persi
Πολύ δραστήριο μέλος
νομίζω είσαι δημοτικό so δεν έχεις την εμπειρία να μιλάς
γκουχ... ναι, δεν έπρεπε να πω ότι είμαι έκτη... βιβλίο αρχαίων έχω δει, δεν είμαι στερημένο... έχω και δύο αδέρφια, 2α γυμνασίου, 3η Λυκείου... κάτι ξέρω κι εγώ... Το μονοπώλιο στα θρησκευτικά είναι σε όλες τις τάξεις και ΕΙΔΙΚΑ στο δημοτικό... εκεί είναι ΦΑΝΑΤΙΚΑ τα βιβλία... λένε την αλήθεια και το ψέμα, δηλαδή λένε την αλήθεια που πιστεύουν ΑΥΤΟΙ. Έτσι δουλέυει το σύστημα... όσο για την ιστορία... δεν έχω τίποτα μαζί της...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Καλα μαλακιες λεει μεσα το βιβλιο μη νομιζεις. Εγω δηλαδη που το ειχα ξεφυλλισει, δεν ηταν τιποτα παρα απλη καταγραφη θεωριων και ορισμων απο διαφορες εννοιες.
Αλλη ενσταση μου αφορα την αστρονομια. Γιατι να ειναι μαθημα επιλογης τη στιγμη που εξελισσομαστε ραγδαια σε αυτον τον τομεα; Θα επρεπε τουλαχιστον να γινεται καποια σχετικη ενημερωση μια στο τοσο στα σχολεια, ειναι τραγικο να μην ξερεις ουτε ποσους πλανητες εχει το ηλιακο συστημα.
και το βιβλιο να τους εχει και λαθος
δεν ειναι 9, 8 ειναι πλεον
Καλύτερα φιλοσοφία, παρά αρχαία.
Τουλάχιστον στη φιλοσοφία κάνεις κάτι ουσιαστικό (αν δεν παπαγαλίζεις το μάθημα). Το βιβλίο το έχω ξεφυλίσσει. Νομίζω ότι το κατά πόσο το μάθημα είναι μ@@@@@ ή όχι, εξαρτάται από το αν μαθαίνεις απ' έξω όλα όσα γράφει, ή από το αν αναλύεις τις έννοιες και τις συζητάς, επειδή σου αρέσει και όχι επειδή παπαγάλισες μια φράση από το λεξικό βασικών εννοιών. Θα έπρεπε να αντικατασταθούν τα Αρχαία Γεν. από τη Φιλοσοφία. Τελοσπάντων, πολλά είναι τα θα έπρεπε (και συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά την αστρονομία - επίσης πιστεύω πως είναι αδικαιολόγητη η 1 ώρα Βιολογίας (εξίσου, να μην πω περισσότερο, ταχεία αναπτυσσόμενη με την Αστρονομία/Αστροφυσική) στη Β' και η παντελής παράλειψή της στην Α'.
Στην Α' ειδικά, με τις 6 ώρες αρχαία, το έχουμε το περιθώριο.
Βρίσκουν Ό,ΤΙ πιο ΒΑΡΕΤΟ υπάρχει και το βάζουν στην ύλη, για να κάνουν τα παιδιά να σιχαθούν το σχολείο και να μπορούν να ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΘΟΥΝ ευκολότερα.
Αν λοιπόν συναθροίσουμε όλα αυτά μαζί, και τόσα άλλα τόσων άλλων, προκύπτει η καλύτερη γενική παιδεία, οι καλύτερες γενικές γνώσεις. Γιατί αυτό; Γιατί πολύ απλά, το πρόγραμμα προέρχεται από την επιθυμία των μαθητών να μελετήσουν και να ασχοληθούν με ένα μάθημα και όχι να καλλιεργήσουν το πνεύμα τους και λοιπές (βλακείες). Τέλος πάντων, I guess world isn't perfect. Δεν είναι λόγος όμως αυτός να μην τον κάνουμε εμείς τέλειο.
