woochoogirl
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Το οτι κάποιος δεν περνά στην πρωτη του επιλογή, μπορεί να είναι και ...καλό!!! Εχω πολλούς γνωστούς που δεν κατάφεραν να περάσουν εκεί που ήθελαν και αρχικά στεναχωρέθηκαν πολύ... ξέρετε τώρα πως είναι αυτά... πολλοί σκέφτηκαν να ξαναδώσουν, να φύγουν για έξω κλπ... Οταν, όμως, γράφτηκαν στη σχολή που είχαν περάσει, είδαν ότι τα πράγματα δεν είναι και τόσο μαύρα, όσο νόμιζαν! Για την ακρίβεια, άρχισαν να ενδιαφέρονται πολύ για τον αντικείμενο των σπουδών τους και προχωρούν πολύ καλά στη σχολή τους! Κάποιοι μαλιστα μου είπαν πως, κατά βάθος, αυτό που σπουδάζουν τους ταιριάζει περισσότερο από αυτό που ήθελαν αρχικά!!!Όχι εγώ πήγα Θετική ενώ φοβόμουν τα μαθηματικά γιατι αυτός ήταν ο μόνος τρόπος και δεν μπορούσα να τα αποφύγω. Και στις πανελλήνιες επιβεβαιώθηκε ο φόβος μου, 13 στα μαθηματικά και αμέσως χάθηκαν οι Ιατρικές και οι συναφείς τους Γενικά σε αυτές τις σχολές αρκεί ένα στραβοπάτημα και έμεινες απέξω. Δεν πα να χεις γράψεις πάνω από 18 σε όλα με έναν τόσο χαμηλό βαθμό πας οριακά πάνω από 18000, που φυσικά δεν αρκούν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δεν είναι μύθος για τη Β λυκείου. Τουλάχιστον μιλάω για τα δημόσια σχολεία της Αττικής που ξέρω καλά. Οι μαθητές που ενδιαφέρονται κυρίως πάνε στη θετική και στη Γ πολλοί αλλάζουν σε τεχνολογική. Στη Β στην τεχνολογική πάνε πολλοί αδιάφοροι μαθητές ενώ ελάχιστοι αδιάφοροι πάνε θετική. Επίσης τη Β θετική την παίρνουν οι πιο καλοί καθηγητές. Αυτά έχουν αποτέλεσμα στη Β η θετική να έχει πολύ καλύτερο επίπεδο από την τεχνολογική. Στη Γ τα πράγματα στρώνουν γιατί πάνε και πολλοί καλοί στην τεχνολογική. Στο σχολείο μου κάθε χρόνο η Β έχει 2 τμήματα θετικής και 1 τεχνολογικής και στη Γ το ανάποδο. Μάλλον του χρόνου θα έχουμε και 1ο κύκλο τεχνολογικής.Μάλλον πρόκειται για μύθο, όπως είπες και εσύ. Ξέρω παιδιά από τεχνολογική που αρίστευσαν. Ολες αυτές οι γενικεύσεις που γίνονται είναι ξεπερασμένες. Κάθε κλάδος έχει την ιδιαιτερότητα του και είναι όλοι εξ'ίσου απαιτητικοί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GStef
Νεοφερμένος
Δεν είναι μύθος για τη Β λυκείου. Τουλάχιστον μιλάω για τα δημόσια σχολεία της Αττικής που ξέρω καλά. Οι μαθητές που ενδιαφέρονται κυρίως πάνε στη θετική και στη Γ πολλοί αλλάζουν σε τεχνολογική. Στη Β στην τεχνολογική πάνε πολλοί αδιάφοροι μαθητές ενώ ελάχιστοι αδιάφοροι πάνε θετική. Επίσης τη Β θετική την παίρνουν οι πιο καλοί καθηγητές. Αυτά έχουν αποτέλεσμα στη Β η θετική να έχει πολύ καλύτερο επίπεδο από την τεχνολογική. Στη Γ τα πράγματα στρώνουν γιατί πάνε και πολλοί καλοί στην τεχνολογική. Στο σχολείο μου κάθε χρόνο η Β έχει 2 τμήματα θετικής και 1 τεχνολογικής και στη Γ το ανάποδο. Μάλλον του χρόνου θα έχουμε και 1ο κύκλο τεχνολογικής.
