BRUCE
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
https://kesyp.flo.sch.gr/www/index.php/2010-02-02-09-14-32/2010-01-22-15-04-28
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs/meteggrafes_pinakas_101021.doc
Αντιγράφω μερικά στοιχεία:
ΣΥΝΟΛΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ: 9.725
(αν κατάλαβα καλά, υπάρχουν και άλλες αιτήσεις όχι ηλεκτρονικές)
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ
1) Πολύτεκνοι . . . . . . . . . . 3.224
2) Τρίτεκνοι . . . . .. . . . . . .5.007
3) Θύματα τρομοκρατίας . . . . . . 8
4) Ορφανοί . . . . . . . . . . . . . 898
5) Αθλητικές διακρίσεις . . . . . . 19
6) Αδέλφια φοιτητές . . . . . ... 496
7) Φοιτητές αδέλφια . . . . . . . .73
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΟΜΟΥΣ
- Αττικής . . . . . . . .. 5.019
- Θεσσαλονίκης . . . . 2.479
- Αχαΐας . . . . . . . . . . 933
- Λάρισας . . . . . . . . . 300
- Ιωαννίνων . . . . . . . .171
- Μαγνησίας . . . . . . .. 169
- Ηρακλείου . . . . . . . .151
- Υπόλοιποι . . . . . . . . 503
Θα περιμένουμε να δούμε πόσες αιτήσεις θα εγκριθούν και (κυρίως) σε ποια τμήματα θα πάνε οι μεταγραφόμενοι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Κι ο ξάδερφός μου ο πίπης δεν έχει χρόνο να διαβάσει γιατί ασχολείται με World of Warcraft, όπου και διακρίνεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Γιατί να μην πάρει κι αυτός μοριοδότηση;Καλώς τους δίνεται η μοριοδότηση, γιατί απλά δεν έχουν τον ίδιο χρόνο να διαβάσουν όσο οι υπόλοιποι
Και επειδή προάγουν τον αθλητισμό πρέπει να πάρουν μοριοδότηση για την Ιατρική;και προάγουν και τον αθλητισμό στην υπόλοιπη νεολαία με τις επιτυχίες τους κάτι που είναι τρομερά σημαντικό.
Μπορείς να μου συνδέσεις αυτά τα δύο;
Ξέρετε, αυτό που θεωρείτε ορισμένοι "αυτονόητο" δεν είναι και τόσο αυτονόητο τελικά. Επιχειρηματολογήστε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Παρ'όλο που είμαι τρίτεκνος του χρόνου κατα πάσα πιθανότητα δε θα πάρω μετεγγραφή
Θέλω να φύγω εκτός Αθηνών
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
alex2395
Δραστήριο μέλος
Κι ο ξάδερφός μου ο πίπης δεν έχει χρόνο να διαβάσει γιατί ασχολείται με World of Warcraft, όπου και διακρίνεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Γιατί να μην πάρει κι αυτός μοριοδότηση;
Και επειδή προάγουν τον αθλητισμό πρέπει να πάρουν μοριοδότηση για την Ιατρική;
Μπορείς να μου συνδέσεις αυτά τα δύο;
Ξέρετε, αυτό που θεωρείτε ορισμένοι "αυτονόητο" δεν είναι και τόσο αυτονόητο τελικά. Επιχειρηματολογήστε.
τωρα αν ειναι να χρησιμοποιησει καποιος τον αθλητισμο για να περασεις Ιατρικη σαφως και ειναι αδικο
αλλα ειναι ειναι να περασει σε καποια σχολη φυσικης αγωγης τοτε μου φαινεται σωστο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ε και;
Δε μου λέει κάτι το να μπεις σε μια σχολή, σκοπός είναι να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις και να την τελειώσεις.
Μπορεί αυτός που μπήκε με 7 να τελειώσει τη σχολή ενώ ένας με 17 να γίνει αιώνιος φοιτητής.
