Μεταρρυθμίσεις στην παιδεία - 2009

*Iro*

Νεοφερμένος

Η *Iro* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών, Απόφοιτος και μας γράφει απο Ζάκυνθος (Ζάκυνθος). Έχει γράψει 13 μηνύματα.
πάντως πιστεύω οτι αμα αρχίζουμε όλοι να φεύγουμε, η ελλάδα θα ''μείνει'' πίσω σε πολλούς τομείς και δεν θα αναπτυχθει. απο την άλλη βέβαια αν θέλει να μας κρατήσει ας κάνει κάτι που να αποδείξει οτι αξίζει να μείνουμε εδώ και να μας δείξει οτι μπορούμε να βρούμε δουλεια και εδω.. τέσπα, δεν είναι αυτό το θέμα.. πιστεύω οτι δεν πρέπει να γίνει αυτή η μεταρρύθμηση γιατι απλά δεν χρειάζεται και άλλο ετος μετά το λύκειο.. ούτε να μας βοηθήσει στις επιλογές μας, γτ υποτίθετε οτι ξέρουμε, ούτε να κάνουμε ειδικά μαθήματα συμφωνα με αυτό που έχουμε επιλέξει.. αν θέλουν να κάνουν κάτι για αυτό, πιστεύω οτι οι όποιες αλλαγές πρέπει να ξεκινήσουν από πιο πίσω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν ισχύει αυτό. Ανάπτυξη σημαίνει να επεκταθεί η χώρα και σε άλλες δραστηριότητες. Αν το κάνει, πιθανότατα όχι μόνο θα βρει από μέσα ανθρώπους, αλλά θα έρθουν κι απ'εξω. Δεν έπεται ότι φεύγοντας ο άλλος γίνεται τροχοπέδη στην ανάπτυξη της χώρας. Απλά μειώνει το ποσοστό της ανεργίας.
fasdag, ωραία όλα αυτά που λες, εγώ προσωπικα μαζί σου, αλλά δεν μπορείς να τ'απαιτήσεις κιολας. Θέλοντας και μη, στην Ευρωπαική Ένωση το να δουλεύεις δίπλα στο σπίτι σου δεν είναι δικαίωμα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ebe

Νεοφερμένος

Η Εβελίνα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 29 ετών, Μαθητής Γ' γυμνασίου και μας γράφει απο Αργοστόλι (Κεφαλλονιά). Έχει γράψει 52 μηνύματα.
Δεν γίνεται όμως να κάτσουμε εδώ , να δούμε τον Χριστό φαντάρο για να μπούμε σε ένα ΑΕΙ ή ΤΕΙ και στο τέλος να καθυστερσουμε να τελειωσουμε επειδή κάποιοι άνθρωποι αποφάσισαν να κάνουν καταλήψεις κλπ κλπ.... Η Ελλάδα είναι αλήθεια πως διώχνει τα παιδιά της.... Και σε αυτό φταίμε όλοι μας.... Το καλύτερο είναι κατα τ γνώμη μου να πάμε όπου θέλουμε και μετά κατά τα γεράματά μας να επιστρέψουμε σπίτια μας εδώ στην Ελλαδίτσα , την τελευταία μας κατοικία... Εγώ τουλάχιστον έτσι σκοπεύω να κάνω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Μα, δεν είναι το πρόβλημα το σύστημα εξετάσεων. Γιατί είναι κακό, δηλαδή, που εκατομμύρια Έλληνες δουλεύουν σε όλον τον κόσμο και μάλιστα διαπρέπουν, να προσθέσω. Ανέκαθεν έτσι ήτανε κι αν θέλετε να σας πω πότε είναι το ανέκαθεν, μάλλον δε μπορώ, γιατί τότε μετρούσαν αλλιώς τα χρόνια.
Όπως ολες οι μεσογειακές οικονομίες, έτσι και η Ελλάδα δε μπορεί ν'απασχολεί τόσους επιστήμονες όσους βγάζει. Σε πληροφορώ ότι αν δεν τελείωναν ένα πανεπιστήμιο όλοι και δεν είχαν την απαίτηση να δουλεύουν με πτυχίο στο γραφείο, δεν θα υπήρχε ανεργία. Αλλά αυτό θα έπρεπε να έχει γίνει πριν το 1990, γιατί τώρα οι ανειδίκευτες θέσεις είναι καλυμμένες από τους μετανάστες. Από την άλλη, καλύτερα μορφωμένοι και ξενιτεμένοι παρά εργάτες και να κλαίμε τη μοίρα μας εδώ μέσα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyasdfg

