Μετάνιωσα για την κατεύθυνσή μου

pastellie

Νεοφερμένος

Η pastellie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Είμαι μαθήτρια τρίτης λυκείου και τρεις μήνες πριν τις πανελλαδικές κατάλαβα ότι έπρεπε να είχα πάει οικονομικά.

Δεν είχα ποτέ κάποιο θέμα με τα μαθήματα της θεωρητικής (ίσως λίγο με την ιστορία στο θέμα της αποστήθισης) καθώς στα αρχαία το γνωστό μου αρέσει πολύ και τα λατινικά είναι το αγαπημένο μου γιατί πάντα ήμουν καλή με τις ξένες γλώσσες οπότε θεωρώ το θεωρώ ως το μάθημα που θα γράψω καλά.

Οι λόγοι όμως που δεν είχα διαλέξει οικονομικά εξ αρχής είναι οι εξής:

1.Από το δημοτικό είχα διαμορφώσει κακή εικόνα απέναντι στα μαθηματικά σε σημείο που όταν έγραφα διαγώνισμα/τεστ έκλαιγα και με έπινε κρίση

2.Αυτή η κατάσταση είχε επικρατήσει μέχρι την πρώτη γυμνασίου ώσπου ήρθε ο κορονοϊός οπότε παράτησα τα μαθηματικά εντελώς

3. Ίσως ένας ακόμη λόγος είναι ότι η μάνα μου είναι δασκάλα (στο ίδιο δημοτικό που πήγαινα) οπότε μεγάλωσα βασιζόμενη στην δικιά της γνώμη και αντίδραση απέναντι στις επιδόσεις μου στα μαθηματικά (αρνητικά σχόλια τις περισσότερες φορές).

Όμως η μέρα της γ γυμνασίου έφτασε και έπρεπε να αντιμετωπίσω τα μαθηματικά με αποτέλεσμα οι γονείς μου να με γράψουν σε φροντιστήριο στο οποίο γνώρισα τον καλύτερο μαθηματικό και για πρώτη φορά ασχολήθηκα με τα μαθηματικά σοβαρά με αποτέλεσμα να γράψω 20 στις εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς.

Ένα χρόνο μετά στην πρώτη λυκείου με την σκέψη ότι θα πάω θεωρητική συγκεντρώθηκα στα μαθήματα της κατεύθυνσης οπότε μαθηματικά τίποτα (έγραψα 5)

Δευτέρα λυκείου. Ήμουν η μόνη που πρόσεχε στα μαθηματικά γενικής, έλυνα ασκήσεις στην τράπεζα θεμάτων και κάθε φορά που έλεγα σε κάποιον ότι μου αρέσουν τα μαθήματα της θετικής με κοιτούσε με μισό μάτι.(Εξετάσεις έγραψα 15)

Fast Forward Τρίτη λυκείου λατρεύω την στατιστική και μετανιώνω κάθε μέρα που δεν πήγα οικονομικά, καθώς μου αρέσει και η πληροφορική και το αοθ και τα μαθηματικά.

Σημαντικό επίσης που πρέπει να πω είναι ότι από την τρίτη γυμνασίου που κοιτάω τις σχολές της θεωρητικής δεν μου αρέσει και μια εκτός από την Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών και όλες οι άλλες εκτός από αυτές που αναγκαστικά πρέπει να δηλώσω δεν με ενθουσιάζουν καθόλου (για να μην μιλήσω για νομικά και ψυχολογία που ούτε να τα βλέπω δεν θέλω) Όπως και παιδαγωγικά δεν θα δηλώσω καθόλου λόγο του τραύματος από την μάνα μου αλλά και γιατί δεν θέλω να διδάξω ΚΑΘΌΛΟΥ

Αν θα έκανα μηχανογραφικό τώρα θα ήταν κάπως έτσι

1. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Παμακ
2. Μετάφρασης και διερμηνείας/ Κέρκυρα
3. Πολιτικές επιστήμες/ Θεσσαλονίκη
4.Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ ΠΑΠΕΙ
5. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Πάντειο
6. Γλωσσικών και διαπολιτισμικών σπουδών/ Βόλος
7. Βιβλιοθηκονόμος και αρχειονομίας/ Θεσσαλονίκη
8. Αγγλικής Γλώσσας και φιλολογίας/ Θεσσαλονίκη
Πολιτικές επιστήμες/ Κομοτηνή
9. Γερμανικής γλώσσας και φιλολογίας/ Θεσσαλονίκη
10. Κοινωνικής ανθρωπολογίας/ Διπαε

Το χειρότερο είναι μόνο το πρώτο με "ενδιαφέρει" και θεωρώ ότι αν δεν γράψω όσα μόρια χρειάζονται για να μπω αυτήν την σχολή και θεωρώ όλες τις υπόλοιπες ως αποτυχίας

Υ.Γ Θα γράψω πανελλήνιες και αγγλικά και γερμανικά
 

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Είμαι μαθήτρια τρίτης λυκείου και τρεις μήνες πριν τις πανελλαδικές κατάλαβα ότι έπρεπε να είχα πάει οικονομικά.

Δεν είχα ποτέ κάποιο θέμα με τα μαθήματα της θεωρητικής (ίσως λίγο με την ιστορία στο θέμα της αποστήθισης) καθώς στα αρχαία το γνωστό μου αρέσει πολύ και τα λατινικά είναι το αγαπημένο μου γιατί πάντα ήμουν καλή με τις ξένες γλώσσες οπότε θεωρώ το θεωρώ ως το μάθημα που θα γράψω καλά.

