Κολλέγια: Η πρώτη αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
o καθηγητης με Κ θα πηδαει οταν του λεει να πηδηξει ο εργοδοτης του, στο δημοσιο πανεπιστημιο δεν υπαρχουν αυτοι οι συσχετισμοι
Ο καθηγητής είδικα αν είναι καλός και φαίρνει κόσμο θα είναι εντελώς ανεξάρτητος. Ο εργοδότης δεν θα θέλει να τον χάσει και θα το έχει στα ώπα ώπα.

Στα δημόσια πανεπιστήμιο νομίζω ότι είναι λιγότεροι ανεξάρτητοι. Πηδάνε όταν τους το λέει η παράταξη τους. Χωρίς γνωριμίες στο δημόσιο πανεπιστήμιο καποιος καθηγητής δύσκολα ανεβαίνει.
οπως για παραδειγμα το λαικο;
Το ΕΣΥ καταρρέει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στην επαρχία που έχουμε φτάσει στο σημείο χειρουργικές κλινικές να μην βάζουν ούτε ένα χειρουργείο και να στέλνουν όλα τα περιστατικά αθήνα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα μεγάλα νοσοκομεία της Ελλάδας να δέχονται συνεχώς ανούσια περιστατικά (στην Ελλάδα δεν έχουμε πρωτοβάθμια περίλθαψη). Ακόμα στο λαικό και στα υπόλοιπα μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας δεν είναι καλύτερα τα πράγματα. Στους νεοδιόριστους ούτε καν τη βασική εκπαίδευση δεν μας έχουν κάνει.

Αν το ΕΣΥ δεν είχε τα χάλια του οι ιδιώτες γιατροί δεν θα θησαυρίζανε.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
[

Επίσης με ποια λογική οι φοιτητές των ιδιωτικών πανεπιστήμιων δεν θα αξίζουν σε σχέση με τους φοιτητές των δημόσιων. Ίσα ίσα οι πρώτοι επέλεξαν την σχολή τους και δεν επέλεξε τι θα φοιτήσουν η διαδικασία των πανελλαδικών.
τι σημασια εχει ακριβως, το γεγονος οτι ισα ισα επελεξαν την σχολη τους αυτοι, με το ζητημα της ποιοτητας των σπουδων;

Κακά τα ψέματα αν θέλουμε ανταγωνιστικό δημόσιο πανεπιστήμιο πρέπει να βρεθεί σοβαρή χρηματοδότηση. Εδώ ΕΑΑΚ/ΠΚΣ κ.λπ. λένε έξω οι εταιρείες από τα πανεπιστήμια. Θεωρώ αδικία τη χρηματοδότηση που απαιτείται να τη πληρώσει πάλι ο μέσος φορολογούμενος πολίτης ειδικά το δικό του παιδί δεν σπουδάζει στα ελληνικά πανεπιστήμια επειδή δεν έγραψε καλά στις πανελλαδικές. Το πιο δικαιο είναι η χρηματοδότηση αυτή να βρεθεί με δίδακτρα (να πληρώνει το πανεπιστήμιο αυτός που το χρησιμοποιεί). Στους καλούς (αυτοί που στα έτη τους είναι πρώτοι) τότε και μόνο τότε το πανεπιστήμιο να τον αφήνει να σπουδάσουν δωρεάν (το πανεπιστήμιο επενδύει πάνω σε ένα φοιτητή που μελλοντικά υπολογίζει να το διαφημίσει). Το ίδιο φυσικά μπορούν να κάνουν και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Επίσης τα δίδακτρα θα έχουν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό των καταλήψεων.
θεωρω αδικια να πληρωνει ο ελληνας φορολογουμενος τα F-16 που χρησιμοποιουνται για ασκησεις, αφου δεν θα τα χρησιμοποιησει ουτε θα τον ωφελησουν, επισης θεωρω αδικια ο ελληνας φορολογουμενος να πληρωνει αστυνομιες πυροσβεστικες και τα λοιπα, εφ'οσον πολυ σπανια θα χρειαστει να τις ειδοποιησει. θεωρω αδικια να πληρωνει τον δρομο που πηγαινει στην Καλαματα, αφου ουδεποτε εχει παει και ποτε δεν θα παει. Θεωρω αδικια να χρυσοπληρωνει 300 ατομα (+ τους συνταξιοδοτημενους βουλευτες) που ουσιαστικα δεν ειναι χρησιμοι. Θεωρω, επισης, αδικια να πληρωνει χιλιαδες ευρω σε και-καλα συμβουλους που θα παιρνουν αποφασεις που θα επρεπε να παιρνουν αυτοι.

Δεν θεωρω αδικια τη λειτουργια της δημοσιας παιδειας και της δημοσιας υγειας. καθως αυτή προοριζεται ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ είτε εχουν μεγαλο πορτοφολι, είτε δεν εχουν μία. τα διδακτρα αν ειναι μεγαλα, τοτε αποκοπτουν μια μεγαλη μεριδα του πληθυσμου απο το δικαιωμα στην εκπαιδευση, αν ειναι μικρα, τοτε δεν υπαρχει νοημα υπαρξης τους (παρα μονο η προοπτικη να μεγαλωσουν).

