Το iSchool είναι η μεγαλύτερη μαθητική διαδικτυακή κοινότητα με 68,311 εγγεγραμμένα μέλη και 3,546,459 μηνύματα σε 105,452 θέματα. Αυτή τη στιγμή μαζί με εσάς απολαμβάνουν το iSchool άλλα 126 άτομα.
το πιο πιθανο ειναι να ξαναμπουν στην υλη κυματα και doppler... η κβαντομηχανικη ευτυχως ή δυστυχως θα ειναι στο μερος του βιβλιου που πιανει σκονη, οπως η σχετικοτητα στα τωρινα βιβλια.
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,387 μηνύματα.
Όχι κάνεις λάθος. Δεν είναι υποχρεωτικό μάθημα ούτε στο ίδιο το φυσικό. Δεν είναι για κανένα λόγο βασικό.
Ίσα ίσα θα μπορούσε κανείς να πει οτι ακόμα και σήμερα πατάει στην διεπαφή μεταξύ μαθηματικού και φυσικού. Το ενδιαφέρον βρίσκεται στις ίδιες τις εξισώσεις πλέον παρά στην ίδια την φυσική. Και μιας που στο λύκειο η μελέτη των δυναμικών συστημάτων και των διαφορικών εξισώσεων δεν είναι ο στόχος...no much physics to discuss there.
Η κβαντομηχανική απο την άλλη είναι το Α και το Ω τόσο για φυσικούς όσο και για χημικούς,επιστήμονες υλικών ηλεκτρολόγους και ηλεκτρονικούς μηχανικούς και πολλές άλλες ειδικότητες. Η σημασία της είναι κεφαλαιώδους σημασίας όχι απο θεωρητική σκοπιά αλλά και απο την εντελώς πρακτική. Το εαν θα έχεις το επόμενο σούπερ ντούπερ γαμάτο iphone του χρόνου εξαρτάται άμεσα απο το εαν ξέρει όποιος το σχεδιάσει τι κβαντικά φαινόμενα υπάρχουν.
Δυστυχώς όμως αυτό δεν αναιρεί οτι κάποιος για να την πιάσει χρειάζεται ένα αρκετά decent background σε μαθηματικά και φυσική. Τα οποία πάνε παραπέρα απο άλγεβρα και κλασσική μηχανική. Ωστόσο δεν θα ήταν κακή ιδέα να λέγονται ποιοτικά κάποια πράγματα γιατί οι χημικοί όπως την έχουν βάλει και την διδάσκουν...κλάφτα!
ΟΧΙ, δεν κατάλαβες. Αυτά που αναφέρει το πρόγραμμα σπουδών απλά υπάρχουν στο βιβλίο αλλά ΔΕΝ διδάσκονται. Διδάσκονται μόνον αυτά που είναι στην ύλη η οποία ορίζεται κάθε χρόνο και είναι μέρος του προγράμματος σπουδών. Δες το ισχύον πρόγραμμα σπουδών, σύγκρινέ το με την ισχύουσα ύλη και θα καταλάβεις. ΦΥΣΙΚΗ Γ' Λυκείου / Πρόγραμμα Σπουδών - edu.klimaka.gr
(Αυτά που δεν διδάσκονται γιατί να γίνουν μισητά ; )
Mπα! Όταν αλλάζει η ύλη, οι απόφοιτοι είναι αναγκασμένοι να προσαρμοστούν στη νέα ύλη. Το σκεφτικό είναι ότι πρέπει όλοι να εξετάζονται στα ίδια θέματα. Οι απόφοιτοι γκρινιάζουν αλλά τελικά δεν τους περνάει.
Όταν λέμε κβαντομηχανική στο λύκειο δεν εννοούμε πανεπιστημιακού επιπέδου. Μια ξώφαλτση εισαγωγή θα είναι απλά για να πάρουν μια μυρωδιά οι αυριανοί φοιτητές. Το βιβλίο της Γ λυκείου έχει (?) για τελευταίο κεφάλαιο (δεν ξέρω οι καινούργιες εκδόσεις) "στοιχεία κβαντομηχανικής". Μη φοβόσαστε και μην κάνετε την τρίχα τριχιά.