Οι λόγοι όμως που δεν είχα διαλέξει οικονομικά εξ αρχής είναι οι εξής:

1.Από το δημοτικό είχα διαμορφώσει κακή εικόνα απέναντι στα μαθηματικά σε σημείο που όταν έγραφα διαγώνισμα/τεστ έκλαιγα και με έπινε κρίση

2.Αυτή η κατάσταση είχε επικρατήσει μέχρι την πρώτη γυμνασίου ώσπου ήρθε ο κορονοϊός οπότε παράτησα τα μαθηματικά εντελώς

3. Ίσως ένας ακόμη λόγος είναι ότι η μάνα μου είναι δασκάλα (στο ίδιο δημοτικό που πήγαινα) οπότε μεγάλωσα βασιζόμενη στην δικιά της γνώμη και αντίδραση απέναντι στις επιδόσεις μου στα μαθηματικά (αρνητικά σχόλια τις περισσότερες φορές).

Όμως η μέρα της γ γυμνασίου έφτασε και έπρεπε να αντιμετωπίσω τα μαθηματικά με αποτέλεσμα οι γονείς μου να με γράψουν σε φροντιστήριο στο οποίο γνώρισα τον καλύτερο μαθηματικό και για πρώτη φορά ασχολήθηκα με τα μαθηματικά σοβαρά με αποτέλεσμα να γράψω 20 στις εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς.

Ένα χρόνο μετά στην πρώτη λυκείου με την σκέψη ότι θα πάω θεωρητική συγκεντρώθηκα στα μαθήματα της κατεύθυνσης οπότε μαθηματικά τίποτα (έγραψα 5)

Δευτέρα λυκείου. Ήμουν η μόνη που πρόσεχε στα μαθηματικά γενικής, έλυνα ασκήσεις στην τράπεζα θεμάτων και κάθε φορά που έλεγα σε κάποιον ότι μου αρέσουν τα μαθήματα της θετικής με κοιτούσε με μισό μάτι.(Εξετάσεις έγραψα 15)

Fast Forward Τρίτη λυκείου λατρεύω την στατιστική και μετανιώνω κάθε μέρα που δεν πήγα οικονομικά, καθώς μου αρέσει και η πληροφορική και το αοθ και τα μαθηματικά.

Σημαντικό επίσης που πρέπει να πω είναι ότι από την τρίτη γυμνασίου που κοιτάω τις σχολές της θεωρητικής δεν μου αρέσει και μια εκτός από την Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών και όλες οι άλλες εκτός από αυτές που αναγκαστικά πρέπει να δηλώσω δεν με ενθουσιάζουν καθόλου (για να μην μιλήσω για νομικά και ψυχολογία που ούτε να τα βλέπω δεν θέλω) Όπως και παιδαγωγικά δεν θα δηλώσω καθόλου λόγο του τραύματος από την μάνα μου αλλά και γιατί δεν θέλω να διδάξω ΚΑΘΌΛΟΥ

Αν θα έκανα μηχανογραφικό τώρα θα ήταν κάπως έτσι

1. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Παμακ
2. Μετάφρασης και διερμηνείας/ Κέρκυρα
3. Πολιτικές επιστήμες/ Θεσσαλονίκη
4.Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ ΠΑΠΕΙ
5. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Πάντειο
6. Γλωσσικών και διαπολιτισμικών σπουδών/ Βόλος
7. Βιβλιοθηκονόμος και αρχειονομίας/ Θεσσαλονίκη
8. Αγγλικής Γλώσσας και φιλολογίας/ Θεσσαλονίκη
Πολιτικές επιστήμες/ Κομοτηνή
9. Γερμανικής γλώσσας και φιλολογίας/ Θεσσαλονίκη
10. Κοινωνικής ανθρωπολογίας/ Διπαε

Το χειρότερο είναι μόνο το πρώτο με "ενδιαφέρει" και θεωρώ ότι αν δεν γράψω όσα μόρια χρειάζονται για να μπω αυτήν την σχολή και θεωρώ όλες τις υπόλοιπες ως αποτυχίας

Υ.Γ Θα γράψω πανελλήνιες και αγγλικά και γερμανικά
Διεθνων και ευρωπαικων παπει εγφραφεσαι οικονομικο επιμελητηριο αμα βοηθαει καπου αυτο
 

jYanniss

Νεοφερμένος

Ο jYanniss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Είμαι μαθήτρια τρίτης λυκείου και τρεις μήνες πριν τις πανελλαδικές κατάλαβα ότι έπρεπε να είχα πάει οικονομικά.

Δεν είχα ποτέ κάποιο θέμα με τα μαθήματα της θεωρητικής (ίσως λίγο με την ιστορία στο θέμα της αποστήθισης) καθώς στα αρχαία το γνωστό μου αρέσει πολύ και τα λατινικά είναι το αγαπημένο μου γιατί πάντα ήμουν καλή με τις ξένες γλώσσες οπότε θεωρώ το θεωρώ ως το μάθημα που θα γράψω καλά.

Οι λόγοι όμως που δεν είχα διαλέξει οικονομικά εξ αρχής είναι οι εξής:

1.Από το δημοτικό είχα διαμορφώσει κακή εικόνα απέναντι στα μαθηματικά σε σημείο που όταν έγραφα διαγώνισμα/τεστ έκλαιγα και με έπινε κρίση

2.Αυτή η κατάσταση είχε επικρατήσει μέχρι την πρώτη γυμνασίου ώσπου ήρθε ο κορονοϊός οπότε παράτησα τα μαθηματικά εντελώς

3. Ίσως ένας ακόμη λόγος είναι ότι η μάνα μου είναι δασκάλα (στο ίδιο δημοτικό που πήγαινα) οπότε μεγάλωσα βασιζόμενη στην δικιά της γνώμη και αντίδραση απέναντι στις επιδόσεις μου στα μαθηματικά (αρνητικά σχόλια τις περισσότερες φορές).