Το πανεπιστημιο δεν ειναι επιχειρηση, και δεν πρεπει να λειτουργει ως ενα τετοιο. πολυ απλα, δεν ειναι ολοι οι φοιτητες σε θεση να διαβαζουν 12 ωρες την ημερα, καθως, ως ενηλικοι, εχουν και αλλες υποχρεωσεις. η πιο κλασσικη, ειναι η εργασια.

Τα διδακτρα θα εχουν ως αποτελεσμα την αναζοπυρωση των καταληψεων.(δεν εξηγω κατι, γιατι πολυ απλα ουτε και ο Φοκος, που κατα τη γνωμη μου δεν θα επρεπε να ειναι moderator, το εκανε)
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Και που θα τα βρουν να τα πληρώσουν τα δίδακτρα όλοι όσοι θέλουν να σπουδάσουν?Τι σόι δημόσια πανεπιστήμια είναι αυτά,με τα δίδακτρα?
Έχεις να προτείνεις εναλλακτική χρηματοδότηση;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Το ΕΣΥ καταρρέει. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι στην επαρχία που έχουμε φτάσει στο σημείο χειρουργικές κλινικές να μην βάζουν ούτε ένα χειρουργείο και να στέλνουν όλα τα περιστατικά αθήνα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα μεγάλα νοσοκομεία της Ελλάδας να δέχονται συνεχώς ανούσια περιστατικά (στην Ελλάδα δεν έχουμε πρωτοβάθμια περίλθαψη). Ακόμα στο λαικό και στα υπόλοιπα μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας δεν είναι καλύτερα τα πράγματα. Στους νεοδιόριστους ούτε καν τη βασική εκπαίδευση δεν μας έχουν κάνει.

υποχρηματοδοτηση σου θυμιζει κατι;

Στα δημόσια πανεπιστήμιο νομίζω ότι είναι λιγότεροι ανεξάρτητοι. Πηδάνε όταν τους το λέει η παράταξη τους. Χωρίς γνωριμίες στο δημόσιο πανεπιστήμιο καποιος καθηγητής δύσκολα ανεβαίνει.
αν ειναι μεγαλοκαθηγητης, πηδαει οποτε θελει αυτος, αν ειναι λεκτορας, πηδαει οποτε του λεει ο καθηγητης.
δεν νομιζω οτι στις σχεσεις παραταξης-καθηγητη τον ηγετικο ρολο τον εχει η παραταξη,, καθε αλλο θα ελεγα!

Έχεις να προτείνεις εναλλακτική χρηματοδότηση;

την αυξηση της χρηματοδοτησης του κρατους, παροχη στεγασης σίτισης στους φοιτητες, διορισμος περισσοτερων μελων ΔΕΠ, ανεξαρτησια των ιδρυματων απο το υπουργειο παιδειας
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Επεξεργάστηκε από συντονιστή:

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
την αυξηση της χρηματοδοτησης του κρατους, παροχη στεγασης σίτισης στους φοιτητες, διορισμος περισσοτερων μελων ΔΕΠ, ανεξαρτησια των ιδρυματων απο το υπουργειο παιδειας

Το κράτος φαλλύρησε δεν έχει άλλα λεφτά (Δ.Ν.Τ rules). Με δανεικά χρήματα θα προσφέρουμε αυτές τις υπηρεσίες;

Με τα χρήματα που δεν υπάρχουν και εγώ το παίζω προοδευτικός.;) Εχώ να πω και άλλα δουλειά για όλους, σύνταξη στα 40, δωρεάν στέγαση σε όλους τους άστεγους κ.λπ.

Tα δίδακτρα ειναι η πιο δίκαιη μορφή χρηματοδότησης
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Φόκο,αγαθά όπως η υγεία και η παιδεία,οφείλουν να είναι δημόσια,στη διάθεση όλων των πολιτών και να χρηματοδοτούνται μέσω της φορολογίας.Ξεκάθαρα πράγματα.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Το κράτος φαλλύρησε δεν έχει άλλα λεφτά (Δ.Ν.Τ rules). Με δανεικά χρήματα θα προσφέρουμε αυτές τις υπηρεσίες;

Με τα χρήματα που δεν υπάρχουν και εγώ το παίζω προοδευτικός.;) Εχώ να πω και άλλα δουλειά για όλους, σύνταξη στα 40. Δωρεάν στέγαση σε όλους τους άστεγους κ.λπ.

Tα δίδακτρα ειναι η πιο δίκαιη μορφή χρηματοδότησης

Για ποιον;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Φιλιον_Τερας

Διάσημο μέλος

Ο Φιλιον_Τερας αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,031 μηνύματα.
Το κράτος φαλλύρησε δεν έχει άλλα λεφτά (Δ.Ν.Τ rules). Με δανεικά χρήματα θα προσφέρουμε αυτές τις υπηρεσίες; Με τα χρήματα που δεν υπάρχουν και εγώ το παίζω προοδευτικός.;)

Tα δίδακτρα ειναι η πιο δίκαι μορφή χρηματοδότησης
οπως ειπαμε, τα διδακτρα δεν ειναι δικαιη μορφη χρηματοδοτησης; γιατι; δες πιο πανω.

