Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Μαθηματικα Κατευθυνσης: Εξω οι μιγαδικοι, εξω τα ορια, εξω τα ολοκληρωματα.
Μαθηματικα Γενικης: Εξω οι παραγωγοι, εξω οι πιθανοτητες. Απο την στατιστικη μεσα θα ειναι μονο η μεση τιμη.
Φυσικη Κατευθυνσης: Εξω οι ταλαντωσεις, εξω τα κυματα, εξω οι κρουσεις.
ΑΕΠΠ: Εξω τα κεφαλαια 6 εως 10.
ΑΟΔΕ: Εξω το 2ο κεφαλαιο.
ΑΟΘ: Εξω το 3ο κεφαλαιο και εξω το 5ο.
Εκθεση: Θα αλλαξει ο τροπος εξετασης. Δεν θα γραφετε εκθεση, ουτε περιληψη. Οσες ασκησεις μεινουν θα ειναι κλειστου τυπου, δηλαδη Σ-Λ, πολλαπλης επιλογης και αντιστοιχισης.
[Ελεος πια με το ραδιο αρβυλα]
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Morelo
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αυτό άστο. Το έχουν πει εδώ και πολλά χρόνια άλλοι.Eμενα ο ανθρωπος που αλλαζει το ποτηρι με το νερο των βουλευτων στην βουλη οταν βγαζουν λογο μου ειπε οτι του χρονου τα παιδια δεν θα δωσουν καθολου πανελληνιες,ο καθενας θα περασει στη σχολη που επιθυμει χωρις να δωσουν εξετασεις............
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
και πέρα από το θέμα της ανεργίας θεωρώ οτι πρέπει να δώσουμε στην εκπαίδευση μία άλλη διάσταση...
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
και δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν γίνεται.
Είμαι της άποψης οτι το σχολείο θα έπρεπε να προσπαθεί να βοηθά τον νέο στην αυτοολοκλήρωση. Πρέπει επίσης να τον βοηθά και με τα πρακτικά θέματα της καθημερινότητας...
Γιατί όταν μου καεί η λάμπα, δεν θα ψάχνω βολτόμετρα και αμπερόμετρα, ούτε θα προσπαθώ να υπολογίσω αντιστάσεις και τάσεις και πράσινα α- λογα...
Ούτε θα μου ζητήσει κανείς στα πλαίσια ενός διαλόγου τους αρχικούς χρόνους του έχω!!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ.. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Λοιπον, συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες που μου εδωσε προσωπικα το δεξι χερι της Διαμαντοπουλου, η υλη του χρονου θα γινει ως εξης:
Μαθηματικα Κατευθυνσης: Εξω οι μιγαδικοι, εξω τα ορια, εξω τα ολοκληρωματα.
Μαθηματικα Γενικης: Εξω οι παραγωγοι, εξω οι πιθανοτητες. Απο την στατιστικη μεσα θα ειναι μονο η μεση τιμη.
Φυσικη Κατευθυνσης: Εξω οι ταλαντωσεις, εξω τα κυματα, εξω οι κρουσεις.
ΑΕΠΠ: Εξω τα κεφαλαια 6 εως 10.
ΑΟΔΕ: Εξω το 2ο κεφαλαιο.
ΑΟΘ: Εξω το 3ο κεφαλαιο και εξω το 5ο.
Εκθεση: Θα αλλαξει ο τροπος εξετασης. Δεν θα γραφετε εκθεση, ουτε περιληψη. Οσες ασκησεις μεινουν θα ειναι κλειστου τυπου, δηλαδη Σ-Λ, πολλαπλης επιλογης και αντιστοιχισης.
[Ελεος πια με το ραδιο αρβυλα]
Πιστεύω ότι θα είναι καταστροφικό για την εκπαίδευση να μειωθεί σε τέτοιο βαθμό η ύλη. Θα βγαίνεις από την δευτεροβάθμια κατεύθυνση από θετικοτεχνολογική κατεύθυνση και δεν θα ξέρεις να υπολογίζεις ούτε ένα ολοκλήρωμα. Οι μαθητές που θα εισάγονται σε θετικοπολυτεχνικές σχολές θα αντιμετωπίσουν μεγάλη δυσκολία προσαμογής και στην κυριολεξία θα χάσουν την μπάλα πριν καλά μπουν. Σε αυτό που συμφωνώ είναι να αλλάξει ο τρόπος εξέτασης στην έκθεση γιατί η βαθμολογία της είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενική και παίζει καθοριστικό ρόλο για την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Skotadismenos
Νεοφερμένος
Εχω την εντυπωση, και δεν ξερω κατα ποσο μπορεις να το δεις ρε συ, οτι ο κυριος καθηγητης κανει πλακα... Αν προσεξες στην εξεταστεα πανελλαδικως υλη αφησε 1 παραγραφο απο καθε βιβλιο και απο τα μαθηματικα κατευθυνσης ειδικα ουτε μια.Πιστεύω ότι θα είναι καταστροφικό για την εκπαίδευση να μειωθεί σε τέτοιο βαθμό η ύλη. Θα βγαίνεις από την δευτεροβάθμια κατεύθυνση από θετικοτεχνολογική κατεύθυνση και δεν θα ξέρεις να υπολογίζεις ούτε ένα ολοκλήρωμα. Οι μαθητές που θα εισάγονται σε θετικοπολυτεχνικές σχολές θα αντιμετωπίσουν μεγάλη δυσκολία προσαμογής και στην κυριολεξία θα χάσουν την μπάλα πριν καλά μπουν. Σε αυτό που συμφωνώ είναι να αλλάξει ο τρόπος εξέτασης στην έκθεση γιατί η βαθμολογία της είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενική και παίζει καθοριστικό ρόλο για την είσοδο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Δεν σε κατηγορω αλλα νομιζω πως ηταν λιγο προφανες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
https://www.esos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=7904:2010-05-27-12-31-30&catid=346:2009-12-02-06-54-27&Itemid=1079
Ιδού και τα επίσημα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Λοιπον, συμφωνα με εγκυρες πληροφοριες που μου εδωσε προσωπικα το δεξι χερι της Διαμαντοπουλου, η υλη του χρονου θα γινει ως εξης:
Μαθηματικα Κατευθυνσης: Εξω οι μιγαδικοι, εξω τα ορια, εξω τα ολοκληρωματα.