Όμως η μέρα της γ γυμνασίου έφτασε και έπρεπε να αντιμετωπίσω τα μαθηματικά με αποτέλεσμα οι γονείς μου να με γράψουν σε φροντιστήριο στο οποίο γνώρισα τον καλύτερο μαθηματικό και για πρώτη φορά ασχολήθηκα με τα μαθηματικά σοβαρά με αποτέλεσμα να γράψω 20 στις εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς.

Ένα χρόνο μετά στην πρώτη λυκείου με την σκέψη ότι θα πάω θεωρητική συγκεντρώθηκα στα μαθήματα της κατεύθυνσης οπότε μαθηματικά τίποτα (έγραψα 5)

Δευτέρα λυκείου. Ήμουν η μόνη που πρόσεχε στα μαθηματικά γενικής, έλυνα ασκήσεις στην τράπεζα θεμάτων και κάθε φορά που έλεγα σε κάποιον ότι μου αρέσουν τα μαθήματα της θετικής με κοιτούσε με μισό μάτι.(Εξετάσεις έγραψα 15)

Fast Forward Τρίτη λυκείου λατρεύω την στατιστική και μετανιώνω κάθε μέρα που δεν πήγα οικονομικά, καθώς μου αρέσει και η πληροφορική και το αοθ και τα μαθηματικά.

Σημαντικό επίσης που πρέπει να πω είναι ότι από την τρίτη γυμνασίου που κοιτάω τις σχολές της θεωρητικής δεν μου αρέσει και μια εκτός από την Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών και όλες οι άλλες εκτός από αυτές που αναγκαστικά πρέπει να δηλώσω δεν με ενθουσιάζουν καθόλου (για να μην μιλήσω για νομικά και ψυχολογία που ούτε να τα βλέπω δεν θέλω) Όπως και παιδαγωγικά δεν θα δηλώσω καθόλου λόγο του τραύματος από την μάνα μου αλλά και γιατί δεν θέλω να διδάξω ΚΑΘΌΛΟΥ

Αν θα έκανα μηχανογραφικό τώρα θα ήταν κάπως έτσι

1. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Παμακ
2. Μετάφρασης και διερμηνείας/ Κέρκυρα
3. Πολιτικές επιστήμες/ Θεσσαλονίκη
4.Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ ΠΑΠΕΙ
5. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Πάντειο
6. Γλωσσικών και διαπολιτισμικών σπουδών/ Βόλος
7. Βιβλιοθηκονόμος και αρχειονομίας/ Θεσσαλονίκη
8. Αγγλικής Γλώσσας και φιλολογίας/ Θεσσαλονίκη
Πολιτικές επιστήμες/ Κομοτηνή
9. Γερμανικής γλώσσας και φιλολογίας/ Θεσσαλονίκη
10. Κοινωνικής ανθρωπολογίας/ Διπαε

Το χειρότερο είναι μόνο το πρώτο με "ενδιαφέρει" και θεωρώ ότι αν δεν γράψω όσα μόρια χρειάζονται για να μπω αυτήν την σχολή και θεωρώ όλες τις υπόλοιπες ως αποτυχίας

Υ.Γ Θα γράψω πανελλήνιες και αγγλικά και γερμανικά

Καταρχάς καλημέρα. Κάτι μου θυμίζει η όλη κατάσταση... 🫠
Θα ήθελες να δώσεις και μια παρόμοια εικόνα για το πώς θα ήταν το μηχανογραφικό σου από την κατεύθυνση που σε ενδιαφέρει. Τοις 10 πρώτες επιλογές οπός έκανες παραπάνω.
 

pastellie

Νεοφερμένος

Η pastellie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Καταρχάς καλημέρα. Κάτι μου θυμίζει η όλη κατάσταση... 🫠
Θα ήθελες να δώσεις και μια παρόμοια εικόνα για το πώς θα ήταν το μηχανογραφικό σου από την κατεύθυνση που σε ενδιαφέρει. Τοις 10 πρώτες επιλογές οπός έκανες παραπάνω.
Ναι φυσικά!

1. Διεθνών και ευρωπαϊκών/ Παμακ
2. Εφαρμοσμένη πληροφορική επιστήμη και τεχνολογία υπολογιστών/ Παμακ
3. Εσωτερικής αρχιτεκτονικής/ Αθήνα
4. Εσωτερικής αρχιτεκτονικής/ Σέρρες
5. Στατιστικής/ Οπα
6. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Πάντειο
7. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ ΠΑΠΕΙ
8. Γεωγραφίας/ Μυτιλήνη
9. Περιβάλλοντος / Ζάκυνθο
 

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,968 μηνύματα.
Δυστυχώς είσαι από αυτούς τους μαθητές που επιλέγουν διαχρονικά την θεωρητική κατεύθυνση λόγω κακής σχέσης με τα μαθηματικά ενώ κανονικά θα έπρεπε να διαλέγουν την κατεύθυνση σύμφωνα με το τι θέλουν να περάσουν.

Όπως και να έχει, προσπάθησε να περάσεις ΔΕΣ στο ΠΑΜΑΚ διότι έχει μπόλικα οικονομικά μαθήματα και μετά με μεταπτυχιακό σε Οικονομικά/Διοίκηση θα είσαι πολύ καλά!!!

Αν δεις ότι δεν σε ικανοποιεί τότε ξαναδώσε Πανελλήνιες :)
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 663 μηνύματα.
Ο.Π Οικονομίας και Πληροφορικής: Η Κατεύθυνση της μέτριας προσπάθειας.

Συγγνώμη, δηλαδή να πας ΔΕΣ μόνο και μόνο για τα χρήματα που θα έχεις ως στέλεχος οικονομίας;

Ψαξ'το με τις σχολές πού έβαλες στο υποθετικό μηχανογραφικό.
 

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,968 μηνύματα.
Ο.Π Οικονομίας και Πληροφορικής: Η Κατεύθυνση της μέτριας προσπάθειας.

