isidorosrigas
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
isidorosrigas
Νεοφερμένος
Α οκ. Και πάλι ευχαριστώ. Το ρωτησα γιατί διάβαζα σε αλλά θέματα παιδιά που εχουν και τα δυο.Oχι δεν νομιζω να σου προσφερει κατι παραπανω στο Δημοσιο ειδικα περα απο καποια προσωπικη ικανοποίηση!
Σε ένα χρόνο πάω στην τάξη lower και μετά θα παω για προφισενσι. Δηλαδή μετά από δυο χρόνια, το καλοκαίρι θα έχω δώσει για το προφισενσι ε; Στο τέλος της Β λυκείου.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Lita Athens
Δραστήριο μέλος
Προσωπικά, θα εμπιστευόμουν περισσότερο έναν πτυχιούχο παρά έναν κάτοχο proficiency...
Βέβαια, αυτά είναι σχετικά καθώς ο πτυχιούχος μπορεί να μην αγαπά το αντικείμενό του και απλώς να πέρασε στη συγκεκριμένη σχολή γιατί δεν περνούσε σε αυτή που ήθελε... Ενώ μπορεί ο κάτοχος proficiency να έχει ασχοληθεί περισσότερο από αγάπη προς το αντικείμενο!
Τίποτα όμως δεν αναιρεί το γεγονός ότι ο φιλολογος είναι σαφώς πιο εξοικειωμένος με τη γλώσσα αφου έχει διδασχθεί λογοτεχνία, πολιτισμό κλπ.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanassis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gestalt 2
Νεοφερμένος
Εγω πιστευω ως προς το κομματι οτι αν ενας ειναι κατοχος proficiency γεννημενος και μεγαλωμενος σε αγγλοφωνη χωρα ξερει πολλα περισσοτερα απο ενα της φιλολογιας που εμαθε τα αγγλικα στην ελλαδα,οποτε θα ηταν καλυτερο καποιος να προτιμησει αυτον/αυτην για την εκμαθηση της γλωσσας.Ασε να μην μιλησω για την προφορα που ειναι βλαχοαγγλικα αυτων της φιλολογιας!!Οπως και να το κανουμε αν θες να μαθεις σωστα αγγλικα πρεπει να βγεις μια βολτα για ενα μεγαλο διαστημα σε αγγλοφωνη χωρα.
Ρε παιδιά πότε θα καταλάβετε ότι η άριστη γνώση μιας ξένης γλώσσας δεν έχει να κάνει με την διδασκαλία? Όσο καλά και να ξέρεις μια γλώσσα ή να έχεις μια πολύ γνώση σε ότιδήποτε δε σε κάνει αυτομάτως δάσκαλο ή ισότιμο με πτυχιούχο αντίστοιχου τμήματος? Γιατί πάντα πρέπει να ισοπεδωνονται όλα ?Ίσως γιατί βολέυει πολλούς σ'αυτή τη χώρα εκμεταλλευόμενοι τον αναχρονιστικό νόμο περί επάρκειας θεωρούν τους εαυτούς τους εκπαιδευτικούς...Συγγνώμη αλλά η διδασκαλία μιας ξένης γλώσσας δεν έχει να κάνει ΜΟΝΟ με την καλύτερη δυνατή προφορά προυποθέτει την άριστη γνώση της μητρικής, γιατί η διδασκαλία γίνεται στα ελληνικά!Άμα είναι έτσι μόνο οι αγγλοι οι γερμανοί κλπ πρέπει να διδάσκουν σε σχολεία και φροντιστήρια .Είναι σαν να παίρνουμε έναν οποιοδήποτε έλληνα πουεννοείται ως φυσικός ομιλητής ξέρει άπταιστα τη γλώσσα να διδάξει πχ ελληνικά σε ξένους δε σημαίνει ότι μπορεί. Όσο για το ότι πρέπει να μείνει κάποιο χρονικό διάστημα κάποιος στη ξένη χώρα είναι μεν σωστό και βοηθάει ΄.Σ'αυτή τη χώρα οι ξένες φιλολογίες είναι οι μοναδικοί επιστημονικοί κλάδοι που πρέπει να υπερασπίζονται και να αποδεικνύουν (το αυτονόητο για όλους τους υπολοίπους κλάδους) το ότι οι 4χρονες σπουδές σε έναν τομέα είναι πάντα καλύτερες απο την γνώση και εξοικείωση .(Από εκεί και πέρα υπάρχει και η ατομική ευθύνη για το επίπεδο ΄γνώσεων του καθενός κάτι που ισχύει για όλους τους τομείς είτε πολυτεχνείο βγάζεις , είτε ιατρική είτε μαθηματικό η προσωπική προσπάθεια και η συνείδηση σε κάνει καλό ή όχι).
