eco-warrior
Πολύ δραστήριο μέλος
Όλο το εκπαιδευτικό μας σύστημα είμαι δομημένο με λάθος τρόπο γιατί δεν εξυπηρετεί την γνώση και την διάδωση της αλλά το οικονομικό σύστημα και μόνο... Όσο για την βάση είτε την αφαιρέσεις είτε όχι το πρόβλημα παραμένει και αυτό δεν είναι άλλο απτην έλειψη αξιοκρατίας και την στοχευμένη εξυπηρέτηση οικονομικών και άλλων συμφερόντων. Υπάρχουν βασικότερα και πιο βαθιά προβλήματα στο ποιος αξίζει πραγματικά ή όχι να μπει στο Πανεπιστήμιο (αν και κατα την αποψή μου αξίζουν όλοι όσοι απλά θέλουν να μάθουν γράμματα και να προσφέρουν στην κοινωνία) Η βάση του 10 δεν εξασφαλίζει κανένα επίπεδο....επίσεις κανένα επίπεδο δεν εξασφαλίζεται με το να την καταργήσεις. Πρέπει να καταργηθούν οι πανελλήνιες εξετάσεις. Τα παιδιά μπορούν να μαθαίνουν τα μαθήματα τους στο γενικό σχολείο και μετά να επιλέγουν που θα σπουδάσουν (σχολή και τόπο) και να μπορούν να δώσουν εξετάσεις στην σχολή της επιλογής τους με τα κριτήρια που θα θέτει η ίδια η σχολή και όχι ο κάθε άσχετος πολιτικός. Οι πολιτικοί δεν μπορούν να λύσουν κανένα πρόβλημα γιατί δεν εκπαιδεύτηκαν γιαυτό....Η κατάργηση της Βάσης πάντως έχει στόχο να εισαχθούν περισότεροι στα ΑΕΙ-ΤΕΙ και να μπορέσουν να κουκουλώσουν κάπως την ανεργία είναι πασιφανές και κανένας δεν μπορεί να το αμφισβητήσει... Η παιδεία μας είναι προς πώληση...εδώ και πολύ καιρό.
Συμφωνώ, αλλά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο άλλο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαιδευση που να αντικαταστήσει επάξια τις πανελλαδικές. Σίγουρα η ελεύθερη πρόσβαση θα ήταν η ιδανική λύση. Παρ'όλα αυτά δεν είμαι βέβαιος ότι θα υπάρξει αξιοκρατική αντιμετώπιση των υποψηφίων προς εισαγωγή σε ΑΕΙ. Αναπόφευκτα θα οδηγηθούμε σε αδιέξοδο, για ακόμη μια φορά.
Η παιδεία έχει ήδη πουληθεί...και βολεύει σχεδόν τους πάντες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Letta
Εκκολαπτόμενο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
prinCess.
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Letta
Εκκολαπτόμενο μέλος
Αυτό τώρα σημαινει ότι με μόρια κάτω απο 10.000 και Γ.Β.Π κάτω απο 10 μπορει καποιος να περάσει σε ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ. Έτσι?
Βεβαια εντάξει μπορεί να μην είναι και η super σχολή, αλλα λέμε τώρα...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Sourotiri
Πολύ δραστήριο μέλος
Καταργείται από του χρόνου η κατηγορία υποψηφίων 10% (χωρίς εξετάσεις) για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια - ΤΕΙ
Με τροπολογία που έχει προστεθεί στο σχέδιο νόμου που κατατέθηκε στη Βουλή με τίτλο: «Θεσμικό πλαίσιο των πρότυπων πειραματικών σχολείων. Ίδρυση ινστιτούτου εκπαιδευτικής πολιτικής, οργάνωση του ινστιτούτου τεχνολογίας υπολογιστών και εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις» το Υπουργείο Παιδείας καταργεί την κατηγορια υποψηφίων του 10% (χωρίς εξετάσεις) για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Θυμίζουμε ότι η κατηγορία 10% έδινε τη δυνατότητα σε υποψηφίους που είχαν πάρει μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις (τα δυο προηγούμενα χρόνια κάθε φορά πριν από την υποβολή της αίτησης στην κατηγορία του 10%) να πετύχουν την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση χωρίς να πάρουν μέρος στις εξετάσεις αλλά μόνο με τα μόρια που είχαν συμπληρώσει σε προγούμενη εξέταση.
Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται για το 10%:
14. Η διάταξη της περίπτωσης ί της παραγράφου 5α του άρθρου 2 του ν. 2525/1997 (188 Α’), όπως αντικαταστάθηκε με την παράγραφο 2 του άρθρου 1 του ν. 2909/2001 (90 Α’) και συμπληρώθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 25 του ν. 3687/2008 (159 Α’), που αναφέρεται στην εισαγωγή των αποφοίτων Γενικών Λυκείων ή άλλου τύπου Λυκείου σε ποσοστό 10% των θέσεων εισακτέων σε κάθε σχολή ή τμήμα της παραγράφου 1 του άρθρου 2 του ν. 2525/1997, ισχύει μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Κατά την αποψή μου ειναι πιο δίκαιο να εισαχθεί στη σχολή αυτός που την έχασε για λίγα μόρια στο 90% που αν δεν υπήρχε το 10% θα εισαγόταν κανονικά από ότι κάποιος που έκανε λάθος επιλογή και ξανακάνει μηχανογραφικό του χρόνου και στην ουσία "έφαγε" μια θέση από κάποιον άλλο υποψήφιο στην σχολή που διάλεξε αρχικά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
Έπαθα ένα *ΤΟΣΟ ΔΑ* εγκεφαλικό γιατί ο τίτλος δε διευκρίνιζε το πότε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Dias
Επιφανές μέλος
2) Κι όμως, έχει νόημα να υπάρχει ποσοστό για κάποιον που έκανε λέθος επιλογή.
3) Θα μπορούσε να τροποποιηθεί: 5% μόνον για μια χρονιά και όχι σε σχολή που ο υποψήφιος έχασε.
4) Το περίεργο είναι το γιατί γίνονται αλλαγές σε σύστημα που σε 2 χρόνια θα καταργηθεί.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
vassilis498
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος
Focko εσυ μαλλον δεν κανεις ποτε λαθος επιλογες στη ζωη σου , οπως και οι υπολοιποι ανθρωποι ...μαλλον πρεπει να ειμαστε θεοι ετσι ; Γι'αυτο λοιπον ας καταδικασουμε αυτους που εκαναν λαθος επιλογες/αποφασεις στο μηχανογραφικο και ας τους ξαναβαλουμε να δωσουν Πανελληνιες, ετσι για το γαμωτο. Ποιος χρειαζεται μια δευτερη ευκαιρια , οταν ειμαστε τελειοι και παιρνουμε παντα τις σωστες αποφασεις.Κατά την αποψή μου ειναι πιο δίκαιο να εισαχθεί στη σχολή αυτός που την έχασε για λίγα μόρια στο 90% που αν δεν υπήρχε το 10% θα εισαγόταν κανονικά από ότι κάποιος που έκανε λάθος επιλογή και ξανακάνει μηχανογραφικό του χρόνου και στην ουσία "έφαγε" μια θέση από κάποιον άλλο υποψήφιο στην σχολή που διάλεξε αρχικά.
Δεν λεω , οι λαθος αποφασεις εχουν και τις αναλογες συνεπεις , αλλα μονο και μονο το χασιμο ενως χρονου θα ελεγα οτι ειναι αρκετο. Και ας μην αρχισουμε την ιστορια για φαγωμα θεσεων , γιατι σε αυτο μπλεκονται αρκετα και οι μεταγγραφες...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Έχω κάνει και εγώ λάθη και μάλλον θα χάσω μια μόνιμη θέση στο δημόσιο με τις επιλογές μου.Focko εσυ μαλλον δεν κανεις ποτε λαθος επιλογες στη ζωη σου , οπως και οι υπολοιποι ανθρωποι ...μαλλον πρεπει να ειμαστε θεοι ετσι ; Γι'αυτο λοιπον ας καταδικασουμε αυτους που εκαναν λαθος επιλογες/αποφασεις στο μηχανογραφικο και ας τους ξαναβαλουμε να δωσουν Πανελληνιες, ετσι για το γαμωτο. Ποιος χρειαζεται μια δευτερη ευκαιρια , οταν ειμαστε τελειοι και παιρνουμε παντα τις σωστες αποφασεις.
