Crookshanks
Διάσημο μέλος
Ο,τι μαθαινεις ποτε δεν παει χαμενο....εξαλλου η γνωση ποτε δεν εβλαψε κανεναν.
Μόνο εάν μαθαίνεται εις βάρος άλλης γνώσης.
Με αντιγράφεις...
1) Δε γράφουμε τεστ για να απαγορεύεται η αντιγραφή 2) Δεν αντέγραψα εσένα
Πάντως εγώ ακόμη θεωρώ τα αρχαία χάσιμο χρόνου. Γιατί δεν μαθαίνουμε τα ουσιώδη, τα οποία πολύ ωραία περιγράφονται εδώ:
.στα αρχαία να μαθαίνεις το νόημα των λόγων των αρχαίων φιλοσόφων και να το κατανοείς ετσι ώστε να καταλάβεις ποιες αξίες και αρχές οδήγησαν τους αρχαίους εκεί που έφτασαν ή ποια ήταν η νοοτροπία τους
Γι' αυτό κι εγώ δεν τα αντέχω τα αρχαία. Επειδή, με τον τρόπο που διδάσκονται, καταντούν ένα άκρως αντιπαιδαγωγικό μάθημα που το μόνο που μας κάνει είναι να παπαγαλίζουμε. Και όταν το λέμε αυτό στον καθηγητή, λέει "μα έτσι είναι παιδιά ο κανονισμός από το υπουργείο". Τί, να πάμε να το πούμε στο υπουργείο; Να κάνουμε διαδήλωση για τα αρχαία; Ε όχι δα. Πιο καλά να παπαγαλίσουμε όσο χρειάζεται για να περάσουμε και από τα υπόλοιπα να μάθουμε όσα έχουν φιλοσοφική αξία. Λιγότερο χρόνο και κόπο θα μας πάρει.
Με συγχωρείτε αλλά εγώ αρχαία δεν πρόκειται να μάθω ποτέ για τον απλούστατο λόγο ότι δε τα διδάχτηκα ποτέ.
Ερώτηση: Τόσο ηλίθιο είναι το Υπουργείο και μας βάζει να κάνουμε το μάθημα αυτό δια παπαγαλισμού;
Απλά μερικές φορές κουράζει όσους βαριούνται, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.
Εσύ δηλ. την παπαγαλία δε τη βαριέσαι;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Αλλά αν τα αρχαία διδάσκονταν έτσι όπως μου περιγράφεις τώρα, πολύ πιθανόν να μην τα επέλεγα ως το μάθημα αυτό.
Συνεχίζεις να μπλέκεις το καλό σχολείο, στο οποίο αναφέρομαι, με την προβληματική κατάσταση που υπάρχει σήμερα.
Και θα συνεχίσω να το κάνω γιατί η σημερινή κατάσταση είναι αδικαιολόγητη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Η Γαλλία έδειξε το δρόμο με τη γενική εκπαίδευση των baccalaureautes και των ενδοπανεπιστημιακών εισαγωγικών εξετάσεων κι αυτό είναι το πιο αποδοτικό και αξιοκρατικό σύστημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Luis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~kynthia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Επίσης, πραγματικά ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ στην τελευταία τάξη του Λυκείου να υποτίθεται ότι παρακολουθείς και άλλα μαθήματα που δεν παρακολουθεί κανείς αν δεν είναι η κατεύθυνσή του - μ' αρέσει η ιδέα του να σκέφτομαι κάτι διαφορετικό απ' τα συνηθισμένα της Τεχνολογικής όταν ασχολούμαι με λογοτεχνία στην ώρα των Κειμένων, αλλά στην πράξη γίνεται ένας ατελείωτος χαμός. Θα μπορούσαν βέβαια να υπάρχουν επιλογές μαθημάτων Γενικής Παιδείας, και να πρέπει να παρακολουθείς αυτά που επέλεξες, έτσι ώστε όσοι είναι στο μάθημα να ενδιαφέρονται -κάπως- γι' αυτό...