Αυτό σίγουρα ισχύει και για το ότι οι αδιάφοροι μαθητές επιλέγουν στη β λυκείου τεχνολογική και έτσι υποβαθμίζουν κάπως το επίπεδο, αλλά στη γ όντως πολλοί μαθητές αλλάζουν οπότε η κατάσταση ισορροπεί. Όμως συχνα συμμβαίνει και το εξής παράδοξο: λόγω του υψηλού επιπέδου της θετικής πολλοί καθηγητές προσπαθούν να το παίξουν φίρμες και ξεπατώνουν τα παιδιά με πολύ δύσκολες ασκήσεις, και στο τέλος η συντριπτική πλειοψηφία της τάξης μένει με πολύ μεγάλα κενά, αφου οι βασικές ασκήσεις και το μεγαλύτερο μέρος της θεωρίας έχουν παραλειφθεί με τη δικαιολογία ότι διδάσκονται και στα φροντιστήρια (μετάφραση: "κάνω ιδιαίτερα, ελάτε" ).
Όσο παράξενο και τραβηγμένο και να ακούγεται αυτό, συμβαίνει εδώ και από ότι ακουώ από άλλα παιδιά αλλά και από προσωπικές (...τραυματικές δυστυχώς) εμπειρίες, αρκετά συχνά!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Στην Αθήνα δεν έχω ακούσει περιπτώσεις καθηγητών που να κάνουν ιδιαίτερα σε μαθητές του σχολείου τους. Αντίθετα ξέρω περιπτώσεις που μαθητές ζήτησαν ιδιαίτερα από τους καθηγητές τους και αυτοί αρνήθηκαν. Σε μαθητές άλλων σχολείων σίγουρα πάρα πολλοί. Ίσως στη μεγάλη πόλη με πολλά σχολεία βρίσκουν σε άλλα σχολεία και δεν ρισκάρουν στο δικό τους και οι περιπτώσεις είναι σπάνιες. Για τις μικρές πόλεις έχουν ακουστεί πολλά.(μετάφραση: "κάνω ιδιαίτερα, ελάτε" ).
Όσο παράξενο και τραβηγμένο και να ακούγεται αυτό, συμβαίνει εδώ και από ότι ακουώ από άλλα παιδιά αλλά και από προσωπικές (...τραυματικές δυστυχώς) εμπειρίες, αρκετά συχνά!
(Φαντάζομαι δεν μετράει για ιδιαίτερο το ότι δεν έχω αφήσει το φυσικό μου να κάνει διάλειμμα με την ησυχία του και όλο του το τρώω με ερωτήσεις. Ο άνθρωπος είναι πολύ ντάξει και δεν έχει αντίρρηση μόνο που επειδή είναι φανατικός καπνιστής με παίρνει στο κρυφό γραφείο του. )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Δεν είναι μύθος για τη Β λυκείου. Τουλάχιστον μιλάω για τα δημόσια σχολεία της Αττικής που ξέρω καλά. Οι μαθητές που ενδιαφέρονται κυρίως πάνε στη θετική και στη Γ πολλοί αλλάζουν σε τεχνολογική. Στη Β στην τεχνολογική πάνε πολλοί αδιάφοροι μαθητές ενώ ελάχιστοι αδιάφοροι πάνε θετική. Επίσης τη Β θετική την παίρνουν οι πιο καλοί καθηγητές. Αυτά έχουν αποτέλεσμα στη Β η θετική να έχει πολύ καλύτερο επίπεδο από την τεχνολογική. Στη Γ τα πράγματα στρώνουν γιατί πάνε και πολλοί καλοί στην τεχνολογική. Στο σχολείο μου κάθε χρόνο η Β έχει 2 τμήματα θετικής και 1 τεχνολογικής και στη Γ το ανάποδο. Μάλλον του χρόνου θα έχουμε και 1ο κύκλο τεχνολογικής.
Οταν έγραφα πως είναι μύθος, αναφερόμουν στην ευρέως διαδεδομένη αντίληψη πως η θετική είναι δυσκολότερη από την τεχνολογική, όχι στις επιλογές των μαθητών (που σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό επηρεάζονται από αυτή την αντίληψη). Θα μου πείτε βέβαια γιατί να υπάρχει αυτή η αντίληψη? Δεν ξέρω, μιας και εγώ πήγαινα θεωρητική... Κάποιος που ανήκει σε μια από αυτές τις δυο κατευθύνσεις, θα είναι πιο κατάλληλος να απαντήσει σε αυτό...!
