stathisdim
Νεοφερμένος
Έχετε απόλυτο δίκιο, σας ευχαριστώ πολύ, αν και δεν κατάλαβα τι εννοείτε ''Προάγει ιδέες που δεν αποτελούν αντικείμενο του σχολείου''. Μπορεί το σχολείο όντως να θέλει να περάσει κάποιες συγκεκριμένες αρχές και ιδέες, αλλά πισεύω πως είναι δικαίωμα κάθε μαθητή και μαθήτριας να πιστεύει κατι διαφορετικό, και ακομα να εκφραζεται με αυτο αν θελει. Δεν ξερω αν καταλαβαινετε τι εννοω γιατι ετσι οπως το γραφω ουτε εγω καταλαβαινω (), και θα σας φερω για παραδειγμα μια συμμαθητρια μου που δεν ειναι Χριστιανη Ορθοδοξη αλλά μάρτυρας του Ιεχωβά (αν λεγεται ετσι). Αυτη λοιπον πιαστικε μια μερα στο σχολείο με ενα βιβλιαρακι (εκτος της ωρας του μαθηματος) να κάνει την προσευχή της με αυτό και της το κατάσχεσαν οριστικά και την απέβαλαν, γιατι ''Ειμαστε ενα ορθοδοξο σχολειο ειτε της αρεσει ειτε οχι'' και όπως είπατε κι εσείς ''δεν συμφωνούσε με τις αρχες του σχολείου''. Ακριβως το ιδιο εγινε και με ενα αγόρι που είναι Ευαγγελικός. Δεν ξέρω αν το εννοουσατε ετσι αυτο, αλλά αν ναι τοτε πιστεύω πως κάτι τετοιο είναι απαραδεκτο (το να μην αφηνεις τον μαθητη να εκφραστει ελευθερα οπως θελει). Μπορει να ειμαι μια μαθητρια β γυμνασιου κι εσεις καθηγητης, που σημαινει οτι δεν εχω δικαιωμα να αμφισβητω αυτα που λετε, αι αυτα που λεει ο καθενας μεγαλύτερος μου, αλλά πως να το πω, με ''πειραξε'' λιγο αυτο οταν το διαβασα... Ευχαριστω πολύ παντως
Αυτο το οποιο εκανε το σχολειο σου δεν ειναι απλα παρανομο, αλλα παραβιαζει το συνταγμα και τα ανθρωπινα δικαιωματα. Ειχαν δικαιωμα να εμεπβουν εφοσον προσπαθουσε να προσυλιτισει καποιον τριτο αλλα απο την στιγμη που απλα προσευχοταν οι ενεργειες τους ειναι εντελως παρανομες, σε μια πολιτισμενη χωρα η διευθηνση του σχολειου σου θα αποτελουσε ηδη παρελθον, εδω αν προχωρησεις σε οποιαδηποτε καταγγελια θα γινει απλα μια ΕΔΕ, θα τους αθωωσουν και εσυ θα ετοιμαστεις για γερο "κυνηγι" απο τους υπολοιπους καθηγητες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
ncgnick
Νεοφερμένος
Αυτο το οποιο εκανε το σχολειο σου δεν ειναι απλα παρανομο, αλλα παραβιαζει το συνταγμα και τα ανθρωπινα δικαιωματα. Ειχαν δικαιωμα να εμεπβουν εφοσον προσπαθουσε να προσυλιτισει καποιον τριτο αλλα απο την στιγμη που απλα προσευχοταν οι ενεργειες τους ειναι εντελως παρανομες, σε μια πολιτισμενη χωρα η διευθηνση του σχολειου σου θα αποτελουσε ηδη παρελθον, εδω αν προχωρησεις σε οποιαδηποτε καταγγελια θα γινει απλα μια ΕΔΕ, θα τους αθωωσουν και εσυ θα ετοιμαστεις για γερο "κυνηγι" απο τους υπολοιπους καθηγητες.
Συμφωνώ απόλυτα.
