fockos
Επιφανές μέλος
Δυστυχώς αυτό που φοβόμασταν όλοι τα τελευταία χρόνια έγινε. Πήρε τα δικαιώματα οικονομόγου απόφοιτος κολλεγίου όταν την ίδια στιγμή (όπως έχω εντύπωση) αυτά τα δικαιώματα αυτά δεν τα παίρνουν οι απόφοιτοι αντίστοιχων ΤΕΙ. Με λίγα λόγια αυτό σημαίνει ότι κάποιος με λιγότερο χρόνο σπουδών και πολύ λιγότερες διδακτικές ώρες αποκτά τα ίδια επαγγεματικά δικαιώματα με κάποιον απόφοιτο ελληνικού απόφοιτου πανεπιστημίου η ΤΕΙ. Την ίδια στιγμή αρκετά πανεπιστήμια ή ΤΕΙ της Χώρας μας δεν έχουν ούτε τα βασικά επαγγελματικά δικαιώματα που τους αναλογούν. Ελπίζω οι φοιτητικοί σύλλογοι να μην το άφησουν να περάσει στο ντούκου και να αρχισουν κινητοποιήσεις.ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Αναγνωρίζουμε ότι η κ. Μ. Σ. , έχοντας αποκτήσει τα επαγγελματικά προσόντα του Οικονομολόγου στη Γαλλία, έχει τη δυνατότητα να ασκήσει στην Ελλάδα το ίδιο επάγγελμα υπό τις αυτές προϋποθέσεις που το ασκούν και οι Έλληνες πολίτες. Μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιεί τον Ακαδημαϊκό τίτλο που απέκτησε στο κράτος μέλος προέλευσης.»
Αυτό αναφέρει απόφαση Συμβουλίου Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων(ΣΑΕΠ) την οποία παρέλαβε η απόφοιτη Κολεγίου
της οποίας τo τετραετές πτυχίο (Maitrise) το απένειμε το Δημόσιο Γαλλικό Πανεπιστήμιο Paris 13 σε φοιτήτρια του Γαλλικού Κολλεγίου IdEF.
Οι σπουδές για την απόκτηση του τετραετούς Eθνικού Γαλλικού Πτυχίου (Maîtrise) έγιναν στην Αθήνα, στο Γαλλικό Κολλέγιο IdEF.
Κατόπιν τούτου, ο Πρόεδρος του IdEF κύριος Ε. Αμαργιανάκης
Εκφράζει την ικανοποίηση του για την απόφαση του ΣΑΕΠ, η οποία, έστω και με καθυστέρηση δεκαετίας, επικύρωσε τη νομιμότητα της σύμπραξης του Δημόσιου Γαλλικού Πανεπιστημίου Paris 13 με το Γαλλικό Κολλέγιο IdEF, το οποίο χαρακτηρίζει ως «παράρτημα του Πανεπιστημίου Paris 13 στην Ελλάδα»
Τονίζει ότι οι φοιτητές του Paris 13-IdEF μπορούν να κάνουν όλες τις σπουδές τους στην Ελλάδα ή ένα μέρος στην Ελλάδα και ένα μέρος στο Δημόσιο Γαλλικό Πανεπιστήμιο Paris 13 στο Παρίσι, η μετάβαση στο οποίο γίνεται αυτόματα και με δωρεάν φοίτηση.
Καλεί τους πτυχιούχους Paris13-IdEF παρελθόντων ετών, που δεν υπέβαλαν αίτηση, να υποβάλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο ΣΑΕΠ για την επαγγελματική αναγνώριση των τίτλων τους.
Ενημερώνει τους πτυχιούχους ότι, αν χρειαστούν νομική βοήθεια μπορούν να αποτείνονται στην ειδική ομάδα Νομικών του IdEF.