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanassis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gestalt 2
Νεοφερμένος
Aυτές οι γελοιότητες μόνο στην ελλάδα γίνονται! Π΄χ στην Γερμανία καθηγητής αγγλικών είναι μόνο αυτός που έχει πτυχίο από αγγλική ή στην γερμανία ή σε ισότιμο πανεπιστήμιο στην ευρωπη και αγγλία οποιοσδήποτε άλλος και να χτυπιέται δε μπορεί να διδάξει! Είσαι ικανός έχεις τέλειες γνώσεις στη γλωσσα και θεωρείς τον εαυτό σου καθηγητή?Θες να πάρεις επάρκεια? Πήγαινε να εξεταστείς απο δημόσιο φορέα για την ικανότητα σου σε αυτό κάνε κανα χρόνο στην ελληνοαμερικανικη ενωση μαθήματα!Άλλά όχι πήρα το προφισιενσυ είμαι δάσκαλος έλεος!Ευτυχώς αυτή η χαρά θα κοπεί σύντομα απ'ότι πληροφορούμαι...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanassis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Παλι μπερδευεσαι.Ειμαι Ελληνας αλλα γεννηθηκα και μεγαλωσα σε αγγλοφωνη χωρα (δεν πηγα) και πηγα σχολειο κανονικα μεχρι τελους (οχι 1 και 2 ωρες οπως εδω) οπως παει ενας Ελληνας στην Ελλαδα.Οποτε η Αγγλικη ηταν η μητρικη μου γλωσσα.Τα ελληνικα τα εμαθα στην Ελλαδα.Μεγαλωνωντας σε αγγλοφωνη χωρα μαθαινεις παρα πολλα απο τη καθημερινοτητα τα οποια αλλοι θα τα μαθουν στα πανεπιστημια της ελλαδας.Δεν θα ηταν αδικο να παω να εξεταστω δινονατας πανελληνιες το οποιο εχει ελληνικα που δεν ηταν η μητρικη μου γλωσσα και να κοπω που;Στα αγγλικα που τα εμαθα απο την πρωτη μερα.Αφου θελετε να το παιζετε εσεις καθηγητες,ας μαθουν τα παιδια ΒΛΑΧΟΑΓΓΛΙΚΑ.Εδω ακους καμια φορα κανενα ξενο να μιλαει ελληνικα και λες ημαρτον.Δολοφονησε την ελληνκη γλωσσα.
Φιλε πρεπει να συμφωνησω μαζί οσυ ΑΠΟΛΥΤΑ!:no1:
Καθηγητρια στο σχολειο αγγλικης φιλολογιας με προφορα παιδιου B Junior.
Εξερσιζε Μπε(Εxercise B):p
Καθηγητρια στο φροντιστηριο με Proficiency μονο και 2 χρονια στην Αγγλια για επιπλεον πιστοποιήσεις.
Αγγλικα καλυτερα απο Native Speaker!
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanassis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Γιατι τα παιδια που θα πανε και θα γινουν καθηγητες αγγλικων ασχετα αν ειναι και με Proficiency έχουν ενα μερακι μεσα τους.Δεν ειπα ολοι αλλα πολλοι.
