Μήπως είμαστε κορόιδα που διαβάζουμε;

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Οι ΑΜΕΑ δεν θα έπρεπε να μπαίνουν στη σύγκριση...Και μόνο που καταφέρνουν να διαβάζουν, είναι ήρωες!
Αλλά οι αθλητές και οι πολύτεκνοι, θα έπρεπε να μπαίνουν με τα ίδια standards.

O λόγος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

grotesque_mask

Πολύ δραστήριο μέλος

Η in bianco e nero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Ηνωμένο Βασίλειο (Ευρώπη). Έχει γράψει 1,193 μηνύματα.
Οι ΑΜΕΑ δεν θα έπρεπε να μπαίνουν στη σύγκριση...Και μόνο που καταφέρνουν να διαβάζουν, είναι ήρωες!
Αλλά οι αθλητές και οι πολύτεκνοι, θα έπρεπε να μπαίνουν με τα ίδια standards.
ναι αλλα οι αθλητες ξοδευουν πολυ χρονο στον αθλητισμο...νομιζω μαλιστα οτι μονο αυτοι οι οποιοι ειναι πρωταθλητες μπαινουν χωρις εξετασεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Να λοιπόν και άλλες περιπτώσεις...
Τα ΑΜΕΑ να τα αφήσετε ήσυχα. Και λίγο είναι το μόλις 5% που τους δίνουν.

Όσον αφορά αθλητές τα 'χω ξαναπεί: κακώς τους αφήνουν. Πάει τώρα η άλλη κι επειδή έπαιζε βόλεϊ παίρνει μόρια για την Νομική (!), ενώ μόνο για τα ΤΕΦΑΑ θα έπρεπε να παίρνει επιπλέον μόρια.

Για τους τρίτεκνους δεν βλάπτει ένα κριτήριο εισοδήματος... Γιατί όχι φίλε μου, αν οι δικοί σου βγάζουν 200,000? τον χρόνο ΔΕΝ την έχεις ανάγκη την μετεγγραφή, μια χαρά μπορούν να σε θρέψουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Συμφωνώ με τον Γιώργο παιδιά...
Τα ΑΜΕΑ δεν μπαίνουν καν σαν σκέψη...αλλά οι αθλητές γιατί να μπαίνουν χωρίς εξετάσεις....;Εντάξει για γυμναστική ακαδημία, δεν το συζητούμε, αλλά για κάτι άλλο γιατί...;
Πέρσι έκανα μια γύρα σε αθλητικά λύκεια για μια έρευνα, και χωρίς να θέλω να φανώ απαισιόδοξη, ένα 70% των παιδιών δεν ήξεραν που πάνε τα τρία...ούτε καν τη βασική ορθογραφία...

Για τους πολύτεκνους μιλάμε για τις μετεγγραφές...?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Το θεωρείς άδικο;
ΝΑΙ (μόνη εξαίρεση που δέχομαι είναι οι ΑΜΕΑ)
σημασία δεν έχεις πως μπαίνεις ,σημασία έχει πώς βγαίνεις από μια σχολή.
Αυτό είναι γνωμικό? Πώς να μπεις όταν έχουν κόψει από πριν τις θέσεις και τις κρατάνε για τις "ειδικές περιπτώσεις"?
Οι ΑΜΕΑ δεν θα έπρεπε να μπαίνουν στη σύγκριση...Και μόνο που καταφέρνουν να διαβάζουν, είναι ήρωες!
Αλλά οι αθλητές και οι πολύτεκνοι, θα έπρεπε να μπαίνουν με τα ίδια standards.
+10³
Σωστά. Οι ΑΜΕΑ δεν πρέπει να μπαινουν στη σύγκριση.
Καμία άλλη ειδική περίπτωση δεν έπρεπε να υπάρχει. (Αθλητές, τρίτεκνοι, σκακιστές κλπ κλπ κλπ, ας παίρνουν κάποιο επίδομα και όχι τη δική μου θέση).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Γιώργος

Τιμώμενο Μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Διδακτορικός και μας γράφει απο Ελβετία (Ευρώπη). Έχει γράψει 30,791 μηνύματα.
Καμία άλλη ειδική περίπτωση δεν έπρεπε να υπάρχει. (Αθλητές, τρίτεκνοι, σκακιστές κλπ κλπ κλπ, ας παίρνουν κάποιο επίδομα και όχι τη δική μου θέση).
Εδώ θα σου πει κάποιος ότι "οι τρίτεκνοι/πολύτεκνοι" δεν σου τρώνε θέση.