Δυστυχώς το να μπεις σε μια σχολή στην Ελλάδα συνεπάγεται ότι θα την ολοκληρώσεις. Τουλάχιστον τη φιλολοσοφική που έχω τελειώσει εγώ (κ σίγουρα ισχύει το ίδιο σε παιδαγωγικό κ κοινωνιολογία). Στο ελληνικό πανεπιστημίο δεν υπάρχουν κριτήρια πια ούτε οι ελάχιστες απαιτήσεις. Αντιθέτως, υπάρχει ο άγραφος κανόνας ότι όλοι οι φοιτητές πρέπει να περνάνε κ γι' αυτό αν δεν περάσεις στη μία εξεταστική, δεν περάσεις ούτε στη 2η, θα περάσεις στην 3η με γλείψιμο, παρακάλια ή τηλεφωνήματα στον καθηγητή από τη μάνα σου.
Εγώ ήμουν πάντα άριστη στο σχολείο, πάντα πρώτη στο πανεπιστήμιο με τις αντίστοιχες υποτροφίες, τέλειωσα πρώτη τη σχολή εν τέλει αλλά είμαι άνεργη αφού υπάρχουν άλλοι 3000 φιλόλογοι το χρόνο που τέλειωσαν με οποιαδήποτε από τις προαναφερθείσες μεθόδους.
Αλλά διαβάζεις (ή τουλάχιστον πρέπει να διαβάζεις) για σένα, για να βελτιωθείς ο ίδιος και να ανοίξεις τους ορίζοντές σου. Οπότε απλώς μη σε νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι και κοίτα να τα 'χεις καλά με τον ευατό σου (εύκολο να το λες αλλά δύσκολο να το κάνεις. Κάθε χρόνο όταν έβγαιναν τα αποτελέσματα έφτανα στα πρόθυρα κατάθλιψης που ήμουν σε μια σχολή με τόσο χαμηλή βάση και που μάλιστα την είχα βάλει πρώτη επιλογή!)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Και όχι μόνο σε δύσκολες σχολές θα έλεγα εγώ. Μπορεί λόγω δουλειάς, να σταμάτησαν απλά να ασχολούνται και να επιστρέφουν μετά από 10 χρόνια και να παρακαλάνε να τους περάσουν μαθήματα...!!!
Και όχι μόνο αυτό. Ξερω άτομα (προσωπική εμπειρία) που έχουν φιλότιμο και αγωνίζονται με τίμιο τρόπο και το αποτέλεσμα είναι 0. Είναι σε πλήρη απόγνωση. Τουλάχιστον αυτοί θα επιμείνουν να τελειώσουν. Κάποιοι άλλοι ήδη έριξαν αυλαία. Δεν άντεξαν να χάνονται 2 χρονιές για 3 μόνιμα μαθήματα για πτυχίο. Συνήθως περνάνε μαθήματα με εύκολο τρόπο μόνο όσοι είναι δηλωμένοι σε κάποια κομματική νεολαία. Αυτό είναι το Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Το να εισάγεσαι είναι απλά μια τυπική διαδικασία αφού οι προϋποθέσεις εισαγωγής δεν είναι σκληρές όπως στο Cambridge, Warrick, MIT,...κτλ. Στην Ελλάδα είναι τρομερά δύσκολο να πάρεις πτυχίο στην ώρα σου. Μην ξεχνάμε και τους αστάθμητους παράγοντες λόγω του κομματισμού που επικρατεί. Ζητάμε πτυχίο στην ώρα του, όταν οι παροχές υπηρεσιών του Πανεπιστημίου είναι σε μαύρο χάλι. Σε δύσκολα Τμήματα λόγω δύσκολης και αφηρημένης φύσης της επιστήμης οι κακές παροχές, η καλλιεργούμενη παθογένεια,...κτλ διογκώνουν την δυσκολία της επιστήμης με αποτέλεσμα η λήψη του πτυχίου να μοιάζει σαν το φαινόμενο Doppler.