δικαια μορφη χρηματοδοτησης: αυτοι που εχουν , δηλαδη οι "χορηγοι", να δοσουν χρηματα για την στηριξη των δημοσιων ιδρυματων (εφ οσον ενας απο τους βασικοτερους λογους της... χρεωκοπίας ηταν η φοροαπαλλαγη και τα προνομια που απεκτησαν.


Με δανεικα χρηματα προσεφεραν απο την ιδρυση του ελλην ικου κρατους τις υπηρεσιες αυτες. βεβαια ναι μεν δανεικα, αλλα με υπερβολικα μεγαλους τοκους
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Φόκο,αγαθά όπως η υγεία και η παιδεία,οφείλουν να είναι δημόσια,στη διάθεση όλων των πολιτών και να χρηματοδοτούνται μέσω της φορολογίας.Ξεκάθαρα πράγματα.
Δεν διαφωνώ σε αυτό αλλά από τη στιγμή που δημιουργηθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια τα δίδακτρα στα δημόσια τα θεωρώ μονόδρομο αλλιώς δεν θα μπορούν να συκριθούν μεταξύ τους.

Και επειδή δίδακτρα στα δημόσια πανεπιστήμια δεν πρόκειτε να μπουν στο άμεσο μέλλον γι αυτό είμαι κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων όπως δήλωσα στο πρώτα μου post αυτού του thread.

δικαια μορφη χρηματοδοτησης: αυτοι που εχουν , δηλαδη οι "χορηγοι", να δοσουν χρηματα για την στηριξη των δημοσιων ιδρυματων (εφ οσον ενας απο τους βασικοτερους λογους της... χρεωκοπίας ηταν η φοροαπαλλαγη και τα προνομια που απεκτησαν.
Kορόιδα είναι αυτοί όχι χορηγοί (η φορολογία στην Ελλάδα είναι πολύ ψηλά δεν αντέχουμε άλλο)..... Χορηγοί είναι εταιρείες αλλά οι αριστεροί δεν τις θέλουν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Δεν διαφωνώ σε αυτό αλλά από τη στιγμή που δημιουργηθούν ιδιωτικά πανεπιστήμια τα δίδακτρα στα δημόσια τα θεωρώ μονόδρομο αλλιώς δεν θα μπορούν να συκριθούν μεταξύ τους.

Και επειδή δίδακτρα στα δημόσια πανεπιστήμια δεν πρόκειτε να μπουν στο άμεσο μέλλον γι αυτό είμαι κατά των ιδιωτικών πανεπιστημίων όπως δήλωσα στο πρώτα μου post αυτού του thread.

Για να καταλάβω: διαφωνείς με την καταρράκωση της δημόσιας "δωρεάν" παιδείας επειδή δε θα καταργηθεί εντελώς;

Kορόιδα είναι αυτά όχι χορηγοί (η φορολογία στην Ελλάδα είναι πολύ ψηλά δεν αντέχουμε άλλο..... Χορηγοί είναι εταιρείες αλλά οι αριστεροί δεν τις θέλουν.

Οι εταιρείες δε θα δώσουν χρήματα για την ψυχή της μάνας τους. Το Φίλιον Τέρας εννοεί να επιστραφούν τα χρήματα που έχουν κερδίσει οι εταιρείες από τις υψηλές φοροαπαλλαγές, όχι να τις αφήσουμε να επενδύσουν στα πανεπιστήμιά μας.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Για να καταλάβω: διαφωνείς με την καταρράκωση της δημόσιας "δωρεάν" παιδείας επειδή δε θα καταργηθεί εντελώς.
Δεν θεωρώ καταρράκωση της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης επειδή θα σταματήσει να είναι δωρεάν. Η τριτοβάθμια δεν ανήκει στη βασικη εκπαίδευση επομένως δεν είναι υπερβολικό να υπάρχουν δίδακτρα. Και πάλι οι πρώτοι στα έτη θα φοιτούν δωρεάν.

Είμαι ρεαλιστής. Με την σημερινή κατάστααση τα δημόσια πανεπιστήμια δεν έχουν ελπίδα απέναντι στα ιδιωτικά που έρχονται γι αυτό οι φοιτητές πρέπει να τα δώσουμε όλα για να μην επιτραπεί η ίδρυση τους.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

garch

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο garch αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,510 μηνύματα.
Δεν θεωρώ καταρράκωση της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης επειδή θα σταματήσει να είναι δωρεάν. Η τριτοβάθμια δεν ανήκει στη βασικη εκπαίδευση επομένως δεν είναι υπερβολικό να υπάρχουν δίδακτρα. Και πάλι οι πρώτοι στα έτη θα φοιτούν δωρεάν.