Συγγνώμη, δηλαδή να πας ΔΕΣ μόνο και μόνο για τα χρήματα που θα έχεις ως στέλεχος οικονομίας;

Ψαξ'το με τις σχολές πού έβαλες στο υποθετικό μηχανογραφικό.

Κατεύθυνση της μέτριας προσπάθειας? Doesn't make any sense.

Όποιος ενδιαφέρεται για Οικονομικά ή Πληροφορική στο προπτυχιακό είναι μονόδρομος....
Και ναι όλα είναι θέμα και στρατηγικής...γιατί να επιλέξεις ΟΠ. Θετικών για να περάσεις Πληροφορική?

Η προσπάθεια πάντως κρίνεται στον κάθε μαθητή όχι στο προσανατολισμό σπουδών. Η γενίκευση που κάνεις είναι τρομερά αντιπαιδαγωγική.
 

Λένω

Διάσημο μέλος

Η Λένω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 2,431 μηνύματα.
Αν θα έκανα μηχανογραφικό τώρα θα ήταν κάπως έτσι

1. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Παμακ
2. Μετάφρασης και διερμηνείας/ Κέρκυρα
3. Πολιτικές επιστήμες/ Θεσσαλονίκη
4.Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ ΠΑΠΕΙ
5. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Πάντειο
6. Γλωσσικών και διαπολιτισμικών σπουδών/ Βόλος
7. Βιβλιοθηκονόμος και αρχειονομίας/ Θεσσαλονίκη
8. Αγγλικής Γλώσσας και φιλολογίας/ Θεσσαλονίκη
Πολιτικές επιστήμες/ Κομοτηνή
9. Γερμανικής γλώσσας και φιλολογίας/ Θεσσαλονίκη
10. Κοινωνικής ανθρωπολογίας/ Διπαε

Το χειρότερο είναι μόνο το πρώτο με "ενδιαφέρει" και θεωρώ ότι αν δεν γράψω όσα μόρια χρειάζονται για να μπω αυτήν την σχολή και θεωρώ όλες τις υπόλοιπες ως αποτυχίας

Υ.Γ Θα γράψω πανελλήνιες και αγγλικά και γερμανικά
Συμφωνώ σ΄αυτό που σου είπε παραπάνω ο Chris1993 και επίσης θα σου πρότεινα ν΄αλλάξεις λίγο την σειρά και να δηλώσεις πρώτα τα αδελφά Τμήματα και μετά τα υπόλοιπα.

1. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Παμακ
2. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ ΠΑΠΕΙ
3. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Πάντειο
 

pastellie

Νεοφερμένος

Η pastellie αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 3 μηνύματα.
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας!

Θα ήθελα επίσης να σημειώσω (αν ενδιαφέρει κανέναν) πώς αν περάσω ΔΕΣ θα διάλεγα για κατεύθυνση την διπλωματία και όχι τα οικονομικά καθώς έχω ως στόχο (και πολύ μακρινό όνειρο) να μπω στην διπλωματική ακαδημία ή να ασχοληθώ με κάποια διεθνή οργάνωση.

Ίσως το δίλημμα μου με τα οικονομικά είναι ότι εκεί θα είχα περισσότερες επιλογές (μπορώ να περάσω Δες και από εκεί και για αυτό είναι η πρώτη μου επιλογή και στα δύο μηχανογραφικά) αλλά και θα είχα περισσότερες πιθανότητες να γράψω καλά στις πανελλήνιες σε σχέση με την θεωρητική που έχει τα αρχαία και την ιστορία και ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγαλύτερος (προσωπική μου άποψη). Ακόμα προσπαθώ να είμαι ρεαλίστρια και ξέρω πως το να γράψω 18.895 (η βάση του 24) ακόμα και με αγγλικά (που αν γράψω 19-20 μετράνε 4 χιλιάδες μόρια) από την κατεύθυνση της θεωρητικής είναι πολύ δύσκολο.

(Συγγνώμη για τα γραμματικά-συντακτικά λάθη στο πρώτο μου post αλλά και εδώ αν υπάρχουν)
 

jYanniss

Νεοφερμένος

Ο jYanniss αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 116 μηνύματα.
Είναι καλό που η πρώτη σου επιλογή είναι κοινή κοι στις δύο κατευθύνσεις. Σύμφωνα στο ότι από την κατεύθυνση των οικονομικών θα ήταν ίσως πιο εύκολο αλλά δεν έχει σημασία. Κάνε την καλύτερη δυνατή προσπάθεια. Καλή επιτυχία σου εύχομαι 🙂
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Φοιτητής του τμήματος Πρόγραμμα Ιερατικών Σπουδών και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,811 μηνύματα.
Είμαι μαθήτρια τρίτης λυκείου και τρεις μήνες πριν τις πανελλαδικές κατάλαβα ότι έπρεπε να είχα πάει οικονομικά.

Δεν είχα ποτέ κάποιο θέμα με τα μαθήματα της θεωρητικής (ίσως λίγο με την ιστορία στο θέμα της αποστήθισης) καθώς στα αρχαία το γνωστό μου αρέσει πολύ και τα λατινικά είναι το αγαπημένο μου γιατί πάντα ήμουν καλή με τις ξένες γλώσσες οπότε θεωρώ το θεωρώ ως το μάθημα που θα γράψω καλά.

