nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Γιατί και σε αυτή τη φιλότιμη προσπάθεια θα πρέπει να αναφερόμαστε ότι παίζει "ξέπλυμα χρήματος"; Γιατί δεν μας κάνει εντύπωση η αδιαφορία της Ελληνικής κοινωνίας απέναντι στον ανθρωπισμό;
nPb μόνο σου έθαψες το θεσμός λίγα post πιο πάνω. Αν δεν είναι ξέπλυμα χρήματος μπορείς να μου εξηγήσεις που πανε αυτά τα 50.000 ευρώ;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Nαι αλλά αυτό που κολλάει; Το αν υπάρχει ξέπλυμα, η ευρύτερη κοινωνία π.χ. γονείς, μαθητές, πώς συνδέεται;
Από τη στιγμή που υπάρχει ξέπλυμα χρήματο σταματά να είναι φιλότιμη προσπάθεια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 991793
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
jj!
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Το να κατηγορείς npb τα παιδιά ή τους γονείς είναι η εύκολη λύση ή δυσκολή είναι να βρεις τον τρόπο
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Μέσα στο΄έργο του δασκάλου είναι και να επιβάλλει την ησυχία και την προσοχή στην τάξη του. Αν δε το κάνει αυτό κάνεις ζημία όχι μόνο στα παιδιά που κάνουν φασαρία αλλά και στα άλλα παιδιά που προσέχουν.
Το να κατηγορείς npb τα παιδιά ή τους γονείς είναι η εύκολη λύση ή δυσκολή είναι να βρεις τον τρόπο
Ε κάτσε λίγο ρε Φόκο, άνθρωπος είναι και ο δάσκαλος, όχι υπερήρωας. Συμφωνώ ότι πρέπει να μπορεί να επιβάλλεται όσο είναι εφικτό, αλλά αν το γενικότερο κλίμα είναι απαξιωτικό και από παιδιά και από γονείς, πόσα να κάνει; Από ένα σημείο και μετά τον χτυπάει και στο φιλότιμο, σου λέει εγώ κάνω τόση προετοιμασία και έρχομαι εθελοντικά και συ με μειώνεις έτσι;
Εγώ αν εντόπιζα σε ένα τμήμα με 5 π.χ. μαθητές, 1 ο οποίος φαινόταν να ενδιαφέρεται και να έχει ανάγκη το μάθημα, θα μίλαγα στο μαθητή αυτό μήπως τον βλέπω κάποιες ώρες εξτρά, για απορίες και οτιδήποτε βοηθητικό. Και θα του έλεγα να μην έρχεται καν στο ομαδικό μάθημα, αφού προφανώς αμφίβολο ότι θα ωφελείται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Ε κάτσε λίγο ρε Φόκο, άνθρωπος είναι και ο δάσκαλος, όχι υπερήρωας. .
Kαι στον ιατρο ισχύει αυτό. Στο αγροτικό εφόσον κάνεις εφημερίες στα ΤΕΠ του νοσοκομείου θα σου έρχονται άνθρωποι και θα σου λένε βλακείες (πχ να απαιτούν να εξεταστούν από επιμελητή, ή να κάνουν εισαγωγή), ή να μπαίνουν αυθαίρετα μέσα ενώ υπάρχουν απειλητικό για την ζωή περιστατικό και εγώ δε τα καταφέρνω καλά σε αυτό αλλά είναι κάτι που σιγά σιγά χτίζεται με την εμπειρία.
Δυστυχώς στα λειτουργήματα όπως του Δασκάλου και του ιατρού είναι πολύ δύσκολο να διαχειριστούμε μερικά πράγματα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Μέσα στο΄έργο του δασκάλου είναι και να επιβάλλει την ησυχία και την προσοχή στην τάξη του. Αν δε το κάνει αυτό κάνεις ζημία όχι μόνο στα παιδιά που κάνουν φασαρία αλλά και στα άλλα παιδιά που προσέχουν.