Καταρράκωση εννοώ την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, γιατί πρακτικά είναι κατάργηση της δημόσιας παιδείας, αφού μπορείς να σπουδάζεις μόνο με τα λεφτά σου.
Άμεση κατάργηση είναι τα δίδακτρα, αφού καθίσταται παιδεία επί πληρωμή.

Είσαι κατά του πρώτου επειδή δεν μπορεί να γίνει το δεύτερο; :hmm:


Δηλαδή επιστήμονας ή τεχνολόγος ή μηχανικός πρέπει να γίνεται όποιος είναι τοπ και όποιος έχει λεφτά; (ακόμη κι αν δεν του κόβει)
Δηλαδή οι "απλώς καλοί" χωρίς οικονομική άνεση δεν αξίζουν;:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Όταν κάποιον είναι καλός θα επενδύσει το πανεπιστήμιο πάνω του και θα σπουδάσει δωρεάν.

Δυστυχώς κάπου πρέπει να βρεθεί χρηματοδότηση και η φορολόγηση δεν είναι η λύση. Ήδη στη Βόρεια Ελλάδα οι εταιρείες κλείνουν και ανοιγουν παραρτήματα στην Βουλγαρία.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Mr. Crowley

Διάσημο μέλος

Ο Mr. Crowley αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,046 μηνύματα.
Δηλαδή κάποιος για να έχει τη δυνατότητα να σπουδάσει θα πρέπει να είναι γαμάτος?Ο μέσος φτωχός φοιτητής τον πούλο?
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OHTO

Νεοφερμένος

Ο OHTO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Πρώτα από όλα, έχω την εντύπωση ότι καποιοι δεν διαβάζουν την άποψη του άλλου αλλά απλά πετάνε αυτό που έχουν στο μυαλό τους.

Τρανό παράδειγμα το Harvard,το Berkley,το ΜΙΤ,το Yale...

Ναι, το έχω ακούσει ότι οι μισοί φοιτητές αυτών των πανεπιστημίων είναι γόνοι πλουσίων αλλά οι υπόλοιποι μισοί μπήκαν με υποτροφία που πήραν εκείνοι ανάμεσα σε όλους τους συνομιλίκους τους όχι μόνο της Αμερικής αλλά και του κόσμου.

και στο δημόσιο Πανεπιστήμιο τόσα χρόνια βλέπω ότι όλοι πασχίζουν για ένα "χαρτί" και όχι για την "ακαδημαϊκή" γνώση
φέτος που πάει να μπει μια τάξη στο κοτέτσι με μηδενισμό γραπτών με σκονάκια, σφίξαν τα λουριά για πολλούς φοιτητές που δεν έπρεπε να ήταν κανονικά φοιτητές!

Μα για αυτό είπα στο μήνυμα μου ότι το 10% των φοιτητών πραγματικά γουστάρει αυτό που σπουδάζει. Για το υπόλοιπο 90%, σε γενικές γραμμές, ισχύει αυτό που λες.

To δημόσιο πανεπιστήμιο αυτή τη στιγμή έχει ένα αρνητικό τις κομματικές φοιτητικές παρατάξεις. Πραγματικά κάνουν ότι θέλουν και κανένας δεν μπορει να τις σταματήσει. Ο καθηγητής με Κ θα παραμείνει καθηγητής με Κ κεφαλαίο και στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο να διδάξει. Και εντάξει ξεχνώ τα μέλη ΔΕΠ με Κ κεφαλαίο που τουλάχιστον παίρνουν έναν σεβαστό ποσό (που είναι πολύ λιγότερα από αυτά που μπορούσαν να παίρνουν σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο) οι υπόλοιποι εργαζόμενοι που αρκετοί δουλεύουν με χαμηλούς μισθούς (π.χ. διδακτορικοί, μεταδιδακτορικοί ερευνητές, επιστημονικοί συνεργάτες κ.λπ.). που με τα ποσά που παίρνουν πολλές φορές δεν επαρκούν για να συντηρήσουν τον εαυτό τους τι θα κάνουν θα μείνουν στο δημόσιο πανεπιστήμιο και θα ψαχνονται για υποτροφίες;

Μην προάγεις τον ολοκληρωτισμό. Δεν ξέρω τι γινόταν στην νοσηλευτική που ήσουν αλλά δεν νομίζω ότι ξέρεις τι συμβαίνει και στις τόσες άλλες σχολές. Στην δικιά μου σχολή καμιά παράταξη δνε κάνει ότι θέλει, πάντα γίνοντε συνελεύσεις. Επίσης, είπα εγώ ότι ο καθηγητής με Κ κεφαλαίο θα γίνει καθηγητής με κ μικρό? Ίδιος επιστήμονας θα είναι απλά δεν θέλει να πάει σε ένα περιβάλλον με φοιτητικό κοινό μικρότερου μορφωτικού επιπέδου.

Επίσης με ποια λογική οι φοιτητές των ιδιωτικών πανεπιστήμιων δεν θα αξίζουν σε σχέση με τους φοιτητές των δημόσιων. Ίσα ίσα οι πρώτοι επέλεξαν την σχολή τους και δεν επέλεξε τι θα φοιτήσουν η διαδικασία των πανελλαδικών.