Νεοφερμένος

Η qwertyasdfg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
Λετε οτι στα φροντιστηρια διδασκουν πολλοι καθηγητες και ετσι βγαζουν το ψωμι τους.Ναι, αλλα ειμαστε αναγκασμενοι ολοι εμεις να πληρωνουμε 4000 ευρω? Γιατι να μην αναπτυχθει η προσθετη διδακτικη στυριξη στα δημοσια σχολεια που ειναι και δωρεαν και να διδασκουν εκει περα οι καθηγητες?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Γιατί πρώτον δεν υπάρχει δυνατότητα τόσο μικρών κι ευέλικτων τμημάτων που βγάζουν, μάλιστα την ύλη στις διακοπές και το σημαντικότερο, το δημόσιο έχει ήδη 1,5 εκατομμύριο υπαλλήλους που είναι υπερβολικά πολλοί για μία χώρα 12 εκατομμυρίων. Η λύση είναι, είτε οι επιστήμονες πτυχιούχοι να βρουν δουλειά στην έρευνα στο εξωτερικό ή η έρευνα ν'αναπτυχθεί στην Ελλάδα. Πάντως όλοι οι φυσικοί, μαθηματικοί, φιλόλογοι, χημικοί και βιολόγοι να γίνονται καθηγητές, δεν γίνεται.
Όλο το παιχνίδι με τα φροντιστήρια είναι αποκλειστικά θέμα σύγκρισης. Με το κανονικό σχολείο και με τους ήδη υπάρχοντες καθηγητές να δουλεύουν με σοβαρό οκτάωρο και όχι να κοροιδεύουν τον κόσμο με 25 διδακτικές ώρες την εβδομάδα, για να κάνουν ΠΔΣ, η γνώση που πρέπει να περάσει, περνάει. Το φροντιστήριο χρειάζεται απλά για να βγάλεις περισσότερα μόρια απ'τους άλλους. Αν δεν πήγαινε κανένας, θα ήταν άχρηστο. Στην ουσία μπορεί να φαίνεται τρελό, αλλά στα φροντιστήρια πηγαίνουμε επειδή...πηγαίνουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Μα, δεν είναι το πρόβλημα το σύστημα εξετάσεων. Γιατί είναι κακό, δηλαδή, που εκατομμύρια Έλληνες δουλεύουν σε όλον τον κόσμο και μάλιστα διαπρέπουν, να προσθέσω. Ανέκαθεν έτσι ήτανε κι αν θέλετε να σας πω πότε είναι το ανέκαθεν, μάλλον δε μπορώ, γιατί τότε μετρούσαν αλλιώς τα χρόνια.
Όπως ολες οι μεσογειακές οικονομίες, έτσι και η Ελλάδα δε μπορεί ν'απασχολεί τόσους επιστήμονες όσους βγάζει. Σε πληροφορώ ότι αν δεν τελείωναν ένα πανεπιστήμιο όλοι και δεν είχαν την απαίτηση να δουλεύουν με πτυχίο στο γραφείο, δεν θα υπήρχε ανεργία. Αλλά αυτό θα έπρεπε να έχει γίνει πριν το 1990, γιατί τώρα οι ανειδίκευτες θέσεις είναι καλυμμένες από τους μετανάστες. Από την άλλη, καλύτερα μορφωμένοι και ξενιτεμένοι παρά εργάτες και να κλαίμε τη μοίρα μας εδώ μέσα.

Είναι κακό, διότι χάνουμε τους καλούς και μένουμε με αυτούς που είτε είναι ανίκανοι είτε έχουν την κλασσική νοοτροπία του "κάθομαι και πίνω τον καφέ μου, πότε-πότε τσεκάρω τον υπολογιστή, και μετά πάω και τα λέω με το φιλαράκο/φιλενάδα στο διπλανό γραφείο".

Και το σύστημα σαφώς και δεν είναι καλό, διότι είναι υπερβολικά συνδεδεμένο με το Λύκειο και μεγάλη μερίδα της εξεταστέας ύλης είναι άσχετη με το αντικείμενο σπουδών των σχολών.