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Και όχι μόνο αυτό. Ξερω άτομα (προσωπική εμπειρία) που έχουν φιλότιμο και αγωνίζονται με τίμιο τρόπο και το αποτέλεσμα είναι 0. Είναι σε πλήρη απόγνωση. Τουλάχιστον αυτοί θα επιμείνουν να τελειώσουν. Κάποιοι άλλοι ήδη έριξαν αυλαία. Δεν άντεξαν να χάνονται 2 χρονιές για 3 μόνιμα μαθήματα για πτυχίο. Συνήθως περνάνε μαθήματα με εύκολο τρόπο μόνο όσοι είναι δηλωμένοι σε κάποια κομματική νεολαία. Αυτό είναι το Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Το να εισάγεσαι είναι απλά μια τυπική διαδικασία αφού οι προϋποθέσεις εισαγωγής δεν είναι σκληρές όπως στο Cambridge, Warrick, MIT,...κτλ. Στην Ελλάδα είναι τρομερά δύσκολο να πάρεις πτυχίο στην ώρα σου. Μην ξεχνάμε και τους αστάθμητους παράγοντες λόγω του κομματισμού που επικρατεί. Ζητάμε πτυχίο στην ώρα του, όταν οι παροχές υπηρεσιών του Πανεπιστημίου είναι σε μαύρο χάλι. Σε δύσκολα Τμήματα λόγω δύσκολης και αφηρημένης φύσης της επιστήμης οι κακές παροχές, η καλλιεργούμενη παθογένεια,...κτλ διογκώνουν την δυσκολία της επιστήμης με αποτέλεσμα η λήψη του πτυχίου να μοιάζει σαν το φαινόμενο Doppler.
Και όχι μόνο σε δύσκολες σχολές θα έλεγα εγώ. Μπορεί λόγω δουλειάς, να σταμάτησαν απλά να ασχολούνται και να επιστρέφουν μετά από 10 χρόνια και να παρακαλάνε να τους περάσουν μαθήματα...!!!
Κάνε ένα update σε αυτό που είπες ότι "Δυστυχώς το να μπεις σε μια σχολή στην Ελλάδα συνεπάγεται ότι θα την ολοκληρώσεις". Η πραγματικότητα δείχνει ότι σε δύσκολες σχολές, ένα 60% την έχει ήδη παρατήσει τελείως, γιατί πολύ απλά δεν έχει την ικανότητα να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του Τμήματος. Πλέον έχει γίνει καθεστώς κάθε χρόνο να υπάρχουν μαθήματα του προγράμματος σπουδών με 0 επιτυχόντα.
Γι' αυτό το περιόρισα στις φιλοσοφικές κ γενικά στις θεωρητικές σχολές. Σ' αυτές αργά ή γρήγορα όλοι τελειώνουν με οποιονδήποτε τρόπο (κ ξέχασα να αναφέρω τις αντιγραφές πριν) κ οι μόνες περιπτώσεις διακοπής που έχω υπ' όψιν μου ήταν για τη χάραξη διαφορετικής πορείας (ηθοποιία, τραγούδι).
Δούλευα κ στο προπτυχιακό κ στο μεταπτυχιακό μου γιατί εξ αρχής ήμουν αυτοσυντηρούμενη αλλά πέρασα 15 μαθήματα περισσότερα απ' όσα χρειαζόμουν για το πτυχίο μου κ δεν εξετάστηκα ποτέ Σεπτέμβρη. Δεν μπορώ να δεκτώ ότι υπάρχουν απαιτήσεις στις θεωρητικές σχολές και αυτό αποδεικνύεται από το εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο των νέων φιλολόγων και δασκάλων.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
VouDou
Πολύ δραστήριο μέλος
Το περίεργο είναι που αναφέρει τις "Φυσικομαθηματικές" (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Γεωλογία/Βιολογία), αλλά δεν φαίνονται αυτές στον πίκανα. Αντίθετα, η πλειοψηφία των σχολών είναι "Οικονομικού"(!!!) περιεχομένου, σχολές που θεωρούνται ως οι "ευκολότερες" και με μικρότερη βάση σε γνώσεις από το λύκειο (4η Δέσμη rulez)...
