akikos
Επιφανές μέλος
Αφού έσκασε η βόμβα πάνω του. Βέβαια αν ήταν κανένας ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία τώρα ο Σάββας μπορεί να έκανε και πολιτική καριέρα ως θύμα τρομοκρατικής ενέργειας.Όχι ήταν δουλειά Χρυσοχοΐδη η 17Ν κάθε μέρα στο γραφείο του δούλευε ώρες ολόκληρες
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
tsiobieman
Πολύ δραστήριο μέλος
Γιατί τώρα τι γίνεται; Σε κόβει μέχρι να βγει σύνταξη δλδ στα 65-57; Άρα αν είναι 50 έχεις ακόμα 15 χρόνια να πάρεις πτυχίο.
το θέμα φίλε είναι ότι τώρα ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΑΙ όσες φορές κι αν σε κόψει , ενώ με το ν+2 θα φας διαγραφή.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
το θέμα φίλε είναι ότι τώρα ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣΑΙ όσες φορές κι αν σε κόψει , ενώ με το ν+2 θα φας διαγραφή.
Και σε ρωτάω. Τι διαφορά έχει; Θα πάρεις το πτυχίο 15 χρονιά μετά ε και; Καλύτερα να είχες διαγραφεί και να είχες τελειώσει άλλες 3 σχολές ενδιάμεσα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 019112
Επισκέπτης
"Δια Βιου Μαθηση" ρε Λενιω.. Μπορει ο αλλος να ειναι 80, να εργαζεται, να θελει να γινει σεφ, να θελει να κανει οικογενεια, να θελει να ταξιδεψει. Δεν ειναι PaparoCollege που πηγε και ο Κουλης εδω περα.Επειδή δεν θέλω να μπω πάλι στη σύγκριση των συστημάτων των Πανεπιστημίων του Εξωτερικού με το δικό μας, απλά ρωτάω. Είναι πραγματικά δυνατόν να πιστεύετε ότι είναι λογικό, σωστό, δίκαιο, αποδεκτό, έντιμο κτλ να μπορεί να σπουδάζει κάποιος "επ΄αόριστον";
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
πλαγιως θελουν να καταστειλουν την διακινηση ιδεων μεσα στο πανεπιστημιο.Και ναι να χαθει το εξαμηνο αν ειναι να εφαρμοστει αυτο το τρονομοσχεδιο του υπουργειου παιδειας που συμπεριλαμβανει ν+2 ετη σπουδων και καταργηση ασυλου και πολλα αλλα που θα δουμε στην συνεχεια.Και οχι δεν ειμαι κνιτης
Tι ακριβώς σημαίνει διακίνηση ιδεών; Φαντάζομαι αυτό το Πανεπιστήμιο ...που είναι πολύ πιο παλιό από τα Ελληνικά και έχει συνεισφέρει στην ανθρώπινη γνώση καταστέλλει την διακίνηση ναρκωτικών εχχ... ιδεών ήθελα να πω ε; To πτυχίο του ο πρώην Καγκελάριος της Αυστρίας δεν κατάφερε να το πάρει πάντως. Μια ένδειξη πόσο ξεχωριστή είναι η πολιτικάντικη κουτοπονηρία με το Πανεπιστήμιο στην ίδια τους τη χώρα.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
"Δια Βιου Μαθηση" ρε Λενιω.. Μπορει ο αλλος να ειναι 80, να εργαζεται, να θελει να γινει σεφ, να θελει να κανει οικογενεια, να θελει να ταξιδεψει. Δεν ειναι PaparoCollege που πηγε και ο Κουλης εδω περα.
