Επιλέγετε την κατεύθυνσή σας λόγω των μαθημάτων που την απαρτίζουν ή λόγω των πεδίων που η κάθε κατεύθυνση «ξεκλειδώνει» και σας δίνει την δυνατότητα να ακολουθήσετε μια συγκεκριμένη σχολή;
Υπάρχει για εσάς κάποιος άλλος παράγοντας ικανός να καθορίσει για την εκάστοτε κατεύθυνση;
Κάθε άποψη δεκτή!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GStef
Νεοφερμένος
Για θεωρητική ούτε λόγος, καθώς αν και οι επιδόσεις μου σε ολα τα μαθήματα είναι πιστεύω αρκετά άνω του μετρίου (ψωωωώνιοοο ), μου φαίνεται πολύ πιο δύσκολο να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις μαθημάτων όπως η ιστορία απ'ότι σε αυτές των περισσοτέρων μαθημάτων της κατεύθυνσής μου (πλην ΑΟΔΕ φυσικά )
(σχετικό θέμα: https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=57434)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pure_Seduction
Επιφανές μέλος
α)επειδή είχα περισσότερη κλίση στα μαθήματα αυτής της κατεύθυνσης και μπορούσα να τα καταλαβαίνω καλύτερα και άρα να είμαι πιο αποδοτική.
β)οι σχολές που μου άρεσαν αφορούσαν την τεχνολογική κατεύθυνση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κική92
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jimis-mhx
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Η θεωρητική είχε απορριφτεί εξαρχής γιατί στα θεωρητικά μαθήματα δεν είχα παραγωγικό διάβασμα και δεν με ενδιέφεραν και τόσο όσο τα μαθηματικά!
Επομένως ήμουν ανάμεσα σε τεχνολογική και θετική. Σε κάποια φάση είχα σκεφτεί την φαρμακευτική οπότε πήγαινα προς θετική.
Ήρθε λοιπόν το καλοκαίρι, προς βʼ λυκείου, που έκλεισα καθηγητή για ιδιαίτερα φυσικής (ακόμα δεν είχα κατασταλάξει). Αν πήγαινα θετική θα κάναμε και χημεία και θα αρχίζαμε ποιο νωρίς μαθήματα.
Εκεί κόλλησα (επειδή ήμουν τόσα χρόνια)
Ξέφυγα πλέον από την ιδέα της φαρμακευτικής και λέω: «οκ, πάω τεχνολογική και βλέπουμε».
Έτσι πήγα και συνέχισα με τεχνολογική! Και δεν το μετάνιωσα…Αν και με ανησυχούσε το επίπεδο μαθημάτων στη τεχνολογική βʼ λυκείου, δεν είδα διαφορά! Πχ σε κοινό διαγώνισμα, θετικής τεχνολογικής, είχα γράψει το μεγαλύτερο, αν και τεχνολογική..
Για αυτό αποφάσισα να ανοίξω και το εν λόγω θέμα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
woochoogirl
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Τί εννοείς "αν και τεχνολογική"? Νόμιζα ότι τα μαθηματικά και η φυσική ήταν ίδια σε θετική και τεχνολογική. Επομένως, γιατί κάποιος από τεχνολογική να υστερεί κάποιου που πάει στη θετική?Να σας πω και εγώ αλλά θα ήθελα να δώσετε την δέουσα κατανόηση. (βλέπε τρελή )
Η θεωρητική είχε απορριφτεί εξαρχής γιατί στα θεωρητικά μαθήματα δεν είχα παραγωγικό διάβασμα και δεν με ενδιέφεραν και τόσο όσο τα μαθηματικά!
Επομένως ήμουν ανάμεσα σε τεχνολογική και θετική. Σε κάποια φάση είχα σκεφτεί την φαρμακευτική οπότε πήγαινα προς θετική.
Ήρθε λοιπόν το καλοκαίρι, προς βʼ λυκείου, που έκλεισα καθηγητή για ιδιαίτερα φυσικής (ακόμα δεν είχα κατασταλάξει). Αν πήγαινα θετική θα κάναμε και χημεία και θα αρχίζαμε ποιο νωρίς μαθήματα.
