Μεταρρυθμίσεις στην παιδεία - 2009

oasis

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η oasis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής. Έχει γράψει 336 μηνύματα.
"Εισαγωγή χωρίς εξετάσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ προωθεί η κυβέρνηση, επιταχύνοντας τη μεταρρύθμιση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Είναι μια κίνηση που επιχειρεί την εκτόνωση του κλίματος που έχει δημιουργηθεί με τις κινητοποιήσεις της νεολαίας, που αναμένεται να συνεχιστούν και στο νέο έτος.
Όπως τόνισε ο υπουργός Παιδείας, Ευριπίδης Στυλιανίδης, από το βήμα της Βουλής το Σάββατο, στις αρχές του νέου έτους ξεκινά ο δημόσιος διάλογος για τη δημιουργία του Νέου Λυκείου και την αποσύνδεσή του από τις εισαγωγικές εξετάσεις στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
Υπογράμμισε ότι ο δημόσιος διάλογος θα διαρκέσει "αρκετά", ώστε να εκδηλωθεί στην επόμενη κυβερνητική θητεία η θεσμική νομοθετική πρωτοβουλία που θα αποσυνδέει το Λύκειο από τις εισαγωγικές εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο, ο κ. Στυλιανίδης ανέλυσε τα στοιχεία που πρέπει να προωθηθούν σε ένα "αυτόνομο λύκειο".
Πρόκειται για τα τεστ αυτογνωσίας, την αναμόρφωση του τρόπου διδασκαλίας στο Λύκειο, καθώς και την αναμόρφωση του τρόπου διδασκαλίας του μαθήματος του σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού."

Ποιά είναι η γνώμη σας για τις μεταρρυθμίσεις που θα γίνουν? Πιστεύετε ότι είναι για το καλύτερο ή θα είναι μια αποτυχία εις βάρος των μαθητών? Νομίζετε ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να λειτουργήσει στην Ελλάδα?

 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggel A4 forever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 251 μηνύματα.
φυσικα και ναι και θα μου αρεσει πιστευω με την προϋποθεση οτι δεν θα αλλαξουν τα βιβλια και οτι οι προηγουμενες ταξεις θα μεινουν ως εχουν απο αποψη βιβλιωνκ.τ.λ. μονο η τεταρτη ενιαιου λυκειου να την διαμορφωδουν οπως θελουν.οσοι ομως πανε λυκειο θα γλιτωσουν αυτο το μπερδεμεμα .εγω πιστευω οτι θα εινα μια ταξη στην οποια θα κανυμε κυριο λογο εππαγγελματικο προσαναπολισμο μαθηματικα φυσικες και χημειες απλως εκει περα θα αναλυουμε τα εππαγγελματα θα δουμε σε πιο ταιριαζουμε και θα κανουμε κατι σαν προετοιμασια εγω παντως ειμαι υπερ.καλο θα ηταν να κανει μια δημοσκοπησει σε αυτο το θεμα!!!.παιδια αν θελετε να διαβασετε περισσοτερες πληροφοριες πατηστε στο geogle esos.gr και θα πατισετε, την πρωτη ειδηση.

φιλικα
αγγελος
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
Ποια ειναι η επομενη κυβερνητικη θητεια;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
Αν αποφασισθεί να αλλάξει το σύστημα, ποια θα είναι η πρώτη χρονιά που θα εφαρμοστεί άραγε; :what:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

papas

Διάσημο μέλος

Ο papas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών και Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ. Έχει γράψει 2,371 μηνύματα.
Αν αποφασισθεί να αλλάξει το σύστημα, ποια θα είναι η πρώτη χρονιά που θα εφαρμοστεί άραγε; :what:

Δεν θα μας πιασει εμας :(

Συνηθως,για να αλλαξει κατι που εχει αποφασιστει στην παιδεια,παιρνει 3 χρονια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Iliaso

Περιβόητο μέλος

Ο Iliaso αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιακός φοιτητής και μας γράφει απο Αρεόπολη (Λακωνία). Έχει γράψει 6,236 μηνύματα.
ναι... οποτε τζιμμακο μν κλαις...:P
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

djimmakos

Διάσημο μέλος

Ο Μήτσος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 2,790 μηνύματα.
ναι... οποτε τζιμμακο μν κλαις...