Η δυσκολία ενός αντικειμένου πάντως είναι σχετική. Κάτι που στον έναν μπορεί να φαίνεται piece of cake, στον άλλον μπορεί να φαίνεται βουνό! Νομίζω εξ'άλλου πως η θετική και η τεχνολογική είχαν κοινά τα βασικά τους μαθήματα (μαθηματικά και φυσική) και διέφεραν μόνο σε κάποια άλλα: νομίζω πως η θετική είχε βιολογία και χημεία και η τεχνολογική είχε πληροφορική και οικονομικά (δεν είμαι βέβαιη για την τεχνολογική).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Και αυτό ισχύει. Πέρα από το υποκειμενικό, τα διαφορετικά μαθήματα της θετικής είναι και αντικειμενικά πιο δύσκολα από της θετικής. Π.χ. στη χημεία της θετικής όσο και αν έχεις διαβάσει κινδυνεύεις να την πατήσεις, αλλά στο ΑΟΔΕ της τεχνολογικής αν μάθεις παπαγαλία απέξω τις 50 σελίδες γράφεις σίγουρα. Είναι μόνο θεωρία και δεν έχει ασκήσεις και κρίση. Τώρα αν κάποιος όπως εγώ απεχθάνεται την παπαγαλία είναι δικό του πρόβλημα. Για τη θεωρητική δεν θα πω γνώμη για να το παίξω ξερόλας γιατί δεν γνωρίζω (και δεν με ενδιαφέρει) τι παίζει εκεί.Οταν έγραφα πως είναι μύθος, αναφερόμουν στην ευρέως διαδεδομένη αντίληψη πως η θετική είναι δυσκολότερη από την τεχνολογική ..............Θα μου πείτε βέβαια γιατί να υπάρχει αυτή η αντίληψη? Δεν ξέρω, μιας και εγώ πήγαινα θεωρητική... η δυσκολία ενός αντικειμένου πάντως είναι σχετική. ......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
din@!!
Δραστήριο μέλος
Ήθελα εξαρχής Ιατρική και η Βιολογία και η Χημεία ήταν πάντα τα αγαπημένα μου μαθήματα οπότε η Θετική ήταν μονόδρομος. Το πρόβλημα ήταν η Φυσική και τα Μαθηματικά τα οποία πάντα είχα από φόβο. Και τα δεύτερα επιβεβαίωσαν τους φόβους μου και με κράτησαν εκτός Ιατρικής. Τεχνολογική ούτε που είχα μπει στον κόπο να τη σκεφτώ σαν επιλογή, δεν ήξερα καλά καλά τα μαθήματα που γινόταν (κι ακόμα δεν είμαι απολύτως σίγουρη για το περιεχόμενο και τον τίτλο τους).
Επιτελους καποιος ανθρωπος σε παρομοια κατασταση με εμενα!! Αν και δεν τα παω πολυ καλα με τα μαθηματικα (οχι επειδη δεν μου αρέσουν,αλλά επειδή μαλλον δεν εχω το μυαλο),αλλα λατρευω χημεια-βιολογια και βαριεμαι μεχρι θανατου τα φιλολογικα (αν και στα νεα ειμαι πολυ καλη),αποφασησα του χρονου να επιλεξω θετικη(βασικα το εχω επιλεξει απο β γυμνασιου)...Βέβαια .......στις εξετασεις εγραψα για 10...(οποτε σκέφτηκα bye-bye θετικη)αλλα αμέσως άρχισα να σκεφτομαι πως δεν ειμαι το μοναδικο ατομο που επέλεξε θετικη/τεχνολογικη και εγραψε για 10 στις εξετασεις....ε???σωστα..???νομιζω ......τουλαχιστον δεν στοχευω για ιατρικη που ειναι δυσκολο....βιολογιας/χημειας ή τιποτα αλλο παρομοιο δεν με χαλαει....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μπάμπης ο Άλλος
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alekouras
Νεοφερμένος
Σωστος ο τυπος!Εγώ επέλεξα τεχνολογική γιατί είχε μια ωραία γκόμενα
Πηγα θετικη γιατι
1)Τρελενομε για χημεια βιολογια
2)η σχολη ου θελω ειναι πανω στη βιολογια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
elenaki92
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
konstantina*
Νεοφερμένος
ειμαι και γω σαν και σενα αν και δεν μπορω να πω οτι μου αρεσει η ιστορια και τα λατινικα τοσο πολυ..... τα διαβαζω και εχω καλους βαθμους αλλα τιποτα το πολυ ενδιαφερον.... ομως τα αρχαια μμμμ αυτα ειναι οντως λατρεια. αγαπαω αρχαια, αγαπαω αγνωστοΕπέλεξα τη θεωρητική κατεύθυνση διότι από την πρώτη στιγμή που αντίκρυσα τα αρχαία τα αγάπησα. Με τον καιρό η αγάπη έγινε λατρεία (όχι δε παντρευτήκαμε... :-P) και τα διάβαζα με πολλή όρεξη. Καλά από εξωσχολικά βιβλία άλλο τίποτα -εδώ με κατάλαβαν όλοι και στα γενέθλια και τις γιορτές βιβλία μου έφερναν...- οπότε δεν είχα κάποιο κόλλημα με τη λογοτεχνία, η ιστορία μου άρεσε, φιλοσοφία δεν ήξερα τί ακριβώς εστί μέχρι να μπω στα βαθιά στη β' λυκείου. Τα λατινικά μου είχαν πει ότι θα μου είναι εύκολα επειδή κάναμε γαλλικά στο σχολείο, οπότε επειδή δε πολυσυμπαθούσα τα θετικών επιστημών μαθήματα πλην της χημείας, κατέληξα στη θεωρητική. Πέραν αυτού λατρεύω τα παιδιά κι από μικρή είχα καταλήξει ότι θα ασχοληθώ με την πρωτοβάθμια εκπαίδευση, είτε δασκάλα είτε νηπιαγωγός, οπότε ήταν όλα πεντακάθαρα εξ' αρχής για μένα και δε βρέθηκα σε δίλημμα! Αυτα!
