Schoolmate
Εκκολαπτόμενο μέλος
Με αυτό τον τρόπο θα βοηθήσω (βοηθήσουμε) κόσμο ο οποίος έχει άναγκη, αυτοί τώρα που τα κρατάνε για τον ευατό τους ας συνεχίσουνε να τα κρατάνε μπας και "βοηθηθούνε" από μόνοι τους.
Για την καινούρια σχολική χρονιά πρώτα ρωτάτε στα τηλέφωνα που θα βρείτε αν θα ξαναξεκινήση η λειτουργεία του κοινωνικού φροντιστήριου για το οποίο ενδιαφέρεστε.
ΑΘΗΝΑ : Το «Κοινωνικό Φροντιστήριο» της Βιβλιοθήκης της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών συνεχίζει τη λειτουργία του και κατά τους θερινούς μήνες, με την προετοιμασία των μαθητών της Γ΄ Λυκείου για τις Πανελλαδικές εξετάσεις του 2015.
Οι υποψήφιοι των Πανελληνίων εξετάσεων θα έχουν και φέτος την ευκαιρία να παρακολουθήσουν δωρεάν μαθήματα, όλων των κατευθύνσεων, σε κατάλληλα διαμορφωμένες και άρτια εξοπλισμένες αίθουσες στο κέντρο της Αθήνας (Σοφοκλέους 4, Στοά Αθηνών), ξεκινώντας εγκαίρως τη μελέτη τους.
Για το λόγo αυτό, καλούνται εκπαιδευτικοί που θέλουν να προσφέρουν και οικογένειες που έχουν ανάγκη, να δηλώσουν συμμετοχή στο εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα τηλεφωνικά στους αριθμούς 210-3245098 / 210-3311270 ή ηλεκτρονικά (kf.libiaa@gmail.com ή koinonikofrontistirioiaa.blogspot.gr) .
ΑΘΗΝΑ :
Πιθανή έναρξη του προγράμματος το διάστημα Αυγούστου-Σεπτεμβρίο
Από το νέο σχολικό έτος αναμένεται να ξεκινήσει το Κοινωνικό Φροντιστήριο που έχει εξαγγείλει ο υφυπουργός Παιδείας κ. Κεδίκογλου. Αν και οι περισσότεροι ανέμεναν την πιλοτική έναρξή του από το τρέχον σχολικό έτος πλέον τα χρονικά περιθώρια έχουν στενεύσει ασφυκτικά καθώς σε λίγες μέρες ολοκληρώνονται τα μαθήματα και ξεκινούν οι ενδοσχολικές εξετάσεις. Ήδη έχει εκδοθεί το ΦΕΚ που ορίζει ότι τα μαθήματα σε Γυμνάσια και Λύκεια ολοκληρώνονται την Τετάρτη 21 Μαΐου. Στο πρόγραμμα θα απασχοληθούν νέοι άνεργοι εκπαιδευτικοί ηλικίας έως και 30 ετών και μακροχρόνια άνεργοι ενώ αναμένεται να ισχύσουν τα κριτήρια μοριοδότησης που ίσχυαν και στα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας.
Λίγο πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία των ενδοσχολικών εξετάσεων θα κληθούν οι μαθητές να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους για συμμετοχή στο πρόγραμμα. Τα μαθήματα, εκτός απροόπτου, θα ξεκινήσουν Αύγουστο – Σεπτέμβριο, όπως και στα ιδιωτικά φροντιστήρια, ενώ στόχος του προγράμματος είναι η προετοιμασία και η ενίσχυση των μαθητών σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Οι ειδικότητες που αναμένεται να προσληφθούν είναι οι ακόλουθες:
1. Φιλόλογοι
2. Μαθηματικοί
3. Φυσικοί
4. Χημικοί
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Κοινωνικό Φροντιστήριο έχει ενταχθεί στις επιλέξιμες δαπάνες έως και τις 31.12.2015. Η επιλογή των μαθητών που θα παρακολουθήσουν μαθήματα θα πραγματοποιηθεί με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια από τους Διευθυντές των σχολείων.
ΑΘΗΝΑ - Δήμος Ζωγράφου :
Πάρτε και ρωτήστε τηλέφωνο αν θα ξαναγίνει για την καινούρια χρονιά κοινωνικό φροντηστήριο.
