Μνήμη στον Κώστα Ηλιάκη

Eftychialou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eftychialou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Ένας ακόμα ήρωας....

Ο Κωνσταντίνος Ηλιάκης ήταν Σμηναγός της Ελληνικής πολεμικής αεροπορίας που σκοτώθηκε στις 23 Μαΐου 2006.

Στις 23 Μαΐου 2006 και έπειτα από θερμό επεισόδιο ελληνικών με τουρκικά μαχητικά το αεροπλάνο του Κωνσταντίνου Ηλιάκη κατέπεσε κοντά στην Κάρπαθο έπειτα από προσπάθεια αναχαίτισης τουρκικού F-16. Τα συντρίμμια του αεροπλάνου βρέθηκαν λίγο αργότερα επιβεβαιώνοντας το τραγικό αυτό συμβάν.

Ο σμηναγός ήταν πατέρας δύο παιδιών 1,5 και 5 χρονών αντίστοιχα.

Στις 28 Δεκεμβρίου 2006, στην καθιερωμένη τελετή απονομής μεταλίων και βραβείων από την Ακαδημία Αθηνών, του απονεμήθηκε το αργυρό μετάλιο αρετής και αυτοθυσίας.

Στις 23 Μαΐου 2007 έγιναν τα αποκαλυπτήρια του μνημείου προς τιμήν του, στο χώρο όπου έχασε τη ζωή του.



------------------------------------------------------------------
Τι ακριβώς έγινε:
23/05/06
Φωτογράφηση με ειδικό αεροσκάφος φάντομ των ρώσικης κατασκευής αεροπορικών πυραύλων S-300 στην ανατολική Κρήτη, φαίνεται οτι εκτελούσαν τα δυο Τούρκικα F-16 αποστολή που οδήγησε στην τραγωδία το Ελληνικό μαχητικό. ΤΟ σημαντικό αυτό στοιχειό επιχείρησε να αποκρύψει το Τούρκικο γενικό επιτελείο αεροπορίας, το οποίο για άλλη μια φορά υποστήριξε προκλητικά οτι για την σύγκρουση των δυο αεροσκαφών ευθύνεται ο Χανιώτης πιλότος Κώστας Ηλιάκης.
(πηγή: χανιώτικα νέα)


Μια άλλη πηγή που δεν ξέρω κατά πόσο είναι έγκυρη λέει:https://www.geocities.com/anaxfiles/forum/karpathos.html

----------------------------------------------------------------------
Οι συνάδελφοι του,καθημερινοί άγγελοι φύλακες του εναέριου χώρου μας,έχουν γράψει κάτω απ'την φωτογραφία του,στην είσοδο της μονάδας του:"Αυτός που σε γκρέμισε από κεί ψηλά,ίσως να χάρηκε.Θα χαιρόταν περισσότερο αν ήξερε ποιός ήταν ο Κώστας Ηλιάκης.Θα έπρεπε να λυπάται όμως,διότι δημιούργησε ένα νέο ιδανικό το οποίο δεν μπορεί να γκρεμιστεί".

Τελειώνοντας,θέλω να πώ ότι υπάρχει,κι είναι πολύ σοβαρό,μια προφητική σοβαρή και δημόσια αναφορά,για την πάγια στάση της Τουρκίας και σ'αυτό και σ'αυτό που επακολούθησε.Πέντε μέρες πριν τον χαμό του Κώστα,στις 18 Μαίου του 2006,στην εφημερίδα τα ΝΕΑ σε συνέντευξη του ο Αμερικανός συγγραφέας και ποιητής Πήτερ Μπαλακιάν μεταξύ άλλων ,με αφορμή την γενοκτονία των Αρμενίων,με λίγες μόνο λέξεις,αποτυπώνει την σκληρή πραγματικότητα που δυστυχώς ισχύει.Αναφέρει επί λέξει:

