

Μην τα ισοπεδώνουμε κι ολα!
Τεσπα.
Κανενας αλλος που να δινει απο δω μεσα ΚΠΓ Αγγλικα Γ1 να χω για συμπαράσταση???
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
guess
Δραστήριο μέλος


Tί ενότητες είναι αυτές ρε παιδιά?
Δηλαδή εγώ δίνω β2 γερμανικά..τί ώρα θα πάω?

Τέολ και εγώ σ'αγαπώ!

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alessandra
Διάσημο μέλος


-----------------------------------------
αυτό δηλαδή:
https://www.kpg.ypepth.gr/Portals/0/exetaseis_maiou_2009/analytiko_programma_05_09.pdf
good luck!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Τελικά ρώτησα σημερα την αγγλικου μου και μου πε πως 1 μερα πριν τα προφορικα να παρω τηλεφωνο στο σχολειο που δίνω για να μου πουν τι ώρα να μαι εκεί!

Επίσης απο οτι ειδα στο Ιντερνετ στο εξεταστικο κεντρο πρεπει να μαστε εκει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μιση ωρα πριν ξεκινησουν οι εξετασεις....
Δηλ. εμείς στα αγγλικα Γ1 πρεπει να μαστε εκει το αργότερο στις 7.30!!!!
Μααααμααααααααα!


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
guess
Δραστήριο μέλος


Ευχαριστώ για τις πληροφοριες τεολάκι μου!


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sonia
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostantin
Νεοφερμένο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1994kc
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Alessandra
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1994kc
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ΣΟΦΙΑ-ΦΑΙΗ
Εκκολαπτόμενο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1994kc
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Αλλα γινονται προσπαθειες...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1994kc
Πολύ δραστήριο μέλος