Αθήνα - Δήμος Περιστερίου :
Ξεκίνησε η λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου Δήμου Περιστερίου για μαθητές των τάξεων Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου.
Ο Δήμος πάντα κοντά στους μαθητές και γονείς για τα θέματα παιδείας στην πόλη μας, έθεσε σε λειτουργία το Κοινωνικό Φροντιστήριο με σκοπό να βοηθήσει οικογένειες, που αυτήν την περίοδο της οικονομικής κρίσης βρίσκονται στα όρια του κοινωνικού αποκλεισμού.
Οι μαθητές που συμμετέχουν σ΄ αυτό σε πρώτη φάση, είναι μέλη οικογενειών που ο Δήμος Περιστερίου στηρίζει μέσα από τις δομές της Κοινωνικής μας Υπηρεσίας (Κοινωνικό Παντοπωλείο κ.λ.π.).
Τα φροντιστηριακά μαθήματα γίνονται στις εγκαταστάσεις του 7ου και 10ου Λυκείου Περιστερίου, κάθε μέρα Δευτέρα - Παρασκευή από 15:30 - 19:30 μ.μ. Αφορούν όλα τα μαθήματα γενικής παιδείας αλλά και κατεύθυνσης και απευθύνονται σε μαθητές όλων των τάξεων του Λυκείου.
Αθήνα - Δήμος Καισαριανής :
Πληροφορίες στο Γραφείο Παιδείας Δήμου Καισαριανής, τηλ : 213.20.10.733 - 213.20.10.779 email : pedia@kessariani.gr
Αθήνα - Δήμος Βριλλησίων :
Οι καθηγητές οι οποίοι επιθυμούν να προσφέρουν εθελοντικά τις υπηρεσίες τους και οι μαθητές οι οποίοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν τα μαθήματα του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, παρακαλούμε όπως δηλώσουν συμμετοχή στα γραφεία της Κοινωνικής Υπηρεσίας, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 10:00π.μ έως 13:00μ.μ στα τηλέφωνα: 210.6135611 και 210.8100224.
Δήμος Σαλαμίνας :
Στυλοβάτες αυτής της κοινωνικής δράσης είναι οι καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι θα παρέχουν δωρεάν φροντιστηριακή στήριξη στα παιδιά οικογενειών που αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στα σχετικά έξοδα.
Πιο συγκεκριμένα, για την ένταξη στο πρόγραμμα Κοινωνικού Φροντιστηρίου απαιτούνται τα εξης δικαιολογητικά:
1. Αίτηση εγγραφής / Υπεύθυνη Δήλωση .
Παρακαλούνται οι δικαιούχοι γονείς και κηδεμόνες να καταθέτουν τα δικαιολογητικά στο
Δήμος Λαμιέων :
Ο Δήμος μας σε συνεργασία με την Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας, τις Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, τους συλλόγους διδασκόντων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, το σύλλογο συνταξιούχων εκπαιδευτικών καθώς και το σύλλογο ιδιοκτητών φροντιστηρίων μέσης εκπαίδευσης έχει ξεκινήσει τη δημιουργία «ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ».
Το Κοινωνικό Φροντιστήριο παρέχει, πέραν των ωρών σχολικής διδασκαλίας, απογευματινή πρόσθετη διδακτική υποστήριξη σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου. Το Κοινωνικό Φροντιστήριο απευθύνεται σε μαθητές οικογενειών που αυτή την εποχή έχουν πρόβλημα να ανταποκριθούν στα έξοδα της φροντιστηριακής διδασκαλίας (άνεργοι, μονογονεϊκές οικογένειες χαμηλού εισοδήματος, κ.λ.π.). Σχετική αίτηση με τα απαραίτητα δικαιολογητικά μπορούν να προμηθευτούν οι ενδιαφερόμενοι γονείς από το Δήμο Λαμιέων, καθώς και από την ιστοσελίδα του Δήμου.
Από αρχή του έτους το κοινωνικό φροντιστήριο έχει τεθεί σε λειτουργία και μέχρι σήμερα εξυπηρετεί αρκετά παιδιά. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην υπεύθυνη κ.α Χαρώνη Σοφία, η οποία βρίσκεται στον Δήμο Λαμιέων, στον 1ο όροφο, τηλ. 2231351004, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Δήμος Κορδελιού - Ευόσμου :
Διευρύνει το θεσμό του Κοινωνικού Φροντιστηρίου για τους μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ο Δήμος Κορδελιού Ευόσμου δια της Αντιδημαρχίας Παιδείας και Κοινωνικής Προστασίας, θέτοντας σε λειτουργία από τις 27 Μαρτίου τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για μαθητές Γυμνασίου.