Επιπροσθέτως ο Πρόεδρος του IdEF καλεί τον Πρόεδρο του ΔΟΑΤΑΠ, κύριο Αθανάσιο Αθανασίου,
Να εκδώσει απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΔΟΑΤΑΠ σύμφωνα με την οποία και κατ’ αναλογία με το ΣΑΕΠ, δεν θα εξετάζεται πλέον ο τόπος τέλεσης των σπουδών πτυχιούχων ομοταγών πανεπιστημίων της Ε.Ε., δεδομένου ότι, τα franchised διπλώματα έχουν την ιθαγένεια του κράτους - μέλους που τα απονέμει και δεν συνιστούν Ελληνικούς τίτλους σπουδών.
Κατατέθηκαν στο υπ. Παιδείας 222 αιτήσεις
για αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων
Στο μεταξύ όπως είχε αποκαλύψει το www.likio.gr πριν ένα μήνα , μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2010 υποβλήθηκαν προς το υπουργείο Παιδείας διακόσιες είκοσι δύο αιτήσεις για αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων από αιτούντες με σπουδές σε Κολλέγια.
Από αυτές έχουν εξεταστεί από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων, το ΣΕΑΠ, εκατόν ογδόντα τέσσερις και οι υπόλοιπες τριάντα οκτώ αιτήσεις βρίσκονται υπό επεξεργασία και θα υποβληθούν προς εξέταση, μόλις οι φάκελοι των αιτούντων συμπληρωθούν με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Πρακτικά τυπικά με αυτήν την κίνηση νομιμοποιήθηκαν τα κολλέγια ως πανεπιστήμια...... Επίσημα δεν αναγνωρίστηκαν επειδή αναγνωρίζονται μόνο τα επαγγελματικά δικαιώματα και όχι τα ακαδημαικά (ωραία τρύπα του νόμου βρήκαν)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ & ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ*Περίμενε...Γιατί λιγότερα χρόνια σπουδών...;Από ότι βλέπω, τετραετούς φοίτησης λέει! Και νομίζω ότι εκεί πατάνε!
Το IUP του Paris 13 παράγει εξειδικευμένους πτυχιούχους στον τραπεζικό, χρηματοοικονομικό και ασφαλιστικό τομέα.
Είναι η τελευταία λέξη του γαλλικού εκπαιδευτικού συστήματος, που ιδρύθηκε με τη συμμετοχή της Ένωσης Γαλλικών Τραπεζών και της Γαλλικής Ένωσης Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων το 1992.
Πρόκειται για πενταετή κύκλο σπουδών, τρία έτη για το πτυχίο και δύο έτη για το master, που στοχεύει στην κατάρτιση υψηλόβαθμων στελεχών για τράπεζες, οργανισμούς και διοικητικά συμβούλια επιχειρήσεων. Η υψηλή απορροφητικότητα των πτυχιούχων έχει καταστήσει το IUP μια από τις πιο περιζήτητες σχολές στον τομέα στη διοίκησης επιχειρήσεων.
πηγή: https://www.idef.gr/idefgr/sxolh_eco.htm#2
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Θυμάμαι πολύ έντονα ότι άλλαζαν τα προγράμματα σπουδών για να έχουν τα ίδια χρόνια με τα ελληνικά πανεπιστήμια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isaak
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Εδω μέχρι και πριν λίγες μέρες δεν αναγνωρίζανε ούτε τα προπτυχιακά. Θα αναγνώριζαν τα μεταπτυχιακά.να σας ρψτήσω κάτι; Τα μεταπτυχιακά από πανεπιστημια που συνεργάζονται με τα κολέγια εδώ αναγνωρίζονται από το ΔΟΑΤΑΠ?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Υπήρχαν πολύ έντονες πιέσεις από την ΕΕ να γίνει επιτέλους η αναγνώριση και η εξίσωση. Μόνο που δεν πρέπει πάλι να πάμε σε αναταραχές και χαμούς, αυτό θα ενισχύσει ακόμα πιο πολύ την άποψη ότι είμαστε μπ*****α!
