penspinner
Νεοφερμένος
OK Ευχαριστώ.1) Βρες βιβλία του Γκαρούτσου(Μαθηματική ανάλυση 1 και 2), παρακολούθα
2) Ο καθηγητής ανεβάζει σημειώσεις δικές του. Διάβασε απο εκεί.
3) Πολύ καλό βιβλίο. Βρες το. παρακολούθα.
4) Παρακολούθα. Αρκεί. Θα σας δοθεί και αυτό το βιβλίο σε όλους κι ας μην είστε γραμμένοι στη σχολή. Είναι καλόhttps://pc-vlsi18.ceid.upatras.gr/introduction_to_computer_systems.html πάτα εκεί που λέει lecture notes.
5) Εξαιρετικά βιβλία(Moris Mano Ψηφιακή Σχεδίαση ή Wakerly δεν θυμάμαι τον τίτλο, για μένα καλύτερο το πρώτο γιατί είναι πιο μαζεμένο), ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΑ!!!!!!!!
6) Βάζει ασκήσεις απ' το βιβλίο οπότε αν διαβάσεις απο κει είσαι καλυμένος(Rizzoni τόμος 1)
Υπενθυμίζω πως ο καθένας λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο. Κάτι που βοήθησε εμένα δεν είναι απαραίτητο ότι θα βοηθήσει και τους υπόλοιπους. Θα δεις και μόνος σου πως πρέπει να λειτουργεις. Για αρχή παρακολούθα τα πάντα. Θα με θυμηθείς!
ΥΓ. 25 ευρώ + φπα
Όταν λες όμως ότι πρέπει να συννενοηθούμε με τον καθηγητή για το εργαστήριο (που εδώ που τα λέμε ένα είναι όλο και όλο) που θα τον βρούμε τον άνθρωπο και πότε? Φαντάζομαι δεν θα πάμε μια άσχετη ώρα στο τμήμα και θα αναζητάμε κάποιο κύριο που κάνει φυσική.
Υ.Γ. Επιταγές δέχεσαι?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RebeccaforJimani
Εκκολαπτόμενο μέλος
OK Ευχαριστώ.
Όταν λες όμως ότι πρέπει να συννενοηθούμε με τον καθηγητή για το εργαστήριο (που εδώ που τα λέμε ένα είναι όλο και όλο) που θα τον βρούμε τον άνθρωπο και πότε? Φαντάζομαι δεν θα πάμε μια άσχετη ώρα στο τμήμα και θα αναζητάμε κάποιο κύριο που κάνει φυσική.
Υ.Γ. Επιταγές δέχεσαι?
Θα πάτε στο γραφείο του τον Οκτώβρη(το γραφείο του είναι εκεί που είναι και το εργαστήριο, ρωτήστε κιόλας) και θα του πείτε κυριε Βελγάκη το και το. Είναι εκεί κάθε μέρα νομίζω. Πρωί εγώ τον έβρισκα συνέχεια.
Υ.Γ. Μόνο κας!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
penspinner
Νεοφερμένος
Στις διαλέξεις τώρα στην αρχή να φέρνουμε κανένα τετράδιο και στυλό να γράφουμε ή στην αρχή δεν λέμε και τίποτα σοβαρό?Θα πάτε στο γραφείο του τον Οκτώβρη(το γραφείο του είναι εκεί που είναι και το εργαστήριο, ρωτήστε κιόλας) και θα του πείτε κυριε Βελγάκη το και το. Είναι εκεί κάθε μέρα νομίζω. Πρωί εγώ τον έβρισκα συνέχεια.
Υ.Γ. Μόνο κας!
Υ.Γ. Οκ μόλις έρθω στην Πάτρα θα το κανονίσουμε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RebeccaforJimani
Εκκολαπτόμενο μέλος
Στις διαλέξεις τώρα στην αρχή να φέρνουμε κανένα τετράδιο και στυλό να γράφουμε ή στην αρχή δεν λέμε και τίποτα σοβαρό?
Υ.Γ. Οκ μόλις έρθω στην Πάτρα θα το κανονίσουμε.
Να φερετε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiannhsD17
Νεοφερμένος
Πως προφέρεται αυτό το ceid? "σέιντ" ή "σι-ι-αΪ-ντι" ? Εγώ τόσο καιρό το έλεγα σαν το πρώτο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RebeccaforJimani
Εκκολαπτόμενο μέλος
Μια άκυρη ερώτηση...
Πως προφέρεται αυτό το ceid? "σέιντ" ή "σι-ι-αΪ-ντι" ? Εγώ τόσο καιρό το έλεγα σαν το πρώτο..