Το Κοινωνικό Φροντιστήριο για τους μαθητές Γυμνασίου λειτουργεί στις εγκαταστάσεις του 5ου Γυμνασίου Ευόσμου (οδός Πυθαγόρα και Μαβίλη) και περιλαμβάνει στην εναρκτήρια αυτή φάση, 7 τμήματα με 240 μαθητές της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης Γυμνασίου. Για πληροφορίες και νέες εγγραφές οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 2310 759019 (κ. Αθανάσιος Γιαννακουλάκος) και 2313302103 (κ. Πολύμνια Βασιλειάδου).
Υπενθυμίζεται πως από τις αρχές του έτους λειτουργεί στο Διαπολιτισμικό Λύκειο Ευόσμου (οδός Πηνείου 3) Κοινωνικό Φροντιστήριο για μαθητές Λυκείου, το οποίο περιλαμβάνει 23 τμήματα με 113 μαθητές.
Διαδικτυακό Κοινωνικό Φροντιστήριο στα Αρχαία για τα παιδιά που δίνουν εξετάσεις
Στα πλαίσια του Διαδικτυακού Κοινωνικού Φροντιστηρίου και εν όψει των σχολικών και πανελληνίων εξετάσεων η Lexigram και ο Οργανισμός για την Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας παρέχουν δωρεάν στους μαθητές των τριών τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου ένα λογισμικό για την Αρχαία Ελληνική, που θα τους βοηθήσει στην προσπάθειά τους να ελέγξουν τις γνώσεις τους και να συμπληρώσουν τα κενά τους. Συγκεκριμένα, οι μαθητές έχοντας ως βάση τα διδαγμένα κείμενα θα μπορούν με άμεσο τρόπο, με ένα μόνο κλικ, να βρίσκουν και να απαντούν στις λεξιλογικές, συντακτικές και γραμματικές ασκήσεις, που λύνονται όλες με διαδραστικό τρόπο κατά ενότητα του σχολικού βιβλίου και εφ’ όλης της ύλης. Επίσης, διαδραστικά προσφέρεται η μετάφραση όλων των κειμένων.
Κάντε κλικ εδώ για να ξεκινήσετε.
Υπενθυμίζουμε ότι η λειτουργία του Μαθητικού Φόρουμ του Διαδικτυακού Κοινωνικού Φροντιστηρίου, που σκοπό έχει την υποστήριξη μαθητών, ξεκινάει με ώρες λειτουργίας 14:30 έως 18:30. Για να συμμετάσχετε κάντε κλικ εδώ. «
Σε λίγες ημέρες στην Πάτρα το κοινωνικό φροντιστήριο
Στα μέσα Μαρτίου, αναμένεται να πάρει σάρκα και οστά στην Πάτρα το κοινωνικό φροντιστήριο, το οποίο θα υλποιηθεί επίσης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη και Χαλκίδα.
Το πρόγραμμα αφορά τη Β' και τη Γ' Λυκείου και εφέτος θα εφαρμοστεί πιλοτικά στις 5 πόλεις, ενώ το επόμενο έτος το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε ολόκληρη τη χώρα.
Το υπουργείο επέλεξε δύο δεξαμενές εκπαιδευτικών, τους νέους πτυχιούχους ως 30 ετών και τους μακροχρόνια άνεργους καθηγητές. Θα επιλεγούν κατά 50% από την κάθε κατηγορία και θα απασχοληθούν για εφέτος 1.000 άτομα σε όλη τη χώρα. Οσο για το ποιοι μαθητές θα βοηθηθούν, βασικό κριτήριο είναι να προέρχονται από οικογένειες με χαμηλά εισοδήματα.
Σύμφωνα με τον υφυπουργό Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου, τα έξοδα του προγράμματος θα καλυφθούν από κοινοτικά κονδύλια.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 10 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tweetyslvstr
Δραστήριο μέλος
τα κοινωνικά φροντιστηρια δωρεαν δεν είναι??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
sophie226
Νεοφερμένος
Ναι απ'οσο ξερω..μπορει να ειναι χαζη ερωτηση αλλα θέλω να ρωτησω το εξής
τα κοινωνικά φροντιστηρια δωρεαν δεν είναι??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Chris1993
Περιβόητο μέλος
Είναι απολύτως δωρεάν και γίνεται πολύ καλή δουλειά. Διδάσκω κιόλας σε έναμπορει να ειναι χαζη ερωτηση αλλα θέλω να ρωτησω το εξής
τα κοινωνικά φροντιστηρια δωρεαν δεν είναι??