Στο ξαναλέω, μην προάγεις τον ολοκληρωτισμό. Έτσι όπως το λες ("δεν θα αξίζουν σε σχέση") είναι λες και είναι κατώτερα όντα. Επί του θέματος, άλλο ο φοιτητής που έχει περάσει από πανελλήνιες και ξέρει τι εστί διάβασμα και άλλος αυτός που καθόταν επειδή την είχε σίγουρη την θέση.

Επίσης, για το δεύτερο που λες, από τους 100.000 υποψηφίους κάθε χρόνο ποιοι μπορούν να γίνουν, ας πούμε, μηχανικοί και θα πάνε σε κολλέγιο? Με λίγα λόγια, ο κάθε φαντασμένος που θέλει να γίνει μηχανικός, γιατρός, χημικός, αστροναύτης αλλά δεν μπορεί να λύσει ένα απλό ολοκλήρωμα (άρα προφανώς απέτυχε στην πανελλαδικές) θα πηγαίνει στην έτοιμη λύση.

Κακά τα ψέματα αν θέλουμε ανταγωνιστικό δημόσιο πανεπιστήμιο πρέπει να βρεθεί σοβαρή χρηματοδότηση. Εδώ ΕΑΑΚ/ΠΚΣ κ.λπ. λένε έξω οι εταιρείες από τα πανεπιστήμια. Θεωρώ αδικία τη χρηματοδότηση που απαιτείται να τη πληρώσει πάλι ο μέσος φορολογούμενος πολίτης ειδικά το δικό του παιδί δεν σπουδάζει στα ελληνικά πανεπιστήμια επειδή δεν έγραψε καλά στις πανελλαδικές. Το πιο δικαιο είναι η χρηματοδότηση αυτή να βρεθεί με δίδακτρα (να πληρώνει το πανεπιστήμιο αυτός που το χρησιμοποιεί). Στους καλούς (αυτοί που στα έτη τους είναι πρώτοι) τότε και μόνο τότε το πανεπιστήμιο να τον αφήνει να σπουδάσουν δωρεάν (το πανεπιστήμιο επενδύει πάνω σε ένα φοιτητή που μελλοντικά υπολογίζει να το διαφημίσει). Το ίδιο φυσικά μπορούν να κάνουν και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Επίσης τα δίδακτρα θα έχουν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό των καταλήψεων.

Έχουμε κοινωνικό κράτος ή όχι? Ή μήπως έχουμε όποτε μας βολεύει? Γιατί, η λογική "δεν πληρώνω φόρους που θα πάνε στα πανεπιστήμια επειδή ο γιος μου δεν πάει σε κανένα πανεπιστήμιο" μου θυμίζει κλασική λογική παρτάκια.

Επαναλαμβάνω αν δεν γίνουν σοβαρές αλλαγές στη δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση η ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων θα είναι το τέλος τους. Κάτι αντιστοιχο έγινε με την εξέλιξη του Ε.Σ.Υ μετά την ίδρυση των ιδιωτικών νοσοκομείων. Ένα μεγάλο ποσοστό καλών γιατρών έφυγε από τα δημόσια νοσοκομεία και πήγε στα ιδιωτικά.

Συγκρίνεις, δύο διαφορετικά πράγματα. Ο γιατρός που ήταν στο ΕΣΥ και πήγε στο ιδιοτικό νοσοκομείο δεν του έκανε διαφορά εκτός από την τσέπη του. Όταν όμως ο καθηγητής που ήταν στο ΕΜΠ μπει στην αίθουσα του κολεγίου και πει "παιδιά, σήμερα θα σας μάθω πως συνδέεται η κλασική φυσική του λυκείου με τον διαφορικό λογισμό" και τον κοιτάνε όλοι σαν χάνοι και δεν ξέρουν περί τίνος μιλάει τότε θα αναγκαστεί να ρίξει το επίπεδο κάτι το οποίο για έναν πραγματικό επιστήμονα θα τσούξει.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
Επίσης, είπα εγώ ότι ο καθηγητής με Κ κεφαλαίο θα γίνει καθηγητής με κ μικρό? Ίδιος επιστήμονας θα είναι απλά δεν θέλει να πάει σε ένα περιβάλλον με φοιτητικό κοινό μικρότερου μορφωτικού επιπέδου.

Όταν όμως ο καθηγητής που ήταν στο ΕΜΠ μπει στην αίθουσα του κολεγίου και πει "παιδιά, σήμερα θα σας μάθω πως συνδέεται η κλασική φυσική του λυκείου με τον διαφορικό λογισμό" και τον κοιτάνε όλοι σαν χάνοι και δεν ξέρουν περί τίνος μιλάει τότε θα αναγκαστεί να ρίξει το επίπεδο κάτι το οποίο για έναν πραγματικό επιστήμονα θα τσούξει.

