Μα γιατί να μαθαίνουμε πράματα που δεν θα μας χρησιμεύσουν ποτέ στη ζωή μας;

Nick-Firestorm

Νεοφερμένος

Ο Nick-Firestorm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
Γιατί δηλαδή πρέπει εγώ να λιώσω στο διάβασμα, να διαβάζω περι μιγαδικούς αριθμούς και ταλαντώσεις ώστε να περάσω Πληροφορική???

Δεν μπορώ να το καταλάβω...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Που πήγε η απάντησή μου;;

---- επαναφορά απάντησης---
Τα μαθήματα δεν έχουν μόνο πρακτική αξία. Κύριος στόχος τους είναι να σε μάθουν να σκέφτεσαι με ένα συγκεκριμένο τρόπο. ΟΛΑ τα μαθήματα. Ακόμη και τα, συνήθως, μα κακώς, απαξιωμένα θεωρητικά. Το σχολείο δεν είναι μόνο πηγή πρακτικών, χρηστικών πληροφοριών, είναι κυρίως τόπος διαμόρφωσης της σκέψης. Κι αυτό επιτυγχάνεται μέσα από το σχολικό πρόγραμμα και όλα τα μαθήματα.
Ακόμη και τα κυκλωματάκια που μαθαίνουν ακόμη κι οι θεωρητικοί στη Φυσική Γενικής έχουν κι αυτά τη λογική τους. Κι αυτή η λογική είναι βάση για τη γέννηση ενός μυαλού που σκέφτεται επιστημονικά, ανεξαρτήτως επιστήμης. Κατ'επέκταση, δεν νοείται άνθρωπος που να μην έχει μάθει να σκέφτεται με τις λογικές αυτές.

Όσο για τα παραδείγματα που δίνεις, μην είσαι και τόσο σίγουρος οτι δεν θα τα χρειαστείς και πρακτικά στον τομέα της Πληροφορικής...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

demerlad

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Χρηστος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Ιωάννινα (Ιωάννινα). Έχει γράψει 365 μηνύματα.
Εγω γιατι πχ πρεπει να γραφω καλη εκθεση αμα θελω να γινω βιολογος...? Ελα μου ντε...Ετσι ειναι δυστηχως το συστημα σημερα...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

lunatic

Νεοφερμένος

Η lunatic αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 34 ετών και Απόφοιτος. Έχει γράψει 35 μηνύματα.
γιατι η ζωη ειναι μια σκυλα και ακομη χειροτερα ειναι το υπουργειο παιδιας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

!Βάλια!