Σέιντ ή Σεϊ'ντ ή ΤΜΗΥΠ ή απλά Η/Υ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiannhsD17
Νεοφερμένος
Σέιντ ακούγεται πιο "πιασάρικο"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
InF3XioN
Νεοφερμένος
Μεταξύ μας το λέμε ceid, και στα forum για να προσδιορίζεται ακριβώς. Στο Πανεπιστήμιο και γενικά, το Τμήμα λέγεται "Η/Υ" (Ήτα - Ύψιλον).Δεν μ'αρέσει το Η/Υ .
Σέιντ ακούγεται πιο "πιασάρικο"
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiannhsD17
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sotiris09
Νεοφερμένος
Πήρα τηλέφωνο αλλά πρέπει να το έχουν κατεβασμένο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GiannhsD17
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
RebeccaforJimani
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ξεκινάμε την τετάρτη 29/10, στις 15:00 με τον κ Χριστίδη.
Καλά θα περάσετε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
penspinner
Νεοφερμένος
Να περιμένουμε εκπλήξεις?Καλά θα περάσετε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
καλησπερα...περασα φετος στο μαθηματικο θεσσαλονικη...γενικα μου αρεσουν τα μαθηματικα αλλα το ονειρο μου ειναι ο προγραμματισμος...μ αρεσει τρελα κ ''στροφαρω'' αρκετα..ομως λογω του οτι οπως και να το κανουμε, ο κλαδος της πληροφορικης ειναι κορεσμενος, πεσαν απο πανω μου μαμα-καθηγητες κλπ και αποφασισα να παω μαθηματικο(οι μαθηματικοι εχουν παντα δουλεια)και να κανω καποιο μεταπτυχιακο στους υπολογιστες...το προβλημα μου ομως ειναι οτι εχοντας κανει εναμιση μηνα στο μαθηματικο, η σχολη δε μου αρεσει καθολου, τη βρισκω βαρετη(μιας και ΟΛΑ τα μαθηματα, ακομη και ο προγραμματισμος εκει ειναι μαθηματικα)και με λιγα λογια δεν εχω καμια διαθεση να περασω τα επομενα 5-6 χρονια σε μια σχολη που δε μου προσφερει καμια ευχαριστηση...σκεφτηκα λοιπον με το 10% να μπω μηχανικων η/υ και πληροφορικης... 3ερω οτι 8α ειναι πολυ πιο δυσκολα τα πραγματα(ειδικα για μενα που δε διαβαζω ιδιαιτερα και 8εωρω οτι μπηκα ακοπα στο μα8ηματικο) αλλα θελω να γουσταρω αυτο που σπουδαζω...εσεις τι πιστευετε?να το κανω αυτο το βημα?
Συνεχίζεις κανονικά την παρακολούθηση στο μαθηματικό και τον Ιούλιο κάνεις 10% για το ceid. Δεν έχεις να χάσεις κάτι.
Στην περίπτωση που το πιάσεις, διαγράφεσαι από το μαθηματικό και κάνεις εγγραφή εκεί.
Μην έχεις την ψευδαίσθηση πάντως, ότι στο ceid δε θα βρεις (πολλά) μαθηματικά. Good luck
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ερώτηση 1: Πώς φανταζόσουν το Τμήμα Μαθηματικών;
Ερώτηση 2: Πώς ξέρεις ότι και η άλλη σχολή δεν θα έχει κάποια μαθηματικά ή και πληροφορική που δεν θα σου αρέσει; Εξάλλου πληροφορική δεν είναι το σερφάρισμα για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Πληροφορική πολλοί την σπουδάζουν αλλά λίγοι την κατέχουν. Επίσης η πληροφορική δεν είναι ένας κλάδος. Υπάρχουν πολλές περιοχές πάνω στην πληροφορική. Εξαρτάται με τι αντικείμενο θέλεις να ασχοληθείς.
Παρατήρηση:Το Τμ.Μαθηματικών δεν είναι σε καμία περίπτωση βαρετή σχολή. Εξαρτάται ο φοιτητής πως αντιλαμβάνεται την επιστήμη των μαθηματικών. Αυτή η δυσκολία της και η αφηρημένη μορφή της είναι και η μαγεία της για όσους ξέρουν. Η επιστήμη δεν οφείλει να πέσει στο επίπεδο του φοιτητή αλλά ο φοιτητής να ανέβει στο επίπεδο της επιστήμης, αλλιώς να μην μιλάμε για Πανεπιστήμιο. Το αν δεν σου αρέσει το Τμ.Μαθηματικών δεν φταίει το Τμήμα γι' αυτό. Το Τμήμα Μαθηματικών δεν έχει ακαδημαϊκό στόχο να βγάζει επιστήμονες πληροφορικής από την πίσω πόρτα. Όσοι υποτίθεται ότι δηλώνουν την επιστήμη αυτή τουλάχιστον έχουν μια επίγνωση από το 2ο-3ο έτος (αφού η πλειοψηφία σκέφτεται όπως εσύ στα πρώτα έτη σπουδών του Μαθηματικού) ότι το πρόγραμμα σπουδών προσφέρει μόνο μαθηματικά σε όλη την έκτασή τους και κάποιες επιλεγμένες εφαρμογές μαθηματικών σε παράλληλες επιστήμες όπως φυσική, πληροφορική, επιχειρησιακή έρευνα,..κτλ. Αυτό σημαίνει πρακτικά, ότι σε όλα τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών θα αναγκαστείς να αφομοιώσεις τον μαθηματικό τρόπο σκέψης και γραφής με την ανάλογη μαθηματική αυστηρότητα στην διατύπωση του μαθηματικού λόγου είτε αυτό είναι τεχνολογία λογισμικού είτε κβαντική μηχανική.