αλλα εχω μια ερωτηση στην θεωρητικη ταξη δεν εχουν μαζευτει πολλοι μαθητες που δεν προσπαθουν και απλα περιμενουν να τελειωσει το λυκειο να πιασουν καμια δουλεια..??? και επισης οι θετικοι φιλοι σου εχουν υποτιμησει ποτε τισ ικανοτητες σου λεγοντας π.χ. οτι θεωρητικη πηγες γιατι δεν ειχες ελπιδες πουθενα αλλου ή κατι παρεμφερες???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Devina
Τιμώμενο Μέλος
Η κάθε κατεύθυνση πραγματεύεται κάτι τελείως διαφορετικό! Είναι ανούσιο να υποτιμά η μια την άλλη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Νίκος 1995
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pennyy
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
athene
Δραστήριο μέλος
Αλλά στην πορεία κατάλαβα ότι τα πήγαινα περίφημα..Οπότε..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Konstans29185
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giorgakisss
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑngieP.
Νεοφερμένος
Μου αρέσει η ιστορία και τα κείμενα.Λιγότερο τα αρχαία,τώρα για τα λατινικά δεν ξέρω τώρα θα πάω Α Λυκείου.
Όντως η ιστορία είναι ενδιαφέρον μάθημα, αν και θέλει πολυ παπαγαλία! Τα λατινικά αν διαβάζεις από την αρχή, στη Β Λυκειόυ, δεν είναι δύσκολα! Τα κείμενα οκ, τα αρχαία οκ, εμένα προσωπικά πάντα μου άρεσαν τα αρχαία! Γενικά, αν τα πας καλά με τα θεωρητικά κι αν πετυχαίνεις και το στόχο σου με αυτήν την κατεύθυνση οκ. (Εγώ είχα επιλέξει θεωρητική γιατί ήμουν καλή στα θεωρητικά μαθήματα, μου άρεσαν πάντα, αυτό που ήθελα να κάνω ανήκε σε αυτήν την κατεύθυνση [παιδαγωγικά] και επιπλέον δεν μου άρεσε η φυσική)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
costas1992
Νεοφερμένος
Εγώ αποφάσισα στην β' λυκείου να ακολουθήσω θετική κατεύθυνση και μετά βλέπουμε. Αν δω ότι την παλεύω με τις χημείες ( κατ και γενικής ) συνεχίζουμε αλλιώς τεχνολογική. Άλλωστε στόχος μου είναι το πολυτεχνείο και το πιο πιθανό είναι να μεταπηδήσω στην τεχνολογική ούτως ή άλλως. Ο λόγος? Επειδή λατρεύω την φυσική που μπορώ να την διαβάζω όλη μέρα κάθε μέρα
Καλά κάνεις...Κι εγώ το ίδιο έκανα 2α Λυκείου Θετική και στα μισά της χρονιάς αποφάσισα να πάω στην Τεχνολογική(για την 3η...Δεν πρόκειται να χάσεις κάτι με αυτή τη μετακίνηση...τα πολυμέσα και δίκτυα(ή όπως αλλιώς λέγεται το μάθημα, δε θυμάμαι τώρα) είναι άχρηστο για τη 3η(βέβαια όποιος το έχει να το διαβάζει, το διάβασμα δεν έβλαψε ποτέ κανένα)...Η χημεία σαν επιστήμη είναι ενδιαφέρουσα και μου άρεσε ιδιαίτερα στην 1η Λυκείου, όμως στην 2α δε με ενθουσίασε, ωστέ να παραμείνω στη Θετική...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.