Πάντως, γι' αυτό το κράτος δεν τους δίνει επίδομα αλλά μετεγγραφή. Γιατί είναι φθηνότερο. :whistle:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Εδώ θα σου πει κάποιος ότι "οι τρίτεκνοι/πολύτεκνοι" δεν σου τρώνε θέση.
Πάντως, γι' αυτό το κράτος δεν τους δίνει επίδομα αλλά μετεγγραφή. Γιατί είναι φθηνότερο. :whistle:
Μου τρώνε και μου παρατρώνε. Έχουν από πριν υπολογίσει τις μεταγραφές και έχουν τάχα μειώσει τις θέσεις, ενώ τις κρατάνε για τις "ειδικές περιπτώσεις". Αν δεις τον αριθμό των "κανονικών" θέσεων στις σχολές τα τελευταία 4-5, θα δεις μια σταδιακή μείωση στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη και αντίστοιχη αύξηση αλλού. Τυχαίο? Δε νομίζω!
Για το 2ο έχεις απόλυτο δίκιο...:mad:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Boom

Επιφανές μέλος

Ο Boom αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 12,249 μηνύματα.
Βασικά, στο θέμα για τα ΑΜΕΑ που υπάρχει (βαριέμαι να ψάχνω) κάποιοι είχαν πει ότι τρώνε θέσεις. Αφού εξηγήθηκε ο τρόπος εισαγωγής είπαν πως αυτές οι 5 θέσεις που δίνονται στα ΑΜΕΑ άμα δινόταν κανονικά στα άλλα παιδιά δε θα έμεναν έξω και εν ολίγοις να μην έμπαιναν τα ΑΜΕΑ.

Γενικά, δε νομίζω να βγάλουμε άκρη. Ας κοιτάξει καθένας τη δική του καμπούρα που λένε.
Το μόνο σίγουρο πως ο πραγματικά καλός δε χάνεται.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Συμφωνώ οι ομογενείς να δίνουν εξετάσεις διαφορετικές από τις δικές μας (παρόλα αυτά πρέπει να δίνονται πολύ λιγότερες θέσεις από ότι δίνονται). Αλλά από την άλλη πρέπει να πληρώνουν και δίδακτρα για την εκπαίδευση τους. Επειδή οι γονείς τους δεν πληρώνουν φορολογία στο ελληνικό κράτος (στις περισσότερες περιπτώσεις). Στην ουσία οι σπουδές των παιδιών των ομογενών τα καλύπτουν οι Έλληνες φορολογούμενοι πολίτές.

Για την μουσουλμανική μειονότητα διαφωνώ πλήρως. Δεν πρέπει να γίνονται τέτοιου είδους διακρίσεις.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

JosefK

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Μιχαήλ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,361 μηνύματα.
Υπήρξαν άτομα που μετακόμισαν στην Κύπρο για ένα χρόνο, ίσα για να δώσουν πανελλαδικές από κει...

όντως, αυτό το έχω δει κι εγώ.

Βασικά, στο θέμα για τα ΑΜΕΑ που υπάρχει (βαριέμαι να ψάχνω) κάποιοι είχαν πει ότι τρώνε θέσεις.

Μάλλον εννοείς αυτό :
https://ischool.e-steki.gr/showthread.php?t=51921
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Dias,κοίταξε εσύ να διαβάσεις όσο χρειάζεται ώστε να περάσεις στη σχολή που θέλεις,όχι για τους άλλους,αλλά για τον εαυτό σου και άσε τους άλλους να κουρεύονται...;)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Αμπελοφιλόσοφος

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αμπελοφιλόσοφος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 358 μηνύματα.
Λοιπον, θα σας πω τι συμβαινει εδω (γερμανια), ετσι οπως τα ξερω τουλαχιστον:

