nPb
Επιφανές μέλος
Τα μηνυματα για τη διδασκαλια των μαθηματικων στην Ελλαδα και στην Ευρωπη εχουν μεταφερθει απο το τοπικ για τη θερινη προετοιμασια εδώ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Αυτό είναι σίγουρα αλήθεια, ή πρόκειται για λάθος φήμη? Έβαλα στον φίλο μου τον Γκούγκλη αναζήτηση "high school mathematics" και με φλόμωσε στα όρια, στις παραγώγους και τα ολοκληρώματα. Να για παράδειγμα ένα λύκειο στην Αγγλία: https://highschoolace.com/ace/math.cfm δες τα calculus. Και όποιος κάνει την ίδια αναζήτηση θα βρει πάρα πολλά. Αν κάνω λάθος σε παρακαλώ να μου το εξηγήσεις.Όρια, Παραγώγους και Ολοκληρώματα μόνο στην Ελλάδα κάνουν...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Αυτό είναι σίγουρα αλήθεια, ή πρόκειται για λάθος φήμη? Έβαλα στον φίλο μου τον Γκούγκλη αναζήτηση "high school mathematics" και με φλόμωσε στα όρια, στις παραγώγους και τα ολοκληρώματα. Να για παράδειγμα ένα λύκειο στην Αγγλία: https://highschoolace.com/ace/math.cfm δες τα calculus. Και όποιος κάνει την ίδια αναζήτηση θα βρει πάρα πολλά. Αν κάνω λάθος σε παρακαλώ να μου το εξηγήσεις
Στην Ολλανδία που είδα το βιβλίο μαθηματικών της 4ης λυκείου (προπανεπιστημιακό έτος) από τον ξάδερφό μου (ο οποίος σπουδάζει Οικονομικά τώρα σε Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ολλανδίας (Rotterdam-Erasmus University)) η ύλη ήταν ίδια με την ύλη της Άλγεβρας Γενικής Παιδείας Β' Λυκείου Eλλάδας. Όσο για την Ευκλείδεια Γεωμετρία απλά μια στοιχειώδη εισαγωγή κάνουν. Γενικότερα στο Ολλανδικό σχολείο δίνουν τεράστια έμφαση στην μαθηματική λογική και στην άλγεβρα με στοιχεία ανάλυσης, στατιστικής-πιθανοθεωρίας και γεωμετρίας. Τα μαθηματικά της Ελλάδας, είναι πολύ προχωρημένου επιπέδου (από πλευράς δυσκολίας). Αυτό φαίνεται, ότι αν πάψει η μασημένη άσκηση του φροντιστηρίου οι περισσότεροι θα φρακάρουν στην σκέψη. Δεν είδα ποτέ τον ξάδερφό μου να αγχώθηκε πολύ στα μαθηματικά, ας μην του άρεσαν τα μαθηματικά. Πάντα όμως έγραφε καλά...
Υ.Σ.: Το απολυτήριο λυκείου στην Ολλανδία, είναι άκρως αντικειμενικό και αντιπροσωπευτικό των επιδόσεων του μαθητή. Δεν υπάρχουν εισαγωγικές εξετάσεις αλλά βαθμολογικά πλαφόν στα Πανεπιστήμια. Για παράδειγμα, το Πανεπ.Amsterdam σε όλες τις σχολές του, θέλει βαθμούς 9-10 (άριστα) Ολλανδικού Λυκείου. Για να βγάλεις βαθμό 9-10, σου φεύγει ο πάτος βέβαια...χωρίς φροντιστηριακή ενίσχυση, αφού η δουλειά γίνεται στο σχολείο σε ειδικά μελετητήρια μετά την διδασκαλία (το μεσημέρι). Στο σπίτι αν θα διαβάσει ο μαθητής είναι καθαρά δική του υπόθεση. Αν θεωρεί πως έχει κάποια κενά, για παράδειγμα σε κάποιο μάθημα ή να προετοιμαστεί για κάποιο διαγώνισμα. Συνήθως το απόγευμα οι μαθητές κάνουν εξωσχολικές δραστηριότητες όπως ποδηλασία, ποδόσφαιρο, χόκεϋ, πατινάζ στον πάγο, τέννις, ζωγραφική...κτλ (οι ξένες γλώσσες γίνονται επίσης στο σχολείο και δίνονται πιστοποιητικά γλωσσομάθειας στους αποφοίτους της 4ης λυκείου, δηλ., τα proficiency του Cambridge, είναι άγνωστα...).
