Gate4
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 209912
Επισκέπτης
Έτσι και αλλιώς άχρηστο μάθημα ήτανε η ψευδογλωσσα είναι απλά μια fake γλώσσα
Μπορεί να ήτανε μια fake γλώσσα είχε όλα όμως τα στοιχεία μιας γλώσσας δομημένου προγραμματισμού και έτσι έβαζε το μαθητή στην φιλοσοφία του προγραμματισμού. Μου φαίνεται λάθος που καταργείται καθώς οι μαθητές που θέλουν να πάνε πληροφορική δεν θα έχουν ούτε καν αυτή τη μικρή επαφή πριν τη σχολή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κομνηνός
Πολύ δραστήριο μέλος
επισης απαιτειται και μαθημα πληροφορικης διαπαιδαγωγησης που θα κατευθυνει τον νεο στο διαδικτυο...
η ελλαδα ειναι απο εκεινες τις μικρες χωρες που πρεπει να δινει ερεθισματα ηδη απο τς σχολικα χρονια..η αναπτυξη λογισμικου δεν απαιτει πολλα λεφτα...ειναι ενας χωρος που οφειλει να διαπρεψει η χωρα μας ως ενα καποιο βαθμο..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CiNeFiL
Διακεκριμένο μέλος
στο δημοτικο πες οκ που καθομασταν και τα καναμε ολα και ειμασταν παιδακια και ηθελαν καπως να μας απασχολησουν οποτε δεν ξυνονταν
αλλα απο το γυμνασιο και μετα πηγαιναμε και ηταν κενο
-οχι οτι τα αλλα μαθηματα γινονται καλυτερα αλλα λεεεμε τωρα-
γενικα τα καλλιτεχνικα μαθηματα αντιμετωπιζονταν ως ανυπαρκτα συνηθως ομως και παλι για μενα δεν πρεπει να καταργηθουν
1ον επδ υπαρχουν και καθηγητες που το βλεπουν πιο σοβαρα και προσπαθουν να κινητοποιησουν τα παιδια να ασχοληθουν με την τεχνη ή τουλαχιστον να το καλλιεργησουν περισσοτερο σε αυτους που ενδιαφερονται, απο το σχολειο δεν παιζει να μαθεις και πολλα σχετικα με ζωγραφικη,μουσικη κτλ αλλα μετα εστω και απο αυτη τη μικρη επαφη οσοι ενδιαφερθουν ισως αποφασισουν να το ψαξουν περισσοτερο απο μονοι τους, να πανε σε ειδικες σχολες κλπ
και 2ον γιατι μεσα στο προγραμμα χρειαζονται και τα πιο χαλαρα μαθηματα
εενυγουει γενικα πιστευω οτι την εχουν δει πολυ λαθος με την αισθητικη αγωγη στην εκπαιδευση αλλα το συστημα ειναι παπαγαλια,επιφανειακες γνωσεις,ενα τονο αχρηστες πληροφοριες και ανταμοιβη ενα κωλοχαρτο
δεν προκειται κανεις να ενδιαφερθει ουτε για την ψυχικη ουτε και για την πνευματικη καλλιεργεια των μαθητων
end of story.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannoutas
Διάσημο μέλος
Υ.Γ.1) Θα με πεις, εδω υπαρχει ακομα μαθημα Θρησκευτικων, οκ.