Το ΥΠΕΠΘ έχει αναθέσει την εποπτεία των εξετάσεων στην Κεντρική Εξεταστική Επιτροπή (ΚΕΕ), η οποία απαρτίζεται από μέλη ΔΕΠ ξενόγλωσσων Τμημάτων ελληνικών ΑΕΙ. Οι εξετάσεις διενεργούνται από το ίδιο το ΥΠΕΠΘ, με αρμόδια τη Διεύθυνση Πιστοποίησης της Γνώσης Ξένων Γλωσσών, χρησιμοποιώντας τις υποδομές των πανελληνίων εξετάσεων αφού και για το ΚΠΓ διενεργούνται εξετάσεις πανελληνίως σε εξεταστικά κέντρα ανά τη χώρα. Το πιστοποιητικό που εκδίδει το ΥΠΕΠΘ σε όσους περάσουν επιτυχώς τις εξετάσεις αποτελεί ένα έγκυρο τεκμήριο γλωσσομάθειας το οποίο έχει ιδιαίτερη ισχύ εντός Ελλάδα και είναι πρώτο στο «προσοντολόγιο» του ΑΣΕΠ.
Το σύστημα αξιολόγησης σχεδιάστηκε εξαρχής με βάση τη διεθνή εμπειρία από ειδικούς επιστήμονες του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), μετά από ανάθεση του σχετικού έργου από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων το 2002. Από την αρχή στηρίχτηκε στο Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (ΚΕΠΑ) και υιοθέτησε την κλίμακα γλωσσομάθειας που ορίζει το Συμβούλιο της Ευρώπης ως εξής:
Κλίμακα γλωσσομάθειαςΕπίπεδο γνώσης της ξένης γλώσσαςΑ1Στοιχειώδης γνώσηΑ2Βασική γνώσηΒ1Μέτρια γνώσηΒ2Καλή γνώσηΓ1Πολύ καλή γνώσηΓ2Άριστη γνώση Το ΚΠΓ διενεργεί εξετάσεις σε όλα τα πιο πάνω επίπεδα εκτός του επιπέδου Γ2, του οποίου ο σχεδιασμός βρίσκεται σε εξέλιξη. Τα επίπεδα Α1 και Α2 εξετάζονται με μια κοινή διαβαθμισμένη εξέταση.
Το έργο προετοιμασίας των εξετάσεων, το οποίο χρηματοδοτήθηκε αρχικά αποκλειστικά από εθνικούς πόρους, ανατέθηκε στα Τμήματα Ξένων Γλωσσών και Φιλολογιών των δύο Πανεπιστημίων και συγκεκριμένα τα αγγλικά και γερμανικά ανατέθηκαν στο ΕΚΠΑ ενώ τα γαλλικά και τα ιταλικά στο ΑΠΘ. Το ΚΠΓ, μέσω της ανάπτυξης ενός ενιαίου συστήματος αξιολόγησης και πιστοποίησης της γλωσσομάθειας όλων των γλωσσών, συμβάλλει στην προώθηση τόσο της κοινωνικής όσο και της ατομικής πολυγλωσσίας στην Ελλάδα, την ενίσχυση της εκμάθησης ξένων γλωσσών που θεωρείται προσόν για τη μορφωτική και επαγγελματική κινητικότητα εντός και εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την αναγνώριση της γλωσσικής ποικιλότητας στην ελληνική κοινωνία του σήμερα, νομιμοποιώντας τη γνώση διαφόρων γλωσσών ως επαγγελματικό εφόδιο. Ταυτόχρονα, προάγει το ευρωπαϊκό ιδεώδες περί πολυγλωσσίας και, σε πρακτικό επίπεδο, εξυπηρετεί τον ευρωπαϊκό στόχο που υπήρξε και το έναυσμα για το ΚΕΠΑ: τη σαφή δυνατότητα σύγκρισης του επιπέδου γνώσης των ξένων γλωσσών που πιστοποιούνται. Ο στόχος αυτός δεν μπορεί να επιτευχθεί από συστήματα τα οποία εξετάζουν τη γνώση μίας και μοναδικής γλώσσας.
Από το 2002 μέχρι σήμερα το ΚΠΓ κάνει σταθερά βήματα για την ανάπτυξή του: Οι εξετάσεις για το ΚΠΓ άρχισαν το 2003 και από τότε το σύστημα εξετάσεων αναπτύσσεται ταχείς ρυθμούς. Προστίθενται εξετάσεις διαφορετικών επιπέδων, σε πρόσθετες γλώσσες, και για διαφορετικά κοινά. Πιο συγκεκριμένα:
ΧρόνοςΕνέργεια2002-03Προσχεδιάζεται και σκιαγραφείται ο θεσμός γενικότερα και ειδικότερα το σύστημα αξιολόγησης και πιστοποίησης του ΚΠγ.[1]2003-04Δημοσιεύονται το Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος των Εξετάσεων και οι Προδιαγραφές της Εξέτασης Επιπέδου Β2 με δείγματα εξετάσεων και κατόπιν διεξάγονται οι πρώτες εξετάσεις επιπέδου Β2 στη γαλλική και την ιταλική[2] και στη συνέχεια στην αγγλική και τη γερμανική γλώσσα.2004-06Δημοσιεύονται οι Προδιαγραφές των Εξετάσεων Επιπέδου Γ1 με δείγματα εξετάσεων και κατόπιν διεξάγονται εξετάσεις επιπέδου Γ1 στις 4 γλώσσες.2006-07Δημοσιεύονται οι Προδιαγραφές των Εξετάσεων Επιπέδου Β1 με δείγματα εξετάσεων και κατόπιν διεξάγονται εξετάσεις επιπέδου Β1 στις 4 γλώσσες.2007-08Υλοποιείται το Έργο με τίτλο «Σύστημα Αξιολόγησης και Πιστοποίησης Γλωσσομάθειας» (ΣΑΠιΓ) και ολοκληρώνεται o σχεδιασμός του συστήματος του ΚΠγ, ενώ δημοσιεύονται επίσης οι Προδιαγραφές για τη Διαβαθμισμένη Εξέταση Επιπέδων Α1-Α2 με δείγματα εξετάσεων, διεξάγονται εξετάσεις των επιπέδων Α1-Α2 στις 4 γλώσσες, δημοσιεύονται δείγματα θεμάτων επιπέδου Β2 στην ισπανική και διεξάγονται οι πρώτες εξετάσεις στη γλώσσα αυτή[3].Με την έναρξη του Έργου «Σύστημα Αξιολόγησης και Πιστοποίησης Γλωσσομάθειας» (ΣΑΠιΓ), το Μάρτιο 2007, όπως γίνεται εμφανές από τον πιο πάνω πίνακα, επιταχύνθηκαν σημαντικά οι ρυθμοί ανάπτυξης του συστήματος και προβλέπεται να συνεχιστούν. Συγκεκριμένα, από το 2009 το ΚΠΓ αναμένεται να πιστοποιεί γνώση καταρχάς της ρωσικής και στη συνέχεια της τουρκικής γλώσσας. Προβλέπονται ακόμη:
- Διαφορετικά όργανα εξέτασης για παιδιά και ενήλικες.
- Εξετάσεις επιπέδου Γ2.
- Διαβαθμισμένα όργανα εξέτασης ανά δύο επίπεδα (Α1+Α2, Β1+Β2, Γ1+Γ2).
- Τεστ σε ηλεκτρονική μορφή.
- Εξετάσεις για πιστοποίηση της γλωσσομάθειας για επαγγελματικούς σκοπούς.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του ΚΠΓ είναι τα εξής:
- Είναι το μόνο σύστημα που στοχεύει στην αξιολόγηση γνώσεων από Έλληνες χρήστες της ξένης γλώσσας και λαμβάνει υπόψη τις κοινωνικές συνθήκες της χρήσης της. Στις εξετάσεις μπορούν να λάβουν μέρος Έλληνες πολίτες ή ομογενείς, πολίτες της Ε.Ε. ή αλλοδαποί που ζουν, εκπαιδεύονται και εργάζονται στην Ελλάδα ή εκτός αυτής, με προϋπόθεση τη βασική γνώση της ελληνικής γλώσσας.
- Είναι κοινωνικά προσανατολισμένο και στοχεύει στην κάλυψη επικοινωνιακών, κοινωνικών, εργασιακών και εκπαιδευτικών αναγκών των πολιτών στην Ελλάδα κυρίως και ευρύτερα στην Ευρώπη. Συνεπώς, δεν μοιάζει με τα διεθνή συστήματα πιστοποίησης μίας γλώσσας που στόχο έχουν το συμβολικό και υλικό κέρδος. Το ΚΠΓ δεν έχει εμπορικό ενδιαφέρον και δεν συνεπάγεται υλικά οφέλη.
- Επικεντρώνεται περισσότερο από άλλα συστήματα στη χρήση της γλώσσας και όχι στη δομή της, ενώ λαμβάνει υπόψη τον χρήστη και αποτυπώνει στα θέματά του τους ποικίλους τρόπους κοινωνικής διάδρασης σε πραγματικές περιστάσεις επικοινωνίας. Οι δραστηριότητες των τεστ/ δοκιμασιών θεματικών ενοτήτων, συνεπώς, στηρίζονται σε ποικιλία αυθεντικών κειμένων, γραπτών, προφορικών και πολυτροπικών, ενώ τα ερωτήματα των τεστ / δοκιμασιών δημιουργούν συνθήκες ώστε ο εξεταζόμενος να αξιοποιεί την επικοινωνιακή του εμπειρία.
- Ελέγχει περισσότερες επικοινωνιακές δραστηριότητες από άλλα συστήματα εξετάσεων γλωσσομάθειας, αφού εξετάζει αφενός την ικανότητα διαμεσολάβησης στην προφορική και στη γραπτή της εκδοχή, λαμβάνοντας υπόψη τις πρακτικές των ανθρώπινων συναλλαγών, και αφετέρου τη γλωσσική επίγνωση, για να ελέγξει την ενσυνείδητη επιλογή συγκεκριμένων γλωσσικών τύπων από τον χρήστη.
- Στοχεύει στην ισότιμη αξιολόγηση της γνώσης διαφόρων γλωσσών. Αναγνωρίζει ως ισότιμες όλες τις γλώσσες που εξετάζει και τις αντιμετωπίζει ως γλώσσες «πολυκεντρικές». Δηλαδή, δεν τις συνδέει απαραίτητα με τον πολιτισμό ενός μόνο μητροπολιτικού κέντρου (λ.χ. δεν συνδέει την αγγλική γλώσσα μόνο με το βρετανικό πολιτισμό, αλλά και με όλους του άλλους τόπους όπου η αγγλική είναι η επίσημη γλώσσα).
- Μέσω της ανάπτυξης ενός ενιαίου συστήματος αξιολόγησης και πιστοποίησης της γλωσσομάθειας, συμβάλλει:
- στην προώθηση τόσο της κοινωνικής όσο και της ατομικής πολυγλωσσίας στην Ελλάδα
- στην ενίσχυση της εκμάθησης ξένων γλωσσών που θεωρείται προσόν για τη μορφωτική και επαγγελματική κινητικότητα εντός και εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης
- στην αναγνώριση της γλωσσικής ποικιλότητας στην ελληνική κοινωνία του σήμερα, νομιμοποιώντας τη γνώση διαφόρων γλωσσών ως επαγγελματικό εφόδιο.
[3] Η προετοιμασία των εξετάσεων για την ισπανική γλώσσα έχει ανατεθεί από το Υπ.Ε.Π.Θ. στο ΕΚΠΑ, με επιστημονική υπεύθυνη την καθ. Ε. Παυλάκη.


