των εξετάσεων στο προεκλογικό πρόγραμμα του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. βρισκόταν στα μακροπρόθεσμα σχέδια. Επίσης , ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α . δεν άλλαξε το σύστημα πέραν την προσθήκης προαιρετικού πέμπτου μαθήματος προς διευκόλυνση των μαθητών. Κατήργησε την Τράπεζα Θεμάτων , αλλά αυτο γαργάρα... Ακόμη, βλέπω εναν υπερασπιστικό τόνο στα γραφόμενα σου υπέρ των φροντιστηρίων.Ή μήπως κάνω λάθος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Τι θα πει το κλείσιμο των φροντιστηρίων? Όσο η εισαγωγή είναι ανταγωνιστική (και σωστά είναι έτσι), θα υπάρχουν φροντιστήρια, απλά ίσως αλλάξει η μορφή τους. Αν μετράει ο βαθμός του απολυτηρίου, τα φροντιστήρια θα χρυσοπληρωθούν για να κάνουν μάθημα και στα γενικής. Αν υπάρχουν εξετάσεις στο ίδρυμα, θα εξειδικευτούν, πχ. σε προετοιμασίας για πολυτεχνεία, ιατρική, νομικές, κλπ. ή ακόμα και για το κάθε πανεπιστήμιο (πχ. φροντιστήριο εξειδικευμένο στην προετοιμασία για ΗΜΜΥ ΑΠΘ).

Η μόνη λύση είναι η σταδιακή ανεξαρτητοποίηση των πανεπιστημίων και η θέσπιση ανεξάρτητων απαιτήσεων εισαγωγής από τα ίδια τα τμήματα, αλλά ταυτόχρονα πρέπει να επιτραπεί η λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων για να υπάρχει ανταγωνισμός. Η χρηματοδότηση των δημόσιων (+ μισθοί καθηγητών κλπ.) μπορεί να γίνεται με βάση ανεξάρτητα rankings.

Απλά ανέβασε την φορολογία στα φροντιστήρια ώστε να μην τα βγάζουν πέρα και να κλείσουν :devil::lol::lol: Το μυστικό σχέδιο της κυβέρνησης.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Η τράπεζα θεμάτων γιατί ήταν τόσο κακό μέτρο? Επειδή ανάγκαζε τους καθηγητές να κάνουν μάθημα σε συγκεκριμένη ύλη και να μην περνάνε τους μαθητές με δικά τους θέματα χωρίς να κάνουν τίποτα στην τάξη? Ή μήπως επειδή οι μαθητές έπρεπε να σταματήσουν να κάνουν τουρισμό και να ανοίξουν κανένα βιβλίο? Πάνω απ'όλα η αξιοκρατία και τα ίδια στάνταρ για όλους.

Μ'αρέσει το ότι πρέπει να κλείσουν τα φροντιστήρια όταν είναι τα μόνο που κάνουν σωστό μάθημα και προετοιμασία για τις εξετάσεις. Φαίνεται κιόλας από το πόσοι μαθητές πάνε στα φροντιστήρια στην τρίτη λυκείου αντί να εμπιστευθούν τους καθηγητές του σχολείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Στο σχολείο δεν γίνεται τόσο καλό μάθημα αλλά σκέψου ότι οι τάξεις έχουν 25-30 παιδιά στο φροντιστήριο έχεις 4-5 παιδιά προφανώς είναι πιο εύκολο να κάνεις καλό μάθημα. Επίσης στο φροντιστήριο έχεις τάξεις χωρισμένες με τις δυνατότητες των παιδιών (συνήθως) και αυτό δεν μπορεί να γίνει στο σχολείο. Αντί να κοιτάμε να αλλάξουμε το σύστημα του λυκείου κοιτάμε τι θα γίνει με τα φροντιστήρια...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ΔΕΣΜΗ3

Νεοφερμένος

Ο ΔΕΣΜΗ3 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 61 μηνύματα.
Η τράπεζα θεμάτων γιατί ήταν τόσο κακό μέτρο? Επειδή ανάγκαζε τους καθηγητές να κάνουν μάθημα σε συγκεκριμένη ύλη και να μην περνάνε τους μαθητές με δικά τους θέματα χωρίς να κάνουν τίποτα στην τάξη? Ή μήπως επειδή οι μαθητές έπρεπε να σταματήσουν να κάνουν τουρισμό και να ανοίξουν κανένα βιβλίο? Πάνω απ'όλα η αξιοκρατία και τα ίδια στάνταρ για όλους.

