Καφετέρια του iSchool ΙΙ

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7,957 μηνύματα.

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
Ξέρει κανείς πότε ανοίγουν οι εγγραφές;
 

Reader

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Reader αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,452 μηνύματα.

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.

Reader

Πολύ δραστήριο μέλος

Η Reader αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτήτρια. Έχει γράψει 1,452 μηνύματα.

Κάμπια

Διάσημο μέλος

Η Κάμπια αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 19 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 2,143 μηνύματα.
Αυτές τις μέρες θα ανοίξουν λογικά.
Πέρσυ 31 Αυγούστου άνοιξαν και ορμηξαμε όλοι σαν τα σκυλιά
 

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7,957 μηνύματα.
Εχω μια ερώτηση για τους μυημένους της έκθεσης.

Τις θεματικές πως τις διαβάζετε; Δηλαδή η καθηγήτρια στο φροντιστήριό μας θελει να τα αποστηθίζουμε ενω παράλληλα να τα καταλαβαίνουμε κιολας, αλλα αμα προσπαθησω να τα μάθω δε μου κάθονται στο μυαλό μου.
Υπάρχει μεθοδολογία στην έκθεση; Εως τώρα τα ψιλοδιαβαζα και μετα οτι ερωτησιες εκανε τις εβγαζα απο τον κωλο μου και με κρατησε στο 75 αυτή η μέθοδος. Τη θεωρια εννοειται τη διαβάζω, στις θεματικες ειναι το θέμα
Υπάρχει τροπος να αποκτησω περισσοτερες ζαρώσεις στον εγκεφαλο να μη πεφτουν οι πληροφοριες;;;;
 

jellojina

Νεοφερμένος

Η Αντζελίνα αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένη. Είναι 17 ετών και Μαθήτρια Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7 μηνύματα.
Εχω μια ερώτηση για τους μυημένους της έκθεσης.

Τις θεματικές πως τις διαβάζετε; Δηλαδή η καθηγήτρια στο φροντιστήριό μας θελει να τα αποστηθίζουμε ενω παράλληλα να τα καταλαβαίνουμε κιολας, αλλα αμα προσπαθησω να τα μάθω δε μου κάθονται στο μυαλό μου.
Υπάρχει μεθοδολογία στην έκθεση; Εως τώρα τα ψιλοδιαβαζα και μετα οτι ερωτησιες εκανε τις εβγαζα απο τον κωλο μου και με κρατησε στο 75 αυτή η μέθοδος. Τη θεωρια εννοειται τη διαβάζω, στις θεματικες ειναι το θέμα
Υπάρχει τροπος να αποκτησω περισσοτερες ζαρώσεις στον εγκεφαλο να μη πεφτουν οι πληροφοριες;;;;

Επειδή ούτε εγώ μπορώ να θυμάμαι όλα αυτά τα κατεβατά, προσπαθώ να αναλύσω το κάθε επιχείρημα επιγραμματικά. Βρίσκω την βασική ιδέα και δυο-τρεις παραπάνω πληροφορίες για αυτήν και μετά όταν έρχεται η ώρα της έκθεσης την "στολίζω" για να ακούγεται ωραία. Απλά διαβάζω αυτά που μας δίνουν δύο φορές και μετά γράφω σε ένα άλλο χαρτί το ίδιο πράγμα, αλλά απλουστευμένο και έτσι μου μένουν. Ανάλογα με το ζητούμενο (π.χ. αίτια, τρόποι αντιμετώπισης, πτυχές ενός προβλήματος, κ.λπ.) η κάθε παράγραφος έχει ουσιαστικά μια συγκεκριμένη "φόρμουλα", οπότε χτίζεις τα επιχειρήματά σου γύρω της. Το ίδιο ισχύει και με τον πρόλογο και τον επίλογο. Δεν είναι κάτι δύσκολο οπότε πιστεύω εσύ που γράφεις και καλά με λίγη εξάσκηση θα το συνηθίσεις :)
 

nearos

Διακεκριμένο μέλος

Ο Giorgos αυτή τη στιγμή είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών και Μαθητής Γ' λυκείου. Έχει γράψει 7,957 μηνύματα.
ευχαριστω πολυ, ευτυχως το μαρτυριο της εκθεσης σταματησε και τωρα πρεπει να προσεχω το μαρτυριο της χημειας.. ΖΩΗ ΣΕ ΕΜΑΣ
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
Άνοιξαν οι εγγραφές παιδιά
 

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
1725365704003.png

Παιδιά, τι κάνω τώρα; Δεν μου βγάζει τη λίστα.
 

Kate1914

Περιβόητο μέλος

Η Kate1914 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 20 ετών και Φοιτήτρια. Έχει γράψει 5,213 μηνύματα.

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
Δεν ξέρω αν θα πετάξω χαζομάρα, αλλά μήπως δε σου βγάζει τίποτα επειδή η επιλογή είναι για Ίδρυμα/Σχολή/Ακαδημία; Οπότε δηλαδή αυτό που αφορά εσένα είναι το ακριβώς κάτω;
Όχι. Τα πάτησα και τα δύο. Το ίδιο έκανε. Πάντως απλά είχε κολλήσει εν τέλη. Όλα καλά. Επιτυχής η εγγραφή μου.
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,118 μηνύματα.

Joji

Επιφανές μέλος

Η Ιωάννα αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι 21 ετών, Φοιτήτρια του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης & Κοινωνικής Εργασίας Πατρών και μας γράφει από Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 8,054 μηνύματα.
Ωραία. Ολοκλήρωσα την εγγραφή στο Υπουργείο Παιδείας. Τώρα πρέπει να κάνω και στο site της σχολής μου, σωστά;
 

γιαννης_00

Επιφανές μέλος

Ο γιαννης_00 αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 24 ετών, Μαθητής Α' γυμνασίου και μας γράφει από Πειραιάς (Αττική). Έχει γράψει 12,118 μηνύματα.

juanium

Εκκολαπτόμενο μέλος

Ο Αλέξανδρος αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 17 ετών, Μαθητής Γ' λυκείου και μας γράφει από Χολαργός (Αττική). Έχει γράψει 322 μηνύματα.
Έγραφα μαθηματικά σήμερα, και θέλω να μοιραστώ μαζί σας την λύση μου στο τελευταίο ερώτημα!
Έδινε μία συναρτησιακή σχέση για άγνωστη συνάρτηση f και ζητούσε να λυθεί η εξίσωση:
f(1-συνχ) - f( |ημχ| - |χ|) = f(-1) + f(1)
Και ακολούθησα αυτήν την σειρά βημάτων:
Έβγαλα την f αυξουσα, αρα και 1-1
Βρήκα την αντίστροφη ώστε να βρω την αντίστροφη περιττή και έπειτα να δείξω πως η ίδια η f είναι περιττή
Έλυσα την εξίσωση χρησιμοποιώντας ιδιότητα περιττής και 1-1 συνάρτησης με την βοήθεια βασικών ανισοτήτων

1725395168166.png
 

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

Top