Είσαι πολύ σίγουρος για τα ανωτέρω;

Κατά τα λοιπά επί του θέματος, ως συνήθως, όλοι κοιτούν το δέντρο και χάνουν το δάσος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OHTO

Νεοφερμένος

Ο OHTO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Είσαι πολύ σίγουρος για τα ανωτέρω;

Κατά τα λοιπά επί του θέματος, ως συνήθως, όλοι κοιτούν το δέντρο και χάνουν το δάσος.
1) Ναι 2) Ε τώρα βγες και λίγο off-topic. Μην είσαι τόσο επί του θέματος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

venividivici43946

Διάσημο μέλος

Ο venividivici43946 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Φοιτητής. Έχει γράψει 3,392 μηνύματα.
1) Ναι 2) Ε τώρα βγες και λίγο off-topic. Μην είσαι τόσο επί του θέματος.

1. Μη θεοποιείς τόσο τους καθηγητές, θα απογοητευτείς.
2. Δε ξέρω τι κατάλαβες, αλλά δεν αναφέρθηκα σε σένα. Γενικότερο σχόλιο επί του νήματος ήταν.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

fockos

Επιφανές μέλος

Ο fockos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι Πτυχιούχος και μας γράφει απο Αθήνα (Αττική). Έχει γράψει 15,160 μηνύματα.
Δηλαδή κάποιος για να έχει τη δυνατότητα να σπουδάσει θα πρέπει να είναι γαμάτος?Ο μέσος φτωχός φοιτητής τον πούλο?
Διαφωνώ ο μέσος φοιτητής δεν είναι φτωχός και πάει φροντιστήριο. Αφού ο μέσος φοιτητής δίνει λεφτά σε φροντιστήρια μπορεί να τα δίνει και στο πανεπιστήμιο. Έτσι αντί τα λεφτά να τα παίρνουν ιδιώτες θα πηγαίνουν στο ίδιο το πανεπιστήμιο. Αν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια ο ανταγωνισμός θα μειωθεί και δεν θα υπάρχει λόγω για φροντιστήριο.

Μην προάγεις τον ολοκληρωτισμό. Δεν ξέρω τι γινόταν στην νοσηλευτική που ήσουν αλλά δεν νομίζω ότι ξέρεις τι συμβαίνει και στις τόσες άλλες σχολές. Στην δικιά μου σχολή καμιά παράταξη δνε κάνει ότι θέλει, πάντα γίνοντε συνελεύσεις. Επίσης, είπα εγώ ότι ο καθηγητής με Κ κεφαλαίο θα γίνει καθηγητής με κ μικρό? Ίδιος επιστήμονας θα είναι απλά δεν θέλει να πάει σε ένα περιβάλλον με φοιτητικό κοινό μικρότερου μορφωτικού επιπέδου.
Mέσω των γενικών συνελεύσεων κάνουν ότι θέλουν. Με ποια λογική στα ιδιωτικά θα πηγαίνουν άτομα χαμηλού μορφωτικού επιπέδου; Μην τα συγκρίνεις με τα σημερινά κολλέγια (που είναι παραρτήματα ξένων) όπου όσοι πάνε είναι απλώς κορόιδα (αφού σπουδάζουν πρακτικά χωρις να αποκτούν επαγγελατικά δικαιώματα).

Στο ξαναλέω, μην προάγεις τον ολοκληρωτισμό. Έτσι όπως το λες ("δεν θα αξίζουν σε σχέση") είναι λες και είναι κατώτερα όντα. Επί του θέματος, άλλο ο φοιτητής που έχει περάσει από πανελλήνιες και ξέρει τι εστί διάβασμα και άλλος αυτός που καθόταν επειδή την είχε σίγουρη την θέση.
Οι πανελλαδικές είναι απλά ένας διαγωνισμός τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Ο γονιός που το παιδί του δεν έχει περάσει σε ελληνικό πανεπιστήμιο μέσω των πανελλαδικών (είτε πλούσιος, είτε φτωχός) το βρίσκω φασιστικό να πληρώνει μέσω της εφορίας γι αυτά (τις σπουδές των άλλων παιδιών).

Δεν πάει να περάσει πρώτο στη σχολή κάποιος. Σημασία έχει πως τα πηγαίνει στα μαθήματα της σχολής.

Επίσης, για το δεύτερο που λες, από τους 100.000 υποψηφίους κάθε χρόνο ποιοι μπορούν να γίνουν, ας πούμε, μηχανικοί και θα πάνε σε κολλέγιο? Με λίγα λόγια, ο κάθε φαντασμένος που θέλει να γίνει μηχανικός, γιατρός, χημικός, αστροναύτης αλλά δεν μπορεί να λύσει ένα απλό ολοκλήρωμα (άρα προφανώς απέτυχε στην πανελλαδικές) θα πηγαίνει στην έτοιμη λύση.
Αν δεν μπορει να λύσει ενα ολοκλήρωμα πως θα γίνει μηχανικός; Αν δεν ξέρει βιολογία πως θα γίνει γιατρός; Σημασία δεν έχει να τα γνωρίζει πριν την είσοδο στη σχολή αλλά αφου αποφοιτήσει από αυτή.