Δηλαδη αγαπούν την γλώσσα αυτη.
Μπορει να μην τους εκατσε να μπουν στην Αγγλικη Φιλολογια για λιγα μορια.
Αλλα μπορουν να πανε Αμερικη/Ηνωμενο Βασιλειο αν το θελουν και να υπαρξει μια γενικοτερη τριβη με την γλωσσα.
Τι να την κανω εγω την καθηγητρια στο σχολειο που μιλαει αυτα τα βλαχικα αγγλικα και ουσιαστικα "εκτελει" την αγγλικη γλωσσα;;;
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
kotsis1
Δραστήριο μέλος
Είναι γεγονός πως ένας ομόγλωσσος μιλάει με μεγαλύτερη ευχέρεια,έχει προφορά επίσημα αποδεκτή αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δε συνεπάγεται το 1 και το 3.Η σχολή περιέχει στο πρόγραμμα του μαθήματα για τις δύο αυτές προκείμενες,συμπεριλαμβανομένου και του 2.Τα ξενόγλωσσα πτυχία είναι πτυχία μάθησης,όχι διδασκαλίας.Στο κάτω κάτω δεν είδα πουθενά σε κανένα πτυχίο να καταγράφεται:Μπορεί να διδάξει επιτυχώς σε μαθητές όλων των επιπέδων.Αυτά που καταγράφονται έχουν να κάνουν με εντελώς προσωπική χρήση της γλώσσας.
Όσον αφορά τις ''αποκλίνουσες'' προφορές,μπορώ να πω πως οφείλεται στο γεγονός ότι βαρύτητα δίνεται σε άλλα κομμάτια εκμάθησης μιας γλώσσας(reading,writing etc.)Προσωπικά,στο γερμανικό σχολείο,εάν ο Γερμανός καθηγητής μπορεί να εξηγήσει στους μαθητές τί είδους τονισμό έχουμε,τί είναι επίθετο,επίρρημα,πότε βάζουμε -όντας και πότε -μένος στις μετοχές κ.α.,τότε ναι,θα κάνω πίσω και θα συνειδητοποιήσω ότι η προφορά μου και η καθημερινή χρήση με τη γλώσσα δεν αρκεί για να διδάξω σε παιδιά όλων των ηλικιών και όλων των επιπέδων.
Και για να μην παρεξηγιόμαστε,φυσικά και παίζει η προφορά σημαντικό ρόλο όταν μαθαίνεις μία γλώσσα,γιατί ούτως ή άλλως οι περισσότεροι από εμάς με την ομιλία επικοινωνούν και όχι με γράμματα ή κείμενα.Ο ενσυνείδητος καθηγητής,που σέβεται τη γλώσσα που διδάσκει και θέλει να διδάξει στους μαθητές του τη γλώσσα έτσι όπως θα την ακούσουνε στην ξένη χώρα,θα πρέπει και ο ίδιος να βελτιώνεται για να αποτελέσει αργότερα παράδειγμα για τους μαθητές του.Αλλά κι εγώ ως μαθητής της Β Λυκείου, που πιστεύει ότι μιλάει τα ελληνικά σε πολύ καλό βαθμό και με αρκετά ωραία προφορά,δεν νομίζω ότι είμαι ικανός με ένα απολυτήριο Λυκείου να διδάξω σε παιδί δευτέρας δημοτικού τα ρήματα και τα ουσιαστικά.
