Γενικό -  Ληστεία της Τράπεζας Θεμάτων

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
(Η υπόθεση έχει επίσημα καταγγελθεί και ερευνάται από τη Δικαιοσύνη)
Γνωστό και μεγάλο ιδιωτικό, φέτος στις εξετάσεις της Α λυκείου έκανε το εξής κόλπο: Άλλο πρόγραμμα έδωσε στους μαθητές και άλλο στο υπουργείο με μια μέρα διαφορά. Δηλαδή: Την πρώτη μέρα οι μαθητές εξετάστηκαν στο μάθημα επιλογής (που δεν θέλει τράπεζα θεμάτων), ενώ στο υπουργείο είπε ότι δίνουν (π.χ.) Άλγεβρα. Έτσι, όσο οι μαθητές έγραφαν το μάθημα επιλογής, έγινε κλήρωση στην Τ.Θ. για την Άλγεβρα. Μόλις οι μαθητές έγραψαν το μάθημα επιλογής, τους έκαναν "φροντιστήριο" και τους έλυσαν τα θέματα της Άλγεβρας που έτυχαν από την Τ.Θ. Την επόμενη μέρα το πρόγραμμα των μαθητών έλεγε "Άλγεβρα" και (ώ του θαύματος) στο "φροντιστήριο" τους είχαν "πιάσει" τα θέματα και ...αρίστευσαν. Το πρόγραμμα που στάλθηκε στο υπουργείο για τη μέρα αυτή έγραφε (π.χ.) "Βιολογία" που στο πρόγραμμα των μαθητών ήταν την επόμενη φορά και έτσι συνεχίστηκε η ιστορία. Με τον τρόπο αυτό, το σχολείο είχε κάθε φορά τα θέματα της επόμενης και τα έλυνε στους μαθητές του.
Είπατε τίποτα;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Stelios1997

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Stelios1997 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Κολυμβάρι (Χανιά). Έχει γράψει 369 μηνύματα.
(Η υπόθεση έχει επίσημα καταγγελθεί και ερευνάται από τη Δικαιοσύνη)
Γνωστό και μεγάλο ιδιωτικό, φέτος στις εξετάσεις της Α λυκείου έκανε το εξής κόλπο: Άλλο πρόγραμμα έδωσε στους μαθητές και άλλο στο υπουργείο με μια μέρα διαφορά. Δηλαδή: Την πρώτη μέρα οι μαθητές εξετάστηκαν στο μάθημα επιλογής (που δεν θέλει τράπεζα θεμάτων), ενώ στο υπουργείο είπε ότι δίνουν (π.χ.) Άλγεβρα. Έτσι, όσο οι μαθητές έγραφαν το μάθημα επιλογής, έγινε κλήρωση στην Τ.Θ. για την Άλγεβρα. Μόλις οι μαθητές έγραψαν το μάθημα επιλογής, τους έκαναν "φροντιστήριο" και τους έλυσαν τα θέματα της Άλγεβρας που έτυχαν από την Τ.Θ. Την επόμενη μέρα το πρόγραμμα των μαθητών έλεγε "Άλγεβρα" και (ώ του θαύματος) στο "φροντιστήριο" τους είχαν "πιάσει" τα θέματα και ...αρίστευσαν. Το πρόγραμμα που στάλθηκε στο υπουργείο για τη μέρα αυτή έγραφε (π.χ.) "Βιολογία" που στο πρόγραμμα των μαθητών ήταν την επόμενη φορά και έτσι συνεχίστηκε η ιστορία. Με τον τρόπο αυτό, το σχολείο είχε κάθε φορά τα θέματα της επόμενης και τα έλυνε στους μαθητές του.
Είπατε τίποτα;

Και πώς έγινε αντιληπτό;Η μάλλον από ποίον καταγγέλθηκε;Πάντως όχι απο μαθητές-καθηγητές-γονείς
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