Ειμαι τωρα τριτη λυκειου και κανονικα φετος δινω πανελλαδικές. Ωστόσο ειχα καποια προβληματα και αποφασισα οτι φετος θα παω να δωσω οτι ξερω χωρις καποια προετοιμασία ιδιαίτερη και του χρονου να ξαναδωσω, κανονικα ομως, για να εισαχθώ στην τριτοβάθμια (πηρα μια παράταση, να το πω ετσι, για φετος). Η υλη των πανελλαδικών για το 2023 αρα θα αλλαξει; Δεν γινεται να δωσω με την φετινή οπως γινοταν με το παλαιο;
Ειμαι τωρα τριτη λυκειου και κανονικα φετος δινω πανελλαδικές. Ωστόσο ειχα καποια προβληματα και αποφασισα οτι φετος θα παω να δωσω οτι ξερω χωρις καποια προετοιμασία ιδιαίτερη και του χρονου να ξαναδωσω, κανονικα ομως, για να εισαχθώ στην τριτοβάθμια (πηρα μια παράταση, να το πω ετσι, για φετος). Η υλη των πανελλαδικών για το 2023 αρα θα αλλαξει; Δεν γινεται να δωσω με την φετινή οπως γινοταν με το παλαιο;
Από φυσική είμαι άσχετη, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ύλη για την επόμενη χρονιά για κανένα μάθημα. Το αν θα ισχύσει σύστημα παλαιό-νεο εξαρτάται από το υπουργείο. Δεν είμαι πολύ αισιόδοξη. Πέρσι τα παιδιά της θεωρητικής εξετάζονταν κοινωνιολογία και φέτος λατινικά. Στα λατινικά εξετάζονται υποχρεωτικά και οι απόφοιτοι και ας μην τα είχαν διδαχθεί πέρσι. Τραγικό.
Από φυσική είμαι άσχετη, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ύλη για την επόμενη χρονιά για κανένα μάθημα. Το αν θα ισχύσει σύστημα παλαιό-νεο εξαρτάται από το υπουργείο. Δεν είμαι πολύ αισιόδοξη. Πέρσι τα παιδιά της θεωρητικής εξετάζονταν κοινωνιολογία και φέτος λατινικά. Στα λατινικά εξετάζονται υποχρεωτικά και οι απόφοιτοι και ας μην τα είχαν διδαχθεί πέρσι. Τραγικό.
Η υλη κλασικα τελευταια στιγμη θα ανακοινωθεί το καλοκαιρι. Απο την αποψη ομως οτι θα αλλαξει η διδακτέα υλη της φυσικης, δεν θα αλλαξει λογικα και υλη; Λυπαμαι πραγματικα τους αποφοιτους της θεωρητικής που εχουν να καλύψουν υλη ενος τελειως διαφορετικού μαθηματος.
Από φυσική είμαι άσχετη, αλλά δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ύλη για την επόμενη χρονιά για κανένα μάθημα. Το αν θα ισχύσει σύστημα παλαιό-νεο εξαρτάται από το υπουργείο. Δεν είμαι πολύ αισιόδοξη. Πέρσι τα παιδιά της θεωρητικής εξετάζονταν κοινωνιολογία και φέτος λατινικά. Στα λατινικά εξετάζονται υποχρεωτικά και οι απόφοιτοι και ας μην τα είχαν διδαχθεί πέρσι. Τραγικό.
Η υλη ανακοινώνεται κλασικα τελευταια στιγμη. Αφου ομως αλλαζει το προγραμμα σπουδών, πραγμα που απο οσο εχω καταλαβει ειναι σιγουρο, δεν θα αλλαξει η εξεταστέα υλη; Λυπαμαι πραγματικα τους αποφοίτους της θεωρητικής που επιθυμούν τωρα να ξαναδώσουν και πρεπει να διδαχτούν ενα τελειως καινουριο σε αυτους μαθημα. Πολυ αδικο και τραγικο.