Επίσης ένα πράγμα που μου έκανε εντύπωση είναι ότι δεν θέλουν όλοι οι μαθητές να σπουδάσουν (φίλοι του ξάδερφού μου) σε Πανεπιστήμια όπως και οι πτυχιούχοι κυρίως δεν απασχολούνται στο δημόσιο (με δική τους επιλογή). Δεν θέλουν το βόλεμα και ότι σχετίζεται με δημόσιο υπάλληλο. Το δημόσιο στην Ολλανδία, το θεωρούν τόσο οι νέοι όσοι οι μεγάλοι άνθρωποι, μη παραγωγική εργασία. Όμως και τα κριτήρια πρόσληψης είναι: (α). σύμβαση ορισμένου χρόνου (δεν υπάρχει μονιμότητα), (β). βιογραφικό σημειώμα και (γ). προσωπική συνέντευξη. Η πλειοψηφία των νέων πτυχιούχων άλλα και των νέων γενικότερα (χωρίς πτυχία) στρέφεται εκεί κυρίως στην ιδιωτική επιχειρηματικότητα. Οι πτυχιούχοι δουλεύουν ως επιστήμονες σε βιομηχανίες κτλ ενώ οι μη πτυχιούχοι ως ειδικευμένοι εργάτες (π.χ. κηπουροί σε φυτείες με τις τουλίπες, οδηγοί κλάρκ, ηλεκτρολόγοι σε κάποια αυτοκινητοβιομηχανία,...κτλ). Επίσης η Ολλανδία έχει πολλές τράπεζες και βιομηχανίες διεθνών συμφερόντων π.χ. Αμερικάνικων...κτλ. Δεν σκέφτονται συνδικαλιστικά και μικροκομματικά με σκοπό να κλείνουν τις επιχειρήσεις και να αποβιομηχανοποιούν την χώρα τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Δεν αμφιβάλω για όσα λες για την Ολλανδία, από όπου έχει πληροφορίες από πρώτο χέρι.Στην Ολλανδία που είδα το βιβλίο μαθηματικών της 4ης λυκείου (προπανεπιστημιακό έτος) ..............η ύλη ήταν ίδια με την ύλη της Άλγεβρας Γενικής Παιδείας Β' Λυκείου Eλλάδας.............
Όμως είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που είπες στην αρχή:
Μια αναζήτηση στον φίλο μας τον Γκούγκλη:Όρια, Παραγώγους και Ολοκληρώματα μόνο στην Ελλάδα κάνουν...
"mathematics in secondary education" ή "mathematiques dans l'enseignement secondaire" ή "Mathematik in der Sekundarstufe"
αποδεικνύει ότι σε Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, αυτά διδάσκονται στα λύκεια και μάλιστα και πολύ περισσότερα. Σηκώνει βέβαια συζήτηση για επίπεδο διδασκαλίας κλπ, αλλά θα ξεφεύγαμε εντελώς από το θέμα.
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ευχαριστούμε...
Οπότε συνεχίζω:
Από το ψάξιμο που έκανα (και μπορείτε όλοι να κάνετε) είδα ότι σε Αγγλία, Γαλλία και Γερμανία στην ύλη της ανώτερου επιπέδου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υπάρχουν όρια, παράγωγοι, ολοκληρώματα, αλλά και διαφορικές εξισώσεις, πίνακες με γραμμικά συστήματα και άλλα που δεν τα ξέρω (υπερβολική τριγωνομετρία?!).