Οι ελληνες που τελειωσαν γερμανικο σχολειο (νομιζω μονο το Gymnasium και οχι το Realschule ή το Hauptschule) δινουν μονο εκθεση και αναλογα με το τι θα γραψουν, περνανε σε σχολη. Δεν ξερω αν παιζει ρολο και ο βαθμος του απολυτηριου απο το σχολειο, παντως στις πανελληνιες γραφουν μονο εκθεση.
Οι ελληνες που τελειωσαν ελληνικο σχολειο στη γερμανια, δινουν κανονικα τα μαθηματα που ειναι να δωσουν και υπαρχουν ξεχωριστες θεσεις και βασεις για τους ομογενεις (αυτοι που γεννηθηκαν και μεγαλωσαν εδω) και τα παιδια των αποσπασμενων στο εξωτερικο -παιδια τα οποια φοιτησαν τουλαχιστον τρια χρονια σε σχολειο εδω (γυμνασιο ή λυκειο), ή δυο χρονια, αποκλειστικα στη β' και γ' λυκειου- καθως επσης και καποια προνομια οσο αφορα τα μορια.
Σχετικα με αυτο που γραφτηκε για Κυπρο, το να πηγε καποιος εκει για ενα χρονο και να γυρισε, αποκτωντας ετσι τα προνομια των ελληνων του εξωτερικου στις πανελληνιες χλωμο το βλεπω, εκτος κι αν ισχυει κατι διαφορετικο για εκει.
Αν εφυγε για δυο χρονια, στη β' και γ' λυκειου για να τις κανει στην Κυπρο, ναι (εφοσον προκειται για παιδι αποσπασμενου δημοσιου υπαλληλου), αλλα για ενα μονο χρονο δε νομιζω...
Επισης, δε ξερω αν ισχυει το οτι "τρωνε" θεσεις οι ελληνες του εξωτερικου απο ελληνες που δωσαν κανονικα φοιτωντας σε σχολειο στην ελλαδα. Θα πρεπει να ειναι ξεχωριστα αυτα.

Τωρα, οσο αφορα την εκπαιδευση στο εξωτερικο:
Τουλαχιστον στην πολη που μενω εγω ειναι επιοικως χαλια.
Συγκεκριμενα αυτη τη στιγμη απο μαθηματικα, αλγεβρα και γεωμετρια στο σχολειο δεν εχουμε κανει τιποτα επειδη δεν εχουμε μαθηματικο.
Επισης, το επιπεδο γενικα δεν ειναι τοσο καλο, λογω του οτι τα παιδια που ερχονται απο γερμανικα σχολεια στα οποια φοιτησαν μεχρι την 9η ταξη (τριτη γυμνασιου δικη μας) και θελησαν να συνεχισουν στο λυκειο δεν κατεχουν τοσο καλα τα ελληνικα (και οχι μονο, πολλες φορες), με αποτελεσμα να μενουμε πισω στην υλη για να εξηγηθουν καποια πραγματα που θα επρεπε να ειναι ηδη γνωστα απο το γυμνασιο-δημοτικο.

Γενικα τα πραγματα στο εξωτερικο δεν ειναι τοσο ροδινα οσο τα φανταζονται καποιοι...
Σαφως και ειναι αδικια το να περναει καποιος με τοσο χαμηλη βαθμολογια σε σχολες τις οποιες για να τις πιασουν τα παιδια απο ελλαδα φτυνουν αιμα -τα παραπανω δεν τα ανεφερα σε καμια περιπτωση για να δικαιολογησω κατι τετοιο- απλως καλο θα ειναι να ξερει κανεις με οσο μεγαλυτερη ακριβεια γινεται το τι συμβαινει "εδω περα".