Στα υπόλοιπα με βρίσκεις σύμφωνο:D.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Τα βασικά μαθήματα ειναι βασικότατη γνώση για τα πάντα και σε επίπεδο 17 ετών μόνο στην Ελλάδα τα μαθαίνουμε έτσι. Ειδικά σε αυτό, το επίπεδο είναι πιο πάνω από αλλού.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Χάρη στα φροντιστήρια, φαντάζομαι (με συγχωρείς που μιλάω κάπως ειρωνικά, δεν έχω τίποτα μαζί σου, αλλά το θέμα αγγίζει πολύ πονεμένα σημεία...)...

Τα μαθήματα αυτά είναι σημαντικά. Αλλά να λέμε τα πορτοκάλια πορτοκάλια και τα μανταρίνια μανταρίνια. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να συνδέονται με την εξειδικευμένη γνώση και την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Οι συγκεκριμένες γνώσεις προβλέπονται στο σχολικό πρόγραμμα. Δεν τα διδάσκουν μόνα τους τα φροντιστήρια.

ΥΓ: Θα σου ξαναπώ ότι δεν καταλαβαίνω το νόημα της υπογραφής σου. Αφού μέχρι να διορθώσει την ανευθυνότητά του κι ο μαύρος (όχι και τόσο μαύρος) μαλάκας είναι.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Alex.rsx

Νεοφερμένος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 20 μηνύματα.
:iagree::up::sπαιδιά όλα όσα άκουσα είχαν και κάτι να προσφέρουν!!!η γνώμη μου είναι ελεύθερη πρόσβαση ή 4 έτος λυκείου !!!όλοι έχουν δικαίωμα στην γνώση του επαγγέλματος που θα επιλέξουν !!!!και οχι όπως τώρα που ίσα να μπούν αει,τει και μετά παίρνουν σύνταξη στη σχολή !!!(υπάρχουν φυσικά και τα άτομα με φιλότιμο) ας...ελπίσουμε για το καλύτερο .Οσο για τια παιδιά που φεύγουν απο την ελλάδα ..έχουν και κάποιο δίκιο....αλλά μείνετε να φτιάξουμε οτι μπορούμε..ρε γαμώτο!!!!:lol:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Οι συγκεκριμένες γνώσεις προβλέπονται στο σχολικό πρόγραμμα. Δεν τα διδάσκουν μόνα τους τα φροντιστήρια.

ΥΓ: Θα σου ξαναπώ ότι δεν καταλαβαίνω το νόημα της υπογραφής σου. Αφού μέχρι να διορθώσει την ανευθυνότητά του κι ο μαύρος (όχι και τόσο μαύρος) μαλάκας είναι.

Ναι, αλλά μπορεί το σχολείο μόνο του να τις μεταβιβάσει; Δε τις διδάσκει μόνο του το σχολείο.

[οφφ]Το νόημα της υπογραφής μου; Τίποτα το ιδιαίτερο. Δεν έχουν όλα τα πράγματα τεράστιο νόημα. Απλώς έχει μια χιουμοριστική διάθεση. Ας αφήσουμε και χώρο για κάτι το πιο ελαφρύ πότε-πότε!
Δεν ειδωλοποιώ τον Ομπάμα. Ούτε τον έχω κρίνει όμως ακόμα. Ας μην προδικάζουμε κάποιον που δεν έχει αναλάβει ακόμα τα καθήκοντά του. Αν πρέπει να καταδικάσουμε κάποιον, αυτός θα είναι ο Μπους. Τυπικά, ο Ομπάμα δεν έχει ακόμη καμία αρμοδιότητα ως πρόεδρος. Στην ουσία, έχει καταστρώσει ορισμένα σχέδια για την οικονομία. Αλλά δε μπορεί ακόμα να θέσει σε εφαρμογή τίποτα. Οπότε δε νιώθω σωστό να τον κρίνω. Θα δούμε στην πορεία.