Ρε γαμώτο, μπορείς να σταματήσεις να ασχολείσαι με ό,τι λέω;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyasdfg

Νεοφερμένος

Η qwertyasdfg αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 33 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 38 μηνύματα.
μακαρι να σταματησουν οι πανελλαδικες εξετασεις και να μπορει ο καθενας να μπαινει εκει που του αρεσει.ετσι θα του αρεσει αυτο που κανει και δεν θα εχουμε φαινομενα καθηγητων που βαριουνται και δεν τους αρεσει αυτο που κανουν.με το τωρινο συστημα οι περισσοτεροι πανε σε σχολη αναλογα με το πο σα μορια εβγαλαν.ποιος με 19900 μορια δεν θα πηγαινει ιατρικη αλλα σε ενα τει?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
Δεν θα μας πιασει εμας :(

Συνηθως,για να αλλαξει κατι που εχει αποφασιστει στην παιδεια,παιρνει 3 χρονια.

Άρα λογικά θα πιάσει εμάς. >__> Σαν τα πειραματόζωα. Αν θυμάμαι καλά, και τα περισσότερα νέα βιβλία είχαν εμάς ως τους πρώτους δοκιμαστές προτού αλλαχτούν, διορθωθούν κλπ. Ακόμα έχω το συλλεκτικό βιβλίο Ιστορίας της 6ης Δημοτικού που αποσύρθηκε επειδή ανέφερε την καταστροφή της Σμύρνης το 1922 ως "συνωστισμό". :D
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Συνωστισμός αναφέρεται ως η κατάσταση που επικρατούσε στο λιμάνι, δεν αναφέρει την καταστροφή ως συνωστισμό. Βεβαίως πέρα από συνωστισμό, για να είμαστε πλήρεις, κολλάει και η λέξη Σφαγή, αλλά δεν υπάρχει λόγος να θυμίζεις στα 12χρονα, επιρρεπή στις ιδέες του κάθε εθνόκαυλου (καμία σχέση με πατριώτη), πόσο πολύ σφάζουν οι Τούρκοι (ο Κεμάλ στην ουσία). Όχι ότι συμφωνώ με την ευρωμαλακία που έχει πιάσει πολλούς μέσα από το συνάφι της Ρεπούση, αλλά όταν ένα βιβλίο γράφεται, εγκρίνεται και περνάει στα σχολεία, προφανώς δεν φταίει η Ρεπούση που έχει τις ιδέες της. Σαφέστατα και η Ιστορία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπαίνει σε περιτύλιγμα και να παρουσιάζεται αλλιώς απ'οτι είναι, αλλά η διαγραφή από τα σχολικά βιβλία μηνυμάτων που, εκούσια ή ακούσια, περνάνε εθνικισμό και νόμο του αίματος, δεν είναι τίποτα παραπάνω από πολιτισμική πρόοδος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zip_unzip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο zip_unzip αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Συνωστισμός αναφέρεται ως η κατάσταση που επικρατούσε στο λιμάνι, δεν αναφέρει την καταστροφή ως συνωστισμό. Βεβαίως πέρα από συνωστισμό, για να είμαστε πλήρεις, κολλάει και η λέξη Σφαγή, αλλά δεν υπάρχει λόγος να θυμίζεις στα 12χρονα, επιρρεπή στις ιδέες του κάθε εθνόκαυλου (καμία σχέση με πατριώτη), πόσο πολύ σφάζουν οι Τούρκοι (ο Κεμάλ στην ουσία). Όχι ότι συμφωνώ με την ευρωμαλακία που έχει πιάσει πολλούς μέσα από το συνάφι της Ρεπούση, αλλά όταν ένα βιβλίο γράφεται, εγκρίνεται και περνάει στα σχολεία, προφανώς δεν φταίει η Ρεπούση που έχει τις ιδέες της. Σαφέστατα και η Ιστορία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπαίνει σε περιτύλιγμα και να παρουσιάζεται αλλιώς απ'οτι είναι, αλλά η διαγραφή από τα σχολικά βιβλία μηνυμάτων που, εκούσια ή ακούσια, περνάνε εθνικισμό και νόμο του αίματος, δεν είναι τίποτα παραπάνω από πολιτισμική πρόοδος.

