nPb
Επιφανές μέλος
Ωραια λοιπον. Για πες μου τοτε εσυ που εισαι πιο εμπειρος απο μενα, σε τι θα χρησιμευσουν σε ενα μαθητη της θετικης/τεχνολογικης τα παρακατω μαθηματα:
Αρχαια (1 ωρα), Κειμενα (2 ωρες), Θρησκευτικα (1 ωρα) και Αγγλικα (2 ωρες). Δεν βαζω την Κοινωνιολογια γιατι υπαρχουν διαφορες σχολες που διδασκεται δικαιο. Και μην μου πεις οτι θα με βοηθησουν σε τιποτα τα Αγγλικα, ολοι οι μαθητες εχουν τουλαχιστον ενα Lower.
Άλλοι μαθητές θεωρούν τα μαθηματικά, την φυσική, την χημεία, την βιολογία...περιττά μαθήματα, ο καθένας για δικούς του λόγους. Εσύ θεωρείς περιττά τα κείμενα ή τα αρχαία για x λόγους ενώ εγώ για παράδειγμα θεωρώ περιττό μάθημα την ανάπτυξη εφαρμογών για y λόγους. Τόσο απλό...
Κάτσε ρε συ nPb.Τι εννοείς είναι ήδη αργά;Δηλαδή,αν πχ κάνω ένα μάθημα στο πανεπιστήμιο στο οποίο έχω μερικές ελλείψεις,δεν γίνεται να πάω στη βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου,να πάρω ένα βιβλίο από εκεί και να μάθω αυτό που θέλω;
Δεν μπορείς να καλύψεις όλα τα κενά του γυμνασίου-λυκείου στο Πανεπιστήμιο. Τα κενά είναι πολλά και διαφορετικής μορφής στον καθένα. Μπορεί να είναι και κενά στον τρόπο αντίληψης και κατανόησης μιας ύλης ακόμη και διαβάσματος της ύλης αυτής. Άλλο το διάβασμα στο λύκειο και άλλο στο Πανεπιστήμιο. Τα κενά εμφανίζονται όχι τόσο στο διάβασμα, διότι στο διάβασμα όπως είπες έχεις μια Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη. Βέβαια η Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη δεν έχει βιβλία με γνώσεις λυκείου. Τα βιβλία που έχει είναι καθαρά ακαδημαϊκής γνώσης. Τα κενά θα εμφανιστούν ξαφνικά σε κάποιο γραπτό εξεταστικής στο σημείο που θα σταματάει το καθαρά επιστημονικό μέρος το οποίο διάβασες, δηλ., εκεί που θα απαιτηθεί κάτι γνωστό από τα παλιά, όπως ο υπολογισμός ενός ολοκληρώματος κατά παράγοντες ειδικής μορφής περίπλοκης που μεγάλη μερίδα φοιτητών πάνω στην ταραχή του χρόνου δεν θυμάται να το λύσει.. και χάνει σχεδόν όλο το θέμα ή και όλο το θέμα αν ο καθηγητής είναι ψειρόβιος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chemwizard
Τιμώμενο Μέλος
Εδώ απλά να προσθεσω ομως το οτι οι απουσιες για αυτό υπήρχαν.Για να μην παρακολουθει καποιος κατι με δικη του ευθυνη και να συγκεντρωνεται σε αυτα που πρέπει να γράψει.Ο μαθητης φταιει που πρέπει να συγκεντρωθεί καπου,η η φυση των εξετασεων?Και για το οτι θελει να φυγει ο ιδιος και να απομονωθει φταιει παλι ο ιδιος,ή η ποιοτητα αυτου που του προσφερεται.Συμφωνω να μειωθουν οι απουσιες.Πρεπει να γινουν πενηντα πραγματα ομως,κι αυτό ειναι το πεντηκοστο.Άλλοι μαθητές θεωρούν τα μαθηματικά, την φυσική, την χημεία, την βιολογία...περιττά μαθήματα, ο καθένας για δικούς του λόγους. Εσύ θεωρείς περιττά τα κείμενα ή τα αρχαία για x λόγους ενώ εγώ για παράδειγμα θεωρώ περιττό μάθημα την ανάπτυξη εφαρμογών για y λόγους. Τόσο απλό...
