Alejandro Papas
Περιβόητο μέλος


επειδη η χρηματοδοτηση που παιρνουμε απο το Πανεπιστημιο ειναι σχεδον μηδαμινη η μονη πηγη εσοδων ειναι τα μεταπτυχιακα μας προγραμματα.
ομως με βαση τον νεο νομο θα υπαρχουν ξεχωριστες σχολες μεταπτυχιακων αρα αυτοματα σχολες οπως η δικη μου δεν θα εχουν καθολου χρηματοδοτηση.
δεν ξερω τι γινεται αλλου και θα αποφυγω να απαντησω
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Ακόμα και οι ξεχωριστές σχολές μεταπτυχιακών που αναφέρεις, θα είναι υπό την αιγίδα κάποιου πανεπιστημίου. Άρα, ισχύει ότι προείπα. Ακόμα και η δική σου σχολή, ανήκει σε ένα πανεπιστήμιο (ως σύνολο) και κάποιοι από τους διδάσκοντές σου θα συμμετέχουν σε ερευνητικά, ακόμα και αν δεν έχετε μεταπτυχιακό πρόγραμμα. Άρα, χρήματα μπορούν να μπαίνουν στο ταμείο (ΑΝ δεν τα τσεπώνουν).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro Papas
Περιβόητο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Όσο γι' αυτό που λέει η Ρεβέκκα, τώρα πληρώνουμε πολιτικές ηθελημένης "άγνοιας" ετών Πασοκικής/ΝΔ βιτρινάτης ευημερίας. Καθημερινά το ΤΕΕ με τις πλάτες του Υπουργείου του, σε καλές εποχές περνούσε ΦΕΚ με επιπλέον εργασιακά δικαιώματα για πτυχιούχους Μηχανικούς, αυξημένα κονδύλια για την κάθε Σχολή,...κτλ. Προσωπικά δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο το Πολυτεχνείο να είναι διαιρεμένο σε Τμήματα με τον τίτλο «Σχολή» και από θέμα κονδυλίων να παίρνει για κάθε Τμήμα του τόσα χρήματα, όσα μια Σχολή ενός Πανεπιστημίου η οποία μπορεί να στεγάζει 2-6 διαφορετικά ακαδημαϊκά Τμήματα. Συνεπώς αν θεωρήσουμε ότι η Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ παίρνει ένα x ποσό από το κράτος, τότε η Σχολή Θετικών Επιστημών του Πανεπ.Αθήνας παίρνει το ίδιο x ποσό το οποίο μοιράζει για το κάθε Τμήμα της. Η Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών βγάζει Μηχανολόγους Μηχανικούς μόνο. Η Σχολή Θετικών Επιστημών με βάση τα Τμήματα που έχει, βγάζει Μαθηματικούς, Φυσικούς, Βιολόγους,...κτλ. Αυτό είναι δίκαιο; Γιατί υπάρχει άνιση χρηματοδότηση μεταξύ Τμημάτων και αυτοτελών Σχολών πτυχίου; Επίσης ο όρος διπλωματούχος τι διαφορά έχει από τον πτυχιούχο; Την έχει μεγαλύτερη ο πρώτος; Τι καραπουστιά είναι αυτό; Αφού στην πράξη πτυχιούχοι είναι οι μεν και οι δε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Το Πολυτεχνείο ειδικά είναι περίεργη ιστορία σχετικά με τα χρήματα....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alejandro Papas
Περιβόητο μέλος


το γνωριζω αυτο! εδω ομως το αρθρο μιλαγε για λουκετο σε Πανεπιστημιο ολοκληρο (με ανακοινωση συγκλητου)Ακόμη και αν το Τμ.Μαθηματικών του Πανεπ.Πατρών ή της Κρήτης κλείσει για παράδειγμα, οι εν ενεργεία φοιτητές και οι τελειόφοιτοι θα μεταφερθούν στο Τμήμα της πρωτεύουσας. Aλέξανδρε, όταν λέμε ότι θα κλείσει ένα οποιοδήποτε Τμήμα εννοούμε ότι θα πάψει να δέχεται νέους φοιτητές. Κανένας δεν ανέφερε ότι θα διαγραφτούν οι εν ενεργεία φοιτητές.
ρεβεκκα στην σχολη μου ειδικα τα χρηματα απο μεταπτυχιακα ειναι για την χρηματοδοτηση ολης της σχολης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος



Αρκετά με την κοροϊδία περί της αποκεντρωμένης μάθησης, στήριξης παιδιών της επαρχίας,...κτλ. Η αποχή από τα μαθήματα δεν σας λέει κάτι; Γιατί να πληρώνουμε όλοι μας την φοιτητική θέση του ξύστη και του "νεκρού" φοιτητή; Αν καταγράφαμε τον πραγματικό αριθμό φοιτητών σε κάθε Τμήμα, πολλά Τμήματα θα προέκυπταν περιττά διότι επιστημονικά θα καλύπτονταν από άλλα σε άλλες περιοχές της χώρας μας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος


Βέβαια η λογική λέει, εφόσον ένα Τμήμα έχει γραμμένους 2.000 φοιτητές στα μητρώα του και οι εν ενεργεία είναι σχεδόν μόνο οι μισοί ή και αρκετά λιγότεροι, για ποιο λόγο να είναι ανοιχτό;Μήπως προτού σκεφτούμε να κλείσουμε ένα Τμήμα, να δούμε τι συμμετοχή φοιτητών έχει το Τμήμα αυτό; Πάνω από το 50% των Τμημάτων της χώρας μας, έχουν τεράστια αποχή των φοιτητών από την ακαδημαϊκή διαδικασία. Μήπως να τα κλείσουμε για να μην σπαταλάμε τζάμπα χρήμα φορολογουμένων και τακτικών δανείων;
Αρκετά με την κοροϊδία περί της αποκεντρωμένης μάθησης, στήριξης παιδιών της επαρχίας,...κτλ. Η αποχή από τα μαθήματα δεν σας λέει κάτι; Γιατί να πληρώνουμε όλοι μας την φοιτητική θέση του ξύστη και του "νεκρού" φοιτητή; Αν καταγράφαμε τον πραγματικό αριθμό φοιτητών σε κάθε Τμήμα, πολλά Τμήματα θα προέκυπταν περιττά διότι επιστημονικά θα καλύπτονταν από άλλα σε άλλες περιοχές της χώρας μας.
Αυτοι ειναι οι λεγομενοι 'αιωνιοι' φοιτητες. Εγω θα ηθελα να πω οτι αυτο που λεει ο nPb ειναι εντονοτατο σε οποιοδηποτε τμημα ενος ΤΕΙ και αν κοιταξτε και κυριως στα επαρχειακα ΤΕΙ οπου εκει απο τους π.χ 1000 γραμμενους εν ενεργεια ειναι ζητημα αν ειναι οι 100. Και φανταστειτε οτι εκει ειχαν τι φαεινη ιδεα να φτιαξουν τμηματα που δεν υπαρχουν σε ολη την υπολοιπη Ελλαδα αλλα μονο σε ενα επαρχειακο ΤΕΙ. Το καλυτερο ειναι να δουμε αν εχει αρκετους ενεργους φοιτητες ενα τμημα και αν δεν εχει τοτε να μπει λουκετο και να μεταφερθουν αλλου οσοι ειναι ενεργοι
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Και είναι δείγμα ανταγωνιστικής οικονομίας και εύρυθμου κοινωνικού κράτους να κλείσει φορείς εκπαίδευσης?Συνεπώς πριν φωνάζετε και με πλακώνετε στις αρνητικές ψήφους (γιατί σας αρέσει η λαϊκίστικη καραμέλα των ωραιοποιημένων λόγων για βολεμένους) σκεφτείτε λίγο την δυναμική της Ελλάδας. Οι δυνάμεις σήμερα δεν μετριώνται με Παρθενώνες αλλά με ανταγωνιστική οικονομία και εύρυθμο κοινωνικό κράτος. Η χώρα μας εδώ και 200 χρόνια έχει αποτύχει παταγωδώς με δική της ευθύνη. Δεν μ' αρέσει να κατηγορώ πάντα τους άλλους.