Η συζήτηση εδώ γίνεται για τις σπουδές που επιδιώκει ο καθένας μετά τη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση. Για τις σπουδές πάνω στις οποίες θα χτίσει το μέλλον του και θα ζήσει τη ζωή του.΄Ενας λοιπόν 18άρης να στρώσει τον κ... του κάτω και να ολοκληρώσει τις σπουδές του σε ν+2 χρόνια. Αν ο ίδιος είναι τόσο αναίσθητος που του αρέσει να κοροϊδεύει πρώτα τον εαυτό του και μετά τον περίγυρό του, θα έρθει το Κράτος να του κόψει το παραμύθι! Οι παραπάνω περιπτώσεις που ανέφερες είναι οι εξαιρέσεις και όχι ο κανόνας. Αλλά μια και τις ανέφερες να σου πω ότι όλες αυτές οι κατηγορίες τελειώνουν στην ώρα τους! Και ξέρεις γιατί; Επειδή έχουν μεράκι γι αυτό που κάνουν! Μεράκι που όπως φαίνεται λείπει από μια μερίδα των 18άρηδων του σήμερα! Αλλιώς δεν θα κάναμε τώρα αυτή την κουβέντα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas83
Εκκολαπτόμενο μέλος
Με συγχωρείς πολύ, αλλά ποιον ενοχλεί κάποιος που σπουδάζει επ΄αόριστον, όπως λες; Πού ακριβώς είναι το ανήθικο και το ανέντιμο, πώς ακριβώς βλάπτει αυτή η επ' αόριστον φοίτησή του το κοινωνικό σύνολο; Σε πληροφορώ ότι ο νυν υπουργός της κυβέρνησης Άδωνις ολοκλήρωσε τις σπουδές του σε 12 χρόνια και ο υποψήφιος, επίσης με τη Νδ, Γρηγόρης Ψαριανός σε 40. Πού ακριβώς είναι το μη αποδεκτό; Προσωπικά θεωρώ ότι αν αυτή η κυβέρνηση οραματιζόταν τη συνολική βελτίωση της εικόνας των ελληνικών πανεπιστημίων, μαζί με το όριο φοίτησης θα περνούσε επιτέλους και την αξιολόγηση των καθηγητών πανεπιστημίου. Είναι λογικό να εφαρμοστούν οι διαγραφές φοιτητών, χωρίς να προηγηθεί η απαραίτητη αξιολόγηση των καθηγητών; Πρώτη φορά ακούτε εδώ μέσα για καθηγητές που πατάνε όποτε θέλουν στο μάθημά τους,που δε σου επιτρέπουν να δεις το γραπτό σου, που βάζουν στις εξετάσεις 5 φορές από αυτά που έχουν κάνει στην τάξη;(μιλάω κυρίως για θετικές/πολυτεχνικές σχολές) Και τέλος, παρατηρώ ακόμα και σε αυτό το θέμα, το ελληνικό φαινόμενο του να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα κι ας μην έχω εγώ κανένα όφελος. Γιατί ποια θα είναι τα οφέλη της ελληνικής κοινωνίας αν αύριο διαγράψουν τους ''αιώνιους'' φοιτητές; Απολύτως κανένα..Η συζήτηση εδώ γίνεται για τις σπουδές που επιδιώκει ο καθένας μετά τη Δευτεροβάθμια Εκπ/ση. Για τις σπουδές πάνω στις οποίες θα χτίσει το μέλλον του και θα ζήσει τη ζωή του.΄Ενας λοιπόν 18άρης να στρώσει τον κ... του κάτω και να ολοκληρώσει τις σπουδές του σε ν+2 χρόνια. Αν ο ίδιος είναι τόσο αναίσθητος που του αρέσει να κοροϊδεύει πρώτα τον εαυτό του και μετά τον περίγυρό του, θα έρθει το Κράτος να του κόψει το παραμύθι! Οι παραπάνω περιπτώσεις που ανέφερες είναι οι εξαιρέσεις και όχι ο κανόνας. Αλλά μια και τις ανέφερες να σου πω ότι όλες αυτές οι κατηγορίες τελειώνουν στην ώρα τους! Και ξέρεις γιατί; Επειδή έχουν μεράκι γι αυτό που κάνουν! Μεράκι που όπως φαίνεται λείπει από μια μερίδα των 18άρηδων του σήμερα! Αλλιώς δεν θα κάναμε τώρα αυτή την κουβέντα!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Με συγχωρείς πολύ, αλλά ποιον ενοχλεί κάποιος που σπουδάζει επ΄αόριστον, όπως λες; Πού ακριβώς είναι το ανήθικο και το ανέντιμο, πώς ακριβώς βλάπτει αυτή η επ' αόριστον φοίτησή του το κοινωνικό σύνολο; Προσωπικά θεωρώ ότι αν αυτή η κυβέρνηση οραματιζόταν τη συνολική βελτίωση της εικόνας των ελληνικών πανεπιστημίων, μαζί με το όριο φοίτησης θα περνούσε επιτέλους και την αξιολόγηση των καθηγητών πανεπιστημίου. Είναι λογικό να εφαρμοστούν οι διαγραφές φοιτητών, χωρίς να προηγηθεί η απαραίτητη αξιολόγηση των καθηγητών; Πρώτη φορά ακούτε εδώ μέσα για καθηγητές που πατάνε όποτε θέλουν στο μάθημά τους,που δε σου επιτρέπουν να δεις το γραπτό σου, που βάζουν στις εξετάσεις 5 φορές από αυτά που έχουν κάνει στην τάξη;(μιλάω κυρίως για θετικές/πολυτεχνικές σχολές) Και τέλος, παρατηρώ ακόμα και σε αυτό το θέμα, το ελληνικό φαινόμενο του να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα κι ας μην έχω εγώ κανένα όφελος. Γιατί ποια θα είναι τα οφέλη της ελληνικής κοινωνίας αν αύριο διαγράψουν τους ''αιώνιους'' φοιτητές; Απολύτως κανένα..