Μ'αρέσει το ότι πρέπει να κλείσουν τα φροντιστήρια όταν είναι τα μόνο που κάνουν σωστό μάθημα και προετοιμασία για τις εξετάσεις. Φαίνεται κιόλας από το πόσοι μαθητές πάνε στα φροντιστήρια στην τρίτη λυκείου αντί να εμπιστευθούν τους καθηγητές του σχολείου.

Η Τράπεζα Θεμάτων ως ιδέα είναι σωστή, ως υλοποίηση όμως συνάντησε προβλήματα-η συγκεκριμένη υλοποίηση του 2014.Εγώ , για να μην παρεξηγηθώ , χωρίς φροντιστήριο-αν θέλετε το πιστεύετε- έβγαλα 19,9 στην Ά Λυκείου και θα είχα σαφές προβάδισμα και για την είσοδο στο Πανεπιστήμιο. Εντούτοις , η αποτυχία του θεσμού ήταν τόσο μεγάλη- ενδεικτικά αναφέρω οτι η νομοθεσία περί βαθμού προαγωγής άλλαξε τρεις φορές εν μέσω καλοκαιριού 2014 για να αποφευχθεί η πλήρης καταστροφή- ώστε αποφασίστηκε να καταργηθεί. Αλήθεια όμως τι αξία έχει μια Τράπεζα Θεμάτων που ΟΛΑ τα θέματα είναι γνωστά εκ των προτέρων και ένας μαθητής απλώς παπαγαλίζοντας τις λύσεις τους μπορεί να γράψει 20; Είναι εκπαίδευση αυτή; Τέλος , είδες να άνοιξαν βιβλίο οι μαθητές ,επειδή θεσπίστηκε το σύστημα της Τράπεζας Θεμάτων; Εγώ πάντως και πέρυσι που δεν υπήρχε Τράπεζα 20 έβγαλα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Vold

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Vold αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Ηράκλειο (Κρήτη). Έχει γράψει 1,629 μηνύματα.
Όσο υπάρχουν κάτι νούμερα που κάνουν ιδιαίτερα ακόμη και για το ...ΑΟΔΕ τα φροντιστήρια δεν παίζει να κλείσουν.
Αλλά πάντα έτσι δεν ήταν οι Έλληνες; Άμα δεν τους πάρεις από το χέρι προκοπή δε θα δεις.
Ότι και να τους φέρεις κάτι θα βρούνε να γκρινιαξουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

physicscrazy

Δραστήριο μέλος

Ο physicscrazy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 727 μηνύματα.
προσωπικα δεν πιστευω οτι αν γινει κατι τετοιο θα γινει συντομα. παντως δεν το θεωρω κακο μετρο. κατα τη γνωμη μου η υλη των πανελληνιων δεν ανατποκρινεται στα προαπαιτουμενα των σχολων. επισης ειτε καταργηθουν οι πανελληνιες ειτε οχι δε θα επηρεαστουν τα φροντιστηρια σε μεγαλο βαθμο. απλως θα εξειδικευθουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

αυγή όντος

Διάσημο μέλος

Ο Sniffing Joe αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Ισλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 2,006 μηνύματα.
Η Τράπεζα Θεμάτων ως ιδέα είναι σωστή, ως υλοποίηση όμως συνάντησε προβλήματα-η συγκεκριμένη υλοποίηση του 2014.Εγώ , για να μην παρεξηγηθώ , χωρίς φροντιστήριο-αν θέλετε το πιστεύετε- έβγαλα 19,9 στην Ά Λυκείου και θα είχα σαφές προβάδισμα και για την είσοδο στο Πανεπιστήμιο.