Το να κατηγορείς npb τα παιδιά ή τους γονείς είναι η εύκολη λύση ή δυσκολή είναι να βρεις τον τρόπο
Αν θεωρεις οτι ευθυνεται ο npb και ο καθε npb θα ηθελα να δω τι θα εκανες στην θεση του οταν απο τα 10 παιδια τα 2 θα προσεχαν
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Αν θεωρεις οτι ευθυνεται ο npb και ο καθε npb θα ηθελα να δω τι θα εκανες στην θεση του οταν απο τα 10 παιδια τα 2 θα προσεχαν
Αντιμετωπίζω παρόμοια κατάσταση στο νοσοκομείο. δεν είναι εύκολο και δε τα καταφέρνω. 'Ομως αν δε προσφέρω ιατρικές υπηρεσίες γιατί ένα, δύο δε με αφήνουν κάνω καλά την δουλειά μου δε θα θεωρούμαι καλός ιατρός. Το να στερείς γνώση σε κάποια παιδιά γιατι΄είναι μερικά που δεν σε αφήνουν να μεταδόσεις την γνώση σε κάνουν όχι καλό δάσκαλο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Kαι στον ιατρο ισχύει αυτό. Στο αγροτικό εφόσον κάνεις εφημερίες στα ΤΕΠ του νοσοκομείου θα σου έρχονται άνθρωποι και θα σου λένε βλακείες (πχ να απαιτούν να εξεταστούν από επιμελητή, ή να κάνουν εισαγωγή), ή να μπαίνουν αυθαίρετα μέσα ενώ υπάρχουν απειλητικό για την ζωή περιστατικό και εγώ δε τα καταφέρνω καλά σε αυτό αλλά είναι κάτι που σιγά σιγά χτίζεται με την εμπειρία.
Δυστυχώς στα λειτουργήματα όπως του Δασκάλου και του ιατρού είναι πολύ δύσκολο να διαχειριστούμε μερικά πράγματα.
Το κοινωνικό φροντιστήριο βασίζεται στην καλή διάθεση και την εθελοντική προσφορά. Το αγροτικό ιατρείο είναι εν μέρει πελατειακή σχέση, και ας μην σε πληρώνει άμεσα ο ασθενής αλλά το δημόσιο. Αυτό στην πρώτη περίπτωση σημαίνει ότι οι δοκιμασίες αντοχής ίσως είναι μεγαλύτερες και ότι πέραν της ηθικής ικανοποίησης για τον 1 που θα σε προσέξει, δεν κερδίζεις τίποτα άλλο. (Και είπα ήδη τι θα έκανα εγώ αν καλούμουν να διαχειριστώ ένα τέτοιο τμήμα με 1/10 να ενδιαφέρονται). Στην 2η περίπτωση κερδίζεις και σε εμπειρία γιατί ΤΕΠ δημόσιου νοσομομείου θα φας στη μάπα πολλά χρόνια (στην ειδικότητα και ίσως και ως ειδικός), σε αντίθεση με τα κοινωνικά φροντιστήρια που είναι μία αρκετά ιδιόρρυθμη δομή και η όποια εμπειρία στη διαχείριση καταστάσεων είναι αρκετά εξατομικευμένη.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Αντιμετωπίζω παρόμοια κατάσταση στο νοσοκομείο. δεν είναι εύκολο και δε τα καταφέρνω. 'Ομως αν δε προσφέρω ιατρικές υπηρεσίες γιατί ένα, δύο δε με αφήνουν κάνω καλά την δουλειά μου δε θα θεωρούμαι καλός ιατρός. Το να στερείς γνώση σε κάποια παιδιά γιατι΄είναι μερικά που δεν σε αφήνουν να μεταδόσεις την γνώση σε κάνουν όχι καλό δάσκαλο.