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tweetyslvstr
Δραστήριο μέλος
Είναι απολύτως δωρεάν και γίνεται πολύ καλή δουλειά. Διδάσκω κιόλας σε ένα
μπραβο φιλε!!!! σε ποιο γιατι ενδιαφερεται ενας φιλος να παει σε κοινωνικο φροντιστηριο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
damn
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 9 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 991793
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotis econ
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotis econ
Πολύ δραστήριο μέλος
Παναγιώτη να πας να ρωτήσεις στον κοινωνικό τομέα του Δήμου. Από όσο διαφαίνεται, επικρατεί και εκεί μέσο. Σε πολλούς Δήμους της χώρας μας είναι τελείως απαξιωμένος θεσμός, κυρίως από τους γονείς, οι οποίοι το μεταδίδουν στα παιδιά. Έχοντας διδάξει μια χρονιά, κατάλαβα ότι οι Έλληνες γονείς σε υπολογίζουν πολύ περισσότερο αν σε πληρώνουν! ας μην έχουν δεύτερο βρακί να φορέσουν.
Δεν βαριεσαι, κανε ενα καλο και ριξτο στο γιαλο. Αξιζει και μονο για τον 1 που θα σε παρακολουθει και θα σε σεβεται. Δεν ενδιαφερομαι αμεσα μιας και φευγω αλλα το εψαχνα τον Σεπτεμβρη κι επειδη δεν ειχα πτυχιο διστασα να ρωτησω. Απλα ηθελα να δω αν εκανα σωστα ή λαθος
Βασικα ακυρο, ενδιαφερομαι αν γινεται να κανω καλοκαιρινα μαθηματα σε παιδια που προετοιμαζονται για τις πανελληνιες οποτε καθε πληροφορια ευπροσδεκτη
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Το μόνο θετικό είναι ότι πήρα μια βεβαίωση από το Δήμο σε ειδική τιμητική εκδήλωση, όπου έπαιξε και η κομματική τοποθέτηση του Δημάρχου , την οποία (βεβαίωση) την έχω σαν απόδειξη εθελοντισμού στο βιογραφικό μου. Δεν ξέρω κατά πόσο η Ελληνική κοινωνία, αγκαλιάζει τον εθελοντισμό. Σε πολλές περιπτώσεις δείχνει ηθελημένη άγνοια και απαξίωση. Σε άλλες χώρες ο εθελοντισμός υπάρχει και με μορφή εναλλακτικής στρατιωτικής θητείας.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 991793
Επισκέπτης
Έχοντας διδάξει μια χρονιά, κατάλαβα ότι οι Έλληνες γονείς σε υπολογίζουν πολύ περισσότερο αν σε πληρώνουν! ας μην έχουν δεύτερο βρακί να φορέσουν.