Και κάτι προς την Kotatsuneko: στην υπογραφή σου, στο σημείο ''a cat'' φτιάξ' το κάπως έτσι: ''a(n) cat'', γιατί όταν πας να το διαβάσεις χωρίς τη ''γάτα'' υπάρχει αυτό το χαζό ''a idiot''.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
-----------------------------------------
Βεβαίως δεν σχολιάζω τα περί "κύριας-δευτερεύουσας" γιατί αν δεν ξέρεις τη δομή του λόγου, δε μπορείς να δομήσεις το λόγο. Απλό δεν είναι; Κι έρχονται μετά και κλαίνε που γράφουν κάτι 9αρια στην Έκθεση στις Πανελλήνιες. Δεν λέω ότι εγώ θα γράψω παραπάνω, 6 βδομάδες πριν τις εξετάσεις δε μιλάω για βαθμούς, αλλά εγώ δεν είπα ποτέ ότι η Γλώσσα είναι άχρηστη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
Ρε miv,φυσικά και η φιλοσοφία είναι ένα μάθημα που αξίζει πολλά,αλλά μπροστά στα άλλα μαθήματα κατεύθυνσης χάνει έδαφος συνεπώς αγνοείται ή απορρίπτεται ως μάθημα ''παπαγαλίας''...(δεν είναι πανελληνίως εξεταζόμενο νομιζω...)Όσο για τη Φιλοσοφία, υπάρχει για τον απλούστατο λόγο ότι όλο το μη γλωσσικό μέρος των Αρχαίων της Γ' Θεωρητικής είναι φιλοσοφία και ειλικρινά απορώ με ποιο σκεπτικό απορρίπτετε το μοναδικό μέρος της Θεωρητικής κατεύθυνσης που καλλιεργεί το υπόβαθρο της σκέψης και δεν είναι τυφλή παπαγαλία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
απλα δεν ειναι μαθημα θεωρητικης παιδιας.
γιατι η φιλοσοφια αν δειδαχθει σωστα θα κανει πολυ πιο ενδιαφεροντα αλλα μαθηματα. βιολογια, φυσικη, μαθηματικα. και αυτα εχουν το υποβαθρο τους στη φιλοσοφια. ειναι πολυ σημαντικο μαθημα για να υπαρχει σε κατευθυνση
τα μαθηματικα της β λυκειου ειναι πολυ πιο σημαντικα απο της κατευθηνσης για τη τριτη, αλλα ειναι γενικης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Μέχρι να βρεθεί ο ηλίθιος εκείνος εγκέφαλος που κατήργησε τις Πανελλήνιες στη Β' Λυκείου, ήταν. Αλλά σου ξαναλέω ότι τα Αρχαία Θεωρ. Γ' έχουν φιλοσοφία μέσα.
Γιατί ηλίθιος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν το έπιασα...Δηλαδή τα γενικής είναι πιο σημαντικά από της κατεύθυνσης?τα μαθηματικα της β γυμνασιου ειναι πολυ πιο σημαντικα απο της κατευθηνσης για τη τριτη, αλλα ειναι γενικης.
-----------------------------------------
Γιατί θα ήταν καλύτερο να γράφαμε και στην δευτέραΓιατί ηλίθιος;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
υποκειμενικο ειναι το αν ειναι ηλιθιος ή οχι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
-----------------------------------------
(πρέπει να ανοίξει thread με αυτό το θέμα μου φαίνεται)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Shadowfax
Διάσημο μέλος
Δεν είναι,γιατί οι Πανελλήνιες στην δευτέρα μετρούσαν και εππλέον προετοιμαζόσουν για τη επόμενη χρονιά..Δεν θα είχες όλο αυτό το άγχος. Έτσι πιστεύω δηλαδή.
Βασικά οι απόψεις όλων για το θέμα παραμένουν υποκειμενικές, εφόσον δεν το έχουμε ζήσει και ούτε και πρόκειται να το ζήσουμε.:xixi:
Απλά ρώτησα για να δω από ποιά σκοπιά το βλέπει και λέει ''ηλίθιος''.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Και δεύτερον, γιατί για κάθε μάθημα είχες δύο ευκαιρίες. Κοινώς, μπορούσες να κρατήσεις ή να πετάξεις βαθμό. Σαν άμεση συνέπεια, έλεγες ότι θα ασχοληθείς με τα 4 μαθήματα τη μία χρονιά, θα γράψεις καλά και με τα άλλα 4 την άλλη χρονιά, οπότε μοιράζεις το βάρος. Δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο να καλύπτεις 6 ή 7 μαθήματα σε μία εξεταστική. Άσε με να το ξέρω καλά αυτό...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 292010
Επισκέπτης