HonoreDeBalzac

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο HonoreDeBalzac αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Βέλγιο (Ευρώπη). Έχει γράψει 342 μηνύματα.
(Η υπόθεση έχει επίσημα καταγγελθεί και ερευνάται από τη Δικαιοσύνη)
Γνωστό και μεγάλο ιδιωτικό, φέτος στις εξετάσεις της Α λυκείου έκανε το εξής κόλπο: Άλλο πρόγραμμα έδωσε στους μαθητές και άλλο στο υπουργείο με μια μέρα διαφορά. Δηλαδή: Την πρώτη μέρα οι μαθητές εξετάστηκαν στο μάθημα επιλογής (που δεν θέλει τράπεζα θεμάτων), ενώ στο υπουργείο είπε ότι δίνουν (π.χ.) Άλγεβρα. Έτσι, όσο οι μαθητές έγραφαν το μάθημα επιλογής, έγινε κλήρωση στην Τ.Θ. για την Άλγεβρα. Μόλις οι μαθητές έγραψαν το μάθημα επιλογής, τους έκαναν "φροντιστήριο" και τους έλυσαν τα θέματα της Άλγεβρας που έτυχαν από την Τ.Θ. Την επόμενη μέρα το πρόγραμμα των μαθητών έλεγε "Άλγεβρα" και (ώ του θαύματος) στο "φροντιστήριο" τους είχαν "πιάσει" τα θέματα και ...αρίστευσαν. Το πρόγραμμα που στάλθηκε στο υπουργείο για τη μέρα αυτή έγραφε (π.χ.) "Βιολογία" που στο πρόγραμμα των μαθητών ήταν την επόμενη φορά και έτσι συνεχίστηκε η ιστορία. Με τον τρόπο αυτό, το σχολείο είχε κάθε φορά τα θέματα της επόμενης και τα έλυνε στους μαθητές του.
Είπατε τίποτα;

Ελλάς το μεγαλείο σου...!!!
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giorgos216

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Γιώργος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 28 ετών, Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 1,247 μηνύματα.
Να ρωτήσω σε ποιο; Με έχει κουράσει η ανωνυμία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sipty

Νεοφερμένος

Ο Sipty αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 68 μηνύματα.
Παντελής έλλειψη αξιοκρατίας.Βέβαια, δεν μας εντυπωσιάζει ιδιαίτερα που συνέβη στην Ελλάδα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

DumeNuke

Τιμώμενο Μέλος

Ο DumeNuke αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 4,125 μηνύματα.
Τώρα το είδα, βγήκε καινούργιος Υπουργός Παιδείας ο Λοβέρδος.
Βάλτε το Νέο "Νέο Λύκειο" του Αρβανιτόπουλο στην κατάψυξη, μαζί με το "Νέο Λύκειο" της Διαμαντοπούλου, και ετοιμαστείτε για την επιστροφή των ΑΕΠΠ και ΑΟΔΕ!:D

Πάντως, σε αυτήν την περίπτωση, θα πάρω το μέρος των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων.
Η δύο βασικές αρχές στις οποίες στηρίζονται οι Πανελλήνιες εξετάσεις είναι αυτές της διαφάνειας και της ισότητας, τις οποίες εξασφαλίζει, αμφότερες, η ΚΕΕ. Ένας θεσμός βγάζει μία ομάδα θεμάτων, στα οποία καλούνται να απαντήσουν όλοι.
Με την τράπεζα θεματών το βάρος μετακυλίεται σε κάθε σχολική μονάδα ξεχωριστά. Χιλιάδες διαφορετικοί φορείς βγάζουν χιλιάδες διαφορετικά θέματα για ένα μικρό μέρος της μαθητικής κοινότητας.
Εκτός από τις ανισώτητες που προκύπτουν σε επίπεδο βαθμού δυσκολίας, είναι προφανές ότι ο έλεγχος ενός φορέα είναι ευκολότερος από τον έλεγχο χιλιάδων φορέων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Και πώς έγινε αντιληπτό;Η μάλλον από ποίον καταγγέλθηκε;Πάντως όχι απο μαθητές-καθηγητές-γονείς
Καταγγέλθηκε από την ΟΛΜΕ (των καθηγητών του δημοσίου).
σε αυτήν την περίπτωση, θα πάρω το μέρος των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων....
Δε νομίζω ότι το κίνητρο του ιδιωτικού σχολείου ήταν η ...εξάλειψη των ανισοτήτων.
Να ρωτήσω σε ποιο; Με έχει κουράσει η ανωνυμία.
Εφόσον η δικαστική έρευνα βρίσκεται σε εξέλιξη, αν έγραφα το όνομα των εκπαιδευτηρίων θα είχα πρόβλημα (και ίσως και το site).