"H άρνηση της Τουρκίας ν'αναγνωρίσει την γενοκτονία των Αρμενίων,είναι παράλογη.Είναι υστερία.Η χώρα αυτή,δεν έχει καταλάβει τι σημαίνουν οι δημοκτρατικές αξίες.Και για να το συνειδοποιήσει,θα πρέπει να σπάσει τα ταμπού της.Η άρνηση της γενοκτονίας,είναι το τελικό στάδιο της γενοκτονίας,γιατί επιχειρεί να δαιμονοποιήσει τα θύματα και να αποκαταστήσει τους δράστες,στέλνοντας το μήνυμα ότι το μεγαλύτερο ανθρώπινο έγκλημα δεν απαιτεί καμία ηθική αντίδραση".
--------------------------------------------------------------------


[ame]https://www.youtube.com/watch?v=5CUW33HVxtM[/ame]


[ame]https://www.youtube.com/watch?v=0KZfOCEEQAI&feature=related[/ame]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Τιμή και δόξα στους πιλότους που έπεσαν εν καιρώ ειρήνης υπερασπιζόμενοι ηθικές αξίες και αρχές που τα βούγια στην άλλη άκρα του αιγαίου θα καταλάβουν ότι υπάρχουν σε κατι χιλιετίες.

Αιώνια η μνήμη του.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η ουσία είναι ότι και οι αξιωματικοί και των δύο πλευρών θύματα είναι, ούτως ή άλλως.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eftychialou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eftychialou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Η ουσία είναι ότι και οι αξιωματικοί και των δύο πλευρών θύματα είναι, ούτως ή άλλως.

Απότι θυμάμαι ο άλλος πιλότος δεν σκοτώθηκε!
Έπειτα μην ξεχνάς οτι τα δικά μας αεροπλάνα είχαν πάει για αναχαίτηση και όχι για επίθεση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Και οι δικοί μας μια χαρά φωτογραφίζουν στο Incirlik, μην ανησυχείς. Ό,τι κάνουν αυτοί κάνουμε κι εμείς. Θύματα είναι και οι δύο αξιωματικοί, δεν λέει κάτι το ότι δε σκοτώθηκε ο Τούρκος, θα μπορούσε να είχε σκοτωθεί αυτός. Η ουσία είναι ότι όποιος σκοτώνεται, πάει τζάμπα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eftychialou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eftychialou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
Μην το βλέπουμε όμως έτσι...γιατί τότε όλοι θύματα είμαστε της εξουσίας..
Ακόμα και στις κατασκοπίες που κάνουμε δεν βλέπω να έχουμε δημιουργήσει ποτέ τέτοιο θέμα ή πρόβλήμα ή "ατύχημα"
Το λινκ που έχω βάλει λέει κάποια διαφορετικά πράγματα αλλά δεν μπορώ να τα υποστηρίξω επειδή δεν ξέρω πόσο έγκυρα είναι. Το οτι μας ζήτησαν αποζημίωση...τα ρέστα δηλαδή? Λες και εμείς δεν χάσαμε αεροσκάφος (+τον πιλότο)
Δεν ξέρω αλλά δεν μπορώ να το δεκτό αυτό ακόμα και τώρα που μου το παρουσιάζεις όσο λογικά μου το παρουσιάζεις
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μην είσαι και τόσο σίγουρη ότι οι ελληνικές αρχές στα λένε όλα. Και η Ελλάδα ζήτησε αποζημίωση για το αεροσκάφος, αλλά τελικά δεν πήρε κανένας. Άσε που πολλές φορές και η ελληνική αεροπορία αναχαιτίζει εκτός των ορίων του ελληνικού εναερίου χώρου κι έχει παράνομες αξιώσεις εθνικής κυριαρχίας στα 10 μιλια, με 6 μίλια εθνικά ύδατα, που είναι παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία, όπως αντίστοιχα παγκόσμια τούρκικη πρωτοτυπία είναι το casus belli για την επέκταση των χωρικών υδάτων στα 12 μίλια, πράγμα όμως που θα απέκλειε τις τούρκικες ακτές απ'τη Μεσόγειο, κάτι που είναι επίσης ανεπίτρεπτο. Δεν είναι αδικημένος Έλληνας-κακός Τούρκος η ιστορία. Και οι δύο χώρες παραβιάζουν συστηματικά το διεθνή νόμο στο Αιγαίο, και οι δύο χώρες έχουν υπερβολικές αξιώσεις που δε χωράνε στο μικρό αιγαιακό χώρο και γι'αυτό πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί κι απ'τις δύο πλευρές.
Στην περίπτωση του Ηλιάκη, πέρα από τα φυσιολογικά όρια της αντικατασκοπείας, έγινε προσπάθεια να αναχαιτιστεί ο Τούρκος σε διεθνή χώρο του FIR Αθηνών, θεωρώντας, κακώς, η Σούδα, ότι το FIR Αθηνών είναι ελληνική κυριαρχία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Μην είσαι και τόσο σίγουρη ότι οι ελληνικές αρχές στα λένε όλα. Και η Ελλάδα ζήτησε αποζημίωση για το αεροσκάφος, αλλά τελικά δεν πήρε κανένας. Άσε που πολλές φορές και η ελληνική αεροπορία αναχαιτίζει εκτός των ορίων του ελληνικού εναερίου χώρου κι έχει παράνομες αξιώσεις εθνικής κυριαρχίας στα 10 μιλια, με 6 μίλια εθνικά ύδατα, που είναι παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία, όπως αντίστοιχα παγκόσμια τούρκικη πρωτοτυπία είναι το casus belli για την επέκταση των χωρικών υδάτων στα 12 μίλια, πράγμα όμως που θα απέκλειε τις τούρκικες ακτές απ'τη Μεσόγειο, κάτι που είναι επίσης ανεπίτρεπτο. Δεν είναι αδικημένος Έλληνας-κακός Τούρκος η ιστορία. Και οι δύο χώρες παραβιάζουν συστηματικά το διεθνή νόμο στο Αιγαίο, και οι δύο χώρες έχουν υπερβολικές αξιώσεις που δε χωράνε στο μικρό αιγαιακό χώρο και γι'αυτό πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί κι απ'τις δύο πλευρές.
Στην περίπτωση του Ηλιάκη, πέρα από τα φυσιολογικά όρια της αντικατασκοπείας, έγινε προσπάθεια να αναχαιτιστεί ο Τούρκος σε διεθνή χώρο του FIR Αθηνών, θεωρώντας, κακώς, η Σούδα, ότι το FIR Αθηνών είναι ελληνική κυριαρχία.

