miv
Επιφανές μέλος
-----------------------------------------
Βασικά και τα ΜΚ της Β' μόνο στους Μιγαδικούς έχουν εφαρμογή απ'ολη την ύλη της Γ'. Στην Ανάλυση, που είναι και η ουσία όλης της ύλης, αν και συνδέονται (κωνικές τομές) δεν χρησιμεύουν σχεδόν πουθενά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
ουτε αυτο αποτελει επιχειρημα
γκουχ... ναι, δεν έπρεπε να πω ότι είμαι έκτη... βιβλίο αρχαίων έχω δει, δεν είμαι στερημένο... έχω και δύο αδέρφια, 2α γυμνασίου, 3η Λυκείου... κάτι ξέρω κι εγώ... Το μονοπώλιο στα θρησκευτικά είναι σε όλες τις τάξεις και ΕΙΔΙΚΑ στο δημοτικό... εκεί είναι ΦΑΝΑΤΙΚΑ τα βιβλία... λένε την αλήθεια και το ψέμα, δηλαδή λένε την αλήθεια που πιστεύουν ΑΥΤΟΙ. Έτσι δουλέυει το σύστημα... όσο για την ιστορία... δεν έχω τίποτα μαζί της...
αποτελεί... και εγώ είχα αδελφό που είναι φοιτητής αλλά δεν λέω ότι το τάδε είναι άχρηστο κτλ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Αν λοιπόν συναθροίσουμε όλα αυτά μαζί, και τόσα άλλα τόσων άλλων, προκύπτει η καλύτερη γενική παιδεία, οι καλύτερες γενικές γνώσεις. Γιατί αυτό; Γιατί πολύ απλά, το πρόγραμμα προέρχεται από την επιθυμία των μαθητών να μελετήσουν και να ασχοληθούν με ένα μάθημα και όχι να καλλιεργήσουν το πνεύμα τους και λοιπές (βλακείες). Τέλος πάντων, I guess world isn't perfect. Δεν είναι λόγος όμως αυτός να μην τον κάνουμε εμείς τέλειο.
Και κάτι προς την Kotatsuneko: στην υπογραφή σου, στο σημείο ''a cat'' φτιάξ' το κάπως έτσι: ''a(n) cat'', γιατί όταν πας να το διαβάσεις χωρίς τη ''γάτα'' υπάρχει αυτό το χαζό ''a idiot''.
(Το τελευταίο το παρατήρησα κι εγώ)
Το πνεύμα καλλιεργείται, αλλά όχι με τον τρόπο που κάνουμε τα μαθήματα τώρα. Με πολύ λίγα από αυτά.
Λογοτεχνία (λόγω της φύσης του μαθήματος, αλλά εμείς στερούμαστε και αυτό λόγω καθηγητή).
Ε... Έκθεση, ούτε λόγος, αυτό που κάνουμε απλούστατα δε μπορεί να λέγεται έκθεση...
Κάποιο άλλο δε βρίσκω, δεν ξέρω αν υπάρχει.
Να μάθουμε αρχαία; Γραμματική; Συντακτικό; Ανώμαλα;
Και πάμε στη Β', όπου κάνουμε ΠΟΙΗΤΙΚΟ, ναι, ποιητικό κείμενο, και δεν καταλαβαίνουμε χριστόψωμο, ούτε καν οι της θεωρητικής. Ένα σωρό προτάσεις που "εννοούνται", ένα σωρό περίεργοι τύποι, περίεργες συντάξεις... Ποιητικά ρήματα... Ο ποιητής να κόβει συλλαβές χάριν του μέτρου...
Flasdag(), τα παραπάνω τα λέω (εκτός εξαιτίας μιας ολικής αγανάκτησης:p) και επειδή δεν έχει νόημα σε ένα τέτοιο κείμενο να τα διαβάζουμε από το πρωτότυπο.
Δεν καταλαβαίνω, βασικά, πότε έχει νόημα να διαβάζουμε από το πρωτότυπο. Προσέχω το μάθημα, προσπαθώ να καταλάβω τί λέει το κείμενο, αλλά στο τέλος καταλήγω like this:stars:.