Μαθηματικα Γενικης: Εξω οι παραγωγοι, εξω οι πιθανοτητες. Απο την στατιστικη μεσα θα ειναι μονο η μεση τιμη.
Φυσικη Κατευθυνσης: Εξω οι ταλαντωσεις, εξω τα κυματα, εξω οι κρουσεις.
ΑΕΠΠ: Εξω τα κεφαλαια 6 εως 10.
ΑΟΔΕ: Εξω το 2ο κεφαλαιο.
ΑΟΘ: Εξω το 3ο κεφαλαιο και εξω το 5ο.
Εκθεση: Θα αλλαξει ο τροπος εξετασης. Δεν θα γραφετε εκθεση, ουτε περιληψη. Οσες ασκησεις μεινουν θα ειναι κλειστου τυπου, δηλαδη Σ-Λ, πολλαπλης επιλογης και αντιστοιχισης.
[Ελεος πια με το ραδιο αρβυλα]
πλάκα κανεις ετσι?αισχος...μη χαιρεστε οσοι θα τα δωσετε...ειναι εγκλημα η μειωση της υλης...θα μπειτε στο πανεπιστημιο,και μετα αντε πειτε δε μας τα καναν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Joaquín
Διάσημο μέλος
ΜΕΙΩΣΕΙΣ:
Mαθηματικά:
Βʼ Λυκείου (Γεωμετρία)
20%
Βʼ Λυκείου κατεύθυνση
20%
Γʼ Λυκείου κατεύθυνση
8%
Και ΦΥΣΙΚΗ ενδεικτικά:
Β΄Λυκείου Γεν. Παιδείας
28%
Β΄Λυκείου Θετ και Τεχν. Κατεύθ.
15%
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Είναι στάνταρ ότι ο Σ. κάνει πλάκα. Όμως έχεις δίκιο. Η μείωση ύλης είναι βλακεία. Και για αυτό που λες και για το ότι όσο πιο λίγη είναι η ύλη τόσο πιο δύσκεολεύουν τα θέματα. Μείωση ύλης βασικά ανακοινώθηκε μέχρι και Β λυκείου. Πάντως το Ελλαδιστάν είναι διεθνής πρωτοπορεία: παντού στρέφονται όλο και πιο πολύ στις θετικές επιστήμες και εμείς τις κόβουμε!!!!πλάκα κανεις ετσι?αισχος...μη χαιρεστε οσοι θα τα δωσετε...ειναι εγκλημα η μειωση της υλης...θα μπειτε στο πανεπιστημιο,και μετα αντε πειτε δε μας τα καναν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ntonebts
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αν μειωθει η υλη που ειναι ηδη μικρη πρωτα θα υποβαθμισει την ποιοτητα των γνωσεων του καθε μαθητη και στη συνεχεια θα αδικησει παλι αυτους που αξιζουν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος
'Αλλα είναι τα προβλήματα σε αυτό το κωλοσύστημα και όχι η ύλη.
Γίνεται για ΜΙΑ φορά ρε γαμώτο να δω να γίνεται μια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ αλλαγή σε αυτό που το κράτος ονομάζει "παιδεία"?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Civilara
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Cauchy
Νεοφερμένος
Ειδικά αν βγουν οι μιγαδικοί από τα μαθηματικά, βλέπω του πανεπιστημιακούς να βγάζουν καπνούς από τα αυτιά όταν θα μπουν να διδάξουνε στα αμφιθέατρα (ήδη είχε γίνει όταν είχε βγει η γραμμική άλγεβρα στο λύκειο).
Είτε μειωθεί η ύλη είτε όχι, το σίγουρο είναι ότι και η δική μας γενιά θα έχει πάρα πολλούς πτυχιούχους, άριστα καταρτισμένους ανθρώπους αλλά ΑΝΕΡΓΟΥΣ...