Το σκέφτηκες πολύ ώρα για να το γράψεις αυτό;

Δηλαδή, θεωρείς πολιτισμική πρόοδο τη διασρτέβλωση της ιστορίας;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η αναφορά μου στην κυρία Ρεπούση τελειώνει εκεί που γράφω το όνομά της.
Απο κει και κάτω (παράλειψή μου, ξέχασα να κάνω παράγραφο) είναι γενική αναφορά.
Πςς, δεν είναι διαστρέβλωση της Ιστορίας το να αλλάξουμε το "Απελευθερωθήκαμε από το ζυγό των Τούρκων" σε "αποσπαστήκαμε από την Οθωμανική Αυτοκρατορία". Είναι η αλήθεια.


ΥΓ: Όχι, όπως θα μπορούσες ίσως να φανταστείς από τη διαφορά χρόνου στην απάντησή μου από την προηγούμενη, δεν χρειάστηκα πολλή ώρα να το σκεφτώ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zip_unzip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο zip_unzip αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Απ'ό,τι κατάλαβα από το προηγούμενο ποστ σου, λες ότι καλώς το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ' δημοτικού αναφέρει ως "συνωστισμό" τη "σφαγή". Και , διόρθωσέ με εάν κάνω λάθος, αυτό είναι διαστρέβλωση της ιστορίας.
-----------------------------------------
Συνωστισμός αναφέρεται ως η κατάσταση που επικρατούσε στο λιμάνι, δεν αναφέρει την καταστροφή ως συνωστισμό. Βεβαίως πέρα από συνωστισμό, για να είμαστε πλήρεις, κολλάει και η λέξη Σφαγή, αλλά δεν υπάρχει λόγος να θυμίζεις στα 12χρονα, επιρρεπή στις ιδέες του κάθε εθνόκαυλου (καμία σχέση με πατριώτη), πόσο πολύ σφάζουν οι Τούρκοι (ο Κεμάλ στην ουσία). Όχι ότι συμφωνώ με την ευρωμαλακία που έχει πιάσει πολλούς μέσα από το συνάφι της Ρεπούση, αλλά όταν ένα βιβλίο γράφεται, εγκρίνεται και περνάει στα σχολεία, προφανώς δεν φταίει η Ρεπούση που έχει τις ιδέες της. Σαφέστατα και η Ιστορία σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μπαίνει σε περιτύλιγμα και να παρουσιάζεται αλλιώς απ'οτι είναι, αλλά η διαγραφή από τα σχολικά βιβλία μηνυμάτων που, εκούσια ή ακούσια, περνάνε εθνικισμό και νόμο του αίματος, δεν είναι τίποτα παραπάνω από πολιτισμική πρόοδος.

:):)

ΥΓ: Όχι, όπως θα μπορούσες ίσως να φανταστείς από τη διαφορά χρόνου στην απάντησή μου από την προηγούμενη, δεν χρειάστηκα πολλή ώρα να το σκεφτώ.