Οι λόγοι όμως που δεν είχα διαλέξει οικονομικά εξ αρχής είναι οι εξής:

1.Από το δημοτικό είχα διαμορφώσει κακή εικόνα απέναντι στα μαθηματικά σε σημείο που όταν έγραφα διαγώνισμα/τεστ έκλαιγα και με έπινε κρίση

2.Αυτή η κατάσταση είχε επικρατήσει μέχρι την πρώτη γυμνασίου ώσπου ήρθε ο κορονοϊός οπότε παράτησα τα μαθηματικά εντελώς

3. Ίσως ένας ακόμη λόγος είναι ότι η μάνα μου είναι δασκάλα (στο ίδιο δημοτικό που πήγαινα) οπότε μεγάλωσα βασιζόμενη στην δικιά της γνώμη και αντίδραση απέναντι στις επιδόσεις μου στα μαθηματικά (αρνητικά σχόλια τις περισσότερες φορές).

Όμως η μέρα της γ γυμνασίου έφτασε και έπρεπε να αντιμετωπίσω τα μαθηματικά με αποτέλεσμα οι γονείς μου να με γράψουν σε φροντιστήριο στο οποίο γνώρισα τον καλύτερο μαθηματικό και για πρώτη φορά ασχολήθηκα με τα μαθηματικά σοβαρά με αποτέλεσμα να γράψω 20 στις εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς.

Ένα χρόνο μετά στην πρώτη λυκείου με την σκέψη ότι θα πάω θεωρητική συγκεντρώθηκα στα μαθήματα της κατεύθυνσης οπότε μαθηματικά τίποτα (έγραψα 5)

Δευτέρα λυκείου. Ήμουν η μόνη που πρόσεχε στα μαθηματικά γενικής, έλυνα ασκήσεις στην τράπεζα θεμάτων και κάθε φορά που έλεγα σε κάποιον ότι μου αρέσουν τα μαθήματα της θετικής με κοιτούσε με μισό μάτι.(Εξετάσεις έγραψα 15)

Fast Forward Τρίτη λυκείου λατρεύω την στατιστική και μετανιώνω κάθε μέρα που δεν πήγα οικονομικά, καθώς μου αρέσει και η πληροφορική και το αοθ και τα μαθηματικά.

Σημαντικό επίσης που πρέπει να πω είναι ότι από την τρίτη γυμνασίου που κοιτάω τις σχολές της θεωρητικής δεν μου αρέσει και μια εκτός από την Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών και όλες οι άλλες εκτός από αυτές που αναγκαστικά πρέπει να δηλώσω δεν με ενθουσιάζουν καθόλου (για να μην μιλήσω για νομικά και ψυχολογία που ούτε να τα βλέπω δεν θέλω) Όπως και παιδαγωγικά δεν θα δηλώσω καθόλου λόγο του τραύματος από την μάνα μου αλλά και γιατί δεν θέλω να διδάξω ΚΑΘΌΛΟΥ

Αν θα έκανα μηχανογραφικό τώρα θα ήταν κάπως έτσι

1. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Παμακ
2. Μετάφρασης και διερμηνείας/ Κέρκυρα
3. Πολιτικές επιστήμες/ Θεσσαλονίκη
4.Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ ΠΑΠΕΙ
5. Διεθνών και ευρωπαϊκών σπουδών/ Πάντειο
6. Γλωσσικών και διαπολιτισμικών σπουδών/ Βόλος
7. Βιβλιοθηκονόμος και αρχειονομίας/ Θεσσαλονίκη
8. Αγγλικής Γλώσσας και φιλολογίας/ Θεσσαλονίκη
Πολιτικές επιστήμες/ Κομοτηνή
9. Γερμανικής γλώσσας και φιλολογίας/ Θεσσαλονίκη
10. Κοινωνικής ανθρωπολογίας/ Διπαε

Το χειρότερο είναι μόνο το πρώτο με "ενδιαφέρει" και θεωρώ ότι αν δεν γράψω όσα μόρια χρειάζονται για να μπω αυτήν την σχολή και θεωρώ όλες τις υπόλοιπες ως αποτυχίας

Υ.Γ Θα γράψω πανελλήνιες και αγγλικά και γερμανικά
αν εχεις και καποια καλλιτεχνικη εφεση και θες και ευκολη ευρεση εργασιας εκτος δημοσιου ισως αυτη η σχολη ειναι καλη για σενα.
Η σχολη ειναι στο 1ο και 4ο πεδιο
1741121489050.png


ερευνα εργασιας
https://www.ct.aegean.gr/data/UoA_Graduates.pdf
 

Debugging_Demon

Νεοφερμένος

Ο Debugging_Demon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Και ναι όλα είναι θέμα και στρατηγικής...γιατί να επιλέξεις ΟΠ. Θετικών για να περάσεις Πληροφορική?
Για να έχεις πρόσβαση σε ΟΛΕΣ τις σχολές πληροφορικής (και τις πολυτεχνικές) τουλάχιστον όταν έδινα εγώ ceid ΔΕΝ περνούσες από οικονομικά μόνο από θετική.
Πέραν αυτού οι οικονομικές πληροφορικές (ΟΠΑ, ΠΑΜΑΚ) ΔΕΝ είναι πλήρης από πρόγραμμα σπουδών καθώς πετάνε έξω το hardware που είναι πολύ σημαντικό κομμάτι στην επιστήμη των υπολογιστών και εκεί χρειάζεται ηλεκτρικά κυκλώματα (Αν δεν ξέρεις τα βασικά των κυκλωμάτων πως μετά θα μπεις σε τρανζίστορς, MOSFETS, VLSI, κ.ο.κ), εν ολίγης θέλεις φυσική, ιδανικά θα έπρεπε να υπάρχει κατεύθυνση με Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική για αυτές τις σχολές αλλά αυτό είναι αλλη συζήτηση.

Όμως ναι αν κάποιος επιθυμεί να στραφεί προς την πληροφορική, η θετική είναι η λύση.
Αν κάποιος επιθυμεί τις οικονομικές επιστήμες, τότε το 4ο πεδίο.
 