Δεν καταδικάζει κανένας αυτόn που έκανε λάθος μηχανογραφικό καθώς μπορεί να συμμετέχει στο διαγωνισμό των πανελληνίων όσες φορές θέλει. Εμείς που δώσαμε το διάστημα 2003 -2006 το 10% ήταν δώρο άδωρο καθώς τις θέσεις τις καταλάμβαναν οι υποψήφιοι του 2000 - 2001 που τέλειωναν τις πρώτες σχολές τους και πήγαιναν σε δεύτερες έχοντας αποκτήσει πτυχίο της πρώτης σχολής. Άτομα που στη χρονιά τους το 2000-2001 έχαναν μια σχολή για 500 - 1000 έπαιρναν θέση από το 10% 2 -4 χρόνια αργότερα. Αντίθετα άτομα που το 2003-2006΄έχαναν την σχολή για 1 μόρια δεν απέκτησαν ποτέ θέση στη σχολή. Γι αυτό λέω ότι δεν υπάρχει πιο άδικο σύστημα από το 10%. Ακόμα και τώρα που το 10% περιορίστηκε στα δυο χρόνια μπηκαν σε υπερκλασσάτες σχολές άτομα που τη χρονιά τους πάτωσαν στην κυριολεξία που είναι αδικία γιατί αυτές οι θέσεις άνηκαν στους περσινούς του 90% που είχαν γράψει σαφώς καλύτερα και την έχασαν για λίγα μόρια.
Αν ήσουν και εσύ απόφοιτος των χρονιών 2003 - 2006 για να εισερχόσουν σε σχολή με τη δεύτερη ευκαιρία θα έπρεπε κατά μέσο όρο να είχες γράψει 2000 με 3000 μόρια παραπάνω από τη βάση της σχολής του 90% της χρονιάς σου.
Αν στο 10% εφαρμοζόταν ο όρος 3 του Dias τότε μαλλον θα ήμουν και εγώ θετικός. Με το σύστημα όπως εφαρμόζεται μέχρι και σήμερα είμαι αρνητικός όπως αρνητικός είμαι και με το σύστημα των μετεγγραφών.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
Κακή επιλογή να δώσω ξανά, ναι.
Αλλά γιατί να πρέπει να είναι μονόδρομος οι πανελλήνιες; Δεν κλέβουμε κάποιου τη θέση με το 10% και εμείς διαβάσαμε και εμείς δώσαμε και κάναμε ένα λάθος μηχανογραφικό . Γιατί λοιπόν να μας καταργεί το 10%;
και αν οι βάσεις δεν ευνοήσουν φέτος...κατάλαβα... πανελλήνιες 2012 σου ερχόμαστε
σκατά τα κάναμε... :/
Ναιιι, πάμε για 4η :Ρ
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
fockos
Επιφανές μέλος
Το βιογραφικό σας θα εμπλουτιστεί (2η σχολή), δε θα δίνεται λεφτά στα φροντιστήρια του λυκείου και δε θα χαλάτε χρόνια για να μαθαίνετε τις σαχλαμάρες και ανούαια πράγματα του λυκείου αλλά αυτόν τον χρόνο θα τον σπαταλήσετε για διάβασμα στο πανεπιστήμιο που είναι πιο στοχευμένα και θα σας χρειαστούν στην σταδιοδρομία σας
Αν μείνετε και δίνετε πανελλαδικές και αποτυγχάνετε και ξαναδίνεται να ξέρετε ότι είναι καθαρός χαμένος χρόνος.....
πέρσι όποιος έκανε 10% πέτυχε λαχείο...