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Señora

Νεοφερμένος

Η Αριάνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αγιά (Λάρισα). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Και όλοι των δημοσίων σχολείων,διαβάζουν την άβγαλτη απέραντη ύλη ωσάν σωστοί μπούφοι
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Δεν είναι και η πρώτη φορά που κάποιο ιδιωτικό σχολείο παρανομεί. Πριν 2-3 χρόνια στην Καλαμάτα είχαν εγκαταστήσει ολόκληρο κατασκοπευτικό σύστημα υποκλοπής των θεμάτων των πανελληνίων. Όμως, πέρα από τις τέτοιες “χοντρές” παρανομίες υπάρχουν και πολλές άλλες, τις οποίες όλοι γνωρίζουν αλλά σιωπούν. Υποτίθεται ότι οι ίδιοι νόμοι ισχύουν και για τα δημόσια και για τα ιδιωτικά σχολεία. Όμως πολλά ιδιωτικά τους παραβαίνουν διαρκώς χωρίς επιπτώσεις, ενώ αν έκανε το ίδιο κάποιο δημόσιο οι ποινές για τον διευθυντή και τους καθηγητές θα έφταναν μέχρι απόλυση. Οι “παρατυπίες” αυτές των ιδιωτικών δημιουργούν (τουλάχιστον) ανισότητα μεταξύ των μαθητών και φυσικά σε βάρος αυτών που φοιτούν στο δημόσιο σχολείο. Να αναφέρω μερικές:
1) Σύμφωνα με το νόμο η κατανομή των μαθητών σε τμήματα πρέπει να γίνεται με απόλυτη αλφαβητική σειρά. Πολλά ιδιωτικά κάνουν το χωρισμό με άλλους τρόπους: π.χ. με βάση το επίπεδο των μαθητών, την κατεύθυνση, αν θα δώσει πανελλήνιες ή θα φύγει στο εξωτερικό κλπ.
2) Σε πολλά ιδιωτικά τα μαθήματα γενικής παιδείας διδάσκονται πολύ λιγότερες από το νόμο ώρες ή πολλές φορές δεν διδάσκονται καθόλου και οι μαθητές έχουν στον έλεγχό τους εικονικούς βαθμούς.
3) Αν ένας μαθητής είναι “ταμειακά εντάξει”, το όριο των απουσιών τείνει στο άπειρο.
4) Ειδικά στη Γ λυκείου όλοι οι μαθητές έχουν προφορικά 20 σε όλα τα πανελλαδικά μαθήματα.
5) Σε όλες τις τάξεις στις εξετάσεις πολλές φορές ο καθηγητής που δίνει “διευκρινήσεις”, λύνει τα θέματα στον πίνακα.
--- Υπάρχουν και άλλα. Τα πιο πολλά τα ξέρουν όλοι. Όμως για όλα αυτά ισχύει ο νόμος της “omerta”, κυκλοφορούν από στόμα σε στόμα και το ιδιωτικό σχολείο αυξάνει την πελατεία του.



 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Peace_

Τιμώμενο Μέλος

Η Peace_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Πτυχιούχος του τμήματος Χημείας Πατρών (Πάτρα). Έχει γράψει 1,563 μηνύματα.
To κάθε σχολείο κάνει την κλήρωση της τράπεζας θεμάτων ξεχωριστά ή γίνεται κοινή κλήρωση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
To κάθε σχολείο κάνει την κλήρωση της τράπεζας θεμάτων ξεχωριστά ή γίνεται κοινή κλήρωση;
Το κάθε σχολείο έχει στείλει το πρόγραμμα των εξετάσεων του για την Α λυκείου. Τη μέρα και ώρα που έχει δηλώσει το Χ μάθημα, η τράπεζα ανοίγει μόνο για το μάθημα αυτό και το σχολείο πατώντας το κατάλληλο "κουμπί" κάνει τη δική του αποκλειστικά κλήρωση για το μάθημα Χ.