+1

το ζητημα που θα θεσω ειναι το εξης. ενας πιλοτος/ανθρωπος καλυτερα/ πεθανε χωρις καποιον ουσιαστικο λογο. για ποιο λογο πρεπει να τον θεωρουμε ηρωα; η μαλλον καλυτερα, οσο ηρωας ειναι αυτος, αλλο τοσο ειναι οι τοσοι εργατες που πεθαινουν καθε χρονο, εξαιτιας ατυχηματων στο χωρο εργασιας τους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Από την άποψη της εκτελέσως του καθήκοντος είναι ήρωας. Αλλά εντάξει, αν το επεκτείνεις εκεί που το πας, σίγουρα κάθε θύμα εργατικού ατυχήματος είναι ήρωας, δεδομένου ότι θυσιάζει τη ζωή του για την παραγωγή και την ευημερία του κοινωνικού συνόλου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
συγκριτικα ομως, ποιος παραγει μεγαλυτερο εργο, ο στρατιωτης ή ο εργατης;

βασικα ισως να μην ειναι συγκρισιμα., αλλα σιγουρα εξαρταται και απο τις συγκυριες
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Και οι δικοί μας μια χαρά φωτογραφίζουν στο Incirlik, μην ανησυχείς. Ό,τι κάνουν αυτοί κάνουμε κι εμείς. Θύματα είναι και οι δύο αξιωματικοί, δεν λέει κάτι το ότι δε σκοτώθηκε ο Τούρκος, θα μπορούσε να είχε σκοτωθεί αυτός. Η ουσία είναι ότι όποιος σκοτώνεται, πάει τζάμπα.