Όπως ήλπιζα να καταλάβεις, το είπα ειρωνικά.
:thanks:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Όχι, μάλλον δεν κατάλαβες. Tα γεγονότα του λιμανιού της Σμύρνης 13-17 Σεπτεμβρίου 1922 ήταν τόσο συνωστισμός, όσο και σφαγή. Σφαγή βέβαια έγινε σε όσους ο Κεμάλ πήρε από το λιμάνι και τους κατεύθυνε βόρεια, όπου και τους έσφαξε στο δρόμο. Στο λιμάνι βασικά έσφαζαν κυρίως οι "σύμμαχοι". Το γεγονός ότι στην ιστορία της 6ης δημοτικού δεν αναφέρεται το κομμάτι Σφαγή, δεν είναι διαστρέβλωση της ιστορίας. Στον ιστορικό κύκλο της εκπαίδευσης, το κομμάτι αυτό μπορεί ν'αναφερθει και να αναλυθεί καλύτερα, με όρους και συνθήκες που αρμόζουν σε μεγαλύτερη ηλικία, άλλες δύο φορές. Στις τελευταίες τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zip_unzip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο zip_unzip αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Όχι, μάλλον δεν κατάλαβες. Tα γεγονότα του λιμανιού της Σμύρνης 13-17 Σεπτεμβρίου 1922 ήταν τόσο συνωστισμός, όσο και σφαγή. Σφαγή βέβαια έγινε σε όσους ο Κεμάλ πήρε από το λιμάνι και τους κατεύθυνε βόρεια, όπου και τους έσφαξε στο δρόμο. Στο λιμάνι βασικά έσφαζαν κυρίως οι "σύμμαχοι". Το γεγονός ότι στην ιστορία της 6ης δημοτικού δεν αναφέρεται το κομμάτι Σφαγή, δεν είναι διαστρέβλωση της ιστορίας. Στον ιστορικό κύκλο της εκπαίδευσης, το κομμάτι αυτό μπορεί ν'αναφερθει και να αναλυθεί καλύτερα, με όρους και συνθήκες που αρμόζουν σε μεγαλύτερη ηλικία, άλλες δύο φορές. Στις τελευταίες τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου.

Πράγματι δεν είναι. Διαστρέβλωση της ιστορίας δεν είναι, όμως, να διδάσκονται οι μαθητές πως η αιτία θανάτου των συμπατριωτών-προγόνων τους ήταν ο "συνωστισμός" και όχι οι σφαγές που προκάλεσε ο Κεμάλ; Σαφώς. θα πρέπει να διευκρινηστεί ότι οι τότε σφαγές δε θα πρέπει να προκαταβάλλουν τις τωρινές σχέσεις μας με τους Τούρκους (και με κανέναν άλλο λαό).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

ξαροπ

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Ιάσων αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο ΗΠΑ (Αμερική). Έχει γράψει 1,575 μηνύματα.
"Της Ιστορίας αλήθεια εστί τέλος." Δεν νομίζω ότι ο συνωστισμός είναι η καταλληλότερη λέξη για αυτό που έγινε και δεν το νόμιζα όταν ήμουν 12χρονο. Δεν είναι και μωρά στο κάτω-κάτω τα 12χρονα! Και δεν είναι τόσο επιρρεπή, νομίζω ότι από αυτή την ηλικία και μετά βλέπουν τα πράγματα πιο σφαιρικά κι από άλλες μεριές, όχι του στιλ "Οι κακοί οι Τούρκοι μας έδιωξαν με τη σφαγή και τη βία επειδή θέλουν το κακό μας."
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Πράγματι δεν είναι. Διαστρέβλωση της ιστορίας δεν είναι, όμως, να διδάσκονται οι μαθητές πως η αιτία θανάτου των συμπατριωτών-προγόνων τους ήταν ο "συνωστισμό" και όχι οι σφαγές του Κεμάλ;


Για να μιλήσει κάποιος για τις αιτίες θανάτου (δεν ξέρω κατά πόσο το κάνει το βιβλίο της έκτης) πρέπει να αναλύσει ολόκληρη την ιστορία του τετραετούς μικρασιατικού πολέμου. Από το 1919 μέχρι το 1922 αυτός που έσφαζε ήταν ο ελληνικός στρατός με τους φασίστες του, ως επί το πλείστον κάτι ταγματάρχες σκατόβλαχοι από την ηπειρωτική Ελλάδα που ήρθαν με το έτσι θέλω να κάνουν πόλεμο στη γη των προγόνων μου. Ένας άλλος φασίστας, από το 1922 μέχρι και το τέλος ολης της τραγωδίας, ο Κεμάλ, έσφαζε με τη σειρά του αυτούς που θεωρούσε εχθρούς. Αν, λοιπόν, στην έκτη δημοτικού, επιμένουμε να μιλήσουμε για τόσο ευαίσθητα θέματα, ας αναλυθεί ολόκληρη η Ιστορία. Αν κι επιμένω ότι δεν είναι η κατάλληλη ηλικία γιατί στη μέση μπαίνει η διεθνής πολιτική και η κύρια υπαιτιότητα των ιμπεριαλιστικών δυνάμεων, μια πολιτική που από τότε μέχρι σήμερα οπλίζει το χέρι των φασιστών κι αν θέλουμε να μιλάμε για ιστορία που διδάσκει συνειδήσεις, τότε όλα αυτά πρέπει να αναλύονται από μια ηλικία και μετά που ο άνθρωπος έχει μια σχετική δυνατότητα να αναλύει ιστορικοπολιτικά γεγονότα και να ξεχωρίζει την άποψη από την προπαγάνδα. Κι αυτό δεν πιστεύω ότι μπορεί να το κάνει στην ηλικία του Game Boy, του Pokemon και της μπάλας. Σε τέτοια σκέψη εισάγονται από το Γυμνάσιο και μετά.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