Πολύ δραστήριο μέλος

Η seize the day* αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 30 ετών, Μαθητής Α' λυκείου και μας γράφει απο Νέα Κρήνη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,260 μηνύματα.
α αυτό το είχα ρωτήσει και εγώ πολύ πολύ παλιά και είχαν πέσει όλοι να με φάνε
Γιατί να μάθω αρχαία.???άντε να μελετήσω κάνω κειμενάκι, αλλά γιατί να κάτσω να μάθω πώς τα απαρέμφατα μερικές φορές χρησιμοποιούνται ώς υποκείμενα, σε απρόσωπα ρήματα...?
Γιατί να μάθω όλες εκείνες τις εγκλίσεις, όλα εκείνα τα είδη μετοχών, όλα τα ρήματα που παίρνουν κατηγορηματικές??Ε?Ε?
Μα γιατί θα μου χρειαστούνε στο άμεσο μέλλον...Βέβαια...Για να γράψω έκθεση, για να γίνω καλύτερη στην γλώσσα...(όχι δεν θέλω, εγώ θετική ή τεχνολογική θα πάω)
Πάντως στην αναγέννηση, ένα νέο πρότυπο ανθρώπου είχε βγει, ο καθολικός άνθρωπος όπου είχε άποψη για τα πάντα, ήταν καλός στην φιλοσοφία, στα μαθηματικά, στην ζωγραφική στην μουσική και είχε αναπτυχθεί σωματικά, ψυχολογικά κλπ κλπ...(πρότυπο ο Ντα Βίντσι-> καλλιτέχνης, επιστήμονας)Μήπως αυτό είναι το πρότυπο της εποχής μας? Δεν νομίζω...Γιατί σήμερα οι περισσότεροι μαθαίνουν κάτι μόνο και μόνο για να περάσουν κάπου, για να πάρουν έναν καλό βαθμό και μετά το ξεχνάνε. Όχι μόνο δεν τους χρησιμεύει...αλλά το ξεχνάνε... Είναι σχεδόν σαν να μην το μάθανε ποτέ...
Πάντως μπορεί τα αρχαία και οι μιγαδικοί να μην σου χρησιμέψουν για να πάς για πληροφορική όμως πρέπει να έχεις μια άποψη σε διάφορα μαθήματα..Ίσως αυτό έπρεπε να γίνεται πιο επιφανειακά. Δεν ξέρω.
Πάντως όσο να αφορά την ιστορία. Μπορεί να μην χρειάζονται όλες αυτές οι λεπτομέριες, τα κουραστικά ονόματα, οι χρονολογίες που το μόνο που κάνουν είναι να σε μπερδεύουν αλλά πιστεύω πώς ο καθένας πρέπει να ξέρει την ιστορία του τόπου του...Είναι ντροπή να ρωτάμε για το 1821 και να λένε ότι τους κατέβει στο κεφάλι...και να γελάμε με τα χάλια μας. Πρέπει να μάθουμε την ιστορία της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης μιας και τώρα πια αποτελεί την άμεση γειτονιά μας...
Αυτά από εμένα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Η Γνώση είναι πάντα χρήσιμη και ποτέ δεν πάει χαμένη.

Δεν μπορείς να ξέρεις πότε θα τη χρειαστείς, και θα τη χρειαστείς αυτό είναι σίγουρο.

Είμαι απόλυτος σε αυτό:)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Παυλος

Νεοφερμένος

Ο βλ.πανω αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Μαθητής Γ' γυμνασίου. Έχει γράψει 50 μηνύματα.
Η Γνώση είναι πάντα χρήσιμη και ποτέ δεν πάει χαμένη.

Δεν μπορείς να ξέρεις πότε θα τη χρειαστείς, και θα τη χρειαστείς αυτό είναι σίγουρο.

Είμαι απόλυτος σε αυτό:)

DEN ΤΗΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΣ.......!!ΠΧ....ΠΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΤΟΥΣ ΜΗΓΑΔΙΚΟΥΣ.....???μηπως για να τους εξηγησει στα παιδια που θα κανει?????????:jumpy::nono:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

halvas

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 33 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Αχαρνές (Αττική). Έχει γράψει 1,074 μηνύματα.
Κι όμως και τα πιο κουφά πράγματα και γνώσεις μπορεί να σου χρησιμεύσουν:iagree:

Για παράδειγμα σε αυτόν που πρωτοέφτιαξε το λογισμικό της Apple (και τον αντέγραψε ο Bill Gates) χρησίμευσε η καλλιγραφία! (καθόλου ακραίο παράδειγμα)

Μπορείς να φανταστείς γιατί;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

qwertyuiop

Διάσημο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 29 ετών, Διδακτορικός και μας γράφει απο Φιλοθέη (Αττική). Έχει γράψει 2,880 μηνύματα.
Συμφωνώ με το χαλβά. Αν δλδ πήγαιναν όλοι με τη λογική αυτή, θα έπρεπε από τα 6 μας να μας έλεγαν τι επάγγελμα θα θέλαμε να κάνουμε, έτσι ώστε να μαθαίνουμε μόνο τα μαθήματα που χρειάζονται για το συγκεκριμένο επάγγελμα.