Chris1993

Περιβόητο μέλος

Ο Χρήστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Μεταπτυχιακός φοιτητής στο τμήμα Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών ΕΜΠ και μας γράφει από Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 4,968 μηνύματα.
Για να έχεις πρόσβαση σε ΟΛΕΣ τις σχολές πληροφορικής (και τις πολυτεχνικές) τουλάχιστον όταν έδινα εγώ ceid ΔΕΝ περνούσες από οικονομικά μόνο από θετική.
Πέραν αυτού οι οικονομικές πληροφορικές (ΟΠΑ, ΠΑΜΑΚ) ΔΕΝ είναι πλήρης από πρόγραμμα σπουδών καθώς πετάνε έξω το hardware που είναι πολύ σημαντικό κομμάτι στην επιστήμη των υπολογιστών και εκεί χρειάζεται ηλεκτρικά κυκλώματα (Αν δεν ξέρεις τα βασικά των κυκλωμάτων πως μετά θα μπεις σε τρανζίστορς, MOSFETS, VLSI, κ.ο.κ), εν ολίγης θέλεις φυσική, ιδανικά θα έπρεπε να υπάρχει κατεύθυνση με Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική για αυτές τις σχολές αλλά αυτό είναι αλλη συζήτηση.

Όμως ναι αν κάποιος επιθυμεί να στραφεί προς την πληροφορική, η θετική είναι η λύση.
Αν κάποιος επιθυμεί τις οικονομικές επιστήμες, τότε το 4ο πεδίο.

Καλά δεν περίμενα διαφορετική απάντηση από ένα φοιτητή τμήματος Ceid που του φουσκώνουν και τα μυαλά οι καθηγητές όπως και στους φοιτητές ΗΜΜΥ.

Μόνο που το να είσαι Μηχανικος Υπολογιστών και άρα να ασχολείσαι πολύ με το hardware κομμάτι είναι ένα άλλο path. Η αγορά softwarαδες κατά βάση θέλει και πολλά παιδιά προς τα εκεί προσανατολίζονται.

τέλος, η απάντηση μου κινείται γυρω από το επιχείρημα της «μέτριας προσπάθειας».
 

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Για να έχεις πρόσβαση σε ΟΛΕΣ τις σχολές πληροφορικής (και τις πολυτεχνικές) τουλάχιστον όταν έδινα εγώ ceid ΔΕΝ περνούσες από οικονομικά μόνο από θετική.
Πέραν αυτού οι οικονομικές πληροφορικές (ΟΠΑ, ΠΑΜΑΚ) ΔΕΝ είναι πλήρης από πρόγραμμα σπουδών καθώς πετάνε έξω το hardware που είναι πολύ σημαντικό κομμάτι στην επιστήμη των υπολογιστών και εκεί χρειάζεται ηλεκτρικά κυκλώματα (Αν δεν ξέρεις τα βασικά των κυκλωμάτων πως μετά θα μπεις σε τρανζίστορς, MOSFETS, VLSI, κ.ο.κ), εν ολίγης θέλεις φυσική, ιδανικά θα έπρεπε να υπάρχει κατεύθυνση με Μαθηματικά, Φυσική, Πληροφορική για αυτές τις σχολές αλλά αυτό είναι αλλη συζήτηση.

Όμως ναι αν κάποιος επιθυμεί να στραφεί προς την πληροφορική, η θετική είναι η λύση.
Αν κάποιος επιθυμεί τις οικονομικές επιστήμες, τότε το 4ο πεδίο.
Οσοι ξερω που εγιναν απο ΗΜΜΥ προγραμματιστες το μετανιωσαν που περασαν εκειπερα καθως καηκαν στην φυσικη και τα μαθηματικα και τελικα γραφουν κωδικα. Αμα θες πληροφορικη πας 4ο πεδιο και καθολου 2ο πεδιο. Το διαβασμα που θα ριξεις σε φυσικη κλπ στην σχολη αμα το ριξεις σε κωδικα θα μαθεις παρα πολλα. Οτι εχει να κανει με software το μαθαινεις σε σχολη πληροφορικης.
 

Debugging_Demon

Νεοφερμένος

Ο Debugging_Demon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Οσοι ξερω που εγιναν απο ΗΜΜΥ προγραμματιστες το μετανιωσαν που περασαν εκειπερα
Συμφωνώ και είναι λογικό. Δεν αναφέρθηκα ποτέ στους ΗΜΜΥ οι ΗΜΜΥ κάνουν πολύ παραπάνω φυσική από εμάς γιατί ασχολούνται με άλλα πράγματα. Είναι διαφορετικές σχολές... Στο ceid αναφέρθηκα, όντως το να πας στους ΗΜΜΥ ενώ θέλεις να γίνεις πληροφορικός είναι missed opportunity. Άλλο Μηχανικός Υπολογιστών, άλλο ηλεκτρολόγος.

Αμα θες πληροφορικη πας 4ο πεδιο και καθολου 2ο πεδιο. Το διαβασμα που θα ριξεις σε φυσικη κλπ στην σχολη αμα το ριξεις σε κωδικα θα μαθεις παρα πολλα. Οτι εχει να κανει με software το μαθαινεις σε σχολη πληροφορικης.
2ο πας, από τεταρτο τυχερός θα είσαι αν περάσεις σε κάποια σχολή που δεν είναι οικονομική πληροφορική (όπως ΟΠΑ και ΠΑΜΑΚ) αλλά σε κάποια σχολή βαρβάτη και πλήρης ως προς την επιστήμη των υπολογιστών (πχ ΕΚΠΑ, Πανεπιστήμιο Κρήτης) αυτές είναι προσβάσιμες και από το 4ο πεδίο αλλά αν περάσεις εκεί κάνε μια επανάληψη την φυσική, μπροστά σου θα την βρεις.