Πρέπει να γίνει κάτι στην πράξη!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Καταλήψεις που σταματάνε με το που δημιουργηθεί κίνδυνος να χαθεί το εξάμηνο δεν είναι κινητοποίηση είναι καθισιό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Προσωπικά δεν είμαι εντελώς κάθετος στα ιδιωτικά πανεπιστήμια αλλά στα ιδιωτικά παραρτήματα τους. Δεν μπορεί να θεωρείται πανεπιστήμιο, 2 ορόφοι που έχουν νοικιαστεί σε μια πολυκατοικία και ένα ποσοστό του διδακτικού προσωπικού να μην έχει ούτε διδακτορικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Revekka
Τιμώμενο Μέλος
Τώρα, θα μου πει κάποιος "ποιος θα κρίνει το επίπεδο;" ή "έχουν όλα τα ελληνικά το αντίστοιχο επίπεδο;"...Αλήθεια είναι και αυτά..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Δεν ξέρω.
Προσωπικά δεν είμαι εντελώς κάθετος στα ιδιωτικά πανεπιστήμια αλλά στα ιδιωτικά παραρτήματα τους. Δεν μπορεί να θεωρείται πανεπιστήμιο, 2 ορόφοι που έχουν νοικιαστεί σε μια πολυκατοικία και ένα ποσοστό του διδακτικού προσωπικού να μην έχει ούτε διδακτορικό.
ενώ στα Ελληνικά Πανεπιστήμια ένα ποσοστό μελών ΔΕΠ έχουν ως δημοσιεύσεις την διδακτορική διατριβή τους μόνο και η διδακτορική διατριβή τους μπορεί να είναι αντίγραφο κάποιας άλλης...
βλέπεις στο κομματικό πασοκικό κράτος του 1981, όλα ήταν εφικτά...
πάντως Τμήμα Μαθηματικών ή Ιατρικής ή Πολυτεχνείο και γενικά σοβαρές επιστήμες, σε Κολλέγιο δεν πρόκειται να υπάρξουν...για ευνόητους και τεχνικούς λόγους
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Για ποιο λόγο δεν θα υπάρξουν ιδιωτικά τμήματα Μαθηματικών ή Ιατρικής ή Πολυτεχνείο και γενικά σοβαρές επιστήμες; Στην Κύπρο που έχουν ιδρυθεί ήδη ιδιωτικά πανεπιστήμια πριν λίγα χρόνια ένα από αυτά ανακοίνωσε ότι από του χρόνου 2011-2012 θα ιδρυσεί τη πρώτη σχολή ιατρικής στην Κύπρο. Και όλα αυτά όταν πρόεδρος της Κύπρου είναι ένας κουμουνιστής (Χριστόφιας).
Όχι μόνο θα υπάρξουν τέτοιες ιδιωτικές σχολές αλλά με την τωρινή κατάσταση δεν θα μπορούν να συγκριθούν με τα αντίστοιχα δημόσια ΑΕΙ ΤΕΙ σε ποιότητα. Κανένας σοβαρός καθηγητής δεν θα κάτσει σε δημόσιο πανεπιστήμιο όταν του προσφέρουν τα 10πλάσια για να διδάξει σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Θα μας μείνουν όπως λες μόνο αυτοί που μοναδική δημοσίευση τους είναι το διδακτορικό τους. Από τη στιγμή που επιτραπεί η ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων πρέπει άμεσα να εφαρμοστούν δίδακτρα στα δημόσια πανεπιστήμια ως μέσο χρηματοδήτησης για να αυξηθεί ο μισθός των μελών ΔΕΠ για να δελεαστούν και να μην την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια από τα δημόσια ιδρύματα. Με λίγα λόγια αν τα πράγματα στα δημόσια πανεπιστήμια παραμένουν έχουν αυτή θα είναι η τελική ταφόπλακα στη δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το πιο χαζό από όλα είναι ότι για να ιδρύσει κάποιος πανεπιστήμιο στην Ελλάδα θα πρέπει να λειτουργεί ως παράρτημα ενός πανεπιστημιου του εξωτερικού (με άλλα λόγια δεν μπορεί να είναι αυτόνομο). Αντίθετα στη Κύπρο φτιάχτηκαν εξολοκλήρου καινούρια πανεπιστημια που έχουν ως έδρα την Κύπρο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι τα λεφτά που πληρώνουν οι φοιτητές εκεί μένουν εξολοκλήρου στη Χώρα και δεν πάει στις τσέπες επιχειρηματιών του εξωτερικού.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Δεν έχουν όλοι τα λεφτά να στείλουν το τέκνο τους σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Αυτό το παιδί όμως μπορεί να είναι πολύ έξυπνο, ικανό και άριστο σε αυτό που θέλει να σπουδάσει και θα το κάνει στο δημόσιο πανεπιστήμιο για οικονομικούς λόγους. Ο Καθηγητής με Κ κεφαλαίο που έχει πάθος με την επιστήμη του μην νομίζετε ότι θα φύγει από το δημόσιο πανεπιστήμιο επειδή θα του κουνήσουν 2 μοβ παραπάνω στην μούρη. Και αυτό γιατί ξέρει ότι αν στο δημόσιο πανεπιστήμιο το 10% των εισακτέων πραγματικά αξίζει να το διδάξει στο ιδιωτικό αυτό το ποσοστό είναι, περίπου, 1%.