Επαναφερόμενοι,εν τέλει,στην αρχική θέση του μηνύματος αυτού,το εάν ένας πτυχιούχος έχει περισσότερο ή λιγότερο μεράκι από έναν κάτοχο prof δεν μπορεί να αποδειχθεί,όπως δεν μπορεί να αποδειχθεί εάν έμπειρος δημοσιογράφος γνώριζει καλύτερα την ελληνική γλώσσα από έναν φιλόλογο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.Εγώ θα σεβαστώ,ωστόσο,το ότι ο μεν δεύτερος έχει κάνει ιδιαίτερες σπουδές στο αντικείμενο αυτό και εξειδικεύτηκε.Παράλληλα,θα αγωνιστώ ώστε η επιλογή των καθηγητών να γίνεται με την μεγαλύτερη δυνατή αξιοκρατία και ώστε να παρέχονται γνώσεις μεστές στους φοιτητές,τις οποίες θα πρέπει με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο να κατανοήσουν στο έπακρο και να διδάξουν όσο αποδοτικότερα γίνεται.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gestalt 2
Νεοφερμένος
Παλι μπερδευεσαι.Ειμαι Ελληνας αλλα γεννηθηκα και μεγαλωσα σε αγγλοφωνη χωρα (δεν πηγα) και πηγα σχολειο κανονικα μεχρι τελους (οχι 1 και 2 ωρες οπως εδω) οπως παει ενας Ελληνας στην Ελλαδα.Οποτε η Αγγλικη ηταν η μητρικη μου γλωσσα.Τα ελληνικα τα εμαθα στην Ελλαδα.Μεγαλωνωντας σε αγγλοφωνη χωρα μαθαινεις παρα πολλα απο τη καθημερινοτητα τα οποια αλλοι θα τα μαθουν στα πανεπιστημια της ελλαδας.Δεν θα ηταν αδικο να παω να εξεταστω δινονατας πανελληνιες το οποιο εχει ελληνικα που δεν ηταν η μητρικη μου γλωσσα και να κοπω που;Στα αγγλικα που τα εμαθα απο την πρωτη μερα.Αφου θελετε να το παιζετε εσεις καθηγητες,ας μαθουν τα παιδια ΒΛΑΧΟΑΓΓΛΙΚΑ.Εδω ακους καμια φορα κανενα ξενο να μιλαει ελληνικα και λες ημαρτον.Δολοφονησε την ελληνκη γλωσσα.Οταν ερχεται η ωρα των εξετασεων οι περισσοτεροι εχουν προβλημα στο listening,γιατι αραγε;Γιατι μαθανε αγγλικα στην Ελλαδα,αρα ισχυει για ΟΛΟΥΣ οσους μαθαινουν μια ξενη γλωσσα εδω.Μονο εξω θα τη μαθεις απταιστα.Αλλα ετσι ειναι,προτιματε να ειστε πρωτοι στο χωριο (ελλαδα) παρα τελευταιοι στην πολη (εξωτερικο).
Δε μίλησα επι προσωπικού στο μήνυμα αλλά απ'ότι βλέπω έτσι απαντάς. Με την ίδια λογική να διδάξουμε ελληνικά σε όλους γιατί είμαστε native speakers και τα μάθαμε ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ και με τη ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΦΟΡΑ. Έχεις ακούσει Γάλλο ή γερμανό να μιλάει αγγλικά? Η προφορά είναι επηρεασμένη απο τη μητρική του γλώσσα αλλά εαν είναι δάσκαλος αγγλικών δεν σημαίνει ότι είναι κατώτερος κανενός native και στη χώρα του δε φέρνουν ότι άγγλο (απλά επειδή είναι native) βρουν για να διδάξει. Αλλά εδώ στην ελλάδα γίνεται αυτό γιατί τους παίρνει να τα κάνουν αυτά (Λογική ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ)Τι να κάνουμε που πρέπει να είσαι και καλός στα ελληνικά για να περάσεις σε ελληνικό πανεπιστήμιο να σπουδάσεις το οτιδήποτε. Συγγνώμη όσο και να πονάει το κόσμο έτσι είναι το σύστημα σε όλο τον κόσμο , σε κάθε χώρα Ο δάσκαλος χι,ψι, μαθήματος πρέπει να έχει περάσει απο πανεπιστήμιο για να διοριστεί. Άμα κάποιος το θέλει τόσο πολύ να σπουδάσει να προσπαθήσει να το κάνει πραγματικότητα είτε εδώ είτε στο εξωτερικό !όλος ο κόσμος έτσι κάνει γιιατί στη διδασκαλία γλωσσών πρέπει να γίνει η εξαίρεση?Και την στιγμή που κάποιος καθηγητής από την πιο χαμηλή βαθμίδα μέχρι την πιο υψηλή θεωρεί ότι είναι καλύτερος από συναδέλφους έχει χάσει το παιχνίδι και δεν υπάρχει λόγος συζήτησης ...