Μόνο που το να είσαι Μηχανικος Υπολογιστών και άρα να ασχολείσαι πολύ με το hardware κομμάτι είναι ένα άλλο path. Η αγορά softwarαδες κατά βάση θέλει και πολλά παιδιά προς τα εκεί προσανατολίζονται.
Το ceid σου δίνει πολλούς δρόμους και στο 4ο έτος έχεις πλέον (με το νέο πρόγραμμα σπουδών) ΜΟΝΟ 1 υποχρεωτικό μάθημα και όλα τα άλλα είναι επιλογής. Το πρόγραμμά μας είναι πληρέστατο σε θέματα software και σε θέματα hardware. Σε εμάς έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις που θα κατευθυνθείς αφου 3 χρόνια έχεις κάνει την "ξενάγηση" σε όλους τους τομείς, η ελευθερία αυτή της επιλογής είναι μεγάλο προνόμιο και δεν θα πρέπει ένα παιδί λυκείου να την χάσει.

Το τι θέλει η αγορά είναι άλλη συζήτηση, ΔΕΝ υπάρχει ανάγκη για software όταν δεν έχουμε hardware, όσο εξέλιξη έχουμε στον έναν τομέα άλλη τόση έχουμε πάντα και στον άλλο, είναι αλληλένδετα...

Και εγώ στο λύκειο έλεγα ότι θέλω να ασχοληθώ με software, και με game development τώρα όμως ακόμα με software θέλω να ασχοληθώ αλλά με το κομμάτι του προγραμματισμού συστημάτων και της παράλληλης επεξεργασίας, που αν και κατατάσσονται στο software, μάντεψε, θέλουν καλή γνώση αρχιτεκτονικής υπολογιστών (δηλαδή hardware). Ένα παιδί λυκείου δεν έχει γνωρίσει επαρκώς την επιστήμη των υπολογιστών, ας μην τον/την περιορίζουμε λοιπόν από τώρα...

τέλος, η απάντηση μου κινείται γυρω από το επιχείρημα της «μέτριας προσπάθειας».
Κατεύθυνση μέτριας προσπάθειας ΔΕΝ είναι το 4ο πεδίο. Το 4ο πεδίο είναι το πεδίο των οικονομικών τελεία. Όποιος θέλει να πάει οικονομικά στρέφεται εκεί, όσο καλός και αν είναι. (Μόνο τα μόρια του ΔΕΤ ΟΠΑ να δεις καταλαβαίνεις ότι στο πεδίο αυτό υπάρχουν παιδιά που έριξαν πολύ μεγάλη προσπάθεια)
 

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Το ceid σου δίνει πολλούς δρόμους και στο 4ο έτος έχεις πλέον (με το νέο πρόγραμμα σπουδών) ΜΟΝΟ 1 υποχρεωτικό μάθημα και όλα τα άλλα είναι επιλογής. Το πρόγραμμά μας είναι πληρέστατο σε θέματα software και σε θέματα hardware. Σε εμάς έχεις την δυνατότητα να επιλέξεις που θα κατευθυνθείς αφου 3 χρόνια έχεις κάνει την "ξενάγηση" σε όλους τους τομείς, η ελευθερία αυτή της επιλογής είναι μεγάλο προνόμιο και δεν θα πρέπει ένα παιδί λυκείου να την χάσει.

Το τι θέλει η αγορά είναι άλλη συζήτηση, ΔΕΝ υπάρχει ανάγκη για software όταν δεν έχουμε hardware, όσο εξέλιξη έχουμε στον έναν τομέα άλλη τόση έχουμε πάντα και στον άλλο, είναι αλληλένδετα...
Η επιστημη των υπολογιστων σπαει σε 2 κομματια στο hardware και στο software. Πραγματι το hardware ειναι πολυ δυσκολοτερο γιατι κυριως συνδεει την μηχανικη με την τεχνολογια. Συνδεει την παραδοσιακη μηχανικη οπως τα αεροπλανα και τα αυτοκινητα με την νεα τεχνολογια οπως το facebook και η google. Δεν μπορει να υπαρξει software αμα δεν υπαρχει hardware. Ομως οι θεσεις hardware ειναι ελαχιστες μπροστα στις software θεσεις και απο οσο ξερω στην ελλαδα δεν εχουμε πχ την intel η την nvidia και ολες αυτες τις μεγαλες επιχειρησεις η αγορα ζηταει απειρο software. Παραδειγμα το airbnb και το uber ειναι εταιρεις software που εχουν ετοιμο hardware απο τις αλλες εταιρειες πχ dell intel κλπ. Το software ειναι πολλαπλασιο του hardware σε εταιρειες και αγγελιες ειδικα στην ελλαδα. Τελος κωδικα μαθαινεις και μονος σου οπως frontend, backend, cloud κλπ χωρις να ξερεις μαθηματικα. Το μονο που χρειαζεται μαθηματικα ειναι το machine learning για ερευνητικο επιπεδο.
 