Και ο λόγος είναι απλός. Δεν υπάρχουν, από όσο ξέρω από γνωστούς, εξετάσεις για να μπεις σε κολλέγιο. Ένας φίλος μου σπουδάζει σε αυτού του είδους την τριτοβάθμια εκπαίδευση και μου λέει ότι εκεί μέσα είναι όλοι εντελώς αδιάφοροι για αυτό που σπουδάζουν (παιδιά εύπορων οικογενειών) και ήρθαν επειδή απέτυχαν στις πανελλήνιες αλλά θέλουν να έχουν ένα "χαρτί" στα χέρια τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
φέτος που πάει να μπει μια τάξη στο κοτέτσι με μηδενισμό γραπτών με σκονάκια, σφίξαν τα λουριά για πολλούς φοιτητές που δεν έπρεπε να ήταν κανονικά φοιτητές!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Ένας φίλος μου σπουδάζει σε αυτού του είδους την τριτοβάθμια εκπαίδευση και μου λέει ότι εκεί μέσα είναι όλοι εντελώς αδιάφοροι για αυτό που σπουδάζουν (παιδιά εύπορων οικογενειών) και ήρθαν επειδή απέτυχαν στις πανελλήνιες αλλά θέλουν να έχουν ένα "χαρτί" στα χέρια τους.
Τρανό παράδειγμα το Harvard,το Berkley,το ΜΙΤ,το Yale...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Όλοι οι προλαλήσαντες ξεχνάτε κάτι πολύ σημαντικό. Τον φοιτητή.
Δεν έχουν όλοι τα λεφτά να στείλουν το τέκνο τους σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο. Αυτό το παιδί όμως μπορεί να είναι πολύ έξυπνο, ικανό και άριστο σε αυτό που θέλει να σπουδάσει και θα το κάνει στο δημόσιο πανεπιστήμιο για οικονομικούς λόγους. Ο Καθηγητής με Κ κεφαλαίο που έχει πάθος με την επιστήμη του μην νομίζετε ότι θα φύγει από το δημόσιο πανεπιστήμιο επειδή θα του κουνήσουν 2 μοβ παραπάνω στην μούρη. Και αυτό γιατί ξέρει ότι αν στο δημόσιο πανεπιστήμιο το 10% των εισακτέων πραγματικά αξίζει να το διδάξει στο ιδιωτικό αυτό το ποσοστό είναι, περίπου, 1%.