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,387 μηνύματα.
Η υλη κλασικα τελευταια στιγμη θα ανακοινωθεί το καλοκαιρι. Απο την αποψη ομως οτι θα αλλαξει η διδακτέα υλη της φυσικης, δεν θα αλλαξει λογικα και υλη; Λυπαμαι πραγματικα τους αποφοιτους της θεωρητικής που εχουν να καλύψουν υλη ενος τελειως διαφορετικού μαθηματος.
Η υλη ανακοινώνεται κλασικα τελευταια στιγμη. Αφου ομως αλλαζει το προγραμμα σπουδών, πραγμα που απο οσο εχω καταλαβει ειναι σιγουρο, δεν θα αλλαξει η εξεταστέα υλη; Λυπαμαι πραγματικα τους αποφοίτους της θεωρητικής που επιθυμούν τωρα να ξαναδώσουν και πρεπει να διδαχτούν ενα τελειως καινουριο σε αυτους μαθημα. Πολυ αδικο και τραγικο.
Γιατί ; Αφού και στους μαθητές καινούριο θα είναι. Ίσα ίσα θα έλεγε κανείς ότι είναι δίκαιο για τα παιδιά που δίνουν πρώτη φορά ώστε να μην έχουν και τον ανταγωνισμό όσων έχουν δώσει ήδη μια φορά και γνωρίζουν κάποια πράγματα ήδη.
Γιατί ; Αφού και στους μαθητές καινούριο θα είναι. Ίσα ίσα θα έλεγε κανείς ότι είναι δίκαιο για τα παιδιά που δίνουν πρώτη φορά ώστε να μην έχουν και τον ανταγωνισμό όσων έχουν δώσει ήδη μια φορά και γνωρίζουν κάποια πράγματα ήδη.
Μόνο που οι μαθητές το διδάσκονται στο σχολείο ενώ οι απόφοιτοι όχι. Άρα θα πρέπει για μια ακόμη φορά (όπως συμβαίνει χρόνια τώρα με τα περισσότερα ειδικά μαθήματα) οι υποψήφιοι να εξεταστούν σε μάθημα που δεν διδάχθηκαν στο ελληνικό σχολείο. Αυτό για μένα είναι σοβαρή στρέβλωση, όχι ότι είναι η μόνη. Έχει το εκπαιδευτικό μας σύστημα μπόλικες.
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,387 μηνύματα.
Μόνο που οι μαθητές το διδάσκονται στο σχολείο ενώ οι απόφοιτοι όχι. Άρα θα πρέπει για μια ακόμη φορά (όπως συμβαίνει χρόνια τώρα με τα περισσότερα ειδικά μαθήματα) οι υποψήφιοι να εξεταστούν σε μάθημα που δεν διδάχθηκαν στο ελληνικό σχολείο. Αυτό για μένα είναι σοβαρή στρέβλωση, όχι ότι είναι η μόνη. Έχει το εκπαιδευτικό μας σύστημα μπόλικες.
Ένα δίκιο σε αυτό το έχεις. Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα ωστόσο. Δεδομένου οτι η πλειοψηφία των μαθητών πάνε φροντιστήριο, το πρόβλημα αυτό είναι μικρότερης σημασίας απο το να ανταγωνίζονται οι νέοι υποψήφιοι τους παλιότερους σε ύλη που οι δεύτεροι έχουν ήδη καλύψει.
Και καλά!! Τώρα το τι διδάσκονται οι μαθητές στο σχολείο, το οποίο το έχουν πλήρως απαξιωμένο και πηγαίνουν αναγκαστικά, το ξέρουμε όλοι και χαμογελάμε. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Όλοι οι μαθητές φροντίζουν να εκμεταλλευτούν κάθε ίχνος απουσίας. Την ώρα του μαθήματος διαβάζουν για το φροντιστήριο. Ακόμα και αν κάποιος καθηγητής του σχολείου θέλει να κάνει σοβαρή δουλειά, είναι απορριπτέος από μαθητές, γονείς και συναδέλφους του.