Έχε απόλυτο δίκιο, σας ευχαριστώ πολύ, αν και δεν κατάλαβα τι εννοείτε ''Προάγει ιδέες που δεν αποτελούν αντικείμενο του σχολείου''. Μπορεί το σχολείο όντως να θέλει να περάσει κάποιες συγκεκριμένες αρχές και ιδέες, αλλά πισεύω πως είναι δικαίωμα κάθε μαθητή και μαθήτριας να πιστεύει κατι διαφορετικό, και ακομα να εκφραζεται με αυτο αν θελει. Δεν ξερω αν καταλαβαινετε τι εννοω γιατι ετσι οπως το γραφω ουτε εγω καταλαβαινω (), και θα σας φερω για παραδειγμα μια συμμαθητρια μου που δεν ειναι Χριστιανη Ορθοδοξη αλλά μάρτυρας του Ιεχωβά (αν λεγεται ετσι). Αυτη λοιπον πιαστικε μια μερα στο σχολείο με ενα βιβλιαρακι (εκτος της ωρας του μαθηματος) να κάνει την προσευχή της με αυτό και της το κατάσχεσαν οριστικά και την απέβαλαν, γιατι ''Ειμαστε ενα ορθοδοξο σχολειο ειτε της αρεσει ειτε οχι'' και όπως είπατε κι εσείς ''δεν συμφωνούσε με τις αρχες του σχολείου''. Ακριβως το ιδιο εγινε και με ενα αγόρι που είναι Ευαγγελικός. Δεν ξέρω αν το εννοουσατε ετσι αυτο, αλλά αν ναι τοτε πιστεύω πως κάτι τετοιο είναι απαραδεκτο (το να μην αφηνεις τον μαθητη να εκφραστει ελευθερα οπως θελει). Μπορει να ειμαι μια μαθητρια β γυμνασιου κι εσεις καθηγητης, που σημαινει οτι δεν εχω δικαιωμα να αμφισβητω αυτα που λετε, αι αυτα που λεει ο καθενας μεγαλύτερος μου, αλλά πως να το πω, με ''πειραξε'' λιγο αυτο οταν το διαβασα... Ευχαριστω πολύ παντως
Καταρχήν δεν είμαι καθηγητής απλά τυχαίνει να είμαι κάτοχος διδακτορικού και μάλιστα σε τεχνολογικό τομέα. Σε αυτό το post δεν διεκδικώ το αλάνθαστο αλλά μόνο ελπίζω να αναγνωρίζετε την εμπειρία μου λόγω ηλικίας αλλά και επιπέδου μόρφωσης.
Θέλω να εκφράσω τα συγχαρητήριά μου στη τοποθέτησή σου ξκαι στις ανησυχίες σου για τα θρησκευτικά πιστεύω.
Αυτός που πήρε τα πιστείρια της πίστης των συμμαθητών σου θα έλεγα ότι θέλει σφαλιάρες αλλά και πάλι είμαι υποχρεωμένος να κρατήσω το επίπεδο που μου επιβάλλεται λόγω ηλικίας και εκπαίδευσης και να πω απλά ότι έκανε λάθος. Θα έπρεπε να κατασχεθούν μόνον στη περίπτωση που οι συμμαθητές σου προσπαθούσαν να προσυλιτίσουν στη πίστη τους άλλους μαθητές και αυτό μόνον εφόσον το σχολείο είναι Χριστιανικό ορθόδοξο. Το ίδιο θα έλεγα αν κάποιος μαθητής προσπαθούσε να προσυλιτίσει σε σχολείο με επίσημη θρησκεία την Ευαγγελική, κάποιους στον ορθόδοξο Χριστιανισμό. Κράτησε τις απόψεις σου, για εμένα είναι σωστές. Σε καλύπτουν και οι νόμοι πάνω σε αυτό όπως πολύ σωστά διάβασα και στην άλλη απάντηση για το θέμα την οποία και επικροτώ .