Κάνε τον κόπο να διαβάσεις τι είπε συνολικά η Υπουργός Παιδείας:
" Στην Ανώτατη Εκπαίδευση, η Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π) καθιερώνεται ως ο βασικός θεσμός αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών, των διδασκόντων και των Ιδρυμάτων."
΄Οσο για τους ποιους ενοχλεί σε διαβεβαιώνω ότι ενοχλεί πολλούς. Ενοχλεί επειδή δεν μπορεί κάποιος να επαγγέλλεται τον φοιτητή (απορώ πώς δεν ζήτησαν ακόμα από το Κράτος να τους δώσει και σύνταξη) και να μην καταλαβαίνει ότι κάτι άλλο πρέπει να κάνει στη ζωή του για να είναι χρήσιμος στον εαυτό του και στην κοινωνία!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
nPb
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anathimatikos
Νεοφερμένος
Με συγχωρείς πολύ, αλλά ποιον ενοχλεί κάποιος που σπουδάζει επ΄αόριστον, όπως λες; Πού ακριβώς είναι το ανήθικο και το ανέντιμο, πώς ακριβώς βλάπτει αυτή η επ' αόριστον φοίτησή του το κοινωνικό σύνολο; Σε πληροφορώ ότι ο νυν υπουργός της κυβέρνησης Άδωνις ολοκλήρωσε τις σπουδές του σε 12 χρόνια και ο υποψήφιος, επίσης με τη Νδ, Γρηγόρης Ψαριανός σε 40. Πού ακριβώς είναι το μη αποδεκτό; Προσωπικά θεωρώ ότι αν αυτή η κυβέρνηση οραματιζόταν τη συνολική βελτίωση της εικόνας των ελληνικών πανεπιστημίων, μαζί με το όριο φοίτησης θα περνούσε επιτέλους και την αξιολόγηση των καθηγητών πανεπιστημίου. Είναι λογικό να εφαρμοστούν οι διαγραφές φοιτητών, χωρίς να προηγηθεί η απαραίτητη αξιολόγηση των καθηγητών; Πρώτη φορά ακούτε εδώ μέσα για καθηγητές που πατάνε όποτε θέλουν στο μάθημά τους,που δε σου επιτρέπουν να δεις το γραπτό σου, που βάζουν στις εξετάσεις 5 φορές από αυτά που έχουν κάνει στην τάξη;(μιλάω κυρίως για θετικές/πολυτεχνικές σχολές) Και τέλος, παρατηρώ ακόμα και σε αυτό το θέμα, το ελληνικό φαινόμενο του να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα κι ας μην έχω εγώ κανένα όφελος. Γιατί ποια θα είναι τα οφέλη της ελληνικής κοινωνίας αν αύριο διαγράψουν τους ''αιώνιους'' φοιτητές; Απολύτως κανένα..
Είσαι η φωνή της λογικής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kostas83
Εκκολαπτόμενο μέλος
Κάνε τον κόπο να διαβάσεις τι είπε συνολικά η Υπουργός Παιδείας:
" Στην Ανώτατη Εκπαίδευση, η Αρχή Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (Α.ΔΙ.Π) καθιερώνεται ως ο βασικός θεσμός αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών, των διδασκόντων και των Ιδρυμάτων."
΄Οσο για τους ποιους ενοχλεί σε διαβεβαιώνω ότι ενοχλεί πολλούς. Ενοχλεί επειδή δεν μπορεί κάποιος να επαγγέλλεται τον φοιτητή (απορώ πώς δεν ζήτησαν ακόμα από το Κράτος να τους δώσει και σύνταξη) και να μην καταλαβαίνει ότι κάτι άλλο πρέπει να κάνει στη ζωή του για να είναι χρήσιμος στον εαυτό του και στην κοινωνία!
Ναι, απλά ο φοιτητής δεν πληρώνεται από κάπου, οπότε δεν κοστίζει τίποτα στον έλληνα φορολογούμενο. Εξάλλου, πιθανόν αυτό το άτομο να κάνει κι άλλα πράγματα στη ζωή του, αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω με τι τρόπο κάποιος μπορεί να ενοχληθεί, μάλλον πρόκειται για το φαινόμενο να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, γιατί πραγματικά δεν είδα κάποιο σοβαρό επιχείρημα περί διαγραφής των ''αιωνίων''φοιτητών. Όσο για τη αξιολόγηση, δεν πρόκειται να γίνει απολύτως τίποτα, εξάλλου είναι γνωστό ότι οι καθηγητές πανεπιστημίου κόβουν και ράβουν στις σχολές και δεν μπορεί κανείς να τους πειράξει, είναι αστείο και μόνο που το πιστεύουν κάποιοι/ες.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
anathimatikos
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Angelique.