φέτος όμως δε θα είναι όπως πέρσι...... κάποιοι θα πέσουν από τα σύννεφα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Selestian
Δραστήριο μέλος
Για εμενα ειναι ο μονος λογος που συνεχιζω τη σχολη μου μεχρι να δω οτι εχει γινει επισημο οτι περασα Οικονομικα ΑΠΘ. Παιρνουσα με τις βασεις του 90% οποτε ευελπιστω οτι θα περασω και με του 10%...πέρσι όποιος έκανε 10% πέτυχε λαχείο...
φέτος όμως δε θα είναι όπως πέρσι...... κάποιοι θα πέσουν από τα σύννεφα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Black_Butterfly
Πολύ δραστήριο μέλος
Εγώ θεωρώ το 10% ... λάθος επιλογή και έχει καταστρέψει πάρα πολλά παιδιά. Περάστε σε μια οποιαδήποτε σχολή (υπάρχουν καλές σχολές χαμηλής βαθμολογίας με περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει) βγάλτε την και μετά δώστε κατατακτήριες στην σχολή που ονειρεύεστε.
Το βιογραφικό σας θα εμπλουτιστεί (2η σχολή), δε θα δίνεται λεφτά στα φροντιστήρια του λυκείου και δε θα χαλάτε χρόνια για να μαθαίνετε τις σαχλαμάρες και ανούαια πράγματα του λυκείου αλλά αυτόν τον χρόνο θα τον σπαταλήσετε για διάβασμα στο πανεπιστήμιο που είναι πιο στοχευμένα και θα σας χρειαστούν στην σταδιοδρομία σας
Αν μείνετε και δίνετε πανελλαδικές και αποτυγχάνετε και ξαναδίνεται να ξέρετε ότι είναι καθαρός χαμένος χρόνος.....
πέρσι όποιος έκανε 10% πέτυχε λαχείο...
φέτος όμως δε θα είναι όπως πέρσι...... κάποιοι θα πέσουν από τα σύννεφα
Δε θα περάσω σε μια οποιαδήποτε σχολή και θα χάσω 4 χρόνια από τη ζωή μου για κάτι που δε θέλω. Θέλω κάτι συγκεκριμένο να σπουδάσω, όχι για να βρω δουλειά αλλά γιατί μαρέσει και θέλω να μάθω περισσότερα πάνω σε αυτό.
Χαμένος χρόνος είναι να πάω κάπου επειδή ήμουν άτυχη ή επειδή μου έτυχε και θα το βαριέμαι και δε θα μαρέσει και θα μισώ τον εαυτό μου γιατί θα έχασα 4++++ χρόνια απο τη ζωη μου γι'αυτο αντι να προσπαθήσω ή να ξαναδώσω ή να κάνω μηχανογραφικό.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
όλοι οι άνθρωποι κινούμαστε με κάποιο ρίσκο επιλογών και αντί λόγων...ας μιλήσουν οι πράξεις για το πόσα απίδια χωράει ο σάκος
προσωπικά ανήκω σε εκείνους τους φοιτητές όπου στην πορεία των σπουδών τους, δεδομένων των παθογενειών της Ελληνικής Πανεπιστημιακής καθημερινότητας πέρασα από πολλές φάσεις από ξενέρωση μέχρι προτίμηση και σταδιακά έγινα τρελάς ερωτευμένος με την επιστήμη μου
για προσωπικούς - οικογενειακούς λόγους και αν δεν είχα τόσο σταθερή προσωπικότητα ίσως είχα ξαναμπεί στο τρυπάκι να ξαναδώσω πανελλήνιες ή να κάνω αίτηση με το 10% λόγω κάποιων δυσκολιών (και διαφορετικής πραγματικότητας σε σχέση με τις πληροφορίες που είχα και τα όνειρά μου) αλλά μπρος στις δυσκολίες, καλό είναι να πεισμώνουμε και να γίνουμε καλύτεροι και όχι να τα βάζουμε στα πόδια
έχω δει και έχω βιώσει εικόνες από το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο που θα ευχόμουν να μην τις ξαναζήσει άλλος άνθρωπος...απορώ πως δεν έσπασε το στομάχι μου! και οι φράσεις «μου αρέσει η τάδε επιστήμη και όχι η άλλη επιστήμη» είναι μια πολυτέλεια χορτασμένων εν καιρώ απώλειας πολιτισμικής - κοινωνικής συνείδησης γιατί κανονικά θα πρέπει να εύχεστε να είστε σε θέση να τελειώσετε το Πανεπιστήμιο και γενικά να χαίρεστε που ανήκετε στην ακαδημαϊκή κοινότητα...