ΥΓ: Οσα απο τα παραπανω αφορουν τις προϋποθεσεις για να αποκτησει κανεις τα "προνομια" των ελληνων του εξωτερικου στις πανελληνιες, μην τα λαβετε ως απολυτα δεδομενα. Ειναι μονο αυτα που ξερω εγω οτι ισχυουν, κατι που δεν σημαινει αναγκαια οτι οντως ισχυουν. :)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Οι ομογενείς πρέπει να δίνουν διαφορετικές πανελλαδικές και αυτό δεν είναι καθόλου αδικίά. Το μόνο μάθημα που δεν πρέπει να εξετάζονται οι μαθητές είναι η έκθεση. Το μάθημα της έκθεσης είναι εντελώς άχρηστο στις σχολές του 2ου, 3ου, 4ου πεδίου και πρέπει να δίνεται σε κάποιες σχολές του 1ου πεδίου. Με αυτό το σύστημα μπορεί κάποιος που δεν έχει ιδέα από μαθηματικά, βιολογία, χημεία, προγραμματισμό να εισαχθεί σε όλες τις αντίστοιχες υψηλόβαθμες σχολές και ένας άλλος που κατέχει όλα αυτά τα μαθήματα να μην μπορεί να εισαχθεί πουθενά διότι δε γνωρίζει καλά ελληνικά. Αυτό το σύστημα και γενικά όλες οι ειδικές κατηγορίες ανεξάρτητα για τον λόγο που γίνονται υποβαθμίζουν το ελληνικό πανεπιστήμιο.

Δε νομίζω να υπάρχει άλλο πανεπιστήμιο στον κόσμο που η είσοδος των φοιτητών εξαρτιώνται από ένα βαθμό στην έκθεση. Ευτυχώς που με το καινούριο εκπαιδευτικό σύστημα από ότι έχω διαβάσει όλοι υποψήφιοι ανεξάρτητα από την κατηγορία τους θα αντιμετωπίζονται ισάξια.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Μεγαλο θεμα εθιξε ο Διας... Ας αποπειραθω να δωσω και εγω την δικη μου γνωμη.

Οσον αφορα τους διαχωρισμους των θεματων των εξετασεων και τις θεσεις...

...για τα ΑΜΕΑ: Νομιζω ειναι γενικη παραδοχη οτι ΠΡΕΠΕΙ να υπαρχει διαχωρισμος.

...για τους αθλητες: Τι παει να πει ρε παιδια τρωνε χρονο στον αθλητισμο; Κι ο αλλος μπορει να τρωει χρονο στο WoW και να διακρινεται παγκοσμιως. Και;

...για τους πολυτεκνους: Οντως πρεπει να μπει εισοδηματικο κριτηριο. Αλλα βλεπετε, οι πολυτεκνοι συνεπαγονται και περισσοτερες ψηφους...

...για τα παιδια των εσπερινων: Μιλαμε για παιδια που δουλευουν, πολλες φορες για να τα βγαλουν περα ή να επιβιωσουν. Το ανθρωπιστικο κριτηριο εδω κατα την γνωμη μου υπερτερει.

...για τα παιδια των ΕΠΑΛ, οσον αφορα τα ΤΕΙ: Γενικα δεν ειμαι συμφωνος με αυτον τον διαχωρισμο, υπαρχουν ΤΕΙ που η βαση του ΕΠΑΛ ειναι μικροτερη απο την βαση του γενικου λυκειου, παροτι στο ΕΠΑΛ η προσπαθεια που απαιτειται ειναι σαφως μικροτερη. Εδω ομως, σαν αντιβαρο ερχεται ο μικρος αριθμος των θεσεων που δινονται για τους επαλαδες, οπως επισης και το μικροτερο ευρος επιλογης που τους δινεται στο μηχανογραφικο, οποτε συνηθως οντως περνανε τα παιδια που εχουν καταβαλλει αρκετη προσπαθεια.

...για τους Μουσουλμανους της Θρακης: Πρωτοφανης, απαραδεκτος και προκλητικα αδικος ο διαχωρισμος, ειδικα οταν μιλαμε για πολιτες του ιδιου κρατους, που εχουν παει στα ιδια σχολεια, εχουν διδαχθει απο τους ιδιους δασκαλους, και εχουν δωσει στα ιδια θεματα εξετασεις. Το συνηθες ειναι ο ΜτΘ να περναει στη Νομικη με 5 ξερω 'γω, να παιρνει πανευκολα μια μεταγραφουλα στην Κωνσταντινουπολη ή στην Αδριανουπολη [γιατι ΔΕΝ κατεχει την ελληνικη γλωσσα, ως επι το πλειστον, ΟΚ, δεν ειναι ολοι ιδιοι], να βγαζει την σχολη εκει και να επιστρεφει στην Θρακη, να μεταφραζει το πτυχιο του και να δικηγορευει/να ασκει οποιοδηποτε αλλο επαγγελμα. Καθαρα ψηφοθηρικο μετρο.