Διακεκριμένο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 699855
Επισκέπτης
Ναι, απλά ο φοιτητής δεν πληρώνεται από κάπου, οπότε δεν κοστίζει τίποτα στον έλληνα φορολογούμενο. Εξάλλου, πιθανόν αυτό το άτομο να κάνει κι άλλα πράγματα στη ζωή του, αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Οπότε πραγματικά δεν καταλαβαίνω με τι τρόπο κάποιος μπορεί να ενοχληθεί, μάλλον πρόκειται για το φαινόμενο να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα, γιατί πραγματικά δεν είδα κάποιο σοβαρό επιχείρημα περί διαγραφής των ''αιωνίων''φοιτητών. Όσο για τη αξιολόγηση, δεν πρόκειται να γίνει απολύτως τίποτα, εξάλλου είναι γνωστό ότι οι καθηγητές πανεπιστημίου κόβουν και ράβουν στις σχολές και δεν μπορεί κανείς να τους πειράξει, είναι αστείο και μόνο που το πιστεύουν κάποιοι/ες.
΄Εχει γίνει καραμέλα η σύγκριση του επιπέδου ζωής των χωρών του εξωτερικού με την Ελλάδα (ήθελα να το αποφύγω αλλά με όσα ακούω, δεν γίνεται) και όλοι αναρωτιούνται "μα γιατί δεν μπορούμε επιτέλους να πατάξουμε τη γραφειοκρατία;", "μα γιατί πάσχει το ελληνικό σύστημα υγείας", "μα γιατί δεν μπορούμε να έχουμε τις συγκοινωνίες του εξωτερικού;", "μα καλά τόσο δύσκολο πια είναι να αναβαθμίσουμε την εκπαίδευση προσαρμόζοντας κάποιο επιτυχημένο μοντέλο του εξωτερικού;" και πάμπολλα άλλα για τα οποία κατηγορούμε τους κατά καιρούς υπεύθυνους ως άχρηστους αφού δεν μπορούν να μεταφέρουν και εδώ κάποιες καλές ιδέες του εξωτερικού προς το συμφέρον της πατρίδας μας.΄Οταν όμως αποφασίζουν κάτι που μας βγάζει από τη νιρβάνα μας τότε αλλάζουμε τροπάρι με την δικαιολογία ότι "εδώ είμαστε Ελλάδα και έχουμε άλλη νοοτροπία ως λαός και δεν μπορούμε να γίνουμε στρατιωτάκια όπως οι πολίτες της βόρειας Ευρώπης και να μας αφήσουν ήσυχους να ζούμε με τους ρυθμούς μας όπως έχουμε μάθει τόσα χρόνια". Μόνο εμείς είμαστε οι έξυπνοι; Μονά-ζυγά δικά μας ούτε έγινε ούτε θα γίνει ποτέ! Διαλέξτε επιτέλους τι θέλετε!
Τι συμβαίνει σε πανεπιστήμια του εξωτερικού;
Στα βρετανικά ΑΕΙ, σε περίπτωση αποτυχίας του, ο φοιτητής έχει μία ακόμη ευκαιρία και κατ’ εξαίρεση μία δεύτερη. Βεβαίως μπορεί να υπάρξει πρόνοια για κάποιον που αδυνατεί για σοβαρό λόγο να εξετασθεί σε ένα μάθημα. Στη Γαλλία ο φοιτητής μπορεί να παρατείνει έως δύο χρόνια τις τριετείς σπουδές του πρώτου πτυχίου, ενώ εάν αποτύχει σε κάποιο μάθημα μπορεί να εξετασθεί σε αυτό τρεις ακόμη φορές. Ωστόσο, για να εγγραφεί ένας φοιτητής στο επόμενο έτος, πρέπει να έχει εξετασθεί με επιτυχία στο 70% των μαθημάτων του προηγούμενου. Την ίδια στιγμή, υπάρχει η δικλείδα του συμψηφισμού των βαθμών συναφών μαθημάτων.
Τρεις προσπάθειες σε κάθε μάθημα έχει στη διάθεσή του ένας φοιτητής σε γερμανικό ΑΕΙ. Εάν δεν τα καταφέρει, θα αναγκασθεί να αλλάξει κλάδο σπουδών. Ωστόσο, το ίδρυμα φροντίζει ήδη από το πρώτο έτος να εποπτεύει την πρόοδο κάθε φοιτητή, ώστε να του προτείνει τις καταλληλότερες επιλογές σε περίπτωση που εμφανισθεί να «ασθμαίνει» στις σπουδές του. Στην Ολλανδία, για τον φοιτητή πολλά κρίνονται στον πρώτο χρόνο σπουδών (συνολικά τριετείς). Εάν η πρόοδος του είναι μικρή, ο σύμβουλος του τμήματος θα… χτυπήσει καμπανάκι και, εάν κατά τις εξετάσεις του Ιουνίου αποτύχει σε κάποιο μάθημα, μπορεί να εγκαταλείψει τη σχολή. Εάν βρίσκεται στο δεύτερο έτος, έχει τη δυνατότητα να προσπαθήσει πάλι.