Τελείως.Κυρίως το 4ο κεφάλαιο με τους λογάριθμους είναι πολύ απαραίτητο αλλά και το 1ο με την τριγωνομετρία που χρειάζεται πολύ και στη Φυσική της Γ'Δεν το έπιασα...Δηλαδή τα γενικής είναι πιο σημαντικά από της κατεύθυνσης?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kotatsuneko
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Ναι, συμβαίνει ορισμένες φορές κομμάτια γενικής να είναι πιο σημαντικά από κατεύθυνσης. Αν και δε βλέπω το λόγο να κάνει τόση ανάλυση στους λογαρίθμους στα μαθηματικά γενικής. Πέντε πράγματα για την f(x)=lnx και τα παρελκόμενα έπρεπε να λέει και το υπόλοιπο μέρος, αν και άσχετο με το πρόγραμμα, θα έπρεπε να φορά την κατεύθυνση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kotsis1
Δραστήριο μέλος
Βασικά οι απόψεις όλων για το θέμα παραμένουν υποκειμενικές, εφόσον δεν το έχουμε ζήσει και ούτε και πρόκειται να το ζήσουμε.:xixi:
Ατομο που εδωσε Πανελληνιες και στη Β Λυκειου υποστηριζει πως φυσικα και ηταν σημαντικες οι Πανελληνιες σε αυτη την ταξη γιατι περιοριζες αυτο το αγχος του ''μεγαλειου'' των Πανελληνιων,εχοντας εμπειρια,εστω και ελαχιστη.Συμφωνω,καθως τωρα επικεντρωνονται ως επι το πλειστον αποκλειστικα στη Γ,οι υπολοιπες ταξεις παραμελουνται,και εξαιρεσεις γινονται παρα μονο σε μαθηματα που θα χρησιμεψουν στο αμεσο μελλον,δηλαδη στην εισαγωγη στην τριτοβαθμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
Πρώτον, γιατί ξεψάρωνες ένα χρόνο νωρίτερα και δεν πήγαινες στη Γ' με το ίδιο άγχος που πας τώρα, χωρίς να έχεις ξαναγράψει Πανελλήνιες ποτέ. Απομυθοποίηση της όλης ιστορίας.
Και δεύτερον, γιατί για κάθε μάθημα είχες δύο ευκαιρίες. Κοινώς, μπορούσες να κρατήσεις ή να πετάξεις βαθμό. Σαν άμεση συνέπεια, έλεγες ότι θα ασχοληθείς με τα 4 μαθήματα τη μία χρονιά, θα γράψεις καλά και με τα άλλα 4 την άλλη χρονιά, οπότε μοιράζεις το βάρος. Δεν είναι και το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο να καλύπτεις 6 ή 7 μαθήματα σε μία εξεταστική. Άσε με να το ξέρω καλά αυτό...
μυθος ειναι το δευτερο.
ειχες τη δυνατοτητα να κρατησεις ενα πολυ μικρο μερος του βαθμου σου και ετσι και αλλιως δ απο τη δευτερα. σε καμια περιπτωση ομως δεν εσπαγες τις εξετασεις. αυτο ειναι μεγαλος μυθος.
δε διαφωνω οτι η καταργηση στη β ηταν λαθος κινηση. τα μαθηματα ομως ηταν πολλα.
το ξερω αρκετα καλα, ισως καλυτερα γιατι την ολοκληρωσα τη χρονια.
επιπλεον η αδερφη μου εδωσε με το παλιο συστημα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rania.
Πολύ δραστήριο μέλος
Και το λεω αυτο οχι και τοσο εκ του ασφαλους μιας και κανω ηδη καποια κεφαλαια απο μαθηματικα κατευθυνσης της γ' και εχω δει οτι απο κατευθυνση της β' μου χρειαζονται μονο οι κωνικες τομες και τιποτα αλλο.
Επισης το αλλο μπουρδελο που πρεπει να εχετε ηδη παρατηρησει οσοι εχετε περασει αυτες τις ταξεις.. στην φυσικη κατευθυνσης στο πρωτο κεφαλαιο μαθαινεις λογαριθμους, εστω και 2-3 βασικες ιδιοτητες και στο βιβλιο της αλγεβρας ειναι στο τελος.
Ε ελεος..
Επισης αυτο με τις φυσικες. Προς το τελος η υλη της μιας συμβαδιζει με την υλη της αλλης. Δηλαδη ο φυσικος εχει πει απειρες φορες στη γενικη ''αυτο θα το δουμε στην κατευθυνση πιο μετα'' ή ''αυτο το καναμε στην κατευθυνση''. Εγω αν ημουν θεωρητικη θα ενιωθα αδικημενη δηλαδη.
Ενω οι μεταβολες αεριων κι αυτα μου αρεσαν, τα κυκλωματα και τα μαγνητικα πεδια τα ΣΙ-ΧΑ-ΘΗ-ΚΑ. Σε μεγαλο βαθμο.
ah επισης λεω κι εγω ηλιθιο το μυαλο που καταργησε τις πανελληνιες στη β'. Πολυ ηλιθιο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.