Μόνο που οι μαθητές το διδάσκονται στο σχολείο ενώ οι απόφοιτοι όχι. Άρα θα πρέπει για μια ακόμη φορά (όπως συμβαίνει χρόνια τώρα με τα περισσότερα ειδικά μαθήματα) οι υποψήφιοι να εξεταστούν σε μάθημα που δεν διδάχθηκαν στο ελληνικό σχολείο. Αυτό για μένα είναι σοβαρή στρέβλωση, όχι ότι είναι η μόνη. Έχει το εκπαιδευτικό μας σύστημα μπόλικες.
Συγνώμη αλλά προσωπικό τους πρόβλημα. Δεν γίνεται να κάνουμε τις χάρες μιας μικρής μερίδας ανθρώπων συνεχώς. Το ελληνικό σχολείο διδάσκει στους μαθητές οι οποίοι θα γράψουν εξετάσεις κάθε χρονιά. Για τους υπόλοιπους, είναι προσωπική επιλογή.
Συγνώμη αλλά προσωπικό τους πρόβλημα. Δεν γίνεται να κάνουμε τις χάρες μιας μικρής μερίδας ανθρώπων συνεχώς. Το ελληνικό σχολείο διδάσκει στους μαθητές οι οποίοι θα γράψουν εξετάσεις κάθε χρονιά. Για τους υπόλοιπους, είναι προσωπική επιλογή.
Αν η ύλη και το σύστημα δεν άλλαζε σχεδόν κάθε χρόνο θα συμφωνούσα ότι είναι προσωπική επιλογή. Θεωρώ ότι κάθε παιδί θα έπρεπε να γνωρίζει τα μαθήματα στα οποία θα εξεταστεί, τους συντελεστές κλπ. το αργότερο αρχές πρώτης λυκείου. Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Άλλη μια στρέβλωση που δεν επηρεάζει την μειοψηφία αλλά όλους.
Γιατί ; Αφού και στους μαθητές καινούριο θα είναι. Ίσα ίσα θα έλεγε κανείς ότι είναι δίκαιο για τα παιδιά που δίνουν πρώτη φορά ώστε να μην έχουν και τον ανταγωνισμό όσων έχουν δώσει ήδη μια φορά και γνωρίζουν κάποια πράγματα ήδη.
Οι μαθητές διδάσκονται το μαθημα τωρα στο σχολειο ομως, οπως και στα φροντιστήρια τους. Για τους αποφοίτους ειναι κατι τελειως διαφορετικο, ενα καινουριο μαθημα να διδαχτούν. Επισης εχουν τις γνώσεις του προηγούμενου μαθηματος στο οποιο δεν τους δίνεται η ευκαιρια να επανεξεταστούν, οποτε ουσιαστικά οτι εχουν κανει σε αυτο το μαθημα ειναι χαμένο (αναφέρομαι αποκλειστικά για την ολη διαδικασια και εξεταση, χαμένο για τη δικη τους προσωπική μόρφωση προφανως δεν ειναι)
Η fairyelly αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια του τμήματος Στατιστικής ΟΠΑ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 20 μηνύματα.
Γενικά η αλλαγή αυτή είναι εύστοχη (αν εξαιρέσεις ότι τα ρευστά είναι ίσως το πιο εύκολο κεφάλαιο στη φυσική της Γ και είναι δώρο μορίων). Με την νέα ύλη ο μαθητής μπορεί αν γνωρίσει όλες τις πτυχές της φυσικής και ειδικά αν είναι ένας άτομο που θέλει να ακολουθήσει αυτή την σχολή, θα το ευνοήσει θετικά αφού αθ γνωρίζει τι θα ακολουθήσει.