Ναι, λένε ότι την ώρα που γίνονταν οι βομβαρδισμοί, αυτός απολάμβανε τις διακοπές του στη Χαβάη (η οποία είναι και πατρίδα του, οπότε έχει άλλον έναν λόγο για να πάει εκεί). Σε τί θα ωφελούσε να πάει να πάει γραμμή στη Washington, και να καταδικάζει τις ενέργειες του Ισραήλ (όταν μάλιστα το λόμπι των Εβραίων στις ΗΠΑ θα μπορούσε να τον βγάλει από τη μέση), αν δε μπορεί να λάβει αποφάσεις; Έχει μεν κύρος, αλλά μέχρι να ανέβει στην εξουσία, ας μη τον κατηγορούμε. Και δε φταίει αυτός για τα σκάνδαλα που εμπλέκουν μια (πρώην) θέση του.[/οφφ]
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θωμάς28228

Νεοφερμένος

Ο ΘΩΜΑΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Οσον αφορα τις πανελλαδικές θεωρω οτι ετσι τουλαχιστον εξασφαλιζεται η αξιοκρατία. Φανταστειτε τ εχει να γινει αν η προσβαση εξαρταται απο τους καθηγητες πανεπιστημιου!!!τι λαδωματα, τι εξαγορες.... τι αηδια!!!εδω ειναι ελλαδα!!!τοτε θα κορυφωθει η ανισοτητα των ευκαιριων κ η γνωση θα μετριεται με... χρημα!!τουλαχιστον τωρα ο καθενας περναει με την αξια του.
και στην τελικη τι να γινει; γινεται ολοι να ναι γιατροι κ δικηγοροι; δεν υπαρχουν τοσες θεσεις, ενω οι πανελλαδικες προσαρμοζονται στις υπαρχοντες θεσεις των σχολων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

valia_92

Νεοφερμένος

Η βαλια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Κασσάνδρεια (Χαλκιδική). Έχει γράψει 84 μηνύματα.
συμφωνω με τον απο πανω.. οι εξετασεις λογικα δεν θα καταργηθουν, απλα θα αλλαξουν.. θα δινονται μεσα στα πανεπηστημια οπου ο καθηγητης για καθε μαθημα ειναι ΕΝΑΣ.. αρα αν δεν συμπαθει καποιον θα μπορει ανετα να τον κοψει.. τωρα με τις πανελλαδικες ειναι πολλα τα παιδια κ πολλοι οι καθηγητες π διορθωνουν, ειανι πολυ δυσκολο-αδυνατο θα ελεγα- να περασει καποιος επειδη ειναι γιος του διορθωτη.
επισης για σκεφτειτε λιγο, ποσο μας συμφερει? αν γινει κατι τετοιο ολοι θα σπουδαζουν <=> ολοι θα ζηταν δουλεια.. και κανεις δεν θα εχει..ακομα αν πρεπει να δινεις εξετασεις για να μπεις μεσα στην σχολη, παλι δεν συμφερει. Αν αποτυχεις σε μια σχολη θα πρεπει να ξαναδωσεις αλλου για να πας σε καποια κατωτερη.. και ξανα διαβασμα, λογικα απο διαφορετικα μαθηματα.. τελος αν πας στο σχολειο απλα και μονο να το τελεωσεις, πολλα παιδια θα χασουν την ωθηση που εχουν για να διαβαζουν.. Π.χ. τωρα αν (στις μικροτερες ταξεις συνηθως) σε αποκαλεσουν ¨φυτο¨ τους λες καλα περιμενετε κ θα δειτε σε λιγα χρονια που εγω θα ειμαι πολυτεχνειο κ εσυ θα βοσκεις γιδια...αν καταργηθουν οι εξετασεις οι περισσοτεροι θα ενδιαφερονται απλα να περασουν την ταξη..
για μενα αυτο που πρεπει να αλλαξει ειναι το προγραμμα του σχολειου. δεν ειναι λογικο με 2 ωρες την βδομαδα φυσικη να σου πεταν θεματα τετοιου επιπεδου. γι αυτο υπαρχουν τα φροντηστηρια.. αν διαμορφωναν το προγραμμα εστω της τελευταιας ταξης ετσι ωστε να γινεται μαθημα αποκλειστικα για να δωσουν τα παιδια εξετασεις, και αν υπηρχαν τμηματα με λιγοτερα παιδια, κανεις δεν θα ειχε παραπονο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Θωμάς28228