Θα ασχοληθώ με την Μ.Βρετανία (λόγω γλώσσας). Εδώ ο Γκούγκλης μου βρήκε κάτι πολύ ενδιαφέρον: Μια διπλωματική εργασία (στα Ελληνικά) με θέμα: "Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ". Είναι πολύ ενδιαφέρουσα και πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο να την διαβάσετε: https://www.math.uoa.gr/me/dipl/dipl_euthimiou_v.pdf
Εκείνο που κατάλαβα είναι ότι υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ Ελλάδας και Αγγλίας στη διδασκαλια και την εξέταση των μαθηματικών του λυκείου. Θα ήθελα να μελετήσετε την εργασία αυτή και να το συζητήσουμε. Πάντως τα δικά μου πρώτα συμπεράσματα από όσα διάβασα είναι:
Στην Ελλάδα η ύλη μας είναι πολύ λιγότερη από της Αγγλίας, αλλά εμείς ασχολούμαστε πολύ με λεπτομέρειες ενώ αυτοί με τα βασικά. Εμείς δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στη θεωρία, ενώ αυτοί στις εφαρμογές. Στην Ελλάδα προσέχουμε πολύ την επιστημονική ακρίβεια, ενώ στην Αγγλία δίνουν βάρος σε πιο πρακτικά πράγματα. Εμείς ασχολούμαστε αρκετά με θεωρητικές ασκήσεις, ενώ αυτοί καθόλου.
Θα ήθελα και άλλες απόψεις και μάλιστα και από όσους ξέρουν περισσότερα από μένα για το θέμα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
νατ
Εκκολαπτόμενο μέλος
Συμφωνω στο ότι στην ελλάδα εμβαθύνουμε περισσότερο στην θεωρία και σε δύσκολες ασκήσεις ενώ στο σχολείο στης φίλης μου μπορεί και όχι. Αλλά τα μαθηματικα που μαθαινουμε στην Ελλάδα δεν είναι σε υψηλότερο επίπεδο σε σχέση με άλλες χώρες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Είναι και αυτό ένας από τους σύγχρονους ελληνοκεντρικούς μύθους που κυκλοφορούν: "Στην Ελλάδα κάνουμε στο σχολείο τα πιο ανώτερα μαθηματικά", "Οι υπολογιστές μιλάνε αρχαία ελληνικά", "Η ελληνική γλώσσα έχασε την παγκόσμια επικράτηση για μια ψήφο", "Ο Κίσινγκερ είπε ότι πρέπει να μας καταστρέψει τη γλώσσα και τη θρησκεία", "Ο Einstein έκλεψε τη θεωρία της σχετικότητας από τον Καραθεωδωρή", κλπ, κλπ, κλπ. (Δηλαδή: Έλεος!!!!)Έχω βαρεθει να ακούω ότι εμεις κάνουμε τα υπερδύσκολα μαθηματικά και είμαστε πολύ μπροστά σε αυτον τον τομέα και ότι τα μαθηματικα που κάνουμε εμείς στην Ελλάδα τα κάνουν σε όλες τις άλλες χωρες στο πανεπηστήμιο. Πραγματικα δεν ισχύει κάτι τέτοιο. .......
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν λέω πως είμαστε καμιά αρία φυλή αλλά το λιθαράκι μας (κοτρώνα θα έλεγα) και μεις το βάλαμε...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grotesque_mask
Πολύ δραστήριο μέλος
ΟΚ Dias, αλλά δεν χρειάζεται να φτάνουμε και στο άλλο άκρο να υποτιμάμε κι αυτά που προσφέραμε κι εμείς σαν λαός στην παγκόσμια σφαίρα του πνεύματος. Και πίστεψέ με, δεν είναι λίγα. Τι θα μπορούσε να πει κανείς για την ελληνική γλώσσα; Τον λεξιλογικό πλούτο, την δομή της..κλπ; Γλωσσολόγος δεν είμαι αλλά καταλαβαίνω ότι είναι σπουδαία σαν γλώσσα. Να μιλήσω για τους σύγχρονους Έλληνες επιστήμονες; Λίγοι και καλοί. Για τους αρχαίους; Νομίζω η συμβολή τους είναι γνωστή...κλπ
Δεν λέω πως είμαστε καμιά αρία φυλή αλλά το λιθαράκι μας (κοτρώνα θα έλεγα) και μεις το βάλαμε...