Στα ΑΕΙ των ΗΠΑ, ο φοιτητής μπορεί να επαναλάβει το μάθημα στο οποίο απέτυχε. Αλλά προσοχή: όταν αποτύχει, βαθμολογείται με μηδέν στα 4 και ο βαθμός μετρά στον μέσο όρο του έως τη συγκεκριμένη στιγμή. Εάν με το μηδέν ο μέσος όρος διολισθήσει κάτω από 2, τότε ο φοιτητής μπαίνει σε επιτήρηση για ένα εξάμηνο, που ίσως επεκταθεί για ακόμη ένα. Εάν η επιτήρηση συνεχισθεί για τρίτο εξάμηνο, ο φοιτητής βρίσκεται λίγο πριν από την αποβολή του.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
GoddamnRight
Εκκολαπτόμενο μέλος
αν πάλι υπάρχουν σοβαροί λόγοι, τότε κάνεις διακοπή σπουδών και είσαι κομπλέ.
Στις σχολές βλέπεις συχνά μεγάλα εξάμηνα να δίνουν εξετάσεις. Βλέπεις συχνά μεγάλα έτη να παρακολουθούν ξανά και ξανά τα εργαστήρια. Βλέπεις ακόμα πιο συχνά, να κατεβαίνουν να δώσουν εξετάσεις και 5 και 6 φορές μαθήματα, χωρίς διάβασμα, μπας και τους κάτσουν τα θέματα ή μπας και πιάσει η αντίγραφη. Βλέπεις συχνά φοιτητές τουρίστες να κλείνουν τα πανεπιστήμια.
( Γιατί άραγε να είναι τουρίστες όλοι τους? Πόσο πιο ισχυρή επιρροή θα είχαν στους φοιτητές, αν ήταν πρώτοι όχι μόνο στον αγώνα, αλλά και στα θρανία? Αλλά τους βάζω δύσκολα, εξάλλου αυτό ονειρευόντουσαν πριν γίνουν φοιτητές? Να κουράζονται τόσο? όχι όχι)
Όλα αυτά που ανέφερα υποβαθμίζουν το επίπεδο της σχολής. Για την περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση, δεν θα μιλήσω, γιατί δεν θεωρώ ότι υπάρχει ιδιαίτερη. Αλλά το επίπεδο σπουδών επηρεάζεται. Ένα περιβάλλον με φοιτητές καλούς, που ασχολούνται και ενδιαφέρονται να μάθουν, δουλέψουν κ.λπ. είναι ανώτερο από ένα περιβάλλον, που η πλειοψηφία δεν παίρνει σοβαρά τις σπουδές τους. Έχοντας καλούς δίπλα σου, μαθαίνεις περισσότερα από αυτούς, διαβάζεις και περισσότερο, γιατί υπάρχει ένας υγιής ανταγωνισμός, που είτε σας αρέσει είτε όχι, βοηθάει, και δίνεις και έξτρα κίνητρο στους καθηγητές. (στους σωστούς).
Αυτό βγάζει καλύτερους επιστήμονες. Επιστήμονες που ξέρουν το αντικείμενό τους, που παίρνουν σοβαρά τη σχολή τους και που εκμεταλλεύονται στο μέγιστο τη δυνατότητα για δωρεάν σπουδές που τους παρέχεται. (αν και εδώ οι αριστεροί και οι λοιποί κάτι λένε φυσικά, ότι δεν υπάρχει δωρεάν παιδεία αν αναγκάζεσαι να νοικιάσεις σπίτι, ότι πληρώνουμε φόρους, άρα δικαιούμαστε τα πάντα, στέγαση, λογαριασμοί, βιβλία, συγκοινωνίες, σπουδές κ.λπ.)
Επομένως το πανεπιστήμιο ανεβαίνει, αφού οι επιστήμονες που βγάζει τα πάνε καλά. Αυτό με τη σειρά του οδηγεί να έρθουν καινούργια δυνατά μυαλά, ίσως και από άλλες χώρες, με αποτέλεσμα να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο. Φυσικά η ενίσχυση γίνεται και εντός πανεπιστημίου με τις ομάδες καλών φοιτητών να κατεβαίνουν σε διαγωνισμούς, να κάνουν projects κ.λπ. Τώρα άντε 1-2 ομάδες να κάνουν κάτι τέτοιο εντός. Τι θα γίνόταν αν περισσότερες το έκαναν? Επομένως, να γιατί πρέπει να διαγραφούν οι αιώνιοι φοιτητές. Δύο χρόνια είναι υπεραρκετά, για όποιον ενδιαφέρεται σοβαρά.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Κάτι πιο συγκεκριμένο; Τι μπορεί να πει κάποιος σε χώρο δίχως άσυλο το οποίο μπορεί να προκαλέσει την σύλληψη του και φυσικά που έχει σχέση με το πανεπιστήμιο και την γνώση γενικότερα;
Απολύτως τίποτα! Γι αυτό λέμε ότι ο θεσμός είναι περιττός. Ακόμα και αν ποτέ δεν είχε γίνει κατάχρηση του, θα επρόκειτο για μία ανενεργή και ξεχασμένη διάταξη σε ένα νόμο. Εξάλλου, ακόμα και με το θεσμό του ασύλου, δεν αίρεται, σε καμία περίπτωση, το αξιόποινο των πράξεων, απλώς δε μπορείς να συλληφθείς εντός του πανεπιστημιακού χώρου. Αν, λοιπόν, κάποιος κάνει ή πει το ο,τιδήποτε που είναι ποινικά κολάσιμο, δε μπορεί να συλληφθεί, μεν, εντός του πανεπιστήμιου, αλλά μόλις βγει έξω από αυτό.