Νεοφερμένος

Ο ΘΩΜΑΣ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Βέροια (Ημαθία). Έχει γράψει 10 μηνύματα.
Εχεις απολυτο δικαιο σ αυτο! τα τμηματα των 20+ παιδιων στις κατευθυνσεις ειναι απαραδεχτο!!οι ωρες ειναι πολυ λιγες και κατ' ουσιαν αν δεν πας φροντιστηριο δεν περνας!ας προχωρησουμε ομως λιγο παραπανω...σκεφτειτε ποια ειναι η μεγαλυτερη πληγη (+γιατρικο συναμα)της ελληνικης εκπαιδευσης: η παραπαιδεια φυσικα!φροντιστηρια(ακομη+στ γυμνασιο!!),βοηθηματα,ιδιαιτερα,λυσαρια..κτλ.σκεφτειτε πως η παιδεια ειναι μια ολοκληρη βιομηχανια(+πολυ προσεδοφορα!)στο σπιτι καθε οικογενειας,γεννημενη απο το ελληνικο εμπορικο δαιμονιο!!που αλλου γινεται αυτο???γιατι τοτε δεν αναβαθμιζουν τ δημοσιο??μηπως δεν τους συμφερει απλως????μηπως λεω θελουν να προωθησουν τον ιδιωτικο τομεα+τις ιδιωτικες σχολες???να πασαρουν εν τελει τις ιδιωτικες σχολες στις απογοητευμενες οικογενειες(οντως συμφερει)αι να μειωσουν τα κονδυλια στο ελαχιστο???
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Newlife

Νεοφερμένος

Ο Newlife αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 84 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 14 μηνύματα.
Οι μεταρρυθμίσεις είναι προεκλογικά κόλπα της κυβέρνησης,αν όμως ισχύσουν τότε μπράβο,αφού θα καλυτερέψει η κατάσταση!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αν ισχύσουν, τότε τι σε νοιάζει που είναι προεκλογικά κόλπα; Γιατί τα πάντα θα πρέπει να αντιμετωπίζονται μίζερα και καχύποπτα; Πέρα από τις Ευρωεκλογές, δεν υπάρχει καμία άλλη προεκλογική περίοδος...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

thanosmylo

Δραστήριο μέλος

Ο Θάνος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δυτικής Αττικής (Αιγάλεω) και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 571 μηνύματα.
Η καχύποπτη άποψη:

1)Το κράτος δεν είναι διατεθημένο να καταργήσει το σύστημα, λόγω του ότι όπως προαναφέρθηκε θα υπάρξει "σύγχιση" στη "βιομηχανία" της παιδείας. (Φροντιστήρια-->θα μείνουν χιλιάδες καθηγητές άνεργοι, Λυσάρια, βοηθήματα--> Οι εκδοτικοί οίκοι βγάζουν πολλά δε θα τ'αφήσουν έτσι)

2)Το κράτος δεν είναι διατεθημένο να δαπανήσει κι άλλα για την παιδεία. Παιδιά σκεφτείτε ότι από το 1975 δεν έχει αλλάξει αυτό το 3% του ΑΕΠ. Όταν 34 χρόνια μένει σταθερό θα αλλάξει τώρα;;;;;;Μ'αρέσει που θέλουμε και 5%...
---Έτσι κι αλλιώς έχει φροντίσει να μας το πει συμβολικά ότι δεν πρόκειται να δαπανήσει κι άλλα για την παιδεία.
Μας δίνει τα τρία του καράμπελα κάθε χρονιά για την παιδεία (αφού δίνει το 3% του ΑΕΠ.
Και εμείς εδώ και 30 χρόνια παίρνουμε τον Καράμπελα και δεν ξεκολλάμε και μαρέσει που λέγανε θα δαπανήσουνε το 5% του ΑΕΠ για την παιδεία.Μπούούούούρδες.

3)Γίνεται αυτό που γίνεται με τα δημόσια νοσοκομεία.Τα υποβαθμίζουνε ώστε οι πολίτες να πηγαίνουνε στα ιδιωτικά και μειώνουν τις δαπάνες.

Η αγνή άποψη:


Έχουν γίνει θεσμός τα φροντιστήρια και το σύστημά μας όπου είναι πολύ δύσκολο να αλλάξει ένα τόσο καλά ριζωμένο σύστημα, έτσι οι πολιτικοί μας δε μπορούν να κάνουν κάτι.(Είπαμε η "αγνή" άποψη.....)

Εν τέλει διαλέξτε και πάρτε ποια άποψη σας ταιριάζει. και αν έχετε μαι δική σας τότε παραθέστε την.

Εγώ ένα έχω να δηλώσω. Μετά τα επεισόδια, τα συλλαλητήρια, οι φωνές και κυρίως οι διαμαρτυρίες και οι διαδηλώσεις στις πορείες των μαθητών, έτσουξε τον Καραμανλή και σιγά σιγά άρχισε να πιάνει το θέμα με το σύστημα.