Εκεί κόλλησα (επειδή ήμουν τόσα χρόνια)
Ξέφυγα πλέον από την ιδέα της φαρμακευτικής και λέω: «οκ, πάω τεχνολογική και βλέπουμε».
Έτσι πήγα και συνέχισα με τεχνολογική! Και δεν το μετάνιωσα…Αν και με ανησυχούσε το επίπεδο μαθημάτων στη τεχνολογική βʼ λυκείου, δεν είδα διαφορά! Πχ σε κοινό διαγώνισμα, θετικής τεχνολογικής, είχα γράψει το μεγαλύτερο, αν και τεχνολογική..
Για αυτό αποφάσισα να ανοίξω και το εν λόγω θέμα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
woochoogirl
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ίδια είναι αλλά έχει επικρατήσει ένας μύθος σχετικά με το επίπεδο των μαθημάτων και των μαθητών..Τί εννοείς "αν και τεχνολογική"? Νόμιζα ότι τα μαθηματικά και η φυσική ήταν ίδια σε θετική και τεχνολογική. Επομένως, γιατί κάποιος από τεχνολογική να υστερεί κάποιου που πάει στη θετική?
Υπάρχει αντίστοιχο θέμα, αν θέλεις σου δίνω link, αν το βρω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Μάλλον πρόκειται για μύθο, όπως είπες και εσύ. Ξέρω παιδιά από τεχνολογική που αρίστευσαν. Ολες αυτές οι γενικεύσεις που γίνονται είναι ξεπερασμένες. Κάθε κλάδος έχει την ιδιαιτερότητα του και είναι όλοι εξ'ίσου απαιτητικοί.ίδια είναι αλλά έχει επικρατήσει ένας μύθος σχετικά με το επίπεδο των μαθημάτων και των μαθητών..
Υπάρχει αντίστοιχο θέμα, αν θέλεις σου δίνω link, αν το βρω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GStef
Νεοφερμένος
back to topic
Στην β λυκείου ένας από τους λόγους για τους οποίους πήγα θετική ήταν αυτή η φήμη σχετικά με το επίπεδο των μαθητών. Από την προσωπική μου εμπειρία πάντως έχω να πω ότι ο μύθος αυτός εν μέρει ισχύει, γιατί αν και τις περισσότερες φορές υπάρχουν άριστοι μαθητές και στις 2 κατευθύνσεις, οι αδιάφοροι μαθητές συνήθως προτιμούν την τεχνολογική, και έτσι κατα συνέπεια πιθανώς το επίπεδο να μειωθεί. Αυτό όμως φυσικά δεν γίνεται σε τέτοιο βαθμο ώστε να υποβαθμίζει το μάθημα και εξαρτάται και από την θέληση των καλών μαθητών να υποστηρίξουν το μάθημα. Έτσι οι μαθητές δεν πρέπει να επηρεάζονται από αυτή την αντίληψη και να αποφεύγουν την τεχνολογική.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πάντως thodora η επιλογή που έκανες δεν σε υποτιμά σαν χαρακτήρα, ίσα ίσα πολλές φορές οι πιο σωστές αποφάσεις βγαίνουν απο φαινομενικά επιπόλαιες σκέψεις.
Δεν θεωρώ ότι με αυτόν τον τρόπο υποτιμήθηκα!
Ήθελα απλά να δω αν κάνω μόνο εγώ επιπόλαιες επιλογές!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ἅλς
Διάσημο μέλος
( Δώρα! )
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΑngieP.
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mέχρι στιγμής πάντως δεν άκουσα κανένα παιδί να ρίσκαρε κάποια μαθήματα....Να πει δηλαδή: ''δεν είχα ιδιαίτερη έφεση στη φυσική αλλά παρόλο αυτά πήγα θετική καθώς το μεγάλο μου όνειρο ήταν να γίνω ιατρός!''Για άλλους όμως που δεν έχουν τη δική μου ευχέρεια παίζουν σημαντικό ρόλο τα πεδία που ανοίγουν στην κάθε κατεύθυνση!