Βέβαια, αυτό το έχουν εκμεταλλευτεί οι διάφοροι μπαχαλάκηδες, οι οποίοι είτε κάνουν τα χίλια δυο και φεύγουν σαν κύριοι πριν έρθει η αστυνομία ή εκμεταλλεύονται το χάος και την αναμπουμπούλα και επίσης φεύγουν σαν κύριοι...
Η επιστημονική έρευνα και γνώση, σε καμία περίπτωση δεν είναι ποινικά κολάσιμες, ακόμα και αν μιλάμε για απόψεις περιθωριακές στο χώρο της επιστήμης (πχ αν βγει κάποιος πανεπιστημιακός και πει ότι η γη είναι επίπεδη, αυτό ποινικά δεν είναι κολάσιμο, τι κύρος όμως θα έχει μεταξύ των συναδέρφων του, είναι άλλο πράγμα!).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Guest 019112
Επισκέπτης
Αερολογιες ΔΑΠιτη (καρφωθηκες με τους "αριστερους")...Μακάρι να διαγραφούν, όσοι περνάνε τα ν + 2. Αν κάποιος δεν έχει λεφτά και ανάγκαζεται να δουλέψει, ναι, θα είναι πιο δύσκολο, αλλά μπορεί να βγάλει τη σχολή αν ασχολείται. Μπορεί να αργήσει και να μην έχει όσο καλό βαθμό θα μπορούσε, αλλά μπορεί να την βγάλει. Υπάρχουν κάμποσα τέτοια παραδείγματα. Όταν τα έλεγα αυτά σε κάτι αριστερούς φοιτητές που χτυπούσαν τις πόρτες, είχα λάβει "ναι άνθρωποι είμαστε, τι θα γίνει, σαν φοιτητές, μόνο δουλειά και πανεπιστήμιο? Έτσι φανταζόσουν εσύ τη φοιτητική ζωή" lol
αν πάλι υπάρχουν σοβαροί λόγοι, τότε κάνεις διακοπή σπουδών και είσαι κομπλέ.
Στις σχολές βλέπεις συχνά μεγάλα εξάμηνα να δίνουν εξετάσεις. Βλέπεις συχνά μεγάλα έτη να παρακολουθούν ξανά και ξανά τα εργαστήρια. Βλέπεις ακόμα πιο συχνά, να κατεβαίνουν να δώσουν εξετάσεις και 5 και 6 φορές μαθήματα, χωρίς διάβασμα, μπας και τους κάτσουν τα θέματα ή μπας και πιάσει η αντίγραφη. Βλέπεις συχνά φοιτητές τουρίστες να κλείνουν τα πανεπιστήμια.
( Γιατί άραγε να είναι τουρίστες όλοι τους? Πόσο πιο ισχυρή επιρροή θα είχαν στους φοιτητές, αν ήταν πρώτοι όχι μόνο στον αγώνα, αλλά και στα θρανία? Αλλά τους βάζω δύσκολα, εξάλλου αυτό ονειρευόντουσαν πριν γίνουν φοιτητές? Να κουράζονται τόσο? όχι όχι)
Όλα αυτά που ανέφερα υποβαθμίζουν το επίπεδο της σχολής. Για την περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση, δεν θα μιλήσω, γιατί δεν θεωρώ ότι υπάρχει ιδιαίτερη. Αλλά το επίπεδο σπουδών επηρεάζεται. Ένα περιβάλλον με φοιτητές καλούς, που ασχολούνται και ενδιαφέρονται να μάθουν, δουλέψουν κ.λπ. είναι ανώτερο από ένα περιβάλλον, που η πλειοψηφία δεν παίρνει σοβαρά τις σπουδές τους. Έχοντας καλούς δίπλα σου, μαθαίνεις περισσότερα από αυτούς, διαβάζεις και περισσότερο, γιατί υπάρχει ένας υγιής ανταγωνισμός, που είτε σας αρέσει είτε όχι, βοηθάει, και δίνεις και έξτρα κίνητρο στους καθηγητές. (στους σωστούς).
