Καταργούν τα μαθήματα των καλλιτεχνικών και της μουσικής

Καταργούν τα μαθήματα των καλλιτεχνικών και της μουσικής

Αποτελέσματα της δημοσκόπησης (Ψήφισαν 110)
  • Συμφωνώ

    Ψήφοι: 42 38.2%
  • Διαφωνώ

    Ψήφοι: 68 61.8%

Gate4

Επιφανές μέλος

Η Ηägring αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Ασία. Έχει γράψει 25,581 μηνύματα.
Διαφωνώ. Είναι ωραία μαθήματα, αν και θα έπρεπε να γίνονται πιο σωστά. Γενικά είναι ώρες στο πρόγραμμα που μπορείς να τις περάσεις κάπως δημηουργικά και να ξεκουραστείς.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 209912

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Έτσι και αλλιώς άχρηστο μάθημα ήτανε η ψευδογλωσσα είναι απλά μια fake γλώσσα

Μπορεί να ήτανε μια fake γλώσσα είχε όλα όμως τα στοιχεία μιας γλώσσας δομημένου προγραμματισμού και έτσι έβαζε το μαθητή στην φιλοσοφία του προγραμματισμού. Μου φαίνεται λάθος που καταργείται καθώς οι μαθητές που θέλουν να πάνε πληροφορική δεν θα έχουν ούτε καν αυτή τη μικρή επαφή πριν τη σχολή.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Κομνηνός

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο Κομνηνός αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 1,681 μηνύματα.
πρεπει να μπει στο πετσι της πληροφορικης ο μαθητης ...να μαθαινει αλγοριθμους,δομες δεδομενων...μια γλωσσα προγραμματισμου εκπαιδευτικης φυσης π.χ pascal και καποια αλλα βασικα πραγματα

επισης απαιτειται και μαθημα πληροφορικης διαπαιδαγωγησης που θα κατευθυνει τον νεο στο διαδικτυο...

η ελλαδα ειναι απο εκεινες τις μικρες χωρες που πρεπει να δινει ερεθισματα ηδη απο τς σχολικα χρονια..η αναπτυξη λογισμικου δεν απαιτει πολλα λεφτα...ειναι ενας χωρος που οφειλει να διαπρεψει η χωρα μας ως ενα καποιο βαθμο..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.
για να λεμε την αληθεια δεν γινονταν σωστα
στο δημοτικο πες οκ που καθομασταν και τα καναμε ολα και ειμασταν παιδακια και ηθελαν καπως να μας απασχολησουν οποτε δεν ξυνονταν
αλλα απο το γυμνασιο και μετα πηγαιναμε και ηταν κενο
-οχι οτι τα αλλα μαθηματα γινονται καλυτερα αλλα λεεεμε τωρα-
γενικα τα καλλιτεχνικα μαθηματα αντιμετωπιζονταν ως ανυπαρκτα συνηθως ομως και παλι για μενα δεν πρεπει να καταργηθουν
1ον επδ υπαρχουν και καθηγητες που το βλεπουν πιο σοβαρα και προσπαθουν να κινητοποιησουν τα παιδια να ασχοληθουν με την τεχνη ή τουλαχιστον να το καλλιεργησουν περισσοτερο σε αυτους που ενδιαφερονται, απο το σχολειο δεν παιζει να μαθεις και πολλα σχετικα με ζωγραφικη,μουσικη κτλ αλλα μετα εστω και απο αυτη τη μικρη επαφη οσοι ενδιαφερθουν ισως αποφασισουν να το ψαξουν περισσοτερο απο μονοι τους, να πανε σε ειδικες σχολες κλπ
και 2ον γιατι μεσα στο προγραμμα χρειαζονται και τα πιο χαλαρα μαθηματα
εενυγουει γενικα πιστευω οτι την εχουν δει πολυ λαθος με την αισθητικη αγωγη στην εκπαιδευση αλλα το συστημα ειναι παπαγαλια,επιφανειακες γνωσεις,ενα τονο αχρηστες πληροφοριες και ανταμοιβη ενα κωλοχαρτο
δεν προκειται κανεις να ενδιαφερθει ουτε για την ψυχικη ουτε και για την πνευματικη καλλιεργεια των μαθητων
end of story.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
Με την λογικη σας θα επρεπε να υπαρχουν και αλλα 123 μαθηματα στα σχολεια, να πιασουμε οτι επαγγελμα και κλαδο υπαρχει και δεν υπαρχει. Περα του τι μας αρεζε να κανουμε και ποσο ωραιο ηταν, παιζουν και αλλοι παραγοντες οπως ποσο πολυ θα οφελησει στην γενικοτερη παιδεια το συγκεκριμενο μαθημα σε σχεση με καποιο αλλο, το κοστος του και τοσοι αλλοι παραγοντες. Μεχρι το δημοτικο καλα ειναι, απο Γυμνασιο και μετα να κοβονται. Ακομα και σωστα να γινοταν το μαθημα, δεν ειναι αυτο το θεμα. Πρεπει να γεμισει το προγραμμα με μαθηματικα και φυσικες, πρεπει να οδευσουμε προς τον ορθολογισμο σιγα σιγα, μας εφαγαν οι τεχνες, οι κουλτουρες και οι αφηρημενες εννοιες.