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanassis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Gestalt 2
Νεοφερμένος
Πάντως δεν πρέπει κανείς απο εμάς να φαίνεται επιθετικός στη συζήτηση ,ελπίζω να μη φάνηκε κάτι τέτοιο, απλά επιθετική προς την κατάσταση που ισχύει. Ούτως ή αλλως όλοι στο ίδιο καζάνι είμαστε όσο είμαστε στην ελλάδα, το θέμα είναι να κάνει ο καθένας τη προσπάθεια του και να μη θεωρεί κανέναν κατώτερο.
Αυτά , επειδή το όλο θέμα είναι γενική συζήτηση για το προφισιενσυ και όχι native speaker vs. έλληνας καθηγητής.
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
treirini
Εκκολαπτόμενο μέλος
Δε μίλησα επι προσωπικού στο μήνυμα αλλά απ'ότι βλέπω έτσι απαντάς. Με την ίδια λογική να διδάξουμε ελληνικά σε όλους γιατί είμαστε native speakers και τα μάθαμε ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ και με τη ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΦΟΡΑ. Έχεις ακούσει Γάλλο ή γερμανό να μιλάει αγγλικά? Η προφορά είναι επηρεασμένη απο τη μητρική του γλώσσα αλλά εαν είναι δάσκαλος αγγλικών δεν σημαίνει ότι είναι κατώτερος κανενός native και στη χώρα του δε φέρνουν ότι άγγλο (απλά επειδή είναι native) βρουν για να διδάξει. Αλλά εδώ στην ελλάδα γίνεται αυτό γιατί τους παίρνει να τα κάνουν αυτά (Λογική ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ)Τι να κάνουμε που πρέπει να είσαι και καλός στα ελληνικά για να περάσεις σε ελληνικό πανεπιστήμιο να σπουδάσεις το οτιδήποτε. Συγγνώμη όσο και να πονάει το κόσμο έτσι είναι το σύστημα σε όλο τον κόσμο , σε κάθε χώρα Ο δάσκαλος χι,ψι, μαθήματος πρέπει να έχει περάσει απο πανεπιστήμιο για να διοριστεί. Άμα κάποιος το θέλει τόσο πολύ να σπουδάσει να προσπαθήσει να το κάνει πραγματικότητα είτε εδώ είτε στο εξωτερικό !όλος ο κόσμος έτσι κάνει γιιατί στη διδασκαλία γλωσσών πρέπει να γίνει η εξαίρεση?Και την στιγμή που κάποιος καθηγητής από την πιο χαμηλή βαθμίδα μέχρι την πιο υψηλή θεωρεί ότι είναι καλύτερος από συναδέλφους έχει χάσει το παιχνίδι και δεν υπάρχει λόγος συζήτησης ...
Συμφωνώ!!!!:no1:
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
thanassis
Νεοφερμένος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Iliaso
Περιβόητο μέλος
Σημείωση: Το μήνυμα αυτό γράφτηκε 14 χρόνια πριν. Ο συντάκτης του πιθανόν να έχει αλλάξει απόψεις έκτοτε.
Χρήστες Βρείτε παρόμοια
-
Τα παρακάτω 0 μέλη και 0 επισκέπτες διαβάζουν μαζί με εσάς αυτό το θέμα:Tα παρακάτω 2 μέλη διάβασαν αυτό το θέμα:
-
Φορτώνει...
-
Το forum μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία σας.
Συνεχίζοντας την περιήγησή σας, συναινείτε στη χρήση cookies στον περιηγητή σας.