πάντως σύμφωνα με την σύγχρονη γλωσσολογία κάμια γλώσσα δεν είναι πλουσιότερη από άλλη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
ΟΚ Dias, αλλά δεν χρειάζεται να φτάνουμε και στο άλλο άκρο να υποτιμάμε κι αυτά που προσφέραμε κι εμείς σαν λαός στην παγκόσμια σφαίρα του πνεύματος. Και πίστεψέ με, δεν είναι λίγα. Τι θα μπορούσε να πει κανείς για την ελληνική γλώσσα; Τον λεξιλογικό πλούτο, την δομή της..κλπ; Γλωσσολόγος δεν είμαι αλλά καταλαβαίνω ότι είναι σπουδαία σαν γλώσσα. Να μιλήσω για τους σύγχρονους Έλληνες επιστήμονες; Λίγοι και καλοί. Για τους αρχαίους; Νομίζω η συμβολή τους είναι γνωστή...κλπ
Δεν λέω πως είμαστε καμιά αρία φυλή αλλά το λιθαράκι μας (κοτρώνα θα έλεγα) και μεις το βάλαμε...
ερώτηση: δεν είναι ηλίθιο να περιφανεύεσαι για κάτι που δε σου ανήκει?πραγματικά αυτό το "εμείς" πολύ γελοίο μου ακούγεται..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
effie90
Νεοφερμένος
Εχοντας παρακολουθησει τη ΙΙ ημουν τυχερη καθως η καθηγητρια ειχε γνωσεις πανω στο πως διδασκονται τα μαθηματικα στην Ελλαδα και σε αλλες ευρωπαικες χωρες. Αυτο που εμαθα ειναι πως σε συγκριση με τις σκανδιναβικες χωρες (των οποιων το εκπαιδευτικο συστημα θεωρειται το κορυφαιο παγκοσμιως) η υλη ειναι μικροτερη απ τη δικη μας. Επισης αν πεσει στα χερια σας ενα φιλανδικο αναλυτικο προγραμμα διδακαλιας σε συγκριση με ενα ελληνικο οι διαφορες ειναι εμφανεις. Οι μεν εμβαθυνουν στην επεξηγηση, δεν δινουν εμφαση στους ορισμους, προωθουν τη σκεψη, δεν εμμενουν στη "στυγνη μεθοδολογια".Γενικα, η προσεγγιση διδασκαλιας ειναι διαφορετικη(προγραμματα διδασκαλιαας μπορειτε να βρειτε απ το google αλλα στα αγγλικα. για το ελληνικο κοιταξτε στο σαιτ του παιδαγωγικου ινστιτουτου).
Ολα αυτα ομως γινονται σε ενα εντελως διαφορετικο πλαισιο σπουδων. Μιλαμε για αψογες εγκαταστασεις, διαφορετικη κατανομη του χρονου, οργανωση κλπ.
Οταν δεν υπαρχει τουλαχιστον το τελευταιο, τοτε ουτε οι ιδιοι δεν ξερουν που πρεπει να φτανει η υλη.Το θεμα δεν ειναι να μαθαινεις πολλα αλλα να μαθαινεις σωστα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Γιατί είναι γελοίο το "εμείς"; Δεν το βλέπω εθνικιστικά. Κάθε πολιτισμός προσέφερε κάτι στον χώρο των επιστημών, της φιλοσοφίας, της γνώσης..κλπ. Άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο αλλά κάθε επίτευγμα είναι σημαντικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υποτιμάμε π.χ την ελληνική γλώσσα...(σαν παράδειγμα το αναφέρω).ερώτηση: δεν είναι ηλίθιο να περιφανεύεσαι για κάτι που δε σου ανήκει?πραγματικά αυτό το "εμείς" πολύ γελοίο μου ακούγεται..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
grotesque_mask
Πολύ δραστήριο μέλος
Γιατί είναι γελοίο το "εμείς"; Δεν το βλέπω εθνικιστικά. Κάθε πολιτισμός προσέφερε κάτι στον χώρο των επιστημών, της φιλοσοφίας, της γνώσης..κλπ. Άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο αλλά κάθε επίτευγμα είναι σημαντικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υποτιμάμε π.χ την ελληνική γλώσσα...(σαν παράδειγμα το αναφέρω).
