Guest 699855
Επισκέπτης
https://www.esos.gr/arthra/45719/me-vathmo-apolytirioy-i-eisagogi-sta-panepistimia-kai-tei
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΓιωργοςM
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σωτηρης7
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
harry akritas
Διάσημο μέλος
Εγω προσωπικα θεωρω τις πανελληνιες μια χαρα (μην πεσετε να με φατε) αυτο με το απολυτηριο δεν μου αρεσει καθολου.Ασε που οτι βγιανει λιγο πριν την δεθ δεν ειναι να το παρεις στα σοβαρα
Συμφωνώ απολύτως. Καλύτερα πανελλήνιες παρά απολυτήριο. Άλλωστε η δίκαια βαθμολόγηση δε νομίζω ότι μπορεί να επιτευχθεί άσχετα τι λέει το άρθρο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
DumeNuke
Τιμώμενο Μέλος
Το πρόβλημα είναι το εξής, όπως οι ίδιοι έχουν παραδεχτεί πολλάκις (δημόσια) δεν έχουν εμπειρία γιατί... πρώτη φορά αριστερά. Επομένως, όπως και σε πολλούς άλλους τομείς, έτσι και σε αυτόν, δεν είναι απόλυτα σίγουροι για το αποτέλεσμα, απλά πειραματίζονται και εύχονται για το καλύτερο. Μπορεί να φτάσουν τις διαβουλεύσεις για το νομοσχέδιο μέχρι το τέλος και τελικά να το αποσύρουν, άμα δουν μεγάλη κατακραυγή από κάτω. Κανείς δεν ξέρει.
Το γεγονός είναι ότι από την ανάληψη της θητείας της, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ εναντιώθηκε στον θεσμό των Πανελληνίων. Τόσο η πρόταση της για λίστα στα χαμηλόβαθμα τμήματα, όσο και η καινούργια, για πλήρη κατάργηση των Πανελληνίων και αντικατάστασή τους από το Βαθμό Εθνικού Απολυτήριου είναι μέσα στο γενικότερο σκεπτικό που έχουν οι αρμόδιοι στο Μαξίμου, σχετικά με το πώς θα έπρεπε να είναι η ελληνική παιδεία. Οπότε, δεν αποτελεί κάτι το αδύνατο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chrispap1997
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
locotrelos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Παντως η εφαρμογή τελεστή βαρύτητας ανά επιλογή και πλήθος επιλογών του υποψηφίου ειναι ενα σωστο μετρο καθως επιβραβευονται οι συνειδητοποιημενοι μαθητες.
Να επιβραβεύονται οι συνειδητοποιημένοι, αλλά να επιβραβεύονται και αυτοί που έχουν καλές επιδόσεις. Και βέβαια αυτοί που έχουν καλή επίδοση πρέπει να είναι σε προτεραιότητα, ακόμη και εάν δεν είναι συνειδητοποιημένοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
locotrelos
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ποιος πιστευεις οτι θα παει καλυτερα στην εκαστοτε σχολη αυτος που μπηκε επειδη το γουσταρε πραγματικα ή ενας που μπηκε λογω υψηλης βαθμολογιας?Να επιβραβεύονται οι συνειδητοποιημένοι, αλλά να επιβραβεύονται και αυτοί που έχουν καλές επιδόσεις. Και βέβαια αυτοί που έχουν καλή επίδοση πρέπει να είναι σε προτεραιότητα, ακόμη και εάν δεν είναι συνειδητοποιημένοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Ποιος πιστευεις οτι θα παει καλυτερα στην εκαστοτε σχολη αυτος που μπηκε επειδη το γουσταρε πραγματικα ή ενας που μπηκε λογω υψηλης βαθμολογιας?
Σκέψου κάποιον που θέλει να πάει ιατρική και παρ' όλα αυτά να μην τα καταφέρνει σε βιολογία και χημεία τόσο καλά. Παρ' όλα αυτά θέλει την ιατρική και την δηλώνει ως μοναδική επιλογή. Πιστεύεις ότι θα την βγάλε;. Αντίστοιχα από την θεωρητική σκέψου κάποιον που θέλει νομική, αλλά είναι σκράπας στα γλωσσικά μαθήματα και δεν μπορεί να αρθρώσει λόγο. Πιστεύεις ότι είναι κατάλληλος για την νομική;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Εγώ πιστεύω ότι αυτό εξυπηρετεί κάτι άλλο. Οι μαθητές θα στρέφονται πάντα σε σχολές που θέλουν εξετάσεις. Ο σκοπός αυτής της πολιτικής είναι επί της ουσίας να κλείσουν οι χαμηλόβαθμες σχολές, μιας και δεν έχουν μεγάλη ζήτηση. Και αυτό γιατί στην ελληνική κοινωνία υπάρχει βαθιά ριζωμένη η αντίληψη ότι για να μπεις σε ένα καλό τμήμα, πρέπει να δίνεις εξετάσεις. Κατά αυτό τον τρόπο, αυτά τα χαμηλόβαθμα τμήματα θα απαξιωθούν και τελικά θα κλείσουν. Έτσι το κράτος θα εξοικονομήσει χρήματα.