Είναι υποτιμημένα τα κοινωνικά φροντιστήρια από τους Έλληνες γονείς, και αυτό πολλές φορές το μεταδίδουν στα παιδιά τους. Πολλοί θεωρούν ότι αν «τα ακουμπήσουν» στο φροντιστήριο, είναι δεδομένη η επιτυχία τους. «Αν δεν βρέξεις κώλο, ψάρι δεν τρως» που λέει και η παροιμία.Δηλαδή και διδάσκεις εθελοντικά και σε απαξιούν κιόλας;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotis econ
Πολύ δραστήριο μέλος
Nαι. Ξεκίνησα με πολλή μεγάλη όρεξη, οργάνωση, προσπάθησα να ξεφύγω από τα πλαίσια του μαθήματος διδάσκοντας περισσότερα πράγματα πιο χρήσιμα από την ύλη, δηλαδή, εξηγώντας αναλυτικά απορίες κλπ, και οι μαθητές αντιμετώπιζαν την 1 ώρα μαθήματος περισσότερο ως χαβαλέ μετά το σχολείο. Με τη ρητή εντολή να μην χρησιμοποιούμε φωνές, απουσιολόγιο δεν υπάρχει, τα παιδιά ήταν σε φάση μόνιμης πλάκας. Οι γονείς ακόμη χειρότεροι. Πλήρης αδιαφορία προς τον διδάσκοντα ή εκδούλευση με ευγενικό τρόπο, μπροστά στα παιδιά. Κατάλαβα ότι η οικονομική τους κρίση ήταν περισσότερο κρίση παιδείας να μπορέσουν να πειθαρχήσουν τα παιδιά τους. Τα παιδιά δεν σέβονταν ούτε τους γονείς τους, οπότε γιατί να σεβαστούν εμένα. Πολλοί συνάδελφοι άλλων αντικειμένων, χρησιμοποιούσαν και αυτοκίνητο και πολλές φορές κάλυπταν απόσταση 30 km για να μάθουν στο τέλος ότι τα παιδιά είχαν κάνει κοπάνα από το μάθημα ή έψαχναν τον επιστάτη του Δήμου να φέρει τα κλειδιά να ανοίξει το σχολείο και άλλες κωμικές καταστάσεις. Στη χώρα μας, πολλές φορές το τζάμπα έχει εκφυλιστεί. Θες να βοηθήσεις με όλη σου τη ψυχή εκεί που πρέπει αλλά τελικά δεν θέλουν όλοι τη βοήθεια. Είχα ακούσει πολύ άσχημα περιστατικά από Φιλολόγους σε σχολεία στο Ρέθυμνο, πολύ πριν συμμετάσχω.
Το μόνο θετικό είναι ότι πήρα μια βεβαίωση από το Δήμο σε ειδική τιμητική εκδήλωση, όπου έπαιξε και η κομματική τοποθέτηση του Δημάρχου , την οποία (βεβαίωση) την έχω σαν απόδειξη εθελοντισμού στο βιογραφικό μου. Δεν ξέρω κατά πόσο η Ελληνική κοινωνία, αγκαλιάζει τον εθελοντισμό. Σε πολλές περιπτώσεις δείχνει ηθελημένη άγνοια και απαξίωση. Σε άλλες χώρες ο εθελοντισμός υπάρχει και με μορφή εναλλακτικής στρατιωτικής θητείας.
Καταρχας εισαι μαγκας που το εκανες. Ισως επεσες σε περιπτωση οπου ολοι οι μαθητες σου ηταν αδιαφοροι. Ελπιζω να ειναι η εξαιρεση και οχι ο κανονας. Εχω ακουσει οτι σε καποιες περιοχες γινεται πολυ καλη δουλεια. Θα ρωτησω κι εγω στο κοινωνικο φροντιστηριο του δημου μου. Ειναι ωραιο να προσφερεις
Εχω καποιες αποριες :
1) Τα μαθηματα που γινονταν? Σε σχολειο ή ειδικα διαμορφωμενους χωρους?
2) Ποσα ατομα ηταν σε καθε ταξη?
3) Ποσες ωρες/βδομαδα ηταν το μαθημα?
4) Ησουν ο μοναδικος στον τομεα σου (μαθηματικα φανταζομαι) ή ειχε κι αλλους μαθηματικους?