γιατί, ποιος υποτιμάει την ελληνική?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
Γιατί είναι γελοίο το "εμείς"; Δεν το βλέπω εθνικιστικά. Κάθε πολιτισμός προσέφερε κάτι στον χώρο των επιστημών, της φιλοσοφίας, της γνώσης..κλπ. Άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο αλλά κάθε επίτευγμα είναι σημαντικό. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να υποτιμάμε π.χ την ελληνική γλώσσα...(σαν παράδειγμα το αναφέρω).
μα δε υποτιμάω την ελληνική γλώσσα....ανέφερες "προσφέραμε κι εμείς σαν λαός στην παγκόσμια σφαίρα του πνεύματος."
δε μπορώ να καταλάβω εσύ τι πρόσφερες...για να χρησιμοποιείς τη λέξη"εμείς"σημαίνει ότι και εσύ έχεις συμβάλει..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
pop corn
Πολύ δραστήριο μέλος
Ως παράδειγμα το έφερα, με αφορμή το ποστ του Δία.γιατί, ποιος υποτιμάει την ελληνική?
Christos, λέγοντας "εμείς" αναφερόμουν στα ελληνικά επιτεύγματα,..κλπ. Μην παίζεις με τις λέξεις τώρα, καταλαβαίνεις πιστεύω πώς το εννοώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Trolletarian
Πολύ δραστήριο μέλος
ναι αλλά να ξέρουμε και τι λέμε...συγχώρεσε με αλλά αυτό το "εμείς " έχει καταντήσει σπαστικό στα αυτιά μου(το ακούω συνήθως από εθνίκια )Ως παράδειγμα το έφερα, με αφορμή το ποστ του Δία.
Christos, λέγοντας "εμείς" αναφερόμουν στα ελληνικά επιτεύγματα,..κλπ. Μην παίζεις με τις λέξεις τώρα, καταλαβαίνεις πιστεύω πώς το εννοώ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Εδώ μπαίνει ένα άλλο ζήτημα: Κατά πόσο είμαστε πραγματικά απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων? (Αν θυμάμαι καλά, υπάρχει παρόμοιο θέμα αλλά δεν το βρήκα).ερώτηση: δεν είναι ηλίθιο να περιφανεύεσαι για κάτι που δε σου ανήκει?πραγματικά αυτό το "εμείς" πολύ γελοίο μου ακούγεται..
Μετά από 2000 χρόνια, με τόσους κατακτητές και τόσες επιμειξίες με πολλές άλλες φυλές, κατά πόσο μπορούμε να υπερηφανευόμαστε και να λέμε "οι αρχαίοι ημών πρόγονοι"?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
koum
Πολύ δραστήριο μέλος
Φήμες λένε ότι μετά τη δημοσίευση του παραπάνω υπαινιγμού, οι Κώστας Πλεύρης και Άδωνις Γεωργιάδης ψάχνουν την ip σου.Εδώ μπαίνει ένα άλλο ζήτημα: Κατά πόσο είμαστε πραγματικά απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων? (Αν θυμάμαι καλά, υπάρχει παρόμοιο θέμα αλλά δεν το βρήκα).
Μετά από 2000 χρόνια, με τόσους κατακτητές και τόσες επιμειξίες με πολλές άλλες φυλές, κατά πόσο μπορούμε να υπερηφανευόμαστε και να λέμε "οι αρχαίοι ημών πρόγονοι"?
Πρόσεχε τι λες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
νομίζω ότι έχει διαφορά...
ο πατήρ πλεύρης λέει τις ίδιες κορώνες με τον γιό αλλά πιο "χύμα"...
να έβλεπες πως ηδονιζόταν η στάη στο δελτίο ειδήσεων του άλφα, όταν άκουγε πρόστυχες κουβέντες από τον πατήρ πλεύρη...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.