Συμπέρασμα: Όσο αγωνιζόμαστε για το καλό μας τόσο θα βλέπουμε καλό. Όσο καθόμαστε στην πολυθρόνα μας και πιστεύουμε ότι ό,τι και να κάνουμε δε θα γίνει τίποτα τότε το σύστημα θα παραμείνει ίδιο. Απλό.

Φωνάξτε φωνάξτε φωνάξτε....οπως είδατε είχε αποτέλεσμα και τους έτσουξε

***Το χειρότερο από όλα είναι ότι τους έτσουξε λόγω των δημοσκοπήσεων και όχι λόγω του ότι θέλουν να πάει η χώρα μας μπροστά. Η πολιτική της Ελλάδας....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω, πάντως, γιατί μεταρρύθμιση στην παιδεία=κατάργηση των φροντιστηρίων. Τα φροντιστήρια θα υπάρχουν είτε το θέλετε, είτε όχι. Όταν το '70 κάποιος σκέφτηκε να κάνει μια τέτοια επιχείρηση και μέσα σε 15 χρόνια έγινε must για την ελληνική κοινωνία, καθώς και τρόπος απασχόλησης χιλιάδων καθηγητών που δεν θα διορίζονταν ποτέ, τα φροντιστήρια θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Απλά και μόνο για την ασφάλεια της προετοιμασίας. Δεν έχει να κάνει με το εκπαιδευτικό σύστημα και πιστέψτε με ότι και η καλύτερη δουλειά να γίνεται στο σχολείο, ο άλλος πάντα θα θέλει το κάτι παραπάνω. Κι απ'τη στιγμή που πάει ένας, πρέπει να πάνε όλοι, για λόγους ανταγωνισμού. Δεν είναι τα φροντιστήρια το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι απλά ότι το φροντιστήριο τελικά έχει αντικαταστήσει το σχολείο. Και πως να μην το αντικαταστήσει όταν, εθιμικά πλέον, κάθε Πέμπτη και Παρασκευή έχουμε ένα Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο και κάθε Νοέμβρη απο δυο-τρεις εβδομάδες κατάληψη. Και γι'αυτά δεν φταίει η κυβερνητική πολιτική, αλλά οι λεχρίτες που παίζουν τα κομματικά τους παιχνίδια σε βάρος των παιδιών του λαού. Η Παπαρήγα έχει 12 ή παραπάνω χιλιάδες ευρώ, από τις επενδύσεις του ΚΚΕ, για να στείλει την κόρη της, Βασιλεία, στο Αμερικάνικο Κολλέγιο (HAEF) και στο Deree College. Όχι ομως κι ο πατέρας σας...
Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό και να το πάρουμε απόφαση είναι ότι χωρίς καλή οικονομική κατάσταση, περιορίζεσαι σε κάτι άλλο, από το οποίο επίσης μπορείς να διαπρέψεις. Παιδεία δεν σημαίνει πτυχίο κι ούτε ένα πτυχίο σημαίνει μέλλον. Όποιος δε βαριέται, βρίσκει το δρόμο του, είτε από Νομική, είτε από Ιχθυοκαλλιέργεια, είτε από απολυτήριο Λυκείου. Άλλωστε σε καμία δυτική χώρα, δεδομένου του καπιταλιστικού συστήματος, οι μη έχοντες, μπορούν να σπουδάσουν. Στην Αγγλία τα πανεπιστήμια είναι μεν δημόσια, αλλά έχουν δίδακτρα που ξεκινούν από τις 4 χιλιάδες ευρώ το χρόνο. Δεν πιάνω, σαφώς, την Αμερική, γιατί εκεί το κόστος ξεφεύγει από τα φυσιολογικά. Το γεγονός ότι δεν έχεις να πληρώσεις το φροντιστήριο για να βγάλεις 19 χιλιάδες μόρια, σε τελική αναλυση δεν σημαίνει και πολλά. Μετράς τις δυνάμεις σου, οικονομικές και άλλες και πας να βρεις το δρόμο σου αλλιώς. Δεν είναι αυτονόητο το πτυχίο πανεπιστημίου και η Ελλάδα, συγκεκριμένα, δεν έχει ανάγκη από άλλους πτυχιούχους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Crookshanks