Εδω συμφωνώ σε ολα εκτος απο την πρωτη πρόταση.Καλυπτονται τα πάντα,αλλα δυσκολότερα,καθως δεν εχεις πια καθηγητη πανω απο το κεφάλι σου.Δεν μπορείς να καλύψεις όλα τα κενά του γυμνασίου-λυκείου στο Πανεπιστήμιο. Τα κενά είναι πολλά και διαφορετικής μορφής στον καθένα. Μπορεί να είναι και κενά στον τρόπο αντίληψης και κατανόησης μιας ύλης ακόμη και διαβάσματος της ύλης αυτής. Άλλο το διάβασμα στο λύκειο και άλλο στο Πανεπιστήμιο. Τα κενά εμφανίζονται όχι τόσο στο διάβασμα, διότι στο διάβασμα όπως είπες έχεις μια Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη. Βέβαια η Πανεπιστημιακή Βιβλιοθήκη δεν έχει βιβλία με γνώσεις λυκείου. Τα βιβλία που έχει είναι καθαρά ακαδημαϊκής γνώσης. Τα κενά θα εμφανιστούν ξαφνικά σε κάποιο γραπτό εξεταστικής στο σημείο που θα σταματάει το καθαρά επιστημονικό μέρος το οποίο διάβασες, δηλ., εκεί που θα απαιτηθεί κάτι γνωστό από τα παλιά, όπως ο υπολογισμός ενός ολοκληρώματος κατά παράγοντες ειδικής μορφής περίπλοκης που μεγάλη μερίδα φοιτητών πάνω στην ταραχή του χρόνου δεν θυμάται να το λύσει.. και χάνει σχεδόν όλο το θέμα ή και όλο το θέμα αν ο καθηγητής είναι ψειρόβιος.
ΥΓ)Αλλαξε παραδειγμα αμέσως γιατι ξύνεις πληγές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Πάντως τα Αγγλικά σίγουρα θα σου χρειαστούν γιατί ίσως θελήσεις να κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Αλλά και στην Ελλάδα υπάρχουν μεταπτυχιακά που για να τα παρακολουθήσεις πρέπει να γνωρίζεις καλά Αγγλικά (επίπεδο Proficiency).Και μην μου πεις οτι θα με βοηθησουν σε τιποτα τα Αγγλικα, ολοι οι μαθητες εχουν τουλαχιστον ενα Lower.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Πάντως τα Αγγλικά σίγουρα θα σου χρειαστούν γιατί ίσως θελήσεις να κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό στο εξωτερικό. Αλλά και στην Ελλάδα υπάρχουν μεταπτυχιακά που για να τα παρακολουθήσεις πρέπει να γνωρίζεις καλά Αγγλικά (επίπεδο Proficiency).
Τα Αγγλικά χρειάζονται επίσης στην βιβλιογραφία-βοηθήματα πολλών εξειδικευμένων μαθημάτων τα οποία δεν υπάρχουν σε ελληνόγλωσση βιβλιογραφία. Πολλά μαθήματα στο Πανεπιστήμιο επειδή είναι απευθείας μετάφραση ύλης από το εξωτερικό και η ύλη ταυτόχρονα σύγχρονη με το εξωτερικό, δεν έχουν ελληνόγλωσση βιβλιογραφία.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
JosefK
Πολύ δραστήριο μέλος
Όταν έδινες εσυ όμως ήταν πολύ πιο αυστηρά όλα, με αποτέλεσμα να είστε πιο πειθαρχημένοι και να μπορείτε να μαθετε ακόμα και στο σχολείο.. Σήμερα δεν γίνεται να κάνεις μάθημα μες την τάξη,οι καθηγητές είναι πολύ πιο χαλαροί και στον τρόπο παράδοσης του μαθήματος και στην βαθμολόγηση και κατά συνέπεια οι μαθητές ''ξέφραγα αμπέλια''.... Με αποτέλεσμα σήμερα να πηγαίνουν όλοι οι μαθητές σε φροντιστήρια, και γι'αυτό να χρειάζονται πιο πολύ ώρα διαβάσματος.. επομένως και τα παιδιά της γ' λυκείου, ΝΑΙ, δεν πατάνε στο σχολείο τελευταίες μέρες για να πάνε να κάνουν επαναληψεις και διαγωνίσματα στα φροντηστήριά τους ώστε να είναι σίγουροι!!