Έχουμε κοινωνικό κράτος ή όχι? Ή μήπως έχουμε όποτε μας βολεύει? Γιατί, η λογική "δεν πληρώνω φόρους που θα πάνε στα πανεπιστήμια επειδή ο γιος μου δεν πάει σε κανένα πανεπιστήμιο" μου θυμίζει κλασική λογική παρτάκια.
H τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης. Η Βασική παιδεία στην Ελλάδα είναι μέχρι Γ Γυμνασίου (προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να είναι μέχρι Γ Λυκείου). Όπως φασιστικό είναι να πληρώνουν μέσω της εφορία οι ιδιωτικοί υπάλληλοι την υγεία των δημοσίων υπαλλήλων (σου το λέει νυν δημόσιος υπάλληλος) ενώ αυτοί είναι αναγκασμένοι να βολεύονται με το ΙΚΑ.


Συγκρίνεις, δύο διαφορετικά πράγματα. Ο γιατρός που ήταν στο ΕΣΥ και πήγε στο ιδιοτικό νοσοκομείο δεν του έκανε διαφορά εκτός από την τσέπη του. Όταν όμως ο καθηγητής που ήταν στο ΕΜΠ μπει στην αίθουσα του κολεγίου και πει "παιδιά, σήμερα θα σας μάθω πως συνδέεται η κλασική φυσική του λυκείου με τον διαφορικό λογισμό" και τον κοιτάνε όλοι σαν χάνοι και δεν ξέρουν περί τίνος μιλάει τότε θα αναγκαστεί να ρίξει το επίπεδο κάτι το οποίο για έναν πραγματικό επιστήμονα θα τσούξει.
O γιατρός που από το ΕΣΥ πήγε σε ιδιωτικό νοσοκομείο σταμάτησε να ασχολείται με συνδικαλιστικά (δεν υπάρχει άλλο τρόπος για να ανέβεις) και να ασχολειται με ηλίθια περιστατικά που τους τα στέλνουν οι ΕΣΥτες της επαρχίας γιατί δεν μπορούν να τα αντιμετωπίσουν οι ίδιοι (αυτοί στα ιδιωτικά δεν είχαν καμία ελπίδα αλλά στο ΕΣΥ κανένας δεν μπορεί να τους διώξει). Επίσης σταμάτησε να ψάχνει επιχορηγήσεις από το δημόσιο για υλικά και άλλα αναλώσιμα. Τέλος και το πιο σημαντικό σταμάτησε να επιλέγει αυθαίρετα ποιον ασθενή θα σκοτώσει και ποιον θα σώσει επειδή απλώς δεν υπάρχουν κρεβάτια στην εντατική. Όλα αυτά σου τα λέει ένας νυν εργαζόμενος του ΕΣΥ και πρώην συμβασιούχος ιδιωτικού νοσοκομείου.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

OHTO

Νεοφερμένος

Ο OHTO αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 62 μηνύματα.
Διαφωνώ ο μέσος φοιτητής δεν είναι φτωχός και πάει φροντιστήριο. Αφού ο μέσος φοιτητής δίνει λεφτά σε φροντιστήρια μπορεί να τα δίνει και στο πανεπιστήμιο. Έτσι αντί τα λεφτά να τα παίρνουν ιδιώτες θα πηγαίνουν στο ίδιο το πανεπιστήμιο. Αν υπάρχουν ιδιωτικά πανεπιστήμια ο ανταγωνισμός θα μειωθεί και δεν θα υπάρχει λόγω για φροντιστήριο.

Αυτό που λες δεν ισχύει σε σημαντικό ποσοστό. Ότι δίνει πολλά λεφτά σε φροντηστήρια δεν σημαίνει ότι του περισεύουν. Απλά έχει την λογική να τα δώσει όλα (χρήμα και κόπο) μια χρονιά, να μπει εκεί που θέλει και μετά καθάρισε. Το τι αμάν τραβάει ο κάθε γονιός όταν το παιδί του βρίσκεται στην τελευταία τάξη του λυκείου για να βρει τα λεφτά του φροντιστηρίου δεν μπορεί να το ξέρει κανείς παρά μόνο εκείνος.

Mέσω των γενικών συνελεύσεων κάνουν ότι θέλουν. Με ποια λογική στα ιδιωτικά θα πηγαίνουν άτομα χαμηλού μορφωτικού επιπέδου; Μην τα συγκρίνεις με τα σημερινά κολλέγια (που είναι παραρτήματα ξένων) όπου όσοι πάνε είναι απλώς κορόιδα (αφού σπουδάζουν πρακτικά χωρις να αποκτούν επαγγελατικά δικαιώματα).

Με την λογική ότι δεν θα υπάρχουν εισαγωγικές εξετάσεις. Αν τα κολέγια θεσμοθετήσουν εξετάσεις για τους εισακτέους τους (όπως στο εξωτερικό) τότε αλλάζω γνώμη.

Οι πανελλαδικές είναι απλά ένας διαγωνισμός τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο. Ο γονιός που το παιδί του δεν έχει περάσει σε ελληνικό πανεπιστήμιο μέσω των πανελλαδικών (είτε πλούσιος, είτε φτωχός) το βρίσκω φασιστικό να πληρώνει μέσω της εφορίας γι αυτά (τις σπουδές των άλλων παιδιών).