Είμαι σίγουρος ότι τη λογική δεν μπορεί να την αντιπαρέλθει κανένας και χαίρομαι όταν βλέπω τόσο ξεκάθαρες τοποθετήσεις από παιδιά της ηλικίας σου διότι θεωρώ ότι ο τόπος μας έχει ελπίδα, γιατί το μέλλον του, (εσείς), σκέπτεστε. Θέλω μόνο να σας καλέσω να προβληματιστείτε σε ένα πράγμα. Σκέπτομαι σημαίνει ότι έχοντας καλλιεργήσει την απαραίτητη γνώση, έχω φτάσει στο επίπεδο να δημιουργήσω φίλτρα τέτοιου επιπέδου που να μπορώ να υιοθετώ ή να απορρίπτω πληροφορίες. Επειδή στην ηλικία σας δεν έχετε ακόμα αναπτύξει αυτή τη δυνατότητα, σας λέω το εξής: Διαβάστε για να την αναπτύξετε και εν τω μεταξύ εκμεταλλευτείτε αυτό με το οποίο σας έχει προικίσει η φύση, δηλαδή να αισθάνεστε ποιοι πραγματικά σας αγαπούν. Εντοπίστε τους και εμπιστευτείτε τη κρίση τους για να δημιουργήσετε τις δικές σας βάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Mr. Crowley
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Όποιο άσχετο αντικείμενο εμφανιζόταν την ώρα του μαθήματος, π.χ. κινητό, ακουστικά, φωτογραφίες, σημείωμα, άλλο βιβλίο, σουγιάς (ναι βγήκε και τέτοιο) κλπ, ο καθηγητής έκανε άμεση κατάσχεση. Το κατασχεθέν αντικείμενο στο γραφείο σφραγιζόταν σε ειδικό φάκελο και παραδιδόταν μόνον στον κηδεμόνα του μαθητή. (Για τα κινητά Ο.Κ., αλλά δεν νομίζω να έλεγε ένα παιδί "μπαμπά μου πήραν το σουγιά μου, έλα εσύ στο σχολείο να σού τον δώσουν").
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isom1312
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ηρέμησε παληκάρι μου. Δηλαδή για σένα το σχολείο δεν πρέπει να έχει κανόνες? Ο καθηγητής είναι "μπάτσος" 'οταν φροντίζει για την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος? Φαντάσου λοιπόν μια τάξη όπου την ώρα του μαθήματος οι μαθητές μιλάνε στο κινητό, γράφουν μηνύματα, ακούνε μουσική, διαβάζουν εφημερίδα, παίζουν gameboy, τρώνε γεμιστά, καρφώνουν το σουγιά στο θρανίο κλπ. Αυτό είναι το ...δημοκρατικό σχολείο που οραματίζεσαι? Ξέρεις κανένα σχολείο στον κόσμο που να λειτουργεί χωρίς κανόνες?Όσο αφήνουμε τους καθηγητές να λειτουργούν σαν μπάτσοι θα υπάρχουν τέτοια φαινόμενα.Ειδικά οι παλιοί καθηγητές συνεχώς θα παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Θα το προχωρήσω λίγο παραπέρα: Οι ίδιοι κανόνες που υπάρχουν στη σχολική τάξη, ισχύουν και στα φροντιστήρια. Γιατί εκεί κανένας δεν θα βγάλει την ώρα του μαθήματος έξω το κινητό του, το σουγιά του ή οτιδήποτε άλλο? Γιατί εκεί οι μαθητές σέβονται τους κανόνες και τους τηρούν χωρίς να διαμαρτύρονται? Γιατί ποτέ δεν αποκαλούν "μπάτσο" τον καθηγητή του φροντιστηρίου? Θα έλεγα ότι ο τρόπος που αντιμετωπίζεται το δημόσιο σχολείο οφείλεται ακριβώς σε μια λάθος νοοτροπία. Όσο για το κατάντημα του δημόσιου σχολείου, προφανώς φταίνε ΚΑΙ οι μαθητές...... Μια σχολική τάξη θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν ένα μοντέλο ανθρώπινου δυναμικού που συνεργάζεται μαζί με τον διδάσκοντα στην διεκπεραίωση ενός έργου.....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Isom1312
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ηρέμησε παληκάρι μου. Δηλαδή για σένα το σχολείο δεν πρέπει να έχει κανόνες? Ο καθηγητής είναι "μπάτσος" 'οταν φροντίζει για την ομαλή διεξαγωγή του μαθήματος? Φαντάσου λοιπόν μια τάξη όπου την ώρα του μαθήματος οι μαθητές μιλάνε στο κινητό, γράφουν μηνύματα, ακούνε μουσική, διαβάζουν εφημερίδα, παίζουν gameboy, τρώνε γεμιστά, καρφώνουν το σουγιά στο θρανίο κλπ. Αυτό είναι το ...δημοκρατικό σχολείο που οραματίζεσαι? Ξέρεις κανένα σχολείο στον κόσμο που να λειτουργεί χωρίς κανόνες?