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Συγκεκριμένα, από το 2009 το ΚΠΓ αναμένεται να πιστοποιεί γνώση καταρχάς της ρωσικής και στη συνέχεια της τουρκικής γλώσσας. Προβλέπονται ακόμη:
- Διαφορετικά όργανα εξέτασης για παιδιά και ενήλικες.
- Εξετάσεις επιπέδου Γ2.
- Διαβαθμισμένα όργανα εξέτασης ανά δύο επίπεδα (Α1+Α2, Β1+Β2, Γ1+Γ2).
- Τεστ σε ηλεκτρονική μορφή.
- Εξετάσεις για πιστοποίηση της γλωσσομάθειας για επαγγελματικούς σκοπούς.
... ειναι σχετικα δύσκολο να πραγματοποιηθούν μεσα στο 2009.
Αλλωστε απο το 2007 λεγανε οτι θα βάλουν και το Γ2 στην πιστοποιησή τους αλλα ακόμα δεν εχει γινει τιποτα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
A propos
Διάσημο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1994kc
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.


Εγω πιστεύω οτι το ΚΠΓ έχει δρόμο μπροστά του ακόμα.
Αν και ακομα είναι κάπως πρώιμο να λέμε αν ειναι ισχυρο χαρτι για την αγορα εργασίας ή οχι,μπορεις να πεις οτι αφου το εκδίδει το ελληνικο κράτος ειναι αρκετα ισχυρο.
Τωρα ο χρόνος θα δείξει.
Εγω παντως το εμπιστεύτηκα για το επίπεδο Γ1 Αγγλικα που δίνω τον Μαιο...

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
1994kc
Πολύ δραστήριο μέλος


Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 16 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 15 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.