Έτσι μην λες ότι δεν έχει αλλάξει τιποτα...
Λες και μιλάς σε κάποιον που έχει τελειώσει το σχολείο εδώ και 40 χρόνια!
Οι καθηγητές οι ίδιοι είναι, εσείς οι μαθητές έχετε αλλάξει λίγο, είστε πιο "ξεπεταγμένοι" σε σχέση με εμάς και οι καθηγητές δυσκολεύονται να σας κουμαντάρουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
NickTheGreek3
Εκκολαπτόμενο μέλος
Άλλοι μαθητές θεωρούν τα μαθηματικά, την φυσική, την χημεία, την βιολογία...περιττά μαθήματα, ο καθένας για δικούς του λόγους. Εσύ θεωρείς περιττά τα κείμενα ή τα αρχαία για x λόγους ενώ εγώ για παράδειγμα θεωρώ περιττό μάθημα την ανάπτυξη εφαρμογών για y λόγους. Τόσο απλό...
Ακριβως! Θα επρεπε τα μαθηματα να σχετιζονται με την κατευθυνση του καθενος. Τα μαθηματα που δεν σχετιζονται με την κατευθυνση δεν θα διδασκονταν στους συγκεκριμενους μαθητες και αυτες οι ωρες θα αναπληρωνονταν απο μαθηματα βαρητητας/κατευθυνσης. Ετσι ουτε οι μαθητες της τεχνολογικης/θετικης θα κανανε αρχαια και κειμενα ουτε της θεωρητικης μαθηματικα και φυσικη.
υ.γ. αναφερομαι σε μαθηματα γενικης παιδειας. αμα ειναι περιττο μαθημα η αναπτυξη εφαρμογων τοτε θα καταληξουμε οτι ολα τα μαθηματα πλην της γυμναστικης ειναι αχρηστα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
υ.γ. αναφερομαι σε μαθηματα γενικης παιδειας. αμα ειναι περιττο μαθημα η αναπτυξη εφαρμογων τοτε θα καταληξουμε οτι ολα τα μαθηματα πλην της γυμναστικης ειναι αχρηστα
Προσωπικά θεωρώ χρήσιμο μάθημα την Βιολογία Κατεύθυνσης (που για πολλούς ωφελιμιστές μαθητές είναι άχρηστο) γιατί έμαθα πολλά χρήσιμα πράγματα για την ζωή μου όπως καρκινογόνες μεταλλάξεις, για ασθένειες όπως σύνδρομο Down, μεσογειακή αναιμία,...κτλ αλλά και χοντρικά θέματα μοριακής σύστασης του ανθρώπινου DNA, όπως και μια εισαγωγή στα γεννετικώς μεταλλαγμένα τρόφιμα. Όπως βλέπεις κάποια μαθήματα που δεν χαίρουν επιλογής των μαθητών λόγω κλισέδικων σκέψεων (π.χ. θετική κατεύθυνση = ιατρική, βιολογία και χημεία μόνο) είναι μαθήματα ζωής μας. Είναι άσχημο να ξέρεις για τον καρκίνο; Για ασθένειες περίεργες που ακούς από άσχετους στο πεζοδρόμιο; Για ότι έχει να κάνει με το γεννετικώς τροποποιημένο καλαμπόκι; Ναι, και δεν σπουδάζω κάτι με βάση την Βιολογία. Σαν γενικές γνώσεις ωφελήθηκα σε πολλά...