Καμια σχεση το ενα με το αλλο! Αλλο το να απευθυνεσαι σε 15χρονα που δεν ξερουν τι θελουν με την ζωη τους και τους χτυπαει η εφηβεια!!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Δηλαδή ακουμπάγανε οι γονείς τα 300+ ευρώ το μήνα επί εποχής 2007, στο "κανονικό" φροντιστήριο και τα παιδιά τους πηγαίνανε για να χαζεύουν ή να παίζουν παιχνίδια στην τάξη.
Ήταν δύσκολο να γίνει "μάθημα επιπέδου", ωστόσο είχα βοηθηθεί στα Μαθηματικά, καθώς είχαμε πολύ καλό καθηγητή αλλά και στο να οργανώνω το διάβασμά μου.
Ίσως τα τμήματα αποφοίτων, να έχουν καλύτερο επίπεδο λόγω πιο συνειδητοποιημένων - υποθέτω - υποψηφίων.
Και μια ερώτηση: ξέρετε αν τα κοινωνικά φροντιστήρια δέχονται και απόφοιτους λυκείου, ανεξαρτήτως ηλικίας; Ή δίνουν προτεραιότητα μόνο σε μαθητές και δεν μένει θέση για αποφοίτους; Σκέφτομαι να δοκιμάσω να πάω σε κοινωνικό φροντιστήριο.
Μένω στο Περιστέρι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
#LoveMaths
Τιμώμενο Μέλος
Και μια ερώτηση: ξέρετε αν τα κοινωνικά φροντιστήρια δέχονται και απόφοιτους λυκείου, ανεξαρτήτως ηλικίας; Ή δίνουν προτεραιότητα μόνο σε μαθητές και δεν μένει θέση για αποφοίτους; Σκέφτομαι να δοκιμάσω να πάω σε κοινωνικό φροντιστήριο.
Μένω στο Περιστέρι.
Σκέφτεσαι να ξαναδώσεις Πανελλήνιες ενώ είσαι ήδη φοιτητής;
Δεν ξέρω να σου απαντήσω στην ερώτησή σου δυστυχώς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Scandal
Διαχειριστής
Νιιι Περισσότερα περιγράφω εδώ.Σκέφτεσαι να ξαναδώσεις Πανελλήνιες ενώ είσαι ήδη φοιτητής;
Δεν ξέρω να σου απαντήσω στην ερώτησή σου δυστυχώς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Αντί να δώσουν τα λεφτά σε ιδιωτικά φροντιστήρια για να δώσουν υποτροφίες στα παιδιά που το έχουν ανάγκη έφτιαξε ο κάθε Δήμος "κοινωνικά" φροντιστήρια για να φάνε τα λεφτά του ΕΣΠΑ οι δήμοι.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Ερινύς
Τιμώμενο Μέλος
Σκάνδαλο αυτός ο θεσμός.
Αντί να δώσουν τα λεφτά σε ιδιωτικά φροντιστήρια για να δώσουν υποτροφίες στα παιδιά που το έχουν ανάγκη έφτιαξε ο κάθε Δήμος "κοινωνικά" φροντιστήρια για να φάνε τα λεφτά του ΕΣΠΑ οι δήμοι.