Αυτό βγάζει καλύτερους επιστήμονες. Επιστήμονες που ξέρουν το αντικείμενό τους, που παίρνουν σοβαρά τη σχολή τους και που εκμεταλλεύονται στο μέγιστο τη δυνατότητα για δωρεάν σπουδές που τους παρέχεται. (αν και εδώ οι αριστεροί και οι λοιποί κάτι λένε φυσικά, ότι δεν υπάρχει δωρεάν παιδεία αν αναγκάζεσαι να νοικιάσεις σπίτι, ότι πληρώνουμε φόρους, άρα δικαιούμαστε τα πάντα, στέγαση, λογαριασμοί, βιβλία, συγκοινωνίες, σπουδές κ.λπ.)
Επομένως το πανεπιστήμιο ανεβαίνει, αφού οι επιστήμονες που βγάζει τα πάνε καλά. Αυτό με τη σειρά του οδηγεί να έρθουν καινούργια δυνατά μυαλά, ίσως και από άλλες χώρες, με αποτέλεσμα να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο. Φυσικά η ενίσχυση γίνεται και εντός πανεπιστημίου με τις ομάδες καλών φοιτητών να κατεβαίνουν σε διαγωνισμούς, να κάνουν projects κ.λπ. Τώρα άντε 1-2 ομάδες να κάνουν κάτι τέτοιο εντός. Τι θα γίνόταν αν περισσότερες το έκαναν? Επομένως, να γιατί πρέπει να διαγραφούν οι αιώνιοι φοιτητές. Δύο χρόνια είναι υπεραρκετά, για όποιον ενδιαφέρεται σοβαρά.
Γιατι τοσο μισος για τους φοιτητες? Αν σας ενδιαφερει το επιπεδο τοσο πολυ, βρειτε τροπους να βελτιωθει η διδασκαλια των μαθηματων. Βοηθηστε τους φοιτητες αντι να τους τιμωρειτε.
Καταργηση ασυλου, υποχρεωτικη διαγραφη (απο σχολη που εχεις φτυσει αιμα για να μπεις).. Η διαφορα σας απ'τα "Χρυσαυγουλα" ποια ειναι? Τα αρματα μαχης?
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Wrong
Δραστήριο μέλος
Στη Γαλλία ο φοιτητής μπορεί να παρατείνει έως δύο χρόνια τις τριετείς σπουδές του πρώτου πτυχίου, ενώ εάν αποτύχει σε κάποιο μάθημα μπορεί να εξετασθεί σε αυτό τρεις ακόμη φορές. Ωστόσο, για να εγγραφεί ένας φοιτητής στο επόμενο έτος, πρέπει να έχει εξετασθεί με επιτυχία στο 70% των μαθημάτων του προηγούμενου. Την ίδια στιγμή, υπάρχει η δικλείδα του συμψηφισμού των βαθμών συναφών μαθημάτων.
Λένω μου, δεν είναι ακριβώς έτσι στη Γαλλία. Παρότι ο συμψηφισμός των μαθημάτων που αναφέρεις όντως υπάρχει, όπως και η δυνατότητα συμμετοχής σε επαναληπτική εξεταστική σε κάποιο μάθημα 2 ή 3 φορές το χρόνο (το λεγόμενο rattrapage), κάθε φοιτητής/φοιτήτρια έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που αποτύχει σε όλα τα rattrapages, να επαναλάβει τη χρονιά (το λεγόμενο redoublement). Έχει το δικαίωμα να επαναλάβει κάθε μία από τις τρεις χρονιές των προπτυχιακών σπουδών του/της (2ν, με βάση τα ελληνικά δεδομένα) και κάθε μία απ' τις δύο του μάστερ του/της, ενώ, σε περίπτωση που εργάζεται έχει δικαίωμα και σε 2ν+1 ή σε 2ν+2, ακόμα και σε 2ν+3, ανάλογα τις ώρες εργασίας του/της και τη φύση της εργασίας. Κάθε περίπτωση εξετάζεται ξεχωριστά από επιτροπή ενώ τα μέλη ΔΕΠ δείχνουν κατανόηση και είναι ευέλικτα απέναντι στα άτομα που δουλεύουν, σε ό,τι αφορά υποχρεωτικές παρουσίες/παρουσιάσεις εργασιών κλπ.