Πάντως, ορισμός του "αιώνιος" αναφέρεται στο άρθρο...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ωωωωωωωωωππππααααααα έρχεται και δένει (σημερινό δημοσίευμα): https://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=41458977
Το περίεργο είναι που αναφέρει τις "Φυσικομαθηματικές" (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Γεωλογία/Βιολογία), αλλά δεν φαίνονται αυτές στον πίκανα. Αντίθετα, η πλειοψηφία των σχολών είναι "Οικονομικού"(!!!) περιεχομένου, σχολές που θεωρούνται ως οι "ευκολότερες" και με μικρότερη βάση σε γνώσεις από το λύκειο (4η Δέσμη rulez)...
Πάντως, ορισμός του "αιώνιος" αναφέρεται στο άρθρο...
Αυτό τώρα είναι προς επίρρωση της θέσης μου;
Γιατί εγώ αυτό βλέπω αφού δεν αναφέρεται ούτε η φιλοσοφική, ούτε το παιδαγωγικό, ούτε η κοινωνιολογία. Σ' αυτές τις σχολές και γενικά στα θεωρητικά μαθήματα υπάρχουν μηδενικές απαιτήσεις. Η ίδια φοιτήτρια (για μένα μιλάω) τέλειωσε πρώτη τη φιλοσοφική, πήγε εξαιρετικά καλά σε ένα (αυτό οφείλω να ομολογήσω ότι ήταν απαιτητικό - αλλά δικαιολογείται μόνο λόγω συμμετοχής των θετικών - ιατρικών σχολών) μεταπτυχιακό αλλά δεν μπορεί να περάσει τα μαθήματα του ΤΕΙ λογιστικής που εκεί υπάρχουν κάποια standards, χαμηλά μεν, αδιαπραγμάτευτα δε σε αντίθεση με τις φιλοσοφικές. Anyway, εγώ δεν έχω πρόβλημα με τους αιώνιους φοιτητές, ενίοτε μάλιστα τους θαυμάζω και κερδίζουν το σεβασμό μου που προτιμούν να χάσουν μερικά χρόνια ακόμα αλλά να πάρουν ένα πτυχίο που θα τους αξίζει, παρά να ολοκληρώσουν στον προβλεπόμενο χρόνο με αντιγραφές ή άλλα μέσα (μέχρι κ απειλές παρατάξεων προς τους 407). Αυτοί που με ενοχλούν εμένα είναι οι 'συνάδελφοί' μου που απαιτούν να διοριστούν όλοι ανεξάρτητα απ'το πώς κατέληξαν να έχουν το πτυχίο τους σκεφτόμενοι μόνο πώς θα αποκτήσουν ένα μόνιμο μισθό και αδιαφορώντας για το αν όντως είναι κατάλληλοι για τη θέση του εκπαιδευτικού ή τις επιπτώσεις που θα έχει σε ένα μαθητή η ανεπάρκειά τους. Στις ανακοινώσεις των αδιόριστων εκπαιδευτικών δεν έχω δει ποτέ ένα επιχείρημα ή μία απαίτηση που να αναφέρεται στις ανάγκες των μαθητών αλλά το μόνο κριτήριο τους είναι τα χιλιόμετρα που έκαναν αυτοί που είχα μπάρμπα υπουργό κ τους έβαλε σε ένα σχολείο κάποια στιγμή, οι σπουδές τους που είναι κοινά αποδεκτό ότι είναι χαμηλού επιπέδου ή η υποχρέωση του κράτους που αφού τους έδωσε πτυχία πρέπει να τους διορίσει. Στο τελευταίο θα συμφωνήσω βέβαια, αλλά ως λύση δε θεωρώ τη μονιμοποίηση όλων των πτυχιούχων με κωδικό ΠΕ αλλά τη μείωση των θέσεων στα πανεπιστήμια.