5) Ποσο διηρκησε η προσφορα σου?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Αγγελος Κοκ
Τιμώμενο Μέλος
Παιδιά εκείνο το διάστημα, συμμετείχα με όλες τις καιρικές συνθήκες, πάντα στην ώρα μου με διάθεση να καθίσω και 2 ώρες να λύσω απορίες από το σχολικό μάθημα, ασχολιόμουν με ειδικό χρόνο από τη ζωή μου να επαναδιατυπώνω τις σχολικές ασκήσεις όπως θα έπρεπε να είναι διατυπωμένες για έναν μαθητή Γυμνασίου, να ψάχνω ωραίες εφαρμογές από την καθημερινή ζωή, έδινα φωτοτυπίες με ωραία γεωμετρικά σχήματα π.χ. με την επίκεντρη γωνία τα οποία έγιναν σαϊτες γιατί ο Βαγγελάκης θα ερχόταν να πάρει τη Γιώτα με το μηχανάκι και η Γιώτα είχε το μυαλό στην εξάτμιση του Βαγγέλη. Παιδιά, όπως και να το κάνουμε μέχρι ένα σημείο, η εκάστοτε Γιώτα έχει ένα δίκιο. Όμως κάτι πρέπει να γίνει. Υπήρχε χρόνος μετά το φροντιστήριο για γκομενοσαχλαμάρα. Μέσα στο μάθημα, όταν η ώρα αναλισκόταν στο "κάνετε ησυχία, μη μιλάτε" σαφώς και χάλαγε κάθε διάθεση να γίνουν ωραία πράγματα και το μάθημα να έχει έναν σκοπό. Κατανοούσα ότι το πρωί είχαν βαρβάτο 7ώρο, μια ήταν Τσικνοπέμπτη, μια πήγανε εκδρομή τριήμερη και δεν με ειδοποίησαν κλπ με αποτέλεσμα το μάθημα να περάσει από πολλές διακυμάνσεις ασυνέχειας. Το ίδιο συνέβαινε και με άλλους συναδέλφους! Εννοείται ότι δεν πληρώθηκα, αντιθέτως ξόδεψα και από τη τσέπη μου για την καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος. Οι γονείς είχαν ενημερωθεί εξ' αρχής ότι τα μαθήματα δεν θα έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν τα ιδιωτικά φροντιστήρια καθώς χρησιμοποιούσαμε την Βιβλιοθήκη του σχολείου με τα βοηθήματα αλλά οι ενδιαφερόμενοι έδειχναν σθεναρή αντίσταση στη μάθηση. Οι συνάδελφοι, νέα παιδιά με όρεξη ήταν μόνιμα προβληματισμένοι γιατί τα μαθήματα προκαλούσαν πολλές φορές εντάσεις λόγω φασαρίας και ψυχολογική πίεση στους καθηγητές. Οι γονείς δεν έδειχναν ενδιαφέρον αφήνοντας κάπως την όλη κατάσταση στον αυτόματο πιλότο. Τα "ναι ναι" στην αρχή, οι χειραψίες, τα χαμόγελα και οι υποσχέσεις, ατόνισαν στη συνέχεια. Τα παιδιά έρχονταν για άλλους λόγους στο σχολείο, μέσα στο μεσημέρι. Οι γονείς τρώγανε το κουτόχορτο ότι τα παιδιά τους πάνε σχολείο και έτσι όλοι ήταν ικανοποιημένοι. Μην περιμένετε να βιώσετε καταστάσεις όπως θα θέλατε να είναι διότι η Ελληνική κοινωνία σε πολύ βαθμό βιώνει πρωτοφανή κρίση συνείδησης. Σε αυτό το σημείο εγώ, δεν μπορώ να λειτουργήσω ως ψυχοθεραπευτής του Ελληνικού λαού.
Εγω πραγματικα npb θαυμαζω το κουραγιο σου.Στην θεση σου πιστευω θα αντιδρουσα πολυ ασχημα(ενας λογος που δεν θελω να γινω καθηγητης)
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Εχω καποιες αποριες :
1) Τα μαθηματα που γινονταν? Σε σχολειο ή ειδικα διαμορφωμενους χωρους?
2) Ποσα ατομα ηταν σε καθε ταξη?
3) Ποσες ωρες/βδομαδα ηταν το μαθημα?
4) Ησουν ο μοναδικος στον τομεα σου (μαθηματικα φανταζομαι) ή ειχε κι αλλους μαθηματικους?
5) Ποσο διηρκησε η προσφορα σου?
Στο λεκανοπέδιο Αττικής έχουν ακουστεί καλά σχόλια, ειδικά στις τάξεις Λυκείου. Ο Δήμος Πατρών για άγνωστους λόγους, δεν προσέφερε στήριξη σε μαθητές λυκείου, ενώ υπήρχε ενδιαφέρον και από τις δυο πλευρές.
1) Τα μαθήματα γίνονταν στους χώρους του σχολείου. Τα σχολικά κτίρια ανήκουν στο Δήμο, όπου ο Δήμος λαμβάνοντας ενημέρωση σχετικά με τα χωροταξικά θέματα, καλλιτεχνικές δράσεις τις απογευματινές ώρες κλπ καθόριζε ποια σχολικά συγκροτήματα σε αναλογία ποσοστού μαθητών σε συγκεκριμένο δημοτικό διαμέρισμα, θα ήταν διαθέσιμα. Από 2-3 γειτονιές συγκεντρώνονταν σε ένα μεγάλο σχολικό συγκρότημα εντός του δημοτικού διαμερίσματος.