Μη πας στο άλλο άκρο,αλλά είναι πραγματικά γελοίο να παίρνει ένας καθηγητής ένα τετράδιο ενός μαθητή όταν διαβάζει άλλο μάθημα για παράδειγμα χωρίς να ενοχλεί.Φυσικά να υπάρχουν κανόνες,αλλά πολλοί καθηγητές ψάχνουν τη παραμικρή αφορμή για να βγάλουν τα προβλήματα τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Εμένα προσωπικά, αν ήμουν καθηγητής (ίσως κάποτε γίνω) ΚΑΙ αυτό θα με ενοχλούσε πάρα πολύ. Θα το ερμήνευα σαν περιφρόνηση προς το μάθημά, το πρόσωπό μου και το σχολείο και θα τον είχα πετάξει έξω από την τάξη (και ας με έλεγε "μπάτσο").Μη πας στο άλλο άκρο,αλλά είναι πραγματικά γελοίο να παίρνει ένας καθηγητής ένα τετράδιο ενός μαθητή όταν διαβάζει άλλο μάθημα για παράδειγμα χωρίς να ενοχλεί.Φυσικά να υπάρχουν κανόνες,αλλά πολλοί καθηγητές ψάχνουν τη παραμικρή αφορμή για να βγάλουν τα προβλήματα τους.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
gregory nub
Διάσημο μέλος
Θα το προχωρήσω λίγο παραπέρα: Οι ίδιοι κανόνες που υπάρχουν στη σχολική τάξη, ισχύουν και στα φροντιστήρια. Γιατί εκεί κανένας δεν θα βγάλει την ώρα του μαθήματος έξω το κινητό του, το σουγιά του ή οτιδήποτε άλλο? Γιατί εκεί οι μαθητές σέβονται τους κανόνες και τους τηρούν χωρίς να διαμαρτύρονται? Γιατί ποτέ δεν αποκαλούν "μπάτσο" τον καθηγητή του φροντιστηρίου? Θα έλεγα ότι ο τρόπος που αντιμετωπίζεται το δημόσιο σχολείο οφείλεται ακριβώς σε μια λάθος νοοτροπία. Όσο για το κατάντημα του δημόσιου σχολείου, προφανώς φταίνε ΚΑΙ οι μαθητές.
Εγώ ίσα ίσα που είμαι πιο άνετος στο φροντιστήριο γιατί είμαστε πολύ ώρα παρέα με τους καθηγητές και παραγνωριστήκαμε
ΥΓ: σόρυ για το διπλοποστ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Markos T.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Γενικά κατάσχεση προσωπικών αντικειμένων ενός πολίτη μπορεί να κάνει μόνο ένας υπάλληλος της Ελληνικής Αστυνομίας και όχι της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Superhuman
Δραστήριο μέλος
Εμένα προσωπικά, αν ήμουν καθηγητής (ίσως κάποτε γίνω) ΚΑΙ αυτό θα με ενοχλούσε πάρα πολύ. Θα το ερμήνευα σαν περιφρόνηση προς το μάθημά, το πρόσωπό μου και το σχολείο και θα τον είχα πετάξει έξω από την τάξη (και ας με έλεγε "μπάτσο").