Επίσης πιστεύω ότι αυτοί που παραπονιούνται ότι βασικά μαθήματα όπως τα αρχαία δε θα έπρεπε να διδάσκονται, είτε έχουν κάκιστες επιδόσεις στο συγκεκριμένο μάθημα (οπότε το απεχθάνονται), είτε είναι ανώριμοι και δεν καταλαβαίνουν ότι όλες οι γνώσεις είναι χρήσιμες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Ο κύριος ρόλος του σχολείου είναι να σε μάθει να σκέφτεσαι με ένα συγκεκριμένο τρόπο, μια λογική. Όλα, ανεξαιρέτως, τα μαθήματα και η ύλη έχουν βασικό στόχο τη διάπλαση της σκέψης και όχι βασικά την παροχη πρακτικών γνώσεων. Ακόμη και τα πιο απαξιωμένα μαθήματα προσφέρουν συγκεκριμένη λογική που βοηθάει στην ανάπτυξη της σκέψης.
Ας καταλάβουμε οτι το σχολείο είναι εκεί για να μορφώνει και όχι για να μας βάζει απλά και στείρα σε μία σχολή. Και η μόρφωση είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, πολλών επιστημών, πολλών μεθόδων. Η ιδανική μόρφωση, εδώ και πολλούς αιώνες λειτουργεί στο μοντέλο homo universalis, που σημαίνει οτι οι πάντες πρέπει να έχουν μια γνώση για τα πάντα, όχι μόνο για τη γνώση αυτή καθ'εαυτή, αλλά κυρίως για την πνευματική τους ανάπτυξη που δεν μπορεί να επιτευχθεί σε καμία περίπτωση μέσα από την εξειδίκευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
κι εγω το εχω σκεφτει αυτο και συμφωνω μαζι σου! τι με νοιαζει εμενα πώς γινεται η κυκλικη κίνηση και πως να αναλυω δυναμεις ;;; οεο;;;
οκ παιδια δικιο εχετε κι εσεις...αλλα οχι και να ειμαστε υποχρεωμενοι ουσιαστικα να τα μαθουμε ! και να σκοτωνομαι εγω 10 ωρες να βρω σε ποσο χρονο θα σταματησει το κιβωτιο να κινειται....οταν σταματησει θα το δω ! :P ειχα βγει να λυσω μια ασκηση στον πινακα που ειχε να κανει με εναν μαθητη που ηταν μεσα στο αμαξι και τρακαρε...κ αφου ανελυσα ο,τι ζητουσε για το αμαξι...ρωταει η καθηγητρια: κ ο μαθητης; και λεει ενας συμμαθητης μου: πεθανε..:lol: και σκεφτομουν εγω "μακαρι !" ε μα....
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

michael92

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχάλης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 1,227 μηνύματα.
α αυτό το είχα ρωτήσει και εγώ πολύ πολύ παλιά και είχαν πέσει όλοι να με φάνε
Γιατί να μάθω αρχαία.???άντε να μελετήσω κάνω κειμενάκι, αλλά γιατί να κάτσω να μάθω πώς τα απαρέμφατα μερικές φορές χρησιμοποιούνται ώς υποκείμενα, σε απρόσωπα ρήματα...?
Γιατί να μάθω όλες εκείνες τις εγκλίσεις, όλα εκείνα τα είδη μετοχών, όλα τα ρήματα που παίρνουν κατηγορηματικές??Ε?Ε?
Μα γιατί θα μου χρειαστούνε στο άμεσο μέλλον...Βέβαια...Για να γράψω έκθεση, για να γίνω καλύτερη στην γλώσσα...(όχι δεν θέλω, εγώ θετική ή τεχνολογική θα πάω)
Πάντως στην αναγέννηση, ένα νέο πρότυπο ανθρώπου είχε βγει, ο καθολικός άνθρωπος όπου είχε άποψη για τα πάντα, ήταν καλός στην φιλοσοφία, στα μαθηματικά, στην ζωγραφική στην μουσική και είχε αναπτυχθεί σωματικά, ψυχολογικά κλπ κλπ...(πρότυπο ο Ντα Βίντσι-> καλλιτέχνης, επιστήμονας)Μήπως αυτό είναι το πρότυπο της εποχής μας? Δεν νομίζω...Γιατί σήμερα οι περισσότεροι μαθαίνουν κάτι μόνο και μόνο για να περάσουν κάπου, για να πάρουν έναν καλό βαθμό και μετά το ξεχνάνε. Όχι μόνο δεν τους χρησιμεύει...αλλά το ξεχνάνε... Είναι σχεδόν σαν να μην το μάθανε ποτέ...
Πάντως μπορεί τα αρχαία και οι μιγαδικοί να μην σου χρησιμέψουν για να πάς για πληροφορική όμως πρέπει να έχεις μια άποψη σε διάφορα μαθήματα..Ίσως αυτό έπρεπε να γίνεται πιο επιφανειακά. Δεν ξέρω.
Πάντως όσο να αφορά την ιστορία. Μπορεί να μην χρειάζονται όλες αυτές οι λεπτομέριες, τα κουραστικά ονόματα, οι χρονολογίες που το μόνο που κάνουν είναι να σε μπερδεύουν αλλά πιστεύω πώς ο καθένας πρέπει να ξέρει την ιστορία του τόπου του...Είναι ντροπή να ρωτάμε για το 1821 και να λένε ότι τους κατέβει στο κεφάλι...και να γελάμε με τα χάλια μας. Πρέπει να μάθουμε την ιστορία της Ελλάδας αλλά και της Ευρώπης μιας και τώρα πια αποτελεί την άμεση γειτονιά μας...
Αυτά από εμένα....