Μην ξεχνάς ότι τα φροντιστήρια είναι παραπαιδεία. Αναγνωρισμένη μεν και κλείνουμε τα μάτια όταν ξεφυτρώνουν περισσότερα φροντιστήρια σαν μανιτάρια, παραπαιδεία δε. Δεν μπορεί το κράτος να στηρίξει ιδιωτικές επιχειρήσεις που ουσιαστικά αναπληρώνουν πράγματα που έπρεπε να διδάσκονται επαρκέστερα στα δημόσια σχολεία. Έτσι ανοίγει τα κοινωνικά φροντιστήρια, τα βαφτίζει "ενισχυτική διδασκαλία", τα έχει δωρεάν και μπορούν σε αυτά να διδάξουν όλοι οι εκπαιδευτικοί (σε αντίθεση με τα φροντιστήρια που *υποτίθεται* δεν μπορείς να έχεις και θέση στο δημόσιο). Και ξέρουμε πολύ καλά ότι "όλοι οι εκπαιδευτικοί" είναι κατά βάση νέα παιδιά που δεν μπορούν να απασχοληθούν αλλού (στο δημόσιο; ας γελάσουμε) ή ζουν με ψίχουλα από ιδιαίτερα, ή συνταξιούχοι 150 χρονών που θυμήθηκαν ότι κάποτε ήταν δάσκαλοι και τους έπιασε νοσταλγία. Όλοι οι άλλοι είναι βολεμένοι είτε σε σχολεία, είτε σε φροντιστήρια είτε με ιδιαίτερα. Οπότε τα μεν παιδιά που δεν μπορούν να πληρώσουν οι γονείς τους "κανονικό" φροντιστήριο αφήνονται στα χέρια άπειρων πλην πρόθυμων νέων εκπαιδευτικών, οι δε εκπαιδευτικοί αποκτούν εμπειρία και κάτι να ενισχύσουν το βιογραφικό τους και να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί, απλά αφιλοκερδώς. Είναι ένας θεσμός win-win, και αν θες να μιλήσουμε για τα σκατά του κράτους πρέπει να πιάσουμε το πρόβλημα εν τη γενέσει του, δηλαδή γιατί χρειάζονται τα φροντιστήρια από την Α' δημοτικού ή γιατί κάθε χρόνου αποφοιτούν ΤΟΣΟΙ νέοι άνθρωποι από 200.000 παραπλήσια τμήματα της χώρας και δεν μπορούν να απορροφηθούν. Όχι γιατί υπάρχουν κοινωνικά φροντιστήρια...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
akikos
Επιφανές μέλος
Το γιατί ο κάθε δήμος έχει φτιάξει και ένα κοινωνικό φροντιστήριο το έχω γράψει εδώ: https://ischool.e-steki.gr/showpost.php?p=4338961&postcount=40
Τα φροντιστήρια δεν είναι παραπαιδεία αλλά φυσικο φαινόμενο σε διαγωνισμούς που οι συμμετέχοντες είναι πολλοί και οι θέσεις λίγες. Ένας από αυτούς είναι και οι πανελλαδικές. Οι πανελλαδικές δεν μπορούν καταργηθούν από καμία κυβέρνηση γιατί αυτόματα πάρα πολύ κόσμος που βασίζεται στα ιδιαίτερα και στα φροντιστήρια του ως πηγή για το εισόδημά του θα μείνει ξεκρέμαστος.
Είμαι αντίθετος στην ύπαρξη κοινωνικών φροντιστηρίων και μάλιστα με διδάκοντες που δουλεύουν άμισθοι τις περισσότερες φορές όχι γιατί το θέλουν αλλά γιατί το προτιμούν για να μαζέψουν εμπειρία (που μοριοδοτείται) από το να τρέχουν στα πιο απομακρυσμένα μέρη της Ελλάδα για ελάχιστο μισθό.
Με 50.000 ευρώ/δήμο σκεφτείται πόσα κουπόνια μπορούσαν να δοθούν για να επιλέξει το παιδί όποιο ιδιωτικό φροντιστήριο ή ιδιαίτερο προτιμά. Παράλληλα αυτό το ποσό θα ενίσχυε τις τοπικές επιχειρήσεις (φροντιστήρια) τους αποφοίτους καθηγητικών σχολών (ιδιαίτερα) άρα και την τοπική οικονομία. Κάτι αντίστοιχο γίνεται και τώρα και με τα νηπιαγωγεία. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην επεκταθεί και στα φροντιστήρια/ιδιαίτερα.
Σταματήστε να υποστηρίζετε τυφλά καθε τι αλληλλέγγυο/κοινωνικο και σκεφτείτε/ψαξτε γιατί υπάρχει αυτή η τάση.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.