Κάτσε ρε Δία.Εσένα μπορεί να σ'ενοχλεί ο άλλος ν'αναπνέει.Τι σημαίνει αυτό,ότι θα τον πετάξεις έξω; Και αν δεν του αρέσει το μάθημά σου και απλά θέλει να κάνει κάτι άλλο για να μη βαριέται; Ούτε σε ενοχλεί,ούτε με κάποιον τρόπο διακόπτει τη ροή του μαθήματος.Αντικειμενικά δεν έχεις κάποιον λόγο να τον πετάξεις έξω,μόνο επειδή σου τη βάρεσε εσένα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Ασφαλώς και υπάρχει αντικειμενικός λόγος. Η υποχρέωση του μαθητή δεν είναι μόνον να μην ενοχλεί. (Δεν χρειάζεται να πω ποια είναι).Κάτσε ρε Δία.Εσένα μπορεί να σ'ενοχλεί ο άλλος ν'αναπνέει.Τι σημαίνει αυτό,ότι θα τον πετάξεις έξω; Και αν δεν του αρέσει το μάθημά σου και απλά θέλει να κάνει κάτι άλλο για να μη βαριέται; Ούτε σε ενοχλεί,ούτε με κάποιον τρόπο διακόπτει τη ροή του μαθήματος.Αντικειμενικά δεν έχεις κάποιον λόγο να τον πετάξεις έξω,μόνο επειδή σου τη βάρεσε εσένα.
Μη γινόμαστε "νομοθέτες" με τη φαντασία μας. Ο μαθητής είναι ανήλικος και στο σχολείο ο καθηγητής έχει την επιμέλειά του. Έτσι, έχει κάθε δικαίωμα να κατασχέσει οτιδήποτε και να το παραδώσει στον κηδεμόνα του.Οι εκπαιδευτικοί απαγορεύεται δια νόμου να προβούν σε κατάσχεση προσωπικών αντικειμένων του μαθητή με μόνη εξαίρεση τις ηλεκτρονικές συσκευές ήχου, εικόνας και κινητής τηλεφωνίας για ευνόητους λόγους όπου και αυτά μετά το πέρας των μαθημάτων τα παραλαμβάνει συνήθως ο γονέας του μαθητή. Επιπλέον οι εκπαιδευτικοί φυσικά και μπορούν να κατασχέσουν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ αντικείμενα του μαθητή όπως όπλα και ναρκωτικά (για λόγους ασφαλείας) όπου έπειτα ειδοποιείται άμεσα η Αστυνομία.
Γενικά κατάσχεση προσωπικών αντικειμένων ενός πολίτη μπορεί να κάνει μόνο ένας υπάλληλος της Ελληνικής Αστυνομίας και όχι της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Superhuman
Δραστήριο μέλος
Ασφαλώς και υπάρχει αντικειμενικός λόγος. Η υποχρέωση του μαθητή δεν είναι μόνον να μην ενοχλεί. (Δεν χρειάζεται να πω ποια είναι).
Είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί δηλαδή;Είναι υποχρεωμένος να μάθει; Πώς θα τον υποχρεώσεις να μάθει ή να παρακολουθήσει; Η μάθηση είναι κάτι που το επιλέγουμε, όχι κάτι που μας το επιβάλλουν. Άμα θες να είσαι καλός δάσκαλος,βρες τρόπο να προσελκύσεις το μαθητή και μην τον "υποχρεώνεις" να παρακολουθεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
Πίστευα ότι δεν θα χρειαζόταν να το γράψω. Δεν είναι αυτονόητο ότι υποχρέωση του μαθητή μέσα στην τάξη είναι να μην ασχολείται με κάτι άλλο? (Το αν θα μάθει ή όχι είναι πρόβλημά του, για αυτό υπάρχουν και οι βαθμοί). Απλά: Ο μαθητής ας κάνει ότι καταλαβαίνει, αλλά αν τον πιάσουν ας αναλαμβάνει τις ευθύνες του και να μην κλαψουρίζει στο στυλ "μα δεν ενοχλούσα". Σκέψου το.Είναι υποχρεωμένος να παρακολουθεί δηλαδή;Είναι υποχρεωμένος να μάθει; Πώς θα τον υποχρεώσεις να μάθει ή να παρακολουθήσει; Η μάθηση είναι κάτι που το επιλέγουμε, όχι κάτι που μας το επιβάλλουν. Άμα θες να είσαι καλός δάσκαλος,βρες τρόπο να προσελκύσεις το μαθητή και μην τον "υποχρεώνεις" να παρακολουθεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Markos T.
Εκκολαπτόμενο μέλος
Ασφαλώς και υπάρχει αντικειμενικός λόγος. Η υποχρέωση του μαθητή δεν είναι μόνον να μην ενοχλεί. (Δεν χρειάζεται να πω ποια είναι).
Μη γινόμαστε "νομοθέτες" με τη φαντασία μας. Ο μαθητής είναι ανήλικος και στο σχολείο ο καθηγητής έχει την επιμέλειά του. Έτσι, έχει κάθε δικαίωμα να κατασχέσει οτιδήποτε και να το παραδώσει στον κηδεμόνα του.
Δεν γίνομαι νομοθέτης. Πραγματικά ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να κατασχέσει το οτιδήποτε! Σαφώς και θα το παραλάβει ο γονέας ή κηδεμόνας αλλά μπορεί ο μαθητής να είναι ανήλικος, δεν παύει ωστόσο να είναι ένας πολίτης (έστω μικρός σε ηλικία) με κάποια δικαιώματα. Κατασχέσεις του τύπου κασετίνες,ζωγραφιές,μηνυματάκια,ρούχα κτλ δεν επιτρέπονται. Στην εγκύκλιο θέλω να πώ δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο επομένως και δεν μπορούν να προβαίνουν σε τέτιες αυθαιρεσίες. Στην εγκύκλιο απ όσο ξέρω γίνεται αναφορά μονάχα στα κινητά τηλέφωνα και επικίνδυνα αντικείμενα. Και τέλος πάντων ΑΝ γίνονται τέτοιες κατασχέσεις τότε πρέπει στο σχόλασμα τουλάχιστον να επιστρέφονται στους μαθητές από τη στιγμή που δεν βλάπτουν κ κανένα και όχι να καταστρέφονται,χάνονται ή κρατούνται από τους εκπαιδετικούς.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χριστιάννα ^^
Διάσημο μέλος
Εμένα προσωπικά, αν ήμουν καθηγητής (ίσως κάποτε γίνω) ΚΑΙ αυτό θα με ενοχλούσε πάρα πολύ. Θα το ερμήνευα σαν περιφρόνηση προς το μάθημά, το πρόσωπό μου και το σχολείο και θα τον είχα πετάξει έξω από την τάξη (και ας με έλεγε "μπάτσο").
Εμένα πάλι ο μαθηματικός στη Γ' λυκείου ερχόταν πάνω απ'το κεφάλι μου και με ρώταγε τι διαβάζω, πώς τα πάω και πού θέλω να περάσω και, όταν τον πέτυχα κάποια στιγμή στο 1ο έτος και του είπα πως τελικά πέρασα στην πρώτη μου επιλογή, χάρηκε απίστευτα. Απ'τους καλύτερους καθηγητές που είχα στο λύκειο. Και στη γεωμετρία με έβαζε να κάνω τα σχήματα στον πίνακα, επειδή στα διαγωνίσματα τα έβαφα και έβαζα και σκιάσεις.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 11 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.