+1!

Συμφωνώ με το χαλβά. Αν δλδ πήγαιναν όλοι με τη λογική αυτή, θα έπρεπε από τα 6 μας να μας έλεγαν τι επάγγελμα θα θέλαμε να κάνουμε, έτσι ώστε να μαθαίνουμε μόνο τα μαθήματα που χρειάζονται για το συγκεκριμένο επάγγελμα.


Επίσης πιστεύω ότι αυτοί που παραπονιούνται ότι βασικά μαθήματα όπως τα αρχαία δε θα έπρεπε να διδάσκονται, είτε έχουν κάκιστες επιδόσεις στο συγκεκριμένο μάθημα (οπότε το απεχθάνονται), είτε είναι ανώριμοι και δεν καταλαβαίνουν ότι όλες οι γνώσεις είναι χρήσιμες.

Ντάξει δεν σε πέρνει εσένα να μιλάς πολύ για ωριμότητα :P:P:P.

Πέρα από την πλάκα, συμφωνώ ότι όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά, αλλά έτσι όπως τα έχουν διαμορφώσει τα βιβλία και την ύλη, είναι τόση πολύ που ξεχνιέται εύκολα και δεν μένει τίποτα στα παιδιά από τα μαθημάτα που δεν τους ενδιαφέρουν. Πιστεύω θα έρπεπε να διδάσκωνται πιο ελαστικά ή έστω πιο αναλυτικά, παρά αυτό το χάος "Βάζω 500 πράγματα λέω 2-3 πράγματα και τελείωσα" χωρίς ούτε παραδείγματα όπως πειράματα σε θετικά μαθήματα να γίνονται ούτε τίποτα. Και όσο για τα αρχαία, είσαι ακόμα Α Γυμνασίου, ρώτα και εμένα στην Ά Λυκείου, που έκλεισα 13.5 ώρες διαβάσματος και ακόμα διαβάζω για τις εξετάσεις, χώρια που είναι πανδύσκολα ενώ στο Γυμνάσιο ήταν γελοία...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Valandil

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μπάμπης αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 32 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Καλαμαριά (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 910 μηνύματα.
Γιατί αν όλοι ειδικεύονταν στον τομέα με τον οποίο θα ασχοληθούν απλά η κοινωνία θα βάδιζε προς τη δύση της.
Σκέψου διάλογο μεταξύ προγραμματιστή,οδοντίατρου και δασκάλου.
Σκοπός της εκπαίδευσης είναι η γενική μόρφωση και όχι η εξειδίκευση.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

annoula

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Άννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 188 μηνύματα.
τουλαχιστον ομως ας κανουν τιποτα μαθηματα που να χρησιμευουν σε ΟΛΟΥΣ στη ζωη μας...π.χ: κατι σχετικο με τη διατροφη,σεξουαλικη αγωγη κτλ...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Krou