Υ.Γ.2) Θα με πεις, εδω υπαρχουν ατομα που ακομα πιστευουν οτι τα μαθηματικα ειναι αχρηστα και το μονο που σε προσφερουν ειναι τυποι και τιποτε αλλο.Οκ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
_catalonia_
Δραστήριο μέλος
Δεν τους επιασε ξαφνικα η ''καψα''.Απλα τα μαθηματα αυτα απο τους περισσοτερους θεωρουνταν η ωρα του παιδιου(η ωρα δηλαδη του facebook κλπ κλπ κλπ) και ποτε δεν εδιναν καποια ιδιαιτερη σημασια ,γι'αυτο το λογο αλλωστε και οι βαθμοι τους ηταν πολυ χαμηλοι.Και λογικο ειναι και τωρα τα ιδια ατομα να μην θελουν να καταργηθουν τετοιου ειδους μαθηματα,γιατι αυτα που εκαναν στην ωρα της μουσικης δεν μπορουν να τα κανουν στην ωρα των μαθηματικων.Ξαφνικά βλέπω έπιασε πολλούς μαθητές η "κάψα" για τα συγκεκριμένα μαθήματα, όταν μια μειοψηφία συμμετείχε και είχε καλούς βαθμούς. Θυμάμαι ότι η πλειοψηφία των μαθητών σε μαθήματα όπως Οικιακή Οικονομία, Καλλιτεχνικά, Μουσική..είχε ένα βαθμό γύρω στο 14. Για ποιον πολιτισμό μιλάμε; Για τα μπουζουκομάγαζα-αποθήκες ελαστικών, της πενταήμερης;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CiNeFiL
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
δεν νομίζω να είχαν και τόσα άτομα την άποψη ότι είναι άχρηστα αυτά τα μαθήματα
Αφού η πλειοψηφία δεν συμμετέχει καν στα μαθήματα αυτά, πώς γίνεται να έχει άποψη; Μάλλον συμβαίνει αυτό που λέει η catalonia. Αλήθεια για ποια ερείσματα μιλάς; Περισσότερο ενδιαφέρουν η τσόντα στο κινητό και τα άσχετα καφριλίκια εν ώρα μαθήματος παρά οι μαλακίες που λέει ο καθηγητής Οικιακής Οικονομίας..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CiNeFiL
Διακεκριμένο μέλος
Αφού η πλειοψηφία δεν συμμετέχει καν στα μαθήματα αυτά. Για ποια ερείσματα μιλάς; Περισσότερο ενδιαφέρουν η τσόντα στο κινητό και τα άσχετα καφριλίκια εν ώρα μαθήματος παρά οι μαλακίες που λέει ο καθηγητής Οικιακής Οικονομίας..
δεν συμμετεχει γιατι ειναι ουτως η αλλως οπως γινονται ειναι σαν κενο, οποτε γιατι να ενδιαφερθει?
στο γυμνασιο και το λυκειο παντα
μιλαω για ερισματα γιατι στο δημοτικο που δεν εχεις καλλιεργησει ακομη κλισεις ταλεντα κλπ μπορει να σε δωσει κινητρο να ασχοληθεις
εμενα παντως πιστευω με επηρεασε
γενικα τι ειναι χρησιμο και τι αχρηστο ειναι σχετικο
το σχολειο υποτιθεται επρεπε να δινει πολυπλευρη παιδεια, εννοειτε δεν ειναι σε θεση να το κανει
με την ιδια λογικη ομως ετσι οπως γινονται ολα τα μαθηματα αχρηστα για καποιους ανετα θεωρουνται και τα μαθηματικα και η φυσικη και τα αρχαια εφοσον εχουν μαθει ηδη τα βασικα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Giannoutas
Διάσημο μέλος
Εισαι ενα ατομο στα 100. Δηλαδη για ενα τοσο μικρο ποσοστο που οντως το μαθημα αυτο θα επιανε πραγματικα τοπο (αν και προσωπικη αποψη η ζωγραφικη δεν πιανει πουθενα τοπο στην κοινωνικη προοδο, εστω οτι συζηταμε για την επαγγελματικη σου κατασταση και μην το παμε σε πιο φιλοσοφικο ζητημα) να ξοδευεις τοσο χρημα για καθηγητες και οτι αλλο ξοδευεται? Μπαααα, επενδυσετα καπου αλλου λεω εγω που θα εχεις μεγαλυτερο οφελος σαν χωρα (και σαν κοινωνια γενικοτερα).απαξιειτε την τέχνη αλλά εμεσα ασχολείστε βλέπετε ταινίες ακούτε μουσική οπότε εσάς ίσως να μην σας νοιάζουν τα μαθήματα αυτά αλλά για άλλους είναι αλλιώς και φυσικά όχι μόνο για αυτούς που θέλουν κενά. Εγώ επειδή και επαγγελματικά με τη ζωγραφική θέλω να ασχοληθώ, μπορεί στο λύκειο και το γυμνάσιο να μην με πρόσφερε τίποτα εκεί το σχολείο όμως από το δημοτικό επηρεάστηκα. Το σχολείο δίνει σε κάποιους έρισμα δεν είναι ανάγκη να υπάρχουν μόνο επιστήμονες και όλοι χρειάζεται να έχουν επαφή με την τέχνη σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό αν δινόταν σημασία στο να γίνεται σωστά το μάθημα δεν νομίζω να είχαν και τόσα άτομα την άποψη ότι είναι άχρηστα αυτά τα μαθήματα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος
Εισαι ενα ατομο στα 100. Δηλαδη για ενα τοσο μικρο ποσοστο που οντως το μαθημα αυτο θα επιανε πραγματικα τοπο (αν και προσωπικη αποψη η ζωγραφικη δεν πιανει πουθενα τοπο στην κοινωνικη προοδο, εστω οτι συζηταμε για την επαγγελματικη σου κατασταση και μην το παμε σε πιο φιλοσοφικο ζητημα) να ξοδευεις τοσο χρημα για καθηγητες και οτι αλλο ξοδευεται? Μπαααα, επενδυσετα καπου αλλου λεω εγω που θα εχεις μεγαλυτερο οφελος σαν χωρα (και σαν κοινωνια γενικοτερα).