 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Sourotiri

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Sourotiri αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Στέλεχος Φροντιστηρίου. Έχει γράψει 1,038 μηνύματα.
Διαβάζοντας το θέμα, αναρωτήθηκα ποιος διορθώνει τα γραπτά των ιδιωτικών σχολείων, αν όχι οι διδάσκοντες, όπως συμβαίνει και στα δημόσια... Έτσι πως μεταφέρεται η είδηση, βγάζει νόημα μόνο αν τα γραπτά των ιδιωτικών τα διορθώνουν άλλοι καθηγητές.

Να περάσουμε όμως και στην αντίπερα όχθη, δηλαδή στα δημόσια σχολεία, όπου, επειδή σε κάποιες περιπτώσεις έτυχε να πέσουν θέματα που δεν είχαν προλάβει οι καθηγητές να διδάξουν ή θέματα εκτός ύλης (με τους καθηγητές να μην θέλουν να κάνουν 2η κλήρωση υπό τον φόβο μην σταμπαριστούν), ανακοινώθηκε από τους καθηγητές στους μαθητές ότι η βαθμολόγηση θα είναι αστεία επιεικής... Και εκεί ληστεία λοιπόν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

LiViNGtheLiFE

Διάσημο μέλος

Η LiViNGtheLiFE αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,226 μηνύματα.
Διαβάζοντας το θέμα, αναρωτήθηκα ποιος διορθώνει τα γραπτά των ιδιωτικών σχολείων, αν όχι οι διδάσκοντες, όπως συμβαίνει και στα δημόσια... Έτσι πως μεταφέρεται η είδηση, βγάζει νόημα μόνο αν τα γραπτά των ιδιωτικών τα διορθώνουν άλλοι καθηγητές.

Να περάσουμε όμως και στην αντίπερα όχθη, δηλαδή στα δημόσια σχολεία, όπου, επειδή σε κάποιες περιπτώσεις έτυχε να πέσουν θέματα που δεν είχαν προλάβει οι καθηγητές να διδάξουν ή θέματα εκτός ύλης (με τους καθηγητές να μην θέλουν να κάνουν 2η κλήρωση υπό τον φόβο μην σταμπαριστούν), ανακοινώθηκε από τους καθηγητές στους μαθητές ότι η βαθμολόγηση θα είναι αστεία επιεικής... Και εκεί ληστεία λοιπόν.

να σκεφτώ την πιθανότητα ελέγχου ή είναι απιθανότητα για το ελληνικό κράτος;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

buffon85

Δραστήριο μέλος

Η buffon85 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Απόφοιτος και μας γράφει απο Νέος Κόσμος (Αττική). Έχει γράψει 517 μηνύματα.
να ρωτησω δυο πραγματα. ελπιζω να μην θεωρηθουν ανοητα αλλα στ αληθεια δεν ξερω.
τι τους εμποδιζε να λυσουν τα θεματα την ιδια μερα στον πινακα και τα παιδια να αντιγραφουν; γιατι δηλαδη επρεπε να γινει απο την προηγουμενη μερα το "φροντιστηριο";

και κατι ακομα που ειναι απλη περιεργεια: ποιος επιτηρει στα ιδιωτικα σχολεια; στελνουν επιτηρητες απο δημοσια ή απο αλλα ιδιωτικα;
συγγνωμη για το οφ τοπικ αλλα προσφατα ειχα μια συζητηση με μια φιλη μου που μου ειπε οτι ξερει απο την κολλητη της που πηγαινε σε ιδιωτικο οτι στις πανελληνιες γινοταν πανικος. απο την αλλη ελεγα σε μια αλλη φιλη μου οτι η επιτηρηση στην εκθεση ηταν αρκετα χαλαρη και μου ειπε οτι δεν εχει ξανακουσει κατι τετοιο για πανελληνιες και οτι η επιτηρηση στο ιδιωτικο που η ιδια πηγαινε ηταν αυστηροτατη και δεν τολμουσες ουτε να βηξεις. και απορω τελικα εχει να κανει με το σχολειο; τι συνθηκες επικρατουν στα ιδιωτικα; εγω πραγματικα πιστευα οι ιδιες. και τελικα ποιος επιτηρει;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

stefanos...