θέλω να πω ότι ύστερα από τόσα χρόνια μετά το λύκειο είμαι σε θέση να ξέρω τι σημαίνει ο όρος «Επιστήμη» και να ξέρω τι θέλω από τον εαυτό μου επειδή πολύ απλά η προσωπικότητά μου «πλάθηκε» μέσα από όλη αυτή την δοκιμασία των σπουδών με τα θετικά και τα αρνητικά της
γνωρίζω πλέον τι θέλω από την Επιστήμη χωρίς να αναπαράγω την κλισέ έκφραση «μου αρέσουν τα μαθηματικά » και από εκεί και πέρα ο περίπατος της άγνοιας γιατί πλέον η κάθε Επιστήμη είναι τόσο πολυδιάστατη όπου ο υποψήφιος 18άρης δεν μπορεί να γνωρίζει ποιες κατευθύνσεις της επιστήμης θα τον συναρπάσουν και ποιες θα τον απομακρύνουν
μην ξεχνάμε και μια μεγάλη μερίδα Ελλήνων φοιτητών η οποία ενώ δήλωσε με ιδιαίτερο ζήλο μια x επιστήμη σύμφωνα με τα υποκειμενικά θέλω τους, μέσα στο 2ο έτος ξενέρωσαν και ελάχιστοι αυτών είχαν την δύναμη να κάνουν κάτι άλλο στην ζωή τους (π.χ. πανελλήνιες, 10%, δουλειά,...κτλ) ενώ οι υπόλοιποι μετασχηματίστηκαν σε αιώνιους φοιτητές
υ.σ.: κανένας δεν χάθηκε (και από τους μεγάλους επιστήμονες όπου πολλοί εξ' αυτών δεν πέρασαν εκεί που ήθελαν ή δεν είχαν την ίδια αγάπη λυκειακά και μεταλυκειακά) εφόσον υπάρχει όρεξη και εργατικότητα
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Kostas Ped.
Νεοφερμένος
είναι τελείως υποκειμενική η άποψη «μου αρέσει η x επιστήμη» όταν έχουμε άγνοια για την επιστήμη, όταν δεν γνωρίζουμε τις ιδιαιτερότητες του y Τμήματος που προσφέρει την x επιστήμη, όταν δεν γνωρίζουμε επαρκώς σύμφωνα με τα ΦΕΚ τις νομικές διατάξεις περί εργασιακών δικαιωμάτων, όταν ο οδηγός σπουδών του Τμήματος αυτού κρύβει κάποια «μελανά» σημεία του Τμήματος...κτλ
όλοι οι άνθρωποι κινούμαστε με κάποιο ρίσκο επιλογών και αντί λόγων...ας μιλήσουν οι πράξεις για το πόσα απίδια χωράει ο σάκος
υ.σ.: κανένας δεν χάθηκε (και από τους μεγάλους επιστήμονες όπου πολλοί εξ' αυτών δεν πέρασαν εκεί που ήθελαν ή δεν είχαν την ίδια αγάπη λυκειακά και μεταλυκειακά) εφόσον υπάρχει όρεξη και εργατικότηταπροσωπικά ανήκω σε εκείνους τους φοιτητές όπου στην πορεία των σπουδών τους, δεδομένων των παθογενειών της Ελληνικής Πανεπιστημιακής καθημερινότητας πέρασα από πολλές φάσεις από ξενέρωση μέχρι προτίμηση και σταδιακά έγινα τρελάς ερωτευμένος με την επιστήμη μου
για προσωπικούς - οικογενειακούς λόγους και αν δεν είχα τόσο σταθερή προσωπικότητα ίσως είχα ξαναμπεί στο τρυπάκι να ξαναδώσω πανελλήνιες ή να κάνω αίτηση με το 10% λόγω κάποιων δυσκολιών (και διαφορετικής πραγματικότητας σε σχέση με τις πληροφορίες που είχα και τα όνειρά μου) αλλά μπρος στις δυσκολίες, καλό είναι να πεισμώνουμε και να γίνουμε καλύτεροι και όχι να τα βάζουμε στα πόδια
