Praxis
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ioannaion
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jims
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Arianara S3
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Πύρος
Τιμώμενο Μέλος
Εάν η Κοινωνιολογία προϋποθέτει ΜΟΝΟ κατανόηση και ''με δικά μου λόγια'' τότε δυσκολότερο είναι τα Λατινικά
Πιο χρησιμο για κοινωνικες-πολιτικες κλπ σχολές, είναι η Κοινωνιολογία
Πιο χρήσιμο για κλασικές και φιλολογικες σχολες είναι τα Λατινικά..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 210267
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Avalon12
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Nihilist
Τιμώμενο Μέλος
Η ύλη των λατινικών είναι πολύ μικρή, οριοθετημένη και πεπερασμένη(σε αντίθεση πχ με το άγνωστο των αρχαίων). Βγαίνει γρήγορα και συνολικά απαιτεί το λιγότερο διάβασμα σε σχέση με τα υπόλοιπα εξεταζόμενα μαθήματα. Η αποστήθιση αφορά μικρά κείμενα και μεμονωμένες λέξεις και ασφαλώς δε θα συγκρίνεται με την παπαγαλία που θα απαιτεί η κοινωνιολογία. Οι συντακτικές ασκήσεις απαιτούν σίγουρα κρίση(όπως και τα πάντα άλλωστε), αλλά όχι και τίποτα σπουδαίο. Αλίμονο να μην μπορεί κάποιος να καταλάβει πώς συμπτύσσονται ή αναλύονται οι μετοχές. Απλούστερο και από άλγεβρα γυμνασίου. Εξάλλου, οι μετοχές είναι ευάριθμες και δεν είναι λίγοι εκείνοι που απλώς απομνημονεύουν πώς αναλύονται, οπότε δεν προϋποτίθεται καν αυτό το ελάχιστο κριτικής σκέψης. Έπειτα, στις εξετάσεις ο διαβασμένος ολοκληρώνει το διαγώνισμα σε 40 λεπτά το αργότερο, οπότε δεν υπάρχει καμία χρονική πίεση. Το 19+ είναι εξασφαλισμένο, αν αποφευχθούν οι απροσεξίες. Ενδεικτικές είναι οι πολύ υψηλές επιδόσεις των υποψηφίων. Οι σωστές απαντήσεις είναι αντικειμενικές, επομένως δε χωρεί ο υποκειμενισμός τού ανθρώπινου παράγοντα και οι βαθμολογίες είναι πάντοτε δίκαιες.
Για την εξέταση της κοινωνιολογίας δεν έχουμε απτά στοιχεία, αλλά σε αδρές γραμμές μπορούμε να συναγάγουμε ορισμένα τεκμαρτά χαρακτηριστικά από τις μέχρι τώρα ενδείξεις. Η παπαγαλία ασφαλώς θα είναι εξουθενωτική, ειδικά σε συνδυασμό με εκείνη τής ιστορίας. Η χρονική πίεση, κατά τη διάρκεια της εξέτασης, μεγάλη. Αν σκεφτούμε μάλιστα ότι η κοινωνιολογία θα έπεται της ιστορίας, πολλοί θα έχουν προβλήματα να γράψουν γρήγορα. Γιατί πραγματικά, όταν γράφεις ιστορία, το χέρι σου υφίσταται βιασμό και αργεί να συνέλθει για κάποιο διάστημα Εφόσον θα απαιτείται σχολιασμός άγνωστων πηγών, θα είναι ανάγκη ο υποψήφιος να διαθέτει όχι μόνο ευρύτερες εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, αλλά και οξυμένη κρίση, προκειμένου να κάνει σωστή σύνθεση. Επίσης, αντικειμενικά σωστές απαντήσεις δε θα υπάρχουν. Και η ρευστότητα είναι βέβαια στοιχείο επιπλέον δυσκολίας.
Βέβαια, ο όλος προβληματισμός έχει αποκλειστικά ακαδημαϊκό ενδιαφέρον και στερείται πρακτικής σημασίας, εφόσον όλοι οι μαθητές θα εξετάζονται στο ίδιο μάθημα - φέτος λατινικά, του χρόνου και επέκεινα κοινωνιολογία. Φαντάζομαι θα υπάρξει ειδικό καθεστώς για τα παιδιά που θα δώσουν δεύτερη χρονιά το 2020, όπως συνέβη και κατά τη μετάβαση από το σύστημα με τα έξι μαθήματα στο ισχύον με τα τέσσερα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 10 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...