Δεν πάει να περάσει πρώτο στη σχολή κάποιος. Σημασία έχει πως τα πηγαίνει στα μαθήματα της σχολής.

Και ο γονιός του παιδιού που βρίσκεται στο πανεπιστήμιο πληρώνει το επίδομα ανεργίας του παιδιού που δεν μπήκε στο πανεπιστήμιο, έφτασε 25 χρονών και ακόμα να βρει κάτι να κάνει. Τώρα δεν είναι φασιστικό αυτός ο γονιός να πληρώνει την αποτυχία αυτού του παιδιού τόσο να μπει σε μια σχολή όσο και να βρει κάποια δουλειά?

Αν δεν μπορει να λύσει ενα ολοκλήρωμα πως θα γίνει μηχανικός; Αν δεν ξέρει βιολογία πως θα γίνει γιατρός; Σημασία δεν έχει να τα γνωρίζει πριν την είσοδο στη σχολή αλλά αφου αποφοιτήσει από αυτή.

Μα άμα δεν ξέρεις βασικά μαθηματικά και βασική βιολογία που πας ρε καραμήτρο να γίνει μηχανικός ή γιατρός? Θα σου κοπανήσουν κάτι τόμους με πολύ πιο προχωρημένα μαθηματικά (το ξέρω εκ πείρας για τον πρώτο τομέα) θεωρώντας δεδομένο ότι κατέχεις στο άριστο τις γνώσεις του λυκείου, εσύ δεν θα τα ξέρεις και μέχρι να πας να τα μάθεις και να επιστρέψεις στα του κολεγίου θα έχεις χάσει καμιά χρόνιά σίγουρα (που αμφιβάλλω αν οι περισσότερο μπουν καν στον κόπο),

H τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης. Η Βασική παιδεία στην Ελλάδα είναι μέχρι Γ Γυμνασίου (προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να είναι μέχρι Γ Λυκείου). Όπως φασιστικό είναι να πληρώνουν μέσω της εφορία οι ιδιωτικοί υπάλληλοι την υγεία των δημοσίων υπαλλήλων (σου το λέει νυν δημόσιος υπάλληλος) ενώ αυτοί είναι αναγκασμένοι να βολεύονται με το ΙΚΑ.

Το ότι πληρώνει ένας ιδιωτικός υπάλληλος την εφορία δεν πάει να πει ότι αυτά τα λεφτά πάνε στην υγεία του δημοσίου υπαλλήλου. Δεν σημαίνει όμως και ότι δεν πάνε. Τώρα το πως διαχειρίζεται τους φόρους το κράτος είναι μια άλλη ιστορία.

O γιατρός που από το ΕΣΥ πήγε σε ιδιωτικό νοσοκομείο σταμάτησε να ασχολείται με συνδικαλιστικά (δεν υπάρχει άλλο τρόπος για να ανέβεις) και να ασχολειται με ηλίθια περιστατικά που τους τα στέλνουν οι ΕΣΥτες της επαρχίας γιατί δεν μπορούν να τα αντιμετωπίσουν οι ίδιοι (αυτοί στα ιδιωτικά δεν είχαν καμία ελπίδα αλλά στο ΕΣΥ κανένας δεν μπορεί να τους διώξει). Επίσης σταμάτησε να ψάχνει επιχορηγήσεις από το δημόσιο για υλικά και άλλα αναλώσιμα. Τέλος και το πιο σημαντικό σταμάτησε να επιλέγει αυθαίρετα ποιον ασθενή θα σκοτώσει και ποιον θα σώσει επειδή απλώς δεν υπάρχουν κρεβάτια στην εντατική. Όλα αυτά σου τα λέει ένας νυν εργαζόμενος του ΕΣΥ και πρώην συμβασιούχος ιδιωτικού νοσοκομείου.

Εδώ, όντας άσχετος με τον χώρο των νοσοκομείων, δεν μπορώ να προσθέσω κάτι. Σίγουρα ξέρεις καλύτερα.

1. Μη θεοποιείς τόσο τους καθηγητές, θα απογοητευτείς.
2. Δε ξέρω τι κατάλαβες, αλλά δεν αναφέρθηκα σε σένα. Γενικότερο σχόλιο επί του νήματος ήταν.
1) Γιατί? Αν είναι να μιλάς χωρίς επιχειρήματα μην το κάνεις καθόλου! Πετώντας μια φράση, έτσι γενική και αόριστη, για ένα τόσο σημαντικό θέμα είναι τουλάχιστον ανεύθυνο να μην το υποστηρίζεις έστω και στο ελάχιστο.
2) Δεν ξέρω αν το κατάλαβες αλλά δεν με ενδιαφέρει σε ποιον απευθήνεσαι. Με ενδιαφέρει ότι πετάς κάτι που σου ήρθε στο μυαλό και όποιον πάρει ο χάρος.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 0 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top