Κάνε ότι σε φωτήσει ο Θεός. Εσύ ξέρεις καλύτερα τις δυνάμεις σου από εμάς εδώ που δεν σε ξέρουμε καν σαν άνθρωπο. Πάντως να ξέρεις, ότι η φράση "σπουδάζω ότι γουστάρω" είναι πολύ χύμα και υποκειμενική αφού στην Ελλάδα μόνο το 10% των φοιτητών έχει επίγνωση γι' αυτό που (θέλει να) σπουδάζει και σπουδάζει αυτό που γουστάρει. Οι περισσότεροι σπουδάζουν για να σπουδάζουν. Γι' αυτό και στους τόσους πτυχιούχους μετά, λίγοι διαπρέπουν πάνω στην επιστήμη τους είτε στην αγορά εργασίας είτε ερευνητικά-ακαδημαϊκά.
Φιλικά,
ένα τελειόφοιτος του Τμ.Μαθηματικών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miro2
Δραστήριο μέλος
ουτως η αλλως εχω σκοπο να μεινω αυτο το ετος, πρωτον γιατι ποτε δεν 3ερεις με τις βασεις και δευτερον γιατι αυτα που 8α ''παρω'' παρακολου8ωντας τα μα8ηματα 8α με βοη8ησουν σιγουρα στη σχολη της πατρας, αφου οπως αναφερετε και ειμαι σιγουρη γι αυτο η σχολη εχει πολλα μα8ηματικα...
στην ερωτηση 2 φιλε nPb οχι, δεν το 3ερω...και δεν μπορω να το μα8ω, οπως δεν μπορουσα να το μα8ω και για το μα8ηματικο...ειναι ρισκο...
αυτη η αφηρημενη μορφη της που αναφερεις, μπορει για σενα να ειναι συναρπαστικη για μενα ομως που δεν μπορω να δεχτω καποια πραγματα απλα κ μονο επειδη ετσι πρεπει(με τη φυσικη περυσι ειχα προβλημα γι αυτο ακριβως το λογο) και το γεγονος οτι τουλαχιστον τωρα στο πρωτο ε3αμηνο, το 90% απο αυτα που μας μα8αινουν ειναι εντελως 8εωρητικα, χωρις κανενα ενδιαφερον(μιλαω για μενα παντα) και χωρις να νιω8ω οτι το μυαλο μου ε3ελισσεται, με κανουν να ευχομαι να ειχα παει ε3αρχης εκει που η8ελα...το τμημα μα8ηματικων λοιπον, το φανταζομουν ως ενα μεταβατικο σταδιο οπου 8α μπορουσα να μα8ω καλυτερα μα8ηματικα, ουσιαστικα μα8ηματικα, χωρις να αποτελουν μια αυτοματοποιημενη διαδικασια οπως μεχρι προσφατα στη δευτεροβα8μια εκπαιδευση...αυτο που συναντησα(δεν μπορω να πω με σιγουρια αν ταιριαζει στην παραπανω δικη μου προσδοκια) απλα με αφηνει αδιαφορη, και η ''ευ8υνη'' ειναι αποκλειστικα δικη μου, ή μαλλον του χαρακτηρα και του τροπου σκεψης μου...
σε ολα τα υπολοιπα που λες συμφωνω απολυτα...και 8ελω να προσ8εσω οτι τελικα το μα8ηματικο ειναι οπως η ιατρικη...πρεπει να το 8ελεις ΠΟΛΥ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Ποτέ των ποτών όμως, όσο και να προχωρήσει η επιστήμη, δεν θα καταρριφθεί ο Cauchy ή ο Νεύτωνας ή ο Picard ή ο Lindeloff όσο "θεωρητικοί" και αν είναι γιατί απλά αυτά τα ανιαρά "θεωρητικά" μαθηματικά (που παραδόξως εφαρμόζουν για παράδειγμα στην υπολογιστική νοημοσύνη δηλ., κλάδο της "εφαρμοσμένης" πληροφορικής) είναι τα θεμέλια του οικοδομήματος. Βέβαια ο καθένας φοιτητής είναι ελεύθερος να επιλέξει πως θέλει να μελετήσει ένα οικοδόμημα. Η αγορά πουλάει και ο πελάτης ψωνίζει εκείνο που θέλει.