Δε προσπαθώ να εκθειάσω τίποτα, Νίκο. Αντιλαμβάνομαι και αναγνωρίζω τα προβλήματα που έχει ο συγκεκριμένος τομέας. Απλά θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος τρόπος δεν είναι λύση. Γιατί όταν μας πονάει το κεφάλι μας, δε το κόβουμε!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


ότι ο συγκεκριμένος τρόπος δεν είναι λύση. Γιατί όταν μας πονάει το κεφάλι μας, δε το κόβουμε!![]()
Προσωπικά συμφωνώ σε αυτό. Αλλά ξέρεις τι με στενοχωρεί; Ότι τα πανεπιστήμια γενικά έχουν τη δύναμη να θεραπευτούν αλλά δεν βλέπω να το θέλουν...Άρα, τι γίνεται λάθος...; Και στην τελική, τι πρέπει να γίνει;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Eileen
Τιμώμενο Μέλος


Μα το μεγάλο ποσοστό αποχής δεν ευθύνεται στο γεγονός ότι κάποια πανεπιστήμια είναι στην επαρχία! Δηλαδή, πιστεύεις ότι τα πανεπιστήμια στα μεγάλα αστικά κέντρα δεν έχουν μεγάλα ποσοστά αποχής? Για αυτό ευθύνεται ο χαρακτήρας και ο κανονισμός των σχολών και όχι η περιφέρεια!Βέβαια η λογική λέει, εφόσον ένα Τμήμα έχει γραμμένους 2.000 φοιτητές στα μητρώα του και οι εν ενεργεία είναι σχεδόν μόνο οι μισοί ή και αρκετά λιγότεροι, για ποιο λόγο να είναι ανοιχτό;Μήπως προτού σκεφτούμε να κλείσουμε ένα Τμήμα, να δούμε τι συμμετοχή φοιτητών έχει το Τμήμα αυτό; Πάνω από το 50% των Τμημάτων της χώρας μας, έχουν τεράστια αποχή των φοιτητών από την ακαδημαϊκή διαδικασία. Μήπως να τα κλείσουμε για να μην σπαταλάμε τζάμπα χρήμα φορολογουμένων και τακτικών δανείων;
Αρκετά με την κοροϊδία περί της αποκεντρωμένης μάθησης, στήριξης παιδιών της επαρχίας,...κτλ. Η αποχή από τα μαθήματα δεν σας λέει κάτι; Γιατί να πληρώνουμε όλοι μας την φοιτητική θέση του ξύστη και του "νεκρού" φοιτητή; Αν καταγράφαμε τον πραγματικό αριθμό φοιτητών σε κάθε Τμήμα, πολλά Τμήματα θα προέκυπταν περιττά διότι επιστημονικά θα καλύπτονταν από άλλα σε άλλες περιοχές της χώρας μας.

Και ως προς τι πρέπει να γίνει για να απαντήσω ταυτόχρονα και σε εσένα και στη Ρεβέκκα..
Εν δυνάμει μπορούν να γίνουν πολλά - συμφωνώ μαζί σου. Οι υπερβολές δεν βοηθάνε. Ούτε να πηγαίνουμε όμως επίσης από το ένα άκρο στο άλλο.Προσωπικά συμφωνώ σε αυτό. Αλλά ξέρεις τι με στενοχωρεί; Ότι τα πανεπιστήμια γενικά έχουν τη δύναμη να θεραπευτούν αλλά δεν βλέπω να το θέλουν...Άρα, τι γίνεται λάθος...; Και στην τελική, τι πρέπει να γίνει;
Αυτό που εμένα μου φαίνεται πιο σωστό και δίκαιο αλλά και σαν μέτρο ικανό να βοηθήσει είναι να μην γίνονται αποδεκτές οι απουσίες από το μάθημα. Δηλαδή, γιατί να υπάρχουν μόνο υποχρεωτικά μαθήματα κι όχι υποχρεωτικές παρακολουθήσεις πχ, στο δικό μου τμήμα?

Να υπάρχει ένας μικρός αριθμός δυνατών απουσιών έτσι ώστε να καλύπτονται κάποιες περιπτώσεις - αλλά η παρακολούθηση να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ παντού!

Επιπλέον, υποχρεωτικές εργασίες. Αν δεν φέρεις, μειώνεται ο βαθμός σου. Να "υποχρεωθεί" ο φοιτητής να φύγει από την καφετέρεια και να πάει στη βιβλιοθήκη... Έτσι γίνονται πιο λειτουργικά τα πανεπιστήμια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος


Εν δυνάμει μπορούν να γίνουν πολλά - συμφωνώ μαζί σου. Οι υπερβολές δεν βοηθάνε. Ούτε να πηγαίνουμε όμως επίσης από το ένα άκρο στο άλλο.
Αυτό που εμένα μου φαίνεται πιο σωστό και δίκαιο αλλά και σαν μέτρο ικανό να βοηθήσει είναι να μην γίνονται αποδεκτές οι απουσίες από το μάθημα. Δηλαδή, γιατί να υπάρχουν μόνο υποχρεωτικά μαθήματα κι όχι υποχρεωτικές παρακολουθήσεις πχ, στο δικό μου τμήμα?
Να υπάρχει ένας μικρός αριθμός δυνατών απουσιών έτσι ώστε να καλύπτονται κάποιες περιπτώσεις - αλλά η παρακολούθηση να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ παντού!
Επιπλέον, υποχρεωτικές εργασίες. Αν δεν φέρεις, μειώνεται ο βαθμός σου. Να "υποχρεωθεί" ο φοιτητής να φύγει από την καφετέρεια και να πάει στη βιβλιοθήκη... Έτσι γίνονται πιο λειτουργικά τα πανεπιστήμια...
Συμφωνώ απολύτως!!!
Αλλά, αν γίνει θα δεις ότι έχει να γίνει πανικός...Θα μιλάνε για αυξημένη δυσκολία, "νέο σχολείο" (λόγω απουσιών) κλπ..
Το βλέπω στα μαθήματα που κάνω εγώ που έχει και εργασίες και απουσίες...Γίνεται η σφαγή...Πέφτουν σαν τα κοτόπουλα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος


Προγράμματα σπουδών με «θολό» αντικείμενο. Πολλά από τα προγράμματα σπουδών των υπαρχόντων Tμημάτων AEI δεν συγκροτήθηκαν με βάση τις πραγματικές ανάγκες του επιστημονικού τους πεδίου και τη διεθνή τάση, αλλά σύμφωνα με την ανάγκη κάλυψης των «θέσεων» με καθηγητές από όχι και τόσο σχετικά γνωστικά αντικείμενα. Aυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλά Tμήματα, κυρίως σε περιφερειακά ιδρύματα, να έχουν «θολή» επιστημονική κατεύθυνση, ασαφές πρόγραμμα σπουδών και καμιά επαγγελματική κατοχύρωση.
Πρόβλημα «αποδοτικότητας» έχει εντοπιστεί, όμως, σε επιπλέον 50 τμήματα AEI (κυρίως περιφερειακών TEI, αλλά και ορισμένων Πανεπιστημίων) στα οποία έχει παρατηρηθεί μεγάλη απόκλιση μεταξύ των εισερχομένων και των αποφοίτων. Eνδεικτικά, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου, στο Tμήμα Oικονομικών και Kοινωνικών Eπιστημών του Πανεπιστημίου Mακεδονίας ο μέσος χρόνος απόκτησης του πτυχίου είναι 9,25 έτη, ενώ σε Tμήματα Hλεκτρολογίας TEI κυμαίνεται από 7,96 έτη στον Πειραιά μέχρι 8,13 έτη στη Λαμίας και 8,5 έτη στην Kρήτη.
Το να καθυστερήσεις να πάρεις πτυχίο 1, 2, ακόμη και 3 εξάμηνα είναι κάπως φυσιολογικό λόγο καταλήψεων λόγο περίεργων καθηγητών κτλ, το να καθυστερήσεις να πάρεις πτυχίο 4 χρόνια και πάνω είναι η ελληνική ανωμαλία της ανώτατης εκπαίδευσης και δικαιολογίες του τύπου έχουμε δύσκολα μαθήματα κτλ δεν αντικατροπίζουν την πραγματικότητα..Δηλαδή στο MIT και στο HARVARD έπρεπε να παίρνουν πτυχίο στα 20 χρόνια!!!!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lolarikos
Εκκολαπτόμενο μέλος