Γιατί να μην το πιστέψουμε ρε τρελέ; Νομίζεις ότι είναι αντικειμενικοί οι βαθμοί στο Λύκειο;
Εγώ προσωπικά έβγαζα 18.9 στην δευτέρα γυμνασίου και όταν άλλαξα γυμνάσιο (στην τρίτη) έβγαλα 19.5 μόνο και μόνο επειδή οι καθηγητές δεν με ξέραν. Τα ίδια και στο Λύκειο. Δεν έχει να κάνει με τις επιδόσεις σου. και φροντιστήριο να πήγαινες, πάλι 19.9 θα έβγαζες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Στο σχολείο δεν γίνεται τόσο καλό μάθημα αλλά σκέψου ότι οι τάξεις έχουν 25-30 παιδιά στο φροντιστήριο έχεις 4-5 παιδιά προφανώς είναι πιο εύκολο να κάνεις καλό μάθημα. Επίσης στο φροντιστήριο έχεις τάξεις χωρισμένες με τις δυνατότητες των παιδιών (συνήθως) και αυτό δεν μπορεί να γίνει στο σχολείο. Αντί να κοιτάμε να αλλάξουμε το σύστημα του λυκείου κοιτάμε τι θα γίνει με τα φροντιστήρια...

Και τότε έρχεται η εύλογη ερώτηση στο νου, για ποιο λόγο ακριβώς χρειαζόμαστε τα δημόσια σχολεία, όταν τα αντίστοιχα ιδιωτικά είναι που κάνουν όλη την δουλειά. Θα μπορούσε το κράτος απλά να μοιράζει vouchers στους γονείς με ένα συγκεκριμένο πόσο το χρόνο και μετά να επιλέγουν αυτοί σε ποιο ιδιωτικό σχολείο να στείλουν το παιδί τους.

Η Τράπεζα Θεμάτων ως ιδέα είναι σωστή, ως υλοποίηση όμως συνάντησε προβλήματα-η συγκεκριμένη υλοποίηση του 2014.Εγώ , για να μην παρεξηγηθώ , χωρίς φροντιστήριο-αν θέλετε το πιστεύετε- έβγαλα 19,9 στην Ά Λυκείου και θα είχα σαφές προβάδισμα και για την είσοδο στο Πανεπιστήμιο. Εντούτοις , η αποτυχία του θεσμού ήταν τόσο μεγάλη- ενδεικτικά αναφέρω οτι η νομοθεσία περί βαθμού προαγωγής άλλαξε τρεις φορές εν μέσω καλοκαιριού 2014 για να αποφευχθεί η πλήρης καταστροφή- ώστε αποφασίστηκε να καταργηθεί. Αλήθεια όμως τι αξία έχει μια Τράπεζα Θεμάτων που ΟΛΑ τα θέματα είναι γνωστά εκ των προτέρων και ένας μαθητής απλώς παπαγαλίζοντας τις λύσεις τους μπορεί να γράψει 20; Είναι εκπαίδευση αυτή; Τέλος , είδες να άνοιξαν βιβλίο οι μαθητές ,επειδή θεσπίστηκε το σύστημα της Τράπεζας Θεμάτων; Εγώ πάντως και πέρυσι που δεν υπήρχε Τράπεζα 20 έβγαλα...

Είμαι σίγουρος ότι η υλοποίηση ήταν άθλια, για το υπουργείο παιδείας μιλάμε άλλωστε. Κανονικά θα έπρεπε να είναι όπως τις πανελλαδικές σε όλες τις τάξεις. Να βγαίνουν θέματα από το υπουργείο για όλα τα μαθήματα, ώστε να υπάρχει μια αντικειμενική αξιολόγηση των μαθητών, αλλά και των καθηγητών καθώς οι άχρηστοι θα κάναν μπαμ από μακριά. Θα είχαν και κάποιο νόημα οι βαθμοί στο τέλος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Johnny15

Επιφανές μέλος

Ο Γιάννης? αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 12,749 μηνύματα.
Και τότε έρχεται η εύλογη ερώτηση στο νου, για ποιο λόγο ακριβώς χρειαζόμαστε τα δημόσια σχολεία, όταν τα αντίστοιχα ιδιωτικά είναι που κάνουν όλη την δουλειά. Θα μπορούσε το κράτος απλά να μοιράζει vouchers στους γονείς με ένα συγκεκριμένο πόσο το χρόνο και μετά να επιλέγουν αυτοί σε ποιο ιδιωτικό σχολείο να στείλουν το παιδί τους.