Έχεις αποδείξεις γι' αυτό;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όσες αποδείξεις έχεις κι εσύ ότι οι Τούρκοι φωτογράφιζαν τους S-300 όταν είχαν λάβει διαβεβαιώσεις ότι δεν έχουν βεληνεκές ικανό να πλήξει την Ανατολία, πράγμα για το οποίο πολύ αμφιβάλλω.
Ο ακύρηχτος πόλεμος είναι καθημερινό φαινόμενο και η Ελλάδα δεν θα είχε επιβιώσει, ως η τελευταία χώρα της Ε.Ε. που είναι σε μόνιμη εμπόλεμη κατάσταση, αν δεν είχε οργανώσει ένα τεράστιο δίκτυο υποκλοπών και κατασκοπείας. Αυτό δηλαδή που κάνουν και οι Τούρκοι.
Όσον αφορά τις παραβιάσεις ναι, είναι παράνομο να ζητούνται σχέδια πτήσης από κρατικά αεροπλάνα σε διεθνή χώρο, είναι παράνομη η αναχαίτιση εκτός των ορίων του εθνικού εναέριου χώρου, αν δεν προκύπτουν ζητήματα ασφάλειας αεροπλοίας και είναι παράνομη η θεώρηση του τεράστιου FIR Αθηνών ως χώρο ελληνικής κυριαρχίας. Είναι απλά χώρος ευθύνης, δεν είναι χώρος κυριαρχίας. Αν το διεθνή νόμο τον παραβίαζε μόνο η Τουρκία, τότε όλα τα διακρατικά ζητήματα θα είχαν λυθεί στη Χάγη. Επειδή όμως τον παραβιάζουμε συστηματικά κι εμείς, μεταξύ κατεργαραίων ειλικρίνεια και γι'αυτό ούτε η Ελλάδα, ούτε η Τουρκία επιθυμούν ν'αντιμετωπίσουν το πραγματικό διεθνές δίκαιο. Θα βρεθούν και οι δύο προ εκπλήξεων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Eftychialou

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Eftychialou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Χανιά (Χανιά). Έχει γράψει 339 μηνύματα.
1) Τι δουλεία έχεις με ένα αεροφωτογραφικό αεροσκάφος αφού δεν έχεις σκοπό να κάνεις κατασκοπία (πίστεψε με είναι άχρηστο)
Οι πύραυλοι S-300 είχαν μεταφερθεί λίγες μέρες πιο πριν στο Ηράκλειο.(αίτιο κατασκοπίας)

2)Δεν ήταν πραγματικά ατύχημα διότι οι Τούρκοι προδπάθησαν να αποφύγουν την αναχαίτηση ώστε να μην γίνει αναγνώριση των αεροσκαφών τους οπότε δεν ήταν ένα ατύχημα στον χώρο εργασίας ενός ανθρώπου, ο καθένας κάνει την δουλεία του και ατύχημα συμβαίνει λόγω δικού του λάθος ή συγκυριών όπως είπες και εσύ αλλά εδώ τα πράγματα διαφέρουν όπως προανέφερα.....

3)Μην είσαι τόσο απόλυτος για τα διεθνή εναέριο χώρο γιατί οι γνώμες διηστανται https://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=708539
-----------------------------------------
Να προσθέσω και αυτό:

Αντιδρούν Τούρκοι, ΗΠΑ
Τα συστήματα S-300 στο παρασκήνιο της έντασης στο Αιγαίο για μία δεκαετία

Αθήνα

Μια σκληρή στρατιωτική, πολιτική και διπλωματική παρτίδα πόκερ παίζεται εδώ και 12 χρόνια γύρω από τους πυραύλους S-300: το ρωσικό αντιαεροπορικό σύστημα ήταν την περασμένη Τρίτη ο στόχος του τουρκικού κατασκοπευτικού αεροπορικού σχηματισμού, που προκάλεσε την «κρίση των F-16», ανοικτά της Καρπάθου.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας Τα Νέα, η Τουρκία φανερά και οι ΗΠΑ υπογείως πολέμησαν από την πρώτη στιγμή την προοπτική απόκτησης των S-300, αρχικά από την Κύπρο και αργότερα από την Ελλάδα, λόγω και του μεγάλου εύρους της αντιαεροπορικής ομπρέλας, καθώς και της δυνατότητας των συστοιχιών της να καταρρίπτουν ταυτόχρονα έως και 12 αεροσκάφη, εξηγούν εύκολα το ενδιαφέρον, όπως και την ενόχληση της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας.