Οπότε όλα τα μαθήματα χρειάζονται. Μην τις βλέπετε σαν αποστειρωμένες γνώσεις και ωφελιμιστικά του στυλ που θα χρησιμοποιήσει ένας Μαθηματικός την Βιολογία ή ένας Χημικός τα Μαθηματικά. Παντού χρειάζονται και δεν μπορείς να φανταστείς που. Σε κάποιο μεταπτυχιακό ίσως ή και ακόμη στην ζωή σου σαν μορφωμένο άτομο να μπορείς να στέκεσαι κοινωνικά.
Το παραπάνω που ανέφερα ήταν τυχαίο παράδειγμα..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antwwwnis
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Έτσι όπως είναι το εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχουμε άλλες επιλογές. Αλλά κανονικά η εκπαίδευση ενός ανθρώπου πρέπει να είναι πολύπλευρη. Δεν νομίζω ότι είναι σωστό ούτε οι θετικο-τεχνολογικοί να μην γνωρίζουν Ιστορία, για παράδειγμα, ούτε οι θεωρητικοί να μην γνωρίζουν Φυσική (εξάλλου απ' όσο ξέρω, οι αρχαιολόγοι χρειάζονται γνώσεις από την Πυρηνική Φυσική για χρονολόγηση ιστορικών-αρχαιολογικών ευρημάτων). Οι γνώσεις Οικονομικών δεν είναι χρήσιμες σε όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από το αν θα ακολουθήσουν καριέρα οικονομολόγου??? Σίγουρα δεν γνωρίζω Ιστορία στο βάθος που την γνωρίζει ένας φοιτητής Ιστορικού τμήματος, αλλά δεν είμαι αστοιχείωτη! Όλοι πρέπει να έχουμε έστω μία γενική ιδέα του τι "παίζει" και σε άλλες επιστήμες. Και όχι μόνο σε Θετικά, Θεωρητικά αλλά γιατί όχι και στις Τέχνες (μουσική, ζωγραφική, κλπ).Ακριβως! Θα επρεπε τα μαθηματα να σχετιζονται με την κατευθυνση του καθενος. Τα μαθηματα που δεν σχετιζονται με την κατευθυνση δεν θα διδασκονταν στους συγκεκριμενους μαθητες και αυτες οι ωρες θα αναπληρωνονταν απο μαθηματα βαρητητας/κατευθυνσης. Ετσι ουτε οι μαθητες της τεχνολογικης/θετικης θα κανανε αρχαια και κειμενα ουτε της θεωρητικης μαθηματικα και φυσικη.
υ.γ. αναφερομαι σε μαθηματα γενικης παιδειας. αμα ειναι περιττο μαθημα η αναπτυξη εφαρμογων τοτε θα καταληξουμε οτι ολα τα μαθηματα πλην της γυμναστικης ειναι αχρηστα
Υ.Γ Η Ανάπτυξη εφαρμογών όπως διδάσκεται στην Γ' Λυκείου (προγράμματα σε ψευδογλώσσα) δεν είναι ο καλύτερος τρόπος αλλά νομίζω σε εισάγει στην λογική του προγραμματισμού. Χρήσιμο μάθημα σε πολλές επιστήμες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Έτσι όπως είναι το εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχουμε άλλες επιλογές. Αλλά κανονικά η εκπαίδευση ενός ανθρώπου πρέπει να είναι πολύπλευρη. Δεν νομίζω ότι είναι σωστό ούτε οι θετικο-τεχνολογικοί να μην γνωρίζουν Ιστορία, για παράδειγμα, ούτε οι θεωρητικοί να μην γνωρίζουν Φυσική (εξάλλου απ' όσο ξέρω, οι αρχαιολόγοι χρειάζονται γνώσεις από την Πυρηνική Φυσική για χρονολόγηση ιστορικών-αρχαιολογικών ευρημάτων). Οι γνώσεις Οικονομικών δεν είναι χρήσιμες σε όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα από το αν θα ακολυθήσουν καριέρα οικονομολόγου??? Σίγουρα δεν γνωρίζω Ιστορία στο βάθος που την γνωρίζει ένας φοιτητής Ιστορικού τμήματος, αλλά δεν είμαι αστοιχείωτη! Όλοι πρέπει να έχουμε έστω μία γενική ιδέα του τι "παίζει" και σε άλλες επιστήμες. Και όχι μόνο σε Θετικά, Θεωρητικά αλλά γιατί όχι και στις Τέχνες (μουσική, ζωγραφική, κλπ).