Οπότε εγκαταλείπουμε την όποια προσπάθεια βελτίωσης του δημοσίου;

Θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτό που λες αν είχαμε μόνο ιδιωτικά σχολεία. Σκέψου όμως πόσα ιδιωτικά θα χρειαζόμασταν. Σε κάθε πόλη σε κάθε χωριό. Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει.

Οπότε φτάνουμε στο σημείο να έχουμε δημόσια σχολεία και μερικά ιδιωτικά. Αλλά αυτό δεν ισχύει και σήμερα; Στο νομό μας έχουμε ένα ακριβό (τουλάχιστον όταν πρωτοάνοιξε, σχετικά ακριβό πάντα) και παρόλο που προσέφερε καλή ποιότητα εγκαταστάσεων και διάφορες δραστηριότητες, μπορώ να πω ότι οι μαθητές του απέτυχαν παταγωδώς. Πολύ λίγοι περνάνε σε καλές σχολές και οι περισσότεροι μαθητές είναι κάτω του μετρίου που απλά έχουν μπαμπάδες με λεφτά που εμπιστεύτηκαν το ιδιωτικό "μπας και" στρώσει ο γιος τους αλλα δεν τους σώζει αυτό. Αυτά από Ξάνθη, τώρα δεν ξέρω τι ισχύει για τα ιδιωτικά σε άλλες πόλεις. Επίσης εδώ βλέπουμε ότι το ιδιωτικό πάλι αποδίδει λιγότερο από το φροντιστήριο ακριβώς για τους λόγους που ανέφερα πριν. Επειδή στο φροντιστήριο έχουν μικρά τμήματα, παρομοίων δυνατοτήτων με συγκεκριμένο στόχο (πχ να γίνουν καλοί στα μαθηματικά κατεύθυνσης).

Αντί να τους πάμε σε ιδιωτικά λοιπόν, μιας και φαίνεται ότι δεν διορθώνει τίποτα, ας προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το δημόσιο. Το δημόσιο σχολείο δεν είναι χαμένη υπόθεση. Ναι υπάρχουν μερικοί κακοί καθηγητές, ναι δεν γίνεται πάντα καλό μάθημα, αλλά σε δημόσιο πήγα και μπορώ να πω ότι τα κακά ήταν όσο τα καλά. Υπήρξαν καθηγητές που με βοήθησαν πολύ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

PolGR1509

Τιμώμενο Μέλος

Ο PolGR1509 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 2,307 μηνύματα.
https://www.alfavita.gr/arthron/apo...nasio-2etes-neo-lykeio-aallages-sta-mathimata
Απ'ότι κατάλαβα, δεν πρόκειται για μια αλλαγή στο εισαγωγικό σύστημα, αλλά για ριζική αναδιαμόρφωση προγραμμάτων γυμνασίου-λυκείου και εισαγωγής στην τριτοβάθμια. Σύμφωνα με το άρθρο, η πρόταση θα παρουσιαστεί στον Εθνικό διάλογο την παρασκευή. Δεν ξέρω κατά πόσο αξιόπιστο είναι το παραπάνω άρθρο, πάντως το μόνο που έχω να πω είναι ότι τα παραπάνω είναι εξωπραγματικά και φυσικά, μη υλοποιήσιμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

kluader

Νεοφερμένος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Γαλάτσι (Αττική). Έχει γράψει 113 μηνύματα.
Το βύσμα του βύσματος το νέο σύστημα.


Τυρί και λάδι πλέον για να μπούμε σε ΑΕΙ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Οπότε εγκαταλείπουμε την όποια προσπάθεια βελτίωσης του δημοσίου;

Θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτό που λες αν είχαμε μόνο ιδιωτικά σχολεία. Σκέψου όμως πόσα ιδιωτικά θα χρειαζόμασταν. Σε κάθε πόλη σε κάθε χωριό. Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει.