...για τα παιδια του εξωτερικου [να μπω και λιγο στο θεμα]: Καταρχας, να αναφερω οτι τα κριτηρια ειναι αρκετα αυστηρα και δυσκολα μπορει καποιος να ειναι ομογενης "μαιμου". Σαφως και ειναι αδικο αυτο που γινεται, να εισαγονται σε υψηλοβαθμες σχολες με βαθμο κατω απο την βαση (ή και βαση, οταν ισχυει το μετρο του 10), αλλα πρεπει να συνυπολογισουμε οτι το επιπεδο του μαθηματος ειναι δεκα φορες πιο αθλιο απο ο,τι στην Ελλαδα (και οχι μονο τωρα, που κοπηκε ο δευτερος μισθος στους καθηγητες και γυριζουν ολοι πισω μαζικα), με τους ιδιους καθηγητες να κανουν ιδιαιτερα [γιατι πολυ απλα, δεν υπαρχει αλλος να τα κανει], οπως επισης πρεπει να συνυπολογισουμε οτι η εξεταστεα υλη ειναι ιδια με τα παιδια του γενικου λυκειου αλλα τα θεματα διαφορετικα. Ισως η μειωση των θεσεων να ειχε καποιο αποτελεσμα, αλλα προσωπικα, οσα παιδια ξερω που ηρθαν απο Γερμανια να σπουδασουν στα πολυτεχνεια, στα μαθηματικα και τις πληροφορικες, δεν εβγαλαν την σχολη γιατι δεν μπορουσαν να ανταποκριθουν και μιλαω και για καλους μαθητες (*εκει*).


Το θεμα κατα την γνωμη μου ειναι λιγο πιο ευρυτερο, απο ο,τι το βλεπει ο Διας που ανοιξε το θεμα. Δεν ειναι μονο ενα ζητημα το ποιοι θα μπουν που και με ποιους ορους, αλλα και το αν θα μπορεσουν να παρουν πτυχιο και να ανταγωνιστουν τον Δια και τον καθε Δια. Για παραδειγμα, ειναι πραγματικα σκανδαλωδες αυτο που συμβαινει με πολλους ΜτΘ, γιατι και περνανε σε σχολες και μεταγραφη παιρνουν στην Τουρκια, και πτυχιο παιρνουν, και ερχονται παλι εδω να σε ανταγωνιστουν. Πραγμα που δεν συμβαινει συνηθως με τα παιδια του εξωτερικου, που, ακομη και πτυχιο να παρουν, μαλλον θα προτιμησουν να φυγουν απο το μπουρδελακι μας και να πανε απο κει που ηρθαν.


Φυσικα, σε ΚΑΘΕ περιπτωση, δεν πρεπει να ριχνουμε τα βελη μας στο καθε παιδι που ανηκει σε μια ειδικη κατηγορια και επωφεληθηκε απο τις ειδικες ρυθμισεις, αλλα αυτον που θεσπισε αυτες τις ρυθμισεις ή αυτον που εχει αρμοδιοτητα να τις αλλαξει και δεν το κανει.

Ευτυχώς που με το καινούριο εκπαιδευτικό σύστημα από ότι έχω διαβάσει όλοι υποψήφιοι ανεξάρτητα από την κατηγορία τους θα αντιμετωπίζονται ισάξια.

Δεν νομιζω να πειραχτουν οι ειδικες κατηγοριες Φωκο. Αν δεν γινει νομος του κρατους, ας μην λεμε πολλα για το νεο συστημα καλυτερα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Αν δεν μπορούν να ανταποκριθούν ακόμα και οι καλοί ομογενείς μαθητές σε "δύσκολες" σχολές, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξει το κριτήριο που εισάγονται....;Δεν δείχνει ότι κάτι γίνεται λάθος...;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Αν δεν μπορούν να ανταποκριθούν ακόμα και οι καλοί ομογενείς μαθητές σε "δύσκολες" σχολές, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξει το κριτήριο που εισάγονται....;Δεν δείχνει ότι κάτι γίνεται λάθος...;

Σαφως.

Οπως επισης, πρεπει να δουμε και ποιοι σκατα φοιτητες απο το γενικο λυκειο δεν μπορουν να ανταποκριθουν σε οποιαδηποτε σχολη βγαζει ξερω 'γω 4 πτυχιουχους τον χρονο. Οχι βαση του 10, βαση του 13 επρεπε να εχουμε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Σαφως.