Το μοναδικό μάθημα που πραγματικά δεν πιστεύω ότι σου καλλιεργεί κάτι, είναι τα Θρησκευτικά, κι αν δεν κάνω λάθος έγιναν προαιρετικά - καλύτερο θα ήταν στη θέση τους να υπήρχε ένα μάθημα Φιλοσοφίας, που να κάλυπτε και θρησκειολογικές έννοιες. Χωρίς όμως να πρέπει να γράψεις διαγώνισμα για τα χερουβίμ και το πόσα φτερά έχουν -.-
Η 'Εκθεση, απ' την άλλη, είναι απαραίτητη σε κάθε τάξη, αναπτύσσει την λογική, την έκφραση, την καλύτερη επικοινωνία μας με τους άλλους.
Το μόνο πρόβλημά της είναι στις Πανελλήνιες, όπου είναι φύσει αδύνατο να μπορεί να διορθωθεί αντικειμενικά, με αποτέλεσμα να περιμένουν οι περισσότεροι διορθωτές συγκεκριμένο ύφος και συγκεκριμένα επιχειρήματα, καταστρέφοντας έτσι την ουσία του να γράφεις ελεύθερα.
Miv, Baccalauréats! :no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
~kynthia
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rafa Nadal
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Ακριβώς, άνω των 15... Αλλά στην περίπτωσή μας, δε μιλάμε για άτομα άνω των 15...
Στα κάτω των 15 τους λένε διάφορα παραμυθάκια, όπως ακριβώς κάνουν και στην Ιστορία, τη Μουσική κλπ. Η διαφορά με τις άλλες χώρες είναι ότι εκεί τα παραμυθάκια τα γεμίζουν κάπως περισσότερο με εργασίες κολάζ, μελωδίες και audiovisual. Δεν μιλάω για κάτω των 15. Κάτω απ'τα 15 η εκπαίδευση είναι καθαρά παιδευτική και δεν τίθεται καν το θέμα "αυτό μου χρειάζεται, το άλλο δεν θα το χρειαστώ".
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Crookshanks
Διάσημο μέλος
Συμφωνώ με αυτά που λέτε, τουλάχιστον τα περισσότερα, περί σφαιρικότητας των γνώσεων. Αλλά εφόσον το Λύκειο συνδέεται με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, θα πρέπει να αφήσει τη Γενική Παιδεία, ειδάλλως να συγκροτηθεί νέο σύστημα εισαγωγής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
halvas
Πολύ δραστήριο μέλος
Τί ακριβώς σε αηδιάζει;
Συμφωνώ με αυτά που λέτε, τουλάχιστον τα περισσότερα, περί σφαιρικότητας των γνώσεων. Αλλά εφόσον το Λύκειο συνδέεται με την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο, θα πρέπει να αφήσει τη Γενική Παιδεία, ειδάλλως να συγκροτηθεί νέο σύστημα εισαγωγής.
Εγώ πιστεύω ότι το Λύκειο θα πρέπει να προσφέρει γενικές γνώσεις. Ίσως με εξαίρεση της τελευταίας τάξης και μόνο αυτής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Rock_Sugar
Εκκολαπτόμενο μέλος
Η γνώση της γραμματικής και του συντακτικού των αρχαίων είναι το μέσο προσέγγισης των αρχαίων κειμένων. Έτσι τουλάχιστον πρέπει να το βλέπουμε. Είναι πολύ ενδιαφέρον αλλά ταυτόχρονα και σημαντικό να γνωρίζουμε απο που προήλθε η γλώσσα μας. Η κακή της χρήση, η ανορθογραφία, έλλειψη λεξιλογίου, όλα αυτά απο εκεί προέρχονται.
Όσο για τα θρησκευτικά, πραγματικά τα θεωρώ άσκοπα. Ποτέ δεν περίμενα να προβληματιστώ απο κάτι που λέει το βιβλίο, ούτε πήγα να καταρρίψω καμιά θεωρία. Εξάλλου, πέρα απο το φετινό, τα βιβλία θρησκευτικών τόσα χρόνια τα έβρισκα βαρετά, αδιάφορα, ανούσια αφού έλεγαν συνέχεια τα ίδια πράγματα, κάθε χρόνο, χωρίς να τα τεκμηριώνουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
miv
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.