Chrysa32485
Νεοφερμένος
Όχι! Σε καμία περίπτωση δεν είναι! Το να καταλαβαίνεις που μπαίνει διπλή και που απλή συνεπαγωγη είναι πολύ κρίσιμο για τη λύση μιας ασκησης!Βρε λυσε σωστα την ασκηση.....και τα αλλα ειναι μ***ιες
Αν για παράδειγμα ζητάται να αποδειχθεί μια σχέση και δουλεύοντας και τα δύο μέλη φτάνεις σε μια σχέση που ισχύει, η απόδειξη έχει νόημα μόνο αν σε κάθε βήμα μπορεί να χρησιμοποιηθει διπλη συνεπαγωγή! (Γνωστό αυτό, το χρησιμοποιώ ως παράδειγμα)
Το βιβλίο πάντως αποφεύγει τη χρήση του συμβόλου και το αντικαθιστά με λόγια. Διαφωνω αλλά καλό είναι να προσαρμοστείτε σε αυτό το πλαίσιο για τις πανελλήνιες τουλάχιστον. Και γω το ίδιο έκανα :p
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σελήνη
Εκκολαπτόμενο μέλος
Προσωπικά (και σύμφωνα και με τους μαθηματικούς μου), δε θεωρώ ότι θα κόψουν μόρια ακόμα και αν χρησιμοποιήσεις το σύμβολο, αρκεί να το χρησιμοποιήσεις σωστά. Βέβαια, για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, ίσως είναι καλύτερα να δηλώσεις τη συνεπαγωγή με λόγια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
maroulucky
Νεοφερμένος
ξερει κανεις αν απαγορευεται στις πανελληνιες το συνεπαγεται?η αν κοβουν μοναδες αν καποιος το χρησιμοποιησει?
απο οτι μου εχουν πει πρεπει να προσεχεις ποτε βαζεις το απλο συνεπαγεται κ ποτε το διπλο!εχουν διαφορετικη ''σημασια''...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Οδυσσέας
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Katerina!
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panos123>>>>>
Εκκολαπτόμενο μέλος
το συνεπαγεται εχει καταργηθει
προσοχη:αλλο συνεπαγεται,αλλο ισοδυναμο(διπλο βελος)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
saravalo100
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
expert_biologist
Νεοφερμένος
Το σωστό είναι 2χ+2=-4
2χ=-6
χ= -6/2
χ=-3
και όχι 2χ+2=-4 => 2χ=-6 => χ=-6/2 => χ=-3 .
Καλό απόγευμα σε όλους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Stefanoskarras92
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
expert_biologist
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eruyomo
Πολύ δραστήριο μέλος
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ντε και καλά θέλετε συνεπάγεται ή ισοδυναμεί παιδιά μου! Δεν χρειάζεται! Πού το μάθατε το συνεπάγεται; Κάποιοι καθηγητές το βάζουν ακόμα και σας μπερδεύουν. Αλλά όπως καταργήθηκαν οι ψιλές και οι δασίες, έτσι και το συνεπάγεται.
Απο την διδασκαλία των μαθηματικών στην β' βάθμια έχουν φύγει, δεν έχουν καταργηθεί, σε αντίθεση με τις ψιλές και τις δασίες. Ευτυχώς δηλαδή. Απλά προς το παρόν χρειάζεται συμβιβασμός για να περαστούν οι πανελλήνιες.
Τραγελαφικό πάντως, να μην μπορεις να ασχοληθείς εσύ μόνος σου με κάτι παραπάνω γιατί μπορεί να σου κάνει κακό στις πανελλήνιες.
Δεν είναι σύμβολα που τα βάζουμε στην τύχη, έχουν πολύ συγκεκριμένο λόγο ύπαρξης και θα τα μάθει καλύτερα όποιος παρακολουθήσει στην γ' βάθμια κάποιο μάθημα που να έχει στοιχεία λογικής (ή μόνος του αν ψαχτεί ΜΕΤΑ τις πανελλήνιες)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
p@g
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ντε και καλά θέλετε συνεπάγεται ή ισοδυναμεί παιδιά μου! Δεν χρειάζεται! Πού το μάθατε το συνεπάγεται; Κάποιοι καθηγητές το βάζουν ακόμα και σας μπερδεύουν. Αλλά όπως καταργήθηκαν οι ψιλές και οι δασίες, έτσι και το συνεπάγεται. Είναι πολύ πιο ευανάγνωστα τα μαθηματικά χωρίς πολλά σύμβολα και αφήνοντας σειρές. Δεν κάνετε ούτε εσείς λάθος εύκολα, αλλά είναι και πιο ξεκούραστο για τους καθηγητές.
κατανοω και σεβομαι τη γνωμη σας αλλα τα συγκεκριμενα συμβολα τα θεωρω ακρως σημαντικα και χρησιμα ετσι ωστε ο μαθητης να εχει τη δυνατοτητα να αντιλαμβανεται πως ρεει ο συλλογισμος..εξηγείστε για παραδειγμα στους μαθητες σας πως οταν καταληγουμε σε κατι ατοπο τοτε και η αρχικη προταση ειναι ψευδης χρησιμοποιωντας τη μεθοδο ''το ενα κατω απο το αλλο''..νομιζω πως ειναι πιο σωστο να χρησιμοποιειται το συμβολο <=> ετσι ωστε και ο μαθητης και ο καθηγητης να ειναι σιγουροι πως κατανοουν πληρως ο,τι γραφουν!.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
expert_biologist
Νεοφερμένος
Καλή συνέχεια.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eruyomo
Πολύ δραστήριο μέλος
Κοιτάξτε παιδιά μου, αισθάνομαι πως ότι και να σας πω θα έχετε την άποψη ότι το σύμβολο είναι χρήσιμο. Εγώ δε θυμάμαι ποτέ τον εααυτό μου να χρησιμοποιεί συνεπάγεται, αν και έχω παρακολουθήσει ανώτερα μαθηματικά, αν και είμαι βιολόγος.
Δεν τίθεται καν θέμα χρησιμότητας. Είναι τελεστές που χρησιμοποιούνται κατα κόρον στην μαθηματική βιβλιογραφία.
Όχι επειδή αποφάσισαν οτι "μπερδεύει" τους μαθητές να τα καταργήσουμε κι όλας.
Το "τότε" μπορεί να αντικαταστήσει εν μέρη το συνεπάγεται και ίσως είναι αρκετό για το λύκειο, αλλα όταν θες να γράψεις πιο περίπλοκες εκφράσεις - που θα αναγκαστείς αν επιλέξεις πχ. πληροφορική, φαντάζομαι και σε πολλά ακόμα πεδία - αυτά δεν προσφέρουν στο ελάχιστο την εκφραστικότητα που χρειάζεσαι, χώρια που θα τα συναντάς σε βιβλία και θα χάνεις τον μπούσουλα γιατί σου είπαν οτι <<έχουν καταργηθεί>> στο λύκειο (εκεί περιμένουν οτι ξέρεις πως χρησιμοποιούνται, ωστε να μπορείς να τα διαβάσεις)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 15 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 3 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.