Περιβόητο μέλος

Η Krou αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Έχει γράψει 5,463 μηνύματα.
ναι το ζητημα ειναι πως το συστημα μας ειναι πολυ τεχνοκρατικο και δεν επιτρεπει τετοια μαθηματα γενικης παιδειας σε παιδια του λυκειου που ειναι αρκετα μεγαλα ωστε να αφομοιωσουν και να κατανοησουν τη σημασια αυτων των μαθηματων. Ελπιζω να γινει κατι στο μελλον...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
τουλαχιστον ομως ας κανουν τιποτα μαθηματα που να χρησιμευουν σε ΟΛΟΥΣ στη ζωη μας...π.χ: κατι σχετικο με τη διατροφη,σεξουαλικη αγωγη κτλ...

Ας κάνουν ΚΑΙ αυτά, όχι όμως να καταργήσουν τα υπόλοιπα. Ακόμη και η κυκλική κίνηση έχει μια λογική που κάποια στιγμή θα χρειαστεί για να ολοκληρωθείς σαν πνεύμα.

ναι το ζητημα ειναι πως το συστημα μας ειναι πολυ τεχνοκρατικο και δεν επιτρεπει τετοια μαθηματα γενικης παιδειας σε παιδια του λυκειου που ειναι αρκετα μεγαλα ωστε να αφομοιωσουν και να κατανοησουν τη σημασια αυτων των μαθηματων. Ελπιζω να γινει κατι στο μελλον...

Καλά ναι, πάσχει το σύστημα, αυτό ειναι γνωστό. Η κατευθυνσιοποίηση και η ειδίκευση μόνο δεινά επιφέρει. Το πρόβλημα δεν είναι όμως τα μαθήματα γενικής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Nick-Firestorm

Νεοφερμένος

Ο Nick-Firestorm αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 5 μηνύματα.
+1 για το ποστ της Βάλιας :)

Παιδιά συμφωνώ με κάποιες απόψεις, ώπος του πρότυπου της σημερινής παιδίας (Homo Universalis) και οτι καμια γνώση δεν πάει χαμένη...αλλα σκεφτείτε λίγο...
Γιατι να μην εχω εγω σαν ανθρωπος το δικαίωμα να σπουδάσω σε ένα τμήμα ΑΕΙ Πληροφορικής τη στιγμή που δεν έγραψα για το πως κάνει τη τυρόπιτα η γιαγιά μου στο χωριό; Συγκεκριμένα αναφέρομαι στο θέμα "Παράδοση" που έπεσε στις πανελλαδικές σήμερα...

Γιατί να μην μπορώ να διαβάσω πράγματα που αφορούν το επάγγελμα που θέλω να ακολουθήσω και να διαβάζω για Ηλεκτρομαγνητισμό;

Σίγουρα, ο ρόλος του σχολείου είναι η μόρφωση και όχι απλά η εξειδίκευση του μαθητή...μαθαίνουμε αρκετά πράγματα που αφορούν και τη ζωή μας όπως στο Δίκαιο...αλλά δεν μπορώ να καταλάβω όλη αυτή τη καταπίεση των πανελλαδικών εξετάσεων...

Δηλαδή έχει χαθεί πια το νόημα της μόρφοσης όπως λέτε πολλοί εδω μέσα. Αυτό ειναι μόρφοση; Να πληρώνουν του κόσμου τα λεφτά οι γονείς μας στα φροντιστήρια για πεταμένες γνώσεις που μόλις έρθει το καλοκαίρι θα ξεχάσουμε;;;

Προτιμώ χίλιες φορές το σύστημα της Γερμανίας π.χ...
Ξεχωρίζουν τους μαθητές ανάλογα με την επίδοσή τους στο σχολείο και για να περάσουν σε μια σχολή γράφουν εξειδικευμένες εξετάσεις πάνω σε αυτό που θέλουν να σπουδάσουν!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

miv

Επιφανές μέλος

Ο Babis αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Μας γράφει απο Βόρεια Μακεδονία (Ευρώπη). Έχει γράψει 8,275 μηνύματα.
Η Εκθεση και τα Νέα Ελληνικά είναι το βασικότερο προσόν για κάθε επιστήμονα. Δεν το συζητώ καν. Άνθρωπος που δεν ξέρει να εκφράζεται στη μητρική του γλώσσα είναι τουλάχιστον καμμένος.