Δυστυχώς για μένα ποτέ δεν ήταν συναρπαστικά τα μαθηματικά. Έγιναν στην πορεία...
Τέσπα δεν το συνεχίζω για να μην βγούμε offtopic...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nicktamias
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Να πω και γω κάτι.Φυσικά και να κάνεις 10% αφού βλέπεις ότι η σχολή δε σ αρέσει.Αλλά είναι και κάτι άλλο που μου κανε εντύπωση.Πραγματικά ποιος πιστεύει ότι οι μαθηματικοί έχουν "γενικά" δουλειά ενώ η πληροφορική "γενικά" είναι κορεσμένος κλάδος;Αυτές είναι λάθος απόψεις.Καταρχήν όταν μιλάμε για τέτοιες επιστήμες υπάρχει μεγάλη διαφορά γιατί ο κάθε φοιτητής μπορεί να εξελιχθεί πολύ διαφορετικά.Δε θα ασχολούνται όλοι με τον ίδιο κλάδο.Πάντως αυτοί που βγαίνουν μαθηματικοί με σκοπό να διδάξουν έχουν απίστευτη ανεργία και αυτό είναι γεγονός.
Eχω την εντύπωση πως οι πληροφοικοί είναι σε πολύ πιο δύσκολη θέση από τους μαθηματικούς σε σχέση με την αγορά εργασίας. Ο λόγος είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλές σχολές που παράγουν πληροφορικούς π.χ. στην Αθήνα (ΑΣΣΟΕ, Καποδιστριακό, Πολυτεχνείο (ΗΜΜΥ) , ΠαΠΕΙ, Πάντειος, ΤΕΙ Αθήνας). Όποια πέτρα και να ανοίξεις ένα πληροφορικό θα βρεις. Επίσης ένα μεγάλο μέρος των παιδιών προετοιμάζονται για διάφορες χαζοπιστοποιησεις όπως το ecdl για να διδάξεις σε αυτά δεν χρειάζεται να είσαι πληροφορικός. Επίσης εκτός δευτεροβάθμιας ένας πληροφορικός έχει να ανταγωνιστεί τα ΙΕΚ και τα κολλέγια (π.χ. διεκδικούν θέσεις ως προγραμματιστές) και διάφορους άλλους κλάδους που κάνουν μεταπτυχιακό στην πληροφορική.
Κακά τα ψέματα ο διορισμός όπως και για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς κλάδους είναι πολύ δύσκολος και ένα μεγάλο μέρος των αποφοίτων πληροφορικής στρέφεται στα μαθήματα για τις πανελλαδικές. Όμως το σύστημα θα αλλάξει (και αυτοί που θα δίνουν πληροφορικοί ως μάθημα στις πανελλαδικές θα μειωθούν (σε απόλυτο αριθμό) και ενδεχόμενα θα δημιουργηθεί μεγαλύτερο πρόβλημα στην αγορά εργασίας. Αντίθετα τα μαθηματικά και με το καινούριο σύστημα θα ενδιαφέρει πάρα πολλους.
Αντίθετα ο μαθηματικός μπορεί να κάνει μάθημα (σε φροντιστήρια) σε παιδιά από το Δημοτικό και σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου. Οι σχολές που παράγουν μαθηματικούς είναι πολύ λιγότερες από τις σχολές πληροφορικων. Επίσης ένας μαθηματικός έχει πολύ ευρύ επαγγελματικό προσανατολισμό (μπορεί με μεταπτυχιακά να ασχοληθεί με στατιστική- αναλογιστική, οικονομικά , πληροφορική).
Η πληροφορική 4 χρόνια πριν δώσω πανελλαδικές ήταν ένας κλάδος με πολύ καλή επαγγελματική αποκασταση (και οι βάσεις ήταν στα ουράνια) . Δυστυχώς διάφορες πολιτικές οδήγησαν αυτόν τον κλάδο σε πολύ μεγάλο πρόβλημα ως προς την ευρεση εργασίας που σύντομα θα προσεγγίσουν τα προβλήματα των φιλολόγων.
@miro2
Πιστεύω πως πρέπει να προσπαθήσεις να βγάλεις την σχολή. Αν δε μπορείς φυσικά να κάνεις 10% προπάντων να σου αρέσει αυτό που θα κάνεις. Επίσης να σκεφτείς και άλλους κλάδους π.χ. οικονομικά, χημικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.