Τέλος πάντων, αυτά γιατί το θέμα πάει αλλού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
germ1984
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κι ο ξάδερφός μου ο πίπης δεν έχει χρόνο να διαβάσει γιατί ασχολείται με World of Warcraft, όπου και διακρίνεται σε παγκόσμιο επίπεδο. Γιατί να μην πάρει κι αυτός μοριοδότηση;
Και επειδή προάγουν τον αθλητισμό πρέπει να πάρουν μοριοδότηση για την Ιατρική;
Μπορείς να μου συνδέσεις αυτά τα δύο;
Ξέρετε, αυτό που θεωρείτε ορισμένοι "αυτονόητο" δεν είναι και τόσο αυτονόητο τελικά. Επιχειρηματολογήστε.
Καλά βάζεις στο ίδιο καζάνι το να παίζει ο άλλος Warcraft, με το να φέρνεις μετάλλια σε ευρωπαικούς αγώνες; Συγνώμη φιλαράκι, αλλά απ'ότι φαίνεται δεν έχεις καμμία σχέση με τον αθλητισμό.
Ως προς το θέμα της μοριοδότησης, ναι είναι δίκαιο να παίρνουν τα παιδιά αυτά (που είναι πάρα πολύ λίγα) μοριοδότηση. Πόσα μόρια bonus παίρνουν; Δηλαδή αν κάποιος πρωταθλητής βγάλει 18.200 μόρια και με την μοριοδότηση μπεί ιατρική θα σημαίνει ότι δεν είναι ικανός για γιατρός; Βγάλε εσύ 18000 μόρια πρώτα με όλο τον χρόνο δικό σου και το συζητάμε μετά...
Συνήθως περνάνε μαθήματα με εύκολο τρόπο μόνο όσοι είναι δηλωμένοι σε κάποια κομματική νεολαία. Αυτό είναι το Ελληνικό Πανεπιστήμιο.
Θα διαφωνήσω σε αυτό, τουλάχιστον απ'όσα ξέρω από τη σχολή μου. Εκτός και αν οι κομματικές νεολαίες στη σχολή σου κάνουν και ενέσεις γνώσεων εκτός από party και καταλήψεις...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Για σένα μπορεί να φαίνεται "αυτονόητο", αλλά άμα κάνεις debating games θα δεις ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Οφείλεις να εξηγείς τα επιχειρήματά σου.Καλά βάζεις στο ίδιο καζάνι το να παίζει ο άλλος Warcraft, με το να φέρνεις μετάλλια σε ευρωπαικούς αγώνες;
ΓΙΑΤΙ λοιπόν κάποιος που προάγει τον αθλητισμό να πάρει μοριοδότηση για Ιατρικές ή Πολυτεχνικές Σχολές; Το "επειδή προάγει τον αθλητισμό" δεν αποτελεί επιχείρημα, γιατί είναι η ερώτησή μου. Πώς συνδέονται αυτά μεταξύ τους, δηλαδή;
Έπειτα το "δεν είναι μεγάλη η μοριοδότηση" δεν είναι επιχείρημα γιατί δεν εξηγείς το "μεγάλη". Μπορεί να είναι τέτοιου είδους που να αρκεί για κάποιον έτσι ώστε να περάσει στην 1η του επιλογή με ... διάβασμα για 2η ή και για 3η επιλογή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Θα διαφωνήσω σε αυτό, τουλάχιστον απ'όσα ξέρω από τη σχολή μου. Εκτός και αν οι κομματικές νεολαίες στη σχολή σου κάνουν και ενέσεις γνώσεων εκτός από party και καταλήψεις...
δεν μίλησα για γνώση...