To δημόσιο πανεπιστήμιο αυτή τη στιγμή έχει ένα αρνητικό τις κομματικές φοιτητικές παρατάξεις. Πραγματικά κάνουν ότι θέλουν και κανένας δεν μπορει να τις σταματήσει. Ο καθηγητής με Κ θα παραμείνει καθηγητής με Κ κεφαλαίο και στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο να διδάξει. Και εντάξει ξεχνώ τα μέλη ΔΕΠ με Κ κεφαλαίο που τουλάχιστον παίρνουν έναν σεβαστό ποσό (που είναι πολύ λιγότερα από αυτά που μπορούσαν να παίρνουν σε ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο) οι υπόλοιποι εργαζόμενοι που αρκετοί δουλεύουν με χαμηλούς μισθούς (π.χ. διδακτορικοί, μεταδιδακτορικοί ερευνητές, επιστημονικοί συνεργάτες κ.λπ.). που με τα ποσά που παίρνουν πολλές φορές δεν επαρκούν για να συντηρήσουν τον εαυτό τους τι θα κάνουν θα μείνουν στο δημόσιο πανεπιστήμιο και θα ψαχνονται για υποτροφίες;
Επίσης με ποια λογική οι φοιτητές των ιδιωτικών πανεπιστήμιων δεν θα αξίζουν σε σχέση με τους φοιτητές των δημόσιων. Ίσα ίσα οι πρώτοι επέλεξαν την σχολή τους και δεν επέλεξε τι θα φοιτήσουν η διαδικασία των πανελλαδικών.
Κακά τα ψέματα αν θέλουμε ανταγωνιστικό δημόσιο πανεπιστήμιο πρέπει να βρεθεί σοβαρή χρηματοδότηση. Εδώ ΕΑΑΚ/ΠΚΣ κ.λπ. λένε έξω οι εταιρείες από τα πανεπιστήμια. Θεωρώ αδικία τη χρηματοδότηση που απαιτείται να τη πληρώσει πάλι ο μέσος φορολογούμενος πολίτης ειδικά το δικό του παιδί δεν σπουδάζει στα ελληνικά πανεπιστήμια επειδή δεν έγραψε καλά στις πανελλαδικές. Το πιο δικαιο είναι η χρηματοδότηση αυτή να βρεθεί με δίδακτρα (να πληρώνει το πανεπιστήμιο αυτός που το χρησιμοποιεί). Στους καλούς (αυτοί που στα έτη τους είναι πρώτοι) τότε και μόνο τότε το πανεπιστήμιο να τον αφήνει να σπουδάσουν δωρεάν (το πανεπιστήμιο επενδύει πάνω σε ένα φοιτητή που μελλοντικά υπολογίζει να το διαφημίσει). Το ίδιο φυσικά μπορούν να κάνουν και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Επίσης τα δίδακτρα θα έχουν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό των καταλήψεων.
Επαναλαμβάνω αν δεν γίνουν σοβαρές αλλαγές στη δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση η ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων θα είναι το τέλος τους. Κάτι αντιστοιχο έγινε με την εξέλιξη του Ε.Σ.Υ μετά την ίδρυση των ιδιωτικών νοσοκομείων. Ένα μεγάλο ποσοστό καλών γιατρών έφυγε από τα δημόσια νοσοκομεία και πήγε στα ιδιωτικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Φιλιον_Τερας
Διάσημο μέλος
o καθηγητης με Κ θα πηδαει οταν του λεει να πηδηξει ο εργοδοτης του, στο δημοσιο πανεπιστημιο δεν υπαρχουν αυτοι οι συσχετισμοιΟ καθηγητής με Κ θα παραμείνει καθηγητής με Κ κεφαλαίο και στο ιδιωτικό πανεπιστήμιο να διδάξει.
οπως για παραδειγμα το λαικο;Ένα μεγάλο ποσοστό καλών γιατρών έφυγε από τα δημόσια νοσοκομεία και πήγε στα ιδιωτικά.
[
τι σημασια εχει ακριβως, το γεγονος οτι ισα ισα επελεξαν την σχολη τους αυτοι, με το ζητημα της ποιοτητας των σπουδων;Επίσης με ποια λογική οι φοιτητές των ιδιωτικών πανεπιστήμιων δεν θα αξίζουν σε σχέση με τους φοιτητές των δημόσιων. Ίσα ίσα οι πρώτοι επέλεξαν την σχολή τους και δεν επέλεξε τι θα φοιτήσουν η διαδικασία των πανελλαδικών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.