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Στεφανος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 27 ετών, Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 1,244 μηνύματα.
Κατα την γνωμη μου, στα ιδιωτικα σχολεια πρεπει να γινεται μεγαλος και σε καθημερινη βαση ελεγχος για την αποφυγη τετοιων περιστατικων! Ειναι απαραδεκτο να συμβαινουν τετοια πραγματα! Εγω προσωπικα θα ενιωθα μεγαλος μ@λ@κας (συγνωμη κιολας για την εκφραση) αν ηξερα οτι αλλοι εγρψαν πολυ καλυτερα απο μενα χωρις να το αξιζουν και μπορει να μου παρουν την θεση στο αει-τει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

aggressive

Πολύ δραστήριο μέλος

Η aggressive αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 957 μηνύματα.
Καλά αυτό γινόταν και από παλία, μόνο που οι βαθμοί τότε δεν μετρούσαν για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο.
Τα θέματα εξετάσεων που ανεβάζουν κάποια ιδιωτικά στο διαδίκτυο είναι πιο δύσκολα από αυτά που γράφουμε εμείς στα δημόσια. (όχι πανδύσκολα, αλλά ούτε και γελοία σαν αυτά που γράφουμε εμείς.) Λες τι μαθηταράδες είναι αυτοί??
Όμως την προηγούμενη μέρα ο καθηγητής έχει λύσει το ίδιο θέμα με διαφορετικά νούμερα σαν επανάληψη...

Ααα και ένα άλλο που συνέβη, ο καθηγητής της φυσικής του ιδιωτικού ενός φίλου μου είχε πετύχει 2 ολόιδια θέματα από αυτά που έπεσαν στον Διαγωνισμό Φυσικής. Μου τα έδειχνε την προηγούμενη μέρα χα! Αυτό τώρα πώς έγινε?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Dias

Επιφανές μέλος

Ο Dias αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Καθηγητής κι έχει σπουδάσει στο τμήμα Φυσικής ΕΚΠΑ (Αθήνα). Έχει γράψει 10,196 μηνύματα.
Διαβάζοντας το θέμα, αναρωτήθηκα ποιος διορθώνει τα γραπτά των ιδιωτικών σχολείων, αν όχι οι διδάσκοντες, όπως συμβαίνει και στα δημόσια... Έτσι πως μεταφέρεται η είδηση, βγάζει νόημα μόνο αν τα γραπτά των ιδιωτικών τα διορθώνουν άλλοι καθηγητές..
να σκεφτώ την πιθανότητα ελέγχου ή είναι απιθανότητα για το ελληνικό κράτος;
Από όσα λέγονται μεταξύ των καθηγητών, υπάρχει ο "φόβος" να ελεγχθούν (έστω δειγματοληπτικά) τα γραπτά της Α λυκείου, κάτι το οποίο ο (προηγούμενος) υπουργός είχε αφήσει να εννοηθεί. Έτσι μια "ελεύθερη" βαθμολόγηση περιέχει κάποιο ρίσκο, ενώ η από πριν γνώση των θεμάτων ή η επίλυσή τους με τη μορφή "διευκρινίσεων" είναι πολύ πιο "ακίνδυνη".
τι τους εμποδιζε να λυσουν τα θεματα την ιδια μερα στον πινακα και τα παιδια να αντιγραφουν; γιατι δηλαδη επρεπε να γινει απο την προηγουμενη μερα το "φροντιστηριο";
Εδώ (μάλλον) είναι θέμα marketing. Το να λύσουν τα θέματα στον πίνακα είναι κάτι απλό, τετριμμένο και καθόλου εντυπωσιακό. Όμως το να ξέρουν τα θέματα από την παραμονή, περικλείει άλλη "αίγλη" και κάποιο "μυστήριο" που είναι ότι πρέπει για τη διαφήμιση του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου.
Να περάσουμε όμως και στην αντίπερα όχθη, δηλαδή στα δημόσια σχολεία, όπου, επειδή σε κάποιες περιπτώσεις έτυχε να πέσουν θέματα που δεν είχαν προλάβει οι καθηγητές να διδάξουν ή θέματα εκτός ύλης (με τους καθηγητές να μην θέλουν να κάνουν 2η κλήρωση υπό τον φόβο μην σταμπαριστούν), ανακοινώθηκε από τους καθηγητές στους μαθητές ότι η βαθμολόγηση θα είναι αστεία επιεικής... Και εκεί ληστεία λοιπόν.
Και αυτό συνέβη, σίγουρα ειπώθηκε και (αν δεν φοβηθούν κάποιο έλεγχο) ίσως το κάνουν. Προφανώς και αυτό απάτη είναι.
ποιος επιτηρει στα ιδιωτικα σχολεια; στελνουν επιτηρητες απο δημοσια ή απο αλλα ιδιωτικα;
Στις ενδοσχολικές εξετάσεις επιτηρούν οι ίδιοι οι καθηγητές των ιδιωτικών. Στις πανελλήνιες επιτηρούν καθηγητές που στέλνουν από δημόσια σχολεία. Το αν η επιτήρηση είναι αυστηρή ή χαλαρή, δεν έχει να κάνει με το αν το σχολείο είναι δημόσιο ή ιδιωτικό, αλλά με το τι "φρούτα" θα τύχουν οι επιτηρητές. Όταν έδινα πανελλήνιες, είχα για επιτήρηση όλο καλλιτεχνικούδες και οικιακοοικονομούδες που ήταν ηλίθιες με σφραγίδα.
...ο καθηγητής της φυσικής του ιδιωτικού ενός φίλου μου είχε πετύχει 2 ολόιδια θέματα από αυτά που έπεσαν στον Διαγωνισμό Φυσικής. Μου τα έδειχνε την προηγούμενη μέρα χα! Αυτό τώρα πώς έγινε?
Οι διαγωνισμοί αυτοί αποτελούν μια άλλη πονεμένη ιστορία.