2) Τα άτομα βάση ενδιαφέροντος, ταξινομούνταν μέχρι 10 παιδιά ανά τάξη. Όταν λέω ενδιαφέροντος, σε πιο οικονομικά υποβαθμισμένες περιοχές του Νομού υπήρχε μεγάλη προσφορά μαθητών ενώ σε άλλες περιοχές, μπορεί να υπήρχαν μόνο 1 ή 2 μαθητές ανά τάξη! Ο αριθμός των μαθητών δεν ήταν σταθερός καθ' όλη τη σχολική χρονιά. Εννοείται ότι στην αρχή υπήρχε συνέπεια και μόλις άρχισαν οι ζέστες, τα μαθήματα έμπαιναν σε δεύτερη ή τρίτη μοίρα. Κάποια παιδιά ήρθαν και κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Ο Δήμος γενικά δεν το διαφήμισε ιδιαίτερα με αποτέλεσμα πολλοί γονείς ακόμη και των μαθητών από τα σχολεία στα οποία γινόταν το Κοινωνικό Φροντιστήριο να μην το γνωρίζουν! Οπότε έγινε μια προσπάθεια ενημέρωσης από τους διευθυντές των σχολείων αλλά χωρίς ιδιαίτερα αποτελέσματα. Χτυπούσε άσχημα το γεγονός ότι ήταν δωρεάν, ας φορούσε ο μαθητές αθλητικό από τη λαϊκή (δεν έχω τίποτα με τη λαϊκή, απλά δίνω άλλου είδους κατεύθυνση).
3) Το κάθε μάθημα γινόταν 2 ώρες (2 φορές τη βδομάδα) κατόπιν δικής μου εισήγησης (σε ανοιχτό διάλογο ενώπιον του διαμερισματικού σύμβουλου) να γίνει σε διαφορετικές μέρες για να έχουν κάποιο χρόνο οι μαθητές να ετοιμάζουν ασκήσεις ή να έχουμε το χρόνο επαναλήψεων στις περιόδους των εξετάσεων μέσα στη σχολική χρονιά. Η Δημοτική αρχή ήταν τελείως άσχετη στο πλάνο και στην οργάνωση των μαθημάτων. Λόγω ανεπάρκειας σε καθαρίστριες (η μια δικαιολογία), μετά προέκυψε μια ξαφνική ανεπάρκεια σε επιστάτες (η άλλη δικαιολογία) που θα επιτηρούσαν τον προαύλιο χώρο και θα κλείδωναν-ξεκλείδωσαν το κτίριο, υπήρχε ένα αρχικό σχέδιο μαθημάτων για 1 ώρα τη βδομάδα, σε κάθε μάθημα. Προσπαθούσαμε δηλαδή, να καλύψουμε φροντιστηριακά σχολικό μάθημα 4ωρο τη βδομάδα...σε 2 ώρες (δηλαδή 15 λεπτά μάθημα και ο υπόλοιπος χρόνος φασαρία, φωνές, χαβαλές).
4) Υπήρχαν άλλοι δυο συνάδελφοι στον κλάδο μου στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα. Ο καθένας μας, είχε αναλάβει μια τάξη. Στη συγκεκριμένη σχολική μονάδα είχαν τοποθετηθεί 3 καθηγητές ειδικότητας λόγω ελάχιστου αριθμού μαθητών. Πολλοί συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων, στη μέση της χρονιάς τα παράτησαν! επειδή έπαθαν νευρικό κλονισμό. Μια συνάδελφος τα παράτησε επειδή έφυγε για μεταπτυχιακό στο εξωτερικό, ξαφνικά χωρίς να ειδοποιήσει. Η Δημοτική αρχή δεν μπορούσε να παρέχει κάποιου είδους στήριξη/ κάλυψη σε αυτό.
5) Η εθελοντική ( = μαλάκας με περικεφαλαία) προσφορά διήρκησε μια σχολική χρονιά. Μάλιστα υπήρξε σχέδιο προσαύξησης ωρών για την περίοδο των σχολικών εξετάσεων του Ιουνίου, κάτι που φυσικά δεν έγινε καθώς τα παιδιά μετά την περίοδο του Καρναβαλιού εκδήλωσαν αυξημένη διάθεση ερωτικών σχέσεων. Οι ορμόνες της εφηβείας ήταν πιο ισχυρές από το εμβαδόν κυκλικού τομέα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
panagiotis econ
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 7 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 9 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.