zip_unzip

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο zip_unzip αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Φινλανδία (Ευρώπη). Έχει γράψει 354 μηνύματα.
Για να μιλήσει κάποιος για τις αιτίες θανάτου (δεν ξέρω κατά πόσο το κάνει το βιβλίο της έκτης) πρέπει να αναλύσει ολόκληρη την ιστορία του τετραετούς μικρασιατικού πολέμου. Από το 1919 μέχρι το 1922 αυτός που έσφαζε ήταν ο ελληνικός στρατός με τους φασίστες του, ως επί το πλείστον κάτι ταγματάρχες σκατόβλαχοι από την ηπειρωτική Ελλάδα που ήρθαν με το έτσι θέλω να κάνουν πόλεμο στη γη των προγόνων μου. Ένας άλλος φασίστας, από το 1922 μέχρι και το τέλος ολης της τραγωδίας, ο Κεμάλ, έσφαζε με τη σειρά του αυτούς που θεωρούσε εχθρούς. Αν, λοιπόν, στην έκτη δημοτικού, επιμένουμε να μιλήσουμε για τόσο ευαίσθητα θέματα, ας αναλυθεί ολόκληρη η Ιστορία.

Συμφωνώ απόλυτα, φίλε μου! Πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί και να εξετάζουμε όλες τις πτυχές του οποιουδήποτε ζητήματος. Και ο Κεμάλ έσφαξε και οι Έλληνες έσφαξαν. Αν οι αρμόδιοι πιστεύουν ότι πρέπει να διδαχθεί η μικρασιατική καταστροφή από το δημοτικό, τότε ας τα γράψουνε όλα και να μη μας λένε αηδίες περί θανάτων εξαιτίας (μόνο) του συνωστισμού!
Κι εγώ συμφωνώ στο ότι δεν θα έπρεπε καν να διδάσκονται τα παιδιά του δημοτικού για τη μικρασιατική καταστροφή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggel A4 forever

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αγγελος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών και Μαθητής Β' γυμνασίου. Έχει γράψει 251 μηνύματα.
μακαρι να σταματησουν οι πανελλαδικες εξετασεις και να μπορει ο καθενας να μπαινει εκει που του αρεσει.ετσι θα του αρεσει αυτο που κανει και δεν θα εχουμε φαινομενα καθηγητων που βαριουνται και δεν τους αρεσει αυτο που κανουν.με το τωρινο συστημα οι περισσοτεροι πανε σε σχολη αναλογα με το πο σα μορια εβγαλαν.ποιος με 19900 μορια δεν θα πηγαινει ιατρικη αλλα σε ενα τει?
μπραβο σωστο και αυτο και πιο ωραιο γιατι εγω θελω να γινω καθηγητης και το συγκεκριμενο εππαγγελμα μου αρεσει παρα πολυ.και ετσι μπορει και να αντιμετωπιστει το προβλημα της ανεργιας. αυτο που δεν καταλαβα ειναι το νομοσχεδιο εχει ψηφιστει το νομοσχεδιο απο την βουλη η περιμενουμε να ψηφιστει??????
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Αυτό είναι πρακτικά αδύνατο. Δεν είμαστε 1950 που αυτοί που σπουδάζουν είναι μια τραγική μειοψηφία, ούτε το κράτος είναι υποχρεωμένο να δεσμεύει κάθε χρόνο 700 χιλιάδες θέσεις για ανθρώπους που απλά νομίζουν ότι μπορούν να τελειώσουν ένα πανεπιστήμιο...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top