Από την άλλη though πιστεύω ότι η ύλη που προστέθηκε είναι εξωπραγματικη και βασικά αρκετά δυσνόητη για μια τέτοια ηλικία :'
Γενικά η αλλαγή αυτή είναι εύστοχη (αν εξαιρέσεις ότι τα ρευστά είναι ίσως το πιο εύκολο κεφάλαιο στη φυσική της Γ και είναι δώρο μορίων). Με την νέα ύλη ο μαθητής μπορεί αν γνωρίσει όλες τις πτυχές της φυσικής και ειδικά αν είναι ένας άτομο που θέλει να ακολουθήσει αυτή την σχολή, θα το ευνοήσει θετικά αφού αθ γνωρίζει τι θα ακολουθήσει.
Από την άλλη though πιστεύω ότι η ύλη που προστέθηκε είναι εξωπραγματικη και βασικά αρκετά δυσνόητη για μια τέτοια ηλικία :'
Ο Samael αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 25 ετών, Πτυχιούχος του τμήματος Ηλεκτρολόγων & Ηλεκτρονικών Μηχανικών ΠΑΔΑ και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 11,387 μηνύματα.
Οι μαθητές διδάσκονται το μαθημα τωρα στο σχολειο ομως, οπως και στα φροντιστήρια τους. Για τους αποφοίτους ειναι κατι τελειως διαφορετικο, ενα καινουριο μαθημα να διδαχτούν. Επισης εχουν τις γνώσεις του προηγούμενου μαθηματος στο οποιο δεν τους δίνεται η ευκαιρια να επανεξεταστούν, οποτε ουσιαστικά οτι εχουν κανει σε αυτο το μαθημα ειναι χαμένο (αναφέρομαι αποκλειστικά για την ολη διαδικασια και εξεταση, χαμένο για τη δικη τους προσωπική μόρφωση προφανως δεν ειναι)
Δεν σε υποχρεώνει κάνεις να ξαναδώσεις όμως. Ως απόφοιτος πλέον, πας και διαβάζεις μόνος σου ότι χρειάζεται. Εαν και όλοι θα πάνε φροντιστήριο σχεδόν όπως γνωρίζουμε. Οπότε η μόνη ομάδα μαθητών που πραγματικά αδικείται απο όλο αυτό είναι όσοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα για κάτι τέτοιο. Οι άλλοι απλά ξεβολεύονται αλλά δεν τους στερείται η ευκαιρία να διεκδικήσουν σχολές και πάλι.
Καταλαβαίνω τι εννοείς λοιπόν, αλλά δυστυχώς υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες. Δεν θα ήταν δυνατό να διεκδικούν οι υποψήφιοι τις ίδιες θέσεις δίνοντας διαφορετικά μαθήματα και ύλη. Προφανώς δεν θα ήταν δίκαιη η αξιολόγηση.
Αν αυτή είναι η ύλη για τις πανελλήνιες έπρεπε να έχουν φύγει από το υπουργείο εχθές κιόλας.
Η κβαντομηχανική προϋποθέτει βαθιές γνώσεις μαθηματικών που η κατεύθυνση Υγείας δεν μπορεί να τις έχει σε σχέση με την τεχνολογική κατεύθυνση.
Τι προσπαθεί να κάνει το υπουργείο με τα παιδιά αυτά;;
Να τα εξουθενώσει σε ένα φροντιστηριακό μάθημα παραπάνω και τους γονείς σε περισσότερα έξοδα εν μέσο παρατεταμένης οικονομικής κρίσης;
Οι πανελλαδικές έχουν γίνει πείραμα για παιδιά και γονείς κάθε χρόνο, εκτός και αν σκοπός τους είναι να σπρώξουν τα παιδιά στα ιδιωτικά κολέγια.
Θα χρειαστεί αν είναι αυτή η ύλη πανελλαδικών αγώνας από Συλλόγους Γονέων και κηδεμόνων ώστε να μην εφαρμοστεί.
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.