Πάρτε το χαμπάρι, δεν έχετε και δεν θα έχετε κατευθύνσεις στο Γυμνάσιο. Υποχρεωτική εκπαίδευση είναι και μέχρι κάποιου επιπέδου είστε υποχρεωμένοι, για να μην είστε μπάζα, να ξέρετε τα πάντα. Ευθέως σας λέω ότι στα 12 και τα 13 είστε εντελώς ανίκανοι να κρίνετε τι σας χρειάζεται και τι όχι. Οι περισσότεροι αυτά τα καταλαβαίνουν πολύ αργότερα και είναι κρίμα γιατί μετά αναγκάζονται να τα σκάνε σε καθηγητές έξω και να έρχονται μετά να βγαίνουν από πάνω για το κακό το κράτος με τα κακά σχολεία. Όσο για τα 6ωρα των αρχαίων στην Α' Λυκείου, μπορεί με το μάτι να φαίνονται μονοκοπανιά πολλές οι ώρες (και είναι, για μένα θα έπρεπε να είναι ας πούμε 4), αλλά αντιστοίχως υπάρχουν και πολλά θετικά μαθήματα, 4 αν θυμάμαι καλά, έναντι δύο θεωρητικών, Αρχαία και Λογοτεχνία. Την Ιστορία, αν και τυπικά είναι, δε μπορώ να τη χαρακτηρίσω μάθημα αποκλειστικά θεωρητικής κατεύθυνσης σε καμία τάξη του Λυκείου. Όσο για τη Φιλοσοφία, υπάρχει για τον απλούστατο λόγο ότι όλο το μη γλωσσικό μέρος των Αρχαίων της Γ' Θεωρητικής είναι φιλοσοφία και ειλικρινά απορώ με ποιο σκεπτικό απορρίπτετε το μοναδικό μέρος της Θεωρητικής κατεύθυνσης που καλλιεργεί το υπόβαθρο της σκέψης και δεν είναι τυφλή παπαγαλία.
Αρχαία Γ' Θεωρητικής είναι, όχι αρχαία γενικής. Δε τα ξέρουμε. Δε θα τα μάθουμε. Εξάλλου, μόνος σου είπες ότι είναι το μη γλωσσικό μέρος τους. Οπότε ας τα μαθαίνουμε καλύτερα μεταφρασμένα.
Ποιο το νόημα του να μαθαίνουμε αρχαία, όταν ξεχνάμε τα πάντα εκτός από τον ενεστώτα οριστικής του ειμί, λίγα χρόνια αφότου φύγουμε από το σχολείο (για να μην πω μήνες αφότου τελειώσουμε την τάξη και θεωρηθώ υπερβολικός);
Βεβαίως δεν σχολιάζω τα περί "κύριας-δευτερεύουσας" γιατί αν δεν ξέρεις τη δομή του λόγου, δε μπορείς να δομήσεις το λόγο. Απλό δεν είναι; Κι έρχονται μετά και κλαίνε που γράφουν κάτι 9αρια στην Έκθεση στις Πανελλήνιες. Δεν λέω ότι εγώ θα γράψω παραπάνω, 6 βδομάδες πριν τις εξετάσεις δε μιλάω για βαθμούς, αλλά εγώ δεν είπα ποτέ ότι η Γλώσσα είναι άχρηστη...
Δεν έχει σημασία να μαθαίνεις πώς λέγεται το τάδε και το δείνα γραμματικό φαινόμενο. Σημασία έχει να νιώθεις τη γλώσσα. (Και για να το κάνεις αυτό, θέλει διάβασμα και συχνή επαφή με τη γραπτή γλώσσα.) Να σου βγαίνει αυθόρμητα αυτό που γράφεις και όχι μετά από τη σκέψη "εεε... τώρα τί να βάλω, κύρια ή δευτερεύσουσα, χρησιμοποιώντας τί είδους σύνδεσμο, εναντιωματικό/αντιθετικό, τελικό, αιτιολογικό ή συπλεκτικό;".
Μέχρι να βρεθεί ο ηλίθιος εκείνος εγκέφαλος που κατήργησε τις Πανελλήνιες στη Β' Λυκείου, ήταν.
Θα έλεγα, συμφωνώντας και επαυξάνοντας, "ο ηλίθιος αυτός ανεγκέφαλος".
ποιος ανεφερε οτι η φιλοσοφια ειναι αχρειαστη;
απλα δεν ειναι μαθημα θεωρητικης παιδιας.
γιατι η φιλοσοφια αν δειδαχθει σωστα θα κανει πολυ πιο ενδιαφεροντα αλλα μαθηματα. βιολογια, φυσικη, μαθηματικα. και αυτα εχουν το υποβαθρο τους στη φιλοσοφια. ειναι πολυ σημαντικο μαθημα για να υπαρχει σε κατευθυνση
τα μαθηματικα της β λυκειου ειναι πολυ πιο σημαντικα απο της κατευθηνσης για τη τριτη, αλλα ειναι γενικης.
Σωστά. Η Βιοηθική, η ιστορία του Σύμπαντος, η αντικειμενική σκοπιά θεώρησης των πραγμάτων και διάφορες μαθηματικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως φιλοσοφικές είναι κοινά κομμάτια της Επιστήμης και της Φιλοσοφίας.
Δε θέλουν να κάνουμε φιλοσοφία, γιατί είναι ενδιαφέρον μάθημα, και είπαμε γιατί δε τα θέλουν τα ενδιαφέροντα μαθήματα (βέβαια, αν το μαθαίνουν παπαγαλία, όπως κάνουν οι συμμαθήτριές μου της θεωρητικής -οι περισσότερες-, πάει, χάθηκε κι αυτό).