Ναι, κι εγω θα προτιμούσα το γερμανικό σύστημα. Με μια σημείωση. Στη Γερμανία μόνο το 30% σπουδάζει σε ΑΕΙ και οι υπόλοιποι γίνονται τεχνίτες. Όταν και στην Ελλάδα σταματήσει αυτή η πόρωση με τις Ανώτατες Σχολες, τότε ίσως λυθούν πολλά προβλήματα, μεταξύ των οποίων και η ανεργία. Η Ελλάδα είναι η χώρα που αναλογικά με τον πληθυσμό της έχει το μεγαλύτερο όγκο αποφοίτων. Η πρώτη χώρα σε "εξαγωγές" φοιτητών στον κόσμο, συγκριτικά με τον πληθυσμό της και η 4η κατ'απόλυτη τιμή. Τις τελευταίες δεκαετίες εστάλησαν κάπου 2,5 εκατομμύρια Έλληνες επιστήμονες σε τρίτες χώρες.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Hey Joy

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Hey Joy αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 32 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 306 μηνύματα.
Βασικά είχα μπει κ εγώ σ'αυτή τη σκέψη.
Αυτό που κατάλαβα είναι ότι και να ξεχάσεις μετά από λίγο καιρό αυτό που έμαθες,η διεργασία που θα έχει κάνει το μυαλό και μόνο σε γυμνάζει πνευματικά.:)
Η γνώση όντως είναι δύναμη.

Και μην ακούω βλακείες ρε παιδιά ότι αφού εγώ θέλω να γίνω πληροφορικός/φυσικός/μαθηματικός/μηχανικός και ξέρω εγώ τι άλλο,δεν πρέπει να μάθω να γράφω έκθεση.Πώς δηλαδή θα εξηγήσεις μεθαύριο στο μαθητή σου έναν ορισμό;Θα γράφεις και θα κάνεις τα μύρια ορθογραφικά;Πώς θα εκφράσεις αυτό που θες να πεις στη γκόμενα;Και κάθε βλάκας πολιτικός θα σου πασάρει όλες τις ωραίες δύσκολες λεξούλες του και εσύ θα μένεις με το στόμα ανοιχτό και χωρίς να έχεις καταλάβει τι λέει,θα τον ψηφίσεις και θα καταλήξεις και θύμα δημαγωγίας.
Sorry,αλλά ένας άνθρωπος που δεν έχει επίπεδο λόγου,για μένα τουλάχιστον δε μπορεί να θεωρηθεί μορφωμένος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

SCULLY

Πολύ δραστήριο μέλος

Η SCULLY αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 31 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 1,057 μηνύματα.
κανενας δν αντιλεγει οτι καθε γνωση ειναι χρησιμη και θα τη χρειαστουμε καποια στιγμη στη ζωη μας..απλως εγω (για τους παραπανω λογους)δν θεωρω το πως κανει το επιμπρημι γ προσωπο προστακτικη γνωση.υπαρχουν πολυ πιο ουσιωδη πραγματα για ν καθενα.επειδη αναφερθηκε πριν ο homo universalis εχω να σας ρωτησω με μεγαλη περιεργεια ποιος απο σας πιστευει οτι το σημερινο ελληνικο σχολειο υπηρετει τις ιδεες και τα προτυπα της αναγεννησης και του διαφωτισμου..γτ κυκλοφορωντας χρονια σε διαδρομους σχολειων και ξεροντας απο αλλους τι γινεται στους διαδρομους των πανεπιστημιων δεν ειδα ποτε κανεναν ανερχομενο da vinci ή Βολταιρο παρα μονο βαθμοθηρες με τυποποιημενες γνωσεις που τις ξεχνουν 1 μηνα μετα..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top