Υ.Γ.1) Θα με πεις, εδω υπαρχει ακομα μαθημα Θρησκευτικων, οκ.
Υ.Γ.2) Θα με πεις, εδω υπαρχουν ατομα που ακομα πιστευουν οτι τα μαθηματικα ειναι αχρηστα και το μονο που σε προσφερουν ειναι τυποι και τιποτε αλλο.Οκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Ξαφνικά βλέπω έπιασε πολλούς μαθητές η "κάψα" για τα συγκεκριμένα μαθήματα, όταν μια μειοψηφία συμμετείχε και είχε καλούς βαθμούς. Θυμάμαι ότι η πλειοψηφία των μαθητών σε μαθήματα όπως Οικιακή Οικονομία, Καλλιτεχνικά, Μουσική..είχε ένα βαθμό γύρω στο 14. Για ποιον πολιτισμό και καλλιέργεια κοινωνικών ερεθισμάτων μιλάμε; Για τα μπουζουκομάγαζα-αποθήκες ελαστικών, της πενταήμερης; Για το σεξ της πενταήμερης επειδή έκανε και η συμμαθήτρια ή ο συμμαθητής; Προσπαθώ να σκεφτώ τι είδους πολιτιστικά ήθη και κοινωνικές αξίες-ευαισθησίες καλλιεργεί το σχολείο εκτός από τις ώρες των βασικών μαθημάτων. Αλλά κάπου κολλάω..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Τελευταία επεξεργασία:

_catalonia_

Δραστήριο μέλος

Η _catalonia_ αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Είναι Φοιτητής και μας γράφει απο Θεσσαλονίκη (Θεσσαλονίκη). Έχει γράψει 428 μηνύματα.
Ξαφνικά βλέπω έπιασε πολλούς μαθητές η "κάψα" για τα συγκεκριμένα μαθήματα, όταν μια μειοψηφία συμμετείχε και είχε καλούς βαθμούς. Θυμάμαι ότι η πλειοψηφία των μαθητών σε μαθήματα όπως Οικιακή Οικονομία, Καλλιτεχνικά, Μουσική..είχε ένα βαθμό γύρω στο 14. Για ποιον πολιτισμό μιλάμε; Για τα μπουζουκομάγαζα-αποθήκες ελαστικών, της πενταήμερης;
Δεν τους επιασε ξαφνικα η ''καψα''.Απλα τα μαθηματα αυτα απο τους περισσοτερους θεωρουνταν η ωρα του παιδιου(η ωρα δηλαδη του facebook κλπ κλπ κλπ) και ποτε δεν εδιναν καποια ιδιαιτερη σημασια ,γι'αυτο το λογο αλλωστε και οι βαθμοι τους ηταν πολυ χαμηλοι.Και λογικο ειναι και τωρα τα ιδια ατομα να μην θελουν να καταργηθουν τετοιου ειδους μαθηματα,γιατι αυτα που εκαναν στην ωρα της μουσικης δεν μπορουν να τα κανουν στην ωρα των μαθηματικων.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Μα είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει σ' αυτή τη χώρα. Να φανταστώ ότι θα συμβεί το ίδιο και σε ενδεχόμενη κατάργηση του ΑΟΔΕ της Γ' Λυκείου. Εκεί θα γίνει..«επανάσταση» αφού αποτελεί μάθημα για καθαρό 20 με παπαγαλία και εύκολο κέρδος των φροντιστών / φροντιστηρίων. Με 50 σελίδες ύλη απορώ πως δεν έκαναν και ΑΟΔΕ ΙΙ για να κονομήσουν περισσότερα και τα 20άρια να πέφτουν βροχή..δια της παπαγαλίας / σκονακιού. Αυτοί είμαστε σα λαός, δυστυχώς. Των σπασμωδικών αντιδράσεων, εκεί που μας γκρεμίζουν τον βολεμένο μικρόκοσμο. Όσοι πιάνετε στο στόμα σας το "εξωτερικό", θα έπρεπε να έχετε συνειδητοποιήσει ότι ενδεχόμενα να μην συνεχίζατε στο Ενιαίο λύκειο με βάση τις ρεαλιστικές επιδόσεις σας (και όχι με τις σχολικές επιδόσεις Ελληνικού τύπου).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.
απαξιειτε την τέχνη αλλά εμεσα ασχολείστε βλέπετε ταινίες ακούτε μουσική οπότε εσάς ίσως να μην σας νοιάζουν τα μαθήματα αυτά αλλά για άλλους είναι αλλιώς και φυσικά όχι μόνο για αυτούς που θέλουν κενά. Εγώ επειδή και επαγγελματικά με τη ζωγραφική θέλω να ασχοληθώ, μπορεί στο λύκειο και το γυμνάσιο να μην με πρόσφερε τίποτα εκεί το σχολείο όμως από το δημοτικό επηρεάστηκα. Το σχολείο δίνει σε κάποιους έρισμα δεν είναι ανάγκη να υπάρχουν μόνο επιστήμονες και όλοι χρειάζεται να έχουν επαφή με την τέχνη σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό αν δινόταν σημασία στο να γίνεται σωστά το μάθημα δεν νομίζω να είχαν και τόσα άτομα την άποψη ότι είναι άχρηστα αυτά τα μαθήματα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
δεν νομίζω να είχαν και τόσα άτομα την άποψη ότι είναι άχρηστα αυτά τα μαθήματα