Επισης αυτο με τις φυσικες. Προς το τελος η υλη της μιας συμβαδιζει με την υλη της αλλης. Δηλαδη ο φυσικος εχει πει απειρες φορες στη γενικη ''αυτο θα το δουμε στην κατευθυνση πιο μετα'' ή ''αυτο το καναμε στην κατευθυνση''. Εγω αν ημουν θεωρητικη θα ενιωθα αδικημενη δηλαδη.
Εγώ πάλι που είμαι θετική, νιώθω ηλίθιος που κάνω τα ίδια πράγματα δύο φορές.
Ενω οι μεταβολες αεριων κι αυτα μου αρεσαν, τα κυκλωματα και τα μαγνητικα πεδια τα ΣΙ-ΧΑ-ΘΗ-ΚΑ. Σε μεγαλο βαθμο.
Ναι, με τον ηλεκτρισμό ούτε κι εγώ τα πάω καλά. Μου τη σπάει το "αυτό τον τύπο δε τον αποδεικνύουμε, γιατί χρειάζονται ανώτερα μαθηματικά". Τότε γιατί τον έχει μέσα το ρημαδιασμένο το βιβλίο;!
ah επισης λεω κι εγω ηλιθιο το μυαλο που καταργησε τις πανελληνιες στη β'. Πολυ ηλιθιο.
Δεν ήταν μυαλό, είπαμε, σβολαράκι από... άστο καλύτερα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
arti
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
Αυτό εξαρτάται από το διάβασμα που θα κάνεις εσύ,όχι από τον καθηγητή.σε αυτο το υπουργειο παιδειας τα εχουνε παιξει ολοι.οι καθηγητες καθονται και μας διδασκουν οτι πιο ασκετο μπορουμε να σκεφτουμε που δεν θα μας χρησιμεψει πουθενα......ασε που σε μια εβδομαδα θα το εχουμε ξεχασει.........αυτο που το πας!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
αποτελεί... και εγώ είχα αδελφό που είναι φοιτητής αλλά δεν λέω ότι το τάδε είναι άχρηστο κτλ
ουτε αυτο αποτελει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
εσυ ο ιδιος το ειπες."ποιος ηλιθιος αποφασισε να σταματησει τις πανελληνιες στη δευτερα;". η διαφορα ειναι οτι δεν ηταν ενας, ηταν ομαδικη αποφαση.
δε χρειαζεται να παρω τα χαρτια τους για να κρινω το εργο τους και ιδιαιτερα τα αποτελεσμα τους. αυτο ειναι δικαιολογια. αφου δεν ειναι σε θεση να οργανωσουν την παιδεια, τοτε ειναι ανικανοι και δεν αξιζει να βρισκονται σε αυτες τις θεσεις- λειτουργηματα. αυτο περιεχει ΚΑΙ την εφαρμογη του προγραμματος, ενος προγραμματος που εχει οντως πολλα κενα. Και δεν το λεω εγω, πανεπιστημιακοι το λενε.
η ευθυνη σιγουρα δε βρισκεται μονο στο υπουργειο. αλλα σιγουρα εχει ενα σημαντικο μεριδιο ευθυνης.
αλλωστε με τη λογικη σου, ο καθηγητης δεν ειναι "υποχρεωμενος να κανει κατι περα απο το προγραμμα του υπουργειου", μπορει να εχει μπλεξιματα. (το περιστατικο με το πειραμα για τον ελεγχο της ομαδας αιματος των μαθητων το θυμασαι
μη κατηγορεις τους αλλους ετσι ευκολα για λαϊκισμο. προσεχε τα λογια σου
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
το ζητημα ειναι οτι ενας καθηγητης μπορει να μπλεξει ανετα, αν κανει κατι εκτος προγραμματος, με τους γονεις, το υπουργειο, τη διευθυνση κτλ. οπως εσυ ισχυριστηκες.
αυτος που θελει να αλλαξει το θεμα δεν ειμαι εγω. δεν απαντησες στα αλλα σημεια
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
ουτε αυτο αποτελει
Aντε πάαααααλι... επειδή μάλλον δεν καταλαβαίνεις τι εννοώ θέλω να πω στο μικρό μας φίλο ότι εφόσον δεν έχει ζήσει από μόνος τους κάποιες εμπειρίες δεν ΜΠΟΡΕΙ να κρίνει...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
Είναι σαν να θέλει κάποιος να μιλάει σωστά τα νέα ελληνικά, όμως να μην ξέρει γιατί είναι έτσι, πως προέκυψαν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
persi
Πολύ δραστήριο μέλος
αποτελεί... και εγώ είχα αδελφό που είναι φοιτητής αλλά δεν λέω ότι το τάδε είναι άχρηστο κτλ
Μάλλον διάβασες τη ποσότητα του ποστ στην οποία μπορούσες να απαντήσεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ναυσικά
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Μαρουλάκι
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Δεν είναι θεωρητικό πράγμα η Φιλοσοφία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Μάλλον διάβασες τη ποσότητα του ποστ στην οποία μπορούσες να απαντήσεις...
ε ναι γιατί σε αντίθεση με σένα το λακωνίζειν(και όχι τίποτα άλλο:fss φιλοσοφείν....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.