Οπότε για την Ελληνική κοινωνία, οι χαμηλόβαθμες σχολές που θα κλείσουν θα είναι: Τμήμα Φυσικής, Μαθηματικών, Γεωλογίας, ... άρα θα ομολογήσουμε διεθνώς ότι οι θετικές επιστήμες (για παράδειγμα) μας είναι άχρηστες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Aphrodite_25
Νεοφερμένος
Δυστυχώς ή ευτυχώς οι πανελλήνιες είναι ο μόνος αξιοκρατικός τρόπος για να περάσει καποιος στη σχολη που επιθυμει!Σιγουρα ο πιο ψυχοφθορος αλλα και παλι ο πιο αξιοκρατικος-σε συγκριση με μεταπτυχιακα και κατατακτηριες-! Ας μην ξεχναμε αλλωστε πως αν ισχυσει αυτο με το απολυτηριο θα ευνοηθουν ιδιαιτερα οσοι πηγαινουν σε ιδιωτικα σχολεια!Εγω προσωπικα θεωρω τις πανελληνιες μια χαρα (μην πεσετε να με φατε) αυτο με το απολυτηριο δεν μου αρεσει καθολου.Ασε που οτι βγιανει λιγο πριν την δεθ δεν ειναι να το παρεις στα σοβαρα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panosedessa
Δραστήριο μέλος
Δυστυχώς ή ευτυχώς οι πανελλήνιες είναι ο μόνος αξιοκρατικός τρόπος για να περάσει καποιος στη σχολη που επιθυμει!Σιγουρα ο πιο ψυχοφθορος αλλα και παλι ο πιο αξιοκρατικος-σε συγκριση με μεταπτυχιακα και κατατακτηριες-! Ας μην ξεχναμε αλλωστε πως αν ισχυσει αυτο με το απολυτηριο θα ευνοηθουν ιδιαιτερα οσοι πηγαινουν σε ιδιωτικα σχολεια!
ποιο αξιοκρατικος;;;χαχαχαχα ωραιο αστειο....ξεχνας τα ιδιωτικα και γενικα τους λεφταδες τους εχοντες και κατεχοντες..και τους κακομοιρους τους μπατηρηδες που τα δινουν ολα για να περασουν σε μια σχολη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Οπότε για την Ελληνική κοινωνία, οι χαμηλόβαθμες σχολές που θα κλείσουν θα είναι: Τμήμα Φυσικής, Μαθηματικών, Γεωλογίας, ... άρα θα ομολογήσουμε διεθνώς ότι οι θετικές επιστήμες (για παράδειγμα) μας είναι άχρηστες.
Δεν είναι άχρηστες. Απλά τα περιφερειακά θα κλείσουν και θα μείνουν μόνο των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης και σαφώς με πιο μειωμένες θέσεις για να μπαίνουν πιο λίγοι. Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και στην θεωρητική σε κάτι τμήματα τύπου ανθρωπολογίας του πανεπιστημίου αιγαίου που η βάση είναι πολύ χαμηλή. Αυτός είναι ο σκοπός άλλωστε της ελεύθερης πρόσβασης στα πανεπιστήμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Bemanos
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν είναι άχρηστες. Απλά τα περιφερειακά θα κλείσουν και θα μείνουν μόνο των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης και σαφώς με πιο μειωμένες θέσεις για να μπαίνουν πιο λίγοι. Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και στην θεωρητική σε κάτι τμήματα τύπου ανθρωπολογίας του πανεπιστημίου αιγαίου που η βάση είναι πολύ χαμηλή. Αυτός είναι ο σκοπός άλλωστε της ελεύθερης πρόσβασης στα πανεπιστήμια.
ετσι πρεπει να γινει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
ετσι πρεπει να γινει
Δεν πιστεύω ότι πρέπει έτσι να γίνει. Το σωστό κατά τη γνώμη μου, είναι να μειωθούν οι θέσεις στα ήδη υπάρχοντα τμήματα κατά 50 %, χωρίς να κλείσει κανένα τμήμα. Σκέψου μόνο πόσοι καθηγητές θα μείνουν άνεργοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Δεν είναι άχρηστες. Απλά τα περιφερειακά θα κλείσουν και θα μείνουν μόνο των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης και σαφώς με πιο μειωμένες θέσεις για να μπαίνουν πιο λίγοι. Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και στην θεωρητική σε κάτι τμήματα τύπου ανθρωπολογίας του πανεπιστημίου αιγαίου που η βάση είναι πολύ χαμηλή. Αυτός είναι ο σκοπός άλλωστε της ελεύθερης πρόσβασης στα πανεπιστήμια.
Ξέρεις, όμως οι γονείς και οι μαθητές (που τα ξέρουν όλα) δεν έχουν πολλές φορές ορθή κρίση για τον τρόπο που επιλέγουν μια επιστημονική περιοχή στο μηχανογραφικό. Διότι στην πλειονότητα των περιπτώσεων οι γονείς κατ' ουσίαν επιλέγουν και όχι οι μαθητές τι θέλουν να σπουδάσουν. Ζούμε σε μια αναμενόμενη κατάρρευση της ουσίας του εκπαιδευτικού μηχανισμού καθώς η τέχνη της ψηφοθηρίας δεν αφήνει πεδίο για σωστές μακροπρόθεσμες αλλαγές. Η επικοινωνιακή πολιτική καλά κρατεί αλλά με αγράμματο κοινό στις καινοτομίες. Ακόμη υπάρχει η κόντρα των υψηλόβαθμων και χαμηλόβαθμων τονίζοντας ουκ ολίγες φορές τα περί ζήτησης. Στη συνέχεια πάμε και βάζουμε εξετάσεις και μη εξετάσεις γιατί ως γνωστό ... έχει διαμορφωθεί μια εικόνα ελιτισμού περί στοχευμένων μαθητών και όλων των υπολοίπων οι οποίοι αποτυγχάνοντας στις εξετάσεις θα προσγειώνονται αλλού. Σημειώνουμε ότι δεν απασχολεί καθόλου το Υπουργείο να αλλάξει τις αντιλήψεις απέναντι στην έννοια της ζήτησης και πως αυτή επιδρά την οικονομική μη-ανάπτυξη της χώρας! Βέβαια ενδιαφέρεται περισσότερο να διαιωνίσει μια κατάσταση με άλλο περιτύλιγμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 8 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.