Οπότε, σύμφωνα με τις εώς τώρα απαντήσεις, τα μαθήματα της κάθε κατεύθυνσης προέχουν ως κριτήριο για την επιλογή της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Σίγουρα, δύσκολα κανείς θα ρισκάρει, ειδικά αν έχει θέσει συγκεριμένους στόχους. Πάντως, νομίζω πως και τα πεδία της κάθε κατεύθυνσης μετρούν. Είναι αλληλοσυμπληρούμενα αυτά τα δυο (τα μαθήματα και το επιστημονικό πεδίο). Δεν νομίζω εξ'άλλου πως κάποιον θα τον ενδιέφερε να σπουδάσει κάτι στο οποίο δεν είναι καλός. Δύσκολα θα γίνει κάποιος μαθηματικός, παραδείγματος χάριν, αν δεν είναι καλός στα μαθηματικά.Mέχρι στιγμής πάντως δεν άκουσα κανένα παιδί να ρίσκαρε κάποια μαθήματα....Να πει δηλαδή: ''δεν είχα ιδιαίτερη έφεση στη φυσική αλλά παρόλο αυτά πήγα θετική καθώς το μεγάλο μου όνειρο ήταν να γίνω ιατρός!''
Οπότε, σύμφωνα με τις εώς τώρα απαντήσεις, τα μαθήματα της κάθε κατεύθυνσης προέχουν ως κριτήριο για την επιλογή της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεν διαφωνώ ότι συνδιάζονται αλλά κύροα προτεραιότητα δίνουμε στα μαθήματα νομίζω..Σίγουρα, δύσκολα κανείς θα ρσκάρει, ειδικά αν έχει θέσει συγκεριμένους στόχους. Πάντως, νομίζω πως και τα πεδία της κάθε κατεύθυνσης μετρούν. Είναι αλληλοσυμπληρούμενα αυτά τα δυο (τα μαθήματα και το επιστημονικό πεδίο). Δεν νομίζω εξ'άλλου πως κάποιον θα τον ενδιέφερε να σπουδάσει κάτι στο οποίο δεν είναι καλός. Δύσκολα θα γίνει κάποιος μαθηματικός, παραδείγματος χάριν, αν δεν είναι καλός στα μαθηματικά.
Η woochoogirl πρέπει να ήταν που είπε ότι παραμέλησε το όνειρό της από φόβο για κάποια μαθήματα, αν κατάλαβα καλά.
Δεν μιλάω για 'ακραίες' καταστάσεις σαν τον μαθηματικό που λες, αλλά πχ ιατρική και φυσική που είπα πριν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Αν, όμως, πράγματι το όνειρο κάποιου είναι η ιατρική, όπως ανέφερες, δύσκολα θα το κυνηγήσει αν δεν είναι καλός στα θετικά μαθήματα, γνωρίζοντας οτι η συγκεκριμένη σχολή είναι η top του πεδίου. Εξαρτάται βέβαια και από το πόσο "κακός" μαθητής είναι σε αυτά τα μαθήματα. Αν θέλει λίγη βελτίωση απλώς, τότε γιατί να παρατήσει το όνειρό του? Αν, όμως, πρόκειται για μαθητή που παίρνει κάτω από τη βάση, πολύ δύσκολα θα το κυνηγήσει... Μάλλον θα προτιμήσει κάτι πιο εφικτό!Δεν διαφωνώ ότι συνδιάζονται αλλά κύροα προτεραιότητα δίνουμε στα μαθήματα νομίζω..
Η woochoogirl πρέπει να ήταν που είπε ότι παραμέλησε το όνειρό της από φόβο για κάποια μαθήματα, αν κατάλαβα καλά.
Δεν μιλάω για 'ακραίες' καταστάσεις σαν τον μαθηματικό που λες, αλλά πχ ιατρική και φυσική που είπα πριν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.