www.imerisia.gr/article.asp?catid=12333&subid=2&pubid=112777673#
Προγράμματα σπουδών με «θολό» αντικείμενο. Πολλά από τα προγράμματα σπουδών των υπαρχόντων Tμημάτων AEI δεν συγκροτήθηκαν με βάση τις πραγματικές ανάγκες του επιστημονικού τους πεδίου και τη διεθνή τάση, αλλά σύμφωνα με την ανάγκη κάλυψης των «θέσεων» με καθηγητές από όχι και τόσο σχετικά γνωστικά αντικείμενα. Aυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλά Tμήματα, κυρίως σε περιφερειακά ιδρύματα, να έχουν «θολή» επιστημονική κατεύθυνση, ασαφές πρόγραμμα σπουδών και καμιά επαγγελματική κατοχύρωση.
Πρόβλημα «αποδοτικότητας» έχει εντοπιστεί, όμως, σε επιπλέον 50 τμήματα AEI (κυρίως περιφερειακών TEI, αλλά και ορισμένων Πανεπιστημίων) στα οποία έχει παρατηρηθεί μεγάλη απόκλιση μεταξύ των εισερχομένων και των αποφοίτων. Eνδεικτικά, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου, στο Tμήμα Oικονομικών και Kοινωνικών Eπιστημών του Πανεπιστημίου Mακεδονίας ο μέσος χρόνος απόκτησης του πτυχίου είναι 9,25 έτη, ενώ σε Tμήματα Hλεκτρολογίας TEI κυμαίνεται από 7,96 έτη στον Πειραιά μέχρι 8,13 έτη στη Λαμίας και 8,5 έτη στην Kρήτη.
Το να καθυστερήσεις να πάρεις πτυχίο 1, 2, ακόμη και 3 εξάμηνα είναι κάπως φυσιολογικό λόγο καταλήψεων λόγο περίεργων καθηγητών κτλ, το να καθυστερήσεις να πάρεις πτυχίο 4 χρόνια και πάνω είναι η ελληνική ανωμαλία της ανώτατης εκπαίδευσης και δικαιολογίες του τύπου έχουμε δύσκολα μαθήματα κτλ δεν αντικατροπίζουν την πραγματικότητα..Δηλαδή στο MIT και στο HARVARD έπρεπε να παίρνουν πτυχίο στα 20 χρόνια!!!!!
Για κατι τετοια επαρχειακα ιδρυματα μιλαγα και εγω πιο πριν απο τα οποια καλο θα ειναι στα τμηματα στα οποια υπαρχουν τα προβληματα που αναφερεις να κλεισουν η να συγχωνευτουν. Νομιζω ομως πως εκτος απο τα ΤΕΙ που ανεφερες μεγαλα προβληματα αντιμετωπιζουν αυτα της Ηπειρου της Δυτικης Μακεδονιας και της Καλαματας
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
venividivici43946
Διάσημο μέλος


Αυτοι ειναι οι λεγομενοι 'αιωνιοι' φοιτητες. Εγω θα ηθελα να πω οτι αυτο που λεει ο nPb ειναι εντονοτατο σε οποιοδηποτε τμημα ενος ΤΕΙ και αν κοιταξτε και κυριως στα επαρχειακα ΤΕΙ οπου εκει απο τους π.χ 1000 γραμμενους εν ενεργεια ειναι ζητημα αν ειναι οι 100. Και φανταστειτε οτι εκει ειχαν τι φαεινη ιδεα να φτιαξουν τμηματα που δεν υπαρχουν σε ολη την υπολοιπη Ελλαδα αλλα μονο σε ενα επαρχειακο ΤΕΙ. Το καλυτερο ειναι να δουμε αν εχει αρκετους ενεργους φοιτητες ενα τμημα και αν δεν εχει τοτε να μπει λουκετο και να μεταφερθουν αλλου οσοι ειναι ενεργοι

Αν και ο ανωτέρω "κανόνας" ισχύει, που να δεις τι γίνεται σε κάτι ακριβοθώρητα ΑΕΙ που έχετε θεοποιήσει.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
chainsaw
Νεοφερμένος