Οπότε φτάνουμε στο σημείο να έχουμε δημόσια σχολεία και μερικά ιδιωτικά. Αλλά αυτό δεν ισχύει και σήμερα; Στο νομό μας έχουμε ένα ακριβό (τουλάχιστον όταν πρωτοάνοιξε, σχετικά ακριβό πάντα) και παρόλο που προσέφερε καλή ποιότητα εγκαταστάσεων και διάφορες δραστηριότητες, μπορώ να πω ότι οι μαθητές του απέτυχαν παταγωδώς. Πολύ λίγοι περνάνε σε καλές σχολές και οι περισσότεροι μαθητές είναι κάτω του μετρίου που απλά έχουν μπαμπάδες με λεφτά που εμπιστεύτηκαν το ιδιωτικό "μπας και" στρώσει ο γιος τους αλλα δεν τους σώζει αυτό. Αυτά από Ξάνθη, τώρα δεν ξέρω τι ισχύει για τα ιδιωτικά σε άλλες πόλεις. Επίσης εδώ βλέπουμε ότι το ιδιωτικό πάλι αποδίδει λιγότερο από το φροντιστήριο ακριβώς για τους λόγους που ανέφερα πριν. Επειδή στο φροντιστήριο έχουν μικρά τμήματα, παρομοίων δυνατοτήτων με συγκεκριμένο στόχο (πχ να γίνουν καλοί στα μαθηματικά κατεύθυνσης).

Αντί να τους πάμε σε ιδιωτικά λοιπόν, μιας και φαίνεται ότι δεν διορθώνει τίποτα, ας προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το δημόσιο. Το δημόσιο σχολείο δεν είναι χαμένη υπόθεση. Ναι υπάρχουν μερικοί κακοί καθηγητές, ναι δεν γίνεται πάντα καλό μάθημα, αλλά σε δημόσιο πήγα και μπορώ να πω ότι τα κακά ήταν όσο τα καλά. Υπήρξαν καθηγητές που με βοήθησαν πολύ.

Το ιδιωτικό δεν είναι καλύτερο από το δημόσιο για κάποιο μαγικό λόγο, αλλά απλά λόγω ανταγωνισμού. Αυτό το ιδιωτικό που περιγράφεις αν δεν έχει καλά αποτελέσματα τότε απλά θα κλήσει. Αυτό που σου λέω με τα vouchers γίνεται ήδη στην Δανία. Αντί να προσπαθείς να διορθώσεις συνεχώς το δημόσιο που δίνει άμεσα κίνητρα στους καθηγητές να κάθονται, απλά αφήνεις τους ιδιώτες να φτιάξουν τα δικά τους σχολεία και να αναλάβουν αυτοί την οργάνωση που θα έχουν και προσωπικό κόστος αν αποτύχουν. Και θα είναι πολύ καλύτερα από τα δημόσιο απλά λόγω ανταγωνισμού. Δεν θα καταργήσεις απευθιας το δημόσιο. Αρχικά θα φτιάξεις τα vouchers και μετά μπορείς απλά να πουλήσεις τα ίδια τα δημόσια σχολεία σε ιδιώτες, Παίρνεις και χρήματα από τις πωλήσεις, έχεις και καλύτερη παιδεία, έχεις και μικρότερο κόστος ανά μαθητή λόγο ανταγωνισμού και επειδή το δημόσιο πια δεν εμπλέκεται στην οργάνωση. Win - Win. Αλλά σιγά να μην. Πρώτοι που θα εξεγερθούν θα είναι οι συνδικαλιστές καθηγητές γιατί και θα χάσουν την μονιμότητα και ο μισθός τους πλέον θα έρχεται από την αγορά, τα παράσιτα δηλαδή μεταξύ τους θα πεινάσουν.