Υ.Γ Η Ανάπτυξη εφαρμογών όπως διδάσκεται στην Γ' Λυκείου (προγράμματα σε ψευδογλώσσα) δεν είναι ο καλύτερος τρόπος αλλά νομίζω σε εισάγει στην λογική του προγραμματισμού. Χρήσιμο μάθημα σε πολλές επιστήμες...
Συμφωνώ απόλυτα...Πρέπει να υπάρχει πολύπλευρη γνώση, γιατί σου χρειάζονται πράγματα εκεί που δεν τα περιμένεις...Και εγώ γκρίνιαζα με τα μαθηματικά και όμως τα χρησιμοποιώ καθημερινά με τη μορφή της στατιστικής....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
(Όμως στο σχολείο μου είχαμε κατάληψη σήμερα για το θέμα αυτό. Θα γράψω αναλυτικά αλλού)
ΠΗΓΗ: https://www.skai.gr/news/greece/article/153270/den-tithetai-thema-meiosis-ton-apoysion-sta-sholeia-fetos/
«Δεν τίθεται θέμα μείωσης των απουσιών στα σχολεία φέτος»
<< Δεν έχει αλλάξει τίποτα στο θέμα των απουσιών σε σχέση με πέρυσι, δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή», ο ειδικός γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Μιχάλης Κοντογιάννης. Αφορμή στάθηκαν καταγγελίες περί μείωσης του ορίου των απουσιών........Κατήγγειλε παράλληλα πως γίνεται προσπάθεια από κάποιους να υπάρξει αναστάτωση και κατέστησε σαφές πως φέτος δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στο θέμα των απουσιών. >>
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
https://www.minedu.gov.gr/index.php?...----&catid=80:deltia-typou&Itemid=806&lang=el
Δελτίο Τύπου
Δήλωση της Υφυπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εύης Χριστοφιλοπούλου, αναφορικά με το ζήτημα του ορίου των απουσιών
Η Υφυπουργός Παιδείας, Εύη Χριστοφιλοπούλου, υπέγραψε σήμερα, 04/10/2010, εγκύκλιο που αποστέλλεται προς όλα τα σχολεία της χωράς, σχετικά με το ζήτημα που έχει ανακύψει για το όριο απουσιών των μαθητών.
Η Υφυπουργός συγκεκριμένα δήλωσε :
Η εγκύκλιος ορίζει ό,τι ισχύει με το Προεδρικό Διάταγμα του 1982 το οποίο και καθορίζει το όριο των απουσιών σε 50 δικαιολογημένες και 50 αδικαιολόγητες.
Δεν συντρέχουν, πλέον, οι λόγοι για την έκτακτη προσαύξηση του 25% που ίσχυσε ειδικά και μόνο για τη περσινή σχολική χρονιά, εξαιτίας των αυξημένων απουσιών από τα κρούσματα του ιού την νέας γρίπης Η1Ν1.
Θέλω να τονίσω κατηγορηματικά ότι το Υπουργείο Παιδείας δεν έχει καμία πρόθεση αλλαγής του ορίου απουσιών για τους μαθητές.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
To παρόν thread κλειδώνει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
- Status
- Το θέμα δεν είναι ανοιχτό για νέες απαντήσεις.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 1 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.