Debugging_Demon

Νεοφερμένος

Ο Debugging_Demon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Η επιστημη των υπολογιστων σπαει σε 2 κομματια στο hardware και στο software. Πραγματι το hardware ειναι πολυ δυσκολοτερο γιατι κυριως συνδεει την μηχανικη με την τεχνολογια. Συνδεει την παραδοσιακη μηχανικη οπως τα αεροπλανα και τα αυτοκινητα με την νεα τεχνολογια οπως το facebook και η google. Δεν μπορει να υπαρξει software αμα δεν υπαρχει hardware. Ομως οι θεσεις hardware ειναι ελαχιστες μπροστα στις software θεσεις και απο οσο ξερω στην ελλαδα δεν εχουμε πχ την intel η την nvidia και ολες αυτες τις μεγαλες επιχειρησεις η αγορα ζηταει απειρο software. Παραδειγμα το airbnb και το uber ειναι εταιρεις software που εχουν ετοιμο hardware απο τις αλλες εταιρειες πχ dell intel κλπ. Το software ειναι πολλαπλασιο του hardware σε εταιρειες και αγγελιες ειδικα στην ελλαδα. Τελος κωδικα μαθαινεις και μονος σου οπως frontend, backend, cloud κλπ χωρις να ξερεις μαθηματικα. Το μονο που χρειαζεται μαθηματικα ειναι το machine learning για ερευνητικο επιπεδο.
Για τις θέσεις που μιλάς εσύ δεν χρειάζεται καν πανεπιστήμιο... Από ένα πανεπιστήμιο δεν βγαίνεις προγραμματιστής αλλά επιστήμονας υπολογιστών, που σημαίνει ότι δυνητικά μπορείς να καλύψεις πιο πολλές θέσεις, καθώς γνωρίζεις περισσότερα στοιχεία για την λειτουργία δομικών στοιχείων (όπως η μετάφραση και η απεικόνιση του προγράμματος στην μνήμη, η εκτέλεση των εντολών από την CPU κ.ο.κ) ένας απλός προγραμματιστής συνήθως αυτά τα αγνοεί.
 

redpointer

Νεοφερμένος

Ο redpointer αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος. Έχει γράψει 112 μηνύματα.
Για τις θέσεις που μιλάς εσύ δεν χρειάζεται καν πανεπιστήμιο... Από ένα πανεπιστήμιο δεν βγαίνεις προγραμματιστής αλλά επιστήμονας υπολογιστών, που σημαίνει ότι δυνητικά μπορείς να καλύψεις πιο πολλές θέσεις, καθώς γνωρίζεις περισσότερα στοιχεία για την λειτουργία δομικών στοιχείων (όπως η μετάφραση και η απεικόνιση του προγράμματος στην μνήμη, η εκτέλεση των εντολών από την CPU κ.ο.κ) ένας απλός προγραμματιστής συνήθως αυτά τα αγνοεί.
Σωστα τα λες τα μαθαινεις στο πανεπιστημιο πχ δομες δεδομενων η να κανεις διαχειριση μνημης με c η να κανεις τον κωδικα assembly σε 0 και 1 κλπ. Στην πραξη ομως δεν τα χρειαζεσαι καπου αυτα εκει εξω θα δουν πιο πολυ πιο high level skills οπως ενα framework. Παραδειγμα αυτος που δουλευει στο uber και χρησιμοποιει ετοιμα skills οπως mysql, spring boot, docker κλπ. παρολο που χρησιμοποιει ετοιμα εργαλεια θεωρειται software engineer γιατι χρησιμοποιει αυτα τα εργαλια για να λυσει πραγματικα προβλημα που αφορουν τον κοσμο. Τα low level που λες καλα ειναι αλλα ξεχνουνται παντα πολυ ευκολα οπως τα μαθηματικα, η c, η assembly κλπ.
 

Debugging_Demon

Νεοφερμένος

Ο Debugging_Demon αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 20 ετών και Φοιτητής του τμήματος Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής Πατρών. Έχει γράψει 94 μηνύματα.
Σωστα τα λες τα μαθαινεις στο πανεπιστημιο πχ δομες δεδομενων η να κανεις διαχειριση μνημης με c η να κανεις τον κωδικα assembly σε 0 και 1 κλπ. Στην πραξη ομως δεν τα χρειαζεσαι καπου αυτα εκει εξω θα δουν πιο πολυ πιο high level skills οπως ενα framework. Παραδειγμα αυτος που δουλευει στο uber και χρησιμοποιει ετοιμα skills οπως mysql, spring boot, docker κλπ. παρολο που χρησιμοποιει ετοιμα εργαλεια θεωρειται software engineer γιατι χρησιμοποιει αυτα τα εργαλια για να λυσει πραγματικα προβλημα που αφορουν τον κοσμο. Τα low level που λες καλα ειναι αλλα ξεχνουνται παντα πολυ ευκολα οπως τα μαθηματικα, η c, η assembly κλπ.
Άλλο Software Engineer, Άλλο Computer Scientist-Engineer.

Το τι θα ξεχάσεις εξαρτάται από το που θα δουλέψεις. Πρόσφατα πέτυχα στο LinkedIn την Canonical (επιχείρηση που συντηρεί το γνωστό λειτουργικό Ubuntu Linux), να ζητά από την ελλάδα (σε remote θέση) Junior Kernel Engineer. Όποιος απόφοιτος του ceid δουλέψει εκεί θα είναι συνεχώς με Low level πράγματα αφού ασχολείται με πυρήνες λειτουργικών συστημάτων οπότε η χρονοδρομολόγηση, η παράλληλη επεξεργασία, η διαχείριση μνήμης θα είναι το βούτυρο στο ψωμί του για όσο καιρό δουλεύει εκεί, πιθανότατα να ξεχάσει το web developing framework Node.js που του δίδαξε το πανεπιστήμιο στο 6ο εξάμηνο...Αλλά με τίποτα δεν θα ξεχάσει δομικα στοιχείων (όπως η μετάφραση και η απεικόνιση του προγράμματος στην μνήμη, η εκτέλεση των εντολών από την CPU κ.ο.κ) καθώς με αυτά πραγματεύεται ένα λειτουργικό σύτημα...

Αυτή δεν είναι η μόνη σχετική αγγελία στο LinkedIn που έχω βρει...
 

Hased Babis

Δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης Παπαθανασίου αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 21 ετών, Φοιτητής και μας γράφει από Καστοριά (Καστοριά). Έχει γράψει 663 μηνύματα.
Ύπαρχει μια φούσκα στις ειδικότητες Software. Δηλαδή αν κάποιος γουστάρει Κυκλώματα ή Κινητήρες ή Labcoat και Testube υπάρχει πρόβλημα;
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top