Οπως επισης, πρεπει να δουμε και ποιοι σκατα φοιτητες απο το γενικο λυκειο δεν μπορουν να ανταποκριθουν σε οποιαδηποτε σχολη βγαζει ξερω 'γω 4 πτυχιουχους τον χρονο. Οχι βαση του 10, βαση του 13 επρεπε να εχουμε.

Συμφωνώ απολύτως, δεν το συζητάμε!
Η βάση του 10 κάτι έσωζε αλλά έθιγε άλλα συμφέροντα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Δεν νομιζω να πειραχτουν οι ειδικες κατηγοριες Φωκο. Αν δεν γινει νομος του κρατους, ας μην λεμε πολλα για το νεο συστημα καλυτερα.

Έχω μιλήσει με άνθρωπο που δούλευε στο υπουργείο παιδείας (τώρα είναι στην σύνταξη) παρόλα αυτά έχει ακόμα γνωστούς εκεί και ενημερώνεται. Αυτό που θέλουν να κάνουν είναι να περάσουν οι εξετάσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια στους πανεπιστημιακούς. Οι εξετάσεις θα γίνονται σε δύο φάσεις. Η πρώτη φάση θα γίνεται στην τρίτη Λυκείου όπου οι μαθητές θα δίνουν 4 μαθήματα. Έτσι θα γίνει η πρώτη διαλογή.

Στην συνέχεια θα εισάγονται με τους βαθμούς αυτούς σε σχολές. Το πρώτο έτος για όλα τα τμήματα μιας σχολής θα είναι κοινό. Στο τέλος του πρώτου έτους ΟΛΟΙ οι φοιτητές ανεξάρτητα από τον τρόπο που μπήκαν θα δίνουν εξετάσεις που υπεύθυνος αυτών θα είναι οι πανεπιστημιακές σχολές. Αυτοί που θα γράφουν καλύτερα θα έχουν δικάιωμα να διαλέξουν και τμήμα πρώτοι. Αυτοί που θα γράφουν χειρότερα θα διαλέγουν τελευταίοι τα τμήματα της σχολής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Revekka

Τιμώμενο Μέλος

Η Revekka αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 40 ετών, Καθηγητής Πανεπιστημίου και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 22,453 μηνύματα.
Μήπως θα έπρεπε οι τελευταίοι να μην μένουν στο πανεπιστήμιο....;Και να πηγαίνουν πάλι για τα βασικά....;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Σελήνη

Εκκολαπτόμενο μέλος

Η Εύα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 266 μηνύματα.
Κατ'αρχάς συμφωνώ με Sourotiri.

Επίσης, όσον αφορά αυτό:
Οι Κύπριοι μόνοι τους λένε ότι πέφτουν πολύ εύκολα...

Οι κύπριοι μαθητές περιορίζονται σημαντικά από τον αριθμό θέσεων που υπάρχει γι'αυτούς στα ελληνικά πανεπιστήμια- πχ, στο τμήμα μου (Επιστήμης διαιτολογίας και διατροφής, Χαροκόπειο πανεπιστήμιο) οι θέσεις αυτές είναι (νομίζω) τρεις, και διαγωνίζονται μόνο μεταξύ τους. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σε εμάς, πχ, θα περάσουν οι τρεις καλύτεροι από όλη την Κύπρο που θα τη δηλώσουν. Κάπως έτσι, στα περιζήτητα τμήματα, τουλάχιστον, οι κύπριοι παρά τις "πολύ εύκολες" (κάτι το οποίο δεν έχω ακούσει, προσωπικά) εξετάσεις τους είναι αν μη τι άλλο ισάξιοι με τους έλληνες φοιτητές (στη δική μου σχολή, μάλιστα, οι κύπριες που έχουμε-γυναικοκρατούμενη η σχολή γαρ- είναι μακράν οι καλύτερες φοιτήτριες. Αμφιβάλλω αν κάποια τους έχει πάρει σε μάθημα κάτω από οκτώ). Κάτι που βέβαια δε θα μπορούσα να πω για τους αθλητές ή για τους περισσότερους απ'τους ομογενείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top