Το μόνο remotly λογικό επιχείρημα για την δημόσια παιδεία είναι να μπορούν και τα παιδιά των φτωχών να πάνε σχολείο και η παραπάνω περίπτωση το καλύπτει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

George_HPFR

Νεοφερμένος

Ο George_HPFR αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος. Έχει γράψει 96 μηνύματα.
Φίλτατε , η κατάργηση των εξετάσεων στο προεκλογικό πρόγραμμα του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. βρισκόταν στα μακροπρόθεσμα σχέδια. Επίσης , ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α . δεν άλλαξε το σύστημα πέραν την προσθήκης προαιρετικού πέμπτου μαθήματος προς διευκόλυνση των μαθητών. Κατήργησε την Τράπεζα Θεμάτων , αλλά αυτο γαργάρα... Ακόμη, βλέπω εναν υπερασπιστικό τόνο στα γραφόμενα σου υπέρ των φροντιστηρίων.Ή μήπως κάνω λάθος;

Αυτό εννοώ 'άλλαξε' το σύστημα εισαγωγής,δηλαδή στην ουσία το εφάρμοσε.Το ότι βρισκόταν στα μακροπρόθεσμά του σχέδια φαίνεται και από την προχειρότητα στο θέμα των εξετάσεων (ποσοστά,υπολογισμός μορίων κλπ) εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας.Και όχι,κάνεις λάθος.Εγώ,σε καμία περίπτωση,δεν υπερασπίζομαι τα φροντιστήρια και ίσα-ίσα είμαι κατά.Απλά,αυτό που είπα εγώ για τους φόρους απ' τα φροντιστήρια είναι απ' την οπτική γωνία του κράτους. Αν ήμουν εγώ πρωθυπουργός,δεν νομίζω να 'καταργούσα' με τόσο μεγάλη ευκολία τα φροντιστήρια,επειδή 'δεν θα μου άρεσαν'.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Sommerfeld

Δραστήριο μέλος

Ο Sommerfeld αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και μας γράφει απο Γερμανία (Ευρώπη). Έχει γράψει 582 μηνύματα.
Ημουν και εγώ υπέρ της τράπεζας θεμάτων (και ας ηταν η χρονιά μου η πρώτη και μοναδική που εφαρμόστηκε ), ήταν μια πρώτη προσπάθεια (με τα δικά της πρώτα μειονεκτήματα ) να φανούν οι άχρηστοι και οι τουρίστες του λυκείου... Θα είχα και ενα προβάδισμα φέτος ως υποψήφιος...
Αλλά ο τσιπροψεκασμενος είπε να κάνει το λύκειο πιο ευνοϊκό για τους καημενουληδες τους μαθητές.... Τώρα θα κάταργήσει (και καλά )τον μόνο αδιαφθορο και αξιοκρατικό θεσμό που απέμεινε σε αυτό το μπουρδέλο....
Τι να περιμένεις όμως απο τον καταληψία του πανεπιστήμιου που ως μαθητής λυκείου κάποτε απαιτούσε οι μαθητές να προσέρχονται οπότε γουστάρουν στην σχολική αίθουσα αναλόγως την δική τους κρίση;;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Δημοσιοκαφρος-γραφος

Διακεκριμένο μέλος

Ο Σωτήρης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 6,890 μηνύματα.
Η τράπεζα θεμάτων γιατί ήταν τόσο κακό μέτρο? Επειδή ανάγκαζε τους καθηγητές να κάνουν μάθημα σε συγκεκριμένη ύλη και να μην περνάνε τους μαθητές με δικά τους θέματα χωρίς να κάνουν τίποτα στην τάξη? Ή μήπως επειδή οι μαθητές έπρεπε να σταματήσουν να κάνουν τουρισμό και να ανοίξουν κανένα βιβλίο? Πάνω απ'όλα η αξιοκρατία και τα ίδια στάνταρ για όλους.

Μ'αρέσει το ότι πρέπει να κλείσουν τα φροντιστήρια όταν είναι τα μόνο που κάνουν σωστό μάθημα και προετοιμασία για τις εξετάσεις. Φαίνεται κιόλας από το πόσοι μαθητές πάνε στα φροντιστήρια στην τρίτη λυκείου αντί να εμπιστευθούν τους καθηγητές του σχολείου.

Ξεχασμένε το λάθος στην τράπεζα θεμάτων ήταν ότι αν ήθελαν να ονομάσουν αυτό το πράγμα πανελλαδικές έπρεπε να γράφουν μαθηματικά όλη την ίδια μέρα (π.χ.) και να είναι θέματα ίδιου βαθμού κατά τη γνώμη μου αυτό ήταν ένα μεγάλο σφάλμα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top