έχω δει και έχω βιώσει εικόνες από το Ελληνικό Δημόσιο Πανεπιστήμιο που θα ευχόμουν να μην τις ξαναζήσει άλλος άνθρωπος...απορώ πως δεν έσπασε το στομάχι μου! και οι φράσεις «μου αρέσει η τάδε επιστήμη και όχι η άλλη επιστήμη» είναι μια πολυτέλεια χορτασμένων εν καιρώ απώλειας πολιτισμικής - κοινωνικής συνείδησης γιατί κανονικά θα πρέπει να εύχεστε να είστε σε θέση να τελειώσετε το Πανεπιστήμιο και γενικά να χαίρεστε που ανήκετε στην ακαδημαϊκή κοινότητα...
θέλω να πω ότι ύστερα από τόσα χρόνια μετά το λύκειο είμαι σε θέση να ξέρω τι σημαίνει ο όρος «Επιστήμη» και να ξέρω τι θέλω από τον εαυτό μου επειδή πολύ απλά η προσωπικότητά μου «πλάθηκε» μέσα από όλη αυτή την δοκιμασία των σπουδών με τα θετικά και τα αρνητικά της
γνωρίζω πλέον τι θέλω από την Επιστήμη χωρίς να αναπαράγω την κλισέ έκφραση «μου αρέσουν τα μαθηματικά » και από εκεί και πέρα ο περίπατος της άγνοιας γιατί πλέον η κάθε Επιστήμη είναι τόσο πολυδιάστατη όπου ο υποψήφιος 18άρης δεν μπορεί να γνωρίζει ποιες κατευθύνσεις της επιστήμης θα τον συναρπάσουν και ποιες θα τον απομακρύνουν
μην ξεχνάμε και μια μεγάλη μερίδα Ελλήνων φοιτητών η οποία ενώ δήλωσε με ιδιαίτερο ζήλο μια x επιστήμη σύμφωνα με τα υποκειμενικά θέλω τους, μέσα στο 2ο έτος ξενέρωσαν και ελάχιστοι αυτών είχαν την δύναμη να κάνουν κάτι άλλο στην ζωή τους (π.χ. πανελλήνιες, 10%, δουλειά,...κτλ) ενώ οι υπόλοιποι μετασχηματίστηκαν σε αιώνιους φοιτητές
πολυ σωστα αυτα που γραφεις!αυτα ακριβως πιστευω και γω!θα ηθελα να προσθεσω επισης πως δεν πρεπει να αναζητειται απο κανεναν το εμφυτο και γνησιο ταλεντο που χωρις κοπους θα τον κανει καλυτερο στην επιστημη του,χωρις υπομονη και αγωνα δεν θα μπορεσει να καταλαβει ποσο πολυτιμο ειναι αυτο που κανει και δεν θα καταφερει και τιποτα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Pride
Εκκολαπτόμενο μέλος
Καπου ειχα διαβασει ενα αρθρο σχετικα με αυτο οπως και με τις συγχωνευσεις αει-τει
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
garch
Πολύ δραστήριο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
student93
Νεοφερμένος
χαρα στο κουραγιο...!
ΥΓ: καλο θα ειναι να διερευνώνται όλες οι εναλλακτικες... περα απο την τροτοβαθμια ή/και τις υψηλοβαθμες σχολές... ισως ειναι αδύνατον να μπαινουν στην 3βαθμια 80,000 φοιτητες/ετος....
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 13 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.