και πέρα από το θέμα της ανεργίας θεωρώ οτι πρέπει να δώσουμε στην εκπαίδευση μία άλλη διάσταση...
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ
και δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν γίνεται.
Είμαι της άποψης οτι το σχολείο θα έπρεπε να προσπαθεί να βοηθά τον νέο στην αυτοολοκλήρωση. Πρέπει επίσης να τον βοηθά και με τα πρακτικά θέματα της καθημερινότητας...
Γιατί όταν μου καεί η λάμπα, δεν θα ψάχνω βολτόμετρα και αμπερόμετρα, ούτε θα προσπαθώ να υπολογίσω αντιστάσεις και τάσεις και πράσινα α- λογα...
Ούτε θα μου ζητήσει κανείς στα πλαίσια ενός διαλόγου τους αρχικούς χρόνους του έχω!!!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ.. ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ.....
Σε κάποια από αυτά έχεις απόλυτο δίκιο. Το πρόβλημα με το σχολείο είναι ότι έχει συνδεθεί αποκλειστικά με την εισαγωγή στα τριτοβάθμια ιδρύματα. Σίγουρα για αυτό δεν φταίνε οι μαθητές. Φταίνε περισσότερο οι γονείς που σε κάθε περίπτωση θέλουν το παιδί τους να πάρει ένα πτυχίο, ακόμα και αν δεν έχει ουσιαστικό αντικείμενο και επαγγελματικά δικαιώματα.
Ήμουν κι εγώ πριν μερικά χρόνια στη θέση σου και ξέρω πως σκέφτεσαι. Να δεις όταν θα μπεις στο πανεπιστήμιο πόσο πιο πολύ θα απογοητευτείς... Όμως φταίνε και οι μαθητές σε έναν μεγάλο βαθμό. Όταν για παράδειγμα μέσα στο μάθημα της Αντιγόνης γίνει κάποια συζήτηση για το νόημα του έργου, πόσοι από τους συμμαθητές σου λες να συμμετέχουνε; Όταν έρθουν π.χ. από έναν οργανισμό να σας μιλήσουν για τα ναρκωτικά και πουν ότι μπορούν να μείνουν όσοι θέλουν, πόσοι θα κάτσουν και πόσοι θα προτιμήσουν να πάνε για καφέ;
Η διαδικασία της εκπαίδευσης και της μόρφωσης απαιτεί θυσίες. Είναι μια διαρκής προσπάθεια και από τις δυο πλευρές. Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι το συστήματα είναι τέλειο, αλλά δεν δέχομαι την άποψη ότι όλοι οι καθηγητές βαριούνται και δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους.
Υ.Γ. Σαφώς και όταν αλλάξεις μια λάμπα δεν θα κάτσεις να υπολογίσεις αντιστάσεις κτλ. και ούτε στα πλαίσια ενός διαλόγου θα σου ζητήσουν χρονική αντικατάσταση. Αλλά στα πλαίσια της παιδείας που λες, δεν θα πρέπει να ξέρεις τους βασικούς νόμους της φύσης, αλλά και τη γλώσσα σου;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evris7
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος
Aλλαγές όπως αυτή της μείωσης της ύλης και της κατάργησης της βάσης του 10,συγγνώμη αλλά εμένα δεν μου λένε κάτι.Ρε παιδιά μη κλαίγεστε! Οι αλλαγές δε γίνονται μέσα σε ένα βράδυ. Η ύλη σε πολλά μαθήματα ήταν αρκετά μεγάλη. Καλά κάνουν και τη μειώνουν, γιατί ουκ ολίγες φορές χρειάστηκε να κάνουμε πράγματα γρήγορα, χωρίς να τα κατανοήσουμε απλά και μόνο για να βγει η ύλη. Οι αλλαγές γίνονται έτσι... σταδιακά.
'Εχω την αίσθηση ότι κάνουν αυτές τις "αλλάγες" για να λένε ότι κάτι κάνουν ας πούμε,κάπως έτσι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Evris7
Πολύ δραστήριο μέλος
Aλλαγές όπως αυτή της μείωσης της ύλης και της κατάργησης της βάσης του 10,συγγνώμη αλλά εμένα δεν μου λένε κάτι.
'Εχω την αίσθηση ότι κάνουν αυτές τις "αλλάγες" για να λένε ότι κάτι κάνουν ας πούμε,κάπως έτσι.
1ον) Δε σχολίασα την κατάργηση της βασης του 10.
2ον)Δεν είπα ότι η αλλαγή αυτή είναι η πιο ουσιαστική.
3ον)Μείωση της ΥΛΗΣ έπρεπε να γινει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος
Ως παράδειγμα το έφερα στα πλαίσια των γενικότερων "αλλαγών" που θέλει να κάνει το Υπουργείο "παιδείας".1ον) Δε σχολίασα την κατάργηση της βασης του 10.
2ον)Δεν είπα ότι η αλλαγή αυτή είναι η πιο ουσιαστική.
3ον)Μείωση της ΥΛΗΣ έπρεπε να γινει.
Τίποτα παραπάνω.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.