 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

Señora

Νεοφερμένος

Η Αριάνη αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει απο Αγιά (Λάρισα). Έχει γράψει 26 μηνύματα.
Βαρέθηκα την τράπεζα θεμάτων και την ατελείωτη ύλη,όταν δε γίνεται αναξιοκρατικά-το σιχάθηκα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mister No0ne

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Mister No0ne αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 385 μηνύματα.
τι να πει κανεις για το βρακι της αλληνης... ενα τεραστειο φιασκο και τιποτα παραπανω.. θα μπορουσε να να υπαρχει σαν ενα διαδικτυακο βοηθημα, μια συλλογη ασκησεων ΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ωστε να μην αναγκαζονται μαθητες και καθηγητες να καταφευγουν σε βοηθηματα ( το φροντιστηριο θελουν δεν θελουν δεν το πολεμανε με κατι τετοιες ενεργειες)... Για τα ιδιωτικα νομιζω ολοι ξερουν αλλα κανενας δεν μιλαει γιατι ετσι βολευονται ολοι.. το μονο κακο ειναι βγαζουν παιδακια με τουπε ( καμια φορα τοσο πολυ που σκεφτεσαι ακομα και τη δολοφονια :P )... Αλλα οπως ακουω και στα δημοσια εγιναν αντιγραφες με συναινεση, " διευκρινισεις" κλπ.... Μια ειναι η ουσια, το συστημα δεν δουλεψε... Αλλα δεν χρειαζοταν να θυσιαστει ολος ο πληθυσμος της Α Λυκειου για να το καταλαβουν αυτο... Πρεπει να σταματησουν να παιζουν μαζι μας επιτελους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Kurosaki

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Kurosaki αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 26 ετών και Μαθητής Β' λυκείου. Έχει γράψει 286 μηνύματα.
Βλέπω υπάρχει μια σχετική παραπληροφόρηση σχετικά με τα ιδιωτικά. Υπάρχουν περιπτώσεις ιδιωτικών που αδικούν και χαρίζουν τζάμπα βαθμούς, αλλά ως μαθητής ιδιωτικού σχολείου έχω να σας πω ότι φέτος όχι μόνο δεν μας βοήθησαν καθόλου, αλλά μας ξέσκισαν με όλη την έννοια της λέξης. Αντίθετα, στο δημόσιο της περιοχής μου στην Άλγεβρα, στην Ιστορία, στα Αρχαία και τη Γεωμετρία δόθηκαν στους μαθητές τα θέματα που θα έβαζαν οι καθηγητές στο εκάστοτε μάθημα, με αποτέλεσμα να μην μείνει σχεδόν κανένας μαθητής.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top