Αφού η πλειοψηφία δεν συμμετέχει καν στα μαθήματα αυτά, πώς γίνεται να έχει άποψη; Μάλλον συμβαίνει αυτό που λέει η catalonia. Αλήθεια για ποια ερείσματα μιλάς; :hmm: Περισσότερο ενδιαφέρουν η τσόντα στο κινητό και τα άσχετα καφριλίκια εν ώρα μαθήματος παρά οι μαλακίες που λέει ο καθηγητής Οικιακής Οικονομίας..
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.
Αφού η πλειοψηφία δεν συμμετέχει καν στα μαθήματα αυτά. Για ποια ερείσματα μιλάς; :hmm: Περισσότερο ενδιαφέρουν η τσόντα στο κινητό και τα άσχετα καφριλίκια εν ώρα μαθήματος παρά οι μαλακίες που λέει ο καθηγητής Οικιακής Οικονομίας..

δεν συμμετεχει γιατι ειναι ουτως η αλλως οπως γινονται ειναι σαν κενο, οποτε γιατι να ενδιαφερθει?
στο γυμνασιο και το λυκειο παντα
μιλαω για ερισματα γιατι στο δημοτικο που δεν εχεις καλλιεργησει ακομη κλισεις ταλεντα κλπ μπορει να σε δωσει κινητρο να ασχοληθεις
εμενα παντως πιστευω με επηρεασε
γενικα τι ειναι χρησιμο και τι αχρηστο ειναι σχετικο
το σχολειο υποτιθεται επρεπε να δινει πολυπλευρη παιδεια, εννοειτε δεν ειναι σε θεση να το κανει
με την ιδια λογικη ομως ετσι οπως γινονται ολα τα μαθηματα αχρηστα για καποιους ανετα θεωρουνται και τα μαθηματικα και η φυσικη και τα αρχαια εφοσον εχουν μαθει ηδη τα βασικα
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Giannoutas