αναφέρθηκα μόνο στο "περνάνε μαθήματα"...ποιος νοιάστηκε από δαύτους τους σταμπαρισμένους των κομματικών νεολαιών να μάθει; πτυχιούχοι θέλουν να λέγονται απλά όπως το επιτάσει η Ελληνική μόδα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
istudent
Εκκολαπτόμενο μέλος
Οι Ομογενείς που μένουν στην Κύπρο μπορούν να δώσουν παγκύπριες εξετάσεις ή ειδικές εξετάσεις για ομογενείς που καθορίζονται από το ελλαδικό υπουργείο παιδείας. Οι παγκύπριες φυσικά δεν είναι εύκολες κλπ. Οι άλλες εξετάσεις όμως όντος είναι σχετικά πολύ εύκολες,… Φυσικά οι ομογενής καλούνται να δώσουν εξετάσεις σε ύλη που δεν διδάχτηκαν σε κάποια μαθήματα(κυρίως θετικής κατεύθυνσης) όμως σε μαθήματα οπως νέα ελληνικα και κάποια άλλα που η ύλη στην Ελλάδα και Κύπρο συμπίπτει τότε τα θέματα είναι ανέκδοτο…..Οι Κύπριοι μόνοι τους λένε ότι πέφτουν πολύ εύκολα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
germ1984
Εκκολαπτόμενο μέλος
Για σένα μπορεί να φαίνεται "αυτονόητο", αλλά άμα κάνεις debating games θα δεις ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Οφείλεις να εξηγείς τα επιχειρήματά σου.
ΓΙΑΤΙ λοιπόν κάποιος που προάγει τον αθλητισμό να πάρει μοριοδότηση για Ιατρικές ή Πολυτεχνικές Σχολές; Το "επειδή προάγει τον αθλητισμό" δεν αποτελεί επιχείρημα, γιατί είναι η ερώτησή μου. Πώς συνδέονται αυτά μεταξύ τους, δηλαδή;
Έπειτα το "δεν είναι μεγάλη η μοριοδότηση" δεν είναι επιχείρημα γιατί δεν εξηγείς το "μεγάλη". Μπορεί να είναι τέτοιου είδους που να αρκεί για κάποιον έτσι ώστε να περάσει στην 1η του επιλογή με ... διάβασμα για 2η ή και για 3η επιλογή.
Οταν κάποιος προσφέρει στην πατρίδα του, ανταμοίβεται από αυτήν. Δεν είναι και τόσο δύσκολο να το καταλάβεις. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο οι Ολυμπιονίκες παίρνουν αυτομάτως θέσεις αξιωματικών στον στρατό και έχουν και βαρβάτη σύνταξη αργότερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Όσο αφορά τον στρατό, τι προσφέρει ένας τίτλος αξιωματικού όταν ο άλλος δεν έχει ιδέα από στρατιωτικές γνώσεις (βολές, χειρισμός όπλου, στρατηγική). 'Οταν γίνει κανένας πόλεμος τι θα κάνουν αυτοί οι αξιωματόχοι (κατά πάσα πιθανότητα θα φύγουν). γιατί να τους πληρώνουμε συντάξεις.
Τέτοια προνόμια έδωσε η χώρα μας στους αθλητές με αποτέλεσμα να γεμίσει η χώρα με ντοπαρισμένους και με ομογενείς που χρησιμοποίησαν παραθυράκια για να περάσουν σε δημόσια πανεπιστήμια της χώρας. Εντελώς τυχαία όταν έγινε η ιστορία με τους ντοπαρισμένους αθλητές η Ελλάδα σταμάτησε να παίρνει πολλά μετάλλια . Τότε δεν υπήρχε μοριοδότηση υπήρχε ελεύθεση πρόσβαση σε όποιο πανεπιστήμιο θέλανε.