Η εκπαιδευση δυστυχως δεν πασχει απο ελλειψη ιδεων,αλλα απο ελλειψη πολιτικης βουλησης και απο διαφορες κοινωνικες πεποιθησεις (οπως πχ το οτι ολοι πρεπει να σπουδασουν) που ως ενα σημειο ειναι λογικο να υφιστανται σε ενα λαο που εχει περασει πολυ δυσκολες καταστασεις στο παρελθον.Εν δυνάμει μπορούν να γίνουν πολλά - συμφωνώ μαζί σου. Οι υπερβολές δεν βοηθάνε. Ούτε να πηγαίνουμε όμως επίσης από το ένα άκρο στο άλλο.
Αυτό που εμένα μου φαίνεται πιο σωστό και δίκαιο αλλά και σαν μέτρο ικανό να βοηθήσει είναι να μην γίνονται αποδεκτές οι απουσίες από το μάθημα. Δηλαδή, γιατί να υπάρχουν μόνο υποχρεωτικά μαθήματα κι όχι υποχρεωτικές παρακολουθήσεις πχ, στο δικό μου τμήμα?
Να υπάρχει ένας μικρός αριθμός δυνατών απουσιών έτσι ώστε να καλύπτονται κάποιες περιπτώσεις - αλλά η παρακολούθηση να είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ παντού!
Επιπλέον, υποχρεωτικές εργασίες. Αν δεν φέρεις, μειώνεται ο βαθμός σου. Να "υποχρεωθεί" ο φοιτητής να φύγει από την καφετέρεια και να πάει στη βιβλιοθήκη... Έτσι γίνονται πιο λειτουργικά τα πανεπιστήμια...
Υ.Γ Δεν το λεω ειδικα για την δικη σου προταση.Απλα πηρα την αφορμη απο το ποστ σου.
Επισης παιδια θα ηθελα να αναφερθω στο θεμα των διδακτρων.Ειμαστε σιγουροι οτι θελουμε εξ'ολοκληρου δωρεαν παιδεια ακομα κι αν αυτο σημαινει να σπουδαζουμε σε χωρους που εχουν για παραδειγμα να καθαριστουν πανω απο δυο μηνες;
Αν καθε φοιτητες εδινε εστω 80 ευρω τον μηνα(και οι πιο ευποροι καμια 200αρια ευρω) αυτο θα αντιστοιχουσε για ενα μεσαιου μεγεθους τμημα σε πανω απο 35.000 ευρω τον μηνα.Δεν νομιζω να ειναι λιγα χρηματα,τουλαχιστον για την καλυψη των λειτουργικων εξοδων του ιδρυματος.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος


Το να καθυστερήσεις να πάρεις πτυχίο 1, 2, ακόμη και 3 εξάμηνα είναι κάπως φυσιολογικό λόγο καταλήψεων λόγο περίεργων καθηγητών κτλ, το να καθυστερήσεις να πάρεις πτυχίο 4 χρόνια και πάνω είναι η ελληνική ανωμαλία της ανώτατης εκπαίδευσης και δικαιολογίες του τύπου έχουμε δύσκολα μαθήματα κτλ δεν αντικατροπίζουν την πραγματικότητα..Δηλαδή στο MIT και στο HARVARD έπρεπε να παίρνουν πτυχίο στα 20 χρόνια!!!!!
Πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν ότι σε Πανεπιστήμια τύπου Harvard, τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών απαιτούν ελάχιστα μαθήματα για πτυχίο τα οποία είναι αυστηρά προσανατολισμένα σε έναν κλάδο της επιστήμης. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, οι επιλογές του φοιτητή, διανθίζονται με τα λεγόμενα minors ή το διπλό major υπό περιορισμούς.
Στα Πανεπιστήμια της χώρας μας, υπάρχει το γνωστό φαινόμενο (α). να μην υπάρχουν πιστωτικές μονάδες στα μαθήματα το οποίο οδηγεί σε (β). ανεξέλεγκτο αριθμό μαθημάτων για το πτυχίο πολλές φορές ασυνάρτητα μεταξύ τους, (γ). σε μαθήματα με παρόμοια ύλη (φαινόμενο αλληλεπικάλυψης ύλης σε άλλο μάθημα) με το αιτιολογικό να εργάζονται κάποιοι «εν μια νυκτί» επίκουροι / αναπληρωτές καθηγητές ...που δεν τους γνωρίζει ούτε η πεθερά τους! (δ). σε καταργήσεις / προσθήκες μαθημάτων εν μια νυκτί ή προσθήκες επιπλέον κεφαλαίων μέσα στο x μάθημα χωρίς να εξετάζεται η επάρκεια της χρονικής περίοδου διδασκαλίας του. Ας πούμε ότι στο προπτυχιακό του Χάρβαρντ, δεν θα δει κανένας μαθήματα του 4ου έτους προπτυχιακού που διδάσκονται σε Ελληνικό Πανεπιστήμιο. Εκεί σε πεθαίνουν στα introduction.. μαζί με επιλογές μαθημάτων από άλλα Τμήματα, όπως αυτό που πήγε να κάνει η Διαμαντοπούλου εδώ. Όμως στα Πανεπιστήμια της μπανανίας μας, είμαστε ακόμη πιο "προχώ" αφού έχουμε θεσπίσει το «Εισαγωγή Ι,ΙΙ,ΙΙΙ,ΙV,...», «Ειδικά Θέματα», «Προχωρημένα Θέματα», ... και άλλες εφευρέσεις ηλιθιότητας για να πηδάμε κόσμο με 4-5άρια...χωρίς νόημα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
antis
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.