Με τις τακτικές κατασκοπευτικές αποστολές, όπως αυτήν της περασμένης Τρίτης, η Τουρκία επιχειρεί δύο πράγματα: Πρώτον, να εντοπίσει τις θέσεις στις οποίες μετακινούνται κατά περιόδους οι εκτοξευτές και τα ραντάρ. Δεύτερον, να προκαλέσει την ενεργοποίηση των ραντάρ των S-300 και τον εγκλωβισμό των αεροσκαφών της, ώστε με ειδικές συσκευές να αποτυπώσει το ηλεκτρονικό ίχνος και να μπορέσει έτσι, με συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου, να προστατευθεί από την απειλή.

Oι προσπάθειες έχουν ενταθεί τα τελευταία χρόνια, καθώς οι Τούρκοι πιλότοι και οι υπεύθυνοι της αεράμυνας διαπίστωσαν εμπράκτως την απειλή από τους εγκλωβισμούς των αεροσκαφών τους στα ραντάρ. Η εφημερίδα Τα Νέα παρουσιάζει το Σάββατο απόσπασμα κατάθεσης του πρώην αρχηγού ΓΕΕΘΑ Μανούσου Παραγιουδάκη κατά την προανάκριση για την υπόθεση των ΤOR-Μ1.

O στρατηγός επισημαίνει τι με την ανάπτυξη των συστημάτων, οι Τούρκοι άρχισαν αμέσως σοβαρές διαμαρτυρίες και παραστάσεις σε ΝΑΤO και ΗΠΑ, καθώς αισθάνονταν για πρώτη φορά στην Ιστορία να εγκλωβίζονται από αντιαεροπορικά όπλα στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου, ενώ αυτοί ήταν συνηθισμένοι να αναχαιτίζονται από τα ελληνικά αεροπλάνα περίπου στο μέσον του Αιγαίου. «Μας συστήθηκε μάλιστα να μην εγκλωβίζουμε τα τουρκικά αεροσκάφη όταν έμπαιναν στο Αιγαίο» καταλήγει ο κ. Παραγουδιάκης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Δικαίωμά μας να έχουμε πυραύλους όπως κι αυτοί έχουν πυρηνικές κεφαλές στο πλαίσιο του ΝΑΤΟ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η κάθε χώρα κάνει την πολιτική της. Την υπόθεση με τους S-300 τη γνωρίζω καλά. Και οι δύο χώρες έχουν όπλα που μπορούν να πλήξουν την άλλη και οι δύο χώρες κατασκοπεύουν η μία την άλλη σε κάθε επίπεδο. Το Αιγαίο είναι εν δυνάμει η πιο επικίνδυνη, για τον εχθρό, περιοχή στον κόσμο σε περίπτωση πολέμου, αυτό το έχει δηλώσει η Ελλάδα ρητά και η Τουρκία το γνωρίζει και δε μπορεί να κάνει τίποτα. Η ομπρέλα δεν αλλάζει. Δύο αστακοί δεν πρόκειται να κινηθούν ο ένας εναντίον του άλλου. Η ουσία είναι ότι η Ελλάδα σπαταλάει 10 δις δολλάρια το χρόνο και η Τουρκία 30, σε θέματα εξοπλισμών, και η αναλογία είναι εντελώς άκυρη, αν σκεφτεί κανείς ότι η Τουρκία είναι μια πολύ μεγαλύτερη χώρα, με πολύ μεγαλύτερες ανάγκες και πολύ μεγαλύτερες προκλήσεις και διενέξεις απ'την Ελλάδα.
Σαφώς παραβιάζει το διεθνή νόμο η Ελλάδα όταν επεκτείνει αυθαίρετα τον εναέριο χώρο στα 10 νμ με 6 νμ χωρικά ύδατα. Κι αυτό επειδή δεν θέλει να προκαλέσει το casus belli, αλλά δε μπορούμε να έχουμε και την πίτα ολόκληρο και το σκύλο χορτάτο. Ούτως ή άλλως αυτό είναι δύσκολο στο Αιγαίο, λόγω της μικρής του έκτασης. Και ο μοναδικός λόγος που δεν έχουν δώσει το μισό FIR Αθηνών στους Τούρκους είναι ότι κάνουμε πολύ καλή διαχείριση. Διαφορετικά θα το είχαν δώσει προ πολλού. Γνωρίζουν ότι η Ελλάδα συστηματικά χρησιμοποιεί το FIR ως επέκταση του εθνικού εναέριου χώρου. Παρόμοιες κι απαράδεκτες παραβιάσεις συμβαίνουν κι από την άλλη πλευρά, βέβαια.
Η Ελλάδα και η Τουρκία εξαιρέθηκαν, μετά από 20 χρόνια συμμετοχής, απ'το πρόγραμμα πυρηνικών του ΝΑΤΟ, γιατί κρίθηκαν επικίνδυνες, λόγω της διένεξής τους, να διαχειριστούν τέτοιο οπλοστάσιο. Δεν υπάρχει ούτε μία πυρηνική κεφαλή, πλέον, σε καμία απ'τις δύο χώρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Αλλά αφού είναι κατά πολύ ισχυρότεροί μας αριθμητικά άρα και στρατιωτικά γιατί να ασχολούνται με το να μας διαλύσουν τους πυραύλους;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αλλά αφού είναι κατά πολύ ισχυρότεροί μας αριθμητικά άρα και στρατιωτικά γιατί να ασχολούνται με το να μας διαλύσουν τους πυραύλους;