Με την ζωγραφική (και με κάθε τέχνη) αποκτάς παιδεία, πράγμα τεράστιας σημασίας για την κοινωνική πρόοδο.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Με την ζωγραφική (και με κάθε τέχνη) αποκτάς παιδεία, πράγμα τεράστιας σημασίας για την κοινωνική πρόοδο.
Σε μια κοινωνία..εκτός ρεαλιστικών δεδομένων. Σε μια Ελληνική μπανανία, δεν αποκτάς τίποτε.. Τα αποτελέσματα είναι φανερά. Η παιδεία οδηγεί σε Κιάμο και σε facebook..
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 875331
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CiNeFiL
Διακεκριμένο μέλος
Εισαι ενα ατομο στα 100. Δηλαδη για ενα τοσο μικρο ποσοστο που οντως το μαθημα αυτο θα επιανε πραγματικα τοπο (αν και προσωπικη αποψη η ζωγραφικη δεν πιανει πουθενα τοπο στην κοινωνικη προοδο, εστω οτι συζηταμε για την επαγγελματικη σου κατασταση και μην το παμε σε πιο φιλοσοφικο ζητημα) να ξοδευεις τοσο χρημα για καθηγητες και οτι αλλο ξοδευεται? Μπαααα, επενδυσετα καπου αλλου λεω εγω που θα εχεις μεγαλυτερο οφελος σαν χωρα (και σαν κοινωνια γενικοτερα).
τωρα για την αποψη σου για τη ζωγραφικη με επιασε νευρικο γελιο
και για την προοδο της κοινωνιας αστο αυτο και αν ειναι για γελια,καταδικασμενη υποθεση
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
giannis4ever
Πολύ δραστήριο μέλος
Αν το μάθημα διδάσκεται σωστά, τότε δεν θα οδηγούσε ούτε σε Κιάμο ούτε στο facebook. Γιατί λοιπόν να μην κάνουμε το μάθημα καλύτερο, αντί να το καταργήσουμε;Σε μια κοινωνία..εκτός ρεαλιστικών δεδομένων. Σε μια Ελληνική μπανανία, δεν αποκτάς τίποτε.. Τα αποτελέσματα είναι φανερά. Η παιδεία οδηγεί σε Κιάμο και σε facebook..
Είμαι υπέρ του να γίνονται καλλιτεχνικά στο δημοτικό και αργότερα να υπάρχουν ως μάθημα επιλογής. Η επαφή του παιδιού με τη τέχνη είναι πολλή σημαντική για πολλά θέματα. Για το μάθημα της μουσικής πιστεύω πως δε θα πρεπε να γίνεται καν. Μα επιβάλουν στο παιδί ότι αυτό είναι το ωραίο; και του μαθαινουν τα βιογραφικά των μεγάλων συνθετών; γουαταφάκ.
Γιατί να καταργηθεί το μάθημα της μουσικής; επειδή γίνεται λάθος; γιατί να μην το κάνουμε καλύτερο τότε; δηλαδή αν στα νοσοκομεία στις εγχειρήσεις θυρεοειδή υπήρχαν λάθη, θα τις καταργούσες ή θα πρότεινες να γίνονται οι εγχειρήσεις σωστά;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
CiNeFiL
Διακεκριμένο μέλος
Αν το μάθημα διδάσκεται σωστά, τότε δεν θα οδηγούσε ούτε σε Κιάμο ούτε στο facebook. Γιατί λοιπόν να μην κάνουμε το μάθημα καλύτερο, αντί να το καταργήσουμε;
Γιατί να καταργηθεί το μάθημα της μουσικής; επειδή γίνεται λάθος; γιατί να μην το κάνουμε καλύτερο τότε; δηλαδή αν στα νοσοκομεία στις εγχειρήσεις θυρεοειδή υπήρχαν λάθη, θα τις καταργούσες ή θα πρότεινες να γίνονται οι εγχειρήσεις σωστά;
ελλαδα φιλε
μην περιμενεις καμια προσπαθεια για βελτιωση, απλα το προσπερναμε και λεμε εε και τι εγινε
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Jason Del Piero
Δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 1 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 4 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.