Διάσημο μέλος

Ο Giannoutas αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι 31 ετών και Φοιτητής. Έχει γράψει 2,313 μηνύματα.
απαξιειτε την τέχνη αλλά εμεσα ασχολείστε βλέπετε ταινίες ακούτε μουσική οπότε εσάς ίσως να μην σας νοιάζουν τα μαθήματα αυτά αλλά για άλλους είναι αλλιώς και φυσικά όχι μόνο για αυτούς που θέλουν κενά. Εγώ επειδή και επαγγελματικά με τη ζωγραφική θέλω να ασχοληθώ, μπορεί στο λύκειο και το γυμνάσιο να μην με πρόσφερε τίποτα εκεί το σχολείο όμως από το δημοτικό επηρεάστηκα. Το σχολείο δίνει σε κάποιους έρισμα δεν είναι ανάγκη να υπάρχουν μόνο επιστήμονες και όλοι χρειάζεται να έχουν επαφή με την τέχνη σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό αν δινόταν σημασία στο να γίνεται σωστά το μάθημα δεν νομίζω να είχαν και τόσα άτομα την άποψη ότι είναι άχρηστα αυτά τα μαθήματα
Εισαι ενα ατομο στα 100. Δηλαδη για ενα τοσο μικρο ποσοστο που οντως το μαθημα αυτο θα επιανε πραγματικα τοπο (αν και προσωπικη αποψη η ζωγραφικη δεν πιανει πουθενα τοπο στην κοινωνικη προοδο, εστω οτι συζηταμε για την επαγγελματικη σου κατασταση και μην το παμε σε πιο φιλοσοφικο ζητημα) να ξοδευεις τοσο χρημα για καθηγητες και οτι αλλο ξοδευεται? Μπαααα, επενδυσετα καπου αλλου λεω εγω που θα εχεις μεγαλυτερο οφελος σαν χωρα (και σαν κοινωνια γενικοτερα).
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Τα μαθηματικά, τα αρχαία, η φυσική, η χημεία..όσο εύκολα να γίνουν, με όσο λιγότερη ύλη υπάρχει κίνδυνος επιστημονικής ασάφειας και εκχυδαϊσμού των επιστημών αυτών αλλά ούτως ή άλλως, πάντα κάποιοι μαθητές δεν θα έλκονται. Αυτό ίσχυε ανέκαθεν, και θα ισχύει. Κάποια παιδιά θα τα θεωρούν βαρετά, βλακώδη και δύσκολα μαθήματα..Μήπως το σχολείο να ήταν στα μέτρα του κάθε μαθητή; Να διδάσκει μόνο ότι θέλει να γνωρίζει ο κάθε μαθητής;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 891 μηνύματα.
Εισαι ενα ατομο στα 100. Δηλαδη για ενα τοσο μικρο ποσοστο που οντως το μαθημα αυτο θα επιανε πραγματικα τοπο (αν και προσωπικη αποψη η ζωγραφικη δεν πιανει πουθενα τοπο στην κοινωνικη προοδο, εστω οτι συζηταμε για την επαγγελματικη σου κατασταση και μην το παμε σε πιο φιλοσοφικο ζητημα) να ξοδευεις τοσο χρημα για καθηγητες και οτι αλλο ξοδευεται? Μπαααα, επενδυσετα καπου αλλου λεω εγω που θα εχεις μεγαλυτερο οφελος σαν χωρα (και σαν κοινωνια γενικοτερα).

Με την ζωγραφική (και με κάθε τέχνη) αποκτάς παιδεία, πράγμα τεράστιας σημασίας για την κοινωνική πρόοδο.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

nPb

Επιφανές μέλος

Ο nPb αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Είναι Μεταπτυχιούχος και μας γράφει απο Πάτρα (Αχαΐα). Έχει γράψει 20,978 μηνύματα.
Με την ζωγραφική (και με κάθε τέχνη) αποκτάς παιδεία, πράγμα τεράστιας σημασίας για την κοινωνική πρόοδο.

Σε μια κοινωνία..εκτός ρεαλιστικών δεδομένων. Σε μια Ελληνική μπανανία, δεν αποκτάς τίποτε..:P Τα αποτελέσματα είναι φανερά. Η παιδεία οδηγεί σε Κιάμο και σε facebook..:hmm:
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Guest 875331

Επισκέπτης

αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμέν. Δεν έχει γράψει κανένα μήνυμα.
Είμαι υπέρ του να γίνονται καλλιτεχνικά στο δημοτικό και αργότερα να υπάρχουν ως μάθημα επιλογής. Η επαφή του παιδιού με τη τέχνη είναι πολλή σημαντική για πολλά θέματα. Για το μάθημα της μουσικής πιστεύω πως δε θα πρεπε να γίνεται καν. Μα επιβάλουν στο παιδί ότι αυτό είναι το ωραίο; και του μαθαινουν τα βιογραφικά των μεγάλων συνθετών; γουαταφάκ.
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.
Εισαι ενα ατομο στα 100. Δηλαδη για ενα τοσο μικρο ποσοστο που οντως το μαθημα αυτο θα επιανε πραγματικα τοπο (αν και προσωπικη αποψη η ζωγραφικη δεν πιανει πουθενα τοπο στην κοινωνικη προοδο, εστω οτι συζηταμε για την επαγγελματικη σου κατασταση και μην το παμε σε πιο φιλοσοφικο ζητημα) να ξοδευεις τοσο χρημα για καθηγητες και οτι αλλο ξοδευεται? Μπαααα, επενδυσετα καπου αλλου λεω εγω που θα εχεις μεγαλυτερο οφελος σαν χωρα (και σαν κοινωνια γενικοτερα).