Γιατί στη σύγχρονη στρατηγική αυτά είναι μαλακίες. Δεν έχει καμία σχέση η αριθμητική υπεροχή. Έχει σημασία η τεχνική και στρατηγική υπεροχή σε ορισμένες τακτικές πολέμου. Δεν πρόκειται να διαλύσουν κανένα πύραυλο. Επίσημα η Τουρκία είναι εκτός βεληνεκούς των S-300.
Αριθμητικά, ας πούμε, σκέψου ότι η Τουρκία καλύπτει μια τεράστια χώρα με 250 μέτρια αεροπλάνα και η Ελλάδα μια πολύ μικρότερη χώρα με 150 αναβαθμισμένα. Η ασπίδα του Αιγαίου δε μπορεί, αν ενεργοποιηθεί, να διαπεραστεί από τίποτα, ενώ στο επίπεδο ναυτικού μέθοδοι όπως οι διοικήσεις ταχείας αντίδρασης και οι νέες ανθυποβρυχιακές φρεγάτες εξασφαλίζουν μια πολύ καλή άμυνα. Είναι πολύ τεχνοκρατικά τα κριτήρια της στρατιωτικής υπεροχής.
Το θέμα το οποίο τονίζω κι επαναλαμβάνω είναι ότι όλη αυτή η βιομηχανία στην ουσία αυξάνει τα κεφάλαια των κατασκευαστών, καλλιεργώντας συνεχές κλίμα τρόμου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
επειδη υπαρχουν αρκετοι φορεις στη μεση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Επίσημα.


Και όσο να είναι, έχουν τριπλάσια δύναμη από μας και ξοδεύουν κι αυτοί πολύ λεφτό. Στην άγκυρα με τίποτε δε φτάνουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Επίσημα.


Και όσο να είναι, έχουν τριπλάσια δύναμη από μας και ξοδεύουν κι αυτοί πολύ λεφτό. Στην άγκυρα με τίποτε δε φτάνουμε.

Δεν θέλαμε και ποτέ να φτάσουμε. Δεν είναι θέμα τριπλάσιας δύναμης, στο χώρο του Αιγαίου υπάρχει πλήρης ισορροπία. Το λιγότερο πρόβλημα της Τουρκίας αυτή τη στιγμή είναι η Ελλάδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top