Αυτό στην Ελλάδα δε συμβαίνει ή, τουλάχιστον, δε συμβαίνει σε μία μεγάλη κλίμακα επειδή δεν υπάρχει κατανόηση απέναντι στον/στην εργαζόμενο/η φοιτητή/τρια. Το ξέρω αυτό από πρώτο χέρι και, παρότι εγώ τελείωσα στην ώρα μου, συμφοιτητές/τριες που δούλευαν περισσότερες ώρες ή σε πιο δύσκολες συνθήκες δεν τα κατάφεραν να τελειώσουν ούτε στα πέντε, ούτε στα έξι χρόνια. Το να τελειώσεις στα ν+2, καλώς ή κακώς, απαιτεί πόρους και εφόσον το κράτος δεν παρέχει κάποια υποτροφία κοινωνικών κριτηρίων ή δωρεάν στέγαση για όλα τα παιδιά με x ετήσιο οικογενειακό εισόδημα, το αν θα τελειώσει ένα παιδί ή όχι τις σπουδές του στην ώρα του εξαρτάται καθαρά από την οικονομική άνεση των γονιών του. Αυτό, γενικά, στο εξωτερικό δε συμβαίνει. Στη Γαλλία δίνονται υποτροφίες με βάση κοινωνικά κριτήρια αυστηρά, παρέχεται (πολύ φθηνή ή και δωρεάν) στέγη, υπάρχει κατανόηση από μέλη ΔΕΠ και από επιτροπές όταν εργάζεσαι, σε κάποιες σχολές δε, πληρώνεσαι για να φοιτάς (στις grandes écoles), μιλάμε για ένα κράτος που σε βοηθάει να τελειώσεις τις σπουδές σου, ακόμα και αν εργάζεσαι. Στην Ελλάδα μπορεί να ψηφιστεί μεν το ν+2 και να εφαρμοστεί, αλλά αυτή η βοήθεια δεν θα παρέχεται, δεν άκουσα τίποτα για υποτροφίες με βάση κοινωνικά κριτήρια. Οπότε, θα έχουμε ένα (δημόσιο και, σε προπτυχιακό επίπεδο, δωρεάν) σύστημα παιδείας, το οποίο, όμως, όλως παραδόξως, θα είναι απόλυτα λειτουργικό μόνο για το άτομο που έχει την οικονομική δυνατότητα να σπουδάσει χωρίς να εργάζεται.
Θα μου πείτε "Γνωρίζω περιπτώσεις που τα κατάφεραν, δούλεψαν και πήραν πτυχίο". Ναι, κι εγώ η ίδια είμαι μία τέτοια περίπτωση και πολύς κόσμος που γνωρίζω. Όμως, δεν έχουμε όλα τα άτομα ούτε τις ίδιες δυνατότητες ψυχικά (μπορεί εγώ να άντεχα να διαβάζω βράδια, κάποιο άλλο άτομο μπορεί να μην μπορούσε), ούτε και τα ίδια ερεθίσματα μεγαλώνοντας (ποιο άτομο θα περνούσε με λιγότερο διάβασμα τον Όμηρο; εγώ που μου διάβαζαν την Οδύσσεια για να κοιμηθώ και με πήγαιναν κάθε μέρα στη δημοτική βιβλιοθήκη ή συμφοιτητής μου που άκουσε για πρώτη φορά για το ομηρικό ζήτημα στη σχολή και δεν διάβαζε εξωσχολικά; αυτός ήθελε το τριπλάσιο, τουλάχιστον, διάβασμα από εμένα – και δουλεύαμε αμφότεροι γύρω στις 4-5 ώρες τη μέρα). Εφόσον το εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι σε θέση να προσφέρει τέτοια ερεθίσματα στο μεγαλύτερο μέρος των παιδιών ούτε να παρέχει υποτροφίες με βάση κοινωνικά κριτήρια, δεν μπορούμε να ελπίζουμε ότι όλα θα αλλάξουν με ένα ν+2, γιατί, απλούστατα, δεν θα αλλάξουν.
Και, επειδή ξέρω τι απαντήσεις θα λάβω, να μοιραστώ κι έναν τελευταίο προβληματισμό, ότι όταν συζητάμε για το τι είναι καλύτερο σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα, καλό είναι να λαμβάνουμε ως δεδομένο ότι όλα τα παιδιά επιθυμούν να σπουδάσουν· η συλλογιστική τύπου "Ναι, αλλά αυτοί οι αιώνιοι που είναι 30 χρονών κλπ. κλπ." είναι αφενός εκδικητική, αφετέρου δεν σχεδιάζουμε καμία εκπαιδευτική πολιτική ξεκινώντας απ' τις εξαιρέσεις, γιατί τότε η ανάγκη "επιτήρησης και τιμωρίας" στρέφεται κατά των πρωτοετών φοιτητών/τριών που τώρα ξεκινάνε τη φοιτητική τους πορεία και, προφανώς, δε φταίνε σε τίποτα αν ο Ιαβέρης είναι 30 χρονών και δεν πήρε πτυχίο επειδή του αρέσει να βλέπει όλη μέρα Netflix. Το εκπαιδευτικό σύστημα δεν διαμορφώνεται για να τιμωρήσει τον Ιαβέρη. Διαμορφώνεται έτσι ώστε η Τιτίκα, ο Γιάννης-Αγιάννης και ο Μάριος που δουλεύουν παράλληλα με τις σπουδές τους, να μπορούν να τις ολοκληρώσουν.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Johnny15
Επιφανές μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 5 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 51 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.