Διάσημο μέλος

Ο Crookshanks αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3,567 μηνύματα.
Δεν καταλαβαίνω, πάντως, γιατί μεταρρύθμιση στην παιδεία=κατάργηση των φροντιστηρίων. Τα φροντιστήρια θα υπάρχουν είτε το θέλετε, είτε όχι. Όταν το '70 κάποιος σκέφτηκε να κάνει μια τέτοια επιχείρηση και μέσα σε 15 χρόνια έγινε must για την ελληνική κοινωνία, καθώς και τρόπος απασχόλησης χιλιάδων καθηγητών που δεν θα διορίζονταν ποτέ, τα φροντιστήρια θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Απλά και μόνο για την ασφάλεια της προετοιμασίας. Δεν έχει να κάνει με το εκπαιδευτικό σύστημα και πιστέψτε με ότι και η καλύτερη δουλειά να γίνεται στο σχολείο, ο άλλος πάντα θα θέλει το κάτι παραπάνω. Κι απ'τη στιγμή που πάει ένας, πρέπει να πάνε όλοι, για λόγους ανταγωνισμού. Δεν είναι τα φροντιστήρια το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι απλά ότι το φροντιστήριο τελικά έχει αντικαταστήσει το σχολείο. Και πως να μην το αντικαταστήσει όταν, εθιμικά πλέον, κάθε Πέμπτη και Παρασκευή έχουμε ένα Πανεκπαιδευτικό Συλλαλητήριο και κάθε Νοέμβρη απο δυο-τρεις εβδομάδες κατάληψη. Και γι'αυτά δεν φταίει η κυβερνητική πολιτική, αλλά οι λεχρίτες που παίζουν τα κομματικά τους παιχνίδια σε βάρος των παιδιών του λαού. Η Παπαρήγα έχει 12 ή παραπάνω χιλιάδες ευρώ, από τις επενδύσεις του ΚΚΕ, για να στείλει την κόρη της, Βασιλεία, στο Αμερικάνικο Κολλέγιο (HAEF) και στο Deree College. Όχι ομως κι ο πατέρας σας...
Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό και να το πάρουμε απόφαση είναι ότι χωρίς καλή οικονομική κατάσταση, περιορίζεσαι σε κάτι άλλο, από το οποίο επίσης μπορείς να διαπρέψεις. Παιδεία δεν σημαίνει πτυχίο κι ούτε ένα πτυχίο σημαίνει μέλλον. Όποιος δε βαριέται, βρίσκει το δρόμο του, είτε από Νομική, είτε από Ιχθυοκαλλιέργεια, είτε από απολυτήριο Λυκείου. Άλλωστε σε καμία δυτική χώρα, δεδομένου του καπιταλιστικού συστήματος, οι μη έχοντες, μπορούν να σπουδάσουν. Στην Αγγλία τα πανεπιστήμια είναι μεν δημόσια, αλλά έχουν δίδακτρα που ξεκινούν από τις 4 χιλιάδες ευρώ το χρόνο. Δεν πιάνω, σαφώς, την Αμερική, γιατί εκεί το κόστος ξεφεύγει από τα φυσιολογικά. Το γεγονός ότι δεν έχεις να πληρώσεις το φροντιστήριο για να βγάλεις 19 χιλιάδες μόρια, σε τελική αναλυση δεν σημαίνει και πολλά. Μετράς τις δυνάμεις σου, οικονομικές και άλλες και πας να βρεις το δρόμο σου αλλιώς. Δεν είναι αυτονόητο το πτυχίο πανεπιστημίου και η Ελλάδα, συγκεκριμένα, δεν έχει ανάγκη από άλλους πτυχιούχους.

Μα τα φροντιστήρια αυτομάτως καταργούν την ιδέα της κοινωνικής ισότητας. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι και να καταργηθούν τα φροντιστήρια, και να αντιμετωπιστεί η ανασφάλεια και η έλλειψη εμπιστοσύνης των πολιτών για το δημόσιο σχολείο.

Και τα φροντιστήρια είναι το πρόβλημα, και εμείς που τα στηρίζουμε. Αλλά αυττό γίνεται κατ' ανάγκην. Στα φροντιστήρια πάμε γιατί οι καθηγητές δεν προλαβαίνουν να τελειώσουν την ύλη, και είναι μάλιστα λογικό αυτό, αφού οι συγγραφείς του Π.Ι. δεν έχουν μπει ποτέ να κάνουν μάθημα σε δημόσιο σχολείο (τουλάχιστον οι περισσότεροι).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top