τωρα για την αποψη σου για τη ζωγραφικη με επιασε νευρικο γελιο
και για την προοδο της κοινωνιας αστο αυτο και αν ειναι για γελια,καταδικασμενη υποθεση
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

giannis4ever

Πολύ δραστήριο μέλος

Ο giannis4ever αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 891 μηνύματα.
Σε μια κοινωνία..εκτός ρεαλιστικών δεδομένων. Σε μια Ελληνική μπανανία, δεν αποκτάς τίποτε..:P Τα αποτελέσματα είναι φανερά. Η παιδεία οδηγεί σε Κιάμο και σε facebook..:hmm:
Αν το μάθημα διδάσκεται σωστά, τότε δεν θα οδηγούσε ούτε σε Κιάμο ούτε στο facebook. Γιατί λοιπόν να μην κάνουμε το μάθημα καλύτερο, αντί να το καταργήσουμε;
Είμαι υπέρ του να γίνονται καλλιτεχνικά στο δημοτικό και αργότερα να υπάρχουν ως μάθημα επιλογής. Η επαφή του παιδιού με τη τέχνη είναι πολλή σημαντική για πολλά θέματα. Για το μάθημα της μουσικής πιστεύω πως δε θα πρεπε να γίνεται καν. Μα επιβάλουν στο παιδί ότι αυτό είναι το ωραίο; και του μαθαινουν τα βιογραφικά των μεγάλων συνθετών; γουαταφάκ.

Γιατί να καταργηθεί το μάθημα της μουσικής; επειδή γίνεται λάθος; γιατί να μην το κάνουμε καλύτερο τότε; δηλαδή αν στα νοσοκομεία στις εγχειρήσεις θυρεοειδή υπήρχαν λάθη, θα τις καταργούσες ή θα πρότεινες να γίνονται οι εγχειρήσεις σωστά;
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

CiNeFiL

Διακεκριμένο μέλος

Η CiNeFiL αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένη. Μας γράφει απο Νορβηγία (Ευρώπη). Έχει γράψει 7,229 μηνύματα.
Αν το μάθημα διδάσκεται σωστά, τότε δεν θα οδηγούσε ούτε σε Κιάμο ούτε στο facebook. Γιατί λοιπόν να μην κάνουμε το μάθημα καλύτερο, αντί να το καταργήσουμε;


Γιατί να καταργηθεί το μάθημα της μουσικής; επειδή γίνεται λάθος; γιατί να μην το κάνουμε καλύτερο τότε; δηλαδή αν στα νοσοκομεία στις εγχειρήσεις θυρεοειδή υπήρχαν λάθη, θα τις καταργούσες ή θα πρότεινες να γίνονται οι εγχειρήσεις σωστά;

ελλαδα φιλε
μην περιμενεις καμια προσπαθεια για βελτιωση, απλα το προσπερναμε και λεμε εε και τι εγινε
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Jason Del Piero

Δραστήριο μέλος

Ο Jason Del Piero αυτή τη στιγμή δεν είναι συνδεδεμένος. Έχει γράψει 546 μηνύματα.
Μετά θα είναι η γυμναστική,μετά η πληροφορική,μετά μαθήματα του τύπου "αγωγή του πολίτη"....Ολα αυτά θα χαρακτηριστούν "αχρείαστα"και "ανούσια" μονο και μόνο επειδή οι υπεύθυνοι,σε μεγάλο ποσοστό, δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους!Και θα την πληρώσουν και άλλοι μαζί τους,που την κάνουν σωστά και την αγαπούν!Κι όλα αυτά επειδή στον κόσμο πλέον οι άνθρωποι είναι αριθμοί και τα χρήματα το παν...
 

Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.

Χρήστες Βρείτε παρόμοια

  • Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:
    Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
  • Φορτώνει...
Top