Για όποιον δε ξέρει η Ελληνική Ολυμπιακή ομάδα baseball του 2004 αποτελούνταν από ερασιτέχνες αθλητές αμερικάνικων κολεγίων. Οι ομάδες στο Ολυμπιακό τουρνουά ήταν μόλις 8. Η ομάδα ήρθε τελευταία 8η και Ολυμπιονίκες όλοι οι διαγωνιζόμενοι, οι παίχτες της Ολυμπιακής ομάδας είχαν δικαίωμα να φοιτησουν σε όποιο Πανεπιστημιο της χώρας θέλαν (Χωρίς να πληρώνουν φορολογία). Αργότερα το 2006 υπήρξε αλλαγή αυτού του μέτρου για τα ομαδικά παιχνίδια. Στην συνέχεια καταργήθηκε ενττελώς αυτό το μέτρο και στους αθλητές δινεται μια πριμοδότηση
Για ποιον λόγο άλλες χώρες όπως η Κύπρος δεν εφαρμόζει κανένα τέτοιο προνόμιο για τους Αθλητές της.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιώργος
Τιμώμενο Μέλος
Δεν έχει να κάνει με το "πόσο δύσκολο είναι να το καταλάβω" αλλά με το ότι τόση ώρα υποστηρίζεις ότι πρέπει να πριμοδοτούνται οι αθλητές χωρίς να επιχειρηματολογήσεις. Και ξαναλέω, τίποτα δεν είναι αυτονόητο! Θα πρέπει να εξηγείς το γιατί.Οταν κάποιος προσφέρει στην πατρίδα του, ανταμοίβεται από αυτήν. Δεν είναι και τόσο δύσκολο να το καταλάβεις. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο οι Ολυμπιονίκες παίρνουν αυτομάτως θέσεις αξιωματικών στον στρατό και έχουν και βαρβάτη σύνταξη αργότερα.
Όσον αφορά το επιχείρημα "προσφορά - ανταμοιβή", να το δεχτώ σαν ένα επιχείρημα, χωρίς ωστόσο να συμφωνήσω πλήρως με αυτό. Αλλά ξεκινάω πάνω σ' αυτό που ανέφερες για να προχωρήσουμε και λίγο τον διάλογο.
- Μία μορφή ανταμοιβής λοιπόν είναι η ελεύθερη εισαγωγή σε γυμναστικές ακαδημίες, για να μην πάει χαμένο το ταλέντο των αθλητών. Συγκεκριμένα: δεν κάνεις αθλητισμό για να μπεις στο παν/μιο, αλλά γιατί σου αρέσει και γιατί θέλεις να προσφέρεις στον αθλητισμό της πατρίδας σου. Οπότε το κράτος θα σε βάλει ελεύθερα σε γυμναστικές ακαδημίες για να αναπτύξεις την κλίση σου στον αθλητισμό και να συνεχίσεις να προσφέρεις όπως πρόσφερες και πριν.
- Αντίθετα, η εισαγωγή σε όλες τις σχολές δεν είναι σωστό μέτρο καθώς εισάγεσαι σε σχολές που δεν έχουν σχέση με την κλίση σου, γιατί η κλίση σου είναι ο Αθλητισμός και όχι η Ιατρική, φερ' ειπείν. Εάν πάλι όντως η κλίση σου είναι η Ιατρική και όχι ο Αθλητισμός, τότε πολύ απλά έχεις υποβιβάσει τον αθλητισμό σε μέσο για την εισαγωγή σου στην Γ' βάθμια εκπαίδευση και αυτό πρέπει να καταπολεμηθεί.
Όταν οι αθλητές έχουν σαν αυτοσκοπό την εισαγωγή τους στην Γ' βάθμια εκπαίδευση τότε δεν μπορούμε να πούμε ότι παράγονται υγιείς πολίτες. Όλες οι θεωρίες του υγιούς αθλητισμού και της ευγενούς άμιλλας υπαγορεύουν ότι ο αθλητισμός γίνεται για να καλλιεργηθείς και σωματικά και ηθικά και μέσω του συναγωνισμού να γίνεσαι καλύτερος. Όταν λοιπόν οι αθλητές αθλούνται μόνο για κερδίσουν κάτι (μοριοδότηση) χάνεται όλο το νόημα του αθλητισμού.
Ελπίζω να σε κάλυψα πλήρως. Εάν διαφωνείς περιμένω σοβαρή αντίκρουση. Γιατί το -1 είναι η εύκολη λύση, η λύση του "δεν μου αρέσεις, αλλά δεν έχω επιχειρήματα να σε αντικρούσω", ωστόσο το να μου αντικρούσεις με επιχειρήματα τα όσα σου ανέλυσα είναι αυτό που δείχνει κατά πόσον ο άλλος είναι σοβαρός συνομιλητής ή όχι. Δεν απευθύνομαι ειδικά σε σένα, αλλά μιλάω γενικότερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 11 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.